Sprawdź stan świec..... odłącz każdą i sprawdź...tylko nie miernikiem....i napisz czy wszystkie uszkodzone lub może któraś dobra...
Czyli świece zwarte.
Witam. ATA120 Zwarcie w obwodzie świec żarowych. Sprawdź świecę. Rezystancja ok 2 Ohm.
Pomoc w tym temacie nie jest trudna. Wystarczy systematyczność w czynnościach i umiejętność analizowania wyników swojej pracy. Podanie napięcia na fioletowy przewód sprawdza poprawność funkcjonowania rozrusznika,jak i jego zasilania. Problem braku kręcenia leżeć może w stacyjce,pozycjonerze,przewodach,module przekaźników. Świece żarowe : sprawdzić zasilanie...
Wyslij naprawiłem już kilka których się nie dało naprawić
Nie rozumiem dlaczego nikt tego nie wytłumaczył przecież przyczyna jest prosta ponieważ bezpiecznik F-18 20A zasila nie tylko zapalniczkę ale między innymi sterownik grzania świec.P
temic się uwalił om 628 ?
Może masz zwartą świece żarową.
Sprawdz czy swiece mają zwarcie.
Znalazłem taki opis ale dotyczy on chyba silnika 1.5 z 3 świecami. Cholera gdyby ktoś posiadał taki opis dotyczący 2.5 dci z 4 grzałakami. GRZAŁKI NURKOWE. Silniki z wtryskiem bezpośrednim nie posiadają komory wirowej. Lepsza jest sprawność silnika, jest on bardziej oszczędny, ale dłużej się nagrzewa. Oznacza to problemy z ogrzewaniem w zimie. W celu...
Może sprawdzić świecę żarową ?, kiedyś miałem przypadek że świeca miała zwarcie, dopiero wizualnie można było zobaczyć że nie grzeje. przy podmianie świecy trzeba zwrócić uwagę co jest napisane, na jakie napięcie.
Jak masz spaloną świecę to się nie dziw. Czasem mogą mieć zwarcie do masy.
Prawdopodobnie któraś świeca powoduje zwarcie, jak wykręciłeś poruszyłeś było dobrze a po przykręceniu przewodu jest zwarcie.
Coś źle zrozumiałeś albo bzdury jakieś przetłumaczyli. Tak jak piszesz, to na świecy jest pełne zwarcie. świecy zapłonowej nie da się sprawdzić omomierzem. Może oglądałeś coś o świecach żarowych, stosowanych w dieslach.
Przekaźnik świec żarowych (prostokątny w aluminiowej obudowie ) ulega często awarii głównie na zwarcie.
Przekaźnik mógłby mieć ale siedzi tam zworka, po prawej nad 109. 103 chyba od świec żarowych.
Błąd czujnika wału - nie odpali P138B - może świadczyć o zwarciu - czasami świece żarowe robią takie błędy U1900 - błąd ... rzeka, albo nic nie ma albo jest problem z komunikacją po szynie CAN w samochodzie - nie zapali.
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Uszkodzony sterownik silnika , było chwilowe zwarcie na sterowaniu przekażnika świec żarowych ( przetarta wiązka.
Świece są na pewno na 12V? Może spirala dotykać metalowej części kolektora co prowadzi do przegrzania i zwarcia.
P0380 - Obwód grzałki (świecy żarowej) - usterka B1325 - Obwód lampy uchylonych drzwi zwarty z akumulatorem B3420 - B3420 oznacza błąd czujnika poziomowania reflektorów. Niech to jeszcze inni zweryfikują.
Do sebixxx-a, wpisz ten błąd w szukajce, w/g mnie to zwarcie do masy świecy żarowej - pozdrawiam
Sterownik trochę schowany ale masz tu podpowiedź. A1.9 http://obrazki.elektroda.pl/6429776100_1... Rozbierz go i tam w środku są takie sprężyste blaszki które od przeciążenia się odlutowują (taki rodzaj bezpiecznika), trzeba przylutować i dalej prąd leci do świec. Sprawdź świece pod kątem zwarcia.
Witam najczęstszym przypadkiem jest uszkodzenie visco wtedy następuje zwarcie i pali bezpiecznik prawdopodobnie z oznakowaniem świecy żarowej nie jestem pewny co do tego. Sprawdź czy nie jest zatarte visco i czy nie urwał się przewód
Najprostszy test, to sprawdzić świece, każdą z osobna przez żarówkę typu H4 czy H7, generalnie dużej mocy. Żarówka ma świecić jednakowo jasno na wszystkich świecach po kolei. Jak na którejś nie świeci, spalona świeca, ja na jednej świeci odrobinę jaśniej, świeca ma zwarcie ( rzadko spotykane) żarówka też możesz sprawdzić, czy dochodzi prąd do świec...
Witam- zamontowalem w swoim Audi S3 Webasto topC ,bylo wszystko OK i po pewnym czasie wlacza sie a po chwili sie wylacza. Odczyt bledow w sterowniku zglasza zwarcie na swiecy zarowej. Wymienilem caly palnik ze swieca ale blad jest dalej PROSZE o pomoc ( czy to bedzie STEROWNIK powodem??).
Napis SERV może oznaczać wszystko, nawet jak paliwo będzie na rezerwie to też SERV wyświetli. Możliwe, że gdzieś jest zwarcie na zasilaniu świec żarowych, warto sprawdzić czy kabelki nie mają zwarcia do masy. Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Dobrze by było podpiąć pod komputer dedykowany do tego modelu, dane są odczytywane po CAN, najlepiej...
podłącz klemę przez żarówkę reflektorową i odłączaj po kolei wszystkie odbiorniki aż zgaśnie żarówka w ten sposób znajdziesz to zwarcie
Pomiędzy stykiem T a masą .Zwarcie T do masy powoduje natychmiastowe wyłączenie przekaźnika.P
Skoro masz oddzielne kable do świec, to włącz w szereg z nimi parę zwojów grubego drutu nawojowego nawiniętego na kontaktronach połączonych szeregowo, kontaktrony podłącz do diody led: świece grzeją, dioda się zapala, jak którakolwiek się przepali to dany kontaktron się nie zewrze= led nie zapala się
Uruchomiłem to auto. Była przez kogoś łatana wiązka po spaleniu. Mam pytanie i jeszcze problem ze świecami żarowymi. Błąd permanentny, nie ma tu sterownika, tylko przekaźnik z ECU i cały czas P0380 (przekaźnik świec żarowych zwarty do +12V ) przekaźniki sprawne i podmienione. Jak w tym aucie to jest robione ? ma ktoś wycinek schematu ?
Tak sprawdzone świece.Miałem taki błąd a teraz drugi przekaźnik świec żarowych zwarcie minus do masy
Jak sprawdzałeś czy świece są sprawne?
Ale co? Z takim opisem to wróżki raczej potrzebujesz, bo konkretów mało. Jaki tam jest sterownik świec żarowych? Ma oznaczone wyprowadzenia. spisz te wyprowadzenia lub zrób CZYTELNE zdjęcie. Po wyjęciu sterownika kontrolka nie powinna świecić, bo jej obwód jest zwierany do masy poprzez ten przekaźnik. Jej świecenie wskazuje na zwarcie.
Wg tis: Opis obwodu/układu Moduł świec żarowych jest wbudowany w moduł sterujący silnika (ECM) i jest urządzeniem półprzewodnikowym, które uruchamia świece żarowe. Temperatura i pobór mocy regulowane są w szerokim zakresie, aby spełnić wymagania wstępnego podgrzewania silnika. Wstępny czas załączenia świec żarowych zmienia się w zależności od napięcia...
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Sprawdź czy świece nie mają zwarcia do masy
Ten wyłącznik działa tak, że przy naciśnięciu pedału hamulca zwiera grubsze piny co powoduje zapalenie lamp stop, jednocześnie rozwiera normalnie zwarte, cienkie piny, co daje informację do sterownika o naciśniętym hamulcu
Silnik bez zwarcia przekaźnika nie odpala. Na zegarach nie zapala się test kontrolek ABS oraz świec żarowych. Posiadam dwa takie przekaźniki i jeden rozebrałem i zwieram go ręcznie.
Do tego typu nie mam schematów ale częstą usterką jest spalona świeca żarowa lub jej zwarcie lub uszkodzony czujnik płomienia chciaż wtedy powinna z początku ruszyc .Jeżeli można rozebrac sterownik to sprawdz czy przypadkiem nie ma zimych lutów zwłaszcza przy przekażnikach bo to jest chyba starszy model jak widzę po numerze.Powinien byc jeszcze symbol,,...
Udało mi się rozwiązać temat ze zwarciem. Okazało się, że pod lewą lampą w Citroenie C3 jest skrzynka z przekaźnikami oraz obok przekaźnik świec żarowych. To on zawinił, wygląda, że stycznik się zwarł lub nie otworzył. I temu pojawiało się zużycie prądu, bo świece żarowe się grzały. W sterowniku przypaliło aż wtyczkę. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim...
wg. mnie masz zwarcie na kablach od świec odepnij wtyczke ze sterownika która idzie do świec i zobacz co się będzie dzialo
Sprawdź świece może któraś ma przerwe lub zwarcie
Udało mi się rozwiązać temat ze zwarciem. Okazało się, że pod lewą lampą w Citroenie C3 jest skrzynka z przekaźnikami oraz obok przekaźnik świec żarowych. To on zawinił, wygląda, że stycznik się zwarł lub nie otworzył. I temu pojawiało się zużycie prądu, bo świece żarowe się grzały. W sterowniku przypaliło aż wtyczkę. A jeśli chodzi o ładowanie, to...
wszystko ok podłączyłem pod komputer i był błąd "zwarcie masy świec żarowych" zamontowałem nowy akumulator działa dziękuję jeszcze raz wszystkim za pomoc
Próbowałem zczytać kody błędów zegarem modułowym i wyszły mi 2 błędy: 020 - przerwa na świecy żarowej lub sztyfcie 021 - zwarcie na świecy żarowej lub sztyfcie Jeśli to nie są stare błędy i po wykasowaniu powracają i wykluczając uszkodzony sztyft żarowy to uszkodzony będzie tranzystor kluczujący w sterowniku.
Sprawdż czy świeca nie dostała zwarcia.
U mojego sąsiada garażowego w leciwym mercedesie też miał problemy z akumulatorem, jeździł do elektryka, wymienił akumulator, alternator, regulator napięcia i nic, a przyczyna była prozaiczna - miał zwarty wyłącnik świec żarowych.
Ja bym jeszcze odkręcił przwód plusowy idący do świec żarowych i sprawdził czy to któraś z nich nie daje zwarcia. Jeśli po odkręceniu kabla bezpiecznik się nie spali to pozostaje sprawdzić poszczególne świece na zwarcie.
Przed wymiana modułu sprawdź czy któraś świeca żarowa nie ma zwarcia, w przeciwnym wypadku uszkodzisz nowy moduł.
świeca żarowy zewrzeć zewrzeć przekaźnik świeca żarowy świeca żarowy świeca żarowy aster
rozmiar bufor rejestr radio skody zamienniki tl072
Viessmann Vitogas 300 – reset kotła, przycisk R, kody błędów, Vitotronic 100/200 Candy CS2 105 – lokalizacja przycisku zwalniania szuflady na proszki