Witam W opisie urządzenia na dole jest plik w formacie „PDF”, a w nim schemat urządzenia z podanymi wartościami poszczególnych elementów. Nie będę tu opisywał działania układu, bo jest prosty ja przysłowiowa „budowa cepów”. Więc łączysz +12V do akumulatora, „stacyjka” –do przewodu, gdzie wystąpi napięcie po...
To jest przycisk z diodami, za pomocą przycisku przełącza się manulanie na gaz lub benzynę. Pytanie dlaczego wcale nie świeci , może jest zepsuty dlatego myślę nad zwarciem kabelków ale nie wiem , które kolory zewrzeć.
Możesz spróbować przyłożyć palec i wyczuć zadrżenie przekaźnika albo zlokalizować go "na ucho", miernika nie masz? Wiedząc który to przekaźnik, można zewrzeć na chwilę jego styki (ale nie cewkę!) i sprawdzić czy samochód zareaguje. Bez wykonania pomiarów, albo bliższej diagnostyki nie ruszymy dalej. Możemy gdybać czy są wypalone styki, naturalnie ma...
piotrek22101 Dobra no jeśli wycieraczki dają taki opór to wymienic wycieraczki? Najlepiej kupic silniczek i zobaczyć a jak to nie pomoże to przyczyną jest zwarcie w samochodzi, tak mi się wydaje xd Dodano po 3 Aleksander_01 Ziomuś nie chce za bardzo grzebać przy tym silniczku bo się nie znam, no co a jeśli silniczek jest dobry i przyczyna to zwarcie...
Diagnoza podstawowa to pomiar napięć zasilających radio. Powinno być ich 2x 12V (bezpośrednio z aku i po stacyjce. Jeśli ich brak to uszkodzenie w instalacji sam. (np. bezpiecznik). Jeśli napięcia są, to samo radio uszkodzone.
rozbroiłem samochód ;-) czy to na zdjęciu to ten bezpiecznik ? jeśli tak to co mam dokładnie zewrzeć w nim ? które kabelki ?
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Mój wujek zakłada w każdym swoim samochodzie taki obwód już od jakichś 15 lat. Aby można było uruchomić samochód trzeba najpierw zewrzeć dłońmi obwód stacyjki i ukrytego gdzieś na tapicerce punktu. Nie wiem co odcina u niego ten układ, ale jest skuteczny. Jeden z jego samochodów już przetrwał próbę kradzieży :). Nie rozumiem jak można zgłaszać patent...
powiedz mi czy samochód pośiada instalację gazową
Ja nawet do prądu nie podłączałem prostownika, tylko klemy założyłem na akumulator i bezpiecznik padł. I to jest "dowód koronny" zamiany biegunów, niestety. Wówczas prąd akumulatora płynie bez przeszkód poprzez prostownik, jego diody dokładnie rzecz biorąc. Chyba że jeszcze coś: którymś krokodylkiem prostownikowym zrobił Kolega zwarcie. Bo samochód...
Nie samymi błędami samochód żyje, jedź do kogoś, kto jest w stanie sprawdzić parametry bieżące
Ok. Nasuwa mi się pytanie, czy to nie jest powiązane może z instalacją LPG. Kiedyś miałem tak w Clio, że wtryskiwacze LPG zwarły się i komputer samochodowy przez to, że miały one zwarcie, samochód nie chciał pracować. Dodano po 1 Może być, że po prostu też sterownik LPG robi takie wariactwo. Dodano po 1 Czy idę błędnym śladem, że nie ma nic do tego?
rozłącz klemę plus i połącz w szereg amperomierz,czyli pomiędzy aku -klema.
Dzięki, tak zrobię. Samochód ma już 600 tysięcy, więc styki pewnie słabe. Co trzeba zewrzeć aby odpalić bez kluczyka?
Tak by było, gdyby można było zwierać przewody bez wyjęcia wtyczki z modułu. Aby cokolwiek zewrzeć, trzeba odłączyć moduł, a wtedy podawanie plusa na n7, lub inne, nic nie daje. O wyeliminowaniu takiej możliwości myślałem przy projektowaniu. "Budowa modułu centralnego jest tak pomyślana, że nawet w przypadku jego wykrycia, nie można go rozszyfrować...
posprawdzac tranzystory wykonawcze czy nie maja zwarcia
Przerwa w obwodzie wskazania gazu, albo wypięta kostka ze wskazania, albo uszkodzony gdzieś przewód (niebieski, idzie bezpośrednio ze wskazania do centralki), ewentualnie uszkodzone samo wskazanie. Najłatwiej w zbiorniku zewrzeć przewody idące do wskazania, odpalić samochód, przełączyć na gaz, jeżeli kable są w porządku zapali się rezerwa i masz uszkodzone...
Samochód musi być zamknięty, jeśli ma czujnik otwarcia maski trzeba go zewrzeć. Tak czy inaczej trzeba odczekać przynajmniej 5min. Pomiar nie musi trwać cały czas ale obwód musi być zamknięty, najlepiej najpierw podłączyć kable miernika, a dopiero potem zdjąć klemę ze "słupka", tym sposobem obwód nie zostanie przerwany i sterowniki się nie zrestartują/wybudzą.
Bezpieczniki sprawne żarówka gniazdo żarówki też ok. To teraz weź kawałek "drutu" i "wejdź pod samochód". Zewrzyj piny czujnika https://obrazki.elektroda.pl/1433344500_...
Witam, ostatnio miałem identyczny przypadek (mondeo mk3 2.0 tdci) U mnie winowajcą okazały sie naderwane kabelki od sterowania webasto, w momencie gdy robiło sie na nich zwarcie, samochod nie chciał zgasnac nawet po wyjeciu kluczyka, jedynie gdy go przyduszałem to gasł ale mimo tego nadal świeciły sie zegary. Po zaizolowaniu kabli problem zniknął. Mam...
Procedura wywoływania kodów rozpoczyna się od zwarcia 2 pinów w kostce do odczytu błędów wtedy zaczyna mrugać. Przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale czy mógłbyś zdradzić (ktoś w ogóle ;) ), które dokładnie piny trzeba zewrzeć? Wyczytałem gdzieś, że trzeba zewrzeć pin Z z masą, ale nie bangla w moim przypadku. Samochód MAN M2000 na pompie VP, euro...
I winowajca się znalazł. Sterownik gazu + emulator + małe zwarcie. Samochód po zdrowym uderzeniu.
np. zwykły pilot samochodowy, znalężć wejście ttl i sobie tam zapodać, np z 555 coś niecoś, albo nic nie podawać, też powinno zakłucać bo większość jest na 433,92 i rozwala się na jakiś megaherc. A najprościej zasilić z zasilacza 12V, zewrzeć przycisk na stałe i już. może się jakiś samochód w pobliżu otworzy.:D
Jest techniczna możliwość dostosowania tego ustrojstwa do wymagań VW: wystarczy na płytce elektronicznej przeciąć ścieżki do styków normalnie zwartych, łączących zielony w jednym a niebieski w drugim przekaźniku z masą. Plusa będzie podawał jak dotąd, ale bez zwierania z masą (bez robienia zwarcia w samochodzie) i to bez przerzutników na dodatkowych,...
Witam. Posiadam golfa 4 z silnikiem BCB. Mam pewien problem. Wczoraj podczas sprawdzania napiecia na cewkach miernikiem(najprawdopodobniej popsutym), zrobiłem zwarcie. Samochod wowczas wtedy chodził odpalony. Podczas zwarcia samochód zgasł i więcej nie odpalił. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki. Bo tylko tyle potrafie. Zero reakcji na żadnej cewce....
Cytując z pamięci, to tam jest "na odwrót" - czyli wyłącznik stopu musi ZEWRZEĆ żeby światła zgasły. Jest tam chyba również przekaźnik świateł stop - ale też nie pamiętam, czy tylko na przyczepę, czy także na samochód. To jest w każdym razie opisane na pokrywie skrzynki bezpieczników.
bezpiecznik daj hmm powiedzmy 4A max 6A wepnij go w dodatnia szyne zasilania możliwie jak najbliżej akumulatora wrazie zwarcia samochód sie nie sfajczy
Pozostaje pomiar ciśnienia paliwa na listwie. O ile mnie pamięć nie myli, na wolnych obrotach powinno być 3,5 bara, przy odłącznym regulatorze ciśnienia do 4 bar. Przekaźnikiem pompy steruje komputer przez podanie "minus" na cewkę przekaźnika, plus na cewce przekaźnika jest po zapłonie. Możesz spróbować wysterować przekaźnik ręcznie przez podanie "minusa"...
te dwa czarne służą do przerywania obwodu zapłonu jak dalej pójdziesz za nimi to powinny one przerywać jakiś obwód. łączysz od strony instalacji w samochodzie. ps. coś doczytałem że ten alarm może po can blokować samochód wiec wypnij dodatkowo kostki z alarmu.
Dzięki za szybką odpowiedź. Myślę że to będzie zwarcie, samochód stał na deszczu 2 dni, potem gęsta mgła a nad ranem przymrozek, wtedy zaczęło wyć. na początku chrypiało potem już normalnie, a na koniec tak jakby rozładował się akumulator Masz pomysł gdzie szukać tego zwarcia?
Bezpieczniki w komorze silnika też sprawdzone?
Nie wiem czego nie zrozumiałeś. zewrzyj żółty i czerony wychodzące z radia i podłącz do plusa stałego w kostce samochodu. Do plusa po stacyjce wychodzącego z samochodu nic nie podłączaj. Jak zewrzesz plusy w samochodzie to ci wentylatory się włączają. Masz zewrzeć plusy przy radiu nie w samochodzie. Może zrobić taki myk. bez radia zewrzyj w samochodzie...
Po odpięciu wszystkich czujników z listwy błędów nadal nic , dodam że po rozebraniu pedału gdy zostawię podpięty potencjometr bez części mechanicznych , sam czujnik tak jak kolega napisał posiada dwa potencjometry ale , do składu dochodzi prowadnica z 4 szczotkami która oddziela wartości ujemne od dodatnich do rzeczy , zostawiłem podpięta płytkę i po...
mam duży problem moje autko strasznie dużo pali gdy prubowałem cos z tym zrobic rozpiełem przewody od przepływomieża i zrobilo mi zwarcie samochód przestał działac od tamtej pory nie ma iskry wszystko niby działa czy to może byc komputer
Witam. Jest to wzmacniacz antenowy trzeba sprawdzić czy tranzystory nie są zwarte. No i podstawowe pytanie czym wykonujesz pomiar napięcia i jak masz zasilany ten wzmacniacz? Pomiar wykonuję tradycyjnym miernikiem samochodowym, a zasilanie wzmacniacza jest z radia z przewodu niebieskiego do anteny. Co ciekawe jak podłączyłem antenę bezpośrednio do...
Problemem może też być ten cienki przewód ze stacyjki. Podmień go innym i podłącz przyłóż bezpośrednio do akumulatora, pamiętając o tym żeby samochód był na biegu jałowym. Ewentualnie zewrzeć gruby z cienkim, bezpośrednio na rozruszniku zamontowanym w aucie. Niebezpieczne porady są zawsze nagradzane. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą...
Powiem wam tak, wszystko to już badałem i wykluczam to wszystko jak i ustawienie sprzętu, radio nowe kupiłem i z lepszej półki, ogólnie wszystko podmieniane było na inne i nic nie pomaga (jakiś czas temu dałem stary wzmaniacz który kiedyś mi grał w aucie ładnie, 2 dni pograło z uśmiechem na twarzy i czar prysł,) masę miałem z mocowania pasów, oczyszczone...
Skoro samochód elektryczny był w garażu (a posiada on instalację elektryczną) to przyczyną było zwarcie w instalacji elektrycznej w garażu ;-)
Rozjaśnij szczegóły tej instalacji. Co to za duo konwerter? Podaj jego model, napisz co jak z czym połączone, podaj dokładnie jakimi dekoderami dysponujesz (określenie "dekoder z cyfry" znaczy tyle co np. "samochód osobowy")
poszło mi zwarcie w samochodzie z plusa aku na masę radia Instalacja fabryczna do radia?
kolego żeby zapalało się światło w samochodzie włącznik drzwiowy musi "zewrzeć się z masą ,także najlepiej jest go wymienić lub wyczyścic styki np.za pomocą WD40 ,TYLE MOGE DORADZIĆ
A po co to ?? Wyłączniki drzwiowe w samochodach są typu NC (normalnie zwarte) więc zamykaja styki po otwarciu drzwi. Dioda i rezystor 1 kΩ wystarczy.
Co to za auto co zwarcie akumulatora pali samochód, nierealne raczej.
podpięcie bateryjki da mi to samo co puszczenie dźwięku osobno na lewy i osobno na prawy kanał. Chyba że źle kombinuje 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Ja mówię dobrze ty rysujesz dobrze a kolega mówi że nie o to mu chodziło (pisał w PW) ale zobaczymy o co mu chodziło. Zresztą napisał wyżej że mu nie działa :)
Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
Wylutowałem "impulsator" przeczyślilem styki , opcja "wciskania" dziala ale głośność dalej nie, ścieżki niby OK ... czy problemu głośności trzeba szukać gdzieś głebiej w elektronice ?
Nawet jak było by zwarcie to w samochodzie powinny zadziałać bezpieczniki
witam .samochód przechodzi w tryb awaryjny i dla tego wiatraki chodzą z pełną mocą.U mnie było zwarcie na lini can, pod fotelem kierowcy pod samochodem jest dogrzewacz silnika u mnie było zwarcie na tym dogrzewaczu i samochód głupiał. wystarczyło odłączyć kostkę i było wszystko Ok. Potem naprawiłem ten dogrzewacz i już nie mam tego problemu.
Witam , mam problem z odpalaniem samochodu, słychać dziwne tykanie, jakby zwarcie i samochód nie pali , nie wiem co jest problemem . Proszę o pomoc z góry dziękuję .
Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś, na jednym pinie jest napięcie 12v, a na drugim brak. Po zwarciu pinów samochód zachował się bez zmian, czyli rozrusznik w ogole nie reaguje. Po ponownym wsadzeniu przekaznika, sprawdziłem błędy i doszly 3 inne kody. W takim razie sprawdź bezpiecznik F10 5A, na prawo od przekaźnika ten pionowo. powinien odpowiadać...
Wyświetlacz to wyświetlacz, a dotyk to dotyk. Nakładkę dotykową masz nałożoną na wyświetlacz wiec nic dziwnego, że wyświetlacz sobie normalnie działa. Sprawdź czy nie zalałeś plakiem (czy czymś tam) taśmy od dotyku-może zrobiło zwarcie.
Witam mam podobny problem do twojego, tylko że sam zrobiłem zwarcie w samochodzie i nie działa mi centralny, otwiera tylko drzwi kierowcy a reszta jest zamknięte, możesz podpowiedzieć jak naprawiles u siebie ten problem i jaki koszt tego wyszedł.. Pozdrawiam
Tak myślałem, ale na krótko czyli przy samej pompie gdzieś na zbiorniku czy te piny tam zewrzeć, gdzieś czytałem że 1 i 11 wystarczy. To ojca samochód i mówi mi nie kombinuj tam z podłączaniem czegoś bo całą elektrykę spalisz. Jutro będzie w pracy to mogę kombinować ;) Jak najłatwiej dostać się do pompy paliwa? Pod tylnym siedzeniem będzie można się...
Nie posądzajcie nas, że nie umiemy właściwie zabezpieczyć akumulatorów w skrzynce - są ze wszystkich stron obłożone styropianem, a od góry zabezpieczone gumą przed ewentualnym zwarciem. Samochodem nie jeździmy w terenie bo on ma napęd 4x2. Dodam, że zamontowaliśmy amperomierz 30 Aby móc obserwować jak zachowuje się alternator, a po uruchomieniu sygnałów...
hmmmm może zrobić takie zwarcie że samochód wcale nie odpali :)
Ja osobiście jak wymieniałem alternator w nowym aucie to nie odpinałem akumulatora, ale bardzo uważałem aby nie spowodować zwarcia.
Czy dla tego że przez rozładowany aku nie przepływa prąd ? Przez rozładowany akumulator przepływa prąd. Cały prąd produkowany przez sąsiedni samochód. Ty podłączając do swojego akumulatora inny samochód zwarłeś zasilanie drugiego samochodu, co sprawiło duże przeciążenie alternatora.
Witam can wysoki to silnik can l i can h linia can sredni 2 niezależna linia też can l i can h kumasz genek100 jak samochód już zapali to linia srednia może być zwarta i samochód ci nie zgaśnie
Połączyć obie główne śruby widoczne na zdjęciu np mocnym śrubokrętem( na chwilę, na czas "startu"). Oczywiście musi być w tym czasie włączony rozruch, by silnik odpalił. Nie zrób przy okazji zwarcia z masą samochodu.
według mojego schematu powinien być 5 A,kontrolka pokazuje zwarcie na tym bezpieczniku Samochód z 25 A bezpiecznikiem rozładowuje maxymalnie akumulator
Jakich mogę użyć tranzystorów zamiast D882 i D772 (oryginały produkcji NEC) ? pozdro
W chwili zwarcia samochód był na LPG czy na PB? Który z kabli dotknął do masy - zielony, czy zielono-czarny? Wewnątrz sterownika LPG wtryskiwacze benzynowe rozłączane są przekaźnikami elektromagnetycznymi lub elektronicznymi, czasami kluczami MOSFET. ESGI nie jest popularne w moim regionie - jeszcze takiego nie rozbierałem. W sterownikach LPG, które...
Nie przykręcaj do karoserii, bo zrobisz zwarcie! Tak tranzystor mocy, jak i stabilizatory np. LM317 (w końcu nie wiem co zrobiłeś bo z tekstu to nie wynika) mają na obudowie różne potencjały i po przykręceniu do radiatora bez podkładek izolacyjnych ten potencjał wystąpi na radiatorze - musisz go od masy (karoserii) izolować. I to jest kłopot bo przy...
Jesli chcesz sprawdzic rozrusznik to najlepszym sposobem jest na samym rozruszniku ( po upewnieniu sie ze samochod jest na luzie ) zewrzec kabel ze stacyjki ( najmniejszy) z plusem na bendixie. Jesli tak odpala to rozrusznik OK . Jesli nie to stacyjka . Albo wiazka
Nie chcę nikogo obrazić ale jeśli byłby odłączony kabelek od elektro magnetycznego zaworka pompy wtryskowej to samochód wcale by nie odpalił ponieważ prąd jest potrzebny by dociągło tłoczek do siebie i dostał paliwo a po odłączeniu opada i przerywa dopływ ropy morze to bez sensu ale taka jest prawda i chciałbym się podpiąć bo mam taki sam problem ale...
W alarmie Frodo sygnał na zamykanie i otwieranie zamka centralnego wychodzi z układu scalonego ULN2003. Sygnał ten nie idzie bezpośrednio na złącze alarmu. Po drodze są rezystory 4,7Ω. Najczęściej one padają. Naprawa polega na ich wymianie lub zwarciu. Jeśli jesteś pewien, że instalacja samochodu jest OK, to możesz rezystor od otwierania śmiało...
Rezystor to jest to urzadzenie przedstawione na zdjeciu. Najprawdopodobniej zabity jest bezpiecznik termiczny (to ten element widoczny u dolu rezystora. Podlacz rezystor do instalacji samochodu i zewrzyj kablem koncowki tego bezpiecznika. Jesli dmuchawa bedzie dzialac oznacza to ,ze bezpiecznik termiczny nadaje sie do wymiany. Jesli nadal nie dziala...
Witam może koledzy mają opis bezpieczników auta w temacie głównie bezpiecznika MEMORY czyli w żółtej oprawce 15A. Na tym obwodzie następuje zwarcie i samochód zostaje unieruchomiony . Pomoc kolegów ułatwi odnalezienie zwarcia,pozdrawiam
Temat zamykam, przeogromne zaniżanie poziomu forum jak brak oznak własnego myślenia. Każdemu jest wiadome, że aby zdiagnozwać ten samochód wystarczy zwykły interfejs linii K ( L jest zbędne), zaś w białej wtyczce należy oba piny zewrzeć ze sobą. To jest znane przynajmniej od 10 lat, nie wiem gdzie kolega przebunkrował ten okres.
Witam. Pali mi bezpiecznik podczas próby odpalenia samochodu. Pomierzyłem kostkę od stacyjki i jest zwarcie do masy na tym przewodzie od rozrusznika. Poratuje ktoś schematem, na pewno coś w samochodzie, poodpinałem wszystkie wtyczki pod maską i dalej zwarcie. Samochód ogólnie miał popalony sterownik ale zostało to naprawione. Na krótko auto odpala....
Wracam po przerwie. Co do ustawienia TPSa w trybie serwisowym to mam problem, bo nie jestem pewien czy ten samochód wogóle ma taki tryb. To auto ma już OBD II i nie ma pinu TEN w złączu diagnostycznym, który można by zewrzeć z masą. A innego sposobu dla 626 nie znalazłem. Zresztą napięcia TPSa odczytane ze sterownika silnika przez elm327 są książkowe...
Po pierwsze: rocznik, typ silnika i - jeśli Kolega posiada dzieło pt. "Sam naprawiam" - może jakiś skan schematu układu zapłonowego TEGO właśnie silnika. Nie mam wszystkiego a po co wywarzać otwarte drzwi i szukać po necie. Tych silników była cała masa, zmieniały też się w zależności od lat. A tak na szybko, gdyby to był przewód masowy, wchodziłby zwyczajowo...
Z nagrzewnicą nie mam doświadczenia. Zwarcie w elektromagnesie rozrusznika samochodu unieruchamia go. Tranzystory po wymianie mają 2 razy niższy prąd. Mogą być inne, wystarczy dobrać parametry. Jako zabezpieczenie przed zbyt dużym prądem zasilanie można podłączyć przez grzejnik, bo zwarte uzwojenie powoduje jego znaczny wzrost.
ten samochód wciąż stwarza ogrom problemów. Ja nie wiem, już założyłem nową kostkę stacyjki, tym razem za ponad 100 zł i co dalej? Kręci jak głupi, a nie chce odpalić. Paliwa ma full, pompka zsysa, więc w czym kur... jest problem? Ja nie wiem, wysyłam ci zdjęcie kostki od tyłu. Jakie kable zewrzeć, aby odpalić go?? Jakiś immo jest w tym passacie, jak...
Znalazłem wyłącznik, był "wcisnięty", teraz nie wiem w jakiej jest pozycji ale zostawiłem go w takiej jakiej słychać pompke, sciagnałem cały dolot powietrza, i odpiałem wężyk ktorym idzie paliwo, i po kilku przekręceniach kluczykiem paliwo tam dociera, takze pompka jest sprawna i działa bo tam paliwo nawet się wylalo przy odpięciu węzyka, mimo to samochód...
teraz trzeba go uruchomic cudow nie ma ze samo sie tak ladnie spalilo pewnie cos bedzie robic zwarcie jezeli samochod jest zawilgocony mogl tez od wilgotnosci dostac zwarcia ale to juz po wymianie najlepiej pomierzyc co i jak
Przecinasz przewód sterujący rozrusznikiem (stacyjka-wyłącznik elektromagnetyczny rozrusznika), włączasz w to przecięcie styki dodatkowego przekaźnika, cewkę przekaźnika z jednej strony łączysz ze stykiem 30, a z drugiej strony podajesz masę przez ukryty wyłącznik. Aby rozrusznik zadziałał jednocześnie musisz przekręcić stacyjkę w pozycję ROZRUCH i...
Jeżeli to starszy model nie "elegant" to możesz pobawić się nad układem zapłonowym bezstykowym, mam aplikację takich układów, kiedyś nawet jeden zbudowałem, ale nie miałem okazji przetestować. Znajomy zbudował, zamontował i bardzo sobie chwalił mówił, że nareście miał spokój z wypalonymi stykami przerywacza. Aha, jeszcze zapomniałem w maluchu przewód...
Jak na razie spokój .Myślę że przyczyną była skruszała izolacja na kablach przy silniku krokowym , gdzie do czasu do czasu dochodziło do zwarcia i samochód gasł. Ale zastanawiające ,że za każdym razem pokazywał błąd przepływomierza.
Auto nie ma retardera. Bezpiecznik palił się po uruchomieniu silnika. Problem rozwiązałem połowicznie, sprawdzając wiązkę na ramie do tyłu samochodu, zwarcie zniknęło. Auto ma fabryczne poduszki i wbudowaną sprężarkę. Kilka lat temu usmażyła się wiązka wchodząca do modułu podnoszenia, tam też teraz sprawdzałem połączenie, które było lutowane, być może...
Nietypowa usterka , rozsypała mi się kontrolka (przełącznik z diodą) w AL 700 i samochód pracuje na gazie . Potrzebuję aby jakiś czas samochód jeździł na benzynie (muszę robić z gazem). Może ktoś wie jak przejść na benzynę , nadmieniam ,że nie mogę przełączyć tej diody bo pezełącznik się rozsypał i został w pozycji gaz.Może zewrzeć któreś z trzech kabelków...
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
Jeśli wyciek z akumulatora niczego w samochodzie nie uszkodził, oraz przepalona izolacja kabla połączeniowego nie spowodowała zwarcia do innych elementów samochodu, to nie widzę powodu, aby cokolwiek miało się stać w aucie. Gwałtowny pobór prądu z obu akumulatorów (zwarcie) spowodował spadek napięcia w całej instalacji samochodu. To raczej nie jest...
Ten alternator służy do ładowania akumulatora w Mitsubishi lub innym samochodzie, Współpracuje z akumulatorem i jest napędzany silnikiem dużej mocy w szerokim zakresie obrotów. Alternator ma regulator, który przerywa podawanie napięcia na cewkę wirnika by nie przeładować akumulatora. Po naklejeniu magnesów masz komfort - napięcie pojawia się praktycznie...
Kody się samoczynnie zmieniają dla większego bezpieczeństwa. Ponieważ nie było baterii w pilocie nie nastąpiła synchronizacja. Żeby to naprawić trzeba odłączyć klemę akumulatora co najmniej na minutę. Przynajmniej tak to działało w moim aucie. Po tym zabiegu skasują się zaprogramowane stacje w radiu. Dodano po 35 Była bateria (prawie rozładowana lub...
Zobacz czasem czy nie masz gdzieś zwarcia do masy samochodu :-)
Samochód odpalił, zwarcie na linii, u ciebie do zdjęcia immo.
Jeżeli chcesz mieć możliwość słuchania radia bez kluczyka to po prostu pod swój przełącznik podłączasz czerwony przewód z kostki radia, żółty w miejsce gdzie jest cały czas +. Można również zdejmować panel. Oczywiście warto zamontować bezpieczniki lub wpinać się w odpowiednie miejsce w skrzynce. Widziałem już kilka samochodów po zwarciu instalacji samoróbki,...
pomiaru dokonujemy pomiędzy masą( na kostce zasilania radia) a każdym z przewodów głosnikowych.Mierzymy omomierzem.Pomiar musi pokazac nieskończoność. Drugi ważny pomiar to pomiar rezystancji głosników. Tu omomierz powinien pokazać około 4ohm. Pomiary wykonujemy po odłączeniu radia. Pozdrawiam.
Okazało się, że to zwarcie na przewodach pod samochodem zostały uszkodzone.
Witam serdecznie. Po podpieciu zasilania pod uklad zasilacz wchodzi w zabezpieczenie zwarciowe tzn wylacza sie. Miernikiem na omomierzu sprawdzajac miedzy +12V a GNd mam ok 0,8 OM wiec dlatego pewnie sie zasilacz wylacza. Sprawdzilem cala PCB i nic nie znajduje. :/ Znalazlem przyczyne - wina druku PCB plytke trawilem Termotransferem i miedzy sciezkami...
Podłącz prostownik 220v do auta i zobacz czy naładuje do 14,4v bo mi sie widzi że akku samochodu ma zwarcie. Podmieniałeś akku w samochodzie? Raczej innej opcji nie ma.
Chodzi o to , że wyskakuje mi na Vag-com błąd taki 01221- Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa G179 po stronie kierowcy - Zwarcie W samochodzie była pod dywanikami woda , teraz to osuszam , i teraz pytanie czy jak osusze sensor co jest pod fotelem kierowcy pod dywanikami to coś jeszcze będzie ok czy raczej już będzie trzeba wymieniać.
Panowie, ale ja dalej nie mam jasnej odpowiedzi... Co się stanie z bezpiecznikiem 6A na przewodzie "+" od PV gdy, ten wypnie się z MPPT i zewrze się na dłużej z masą samochodu? Chodzi o sytuacje kiedy coś się stanie, nastąpi zwarcie w PV, a samochód będzie stał gdzieś na parkingu i nie będzie mnie w okolicy (pójdę do marketu na 2h)
Witam Problem polega na tym że jak uruchamiam, lub wyłączam alarm to nie migają żadne kierunkowskazy (a dotychczas tak alarm dawał znać "że żyje"), ponadto jak włączę przycisk od awaryjnych też nic nie miga, a kierunkowskazy i lewe i prawe działają. Co się mogło w alarmie popsuć, oraz czy da się jakoś w alarmie coś zewrzeć aby wróciły awaryjne, bo się...
Możesz mieć zwarcie w samochodzie na któryms głośniku, które tylko czasem sie ujawnia; mądra końcówka wtedy po prostu się wyłączy a i procek może dostać informację o problemie lub odczuć jego skutki- spadek napięcia -i fiksuje!
Witam Szukam schematu deski rozdzielczej do volvo fl6 2001r (po liftingu). Po wymianie spalonych 14 żaróweczek podświetlenia tablicy rozdzielczej, nastąpiło zwarcie. Samochód przestał się uruchamiać, przestał działać wskaźnik poziomu paliwa, obrotomierz i wskaźnik ciśnienia oleju. Po odłączeia kostki czujnika smarowaia oleju, samochód można uruchmić....
Czy możliwym jest jakieś zwarcie w wiązce idącej do lewych drzwi które wypala ten kanał we wzmacniaczach? Sprawdź czy któryś z kabli idących do tego głośnika nie ma zwarcia do masy samochodu.
Jak najbliżej akumulatorów, w razie zwarcia na kablu samochód nie pójdzie z dymem.
sprawdzić zewrzeć samochód zewrzeć instalacja samochód zewrzeć lodówka zewrzeć
indeksowanie dysku przetwornik cyfrowo analogowy delphi mondeo
Rura do kosy spalinowej - rodzaje i wybór Długotrwałe przechowywanie mieszanki paliwowej 1:50 z olejem Husqvarna