A czy ten problem z tym zapaleniem jak jest zimny to masz na LPG? Bo mnie się tak robi , że jak go zapale zimnego na LPG i po chwili zgaszę to mam problem z odpaleniem, musze wtedy dużej pokręcić rozrusznikiem niż jak jest całkiem zimny. No ale niestety nie wiem czego to jest wina. kolego ja wymienilem te kable od swiec ale dalej tak zapala jechac...
witam co to jest g80 Dodano po 1 ale wtedy czemu jak jest zimny to chodzi normalnie a jak zlapie temperature to dostaje kota po ustawieniu pompy ciezko zapala rano
Witam wszystkich , pozwole sobie podpiac sie pod temat poniewaz mam podobny problem . Sprawa wyglada tak ze jesli mam mniej niz cwierc zbiornika ,orientacyjnie okolo 25 litrow zimne auto odpala bardzo ciezko .Zaczelo sie to nagle po zatankowaniu,drugiego dnia auto nie chcialo zapalic ,na lawecie pojechal na warsztat ,wymieniono 2 wtryski i jeden uszczelniono...
05 Gru 2006 22:37 VWGolf 1,9 TD 1997r. silnik AAZ ciezko zapala ----------------------------------------... Zimny dobrze pali, przerwa do 10 minut zapali, przerwa okolo 30 min. klopoty z zapaleniem - trzeba krecic okolo 10 sek. pompa wtryskowa byla naprawiana w serwisie Boscha. Tam mi powiedziano ze glowica pompy...
potrzebuje pomocy moje bmw 520 12v ciezko zapala . zanaczy jak jest zimny to zapala dobrze jak cieply po zgaszeniu iodpaleniu za 5min yo zapali a jak postoi pól godz to musi dlugo krecic przeważnie skoczy sie akumlator pomożcie co to może byc
witam wszystkich mam problem sprinter 212 2002r 2.2cdi ciezko zapala trzeba troszke popilowac zeby zapalil cieply czy zimny jest tak samo mial moze ktos taki problem ? prosze o pomoc i zgory dziekuje pozdrawiam
Witam wszystkich . Problem jak w temacie. Autko ciężko pali na zimno,ciepłe lub w ogrzewanym garazu wmiare bez problemu. Nie to zeby kilka razy "krecił', zapala za pierwszym razem ,ciezko 3-4 s krecac, po czym po zaplaniu siwym dymem kopci przez 5-10s Błedy w komputerze-BRAK Akumulator nowy, przebieg auta 150 tys km Bede wdzieczny za pomoc stoldom(at)vp.pl
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Witam mam problem z moim cinquecento, podczas jazdy zimny czy cieply zapala sie kontrolka wtrysk u i auto gasnie, pozniej ciezko go odpaLIC na pych nie dziala tylko po kilku razach załapie i pali za kilka chwil znow to samo, aha wspomne ze obroty caly w granicy 1200-1500. Pompa paliwa nowa razez filtrem robiona byla uszczelka pod glowica i zawory sa...
Witam Problem mam taki na zimnym silniku auto ciezko odpalić, kręci i po czasie lapie. Na poczatku nie moze sie odaleźć po chwili chodzi normalnie ale gdy dodaje sie gazu gwaltownie dusisz sie i rzuca silnikiem obroty spadaja do 500 ale jak doda sie gaz delikatnie normalnie sie wkreca na nagrzanym silniku nie ma problemu odpala od razu i sie wkreca...
Witam Mam następujący problem, kiedy na dworze jest ciepło samochód ciężko zapala - kręcę rozrusznikiem, chwyta prawie natychmiast ale tylko "kilka zapłnowów", później ok sekundy nie pali i od nowa. Dzieję sie tak kilka razy w końcu po 5-10 sekundach w końcu odpala normalnie. Gdy się zagrzeje wszystko super, nie przerywa, obroty nie falują ani na benzynie...
Kupilem dziewczynie 106 w dieslu - zadbana - jedyne 70 tys przebiegu miala jak ja kupilem. Zero wkladu finansowego, po czasie wymienilem tlumik az od silnika do konca, klocki i okladziny, olej, wczoraj filtr paliwa. Co do problemu: Samochod tak nagle z dnia na dzien nie chcial zapalic. Podejrzenia poszly na swiece, sprawdzilem wszystkie sa sprawne....
witam no tak ale jak ja tez siedziałem i silnik zdążył sie już nagrzać już było koło 60 stopni, silnik na mrozie normalnie zapalił na gazie i po tych piećiu minutach dostaje skoków obrotów i gaśnie i potem jest jest juz powiedzmy troche rozgrzany to niechce zapalic jak jest zimny zapali i znowu tak samo Dodano po 6 a pozatym jak reduktor byłby zamarniety...
Mam taki problem jak jest silnik zimny to jest wszystko ok problem pojawia sie gdy silnik ma temperature pracy a mianowicie ciezko go uruchomic na goracym silniku i przy okolo 4000 obr jest troche slabszy niz byl kiedys. Po odczytaniu usterek wychodzi ze jest 0. Spra wdzilm na goracym silniku reystancje czujnika temp plynu chlodzacego i wynosi okolo...
sprawdź czy świece żarowe dostają prąd... bez czerwonych świec auto nie będzie dobrze zapalać.
Męczyłem się podobnie tylko u mnie był problem z odpalaniem -nie miałem innych objawów stukania itp. Komputer nic nie wykazywał. Warto zapoznać się z ta lektura może coś ci się przyda ja mam to już za sobą. Miłego czytania temat trzeba czytać do końca żeby wyciągnąć właściwe wnioski. Dużo wspólnych objawów silnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Niektore odpowiedzi sa lekko dziwne :D! Do rzeczy: w tym Philipsie masz swietlowki polaczone rownolegle, dlatego sa dwa przewody tylko. Jedna plytka pracuje jako MASTER (ta po lewej stronie) a druga jako SLAVE; Z praktyki wiem, ze te invertery sa wredne w naprawie i mozna nie raz wymienic prawie wszystko a i tak za ktoryms razem sie nie wlaczy ale moze...
A tak ogólnie to świece grzeją czy masz błąd w sterowniku silnika bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Nie patrz na to że zapala się spiralka jakby świece grzały bo to nic nie znaczy. Ja mam uszkodzony sterownik od świec i jak jest zimny to napewno ciężej odpala niż jak stoi w garażu i temperatura jest 18 stopni.
Witam. Mam problem z Audi 80 b3 1.8s wielopunkt. Mianowicie silnik gdy jest zimny, bardzo ciezko zapala. Musze wtedy mu podpiac taka szarą kostke i wtedy dopiero zapali ale nie moge jezdzic z podpieta bo pali wtedy jak smok i strasznie przerywa i nierowno pracuje? Mial ktos ten problem? Niedawno wymienione swiece ( maja trzy elektrody ) kable.
Dzien dobry Jakis czas temu zalozylem instalacje sekwencyjna AKME do fiata bravo 1.6 100 (po 98r.). Po pewnym czasie zaczelo sie cos dziac dziwnego z silnikiem i z obotami na benzynie. Jak silnik jest zimny ciezko zapala, prycha. Przy jezdzie na benzynie troche szarpie. Nie wiem czego sie czepic, po ponownym zaadaptowaniu parametrow euroscanem wszystko...
W bęnzynie jest obok puchy z bezpiecznikami . W dieslu nie wiem. Sprawdź połączenia wiązki silnika z dalszą częścią instalacji . Powinna być kostka ''jakaś". Masz podobny problem jak ja . Opór czujnika mam bardzo podobny . W moim przypadku po wymianie 2 czujników nic to nie dało. Nie mam tego auta pod ręką bo dawno bym to rozkminił. (nie mój wóz) ....
Witam.Jestem posiadaczem golfa 4 z silnikiem 1.9 tdi 90-cio konny(pompa).Od jakiegos czasu po dluzszym postoju ,kiedy silnik jest zimny a na dworze tez nieco chlodniej auto zapala ciezko,przy tym z rury wydechowej wydobywa sie bialy gryzacy dym o zapachu nispalonej ropy(to napewno nie para wodna).Swiece grzeja krotko(mniemam ze grzeja bo temperatura...
Ten silnik powinien zapalać z łatwością bez działających świec nawet poniżej zera. Jeśli źle zapala na ciepło, to na pewno świece nie mają wpływu. Ciśnienie 17 - 18 barów to zdecydowanie za mało na diesla! Powinno być minimum 25 barów. Proponuję skupić uwagę na kontroli szczelności. Pozdrawiam.
Diagnostyka. Jaką temperaturę podczas "zimnego rozruchu" widzi sterownik silnika ? Jakie jest ciśnienie paliwa ? Zakręć "wieczorem" gaz na butli i sprawdź jak wtedy "zimny" zapala.
Usterka moze byc zimny lut. Ciezko mi powiedziec cos wiecej bo nie wiem czy problem lezy w steroniku czy w desce rozdzielczej (mozliwe ze w jakims sterowniku od imobilajzera). Napisz jeszcze ktory to rok.
A jego jest w gazie ? Bo na gazie jest wszystko oki tylko problem jest na benzynie ciezko zapala i mul..
Witam Mam problem ze swoim autkiem a mianowicie: Jak jest zimny ciezko mi go odpalic. jak juz zalapie to z tlumika czarno Sad przy czym auto cale sie czesie i pracuje tak jak by palil na 2 gary. Jak sie rozgrzeje do normalnej temp jest ok. jak go zgasze i po jakims czasie odpalam to latwiej go odpalic. a zaczelo sie to robic jak mi mechanik wymienil...
Od jakiegoś czasu zaczął więcej palić i jak jest ciepły to ciężej zapala natomiast gdy jest zimny to zapala ładnie ale początkowo jest na niskich obrotach a po chwili dopiero się rozkręca?
Witam auto ja w temacie.Zimny silnik auto zapala ciezko i zaraz gaśnie.Mam pytanko jak zmierzyć czujnik temperatury wody?Miernik nie mierzy oporu.W autodacie i infotec czujnik ma miec 200-300 omów na zimno.Co ciekawe nowy czujnik mierzyłem w sklepie i terz nie można zmierzyć oporu,poprostu miernik nic nie pokazuje.Czujnik jedno przewodowy.
Problem dotyczy zapalania, mianowicie gdy silnik jest całkiem zimny, zapala bez problemu chodzi równo( obroty ok 1200 ) ale gdy jest ciepły zapala ciezko dlugo trzeba krecic a gdy juz zapali to chodzi tak jakby na 3 cylindry( tak przez 5 sek ) i potem juz jest ok. co to może byc? wymieniony jest regulator rozgrzewania silnika, wypinałem tez wtryskiwacz...
podjedz do kogos kumatego i niech ci podmieni sterownik komputera bo ja w AHF-fie mialem to samo..Jak masz sprawny rozrusznik i dobry akumulator to stawiam na sterownik i nie wazne czy cieply czy zimny zawsze pali na dotyk
im chłodniej tym ciężej zapala, im niższa temperatura tym dłużej "kuleje"
Witam Moje auto to Hyundai Trajet 7 osobowy van 2.0 CrDi Automat przbieg 90 tys mil Przyszła zima i auto ciezko zapalało sprawdzono akumulator i nie trzymał. Po wymianie aku odpalał ale dłużej. Poz zimnej nocy nawet za 2gim kreceniem po około 20 sek. Ostatnio przestał palic. Odpalał na ciepłym bez problemu. Niestety po kolejnych przymrozkach padł. Odpala...
Witam wyczyściłem nastawnik w pompie wtryskowej i czujnik temperatury paliwa tez w pompie wtryskowej i nic sie nie zmieniło z zapalaniem na ciepłym silniku.Poczytałem na forum iż moze to być też czujnik temperatury silnika.ak jest zimny to pali na dotyk a ciepły to nie zapali w ogóle.Może ktoś miał podobny problem niech napisze bede wdzięczny pozdrawiam
Witam mam pytanie posiadam golfa 2 1.6 td intercoler ostatnio siadła mi pompa wtryskowa a że nie mogłem znaleźć takiej samej to założyłem mu od jedynki ale zwykłego diesla bez turbo no i teraz jest słabszy a po drugie w ogóle nie załącza mu się turbo.czy może jest to spowodowane niższym ciśnieniem na pompie czy może coś innego?A i czy na tej pompie...
Witam, taka zagwozdka, wszystkiego nie opiszę, bo nie mam kodów błędów, ale zależy mi na czasie, więc spróbuję nakreślić problem. Auto przyjechało na lawecie. Dużo błędów, po skasowaniu wraca os przepustnicy i potencjometru przepustnicy. Auto słabe, nie trzyma wolnych obrotów. Cięzko zapala na zimno. Test przepustnicy przechodzi, w parametrach i woltomierzem...
Witam Szanownych użytkowników portalu Elektroda.pl Mam problem z Fordem Focusem Mk1 1999r prod hathback 3 dzwiowy Problem polega na tym że nie właczają sie podgrzewacze, podgrzewacze sa nowe wszystkie 4 i niedochodzi do nich prad, na zimnym silniku jest ciezko odpalic, prąd do przekaźnika dochodzi , jednak niema masy z komputera, przekaxnik dziala bo...
witam miłem coś takiego w lagunie 2.0 zakładam ze to 8v zimny silnik palił super ciepły bardzo cieżko ale palił gdy wcisnałem pedał gazu na maksa i wtedy jakimś cudem zapalał ale do rzeczy w tym silniku na głowicy zaraz za rozrządem jest czujnik ciśninia paliwa który w moim przypadku był dziurawy przez co leciało przez niego za dużo paliwa i zalewało...
Witam zamieszczam ten post bo już mi ręce opadają z moim problemem mianowicie ma problem z zapaleniem jak jest silnik ciepły (ALH TDI 90 km).Brylem z tym moim golfem w u różnych mechaników i żaden nie potrafi mi pomoc. Teraz wymienię co było zrobione wymienione wszystkie filtry wężyki podciśnienia dalej ustawiano kat wtrysku i pasek rorzadu....
No u mnie podobnie-jak dotad nie narzekalem na oplowskie diesle ale od kilku dni ..dupa blada hm.Jak jest zimny ciezko pali,tak jakby paliwo mu z pompy zchodziło przez noc-no doslownie krecenie po kilkanascie sekund i nawet nie pierdnie.Jak juz zaczyna zalapywac to tak jakby po jednym garze lapal,dopiero na rozruszniku jakos wchodzi na obroty itd.Jak...
Jakie obroty rozrusznika? Zmiana kodowania na automat pomoże, Dając takie wskazówki na forum narażasz ludzi na koszty związane z uszkodzeniem koła DMF oraz nieprawidłową pracą silnika na takim kodowaniu - to tak primo. wcześniej, przy niższych obrotach poda impulsy na wtryski. Sekundo - Jakie impulsy na wtryski? To silnik na pompie wtryskowej, co prawda...
Witam, Mam problem z swoim scenicem 1.9 dci ,mianowicie,jak jest zimno poniżej 7c na polu.To auto po nocnym postoju,cięzko odpala kręci i łapie tak jakby pompował paliwo,lapie i gaśnie,oraz chmura dymu po odpaleniu.natomiast jak jest ciepło na polu to może postać bez odpalania nawet tydzień,i zapala na dotyk. W ostatnią zimę odpalał na -24c bez najmniejszego...
Witam Wiem ze bylo wiele tematow o golfie. Wiem ze bylo wiele tematow o tym ze nia zapalal. Wiem ze byllo wiele tematow o tym ze ciezko jest zapalic komus goracy silnik. Ale na milosc boska drogi modzie!! Sam pomysl zanim usuniesz ten temat. Nie znalazlem tematu o tym ze cieply silnik golfa W OGÓLE nie zapala. A zimny i owszem. Do rzeczy: Mam pewien...
Jak zimny to nie kręć tak daj pompie paliwa napąpować dobrze tzn trąć rozrusznikem i zostaw na załponie pompa powinna dobić ciśnienie Inna sprawa to zatankuj shela v-power i pojeździj troche na nim Jeszcze inna może swiece trzeba wymienić. Lub np jakiś element pod wpływem zimna odkształca sie silnik bierze lewe powietrze i cięzko zapalić a jak jest...
Troche bylem niedokladny, po zgaszeniu auta slychac dwa pykniecia, ale juz po pierwszym trzeba dlugo krecic zeby zapalilo (czas miedzy tymi pyknieciami jest dosc krotki wiec ciezko dokladnie okreslic). Po nocy pali ok, na mrozie tez pali ok - jak zimny. Jak zgasze auto i od razu (przed "pyknieciem") przekrece kluczyc, tak zeby zaswiecily sie kontrolki...
Autko jeździ normalnie ,ale po kilkuminutowym postoju lub rano nie chce odpalić.Świece,rozrząd jest Ok -wszystko sprawdzone.Mechanik sugeruje głowicę na pompie wtryskowej.Jest to dość drogi zakup i dlatego chciałbym sie upewnić czy to jest to co podejrzewa mechanik.Auto podpięte było do Vag-a i jest wszystko OK-poza tym zapalaniem na zimno,natomiast...
Dzięki za odzew nie poradziłem 2 tygodnie temu złożyłem cały silnik kapitan remont szlif wału tuleje tłoki głowice wszystko nowe. Pompa zrobiona wtryski nowe. Początek tłoczenia ustawiony na 4mm przed GMP bo znaków na kole brak i dziad jeden nie zapala jak jest zimny. Zalewa się paliwem a nie zapali. Zaobserwowałem że lepiej zapał gdy minimalnie doda...
witam. Sharan jak w temacie, silnik 1Z/AHU. Cieżko pali. Jak juz chodzi, dymi na niebiesko. Za każdym razem żeby zapalił trzeba kręcić ok 10 sekund.. rozrząd ok, ustawienie pompy ok, wszystkie czujniki ok, zadnych błędów w sterowniku. Świece grzeją. Nie ważne czy sinik ciepły czy zimny, za kazdym razem 10s i zapala z trudem. Co robić, czego jeszcze...
Witam wszystkich . Problem jak w temacie. Autko ciężko pali na zimno,ciepłe lub w ogrzewanym garazu bez problemu. Nie to zeby kilka razy "krecił', zapala za pierwszym razem z tym ze na pocztku jest zadlawinie , 1sek , poczym odpala , kopci przez chwile siwym dymem Błedy w komputerze-BRAK swiece ok Akumulator nowy, przebieg auta 130 tys km dzieki za...
Witam. Od dłuższego czasu auto cieżko odpala zwykle dużo gorzej odpala jak długo postoi chociaż ostatnio to juz nawet kilka minut postoi i jest problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci ale dopiero po 5-7 sekundach zaczyna silnik "kasłać" i wkońcu zapala. Nie ważne czy na dworzu zimno czy ciepło, jak jest ciepło to może troche lepiej pali. Dzisiaj zobaczyłem...
ciezko zapala zimny zapala zapala zimny
panel sterowania pralka samsung programy symulacji elektronicznej kalibracja drukarka epson
Mercedes W210 – brak strzałki zmiany biegu na zegarach, wskaźnik shift, manual Błąd B203 w drukarkach Canon - przyczyny i rozwiązania