Co może być przyczyną, że ciepły silnik nie odpala w samochodzie Opel Astra 2002 rok DTI, a znowu zimny pali na dotyk
witam posiadam passata b6 2.0 tdi 136 km oznaczenie silnika BMA i mam z nim mały problem . Auto jak jest zimne pali na tzw dotyk a jak jest ciepły trzeba go pokręcić z 3-5 sekund i auto odpala . co to za przyczyna?
U mnie wygląda to tak. Jak zimny silnik, odpalam bez wciśniętego pedału gazu i odpala na dotyk. Jak jest ciepły silnik, to odpala po 1 do 2 sekundach.
Kolego rozwiązałeś problem ? Mam identyczny problem z odpalaniem na ciepłym,zimny pali na dotyk .
witam Pewnie że ma wpływ na zużycie paliwa . Silnik musi mieć temp. eksploatacyjną taką jaką przewidział producent a wtedy zużycie paliwa jest w granicach normy. A odnośnie tego termostatu to jest prosty test . Całkowicie zimny silnik odpalamy i na biegu jałowym oceniamy temp. silnika i chłodnicy najlepiej w dolnej częśći za pomocom dotyku (uwaga na...
Witam kolegów. Mam problem z moją asterką, mianowicie nie mogę jej odpalić po ok. godzinnym postoju. Rano zimny silnik odpala na dotyk, jak jest ciepły to też odpala na dotyk ale jak postoi ok. godziny to mam problem z odpaleniem. Zapala jakby na dwa tłoki i nie może wejść na obroty. Samochód nie posiada instalacji gazowej. Kable i świece wymieniłem,...
Witam. Mam Tourana 1.9 TDI 101km AVQ 2003r. 154tys przebiegu. Gdy silnik jest zimny samochód odpala bez żadnego problemu(na dotyk). Gdy silnik osiągnie swoją temperaturę pracy i w cyklu miejskim jest kilkakrotnie gaszony-odpalany zaczyna sie problem z rozruchem. Potrzebuje dłuższego kręcenia nieraz nie odpali. Po przy gazowaniu na luzie wyczuwalna jest...
Witam. Posiadam Ford Windstar 3.8 V6 + LPG. Auto jest zawsze odpalane na benzynie a potem przerzucane na gaz. Problem jest taki ze zimny silnik odpala na "dotyk" a jak sie zagrzeje to musze krecić 2-3 razy tak po 3 sekundy. Słyszałem że może to być padniety jakiś elektrozawór od instalacji LPG i poprostu w silniku "robi sie jakas mieszanka gazu i benzyny"...
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Witam. Mam od kilku dni spory problem z moim tdi. Silnik zaczął źle odpalać zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Do tych czas palił od dotyku. Wszystkie filtry OK, kąt wtrysku ustawiony w serwisie, Vag nie wykazuje błędów. Co dziwne że usterka wystąpiła nagle. Proszę o pomoc bo nawet mechanik wymiękł.
Witam Posiadam Lagune II z 2002 1.9 dci ( 100KM ) ostatnio zrobił mi się taki problem, a mianowicie gdy silnik jest nagrzany to nie chce mi odpalić ( rozrusznik kręci normalnie ). Ten problem nie pojawia sie w tedy gdy silnik jest zimny i odpala na dotyk. Zastanawiam sie nad termostatem lub czujnikiem położenia wału Lecz wiem o tym ze moge sie mylić...
Sprawdż przekażnik główny silnika
acha , ale co niedawno ustalilem to sie dzieje ten caly objaw po przejechaniu 3km max, potem mi sie wylacza silnik i tego nap 12v niema na cewce , ale jak jest silnik zimny to odpala na dotyk i jest ok moze tam jest jeszcze jakies zabezpieczenie czy co ? to autko mam niedawno i takiego czegos jeszcze nie widzialem , co ty na to ?
Witam mam problem z zafira 2.0dti silnik zimny czy ciepły odpala bez problemu na dotyk lecz gdy się rozgrzeje potrafi podczas rozpedzania się szarpać i zgasnac po czym od razu odpalam i jadę dalej pompy bym nie obstawial bo poprzedni właściciel regenerowal ja przy 150 tys teraz ma 185 tys co może być czyjnik wału czy sterownik pompy
Witam. Mercedes C202. Zimny pali ma dotyk, wszystkie parametry prawidłowe, silnik ma moc, ale po zakończonej jeździe, po wyłączeniu auta i przy próbie ponownego uruchomienia po ok. 15 minutach trzeba kręcić kilkanaście razy, aż zaskoczy. Następnie silnik pracuje prawidłowo.
jak raz odpale to po 5 godzinach pali na dotyk czy to zawory czy wraca powrotem paliwo ale zawory zabocze Dodano po 19 raczej po 5 godzinach postoju to silnik zimny to tak samo powinien odpalać a pali na dotyk ale zobaczę zawory może nie domykają
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale miałem na warsztacie trochę inny samochód i niestety przegrzany był silnik. Zimny palił na dotyk ale po dłuższej jeździe trzeba było czekać na spadek temperatury, by można było ponownie uruchomić samochód.
Odłączyłem przepływke odpaliłem nie było żadnej różnicy. Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu ponownie nadal długo kreci. NAtomiast kierowca powiedział mi ze rano jak silnik jest zimny po podgrzaniu go 2 razy odpala na dotyk. po podniesieniu maski zauważyłem że trzęsie się silnik
Witam ja tez mam podobna sytuacje w audi a4 b6 w dieslu że raz cięzko ospala musi troche zakręcic a raz odpala na dotyk i to nie zależnie czy silnik jest ciepły czy zimny czasami jak postoi nawet dwa dni odpali na dotyk a czasami musi chwile zakręcic. Czy to by mogła by byc też wina akumulatora??
Witam mam problem z agregatem prądotwórczym. A więc tak jak jest zimny to ciężko odpala pół godziny cągnięcia za linke nieraz dłużej na kluczyk to wcale nie odpala a jak już odpali to wtedy odpala na dotyk. Znowu trochę postoi i jest szrpanina. Jaka przyczyna tego szapania ?
Może ktoś po fachu wyjaśnić tą usterkę ? Tzn. czemu silnik "nie pali" na dotyk przy sprawnych 3 cylindrach ? Miałem ostatnio forda focusa 1.6 TDCI i korba wyleciała bokiem, a silnik zapalił na 3 cylindrach na dotyk. Urwany korbowód leżał na osłonie silnika :D
Błędów niestety nie generuje żadnych. Mechanik i elektronik sprawdzali (podejrzewam, że mieli oprogramowanie trochę lepsze niż ja) i nic się nie pojawia. Kręci silnik, samochód nie odpala, kręcę drugi raz i pali od razu. Nie ma znaczenia, jak długo kręci za pierwszym razem, wystarczy, że trochę przekręcę, puszczę sprzęgło (żeby zatrzymać rozrusznik),...
Ja się boję czy to nie będzie pompa paliwa bo wtedy to już się nie opłaca.. Ale z drugiej strony gdyby to była pompa paliwa to by za każdym razem gorzej palił na ciepłym silniku (miałem tak w ciągniku MF255, na zimny palił a na ciepłym coraz gorzej a na gorącym nie odpalał wcale, po regeneracji pompy pali na dotyk i ciepły i zimny)
Ostatnio nie bardzo miałem czas, więc dopiero dziś spróbowałem odłączyć akumulator. Odłączyłem klemę na jakieś 15 minut, podłączyłem, włączam zapłon, i dalej ciężko zapala (kilka sekund trzeba kręcić). Silnik benzynowy nawet zużyty powinien przy 3st.C palić na dotyk (tym bardziej że akumulator jest b. dobry, rozrusznik kręci dość szybko). Spróbowałem...
a moze być broblem z czujnikiem od temperatury silnika teraz pali na dotyk
To jest mój problem jak zimny ciężko pali jak ciepły na dotyk .
Witam. Nie wiem czy w odpowiednim dziale zamieszczam ten post. W razie czego proszę o przeniesienie. Problem dotyczy samochodu-wynalazku KIA K2700 Diesel z 1999 roku. Kwestia w tym, że rzeczone auto nie odpala mi na ciepłym silniku. Zimny odpala na dotyk zaś kiedy osiągnie optymalną temp 90’ zachowuje się jakby bateria była padnięta. Kręci tak...
Witam serdecznie. Mam problem z odpalaniem auta ciepłego po kilkuminutowym przestoju. Zimny silnik pali na dotyk, ciepły po zgaszeniu i kilkusekundowej przerwie również. Najgorzej jest po kilkuminutowym przestoju. Długo kręci i w szybszym odpaleniu pomaga tylko dodanie gazu. w pozostałych przypadkach odpala bez wciskania pedału. Co może byc tego przyczyną....
Witam, mam problem z moim Paskiem. Samochód jak jest zimny, nawet jak stoi 10 dni, pali na dotyk. Po przejechaniu nawet 300 metrów i zgaszeniu silnika jest póżniej problem z jego odpaleniem (sam nie odpala, musze mocno wciskać pedał gazu). Z góry dzieki za pomoc Pozdrawiam
witam mam maly problem a mianowicie z zapalaniem autka jesli silnik jest "zimny" zapala sie na "dotyk" wszystko ok lecz gdy silnik jest "cieply" trzeba dluzej pokrecic :/ co to moze byc??
Odpalanie na ciepłym silniku - naprawa nie jest taka prosta jak by się mogło wydawać, ale za to bardzo skuteczna. Samochód pali na dotyk, nie ważne czy ciepły czy zimny - no i nie niszczymy akumulatora, rozrusznika i poduszek. Detech Kraków - 1 godz. roboty... 100% zadowolenia :)
Jak nie odpala to nie idzie prąd na wtryski, nie odpala też na plaka. Co to może powodować ? Dodano po 2 Czasem silnik pali na dotyk... Może być uszkodzony sterownik silnika ? Immo też jest sprawne, na obydwu kluczykach jest tak samo.
Problem wlaśnie w tym że ciepła cieżko pali a zimna na dotyk nawet przy dużych mrozach!!
Witam! Posiadam Clio II 1,5 dci. Od pewnego czasu mam problem z jego odpaleniem. Autko czasami odpala na dotyk ale zdarza się że odpala dopiero za 3-4 razem. Dzieje się tak niezależnie od tego czy silnik jest rozgrzany czy zimny. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z moją Audi A4 B5 2.5 TDI V6. Mianowicie, ma ona ogromny problem z odpalaniem, gdy silnik jest zimny. Wielokrotne grzanie świec nic nie daje, musi bardzo długo kręcić, gdzie w trakcie puszcza ogromną ilość białego dymu. Gdy już odpali i silnik się nie rozgrzeje, to wydobywa się z wydechu biały dym. Gdy się rozgrzeje, odpala praktycznie...
kąt ustawiony po ustawieniu przestał kopcić jak jest zimny pali na dotyk silnik chodzi równo jak się rozgrzeje nie odpala dopiero jak ostygnie odpala a i zapaliła mi się kontrolka braku ładowania pomimo że ładowanie jest na poziomie 14V alternator wymieniona 2 dni temu niestety woda też go załatwiła. Odłączyłem czujnik temperatury pali bez problemu...
Wkręciłem to śrubkę w reduktorze na śrubokręt i pali na dotyk.Ona jest od czułości membrany tak?
pompka paliwa i wtryski wymienione. Nic to nie dało. Tylko zimny nie odpala jak zalapie to ciepły pali i jeździ na dotyk i na lpg i na benzynie
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
no ale cos sie musi dac zrobic bez przesady kopci na biało przez chwile i chodzi nie równo dokładnie a potem pali na dotyk juz
Pod obrączką nastawnika nie ma ani jednaj rysy widocznej ni wyczuwalnej. Istne lustro, co według wskazówek jedynego zaangażowanego w te dyskusję kolegi, wskazuje na niski stopień zużycia pompy wtryskowej. I istotnie tak by wychodziło, ponieważ po gruntownym wyczyszczeniu nastawnika, wymianie uszczelek i usunięciu wszystkich innych współistniejących...
Witam... Mam taki sam problem ze swoja astra. Jest to Astra F 1.4 16v 1998r. Objawy są takie ze gdy samochod jest zimny odpala na dotyk. Gdy przejade kilka kilometrow i silnik nagrzeje sie wtedy sa problemy. Nie odpala za pierwszym razem. Za drugim razem trzeba dlugo kręcić i wtedy wchodzi w obroty 4 - 5 tysięcy. Po kilku sekundach obroty spadają i...
Witam Panowie mam podobny problem rano jak jest zimny silnik jeep nie chce palić po 30min kręcenia rozrusznikiem zapali a jak jest ciepły silnik pali na dotyk co może być jeep 5.2
Witam forumowiczów. Mam poważny problem z uruchamianiem silnika 1.6cdti w Mazdzie 3 z 2004r przebieg powyżej 200tys. km. Problem z odpaleniem pojawia sie bez znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, dodam ze sa momenty gdy odpala na dotyk. Rozrusznik kreci silnik łapie ale zabulgocze i nie odpala. Powtarzam odpalanie kilka razy czasem 3 próby czasem...
bylem na komputerze i czujnik polozenia walu jest dobry.. paliwo dochodzi wiem poniewaz byla sprawdzana pompa iskra podczas krecenia jest sprawdzalem kilkakrotnie jak jest zimny to wystarczy obrócić i pali na dotyk;/
Witam. Mam taki problem, że auto jak jest zimne nie chce odpalać, tzn: kręci i nic jak załapie to chwilkę pochodzi i zgaśnie i tak w kółko. Do póki się nie zagrzeje. Jak jest ciepły wszystko jest w porządku. Pali z dotyku. Dodam tyle, że świece żarowe w 100 % sprawne. Dziękuję z góry za podpowiedzi .
Podepnę się do tematu, u mnie problem był taki że silnik pracował tylko na ssaniu i na zimno ciężko odpalał. Wyjąłem gaźnik i wrzuciłem go do myjki ultradźwiękowej nie regulując nic, po złożeniu pali na dotyk na zimno i gorąco ale nie ma mocy i strzela raz na jakiś czas.... Czy ktoś ma jakąś instrukcję regulacji tego gaźnika ? Dodano po 14 Znalazłem...
Witam. Tak jak zaznaczyłem w opisie posiadam VW SHARAN 1.9TDI 110KM. Mam ogromny problem z uruchomieniem tego samochodu kiedy sie rozgrzeje... Zimny pali na dotyk zaś rozgrzany nie daje sie uruchomic od razu.... Trzeba go długo "piłować" rozrusznikiem aż zaskoczy..(nieraz nawet do 5-10sek)Świece żarowe sprawdziłem i wszystko ok( gdyby nawet cos nie...
Jak koledzy powyżej piszą sprawdzić ciśnienie sprężania, jeżeli jest poprawne pompę wtryskową dać do regeneracji do porządnego fachowca i będzie palił przy -25 z dotyku (bez ciepłej wody).W razie potrzeby służę adresem takiego serwisu(koszt około 460 zł)
witam mam audi 80 b3 z 1989 r silnik 2.0 na mechanicznym wtrysku mam problem z odpalaniem auta jak jest zimne dlugo trzeba krecic wkoncu zlapie i traci obroty jak sie nagrzeje pali na dotyk byly wymieniane swiece przewody czujnik temperatury nie ma lewego powietrza prosze ratujcie
Witam, mam podłączony prawidłowo cały pojazd. Popsuł się tek przekaźnik, nie wiem nawet do czego był ten przekaźnik ? chcę go całkiem usunąć z instalacji i podłączyć silnik do przycisku załącz/wyłącz - pedał. )ma 4 kable , 2 x 2żyły. jak to zrobić ?
Witam.Posiadam autko Fiat Albea 1,2 16v. Moich problemów ciąg dalszy Może ktoś pomoże. Teraz gdy jest ciepło nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem mojego autka. Rozrusznik kręci jak trzeba,jak jest zimny, jak jest ciepły, jest OK. Ale jak temperatura spadnie poniżej zera to już koniec dobrego. Zastanawiam się czy to problem w rozruszniku, i nie...
Problem z odpaleniem na rozruszniku jak zimny. Jak pchnę a na jedynce razem z rozrusznikiem to nawet metra nie potrzeba i zapali, a gdy już ciepły to normalnie odpala. Może ktoś pomóc?
po odpaleniu silnik gasnie... jesli nawet nie to podczas jazdy przy najblizszym wcisnieciu sprzegla sie zadlawia... ale jak juz sie nagrzeje to fakt obroty potrafia zafalowac ale sie nie dlawi... przeczyscilem silnik krokowy i zresetowalem kompa i wciaz to samo... czy jest sens wymieniac krokowca? czy moze to cos innego?
Witam, podłączyłem dziś piłę taśmową pod siłę ale silnik trochę buczy i już po 10 sekundach jest lekko ciepły. Czy podłączenie silnika jest prawidłowe? Jaka przyczyna? Załączam zdjęcie. http://obrazki.elektroda.pl/5371033500_1...
Koledzy mam nie lada zagadke, przezwoiłem silniczek po porządnym spaleniu, jest to silniczek od wentylatora chłodnicy z samochodu,zaznaczę że już kilka takich przezwoiłem i śmigają nienagannie kupe czasu ale do rzeczy. Po przezwojeniu chcąc przekręcić silniczkiem stawia on opór jak przy zwarciu na uzwojeniach,myślałem że może coś mi poszło nie tak przy...
Lublin 2 td ciężko pali. Jak juz odpali pracuje dobrze ale po zgaszeniu silnika i ponownej próbie odpalenia kreci i nic Tak jak by gubił paliwo Co może byc przyczyna?
Witam :) . Posiadam Peugeota 106 wersja KID 1.0 benzyna, gdy wsiadam rano do auta i go odpalam to na ssaniu odpali, lecz zaraz gaśnie, chyba, że cały czas przygazowywuje to wtedy nie zgaśnie. Gdy jest zimny to chwile ma wysokie obroty na ssaniu, ale one zaraz spadają na bardzo niskie i przeważnie silnik gaśnie. Dodam że ssanie mam ręczne. Gdy silnik...
Witam. Problem z autkiem jest taki, że na zimnym silniku po odpaleniu przez chwile trzeba przytrzymać gaz bo inaczej gaśnie. Po przetrzymaniu silnika na obrotach 2k/rpm około 5-10s samochód chodzi normalnie. Obroty jałowe (bez obciążenia) 775-800, po włączeniu klimy spadają na jakiś czas na 620 i wzastają. Co może być przyczyną? Krokowy silniczek chodzi....
Witam, Mam problem z cc 700 gaźnik weber, Autko ogólnie daje rade w zime zapalać i jest wszystko w miarę jak kilka minut się nim nie pojeździ np 10-15, problem jest po zapaleniu silnika zapala od razu bez problemu ale przez nastepne kilka minut strasznie sie dławi, jak ruszę i stane na światłach to potrafi zgasnąc ciagle musze dodawac gazu zeby nie...
Witam Panowie koledzy czy spotkaliście się kiedyś z takim przypadkiem że silnik ciepły był odstawiany przez falownik - sygnalizował zwarcie uzwojeń, a przy pomiarach na zimno wszystko było w porządku , ten sam silnik na zimno da się uruchomić. Bardzo proszę o pomoc.
Witam .. mam nietypowy problem .. chodzi o to ze mój polonez jeżeli jest zimny i ma właczone swiatła odpala bez problemu , a jeżeli rozgrzany silnik to na odpalonych światłach nie chce rozrusznik. Gdy zgasze światła odpali bez problemu .. dzieje mi sie to tylko na ciepłym silniku... w czym szukać usterki ???
cze wszystkim fajne forum b.fajne:Dmam problem jak podlaczyc termostat i silniczek od wycieraczek samochodowych tak aby przy przekroczeniu tem.dzwiczki od pieca sie zamykaly a po spadku temperatury uchylaly?z gory dziekuje i czekam na odpowiedzi pozdrawiam:D:D
Hej wszystkim, Mam problem z uszkodzony sprzętem. Dostaliśmy parę dni temu nagrzewnicę olejową, kolega przywiozł, odpalił, powiedział mniej więcej co i jak, ale jednym uchem wpadło drugim wypadło. Pogrzała halę, potem po prostu ją wyłączyliśmy. Potem - szok. Nie działa. Nie odpala, zdjęcie osłon - silnik ciężko się kręci. Prawdopodobnie zbyt szybko...
mam problem z uruchomieniem zimnego silnika,rozrusznik kręci kilka sekund i wyłącza się, po kilku próbach odpala.boję się co będzie zimą.nie wiem czy to wina rozrusznika,stacyjki,czy jest jeszcze jakiś element w tym układzie który powoduje takie objawy.proszę o pomoc
Witam Od pewnego czasu mam problemy z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Problem pojawił się z dnia na dzień przedtem bardzo dobrze palił. Kręciłem nim bąki na ciepłym już silniku gdy nagle coś strzeliło w tłumniku. Wróciłem do domu odstawiłem samochód, wszystko było ok jeszcze ładnie palił. Na drugi dzień rano nie chciał już odpalić. Muszę go pokręcić...
W przecinarce do metalu zablokowała mi się piła taśmowa (na kilka minut) i od tej pory żeby wystartować silnik muszę odpalać go sznurkiem jak kosiarkę. Czy na pewno spaliłem uzwojenie rozruchowe, może to kondensator albo jakiś termistor? Silnik: 0,45KW, 1400 obr/min, dwa kondensatory 10 i 50uF.
jak w temacie podgrzeje mu świece (ręcznie) pali elegancko jak mu się nie podgrzeje trzeba go łechtać
Witam wszystkich, problem z odpalaniem - jak temperatura spadnie do 2-5 st. ciężko odpala i zero reakcji na pedał gazu, pedał podmieniany. Jak schodzi z obrotów po przegazowaniu sprawia wrażenie jakby miała się zaraz udusić. Jak się zagrzeje w miarę chodzi.
odpalać dotyk zimne silnik odpala dotyk słaby odpalać zimne silnik
ciepły szarpie moduł elektronik odkurzacz excel formularz wyboru
interfejs diagbox interfejs diagbox
Zakodowany kanał w Avira 300 - co oznacza? Toshiba e-Studio 382P zgniata kartki w harmonijkę