Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
To by wynikało że jednak pali olej, nie musi palić go dużo, ale niebieski dym to przeważnie spalanie oleju. Najczęściej ucieka uszczelniaczami zaworów i tu koszt niewielki, rzadziej pierścieniami, ale może też turbina coś puszczać i tu na szybko można sprawdzić ściągając węże od strony tzw. zimnej czy zawalone olejem. Jeśli tak, to pokusiłbym się o...
Sprawdz czy faktycznie ciężko chodzą zawory. Tłok w górę, zdjąć zamek poruszać. Ciekawe ja 4011 remontowałem trzy lata temu i nie miałem tego problemu.
Kopci, bo pewnie ją ktoś przechylił na bok ( np. przy odkręcaniu korka spustowego oleju ) i olej dostał się przez odmę do tłumika . Kosiarkę czterosuwową powinno sie przechylać tylko do tyłu. Zaraz na początku tłumik jest zimny więc kopci dopiero po jego nagrzaniu. Jak się wypali olej w tłumiku to przestanie dymić. Początkowo dymiła zaraz po uruchomieniu...
Witam mam podobny problem posiadam fiata ducato 2.8 idtd moj problem polega na tym ze ciepły czy zimny kopci na biało wtryski sprawdzone sa ok.Dodam jeszcze ze w samochodzie dzis wykapał wszystki olej z silnika i jest ulany caly silnik skad moze lac sie ten olej dziekuje i prosze o pomoc
Witam mam problem z moim Jelcze ponieważ samochód poniżej 0 nie odpala a jak odpalił to po dodaniu gazu i odjęciu Kopciuszek na niebiesko biały kolor wtrysku są po regeneracji. Proszę o pomoc bo Jelcz jeździ jako piaskarka.
Witam Borykałem się też z tym problemem wizyta od "fachowca" do "fachowca" gówno wiedzą a doradzaja kazali uszcelnić wtryski lub wymienic pompe w zbiorniku a okazało się co innego droba błachostka czujnik temperaturu cieczy chłodzenia pozdrawiam
Przyczyna może być w świecy a może również zimny wtrysk nie rozpylać dobrze oleju napędowego(lać). Aby to zdiagnozować musisz zdjąć przewody ze świec i miernikiem sprawdzić czy mają przejście. Ze względów finansowych możesz wymienić jedną, w niczym to nie przeszkadza i nie wpływa na pracę i żywotność silnika. Jeżeli świece będą miały przejście to są...
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
Kolego piszesz że świece żarowe OK ale sprawdziłeś czy dostają zasilenie prądu przy rozruchu. A może nie ten typ świec [ długość grzania], sprawdż . Pozdrawiam
Masz odpowiedź w twoim opisie: niewłaściwe spalenie na 1 cylindrze... Niektóre błędy na komputerze są widoczne na oryginalnym oprogramowaniu VW/Seat. Trochę szkoda, że to zaniedbałeś, bo przypuszczam, że to coś ze wtryskiem... jak jest zimny to po prostu "leje"... Takie rzeczy raczej same się nie naprawiają... a przez pół roku to tylko go dobiłeś. Posprawdzaj...
Musi się polączyć poczytaj tu http://www.audi80.pl/b4-19tdi-1z-problem...
Czy mogą to być wtryski jak zapali to nie kopci nie kuleje chodzi równiutko.
Auto przestało kopcić, zaryzykowałem kupując unik + z serwisu. Kultura pracy się zmieniła, nie drga silnikiem i jest lepiej jeżeli chodzi o kopcenie. Tylko teraz jest problem z pierwszym odpalaniem po nocy, dłużej kręci i przy rozruchu z takim oporem. Dzieje się tak od momentu jak czyściłem bak...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Witam, mam problem z jumperem : zimny odpala bez problemu od strzała w miarę osiągania przez silnik temperatury auto kopci i nierówno pracuje, gdy temperatura osiągnie optimum auto pracuje równo i nie kopci ale po zgaszeniu nie chce odpalić pomaga tylko plak.... Sprawdzałem po znakach zapłon wszystko ok. Jaka może być przyczyna?? Jakie powinno być ciśnienie...
Witam. Autko ma następujący objaw. Na zimnym silniku jak wciśniemy pedał gazu do spodu to autko kręci się tylko do 2000 obr. i tak odbija dziwnie od 2000 do 1800 i strasznie kopci na biało. Zapach typowo parafiny. Jak pochodzi chwilę i się zagrzeje wszystko jest OK. Autko miało wymieniane pół roku temu przezemnie o ile pamiętam dobrze zawory, uszczelkę...
marcos5 jeżeli możesz coś doradzić lub podpowiedzieć, będę wdzięczny. Jeżdżę na co dzień tą Scanią i szukam przyczyny, co jest grane? Najgorsze jest to, że po nocy, zimny, nic nie kopci, pięknie się zbiera i przerzuca biegi. Wystarczy, że złapie temperaturę i zaczyna się diablić. Wtryski pokazały, że na a 3 są wyższe wartości, więc nie wiem, czy ewentualnie...
Byłem u znachora(mojego szwagra znajomego),nie skończyłem mu mówić co i jak a on już powiedział w czym tkwi przyczyna....nie miałem prądu na jednym zaworze:)zrobił mi obieg na + i jest jak na razie ok...nawet powiem ze dynamiczniejszy się zrobił...czyli pompa jest ok...i powiedział żebym zatankował do pełna i wlał olej mixol w proporcji 1/100l ropy...
Witam jestem posiadaczem audicy a3 8l 1.6 benzyna mam taki problem ze kopci mi na siwo uszczelka pod glowica wymieniona ale mechanik zauwazyl ze w oleju jest benzyna lub cos .Audi grzeje sie do 90 i zaczyna kopcic a nawiew w srodku zimny (termostat wymieniony) naprawde niewiem co jeat przyczyna prosze o pomoc :)
Temat nadal aktualny już niewiem co może być z tym autem. Słychać że silnik klekoce bardziej jak zimny to strasznie kopci dopuki się nie rozgrzeje jak zimny to przy koło 2800 obrotów do 3000 tak jakby lekko przerywał ale tylko na zimnym silniku dopóki nie osiągnie 80 stopni ale ja już niewiem co tam jest z tym samochodem
Przy odpalaniu wygląda tak jak odpali silnik to automatycznie bije do około 320 bar. Zauważyłem że zimny kopci strasznie, ale to nie olej tylko ropa. Spaliny śmierdzą ropa. Jak się zagrzeje silnik to jest ok. Brak kopcenia i smrodu nie przepalonej ropy. Teraz i ja tak myślę,podsuneles mi pomysl że wtrysk któryś leje. Dodano po 1 Postaram się jutro test...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Co to może być że ciężko pali zimny czy ciepły i kopci na siwo i się znajduje ropa w misie olejowej jak się bagnet wyciagnie a były wtryski ustawiane bo jeden był zatarty
Ciekaw jestem, czy ma to związek z dymieniem na biało. Z tego co widzę, stację z Carrefoura raz w miesiącu zaopatrują. Jutro zaleję 10L na Shellu i zaleję PB98. Zobaczymy co się stanie. Płyn mi nie znika, nawet grama oleju w nim nie ma. Nie przybywa też. Temperatura silnika w normie, obroty, odpalanie, moc i inne. Olej w silniku czysty, korek bez masła...
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
silnik sprawdzałem kod acv ,czapkę ściągałem przy wymianie rozrządu i kompletnie zrobiona , gdyż podejrzewałem że może zawory stukają albo coś w głowicy, zawory, szklanki, prowadnice i uszczelniacze. wszystko zmienione i sprawdzone.Poza tym jak go przestawiłem vagiem na 0,55 to statyczny zegar pokazuje 0,37do 0,39. Gdy zegarem go ustawię na 0,55 to...
Witam. Mam problem z Renault Clio 1.5 dCi. Zimny odpala bez problemu, nie kopci i chodzi dobrze, ale jak się rozgrzeje, już nie chce odpalić. Trzeba mu psiknąć płaka i odpali bez problemu. Co może być przyczyną? Pomoże ktoś?
posiadam c360 3p i lała mi uszczelka pod głowią w pompie rotacyjnej, pojechałem z nią do serwisu to wraz z uszczelnieniem mi ją wyregulował. ciągnik strasznie zaczął kopcic na czarno przy dodawaniu gazu więc pojechałem z nią jeszcze raz by obniżył ciśnienie. ciągnik zimny gorzej pali a kopci tak jak kopcił, dodam że przed naprawą nie było nawet najmniejszej...
A co z świecami lub świecą płomieniową? Zimny plak się pali a olej nie. Czy kopci podczas odpalania? Jaki przebieg silnika?
Po numerze w internecie wychodzi mi, że ta moja DPS 6523A650X ?? Ok czyli dobrze zaznaczyłem ta śrubę w 4 poście? Kurcze mam new hollanda 100 KM a ma obecnie mocy jak 70 konny traktor. Pod górkę z pustymi przyczepami słabnie bardzo, wgl nie kopci na czarno. Odpala czy ciepły czy zimny super, jakby właśnie dawka była za mała. Oddałbym na sprawdzenie...
witam mam podobny problem w swoim golfie III 1.9 TD. ostatnio mechanik wymieniał świece żarowe i od tej pory zimny bardzo ciężko pali i ma duży brak mocy i strasznie kopci na biało. gdy się zagrzeje to chodzi normalnie. czy to jest właśnie przyczyna złego konta wtrysku? dodam jeszcze że przed wymianą świec zimny odpalał bez problemu.
Przeszukałem forum i internet przez wiele dni , niestety nic na ten temat nie znalazłem . Wyrzuca mi błąd : P2331 Zwarcie obwodu sygnału sondy lambda z obwodem grzałki . Po skasowaniu pojawia się znowu ale wyłącznie gdy silnik ma temperaturę powyżej 90 Stopni . Ogólnie silnik spala duże ilości oleju .Trochę kopci ale też tylko gdy jest max gorący 90-105...
Samochód ogólnie mówiąc jeździ w miarę ok. Spalanie na trasie przy 120km/h około 5.23L (autostrada). Na zimnym jak i na ciepłym pracuje prawidłowo, obroty zawsze równe, nic nie faluje. Silnik ma jeszcze moc, fakt, tym pudełkiem nie da się jeździć więcej jak 120km/h (bo jest strasznie głośny) lecz maksymalna to około 170 (sprawdzane) więc jeszcze jakoś...
Witam, posiadam od niedawna Fiata Ducato 2007r. Silnik MJ 120KM. Problem pojawił się po długim postoju. Nie rozładował się akumulator ale po prostu nie pali zimny. Po podaniu plaka łapie aż w końcu złapie obroty i chodzi na własnym paliwie. Po zgaszeniu, póki silnik ciepły w miarę, lub tuż po odpaleniu zimny pali bez problemu. Nie przerywa, nie kopci...
Zmierz ciśnienie sprężania, może być tak że silnik jest zużyty i regulator próbując utrzymać obroty mocno podnosi dawkę . Ładnie zapała zimny czy długo kręcisz?
Witam , dzisiaj przejechałem około 8km i górny wąż od chlodnicy był ciepły a dolny jeszcze zimny , czyli termostat dobry tak?
Witam. Codziennie najczęściej rano przed pracą i po pracy gdy samochód jest zimny bardzo kopci i śmierdzi oraz co pare sekund czuć takie trzęsienie nim. Później gdy już jest rozgrzany to wszystko jest okej nie trzęsię i nic nie dymi. Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy to wtryski? Ostatnio jeden mechanik mi tak powiedział
Ale to normalne w tym silniku że zimny kopci . To ze faluje to inna sprawa odczytaj błędy albo daj komuś auto do zrobienia, zapewne pompa do wymiany.
BMW - E46 320d z roku 2001 Złącze na odczytanie silnika ma pod kierownica. Nie tak jak stare modele przy silniku (Odczytanie komputera), na ropę. Opis sytuacji: Samochód jak odpali to chodzi tydzień dwa normalnie potem w ogóle nie chce odpali , od czasu do czasu jak go się odpali o przejedzie pierwsze 100 metrów zacznie chodzić na 3 cylindrach a po...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Peugeota 308 1.6 vti, niestety już brakuje mi na niego pomysłów. Po odpaleniu silnik pracuje idealnie, osiągnie na blacie 70 stopni i z automatu załącza na maxa wentylator chłodnicy, wywala błąd P11AA, błąd czujnika ciśnienie w kolektorze dolotowym zgodność i w tym samym momencie zmienia mieszankę i kopci na biało....
Witam mam problem z moja laguna 2 2002 rok 1.9 dci jadąc wyskoczył mi błąd defaillance injection auto straciło moc max 80km/h jak auto zapale to za nim się błąd nie wyświetli autem max 100mm/h ale po jakimś czasie się zapala i jak jest zimny kopci na biało jak się rozgrzeje to przy jeździe widać ze kopci na czarno i nie wiem czego może być wina pomóżcie.
No właśnie chodzi bardzo fajnie ciepły i zimny chodzi ok nie kopci oleju raczej też nie bierze tylko czasem podczas jazdy przy wciskaniu gazu czuć jak by delikatnie szarpało czasem w ogóle nie ma mocy jechać jedzie ale to masakra zazwyczaj jedzie normalnie czuć że ma siłę. Dodano po 5 Dodam jeszcze że podczas ruszania pod górę nie może ruszyć jak bym...
jak raz odpale to po 5 godzinach pali na dotyk czy to zawory czy wraca powrotem paliwo ale zawory zabocze Dodano po 19 raczej po 5 godzinach postoju to silnik zimny to tak samo powinien odpalać a pali na dotyk ale zobaczę zawory może nie domykają
Witam mam problem z hamulcami w nissanie usunąłem wszystkie korektory hamowania bo były popsute wszystkie reperaturki nowe klocki itp , wszystko odpowietrzone i to co się dało sprawdzone i chodzi hamuje tylko ze pedał wpada w podłogę nie do końca ale taka gąbka nie hamulec , czy ma ktoś jakimś pomysł co to ? Drugi problem to przy odpalaniu na zimny...
Witam, podepnę się pod temat, mam focusa 1998 TDDI i podobne objawy. Pali na dotyk ale jak zimny to kopci nieprzepaloną ropą na biało-siwo. Jak się zagrzeje to wszystko ok. Jest jeszcze kwestia taka że od około 1000 do 1800 obrotów czyli po delikatnym dodaniu gazu lekko przebiera. Intensywniej gdy zimny i wtedy mega kopci i gdy ciepły to tylko przebiera....
A jak wogóle odpala zimny lekko? Może by tak sprawdzić wyprzedzenie wtrysku? Olej olejem napewno nie jest to dobre i normalne, ale ciepły też ciągnie olej a kopci jak zimny. Sprawdz ustawienie zapłonu. To bardzo ważne w TDI
Mam problem z w/w autem. Zimny kopci na niebiesko, komputer nie pokazuje żadnego błędu (kontrolka gaśnie, wszystkie czujniki są sprawne). Po odłączeniu czujnika temperatury podającego impuls do komputera jest troche lepiej. Silnik technicznie jest w bardzo dobrym stanie. Jaka może być przyczyna kopcenia?
Witam mam problem z kia k2700 Diesel 2.7 po wymianie uszczelki pod głowica regeneracji wtryskiwaczy problem dalej ten sam po dodaniu gazu na maxa bez znaczenia czy zimny czy ciepły kłęby białego dymu jakieś pomysły odpala od strzała zawsze czy stoi dzień czy tydzień ma moc itp mi już brakuje pomysłów .
kopci zimny zimny silnik kopci passat kopci zimny
kontroler monitora elektrotechnika ogólna książka diora ws704 schemat
budowa odkurzacza elektroda zapłonowo
Raniero – jak pominąć czujnik skrętu wózka widłowego elektrycznego, bypass, emulacja, Curtis, ZAPI Oral-B iO 2 – jak rozebrać ładowarkę indukcyjną, budowa, narzędzia, ryzyko utraty szczelności