Sprawdź ciągłość cewek na stojanie, potrafią cię złamać w pobliżu śrub którymi jest skręcony rozrusznik.
Witam. Posiadam silnik Briggsa Power Build 1.85. Jeżeli silnik jest zimny, bardzo ciężko pali. Ciężko się obraca rozrusznik, akumulator są nowe, ale wykręca kręci jak szalony.
Witam posiadam Seata Leona 1 z silnikiem 1,9tdi pojawił mi się problem z odpalaniem jak jest zimny silnik, rozrusznik ciężko kręci czasami mi przygasają kontrolki na zegarach natomiast jak zgaszę go i ponownie odpalam to od strzała wymieniłem już świece żarowe, styki wszystkie są w porządku,oleje i filtry co 10 tys wymieniane akumulator ma 3 lata byłem...
Jeśli pasek rozrządu nie był wymieniany, to z racji wieku wypada go wymienić i wtedy się okaże, czy jest przestawiony rozrząd. Przepustnica z silnikiem krokowym do czyszczenia. Świece zapłonowe razem z przewodami do wymiany. To tyle na początek. :D Aha, jeszcze do sprawdzenia przewody masy zwłaszcza połączenie karoserii z silnikiem, bo coś słabo kręci...
Należy rozdzielić 2 sprawy ciężkie odpalanie od ciężkiego kręcenia. Jeśli ciężko zapala po nagrzaniu to najpierw jaki to silnik?? Jeśli ciężko kręci a aku nowy to trzeba wymienić tulejki w rozruszniku.
A tulejki na wirniku czasem nie są posmarowane jakimś smarem, który jak jest zimno gęstnieje i utrudnia obrót wirnika? Kiedyś miałem taki przypadek jak zimny to ledwo co kręcił, ale po rozgrzaniu silnika palił idealnie.
Przy odpalaniu na zimnym silniku, silnik się stawia, ciężko kręci. Rozrusznik ok świece ok czy by mógł być jeszcze zapłon przestawiony?
Witam miałem podobny problem z tym silnikiem ciężko odpalał pomogła wymiana rozrusznika na nowy,stary niby kręcił ok a jednak miał minimalnie za małe obroty w momencie rozruchu.Porządna bateria i wymiana rozrusznika pomogła.
Może rozrusznik za słabo kręci i na zimnym silniku ciężko pali. Sprawdź łożyska na rozruszniku. Miałem podobny problem w VW.
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
tulejki na rozruszniku albo akumulator . Może do tego wszystkiego gęstość oleju w silniku pod wpływem temperatury
Przycina to znaczy że jak przycina to nie kręci rozrusznik?? Czy kręci i nie może zapalić??
Mogłem od razu zapytać bo na tym się kończy. Czy wydobywają się spaliny przy kręceniu rozrusznikiem jak nie chce zapalić? Jeżeli tak to wtryskiwacze pracują świece grzeją rozrzad ok pozostaje kompresja. Nie jestem ci w stanie napisać ile powinno być bo nigdy nie sprawdzałem gdyby to było z miesiąc temu to odp miałbyś po chwili bo świece zmieniałem w...
Kompresję na zimnym silniku sprawdź. Akumulator nie "kręci" wałem, od tego jest rozrusznik :)
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
rano on pali ciężko a jak go raz już odpalisz to dalej pali ok nie wiem co to może być jak przychodzę rano do garażu muszę pokręcić chwilę i też słabo kręci i chyba jest do wymiany rozrusznik i akumulator
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Witam wszystkich. proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać problemu. audi a6 c5 2.4 ciężko uruchomić silnik jak chwile popracuje. To znaczy na zimnym silniku odpala dobrze. ale jak się zgadi silnik to już trzeba rozrusznikiem dość dlugo kręcić żeby odpaliła. na Vag-u żadnych błędów. proszę o podpowiedź gdzie szukać problemu
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Witam. Mam ten sam problem z audi a4 ADR ciężko pali na zimnym. Trzeba kręcić kilka razy rozrusznikiem żeby załapał. błędów nie ma żadnych. Proszę o odpowiedz czy został rozwiązany wasz problem.
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Rozwiń trochę "ciężko pali" rozrusznik kręci normalnie? kręci i nagle odpala czy podczas kręcenia występują zapłony?
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
Witam. Panowie jest problem ze skuterem z silnikiem jak w temacie. Sprawa wygląda tak że skuter jak jest zimny bardzo ciężko zapala. Trzeba go bardzo długo kręcić rozrusznikiem, jak się zagrzeje, również ciężko zapala ale tylko z rozrusznika z kopniaka pali od razu. Wymieniony został gaźnik (KEIHIN JAPAN), ustawiony luz zaworowy 0,05 ssący i wydechowy,...
Witam. Posiadam auto Seat Toledo 2 jak w tytule. Od pewnego czasu mam nie wielki problem podczas pierwszego rozruchu na zimnym silniku. Kiedy temperatury były w granicach do 5'C nie było żadnego problemu z rozruchem. Teraz gdy temperatury spadają poniżej 0 lub 0 zaczyna się problem z odpaleniem zimnego silnika. Auto zapala, lecz idzie mu to ciężko....
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Kolego ancus, cieknąca pompa podciśnienia nie ma wpływu na rozruch. W temacie nieszczelności to cały czas mówimy o znikomym zapowietrzaniu się, które latem nie miało znaczenia a teraz, kiedy jest zimno, akumulator ma mniej energii, rozrusznik słabiej kręci przez co jest mniejsze sprężanie, trochę powietrza w pompie i problem gotowy. Gdybyś miał dużą...
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
Szukam odpowiedzi uporządkujmy ... sprawa wygląda tak: -kupuję silnik 4.5 atm niby po kap. -zakładam -odpala od strzała chodzi ok 20 min gasze idę do domu -następnego dnia odpalam od strzała pracuje w turze 1godz -silnik na wolnych obrotach nagle gaśnie bez żadnych objawów - brak reakcji na rozrusznik włączony odprężnik -hol na 6 biegu brak reakcji...
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
Witam mam skuter który ma zmienione praktycznie wszystko na 80 i wszystko jest tak wyregulowane kompresja jest bardzo duża i teraz mam pytanie bo akumulator w nim jest bardzo mały po dłuższej trasie na ciepłym silniku odpali ale na zimnym rozrusznik ledwo kręci i pytanie jest takie czy muszę wymienić i rozrusznik i akumulator? Bo mam akumulator z wcześniejszego...
Ciężko odpala i na zimnym i na gorącym silniku (wolno kręci rozrusznik jakby akumulator był rozładowany). Świece sprawne akumulator naładowany i odpalam z miernikiem, podczas odpalania napięcie spada chwilowo nawet do 9V. Ten sam akumulator montuje do forda galaxy 1.9TDI PD i kręci normalnie. Na oryginalnym akumulatorze z galaxy fiesta robi dokładnie...
Czy to się dzieje przy każdej temperaturze otoczenia tzn od -20 do +20 te same objawy. Jeśli przy niskich temperaturach to czy przez te 2 sekundy rozrusznik kręci "ciężko". Napisałeś że za drugim odpaleniem szybko odpala. Może masz gęsty olej bądź słaby akumulator i za pierwszym razem ciężko mu ruszyć zimny silnik.
Witam wszystkich forumowiczów, może ktoś z kolegów mi pomoże. Mam Mercedesa ML W164 280 cdi, problem polega na tym, że jak jest silnik zimny to rozrusznik kręci bardzo dobrze, ale gdy jest ciepły to po około 15 minutach postoju gdy chcę zapalić auto, to kontrolki w liczniku przygasną i ma ciężko przekręcić pierwszą kompresję a następne już kręci jak...
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Też mam taki sam problem Kosiarka verts loisirs na silniku Kohlera jak jest zimna to kilkanascie razy trzeba przekręcic kluczykiem albo i kilkadziesiąt słychać "bendix" ze załapuje ale tak jakby niemogłą przełamać Akumulator na 100% sprawny . Rozbierałem rozrusznik wygląda wszystko ok poza kosiarką kręci jak szalony . Jak jest ciepła pali na dotyk niewiem...
A jak wyglada świeca po nieudanym odpaleniu - jest sucha czy mokra? Można zacząć od sprawdzenia iskry na zimnym silniku (zwłaszcza podczas kręcenia rozrusznikiem). To byłaby przydatna wskazówka. Jeśli iskra jest bez zarzutu i ciężko pali zwłaszcza na zimnym silniku należałoby przyjrzeć się układowi zasilania - może być zbyt uboga mieszanka - może brać...
Fajnie ze jeszcze ktoś się interesuje a nie tylko pisze docinki w stylu oddaj do fachowca ... . Ja chwilowo uporałem się z problemem, mianowicie zakupiłem na allegro gniazdo identyczne jak te które łączy się z wtykiem czujnika obrotów ,do tego zakupiłem trzy żyłowy przewód 3x1 w ekranie do aparatury pomiarowej i wykonałem nową wiązkę od komputera silnika...
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
na zimnym silniku ciężko kręci,tak jakby niemogła przełamać jak by jej coś tam przystawialo a po pierwszym odpaleniu jest już wporządku-póżniej pali normalnie; mam nowy akumulator, a rozruszniku nie ma tulejek tylko są łożyska i wymieniłem szczotki w rozruszniku i cewke i dalej nic
WItam wszystkich serdecznie Mam Volvo 850 2,0 T5 94rok, silnik B5204T z sekwencyjnym gazem. Problem polega na tym że silnik bardzo ciężko zapala, tzn na zimnym silniku trzeba kręcić rozrusznikiem około 5sek, a na rozgrzanym po postoju ponad 15min nawet 10-15sek. W zasadzie gaz nie ma tu chyba nic do rzeczy ponieważ rozruch odgórnie odbywa się na beznynie,...
witam posiadam nissana primastara z silnikiem 2,5 ,problem polega na tym że gdy zimny pali w pół obrotu,ale rozgrzany nie ma siły przekręcic a jak już to kręci bardzo ciężko i powoli a co za tym idzie nie odpala , nadmienie że rozrusznik po remoncie i nowy aku może ktoś coś
W 900-setce taż robiłem przy podobnym przebiegu, z tym że auto cały czas jeździło. Też nie było zbytnio widać innych objawów poza ubywaniem płynu. Im dłużej jeździłem to było widać że sprawność auta coraz mniejsza (trudniejsze zapalanie jak zimny, coraz częściej dolewany płyn, czasami dziwne "terkotanie" silnika itp.) na mocy tak bardzo tego nie było...
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
Witam, po zamontowaniu nowego rozrusznika różnica była tylko taka, że na rozgrzanym silniku pracował ciszej.co do odpalania zimnego nic sie nie zmieniło. to nie rozrusznik. A z silnikiem innych problemów nie mam pracuje zarówno na gazie jak i na benzynie.
Wybaczcie, że długo nie odpisywałem, natłok rzeczy i zrobiłem kilka testów. Wygląda to następująco: 1. Wymieniłem zawór wariatora i błędy zniknęły, bo jeszcze pokazywał błąd (chyba) P0023 o złym ustawieniu wałka rozrządu. Przejechałem kilkanaście km i nic nie pokazuje, ale za to przy mocnym przyspieszaniu teraz słychać jakby uderzenia kamieni (wcześniej...
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Witam wszystkich.Mam taki problem posiadam forda escorta 1.6 gaźnik, jak sie rozgrzeje ma problem z okręceniem silnika przez rozrusznik,dodam ze tulejki sa wymienione i tylko poprawiło sie zapalanie na zimnym silniku.Lepiej kręci szybciej!
to rozrusznik bosch, nawet gdzieś mam numery dokładne, silnik malutki 1.0 także powinien śmigać wg mnie, jak jest mróz to kręci najwolniej ale na mniej obrotów zapala tak na 4,5 (mniej niż zimny silnik w lecie). Jak rozgrzany (zima lato) to nawet na 2,3 kupiłem tulejki(ciężko dostać) ale nie wymieniałem bo tamte wyglądają na gładziutkie moja teoria...
Witam! Moje autko to seat Ibiza IIFL 1.4 mpi typ silnika akk 2001r. Mój problem polega na tym iż auto ciężko odpala na zimnym silniku tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem...ale na ciepłym jest ok a drugi problem polega na tym iż auto szarpie przy przyśpieszaniu nie zależnie od obrotów czy to 2 tyś czy 4tyś dzieje się to na PB oraz na LPG. i teraz...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
To jest silnik ENDURA mam taki sam w swoim Fordzie ten silnik podobno był produkowany tylko 1,5 roku. Identyczny jak mój deczko w deczko :) Jak go odpalisz daj znać czy ci ciężko pali jak jest zimny. Bo mój zanim zapali a muszę go dłuższą chwile trzymać jak rozrusznik kręci to sporego dyma puści i dopiero odpali ...
Cześć. Jak w tytule. W mrozy jak podgrzeje świeczki pali na strzał. Przy temp. jak teraz, bez świec silnik trzeba kręcić z 5 sekund. Za sekunde następne odpalenie na strzał. Aku nowy półroczny. Powietrza raczej nieciągnie, auto po serwisie olejowo-filtrowym. Kąt wtrysku na okolice 75 na ciepłym. Jeszcze mu cofnąć pompę? Rozrusznik żwawo kręci, ale może...
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Witam wszystkich. No to ja mam taki sam problemik ze swoim Golfikiem, ktoś wie co może jak się tego pozbyć. Auto golf IV silnik AHF 1.9 TDI (110KM) rok 99. Samochód na zimnym silniku pali za pierwszym obrotem rozrusznika na tak zwane dotknięcie ;) , po rozgrzaniu temperatura 90'C wszystko chodzi malina przyśpieszenie jest ok moc w pełnym zakresie obrotów....
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.4 8v 2001r. Na zimnym silniku trzeba po kilka razy kręcić rozrusznikiem i dopiero za 3 razem odpala. Po nocy stania, czasem zaskoczy za pierwszym razem, ale po kilku sekundach gaśnie i jest to samo. Jak już za 3 razem silnik zacznie pracować, to jak od razu doda się mu gazu to gaśnie. Musi popracować chwilę na wolnych...
Witam problem jest następujący ,samochód ciężko odpala gdy jest zimny 10sek kręcenia rozrusznikiem .Gdy odpali to już potem nie ma problemu z ponownym uruchomieniem silnika ,jednak nie pracuje równo gdy dodam gazu ,potrafi strzelić od czasu do czasu nie pracuje na wszystkie cylindry ,cewka nowa,świece nowe ,jednak na gazie chodzi ok .Podpiąłem op com...
też myślimy że to wina rozrusznika, jednak wcześniej palił na zimnym a jak sie zagrzał to na ciepłym nie mógł tylko na plaku a teraz to już tylko na plaku i na zimnym i tak jak mówię ciężko kręci bardzo. czyli po niedzieli trzeba rozrusznik wyciagać dzięki za pomoc będe pisał co wyszło z tym. wcześniej pytałem to mówili różni ludzie ze jak pali na zimnym...
Witam. Marea po nagrzaniu ciężko odpala, rozrusznik jakby nie miał siły, ułamek sekundy kręci i przestaje, kręci i przestaje. Czy to może być uszkodzony rozrusznik? Na zimnym ok, gdy chwile postoi ok 30 min kręci ok. Marea 1.6 16v
Witam.Nie znalazłem podobnego postu z takim problemem co mój.Jak jest to z góry przepraszam,Więc mam taki problem z fordem escortem z 1990 roku z śilnikiem 1.4 na 1 punktowym wtrysku.Samochod ciężko zapala mi na benzynie jak jest zimny śilnik,musze kręcić rozrusznikiem nawet 5 minut.Potem łapie,ale nie zapala dzieje sie tak jak by śilnik nie dostawał...
Przede wszystkim dlaczego uważasz że magneto stoi? Bo może ci po prostu rozrusznik nie kręcić :P . Bo masz słaby akumulator, albo nie ma styku na przewodach. Jeśli faktycznie stoi wał, to opcji jest dość dużo, od mało groźnych po skrajnie drogie awarie. Raczej samo magneto by się nie zablokowało bo nie ma za bardzo o co. Rozumiem że silnik jest zimny,...
Chyba już wiem - nic autku nie dolega tylko ty za krótko trzymasz na rozruszniku. Spróbuj za pierwszym razem trzymać do skutku tzn nie dłużej nić 10-15s. Z autami tak jest że normalnie zapalają po 1-2s kręcenia ale czasami po 3-4, poza tym jeździsz na gazie i w sterowniku silnika z powodu innego paliwa też coś się przestawia (wraca po odłączeniu akumulatora)...
Witam mój problemik polega na tym że gdy silnik się rozgrzeje i pochodzi albo przejedzie pare kilometrów, gdy go zgasze nie chce zapalić, rozrusznik jakby niemiał mocy obraca go obraca( to obracanie jest tak jakby ktoś silnik przytrzymywał a rozrusznik niemógł go obrucić, kręci bardzo ciężko) ale nie może odpalić. W przypadku gdy jest zimny to ładnie...
Posiadam Focusa MK1 1,8 Tdci 100 KM, 74 kW i mam następujący problem. Jak wsiadam do auta, komputer wyświetla temperaturę zewnętrzną. I o ile jest ponad 19 st samochód odpala od pierwszego razu. Ale jak np. jest 16 st, to już ma problem i odpala za drugim lub trzecim razem (oczywiście na zimnym silniku po nocy). Nie kręcę go długo, tylko powtarzam czynność...
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam taki silnik na warsztacie. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika...
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
Sprawdz rozrusznik jak kręci , wtryski na przelewach , ustawienie kąta wtrysku , świece żarowe pod obciążeniem i jak masz jak kompresje, Gdzies tu jest problem, przebieg orginalny ?? 300,000 X 10 ?? bo z tym to różnie
sam nic nie sprawdzałem, bo mnie auto zaskakiwało zawsze na wyjeździe z rodziną i brałem taksówkę na powrót, na drugi dzien przyjeżdżalem i odpalałem jakby nigdy nic :?: Spostrzegłem że jak auto na słońcu postoi to ma problem. W sobotę daje auto do elektryka. Naczytałem sie tu o automacie, może w tym tkwi problem albo w stacyjce. Opisałem tu jeszcze...
Witajcie nie wiem czy odpowiedni dział ale jak nie to moderator przeniesie. Problem jak w temacie znany od dawna jednak wykonałem kilka czynności i dalej problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny z rana lub gdy ostygnie pali normalnie, natomiast na ciepłym ciężko zapala trzeba kręcić po kilka razy czasem silnik zaszarpie ale ogólnie zapala. Zasięgnąłem...
Witam. Na zimnym grzeją świece na gorącym nie i tu przyczyn może być kilka ( jakie obroty przy kręceniu -rozrusznik, akumulator , czujnik temp.kąt wyprzedzenia , pompowtryski lub nawet sama pompa, kompresja , w tych silnikach potrafił sie wycierać wałek pompowtrysku ) większość można podejrzeć vag-iem , vcds w parametrach pracy silnika i wtedy dalej...
Witam. Minęło trochę czasu. Zrobiłem tak jak Lyon17 wymieniłem akumulator. Problem zniknął na dwa tygodnie i powrócił gdy tylko przyszły mrozy. Wczoraj wgl nie mogłem go odpalić, nie wiem już co się dzieje. Przekręcam kluczyk, ładnie kręci tak jakby zaskoczył więc kluczyk z powrotem na zapłon słychać tylko jak silnik przez moment zaciągnie rozrusznikiem...
Witam mam problem z samochodem Citroen C8 2.2 HDI diesel od trzech lat męczę się z samochodem przeglądają go różni mechanicy mówią żeby kupić to i to a nic nie pomaga, niektórzy rozkładają ręce. Samochód jak jest zimny kręci i pali, wolno kręci ale pali, gdy złapie 60° 70° stopni zakręci jakieś 3 sekundy i staje tak jakby mu prąd odcieli, próbowałem...
Witam. Mam problem z chińskim quadem 125 a mianowicie nie chce odpalać na zimnym silniku. Rozrusznik kręci normalnie. Zawory wyregulowane, gaźnik wyczyszczony, nowa świeca NGK, iskra jest a palić nie chce. Jak już uda sie go odpalić to chodzi normalnie na wolnych obrotach. Po zgaszeniu jak odrazu chce sie odpalić to odpala normalnie a wystarczy poczekać...
Witam wszystkich. Miałem problem z zimnym silnikiem w moim sceniku. Problem rozwiązałem sam. Przyczyną okazało się cofające paliwo i rozrusznik. Wystarczyło wymienić ręczną pompę paliwa w której zepsute były zaworki zwrotne. A co do rozrusznika to po prostu za wolno kręcił, wystarczyła wymiana łożysk igiełkowych na wirniku. I samochodzik pali jak nowy.Słuchanie...
Mam silnik f4l912 zamontowany w kombajnie zbożowym z zapaleniem zimnego silnika nie ma problemu. Problemy pojawiają się w następujących sytuacjach: 1. po zapaleniu ciśnienie oleju wzrasta pow.1.2Mpa dalej brakuje skali i przez chwilę trzymam na bardzo niskich obrotach bo boję się że coś pęknie, wraz ze wzrostem temp. ciśnienie spada do (w zależności...
Witam. Problem jak w temacie. Posiadam Renault Vel Satis 3,0dci. Rano jak jest zimny silnik to po naciśnięciu przycisku START silnik nie mal nie wyskoczy z ramy,tak szybko i pięknie kręci rozrusznik,a silnik załapuje,nawet w -20c. Ale jak silnik jest mocno rozgrzany,po przejechaniu np.30km to rozrusznik kręci jak by był akumulator rozładowany.Kręci...
Witam . Bo u mnie jak silnik już odpali i chwileczkę przytrzymam włączony rozrusznik to słychać chrypienie.. . Jeżeli silnik już odpalił i powiedzmy wchodzi na obroty ,a Ty rozrusznik przytrzymasz ,to będzie słychać chrypienie metaliczne.Chrypienie może być słyszalne jeżeli bęndix ciężko się przesuwa po osi wirnika przez zaschnięty proch ,bród, Należy...
Witam Peugeot 206 2.0 HDI 2002r ciężko pali jak jest troszke lub dobrze rozgrzany(15s trzeba kręcić rozrusznikiem) jak jest zimny czas ten skraca sie o połowe. Moc w normie jak również spalanie. Brak błędów w sterowniku. Pompa niskiego ciśnienia daje około 3 bary.
Latem nie mam żadnych problemów. Dopiero gdy temp. spodnie do zera samochód ciężko uruchomić. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem chwyci jakby na dwa cylindry i przez chwilę rzuca silnikiem aż załapie na normalne obroty. Wydobywa się przy tym duża ilość śmierdzącego dymu. Pużniej samochód pali na dotyk za każdym razem dopóki nie postoi do następnego...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Auto kupione w maju, poprzedni właściciel twierdzi że akumulator dwuletni. Mam nowy w drugim aucie, mogę podmienić i sprawdzę jaki rezultat. A ten zamontowany w aucie sprawdzę u kumpla na testerze. Dałem dodatkową masę na silnik, klemy czyste. Jest coś takiego że po trasie, rozrusznik kręci o wiele szybciej i zarazem auto odpala bezproblemowo. Jeżeli...
Witam, mam otóż taki problem z motocyklem Honda CBR 600rr. Motocykl na zimnym silniku zapała za każdym razem. Można go palić i gasić w kółko i zapali za każdym razem, leczy gdy się nagrzeje, to motocykl już nie ma siły odpalić. Tak jak by był rozładowany akumulator. Próbuje kręcić ale brakuje mu prądu . Rzeczy które zostały sprawdzone/wymienione: -...
Hm ... Czujnik temp. paliwa odłączyłem i autko odpalało bez zmian ale jak odłączyłem czujnik cieczy to niby łapie szybciej ale co z tego skoro pokazywało dobrą temperaturę a w dodatku po dłuższym postoju tak czy siak nie odpala nadal tak jak powinien. Czy może to być wina rozrusznika ? Tyle że kręci dobrze. Bardziej obstawiałbym kąt początku wtrysku....
Jeśli widocznie wolniej kręci to coś blokuje silnik. Spotkałem się z opisem przypadku, gdzie rozrusznik nie był w stanie obrócić wału gorącego silnika, przyczyną okazały się tam wytarte krzywki wałka rozrządu, które na zimnym silniku jeszcze otwierały zawory, ale na gorącym już nie.
Witam Zipp Manic 125 2010r. Odkąd go kupiłem na zimnym silniku gasnął, trzeba było dodawać gazu, zaś na ciepłym było ciężko go odpalić, poza tym było ok, jednak dziś po przejechaniu 60 km na światłach, na luzie po prostu zgasł...nie mogłem zapalić i mimo, że już jest zimny nadal nic się nie dzieje, rozrusznik kręci, na kopniaka również nie reaguje......
1. A czy nie masz problemu z rozrusznikiem, bo jak siadły tulejki, to bywa tak, ze lepiej kręci zimny, a jak jest ciepły to ociera wirnik o stojan i wolniej kręci. 2. Motor po remoncie: jak za bardzo spasowane pierscienie i tłoki, to jak jest gorący silnik, to trochę 'puchną' tłoki jest za ciasno i ciężko kręci. 3. Tak jak napisano wyżej, może być woda...
Mój ELM nie wskazuję ciśnienie na szynie wtryskowej, więc nie wiem. A tu może być problem. Miałem i mam nadal podobny problem z uruchamianiem Corolli. Stało się to nagle, że zimna, nie chciała odpalić na benzynie (jest zagazowana), a jak już odpaliła to chodziła tylko na wolnych obrotach. Przy próbach jazdy gasła. Też mój PCMScan nie pokazuje ciśnienia...
Witam. Mam problem z moim autem, po dłuższym postoju przez noc bądź przez dzień w pracy ciężko odpala. Rozrusznik kręci jak powinien ale ciężko "załapuje" a już w ogóle łatwiej odpala kiedy podczas rozruchu dodam trochę gazu. Co może być przyczyną?
Fiat Stilo 1.6 16V 103KM ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy. To na pewno nie jest problem sterownika ECU. Został kupiony nowy i przeniesiony na obudowę akumulatora. Obecny przebieg na tym sterowniku to nieco ponad 100kkm. Nowy tzn. nowy nie inny czy regenerowany - fabrycznie nowy. Dodatkowo wymieniona była sonda lambda nr 1 ale z innego powodu - P0420...
Chodziło mi o to że trzeba mieć dobry aku żeby było czym kręcić i że długie kręcenie nie wpływa znacząco na trwałość rozrusznika. Co do reduktora to niestety częsta przypadłość Tomasetto i innych tanich - albo się ułoży albo tak zostanie, jeśli ogólnie jedzie dobrze i nie pali za dużo to ja bym sobie radził tak jak napisałem wcześniej.
to nie jest wina rozrusznika bo kręci szybko kupiłem nawet nowy akumulator bo też myślałem że za wolno kręci i nie pomogło a jak odepne czujnik to komputer pokazuje temp. 39 stopni nie zwiększa mu dawki paliwa i nie włącza się ssanie Dodano po 3 i dlatego pewnie na zimnym nie chce załapać bo bez ssania
Witam, po dłuższej przerwie. Jestem po remoncie silnika (długa historia) a ciężkie odpalanie jak było tak jest. Zauważyłem że podczas kręcenia przewód gumowy zasilający paliwem listwę wtryskową "podnosi się" za trzecim przekręceniem rozrusznika i wówczas następuje odpalenie. Tak jakby pompa paliwa wolno generowała ciśnienie na listwie. Czy problemem...
Witam.Tak wszystko się zgadza,tylko że wydaje mi się,że oryginalny wirnik nie jest lutowany tylko przewód jest zgrzewany i zagniatany,bynajmniej widać to po świeżej powierzchni po zatoczeniu czoła.W rozruszniku działającym 15-20 lat zgrzew też może puścić.Chyba coś musi w tym być bo po zatoczeniu wyrażnie widać ślad podpaleń wokół przewodu(płaskownika),a...
Witam jestem tu nowy i prosił bym o wyrozumiałość a mianowicie chodzi o skutera honda bali 50 silnik 2t po ostatnim czyszczeniu gaźnika skuter ciężko pali na zimnego muszę ze 5minut deptać kopkę i na rozrusznik skuter wo gule nie łapie kręci bardzo dobrze,nie wiem co jest kupiłem nową świecę i ssanie nowe i nic to samo;/skuter niby łapie na nóżkę ale...
Witam wszystkich.Problem jak w temacie,mianowicie, Passat na ciepłym silniku pali od strzała,natomiast jak jest zimnym(postój przez noc)wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach,jak już zaskoczy walnie dużą chmurę czarnego dymu.Wymieniony został...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Auto dalej odpala ciężko...przy minusowych temperaturach odpalenie liczy się z dużym cudem...chociaż po podgrzaniu 4-5 krotnie świec i wtedy dopiero kręcenie rozrusznikiem jako tako udało się uruchomić. Przelewy zrobiłem...WYNIK PO 1 minucie na wolnych obrotach na ciepłym silniku 1 wtrysk - 68ml 2 wtrysk -18ml 3 wtrysk -10ml 4 wtrysk -18ml W aucie jak...
ciężka kręcić rozrusznik rozrusznik ciepłym silnik ciężka kręcić silnik ciężka kręcić
jupiter zelmer silnik bezpieczniki mitsubishi carisma instrukcja chińskiego radia
domofon włącznik programowanie pilota napędu bramy
Konfiguracja alarmu zaniku przepływu YF-S201 z Tasmota Pętla kolorów dla 14 lamp RGB w Home Assistant