Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Teraz samochód "nie świeci" W jakiej kondycji jest teraz sam akumulator , wszystko z nim OK ?
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Zacznijmy może od tego : https://obrazki.elektroda.pl/3168047000_... Te przekaźniki są po prawej stronie kierownicy pod deską . Spróbuj wyjmować po kolei i obvserwuj zachowanie. Jeśli coś się zmieni daj mi odpoiwedź który przekaźnik i podeślij numer nadwozia na PRIV
Ok zatem jutro sprawdzę ten moduł. p.s. mam głupie pytanie ale wolę dopytać zanim zrobię zwarcie - który na tym schemacie jest A5? Zaznaczono "A1" a potem cyfrę "5".
Witaj. Najlepiej zadzwoń gzie zamontowali stracisz mniej czasu niż na szukanie. Jeśli prze drążku, to jet możliwość taka, iż w momencie przełączania biegów stycznik od wstecznego na chwilę gdzieś zewrze styki i wtedy wystarczy go trochę wyregulować lub ustawić inaczej. Pozdrawiam
Witam . Potrzebuje pomocy w sprawie klimatyzacji renault trafic 1.9dci 2004r , która po włączeniu nie startuje. op - com nie pokazuje żadnych błędów ( ciśnienie i aktywność ok ), klima świeżo dobita ,dmuchawa startuje na pierwszy bieg . Jedyny problem jaki znalazłem to do wtyczki ze sprężarki od elektrosprzęgła dochodzą dwa + , a tak chyba nie powinno...
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
Problem rozwiązany! W tym samochodzie wersja Westfalia przewód L z alternatora nie trafia prosto do licznika, tylko jest połączony z układem Webasto, które robiło zwarcie i podawało masę do instalacji!
Miałem podobny problem, ale w zupełnie innym aucie i tylko podczas włączenia świateł mijania widać było kontrolkę świateł drogowych i cykanie. Okazało się, że czasem nie łączył przewód od masy na żarówkę w reflektorze. W Twoim przypadku być może jest gdzieś zwarcie, skoro akumulator pada.
czujniki podmienione i dalej nie załącza. Gdzie szukać tego zwarcia w edc jak na przewodach będzie ok?
Witam Ciekawe czy kolega Dawit000 uporał się z problemem. JA mam podobnie z 2.0 dci z 2007r, tyle że po odłączeniu przepływomierza zaczął gadać. Po założeniu drugiego sprawnego znowu to samo, czyli zapala i gaśnie. Drogą eliminacji nie jest to wina przepływki, może jakieś zwarcie na wiązce. Macie jakieś koncepcje przyczyny takiego zachowania?
Witam pewnie odgrzewany kotlet jak tak z góry sorki Renaut master III 2.3 dci 150km 2016r Przełożyliśmy skrzynie z automatu na manual automat z tym robotem Nowa skrzynia sprzeglo dwumasa docisk wszystko podłączone i w sumie działa odpala na zwarcie ale normalnie nie...tzn z kluczyka Moje pytanie co teraz zrobić co wymienić by auto normalnie funkcjonowało...
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Znalazłem dziękuje kolego diagnoza była 100 % trafiona.
wsadź do wtyczki opornik 2-3 omy i próbuj kasować. Rozbierz wtyczkę, czasem beb echy lubą robić zwarcie. czujnik pod siedzeniem . Pod siedzeniem nie ma żadnego czujnika.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału Wiesz że rutyna gubi? To nie stary benzynowiec ze stajni renault. błąd wszystkich 4 wtrysków(zwarcie do masy) Utopione wtryskiwacze wodą z podszybia :D
Sprawdź czy podczas lutowania przycisków nie zrobiłeś gdzieś w okolicy zwarcia lub zimnego lutu.jakis interfejs podłączany był.
Witam po podłączeniu do komputera wyskoczyło zwarcie do masy na wtrysku ale po wizycie jechał normalnie tylko co jakiś czas się zadłabił i zapaliły się kontrolki na chwilę .
Kolega jacekratownik nadał ci kierunek jak znalezc kabelki od sterowania c,zamkiem ''podłaczasz kabelek pod mase i szukasz ''wszystko ok, gorzej jak trafisz na +12V bedzie wtedy wielkie bum,proponuje znalezc dwa kawałki kabelka po ok.40cm i podłaczyc zaróweczke 12V ok.15A i do tego wpiac bezpiecznik 10A dla bezpieczenstwa wówczas nic ci sie niestanie...
To mamy dokładnie to samo. Gdzieś jest zwarcie na can , bo jak włączam kierunki to spada do 1.8 v, ewentualnie uch padł. Mój wewnątrz wygląda ok zero nalotu i wilgoci, ale zamówiłem drugi.
Wyciągaj po kolei żarówki to wkońcu trafisz na której brak masy.
Panowie, chyba ktoś z Forumowiczów zna silnik 2.5 dci z Renault Trafic... i odniesie się do moich problemów?
auta nie mam od nowości ale nic nie ma , poza tym auto normalnie jeździ , odpala, nic nie rozłącza. dziwnie że nawet jak wypnę włącznik to i tak światła migają no i dziwne że dioda we włączniku nie miga tylko świeci. Tak jak by się coś zwarło do + za włącznikiem i stale podaje + na instalację
Witam, Przygód z Trafficiem ciąg dalszy. Napotkałem problem z brakiem świateł stopu, świateł wstecznego i podświetlenia rejestracji. Żarówki sprawdzałem, bezpieczniki również w porządku. Reszta świateł działa bez problemu. Cóż może być powodem owej awarii? AI: Jaki jest rok produkcji lub generacja Twojego Renault Trafic? 2003 1.9 dCi furgon AI: Czy...
Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni przewód(w plastykowej obudowie obok akumulatora-poluzowany)3.Czujnik położenia wału .
W tym modelu bardzo często przewody wychodzące z ECU wtrysku przecierają się o osłonę z blachy która osłania ECU . Odpal silnik i próbuj poszarpać trochę wiązką silnika przy wejściu do ECU O, to już jakiś trop. Jak auto było u mnie to zauwazylem, że przy skręcie w prawo częściej szarpie😁 dopiero w piątek tam będę, więc sprawdzę to. Hmm, czy...
Przyczyną jest przerzucenie zasilania z zacisku 30 na 15 w instalacji najczęściej dzieje się tak poprzez zwarcie między kablami idącymi od akumulatora a tym po stacyjce lub wewnątrz jakiegoś odbiornika. Ustal od czego jest ten przekaźnik, jeżeli nie od sterownika silnika to tam szukaj usterki.
df052 zwarcie do masy, przepatrzyłem instalację podmieniłem sterownik no i finał tragiczny bo uszkodzony NOWY wtrysk z Renault prosto z opakowania , przebicie występowało tylko w momencie pracy, na testy izolacji wypadł dobrze 180kom.
Swieca pewno dostała zwarcia a na pewno bezpiecznik był niewłaściwy. Jeśli to przewód paliwowy to go zabezpiecz i reszte instalacji spalonej odetnij i zabezpiecz izolacją, wyciąg też bezpieczniki.
Korekty na 1 i 4 podobnie po -5 +5 wypadanie zaplonu na 1 usterka elektryczna zwarcie nie wchodzi na obroty i nie chodzi jak by na jeden chodz nie zawsze wtryski wszystkie wymienione 10 tys temu
Witam. Mam problem z Trafic II 2.0 dCi 2008r. Auto po nocce próbuje odpalić, odpala ale ciężko i kopci przez pierwsze 10 sekund. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd DF025 -przyłącze diagnostyczne modułu podgrzewacza wstępnego, -nieciagły -zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany. Świece żarowe wymieniłem 4szt oryginalne, przekaźnik (moduł)...
wiychtam jakim przyżądem diagnostycznym czytane były defekty? obecność tych defektów może byc tłumaczone usterką wewnętrzna czujnika ciśnienia na rampie wtrysku, zwarciem w instalacji na przewodzie zasilania tych czujników 5V.czy czujnik na rampie wtrysku był wymieniony na fabrycznie nowy?
Witam Podmienilem pompe wysokiego ciśnienia CR i dalej szarpal ale znalazłem uszkodzony przewód prądowy który powodował zwarcie (zdjęcie w załączniku). Narazie od dwóch dni nie szarpie jazda płynna. Może trafiłem na przyczynę :). Dam znać jak będzie OK
Widać i słychać jak w testach elementów zatrzaskuje sprzęgło? Czy na wtyczce od sprzęgła jest 12v? Podłączyć na krótko do wtyczki sprzęgła żarówkę 55w. Jeśli świeci, szukać problemów w sprzęgle. Jeśli nie świeci szukać problemów w instalacji sprzęgła (zewrzeć na krótko przekaźnik sprzęgła, bezpiecznik od sprzęgła czy nie spalony, jeśli go przepala to...
Dzień dobry wszystkim forumowiczom ! Jestem tutaj nowy. Mam zapytanie do Kolegi automix. Właśnie dziś padła mi skrzynia . renault scenic 1.6 16V 2001 rok samochód jeździ na trzech biegach to znaczy przerzuca normalnie do 3 ale za nic nie chce zapiąć się 4, nawet gdy jadę szybciej to silnik ma ponad 3 tys obrotów a bieg się nie zmienia i od przekręcenia...
Witam wszystkich mam od wczoraj problem z Traficiem 2.0dci 115km 2008rok wracając z pracy stracił moc po podłączeniu komputera wyszły 3 błędy P2149 Obwód napięcia zespołu B wtryskiwaczy paliwa/Przerwany DF060 Cylinder 2 z wypadaniem zapłonów -zasilanie sterownika -nieciągły DF892 Zasilanie 2 grupy wtryskiwaczy -zwarcie obwodu do masy -stały bardzo prosze...
Cześć, liczyłem na Ciebie ;). Poratujesz schematem wtryski -->kostki ECU, żebym miał łatwiej zlokalizować piny w kostce. Pod Clipem różnica ciśnienia zalecanego i rzeczywistego praktycznie taka sama. Milisekundowa odchyłka ale to chyba normalne. Chyba jednak tak nie ma. Jest to pierwszy przypadek z jakim się spotkałem. Pozostałe ładnie schodziły z obrotów...
W tym modelu skrzynka z przekaźnikami znajduje siś pod kierownica i pod maska z lewej strony, najlepiej poszukaj kabli od silniczka i podłącz kontrolkę, wyciągaj każdy przekaźnik po kolei i patrz kiedy ta kontrolka zgaśnie, jeśli trafisz na taki to zamień go z innym. Jeśli to nie to to ryć instalacje, zapewne gdzieś zwarcie ;)
chyba wiem w czym jest problem.radio nie ma sterowania z kierownicy poza samochodem nie działa,mianowicie trzeba podłaczyć sterowanie z kierownicy w duze iso zeby ruszyła reszta,ale moje radio idzie do innego samochodu i nie wiem jak to obejść.Jak ktoś wie jakie piny zewrzeć w górnym iso to prosze o pomoc .ż góry dzięki
Witam, Do mnie trafił licznik martwy wpół, tzn cykająca przetwornica, zatem padło podejrzenie zwarcia gdzieś w obwodach wtórnych. Porobiłem kompletne testy na wszelkie opisywane okoliczności jakie można wyczytać. Poprawiłem ważne miejsca, nic nie pomogło, akurat egzemplarz był już grzebany wcześniej o czym świadczą poprawione na całej płycie luty, trudno...
Witam... Auto Renault Trafic, radio CB Omega (wersja z AM/FM, RF Gain, NB, itp...), antena 60cm Lemm podstawie magnesowej. Zakłócenia pojawiają się przy starcie silnika - potem milkną, Gdy auto stoi na luzie są pojedyncze trzaski coś jakby wyładowania atmosferyczne, występują losowo. Przy ruszaniu zakłócenia zwiększają się do poziomu +30dB. Potem największe...
zdejm wtyczkę z zaworu EGR i uruchom silnik (problem spowodowany zwarciem zgięty pin ) Dodano po 3 może być także zabrudzony lub nadający się do wymiany czujnik położenia wału Dodano po 3 Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni...
Witam Mam ten sam problem a dokładniej mój szwagier.... niebieski dym przy obrotach 2700-3000 i falujące obroty, brak mocy. Stało się to nagle w trasie zaświeciły się kontrolki na desce, ten telewizorek. Po zgaszeniu i odpaleniu było lepiej ale do pierwszego wciśnięcia gazu znowu kontrolki i nie idzie jechać. Błędy jakie były to ( przepływomierz (obwód...
Nic się nie stanie. Tylko popatrz na szynę danych żebyś nie zwarł jej do masy lub plusa. Śmiało możesz podłączać. Dla przykładu przytoczę swój przypadek Renault Trafic 2008 na szynie CAN. Radio bez wyświetlacza wbudowanego, ogólnie jak popatrzysz to bieda na całego. Zamontowałem wczoraj radio z windą 7" TFT i nic się nie dzieje. Wyświetlacz centralny...
Witam. Trafic 2007 2.0 dci mr780 Potrzebuje opis wtyku(5pin) wchodzącego do przepustnicy oraz oznaczenia miejsca (od strony złącza) gdzie dochodzi do sterownika silnika. Po poruszeniu wiązką silnika pokazało błąd „czujnik pozycji zaworu przepustnicy / stały / zwarcie lub obwód przerwany. Ew podpowiedz jak sprawdzić samą przepustnicę
Witam. Trafił mi się Renault Premium 420 dci z walnięty modułem VECU (sterownik pojazdu). W module spaleniu dokumentnemu uległa ścieżka połączona z pinem na którym pojawia się zasilanie po stacyjce. Oprócz tego zwarcie wykazuje duża dioda (na moje oko 6-amperowa) zaporowo podpięta anodą do masy. Poszukuję jakiejś dokumentacji (chodzi mi o schematy instalacji)...
Co masz na mysli "trzyma diagnozę podczas kręcenia" napięcie wszędzie jest równomiernie nie żadnego zwarcia lub słabego napięcia - może cos przeoczylem ale starałem sie wszystko sprawdzić wg innych informacji na forach. Mówię o pompie paliwa - wydaje mi sie ze powinna zaciągnąć aby wytworzyć lepsze ciśnienie - taki dźwięk bynajmniej słyszałem w vivaro...
objaw jest teraz taki że auto odpala jak jest odpięty alternator lecz nie pracuje równo trzęsie się i dymi na biało,po podłączeniu alternatora zaczyna dusić się i gaśnie, drugi problem z którym boryka się mechanik to taki iż po odpięciu wtyczek od wtryskiwaczy nie ma zmian mowa o cylinder 1 i 2 od strony rozrządu, po odpięciu wtyczek 3 i 4 jest różnica...
zewrzeć trafić silnik renault trafić renault trafić bezpiecznik
xsara czujnik wymiana uszczelniacz pralka pompa zwarcie bezpieczniki
ustawienie lodówki bosch ustawienie lodówki bosch
Electrolux EWT1062 IDW – zbiornik pralki, konstrukcja, wymiana, naprawa, PP-GF, monolit Orange Światłowód 600 Mb/s zwolnił do 3 Mb/s na Ethernet – FunBox, ONT, diagnostyka