Skrzynka bezpieczników lewa strona kabina (boczek deski rozdzielczej po otwarciu drzwi), opisy na kartoniku na klapce zamykającej.
https://obrazki.elektroda.pl/8384014700_... Pozdrawiam WIMM
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Co mam rozwijać - trzeba znaleźć przyczynę, dlaczego czujnik nie daje sygnału a potem martwić się ewentualnie dalej. W tej chwili nie mam dostępu do EPC i nie bardzo pamiętam, czy te czujniki (wałka ssącego i rozrządu) są takie same. Jak są takie same, to można je zamienić miejscami i zobaczyć, czy błąd się przeniesie na drugi wałek. Jeżeli tak - to...
Witam, mi to wygląda na zwarcie wiązki przewodów. Gdzie konkretnie trzeba szukać i to szybko ponieważ może dojść do pożaru auta.
Na chłodnicy jest wkręcony włącznik termiczny wentylatora. Odepnij i zewrzeć piny w wiązce powinien zadziałać wentylator.
po wylutowaniu sam układ wydaje się być sprawny To znaczy jak sprawny? Przy takich zgliszczach raczej uwalony układ invertera a czy procek nie oberwał to nie wiadomo. O schemacie zapomnij . Moduł raczej do utylizacji.
Witam. Najlepiej jak klient rozmawia z mechanikiem który to naprawia .
Jak znajdziesz który to kabel, to będziesz musiał rozciąć a po drugie to dużo czasu zajmie Ci szukanie żarówką. Co się dzieje, czego nie było, ze ją wyciągnołeś?
Proszę poczytać, ogólny błąd https://fault-code.com/p0087/
Do takich prac odpina zie kleme Teraz to nawet akumulator z auta będzie wyciągał dla pewności. Niewiedza może drogo kosztować.
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Odepnij szary kabel od modułu i odpal quada potem podaj w to miejsce na module masę jeżeli zgaśnie to musiz znaleźć dllaczego masa jest na szarym przewodzie (stacyjka, wyłącznik silnika,zwarcie wiązki)
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
BSI jest w grupie, PSA i nie siedzi pod maską, w Renault to się nazywa UPC albo w polifcie USM. Dokładnie. A tutaj stawiam na bezpiecznik F6 w UPC 30A. Np zwarcie wiązki w tylnej klapie by spaliło go. Ale dlaczego pogasły inne systemy? Być może popaliło dodatkowe bezpieczniki.Także bym zaczął od bezpieczników i wiązki.
Takie rzeczy dzieją się przeważnie, jak np jest zwarcie w wiązce,zła żarówka, lub zwarcie w lampie. Diagnoza BCM testerem może nie musi naprowadzić. Czy zrobisz to sam? Jak nie masz kabelka i także wiedzy to zdecydowanie nie.
To sugeruje nadtopioną wiązkę i solidniejsze zwarcie. Trzeba kolejno sprawdzać wiązkę od akumulatora i znaleźć miejsce gdzie doszło do uszkodzenia wiązki.
Tylko przekaźnik pompy i N75 lecą na tej samej linii zasilania tak wynika ze schematu. Możliwe że gdzieś jest zwarcie wiązki do masy. Dwa pozostałe błędy nie powinny mieć związku z usterką. Ale tak czy taak trzeba wykonać odpowiednie pomiary. Pomierzyć zasilanie na tych elementach, sprawdzić czy gdzieś nie obciera wiązka o metalowe elementy budy albo...
W zasadzie można opierać się o schemat fabii z małym ale . W starszych modelach komunikacja między sterownikami szyb była na CAN i tutaj tak jak piszesz podświetlenie przełączników szło ze sterownika szyby . W nowszych już była zmiana na na komunikacje LIN . W tym przypadku podświetlenie przełączników idzie bezpośrednio z regulatora. Natomiast podświetlenie...
Coś takiego jak na obrazku? http://obrazki.elektroda.net/16_12817796... Swoją drogą wyobrażam sobie spustoszenie w procku od np. zwarcia świateł pozycyjnych z przewodami od czujnika poziomu paliwa :D Częsta usterka (zwarcie wiązce).
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Nie będę się modrzył- masz immo? Może aku padł bo jest zwarcie na wiązkach? Może kuny pogryzły kable? Jaki pobór prądu na postoju?
Miałem ten sam problem. U mnie było zwarcie wiązki przewodów oświetlenia tablicy rejestracyjnej w tylnych drzwiach.
Dzień dobry jestem w posiadaniu Kia Sorento 2006 rok Niestety zniknął mi prąd w wiązce od włączania napędu czy ktoś może mi podpowiedzieć jak zlokalizować miejsce w którym jest zwarcie bądź przerwany kabel?
Najlepiej przed wymianą lub naprawą Kill Switch-a zewrzeć jego piny śrubokrętem, aby wykluczyć uszkodzenie w wiązce elektrycznej. Sam przycisk jest rozbieralny. Jeżeli ma zbyt dużą rezystancję można spróbować oczyścić jego styki.
Błąd przepływomierza masz przerwa lub zwarcie więc wiązka, bezpieczniki lub po prostu przepływka uszkodzona. Co do czujnika jak kolega powyżej pisał, wyjmij i wyczyść bo usterka sporadyczna.
To sprawdź bezpiecznik 18 jeszcze raz. Jak spalony to możliwe że zwarcie we wiązce tył, już ci pisałem. Możliwe że i podświetlenie tablicy tył nie działa. Działa?
Może auto po dzwonie i jakieś zwarcie w wiązce lub źle zrobiona. A zbiornik sam się uszkodził?
U Ciebie to będzie stycznik zaoksydowany albo upalony lub silnik hydrauliki roboczej - może mieć zwarcie, wiązkę zniszczoną, sam silnik może być w stanie opłakanym. One się dość szybko kończą.
Trzeci stop czyli zwarcia w wiązce tylnej klapy. Dwa ustawienie czujnika stóp po wymianie. Trzy żarówki. Jest hak i był ostatnio używany?
Witam. Masz prawdopodobnie gdzieś na przewodzie przetartą izolację, dotyka do obudowy i robi Ci zwarcie. Obejrzyj wiązkę przewodów.
Obstawiam alternator i jakieś błędy w pomiarach. Przy zwarciu wiązki byłyby widoczne ślady grzania przy takim poborze prądu.
zwarcie we wiązce do klapy poza tym na tym bezpieczniku podświetlenie deski, światełka w schowku i przedziału silnika więc stawiam na wiązkę w klapie (podświetlenie tablicy)
Czy do wyświetlacza dochodzi napięcie? Zobaczy czy na wyświetlaczu lub płytce tej zgrilowanej są opisane piny wtyczki. To duża podpowiedź która wiele wyjaśni Tak są opisane piny. https://obrazki.elektroda.pl/9274674000_...
To oznacza, że albo zrobiło się zwarcie w wiązce, puszce z przewodami lub gdziekolwiek indziej albo ten sterownik w ogóle ostatnio nie współpracował z ladą (ktoś grzebał? i odłączył ?)
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction P0243 - 000 - - Po wymianie sterownik wiązka i takie coś silnik ma brak mocy. Proszę...
Zwarcie albo we wiązce, albo w środku w koszu pompy.
Czujnik spalania stukowego. Zwarcie wiązka na rozruszniku.
bezpieczniki sprawdziłeś?
Sprawdź czy jest prąd na włączniku stop.Można zewrzeć kable przy czujniku na próbę.Reszta to wiązka od czujnika albo jakiś pseudo moduł haka.
Masz gdzieś zwarcie. Na początek sprawdziłbym wiązkę idącą w drzwi.
Triaki zwykle nie "umierają" same z siebie. Albo zwarcie w wiązce kablowej albo w tym, czym ten triak steruje. Triak Z0103MN ; przydałoby się sprawdzić/wymienić tranzystor, który nim steruje - cyfrowy NPN 4K7/10K.
http://rapidshare.com/files/96148049/Ope... masz kolego linka do ksiażki tam masz wsio a tu drugi http://rapidshare.com/files/96145124/Ope... , powodzenia
No i masz winnego. Na tym pinie nie może być 12V po wyłączeniu zapłonu. Sterownik silnika po prostu nie wie, że wyłączyłeś zapłon i nie gasi silnika. Pewnie jakieś zwarcie w wiązce.
Bo podmieniasz w ciemno. Może trzeba zapiąć oscyloskop, może wiązka zwarta choć wątpię jak po odłączeniu jest ok. A sam błąd jaki numer i co mówi opis?
Witam ponownie. Więc tak : dzięki koledze Jankomatex uzyskałem wszystkie potrzebne informacje ( jak widać można bezinteresownie pomagać innym bez złośliwych uwag ). Brakujący element na płytce to prawdopodobnie termik 22k a tranzystory użyte w moim przypadku IRFH7440TRPBF jak w temacie kolegi ogi8. Co do pierwszego odpalenia to niestety porażka . Sprzęt...
Jeśli wtryskiwacz ma spuchniętą cewkę to pewnie ma ona zwarcie i wali bezpiecznik, albo upaliła już element ją załączający i też j.w. Odłącz wszystkie wtryskiwacze i przy okazji cewki zaworów ( jeden przed reduktorem ,drugi na butki) jeśli wtedy też wywali bezpiecznik to masz uszkodzony sterownik lub zwarcie w wiązce. Jeśli nie to warto poszukać co...
Więc szukaj wady w okablowaniu III stopu, i pewnie ma zwarcie do wiązki lampki oświetlenia bagażnika. I zerwij trochę podsufitkę w tylnej przestrzeni, tam ją przecierało o wzmocnienie dachu poprzeczne dachu. Przepraszam, a to nie czasem A90 Avant?
Pewnie jest jakieś zwarcie we wiązce.
Czy problem został już rozwiązany ? mam dokładnie to samo.
Skoro za wysoki to pewnie zwarcie. Przedzwoń wiązkę od czujnika.
Któryś wtrysk ma zwarcie lub uszkodzona wiązka do ECU. Odpinany pokolei i ma trzech cylindrach odpali
Podłączenie sterownika czerwony + brązowy - niebieski z białym paskiem łączysz razem szary -wolny lub pod postojówkę w wiązce od sterownika urządzenia wychodzi szary z czerwonym paskiem trzeba go zewrzeć z brązowo białym Dodano po 1 tu masz link do sterowników https://www.google.com/search?q=Ebersp%C...
Czy pali tylko wtedy jak ma działać światło wsteczne? jak tak to trzeba szukać zwarcia w wiązce do tyłu. Może gdzieś przy lampach? Nie pamietam czy tam światło cofania jest w klapie tylnej czy nie. Jeśli tak to jeszcze mozna sprawdzić wiązkę między klapa a budą. Może tam dzieś uszkodzone przewody i robi zwarcie. Jeśli to nie światła cofania robia zwarcie...
Chyba częściowo sam sobie odpowiadasz skoro rozbierałeś drzwi. Przecież właśnie tam jest wiązka z przewodami ( w tym od czujnika temperatury zewnętrznej). Między nadwoziem i drzwiami jest takie spore złącze przewodów (w nadwoziu). Pewno je poruszałeś lub nawet rozłączałeś. Niewykluczone, że gdzieś w wiązce udało się zewrzeć przewody. Chociaż czujnik...
A próbowałeś wydłubać przycisk i zewrzeć kostkę ? Dlaczego przypuszczenie o uszkodzonej wiązce ? Jeśli klapa bagażnika nie została prawidłowo zamknięta po procesie zamknięcia dachu to bagażnika nie otworzysz . Dlaczego nie otworzysz sobie dachu ?
Zamiast bezpiecznika podłącz w jego miejsce żarówkę 21W na kablach, jak włączysz zapłon to się zaświeci z pełną mocą (zwarcie), teraz ruszaj wiązką silnika, odłączaj wtyczki od czujników, zlokalizujesz miejsce usterki
Proszę sprawdzić czujnik NTC czy nie ma zwarcia i wiązkę od czujnika NTC.
A skąd wiadomo że to błąd/usterka płyty głównej. Według instrukcji to: "F.61 uszkodzone sterowanie zaworami gazu - zwarcie/zwarcie masy w wiązce kablowej do zaworu gazowego, zawór gazu uszkodzony (zwarcie/zwarcie masy w cewkach), uszkodzona elektronika". Może po woli kończy się zawór gazowy?
Renault Laguna III 2.0 T, 170 KM, PDC — przednia wiązka, zwarcie: czujnik prawy wewnętrzny (przód), pin 1 i 3 (różowy, brązowy). Potrzebny schemat całości.
Np sterownik klimy.Albo np zwarta wiązka albo np moduł wentylatora?Nic nie sprawdziłeś.W parametry popatrz.
Widać że rzyga paliwem. Albo otwarty (zacięty mechanicznie )wtrysk, zwarcie wiązki do masy , uszkodzony driver.
Czyli przez zwarcie w wiązce elektrycznej klapy bagażnika może palić ciągle ten bezpiecznik?
1-Regulator nowy czy używany ? jeśli używany to masz winowajcę. 2-Zwarcie w wiązce sterującej regulatora ciśnienia paliwa.
Tam jest problem ze zwarciem w wiązce paliwa 5 do 24v :), spalone zegary 2kpln, praktycznie nie do kupienia taniej ,nie pchaj się w to. romoo kiedyś to miał na tapecie :) . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic94... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
To jak pompa dobra, wody na ociekaczu brak, to przedzwoń wiązkę,od pływka do modułu, bo wydje mi się że przełącznik pływaka wstanie spoczynku ma zwarty odwód, przy uszkodzonej wiązce, moduł widzi wyciek.
Problemem była wiązka elektryczna, a dokładnie zwarcie w wiązce silnika.
Zostaje zwarcie w wiązce lub uszkodzony BCM.
bądź druga możliwość ze zostały zwarte w jakiś sposób piny przełącznika Tylko że w tym aucie przełącznik świateł to świateł nie włącza. Podaje tylko sygnały do modułu SAM i to on wykonuje robotę. Według podanego VIN wypnij na module SAM z wtyku 6 pin 2 kolor szaro-czarny. Jak lampa zgaśnie, to walnięty SAM. Jak nie zgaśnie, to wypnij ten drut na reflektorze...
Słaby opis ,kiedy pali jak wciśniesz stop? Jak tak to szukasz od czujnika aż do lampy wszystko po drodze. Albo zwarcie we wiązce albo w lampie.
Błąd 89 usterka w układzie ABS . Do poprawnej pracy OPC musiz zrobić porządek z ukł ABS/EBS. Kod 95 oznacza nieprawdopodobne potwierdzenie biegu. Sprawdź czujniki potwierdzenia półbieg niski i wysoki . To te 2 czujniki u góry skrzyni w okolicy wybieraka, nie może być sytuacji , że oba jednocześnie są zwarte. Sprawdź wiązkę do tych czujników . o ile...
To prosta instalacja ,świeci cały czas czy po przekręceniu zapłonu. Czerwony z czarnym paskiem jest od stopu i prawdopodobnie zwarcie na tylnej wiązce / mogło być spawane/P
Zniszczona ścieżka to połączenie masy strony pierwotnej przetwornicy z wtórną - tam jest nieizolowany flyback. Ciekawostką jest uszkodzenie DT5 - steruje LEDem w czujniku czystości wody. W szeregu z nim jest R43, wygląda na nieuszkodzony, więc napięcie poszło od strony procka. Sądząc po uszkodzeniach to było grube zwarcie, a nie chwilowe przepięcie....
... Po 1 mogę kupić smartem i zwrócić jeden np. Tylko jak pisałem. Muszę od dwóch sprzedawców. Kompletnie nie pomagasz. Gdybyś napisał chociaż jak działa krańcówka. Czy normalnie na pin 1 i 2 ma być masa to tak. A tak tylko narzekasz daj komuś do roboty albo kup nowy zamek albo sprawdź wiązkę nie mając schematu...
witam masz zwarcie w wiązce oby nie uszkodził się sterownik EBS ale można go zrobić ????? i po robocie
żółty jest chyba od sondy lambda ,może być nie podłączony.Przy nieszczelności powinieneś być bardzo ostrożny .Może odłączyć gaz jeśli przez nią spadnie ciśnienie ale nie odłączy benzyny .Problem chyba jest ze sterowaniem silnikiem może czujnik położenia wału.Żeby wykluczyć całkowicie instalacje lpg trzeba jeszcze odłączyć wtryskiwacze benzyny ,i podłączyć...
Walczyłem kilka dni temu z podobnym przypadkiem. Zwarcie było w wiązce od webasto. Zdemontuj przekaźnik webasto (to chyba R6 na twoim zdjęciu) i sprawdź, czy też przepala bezpiecznik. Żółty przewód na twoim spalonym bezpieczniku wędruje w główną wiązkę silnika, w tym grubym peszlu. W nim, przewód połączony jest z kolejnymi trzema żółtymi przewodami....
Znalazłem przyczynę. Zwarcie wiązki przewodów które wchodzą w tylną klapę bagażnika.
Spróbuj wystartować sam zasilacz. Odepnij wiązki od płyty głównej, podzespołów, i zewrzyj zielony przewód do czarnego w wiązce atx.
Pali się kabel zasilający czy sygnałowy? W którym miejscu się pali? Dysk SSD to pobiera śladowe ilości prądu nic się palić nie powinno. Co więcej jeśli z zasilacza pobierzesz prąd zdolny rozpalić kabel powinno zadziałać zabezpieczenie nadprądowe. Nie masz tam czasem luźnego gniazda?
Mam problem moja Cytrynką C2 - ciągle widzi otwarte jakieś drzwi (które ?? nie wiadomo) odłączyłem wszystkie kostki przy drzwiach i bagażniku, potrzebuję informacji jak znieczulić (przerwa lub zwarcie) w układzie centralnego zamka. Chodzi mi o informację jaki kabelek wyciąć lub gdzieś zewrzeć, ewentualnie gdzie szukać dziury w wiązce
Odepnij wtyczkę od ECU i sprawdź czy jest zwarcie. Potem po kolei elementy z listy błędów. Wg mnie któryś z tych elektrozaworów ma zwarcie ,albo wiązka ma zwarcie. Gorzej jak zwarcie jest tylko chwilowe. Wtedy zostaje kopanie po wiązce. PS Jak będziesz miał ECU w ręce sprawdź czy w nim nie chlupie. Ale ja bym obstawiał poduszkę silnika że jest w strzępach
Skończcie z szukaniem na siłę gwintu w piz....... Uszkodzony jest sterownik albo jest zwarcie w wiązce elektrycznej od instalacji LPG.
Zwarcie wiązki w bagażniku.P
Naprawione. Zwarcie w wiązce do przepływomierza.
Witam, jak w temacie, w sterowniku wtryskami Stag-300 spalił się na skutek zwarcia wiązki, tranzystor VND14NV04, jest on wycofany z produkcji i mam pytanie jakim innym tranzystorem można go zastąpić? Pozdrawiam, Tomasz W.
zwarcie we wiązce Też o tym myślałem, ale wtedy po wyjęciu bezpiecznika i założeniu też by kręciły.
Jakimi halogenami ? Halogenami to się oświetla ścianę do docierania albo podwórko. Mimo wszystko masz jakieś zwarcie we wiązce, lampie ,gnieździe przyczepy jak jest albo uszkodzony BCM. Wskazany warsztat.
Wow! zwarta wiazka lub maf uszkodzony?
Kolego w tej chwili nie pamiętam jak jest w Audi, ale czy ostatnio nie zmieniałeś żarówki w tylnej lampie. Jeśli światła "stopu" masz z tej samej żarówki, co pozycyjne to może przez nieuważne założenie żarówki oba włókna świecą naraz i stąd ten problem. Sprawdź kolejno światła w tylnych lampach tj. włącz postojowe a później hamowania i m.in. po "mocy"...
Witam Mój problem jest srogi i mam nadzieję że pomoże mi ktoś nakierunkowac mnie co sprawdzać i jakim sposobem może ktoś ma pomysły które pomogą albo miał taki problem już ... Mianowicie... Kupiłem A4 z dokladanymi el. Szybami przodnimi ale z niedzialajaca szybą prawą, po zdjęciu boczka okazało się że wtyczka nie była podpieta do przycisku w drzwiach,...
w wiązce zwarcie Przerwa raczej, Prześwietl wiązkę kontrolką, tylko samą wiązkę, odpiętą z obu stron!
Od strony 46 masz pewną rozpiskę przewodów, jak nic ci nie da to trzeba wziąć miernik i przedzwonić wiązkę tak by zlokalizować dane połączenia i je zewrzeć. http://www.autogas-autogaz.hu/dokumentum... PDF ten podaje też, że w wiązce jest adapter rozpinający oryginalne złącza wtrysków PB o czym wspomniał kolega bubu. Sprawdź.
Zwarcie, przetarte wiązki, zacieki wody w kostkach w komorze silnika, poszukać trzeba może w klimatroniku.
Dokładnie. Tak przypuszczam. Trzeba sprawdzić czy w ogóle jest na nim plus. Pewnie bezpiecznik diabli wzięli, bo zrobiło się zwarcie na wiązce silnika.
Sugeruje to przebicie na MosFET.Albo zwarcie wiązki. U mniesz lutować? :)
Jedyną możliwą przyczyną przepalania tego bezpiecznika jest zwiększona moc pobierana przez silnik lub zwarcie wiązki na odcinku rezystor - dmuchawa. Prawdopodobnie masz jedno uzwojenie w silniku uszkodzone i gdy szczotki podczas rozruchu silnika na nim się zatrzymają, siada bezpiecznik bo zwiększa się moc odłożona na rezystorze.
U mnie między zasilaniem a masą jest 5V. By wykluczyć zwarcie w wiązce do czujnika, zdecydowałem się na odcięcie przewodów, a sterownik nadal rejestruje ciśnienie 353 bary, czyli co? Zwarcie wewnątrz kostki ECU?
Zwarcie w wiązce.
Czy oby ta wiązką jest w 100% doprowadzona do ładu? jak było zwarcie mogła się gdzieś dalej stopić i zewrzeć
zewrzeć lodówka zewrzeć falownik zewrzeć zewrzeć wiązka pompowtryskiwaczy
smart bezpiecznik schemat usuniecie konta samsunga silnik klekotać
rozdzielnica elektryczna schemat kocioł gazowy mieszkania
Wybór skanera kodów kreskowych 1D z multi-odczytem Lokalizacja przewodu prawej kurtyny SRS w Mitsubishi Colt Z30