W takim przypadku należy sprawdzić, czy lodówka właściwie chłodzi. Termostat ustawiamy w położenie max. Do wnętrza chłodziarki wkładamy ( na półkę nie opodal parownika) termometr i po zakończonym cyklu pracy, (lecz na tyle długo by termometr miał tą temperaturę jaką ma otoczenie) sprawdzamy pokazywaną temperaturę. 1. Jeżeli jest ona w pobliżu 2-3 st....
Chyba że ma zapłon z poloneza - aparat z czujnikiem indukcyjnym, "zielony kabelek" i moduł.
Masa, masa, masa. Te 15.5 V to za wysoko. Prawdopodobnie patrz wyżej. Sprawdź dokładnie instalację. Szczególnie kabel ZIELONY (najprawdopodobniej).
Czarny zasilanie cewki, brązowy masa, zielony impulsy.
Czyli 1 na cewce to czerwony a 2 to zielony przewód? tak powinna byc iskra, a z czego ta cewka?
Moduł się zpalił i brak iskry,najpierw zaczoł przerywać ,słabszy itd.
Jaki był powód?, kurde mam ten sam problem. Tylko, że ja w ogóle nie mam prądu od impulsatora (kabel niebieski i zielony). Wszystko od iskry miałem zmieniane, kable też są chyba ok.
Weź wykręć świece i obudową do masy trzymaj i podłącz przewód prost z cewki. Jak zielony w halla czujce masy zwierasz to skacze iskra?
Emulator jest sprawny, tak ma działać, przewód zielony jest wolny i nie podłączany.
TDA sprawdziłem najpierw, żadnego napięcia na wyjściu także nie ma - przekaźnik nie załącza końcówki,nic upalonego nie stwierdziłem - gdzie szukać? "zielony"?sypanie iskrami z przedwzmacniacza?!Hmm ciekawe...
Potem złączyłem czerwony z czarnym i zielony z czarno białym quad kręcił ale nie miał iskry No, to teraz połącz czerwony z czarnym a zielony z czarno białym rozłącz no mówie że tak zrobiłem NIE ZROBIŁEŚ! Masz połączyć TYLKO czarny z czerwonym. Zielony i czarno i biały mają zostać ROZŁĄCZONE.
Brakuje zielonego kabelka. Pociągnij go z cewki. Cewka ma dwa rzędy, zmostkowane pionowo. W jednym rzędzie masz +12 po stacyjce, w drugim zaś - sygnały masy wyzwalające iskrę. Tam musisz zapiąć wspomniany zielony kabelek
Czerwony<->Biało-zielony 000 Biało-czerwony<->biało-zielony 482oma Biało-zielony<->biało-zielo... 483oma
Od kilku lat obserwuje Denso i Beru - wydają się być w porządku. Obawiam się że od momentu założenia tego tematu nasza rodzima ISKRA straciła na wartości. Raz z powodu marniejszych (w moim subiektywnym odczuciu) materiałów z których zostaje robiona, dwa z powodu obniżenia jakości wykonania. Ostatnio montowałem coś takiego z pod znaczka ISKRY (zielony...
Sprawdź czujnik położenia wału.Odepnij wtyczkę od modułu EDIS i zmierz rezystancję pomiędzy kablem niebieski zielony i niebieski żółty
wymien przewod aparat modol ten zielony i bedzie git a przy okazji sprawdz ceweczke w aparacie zaplonoeym
Digifant - przewód na moduł zielony , Motronic - zielono czerwony , tak samo Magnetii Mirelli. Mono - Motronic - zielony.
na przewody czerwony bialy zielony
Jak przylutujesz czarno-białym z zielonym(masa) to nie będzie iskry, dlatego napisałem że w pozycji OFF: czarno-biały i zielony, jak nadal niema iskry szukaj przyczyny gdzieś indziej.
Zwróć uwagę przy robieniu zdjęć na to, aby dobrze było widać zarówno kształt kostek, jak również kolory przewodów które wchodzą do kostek. Oraz ewentualne symbole napisane na elementach. nie moge zrobic zdjecia bo telefon mi sie potluk a kolory do kostki do modulu cdito czerwono czarny, czano zółty, niebiesko bialy, zielony, czarno biały a do zewki...
jak napisz dokładnie bo zielony jestem
Witam mam zipa pro i wsadziłem silnik daelim125 i nie mam iskry od silnika wychodzą 3 żółte zielony i niebieski a od instalacji z motoru są 2 żółte zielony niebieski i czerwono czarny i jak ich podłączyć proszę o pomoc
Normalnie, tak się złozylo ze wszystkie pod zespoły mam takie same w quadzie wiec podmieniałem po kolei. A jak ustawic tą opornosc? Jestem zielony w mierniku..
Jaki był powód?, kurde mam ten sam problem. Tylko, że ja w ogóle nie mam prądu od impulsatora (kabel niebieski i zielony).
Siema. jechałem raz i kable od iskrownika wleciały przed koło i sie przetarł dokładnie zielony ten od iskry. następnego dnia, nie wiedząc od tym ;d przejechałem się i skuter zgasiłem i już nie chciał odpalić . Potem zesztukowałam kabel, iskry nie było przez 3 dni a jak się pojawiła to skuter odpalał na 2 sekundy a teraz raz jest a raz nie ma iskry....
Po kilku kombinacjach udało się. Podłączyłem tak zielony pin od cewki na masę, czarny pin z czarnym kablem od modułu, czarno-biały z modułu na masę a zielony do gaszenia iskra jest. teraz ustawienie zapłonu jeżeli tłok jest w GMP to jak zgrać koło zamachowe z impulsatorem? teraz ustawione mam tak że jak tłok jest w GMP to ta blaszka na kole zamachowym...
Sprawdź przewód od cewki do stacyjki,chyba zielony i samą stacyjkę.
Dokładnie tak wygląda, podsyłam jeszcze zdjęcie iskrownika do wglądu https://obrazki.elektroda.pl/2090826600_... Dodano po 2 Jak podłączyć dodatkowo złączkę z czarnego kabla z cewką, do której jest podpięty zielony kabel to tylko wtedy daje iskrę
to za mały prąd dochodzi na cewke WN zeby wytworzyć iskre co myślisz o tym? Już pisałem: Użyj akumulatora albo zablokuj zasilanie sporym kondensatorem elektrolitycznym. Ponadto cewka może być przebita. a jak podłącze odwrotnie cewke WN czyli mam czarny i zielony i pod zielony mam podłączony + a czarny - czy dobrze to podłączyłem? W jednym z tych połączeń...
a tak zgadza sie:)jesli autor ogladal program na tvn USTERKA to wie o co chodzi.kilku mechanikow zrobili w ...w ten sposob.chyba taki zielony gruby przewod
Witam. Mam problem. Oddałem Opel Corsa D 2007r. do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą. Uszczelka po wcześniejszym planowaniu głowicy została wymieniona + inne uszczelki, olej, płyn. Otrzymuję telefon od mechanika, że wszystko zostało zrobione, lecz auto nie odpala, nie daje iskry na świece / świece nowiutkie /. Z tego co wiem rozrusznik kręci...
Witam drogich kolegów z portalu a w szczególności grzesia1608 pojawiam się dopiero teraz ale sprawy wyższe mnie dopadły. Mam pytanie odnośnie tego samego autka co w temacie jakie funkcje spełniają te trzy czujniki wkręcone w układ chłodzenia,które znajdują się koło głowicy za rozdzielaczem iskry(niebieski,zielony,brązowy,są umiejscowione blisko siebie)....
Ok,mogę podpowiedz krok po krolu. Bo teraz jestem trochę zielony
To ile jest na czarnym z czerwonym paskiem? Ten kabel jest od zasilania zapłonu , biały od ładowania ,żółty od świateł a zielony to masa. Z CDI wypinałeś czarny z białym paskiem? On jest od gaszenia skutera , jeśli jest zwarty gdzieś do masy to nie będzie iskry.
Iskra jest Wiecie ja jestem zielony w tematyce samochodowej więc prosił bym o dokładniejsze wyjaśnienie jak postępować.
Kolega ma widzę cewkomoduł. Spróbuj podłączyć tylko biały,czerwony i zielony (bez stopu i bez podwójnej kostki) do modułu i zobacz czy będzie iskra
Tylko i wyłącznie skrzynka bezpieczników,ewentualnie zielony przekaźnik.
Napięcie pokazane na zdjęciu jest podczas kręcenia rozrusznikiem z czerwono czarnego przewodu. Są jeszcze biało czarny, który odłączyłem , biało czerwony, pomarańczowy do cewki zapłonowe i zielony- masa
Zielony - zasilanie CDI. Żółty - cewka ładowania akumulatora - strona regulatora (niebieski - połączony z "+" akumulatora) W wyniku zwarcia na 99% będzie spalony moduł zapłonowy. Sprawdź czy jest iskra.
Tak, chodzi o ten kabel, też to przerabiałem w CC kolegi... kabel niby cały ale w środku zamiast miedzi tylko zielony proszek.
Nie wiem czy są zamienniki tego układu , ale są dostępne oryginały: http://radiohobby.com.pl/advanced_search... https://ssl.north.pl/karta/lm2479na-0ipr... Trudno powiedzieć o przyczynie uszkodzenia tego układu , mogło wystąpić wyładowanie iskrowe (przeskok iskry) z cokołu...
Tak jak pisałem wcześniej wyczyściłem dokładnie elektrodę jonizującą drobnym papierem. W trakcie gdy iskra jest podawana zielona kontrolka cały czas miga. Skoro czerwony zawór (normalnie zamknięty) otwiera tylko gaz do świeczki a zielony jest normalnie otwarty to czemu gaz z palnika głównego nie leci?
Mierzyłem dziś miernikiem oporność na impulsatorze, POMIARY : - gdy jest iskra *na włączonym zapłonie - 108.6 oma *na włączonym silniku - 100-120oma -gdy nie ma iskry *na włączonym zapłonie - 108.6 oma Czyli są takie same. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Co mógłbym jeszcze zmierzyć miernikiem napięcia? Jestem kompletnie zielony w elektryce :|
To w tym celu odłączasz przewód od zacisku "stop" cewkomodułu, lub w drugim wykonaniu wtyczkę z dwoma przewodami (zielony, żółty) między statorem a instalacją elektryczną.
Jeszcze może być mały problem z iskrami i ze ścinaniem drzew takim mieczem.
Dziękuje. Właśnie przed chwilą zauważyłem że gdy włączam play to na blaszce gdzie jest podłączony przewód zielony pojawia się iskra odlutowałem przewód i wszystko wróciło do normy przewija i gra lecz nie sprawdzałem tego jeszcze pod kolumnami. O czym to może świadczyć. Możliwe że na tym przewodzie jest jakieś przebicie . ? Dodano po 4 Dodam że nie działa...
Otóż gdyż chciałem odpalić simsona nie odpalał. Iskra była. Kondensator, świeca i cewka WN są wymienione Proszę o pomoc ponieważ jestem zielony w tym PS. Zauważyłem że świeca się zalewa
No właśnie zielony kabel który dochodzi do modułu jest pojedyńczy... Chyba ten stator jest od nowszego modelu. A jeszcze mam pytanie o ten zielony kabel który dochodzi do modułu. Jest to zasilanie czyli po włączeniu zapłonu tam musi być plus?
zielony kabelek :-))
Okej dzięki za szybką odpowiedź. Model kuchni to 51GE3.32ZpTaR. Możesz mi powiedzieć teraz co i jakie mam kupić ? bo jestem zielony :) dzięki.
To powiedz tym pseudo-mechanikom że na łączeniu silnika ze skrzynią biegów w okolicach kolektora wydechowego jest czujnik położenia wału i że tam we wtyczce zapanowała wiosna-zrobiło się zielono.
Lol, niedługo Malossi i Polini będą robić własne skutery... Odłącz okrągłą kostkę od wiązki statora do instalacji elektrycznej, w ten sposób odłączysz gaszenie, zasilanie świateł oraz ładowanie. Podłącz prawidłowo moduł zapłonowy, bianco - biały, rosso - czerwony, verde - zielony. W takim układzie iskra powinna występować bez problemów. Jeśli jednak...
to nie klikniesz na pomógł ,bo nie podam. :) Błedu nie popełnisz,jakkolwiek byś nie podpiął. Dochodzi tam sygnał z aparatu,i jezeli zalutujesz odrotnie,iskrę będziesz miał,ale samochód nie zapali,bo zapłon będzie zbyt wczesny. Wtedy w tej wtyczce co dochodzi do modułu (kabel ekranowany zielony) zamienisz sobie miejscami konektorki. Albo przelutujesz...
Witam wszystkich użytkowników. Mam natomiast taki problem ze mam iskrę ale jest tak że jak przyłoże fajkę z świeca do cylindra czy głowicy to iskry przeskakuje tylko na zetknięciu iskry do cylindra czy głowicy. Nie na świecy elektrodzie tylko właśnie obok jej co to może byc. A iskrzy też na platynkach nie wiem co to może być za przyczyną. Proszę o pomoc...
Ściągnij wtyczkę z czujnika halla w aparacie zapłonowym i zwieraj środkowy (kabel zielony) do masy, ma przeskakiwać iskra, sprawdź czy na zewnętrznych pinach wtyczki jest masa i ok +10V, sprawdź masę modułu zapłonowego, gruby (2,5mm²), brązowy kabel bezpośrednio do klemy - akumulatora
A co to jest to sprzęgło? Bo jestem zielony w tych sprawach. I Jak ma się to do iskry? bo jak sie nagrzeje to nie ma iskry, dopiero jak ostygnie to iskra jest ale i tak nie odpala.
dwa cieńsze żółto zielony i fioletowy Interesują nas te dwa.
[quote="dufek"]Awaria. A tak na poważnie to sprawdź; - czy dochodzi paliwo - czy jest iskra[/quot jak mam to sprawdzić jestem totalnie zielony w tych tematach
Miałem podobny problem z moim skuterkiem Chińskim. A mianowicie także nie chciał palić; iskra była na kilku świecach sprawdzałem w razie gdyby biła po bokach, paliwo również świeca mokra, zawory sprawdzałem ustawiałem idealnie jak się tylko dało, przewód od cewki do świecy, a tu nadal cisza, postanowiłem zakupić nowy moduł zapłonowy ledwo obrócił rozrusznik...
jesli nie zrobiles zadnego zwarcia to wyjecie AQ nie jest powodem zaniku iskry, mniemam ze jest tam gaznik, radze sprawdzic slawny zielony kabek ktorym idzie sygnal od rozdzielacza na modul
Bardzo często w Elegantach problem z zapłonem związany jest z wadliwym przewodem łączącym moduł zapłonowy z czujnikiem Halla. Jeśli dobrze pamiętam 2 przewody zielony i niebieski.
Sprawdzić zasilane na cewkę (kable pomarańczowe), masowanie digiplexa (czarny kabel), przejście na czujnik wału (zielony i niebieski).
Jak mógłbyś dokładniej wyjasnic to będę bardzo wdzięczny... Jestem zielony w takich sprawach...
Przewody były sprawdzane i palec zmieniony i nic Dodano po 40 Czy możesz dokładnie opisać sprawdzenie czujnika Halla ,bo przeciesz jak zdejmę wtyczke to niedochodzi napięcie do aparatu a napęcie przeciesz muszi być podawane ,czy próbować go odpalić w momencie zwierania "o"i "-" a iskra ma być na wyjściu z aparatu na kopułke .Nigdy tego nie robiłem więc...
Jeden koniec przewodu zamontuj dobrze na masie kineskopu drugi trzymając w kombinerkach włóż ostrożnie pod fajke. Uwaga!! Iskra!! Może nieżle strzelić.
A ja myślę że stacyjka upiernicza prąd z piętnastki jak dajesz na rozruch. Więc pasowało by sprawdzić czy na 15 cewki ( zielony) jest prąd jak stacyjka zapięła 50
podobno też jest dobry .niema sterowania masą z prawego nadkola (zielony przewód idący na prawy pin cewki)
Bo najprawdopodobniej cewka nie jest kluczowana.Trzeba sprawdzic czy jest zamykany obwód pierwotny cewki (zacisk 1,kabel zielony)
Ta kosiarka ma przy rączce, dźwignię hamulca, jeżeli jej nie naciśniesz to nie będzie iskry. Napisałem to dlatego, ponieważ widzę że jesteś całkowicie "zielony" w tych sprawach. Oporność mierzy się omomierzem. Jeden kabel do środka fajki drugi do rdzenia cewki.
Regulator napięcia nie powinien wpływać na zapłon. Bo jeśli masz instalację AC CDI, to zasilanie jest bezpośrednio z cewek, ale dziś bardziej w modzie jest DC CDI zasilane bezpośrednio z akumulatora. Zakładam że masz sprawny akumulator. Bez akumulatora DC CDI nie działa. Do tego mówisz regulator - masz na myśli to, co jest z cewkami w silniku? No i...
Sprawdź zielony kabel, łączący aparat z modułem oraz cewke aparatu.
Artur, a czy słychać to pykanie przy próbie zapłonu? Skoro zapala się dioda to powinno pykać? Czy nie ma wody na tym mikrowłączniku?
no właśnie nie, czarno czerwony jest od zasilania modułu, niebieski od impulsatora, zielony masa, biały i żółty od ładowania aku
Jak nie masz oscyloskopu to diodą LED sprawdz czy ze sterownika (pin D4) dochodzi sygnał do modułu zapłonowego ( pin 4 we wtyczce 4-pinowej rozdzielacza). Jak jest to zobacz czy do cewki dochodzi sygnał (zielony przewód) też LEDem
Witam. Pozdrawiam wszystkich. Przeglądałem posty na forum i nie potrafię jakoś dopasować swojego problemu i dlatego proszę o pomoc. Mam kosiarkę Vikinga 448T kupioną 3 lata temu, i już jesienią tamtego roku pojawił się problem z odpalaniem, zawiozłem ją do serwisu podobno wyczyścili gaźnik i zapalała. W tym roku znów to samo jak jest zimna to zapali...
Odwrotnie , zielony masa a czarny zasilanie .Dziś miałem okazję przetestować identyczny moduł jak na fotce z takimi samymi kolorami przewodów , okazało się że mylnie podałem sposób podłączenia modułu , przewód biały w module podłącz pod impulsator a niebiesko biały to gaszenie ,reszta jak wyżej , gaszenie w module podłącz dopiero gdy będziesz pewny...
Do cewki WN idą dwa przewody. Są to te same co idą od modułu (cały czas mówie o tej kostce na cztery piny). Jest tam jeszcze jakiś jeden, ale nie mogę namierzyć dokąd on idzie. Wiem że zielony napewno wyciągałem i teraz nie wiem który jeszcze. Zielony to + na cewkę
Kable się przełamują nie po stronie czujnik-wtyczka, tylko po stronie gniazdo-wiązka (zielony i niebieski, o ile dobrze pamiętam)
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Thomasch tam jest moduł zapłonowy w jednej obudowie z cewką. Najprostsza diagnoza to podłączasz kontrolkę DIODOWĄ między czany(+) i zielony(k) przewód i po kręceniu rozrusznikiem dioda ci miga.
Witam mam problem z motocyklem marki Barton model Ranger classic 50 po zimowaniu w garażu nie było iskry więc wymieniłem moduł i cewkę wraz z fajką i nie wiem dla czego nie ma dalej iskry światła działają i wszystko inne rozrusznik chodzi raz była iskra ale po ponownym wkręceniu świecy w głowice już jej nie było ten motocykl jest praktycznie nowy ma...
Od lewej: niebiesko-żółty, zielono-biały, zielony, czarno-żółty, biało-czerwony, biało-niebieski, czerwono-żółty.
należy sprawdzić czy dostaje impuls na cewkę (albo hall albo cewka) a jak hall uszkodzony to iskry nigdzie nie będzie amen kiedy zgasnie zwieraj impulsowo środkowy zielony przewód z aparatu do brązowego w tej samej kostce z podłączoną świecą do cewki-powinna być iskra
Podczepiłem kabelki osobno bez kostki do nowego modułu quad dalej nie palił . . Odłączyłem gruby zielony kabelek od masy jest tam jeszcze jeden zielony z paskiem białym .Prąd dochodził do cewki jednak nie miał iskry .
Miałem podobny problem z brakiem iskry - raz była a raz nie. Winny okazał się poluzowany przy śrubce kabelek (zielony) podłączony do obudowy aparaty zapłonowego - jakby masa ? Śrubka poluzowała się od wibracji silnika. Po dokręceniu wszystko wróciło do normy.
Ściągnij wtyczkę z czujnika halla i zwieraj środkowy, zielony kabel do masy, jak zacznie klikać wtryskiwacz i dalej nie będzie iskry, to padł cewkomoduł Sprawdzałem. Połączyłem z masą środkowy zielony przewód i zalączał sie wtryskiwacz ale nie cykał (tylko czasami coś cykło). Napięcie na wtyczce z czujnika Halla 5V . Napięcie wtyczki z cewkomodułu...
Najpewniej słynny "zielony kabelek" a dokładniej jego końcówki pod kopułką- odłącz od cewki-czujnika w aparacie zapłonowym i sprawdź czy nie trzyma się tylko końcówka na samej izolacji- tam wewnątrz przewód zawsze pęka od ciągłego przeginania. To taki prezent dla mechaników od fabryki ;)
kabelki zolte +15 bywaja one tez niekiedy pomaranczowe zielony - sterowanie z modulu zaplonowego . drugi zielony podaje impuls zaplonu do ECU
Napisz coś więcej o podzespołach, jaki masz regulator napięcia, tzn. ile wychodzi z niego przewodów? 3 żółte, czerwony, czarny/zielony? czy coś jeszcze?? ile wychodzi kabli z "silnika" i mniej więcej jakich kolorów?? Wiązkę od świateł też ruszałeś? czy tylko samą od zapłonu?? Masz zabezpieczenie w postaci tzw. zrywki?? I co oznacza, że przestał działać?...
poprawne mierzenie niema tu nic do rzeczy ja ustawiam potencjometry na taką pozycję na jakiej wychyli się najmocniej wskazówka miernika teraz w mojej lampie siedzą 3 bdp285 na napięciu 35V ze 100w toroida trochę mi prostownik siada bo jak dam moc na max to wytrzymuje parę sekund i się przegrzewa na powietrzu mam teraz 3cm-owe żółto-zielone iskry, a...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Pisałem wczesniej, ale widać zawile-trzeba stwierdzić obecność impulsów wyzwalających cewkomoduł, środowy pin cewkomodułu, kabel zielony z bodaj białym pasmem.
Odkręć rozrusznik i odłącz kabelek od modułu, dopiero możesz wykluczyć zmasowanie przewodu gaszenia. Miałem się poddać. Jak wcześniej pisałem jestem zielony. Co to jest moduł i przewód gaszenia?
Z aparatu wyjąć 3-pinową wtyczke i srodkowy kabel (zielony) zwierać z masą (cyklicznie).Zapłon musi być właczony.Jeżeli z cewki będzie strzelac iskra-uwalony aparat,Jeżeli iskry nie bedzie,ale będzie słychać charakterystyczne klikanie wtryskiwacza-uszkodzona cewka albo moduł,albo okablowanie modułu.
Sprawdzić czy jest widoczna rezystancja czujnika wału na wtyczce modułu ( kabel cienki zielony i niebieski). Sprawdzić, czy jest masa ( czarny)
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
A przy podlaczeniu stacyjki podlazam zielony z czarnym a 2 pozostale zostawiam luzem czy laczyc je?
No właśnie sęk w tym że mam z zieloną :?:
No ten prosto od modulu do cewki jest zielony i caly czas o tym mowie drugi jest czarny- masa. Jest jeszcze trzeci kabel od swiatel bodajze.
dioda brązowy zielony zielony kabel zielony biały zielony zielony piekarnik
włącznik lampa stać xantia regulator czujnik otwarcie klapa
lexus wspomaganie automation license manager
Kody błędów R99, R17, R23, R33, R44 w New Holland TM Sharp LC-40FG5242E – najnowszy firmware V1.36, aktualizacja USB i online, UMC Poland