Nie ma w stacyjce fizycznej 50-tki. Zezwolenie startu idzie po CAN-ie do modułu silnika, a stąd idzie kabelkiem sygnał do przekaźnika rozrusznika w skrzynce bezpieczników (wysterowanie masą).
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
Sprawdź stan akumulatora tzn jedź do serwisu który posiada tester do akumulatorów i niech ci go zmierzą . Jeżeli aku jest ok to pada rygiel podłącz kompa do "zezwolenie startu" i odczytaj błędy.
transpondery w obu kluczykach wydają się Ok ... "tak na oko" ? Podłącz diagnoskop i sprawdź czy masz rozpoznawany kluczyk i zezwolenie na start.
Dałeś temu rade? mam ten sam objaw - brak błędów - zezwolenie na start jest a dacia martwa
Sprawdzisz to na komputerze w parametrach rzeczywistych. Sprawdź jeszcze czy masz zezwolenie na start w ECU.
Zdejmij kleme to economy włączysz na chwilę.Skoro była proba na kable to aku padło?A te 307 tego nie lubią,wysypuje się immo,ogólnie eeprom.Przejrzyj ecu zezwolenie start,bsi ilość kluczy,vin.
Skoro był wymieniony to został zaprogramowany do auta? Masz diagnostykę z ECU? Zezwolenie na start masz?
W 05 zezwolenie startu. W parametrach w ostatnim okienku wartości zmieniają się z 170 na 160 , ale w 1, i 2 nie zmienia się nic po naciśnięciu przycisku pilota, to wygląda jak by nie było poprawnego sygnału, dobrze rozumiem? https://obrazki.elektroda.pl/2753406400_...
Brak możliwości odczytania błędów w pcm z innymi sterownikami łączy się i jest możliwość odczytu błędów. Jakie błędy w liczniku ? Immo - jest zezwolenie startu ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Punkty podłączenia masy - wyczyszczone ?
VCDS widzi uruchomienie kompresora, jest zezwolenie na start. A co masz w pierwszym bloku drugi parametr ? Wątpię aby było zezwolenie na start.
No właśnie, który jest do tego przekaźnik? Komputer w grupie 5 (zezwolenie startu) pokazał " sterowanie przekaźnika zasilania zacisk 15
Czy skrzynia w położeniu N? czy ma zezwolenie na start? Jakie błędy?
Czyli ciśnienie prawidłowe. Zobacz w parametrach ECU czy masz zezwolenie na start.
Jak stwierdzić który komplet jest sprawny? Zaznaczam, że te aparaty zostały wymieszane. Podłącz do samochodu i sprawdź czy jest zezwolenie startu lub czy auto odpali i tyle...
W aucie z tematu za rozpoznanie klucza odpowiada licznik i to on daje zezwolenie na start dla silnika. Odpowiadając na Twoje pytanie - TAK ale jest jakieś ale. Licznik i tak musi "pasować" do auta. Chodzi o to że są licznik z CAN (xxx920xxx) oraz bez CAN (xxx919xxx). Roznica w nich polega na podaniu sygnału obrotów silnika. Nie są one zamienne. Może...
A więc trzeba zacząć od we/wy wersja minimalna DO dwa po jednym dla kazdego falownika zezwolenie startu DI dwa na każdy falownik potwierdzenie przacy ze styku alarmowego AO dwa na każdy falownik (referencja) DO trzy dla elektrozaworów DI dla sterowania nożnego AI Dołożył bym przetwornik ciśnienia dla monitoringu powietrza Do czego enkodery?
To auto zachowuje się tak jak by miało problem z immo zapala i gaśnie.Sprawdź błędy w immo lub w parametracz silnika cz jest zezwolenie na start.
...kręci ale nie uruchamia się na włączonym zapłonie?Sprawdz w parametrach czy ma zezwolenie na start
Przekaźnik bezpieczeństwa powinien być choćby ze względu na przepisy i ewentualnego prokuratora. W tym przypadku faktycznie obwód jest prosty, ale ja bym jednak z PB nie rezygnował, zwłaszcza, że psują się one bardzo rzadko. Swoją drogą - tego typu rozwiązania widuję rzadko. Najczęściej PB stosuje się do grzybków, rygli, kontroli styczników itp. dając...
To paliwo jest olejem napędowym czy benzyną? Widzisz synchronizację wałków, wtryski się otwierają. Rozrząd sprawdzałeś? Na plaku pali. Jest zezwolenie na start.
No tak, pisząc bendiks miałem na myśli cały układ załączania rozrusznika. Znalazłeś już przewód biegnący od cewki rozrusznika do UPC ? W CLIPie masz podgląd funkcji "zezwolenie na start" , włącznik na pedale hamulca sprawny?
Termostat podgrzewu daje zezwolenie na start, ale nie zrobi stopu ... Czy się mylę Chodzi mi o zworę 3-8 da stop, jeśli 3-8 będzie rozwarte pójdzie w stopa. dlatego w grzałkach jest element ptc aby termostat po osiągnięciu temp już nie został otwarty.
A jakich błędów się spodziewasz? Zezwolenie na start czy jest.
Jak udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam podobnie, kontrolka miga od aku, świeci się check engine, zero błędów w Delphi. Kręci i nie odpala. A co sprawdziłeś? Iskra jest? Wtryskiwacze wysterowane? Sterownik ma zezwolenie na start?
Czym to diagnozujesz? Masz w parametrach zezwolenie na start? A jak z kluczem? Widzi, rozpoznany?
Witam mam problem z peugeot boxer 2.2 HDi 120km 2009rok. Nie pali nie widzi synchronizacji wału z wałkiem rozrządu a dokładnie na wykresie pokazuję że raz jest zezwolenie startu a raz nie ma to wygląda tak jakby była gdzieś przerwa co jeden obrót wału. Może miał ktoś taki przypadek? AI: Jakie narzędzia diagnostyczne lub metody zostały użyte do zidentyfikowania...
Jak niby wszystko poprawnie zakodowane ,to teraz zajrzyj w parametry i zobacz stan przekaźnika rozrusznika ,zezwolenie na start itp .Czy to takie trudne? Do tego przekaźnik rozrusznika w UEC . Ale sprawdzić fizycznie a nie na zasadzie że nie możliwe by się popsuł.
Sterownik daje zezwolenie na start sprężarki?
Sprawdź czy masz zezwolenie na start klimatyzacji w ECU i bsi. Może być uwalony czujnik ciśnienia klimatyzacji lub sterownik wentylatorów.
Jestem za granica, AUto sciagnete przez mechanikow, Zamowili czujnik z listwy aczkolwiek nie pasowalo mi ze nic ropy sie nie polalo... Francja i specjalisci od citroenow. -CZujniki sa zsynchronizowane, -zezwolenie na start ok. -Cisnienie 1 bar -sterownik silnika wymaga 290 barow. Dodam ze po sciagneicu regulatora podczas krecenia ropa sie leje z otworu...
Tak zrobię, ale jeśli trafiony będzie przewód to chcę za wczasu wiedzieć skąd idzie sterowanie 😁 na logikę moją z BSI a ECU daje tylko zezwolenie na start (które de facto w blokach pomiarowych jest).
kontrolka immo gaśnie Zezwolenie na start jest? To podstawa. Komunikacja między sterownikami jest? Żarówką sprawdzaj masy na ECU, G4 H4, H1
Witam. Koledzy mam problem z takim autkiem. Nie odpala. Błędy jakie ma to : P1541- przekaźnik pompy paliwa - przerwa P1018- klapa kol. ssącego 2 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego P3348- 005 sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki - usterka elektryczna Zezwolenie startu jest. Zaśniedziałe były wszystkie złącza pod lewą pokrywą na podszybiu....
Jak podglądasz czy immo odblokowane i czym to diagnozujesz? Po kolei ;sprawdź czy com widzi klucz,bsi daje zezwolenie startu, sterownik silnika nie jest zablokowany.Jeżeli tak to sprawdź zasilania i masy sterownika silnika.
Nie rozumiemy się. Diagnostyka to nie tylko błędy. Parametr zezwolenie na start? Ciśnienie na rampie w czasie pracy rozrusznika?
Wada to to, że komputer może badać czy widzi obciążenie cewką rozrusznika i może generować błąd, choć wątpię. Niestety. Z dwóch powodów. 1. Oporność cewki przekaźnika na rozruszniku jest kontrolowana. Wystarczy, że oporność będzie inna i już pojawi się błąd i ryzyko, że silnika nie odpalisz. 2. Drut (cienki) który uruchamia rozrusznik jest jednocześnie...
W parametrach ECU powinieneś widzieć zezwolenie na start.
Wykonaj diagnostykę komputerową, sprawdzisz czy jest komunikacja, zezwolenie na start, ciśnienie paliwa, a może przy okazji wyjdą jakieś błędy.
Trzeba sprawdzić czy jest zezwolenie na start w kalkulatorze.
Skoro wcześniej nie przepalało bezpiecznika, a teraz pali... to coś nie halo ze sterownikiem może być. Skontrolować linie bezpiecznika skąd - dokąd idzie. Na zwarcia. I to co pokazałeś to nie kondensator a przekaźnik... Na moje, doprowadzić wszystko do stanu oryginalnego i jeszcze raz zdiagnozować immo. Sprawdzić pod komputerem czy jest zezwolenie na...
Błędy to nie wszystko, trzeba podejrzyć wartości rzeczywiste i ustalić czego brakuje. Sprawdzić czy jest zezwolenie na start ciśnienie na szynie, jest kilka rzeczy które trzeba sprawdzić.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Economy mode wyłączy się jak odpalisz. Ewentualnie da się z niego wyjść w BSI przy użyciu LEXIA - a co do niej - podłącz i zobacz w czym jest problem. Zobacz czy jest zezwolenie na start, czy widzi obroty wału - takie "pierdoły" :D.
A czy w ECM jest zezwolenie na start sprężarki? Czy w układzie są prawidłowe ciśnienia?
Błąd stały czy odległy? Zezwolenie na start jest? co wiać w blokach pomiarowych? Jakie ciśnienie paliwa?
Chyba chodzi o zezwolenie na start klimatyzacji. Kable albo sterownik.
Zostaw ten komunikat. On sam w sobie nie ma nic do uruchomienia silnika. diagnostyka przez OBD OBD to tylko standard złącza. Potrzebny jest tester z odpowiednim oprogramowaniem. Tester a nie jakieś śmieciowe fejsiki po kilkanaście złotych. Minimum coś na poziomie Delphi ds 150. Po wykluczeniu przyczyn elektrycznych pozostanie rycie w mechanice silnika....
Ecu ustala dawkę rozruchową biorąc info z zimnej sondy poważnie?A może trzeba się przyjrzeć immo czy jest zezwolenie na start? w jaki sposób sprawdzić czy jest zezwolenie??
Witam problem z blokadą kierownicy i odcięciem zapłonu autko unieruchomione brak kontrolek po przekręceniu zapłonu rozwiązanie problemu . 1 . Podłączamy vcds otwieramy drzwi kierowcy ,wciskamy hamulec przekręcamy zapłon kontrolki się nie świecą ale uzyskamy połączenie z vcds 2. Wchodzimy w gr 5 czyli zezwolenie startu kasujemy błąd i po tej czynności...
nie mam pojęcia od czego zacząć Zacznij od sprawdzenia wszystkich bezpieczników oraz podłączenia diagnoskopu i odczytania błędów w instalacji i parametrów bieżących (czy jest zezwolenie na start ?). Kolejny krok, to sprawdzenie wszystkich punktów podłączenia przewodów "masy" do karoserii.
Widać że jest zezwolenie na start sprężarki. Panel wydaje się być ok. Usterki szukaj w przekaznikach na podłużnicy lub bezpiecznikach na akumulatorze.
W parametrach w grupie 001 lub 002 trzeba odczytać czy jest zezwolenie na start sprężarki (wartoś 0) jeśli jest, podać na cewkę prąd celem sprawdzenia czy ta jest sprawna.
Jest komunikacja. Widzę obroty wału i wałka. Jest zezwolenie na start itp. Przejrzałem wszystkie bloki, szukałem dziury w całym i tylko dawka jest 0. Na początek alarm został wycięty. Samochód zgasł w warsztacie nie klientowi. Sytuacja robi się nieciekawa.
Po przekręceniu zapłonu immo świeci na czerwono cały czas , po wyłączeniu zapłonu miga , auto nie odpala . Po pierwszym razie odpala i gaśnie, jak szybko powtórnie włączę zapłon odpala, silnik pracuje i po chwili zapala się na stałe czerwona kontrolka immo. Diagnoza NATS i Silnika - jeden błąd P1610 Lock mode. W pomiarach napięcia są prawidlowe(stałe...
To że szczelna i nabita, nie oznacza że jest zezwolenie na start. Może jest za duże ciśnienie w układzie i nie ma zezwolenia na start, a wszystko sprawne.
Witam , mam problem w lagunie 2 2007r 2.0 f4r. Auto nie odpala , przy próbie odpalenia sygnał na wtryski pojawia się tylko raz podczas kręcenia rozrusznikem . Sterownik silnika to sagem 3000. Co udało mi się sprawdzić: Zezwolenie na start jest Obroty silnika widzi Brak błedów Zasilania sprawdzone zarówką 21w
Nie wiadomo czy jest czujnik sprzęgła bo nie wiadomo jaka skrzyni. Odepnij przewód zasilający elektromagnes rozrusznika, podłącz żarówkę do niego i do masy, jeśli podczas próby się nie zaświeci to trzeba szukać co odcina napiecie Chyba zbędne jest odłączanie przewodu wystarczy dołożyć zarówkę i masę do żarówki... Aczkolwiek warto połączyć się VCDS...
250bar powinno mu wystarczyć do odpalenia. Sprawdzić na komputerze czy kalkulator silnika nie jest zablokowany, czy jest zezwolenie na start, czy widzi obroty silnika.
Najprościej i najtaniej:podłączyć komputer, nie koniecznie clipa, coś co ma podgląd parametrów, sprawdzić czy w momencie tych prób wszystkie czujniki hamulca i sprzęgła są wduszone, czy jest zezwolenie startu, lub wejść pod auto, pod kolektorem wydechowym znajduje się Rozrusznik wiec lepiej aby auto było zimne, sprwwdzic połączenie przewodów, bo jako...
W sterowniku silnika trzeba odczytać błędy i sprawdzić czy jest zezwolenie na start klimatyzacji i czy widzi prawidłowo ciśnienie czynnika. Dziwne że nie wyszło to na diagnostyce?
Tak, oczywiście że na samym wtyku do silnika :) i tylko 12V podane było na chwilę na pin OUT1 i OUT2. Będę tam później jeszcze i sprawdzę jaka oporność jest pomiędzy GND i OUT-ami. Spróbuję też dostać się do silnika i przekręcić wał obserwując czy jest ta cykliczna zmiana. Tego PWR wogóle nie dotykałem, tez sprawdzę jakie jest tan napięcie, GND ze...
To zobacz czy masz zezwolenie na start i takie tam ciśnienia paliwa na CR, coś w parametrach też powinno być złego... i kabelki do wtryskiwaczy sprawdzić
Drugi sterownik miał robiony klon na 5P więc immo jest chyba tu, bo na obu w parametrach ECU jest odblokowane i zezwolenie na start. A co z tymi ECU ze zdjęć ? Można jeden drugim zastąpić ? Oczywiście po wyłączeniu immo. Jeżeli tak to nie musiał bym kupować.
Napisałem że temat do zamknięcia, pomogły twoje wsady Bios ;) Ale odpowiadając na Twoje pytanie, tak pomiary wykonane, wszystkie napięcia na cewkach obecne, zero zwarć, kbc dawał zezwolenie na start, na włączniku power było obecne napięcie.
Bez podłączenia testera to nie wiadomo nawet czy jest paliwo na rampie i czy sterownik dostaje zezwolenie na start... A tego EDC 16 się kapitalnie diagnozuje :D
Autoryzacja i zezwolenie to są wartości odczytane ze sterownika stacyjki i silnika, tam jest napisane czy sterownik jest zablokowany, czy jest zezwolenie na start i czy widzi przekręcenie stacyjki.
Witajcie, próbuję odpalić tytułowe autko - scenic II 1.9 na EDC16 kod silnika F9Q po wstępnej diagnozie Clipem brak komunikacji z: 120 sterownikiem silnika 1222 system czujników parkowania 1232 wspomaganie kierownicy 756 pod.pow./nap.pasów W UPC jest zezwolenie na start - rozrusznik kręci z innych usterek równocześnie z niedziałającym silnikiem przestał...
Jak zwykle dziękuję.Wpadłem na pomysł zrobienia obejścia na sterowniku? no właśnie,był z tyłu drugiego akumulatora.Wchodziły tam m.in. dwa grube kable (była też obok wtyczka z dużą ilością przewodów} te dwa zwarłem i o dziwo samochód zapalił. Wyłączyłem, go zdjąłem obejście i ponownie dał się uruchomić. Zostawiłem go na wolnych obrotach około 10 minut...
Diagnostykę robi się w celu stwierdzenia uszkodzeń to nie polega na tym podłączę komputer albo tani fejsik z Allegro i zobaczę jakie ja mam błędy. Ale możesz mi wskazać który to jest błąd że rozrusznik nie kręci. Bo ja już ci powiem że nie mam. Bo jak na razie to nic nie było sprawdzone rozrusznik można sprawdzić na krótko dwa trzeba podać jakieś dane...
Może głupie pytanie - ale test cewek jest przez ecu dopiero po podaniu napięcia przez przekaźnik podwójny. Komp od razu po przekręceniu zapłonu wali w/w błąd cewek, jednakże nawet na chwile nie załącza przekaźnika sterującego i zaczynam być w kropce ..... Zezwolenie startu jest w kompie .... Błędu klucza nie ma, niby wszystko gra, a uparte zwierze....
Diagnostyka, błędy, podgląd parametrów pracy silnika (obciążenie, zezwolenie na start klimy). Odłączenie klimatyzacji po dodaniu gazu do oporu jest normalne, nie normalne jest to, że się ona z powrotem nie włącza.
W tym miejscu nasza pomoc się kończy, teraz trzeba pojechać na diagnostykę, i sprawdzić czy w parametrach w ECU oraz UCH jest zezwolenie na start sprężarki i czy sterowniki widza czy owa sprężarka startuje w czasie anomalii, bo w tym momencie nic więcej Tobie pomóc nie można.
Czy ktoś powie mi jaką wartość powinno mieć napięcie na linii SDA w stanie niskim (logiczne 0).Na tą chwilę mam 0.07V!! pomimo pull-upa z rezystora 2.2k podłączonego do 5V!!.Jeszcze dziwna jedna sprawa w satnie wysokim jest 3.7V chociaż powinno być 5V tak jak na SCL.Nie mam oscyloskopu więc nie wiem czy to stałe czy coś na tej lini idzie ale nawet nie...
Komplet urządzeń immo to transponder w kluczyku, układ wykonawczy w liczniku i sterownik silnika, który musi dostac zezwolenie na start. Kluczyk po przekręceniu zapłonu komunikuje się z licznikiem - przy zgodnych danych transpondera z tymi zapisanymi w pamięci immo, następuje komunikacja układu immo ze sterownikiem silnika - wszystkie te trzy urządzenia...
P1000 ma większość Fordów, dziś między innymi zjechał ode mnie Focus też z tym błędem. Nie on jest przyczyną. W immo jest zezwolenie na start? Dodano po 1 Co było robione w aucie? ???? Tylko strzykawki?
Poduchy odpalił? Czym go czytasz? Zezwolenie na start jest? Dodano po 1 po wpięciu sie w przewody wtrysków próbówką W tym aucie???
Jak co Airbag jest powiązany z autem trzeba zresetować moduł i dopisać jak każdy inny . Jeśli zgłosi nieprawidłowy identyfikator środowiska immo nie zezwoli na start .
Witam, trochę mało danych podajesz, ale powinno wygladać to tak (minimum), 1 warunek - stan wysoki na zacisku 28 (zezwolenie na start) 2 warunek - ustawiona 1 w parametrze c42 należy pamiętać o bezpieczeństwie "samouruchomienia" urządzenia !!! pozdrawiam
Pestki nabyłem kupując urządzenie do kodowania dobrane od clio ok 15 zł szt. A immo off nie wiem jak wygenerować w moim kompie nie ma takiej opcji. Czy poprostu zdiąć. ECM informacji o błędach. Lub zezwolenie na start.
"Nie bierz mnie na plewy" to takie określenie że coś jest zbyt proste aby tego nie wiedzieć. Nie ma to nic wspólnego z obelgą. Samochód już klient odebrał, oczywiście w pełni sprawny. Pomimo że auto ma powyżej 20 lat i powinno się je mieć w jednym palcu tu była "zagwozdka". Taka mała podpowiedź - trzeba spojrzeć w schemat. Podejrzewam że usterka jedna...
Widzisz,ja nie mam najwyższych uprawnień, ale mam doświadczenie. Ani doświadczenia ani wiedzy. Żaden samochód nie waży czynnika. Zezwolenie na start opiera się na ciśnieniu zmierzonym przez czujnik. Jak 4bary jest to klima musi wystartować. Ale błąd jest gdzieś w instalacji. Trzeba wykręcić czujnik, dać mu cisnienie i patrzeć. Lexia raczej nie kłamie.
w momencie jak próbujesz uruchomic auto, a rozrusznik nie che zakręcić dobrze by było żeby ktoś stuknął rozrusznik młotkiem, kluczem. jeżeli po stuknieciu rozrusznik ożyje to masz zużyte szczotki, lub wypalony elektrociepłownik Pewnie jak podpinałeś pod komputer to auto było ciepłe ! - należny podpiąć kiedy nie kreci i obserwowac parametry, napięcie...
Przy rozruchu paliwo daje ostro i pali z plaka. Nie wiem czy to ważne, ale dzień wcześniej wymieniałem żarówki w tylniej klapie i wyciągnąłem kostkę od otwierania i tak złożyłem, że przy każdym otwarciu drzwi z klamki czy kluczyka bagażnik się otwiera. Nie trzyma się kupy ta historia. Jak na plaka pali to rozrzad ok, ale skoro paliwem sika to znaczy...
Rozrusznik kręci jak szalony To pojęcie względne, im wyższa temperatura tym wyższe muszą być obroty zanim sterownik zezwoli na start. No ale: W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator To zostało wykluczone przez odpięcie czujnika temperatury. Przezroczysty wąż na powrót do filtra i obserwować, jeśli pojawi się piana...
$regfile "attiny2313.dat" $crystal = 1000000 Config Portb.4 = Output Dim I As Byte Config Timer0 = Timer , Prescale = 1024 On Timer0 Przerwanie 'Start Timer0' nie potrzebne Enable Timer0' zezwolenie na przerwanie timera Enable Interrupts Do Loop Przerwanie: Incr I If I > 10 Then Toggle Portb.4 I = 0 End If Return
Zezwolenie na start jest zależny od tego czy samoczynne uruchomienie wprowadza jakieś zagrożenie. Jeśli to będzie pompa tłocząca coś w zamkniętych rurociągach i pozostałe urządzenia technologiczne są gotowe do przyjęcia tej cieczy to uważam że można byłoby zezwolić na samorozruch maszyny. Stanowczo jednak zabronione przy wszelkich maszynach obróbczych...
Podłączyłem go pod ktsa ale nie wyswietla żadnych błędów :( Hm, zazwyczaj był błąd P1630. Zobacz w parametrach zmierzonych jak do masz przy start enable (albo zezwolenie na rozruch), czy tak czy nie.
Witajcie. W aucie została zmieniona blokada kolumny na nową z serwisu. Blokada została zaprogramowana pomyślnie. Jednak po włożeniu kluczka do stacyjki nie ma zapłonu. Nie ma komunikacji między innymi z ABS i z silnikiem. Blokada kolumny działa poprawnie i nie generuje błędów. Klucz jest poprawnie rozpoznawany i dostaje zezwolenie na start. Błędów trochę...
przynajmniej już wiem że nie da rady . Dziwna sprawa , VCDS pokazuje w bloku 22 że klucz OK,status OK, ale zezwolenie na start NIE OK. Taki stan jest nawet kiedy nie ma szklaka w pobliżu cewki. Cewka ma 22ohmy, przejście do licznika jest, licznik przelutowany. szklak mechanicznie nieuszkodzony, nie mam chwilowo AD90 żeby go sprawdzić. do T5-> myślę,...
Też mam Troprana 205 680. Innym objawem jest to że jak kręce to do 5 sekund jest iskra losowo na świecach, pompka jest włączana i wtryski grają, --- po 5 sek kręcena cisza. Po ponownym właczeniu kluczyka znów to samo. Immo daje zezwolenie na start. Ecu miga 12. Dziwi mnie to że czasami idą 3 iskry na te same świece? Nic w poniedziałek może narucham...
Dzięki szaman! Z tego co wiem to nie tylko "do pary" ale musi ems być odblokowane przez immo ( zezwolenie na start) przy tych procedurach, bo inaczej 12h odblokuje wszystko (oprócz BBS) ale nie EMS i EMS do wymiany. Spróbuje dzisiaj dodać COO bez odblokowania. Tak jak mówisz logiczne jest że powinno pójść, bo wszystko jest z tego wozu. Ciekawe co tak...
Witam Falowniki SEW są faktycznie przygotowane do pracy z nominalnym obciążeniem. Wystarczy podać napięcie 24V DC na zaciski ''zezwolenie'' i ''start'' listwa x12 - zaciski nr 8 , 4 i 2 i urządzenie zacznie pracę. potencjometr 10 k podpinamy do listwy x10 zaciski 1 , 2 , 3 i 4 mostkujemy zgodnie ze schematem. Oczywiście zaprogramowanie innych funkcji...
Zrobił bym zezwolenie na zliczanie sprzęgnięte ze startem maszyny a nie otwieraniem drzwi. Jaki to licznik ? Może ma wejście zezwolenia.
Witaj kolego.Aby uruchomić falownik SEW w sterowaniu zewnętrznym należy podać napięcie wyjścia +24V na wejście opisane jako ''zezwolenie/szybkie zatrzymanie'' DI03- najlepiej przez przycisk wyłączenia awaryjnego . następnie należy podać +24V na wybór kierunku pracy silnika w prawo- DI01 lub lewo DI02, należy także podać napięcie na wejście wyboru prędkości...
;Generator 50 Hz ;na P3.0 ;Q=11.059 Mhz ;******************************** ORG 00h sjmp start ORG 0Bh ljmp T0FULL ;***************************************... ORG 30h start:mov tmod,#00000001b mov th0,#220 mov tl0,#0 setb ie.1 ;zezwolenie na przerwanie od T0 setb ie.7 ;zezwolenie na przerwania setb tcon.4 ;uruchomienie licznika T0 program: nop...
Data i godzina startu taka sama? Bo AM ma zaszyte historyczne dane o korkach i uwzględnia je przy planowaniu trasy. Ustaw też te same parametry do przeliczania - czyli omijanie dróg od kategorii..., zezwolenie na zawracanie itp. Na pewno to samo wydanie mapy i wersja programu? Podaj cyferki
Falownik LG IG5A silnik " zwykły indukcyjny 3 fazowy " całość jest połową centrali jedną z 16 na dachu ... Plan na jutro dokładnie sprawdzę wszystkie falowniki w centralach co tam jest nastawione ... ale sądzę że nic szczególnego zezwolenie startu /Biegi / JOG / CM V1 / podstawowe metody sterowania i ich wszystkie permutacje ... wszystko jest na LG...
bonanza Nie zrozumiałeś pytania "wyświetlanie obrotów z uwzględnieniem przełożeń na kołach pasowych?" i parametryzacja falownika dla przycisków start stop zadawanie częstotliwości. I podałeś część rozwiązania samozwańczy specu od falowników. Aby układ pracował to trzeba jeszcze zadać częstotliwość jeżeli ma to działać z przycisków to P1 tylko daje zezwolenie...
Podczas startu aplikacji robisz: Worksheets("Arkusz1").Unprotect Password:="TwojeHasło" To umożliwia pracę w arkuszu. Podczas zamykania aplikacji robisz: Ws.Range("A1:Z250").Locked = True Ws.Protect Password:="TwojeHasło", UserInterfaceOnly:=True Sorki, wycinane z mojej aplikacji, stąd różne sposoby adresowania arkuszy, możesz to zapisać dowolnie, byle...
zezwolenie radiowy zezwolenie radiotelefon zezwolenie radiowe
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot mercedes konsola laptop zasilacz piszczy
mikrokomputer cobra1 pralka samsung ecobubble
Fiat Seicento nie odpala – diagnostyka, czujnik CPS, CODE, pompa paliwa, akumulator Samsung UE32D5000 NAND Flash – firmware, dump, programowanie, wsady BN41-01661B