Witam. Nie jestem w stanie pomóc w tej kwestii, ponieważ nie wiem czy to są drgania z silnika czy może z zawieszenia. Jeżeli nie ma błędów ,podpięcie diagnostyki sprawdzenie danych z czujników, czasami zdarza się ze błędów brak a czujnik pokazuje nie właściwe dane. Więcej informacji, czy na każdym sile górskiego chamulca są takie same objawy, zaladowany/pełny,...
Bardzo błędną diagnozę potawił twój mechanik z tym termostatem.Narobił ci niepotrzebnej roboty.Zasada jest jedna jeżeli węże od nagrzewnicy gorące ,a nie grzeje to szukac przyczyny w samej nagrzewnicy(zakamieniona)i sterowaniu klimatronikiem(klapy),jeżeli wężę zimne to przyczyny szukac w silniku.
5W50 a jak nie pomoże to 10W60. Może zacząć go spalać (pierścinie go nie ściągnął) ale ciśnienie na gorącym powinno się podnieść. Zmiana na 10W40 czy 15W40 nie da nic oprócz pogorszonego smarowania na zimnym silniku.
wymienilem na nowy i jest troche lepiej ale za to pokazuje sie kontrolka od silnika (check engine)i co jakis czas sie zapala i gasnie
Witam po przerwie. Skuter dobrze już odpala na zimnym silniku, nie było luzu na zaworze ssącym, dostał także nowy "odblokowany/tuningowany" gaźnik. Ale teraz kolejny problem się narodził, po odpuszczeniu gazu podczas jazdy potrafi strzelić i przy 40 km/h silnik się lekko dławi po czym dalej przyśpiesza do 65 km/h max, czym to może być spowodowane? Chyba...
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
Prawdopodobnie więc masz za słaby rozrusznik, jak podasz VIN to postaram się to sprawdzić.
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Zakręć zawór w butli, wyjezdzij gaz i zgaś, jak na zajutrz odpali, to parownik do naprawy ew wtryski LPG.
Teraz pytanie , czy ma smarowanie pod ciśnieniem , tak jak to jest w oryginale , czy też rozbryzgowo i łapie mu na panewce ?? Jak ma ciężko ruszyć niech sprawdzi najpierw , czy da się przekręcić ręcznie ? Bo może problem tkwi w czym innym ?? :| Dodano po 5 Ciśnienia raczej nie tworzy , bo napisał , że z wyjścia prosto do atmosfery , więc może za gęsty...
Ciśnienie paliwa trochę niskie jak na MPI - powinno być o ie pamiętam ok 3.5 . Zawory były regulowane? W tym silniku luz reguluje się płytkami. Jaki masz sterownik silnika? Jeśli małą hybrydę IAW5AF to znane są jej przypadłości usterkowe ale jeśli masz LPG to jeśli jest w niej uszkodzony obwód sterujący wtryskiem to na gazie powinien pojechać. Skłaniam...
Pewnie uszkodzony potencjometr ale to trzeba sprawdzić wykonując pomiary. Może słaby styk na konektorkach lub zimny lut. Trzeba szukać.
Podaj numer sterownika EMS lub vin chociaż. Dodano po 1 Tu Masz opis tak na czuja... :D Napięcie akumulatora Opis Napięcie akumulatora miało wartość niższą niż dopuszczalna. Wartość napięcia wynosiła 9 V lub mniej przez 0,2 s. Przyczyna Usterka może wystąpić w trakcie rozruchu zimnego silnika, jeśli akumulator jest słaby. Uwagi Jeśli napięcie jest za...
Mam identyczny problem :| Zimny silnik mimo słabego akumulatora pali elegancko, zagrzeje się trochę (np po przejechaniu 5 km) i po chwili od zgaszenia silnika (ok 5 minut) można kręcić do oporu i nie zapali. A podjechałem dziś do elektryka i jak na złość chodził elegancko. ;/ (at)kwok - A jak powinno być na zimnym silniku? Wypinam niebieską wtyczkę...
Witam!!!Mam Bmw e36 318i z 93r z wsadzonym silnikiem m42b18 z 91r. z gazem sekwencyjnym . Kłopot jest następujący mianowicie po dłuższym postoju , po odpaleniu przez chwilę tłucze się silnik jak stary diesel i chodzi na 3 cylindry . jak się zagrzeje (po przejechaniu jakiś 5km) zaczyna ciągnąć normalnie, jednak wydaje mi się że mimo wszystko czuć delikatnie...
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Masz te podciśnienia źle podłączone. Z wakupompy wężyk do trójnika pomiędzy zaworem termicznym, a mechanicznym przy dźwigni nastawnika, z zaworu termicznego do siłownika na pompie (podnosi obroty biegu jałowego na zimnym silniku), a z zaworu mechanicznego do egr
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Witam...Mam problem z Opel zafira 1.8 16V 99r.. Podczas jazdy na rozgrzanym silniku gdy chcę otrzymać np.100km/h auto zaczyna szarpać..gdy przyspieszam szarpanie ustaje ale auto jest osłabione. Jeden z mechaników powiedział mi ze to Zawór EGR ale jestem ciemny w tym wszystkim i nie wiem co zrobić...Zaczął więcej palić i na zimnym silniku jest tak słaby...
Witam mam problem z odpalaniem koparko ładowarki Case 580 a mianowicie czy silnik ciepły czy zimny jest problem z rozruchem tzn po przekręceniu stacyjki słabo kręci silnikiem, dotychczas co udało mi się sprawdzić to przeczyscilem masę został wymieniony akumulator przekaźniki i dalej to samo,ale jak tylko na chwilę podłącze prostownik z rozruchem to...
Posprawdzaj przekaźniki oraz zimne luty na module
Witam, zakupiłem auto, jak w tytule, ale jest prawdopodobnie źle podłączony reduktor gazu do instalacji chłodzenia. Zmieniłem już dwa termostaty, silnik się nie dogrzewa, ma 60 stopni max. Ogrzewanie tez słabe, bo zimny silnik, ma ktoś może schemat jak podłączyć dobrze ten reduktor, pozdrawiam.
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie sprężania i na zimnym silniku napompował 26 bar na obu cylindrach gdy wlałem olej na tłoki to napompowała 30 bar, czyli wychodziło by na to że dół nie trzyma, ale myślę że 26 bar nie jest takim złym ciśnieniem. Gdy wyciągnąłem wtryski to okazało się że nie były porządnie dokręcone. Po zamontowaniu wtrysków zapaliła nawet...
powodem zapalania sie kontrolki chłodzenia może być: zaoliwiony zbiorniczek wyrównawczy (czujnik ultradźwiękowy nie działa) słaby styk elektryczny na połączeniu z czujnikiem temperatury umieszczonym na termostacie
Witam. Mam Megankę kombi z 2009r. II model. Silnik 1.6,111 KM benzyna+gaz. Od dwóch miesięcy mam problem z obrotami na ziemnym silniku. Po odpaleniu i wciśnięciu pedały gazu obroty na zegarze idą do góry,ale samochochód się dławi. Po jakimś czasie wciskania gazu silnik nagle dostaje mocy i już jest ok. Jeśli to ma znaczenie to zanim zaczął się ten problem...
Witam mam problem z Audi A6/C6 2.0 diesel 170km. Z 2011 roku po przekręceniu kluczyka stacyjki na wyświetlaczu wyświetlają się komunikaty awarii ABS, ciśnienia opon , skrzynia biegów i jeszcze parę rzeczy,i nie chce odpalić po przekręceniu kluczyka ,dopiero trzeba wyłączyć zapłon wyjąć kluczyk i ponownie uruchomić i dopiero odpali dzieje się tak tylko...
Witam Jeśli silnik jest zimny ładowanie jest bardzo słabe do 5 A. Po włączeniu świateł jest to już -10 A. Gdy silnik się rozgrzeje ładowanie jest już w porządku. Regulatory zmieniałem to samo. Jest zmieniony alternator na nowy i znowu to samo. Alternator jest 55A czyli ok. Czy tam jest jakieś dogrzewanie silnika czy coś?? Co pobiera tak dużą moc??pozd
scenic 1.9 dci 2002 rok model po liftingu 102 KM oznaczenie silnika F8T o co chodzi z tymi przelewami bo nie do końca wiem wtryskiwacze były sprawdzane każdy ma do siebie bardzo zbliżone cisnienie. Dodam że autko jak ma zimny silnik jest strasznie słabe po rozgrzaniu idzie dobrze i zastanawiam sie że komprecha sie kończy bo jeszcze nie mierzyłem a jest...
właśnie w tym problem że silniczek krokowy się nie porusza normalnie stoi na amen Gdzie się znajduje czujnik temperatury i jak go sprawdzić ??
Witaj, podepnij komp i spr. temperature zasysanego powietrza i temp. silnika. Zacznij od zimnego silnika. (Jerzeli są na gazie to rozjechały sie adaptacje i mieszanka dla ssania jest zbyt uboga) temperatura zasysanego powietrza to raczej odpada przy tej dolegliwosci
Ten błąd to spalanie detonacyjne. W zestawieniu ze słabymi wolnymi obrotami na zimnym, wnioskuje uboga mieszankę na zimno czyli czujnik temp do sprawdzenia.
Problem tkwił w alarmie który był rozłączony ale nie do końca ktoś zostawił mostek na pompę na którym był słaby styk czy zimny lut i silnik gasł. Zamykam temat.
No nie, ale zimny silnik jednak trudniej uruchomić :P
Gdyby tak było jak sugeruję dżudżo , to powrót z chłodnicy powinien mieć temperaturę podobną jak do chłodnicy, a w tym przypadku podano, że powrót jest zimny, co sugeruje słaby przepływ płynu (zdąży wyziębnąć), a nie powietrza.
Witam Dziękuję bardzo szogun0. Dopiero dziś mogłem się tym zająć; połączyłem wężyki i kabelki i jazda. Pojeździłem trochę, silnik się zagrzał. Zawór N75 działa; przy naciskaniu pedału gazu zmienia się położenie trzpienia przy turbinie. Po ok 20 min. pracy N75 się zagrzał. Zawór N18 trudno wizualnie stwierdzić działanie. Zawór zimny. Zawór N239- przy...
A ja panowie dzisiaj przeprosiłem chińską myśl techniczną czyli gaźnik. Od jawki może i daje kopa ale pewnie brak króćca powoduje że jest dość słaby na niskich obrotach. Ale to by dało się przeżyć gorzej jest z brakiem, ssania. Jak silnik jest zimny to się dławi ,gaśnie i nie da się jechać. Na cieplejsze dni owszem tak ale na zimę to porażka. Chiński...
Jaki przebieg? Pompa wymieniona? Wąż wychodzący z bloku z bloku silnika za termostatem zimny czy ciepły? Układ odpowietrzyłeś?
Mam 50 i wszyscy mówią ze za słaby .ze trzeba 24 i on jest 3 letni dziwnej firmy i może mieć samochód problemy z odpaleniem.
Może ktoś mi pomoże. Mam problem z zapalanie auta na benzynie, gdy jest "zimne". Po kilku - kilkunastokroynym przekręceniu stacyjki w końcu zaskoczy, ale przez kilka chwil silnik jest tak słaby, że nie da się jechać. Pochodzi 2-3 min. i wszystko jest ok. Moc i odpalanie, tak jakby miał za słaba mieszankę na zimnym silniku. Aha - odłączanie akumulatora...
Witam. A może to wina trefnego paliwa? spróbuj zatankować na innej stacji, może problem zniknie. Pozdrawiam. A 'propos akumulatora, jeśli byłby słaby to nie zakręciłby zimnym silnikiem 7 razy.
Jęli mają obie sondy jakieś wtyczki to je oczyść. Może być słaby styk wiadomo instalacja made in flance.
Silnik bardzo słaby zapala na zimnym i ciepłym bez problemu.
Posiadam vectrę b 1.8 silnik xe 97. Problem: Obroty podczas jazdy na biegu jałowym potrafią spaść do 100. Silnikiem trzęsie jakby palił na 2 świece. Jak zimny silnik to autko słabe - nie ma mocy. Pojawia się taki problem - jak dodam leciutko gazu to silnik przydusza a potem obroty gwałtownie skaczą. Z tego powodu ze świateł ruszam z piskiem opon. Ponadto...
Mam problem z moim audi a4 1.6 ADP a mianowicie gdy jest zimny i da mu się gazu to nie chce wejść na obroty, tylko tak strzela również czuć jest benzynę jak by było jej nadmiar. Gdy się rozgrzeje to obroty wzrastają, tylko jest bardzo słaby, natomiast spalanie jest masakrycznie duże, dodam jeszcze ze jest w nim założony gaz (sekwencja) i na gazie chodzi...
Zagadaj do dett'a z tego co czytałem na forum zawodowo zajmuje się gazem i raczej specjalizuje się w Prinsie. Może na coś Cię naprowadzi, prawdopodobnie gdzieś są słabe styki lub zimne luty.
i sprawdz wałki rozrządu
Ciśnienie na zimnym czy ciepłym silniku?
Przyczyn może być kilk 1- rozrusznik jeżeli wyrobione są tuleje to wolno kręci 2- słaby akumulator , słabe ładowanie 3- nie wiadomo czy silnik ma kompresj 4- jakiś wtrysk szwankuje nie ma takiego ciśnienia i poprostu leje 5- może cofa się paliwo 6- świece żarowe 7- filtr paliwa
Masz słaby akumlator ,jeśli robi to tylko na zimnym,jeśli stale to inna bajka,ale też proste.
A może po prostu masz termostat do wymiany ? Sprawdź prostym sposobem .Odpal zimny silnik i po kilku minutach jak będziesz miał ciepły górny wąż a dolny zimny tzn. ,że to jest termostat .Ale najlepiej to go wymontuj i sprawdź na stole warsztatowym
Specjalistą w temacie nie jestem, ale znajomy chyba 2 lata temu miał podobne objawy w Caro słaby gdy zimny... okazało sie że nie działało ssanie automatyczne i silnik się dławił do czasu rozgrzania. pozdr KN
Moim zdaniem to po prostu słaby olej wlales i na rozgrzanym silniku ciśnienie spadło nic w tym dziwnego nie ma. Wlej sobie turdus lub mobill np. 15w40 I ciśnienie powinno ci podskoczyć na zimnym A i też będzie mniejszy spadek na rozgrzanym silniku
To coś to servo hamulca wspomaganie podciśnieniowe możliwe że uszkodzone ale wtedy masz słaby hamulec
Kolega termostat posiada w silniku? A jak z temperaturą na zegarach? Instalacja gazowa jest? Płyn w układzie jest? Zawór działa, czy sprawdzone tylko położenie dźwigienki? jaka temperatura przewodów do nagrzewnicy?
Nie jeszcze nie bo jak to każdy mechanik szuka szuka i i bez końca przyczyny znaleź nie może.Podpowiedziano mi na forum, że może to być wina poboru zbyt dużego prody na starcie przez rozrusznik.Kupie nowy akumulator bo chyba mam juz słaby rownież i zobacze, bo dziś podladowałem go i auto o 50% lepiej odpaliło na zimnym silniku
Pasek wielorowkowy piszczy od jakiś 200km, po przejechaniu 5km (+\-) kiedy już silnik osiągnie swoje 90stopni piszczenie ustaje i wszystko jest dobrze. Jak ma już swoje 90 to nie piszczy. zostanie wymienione) lepiej bym nie jechał bo za duże ryzyko czy nie mam się przejmować i dojadę bez lawety? Przyczyny "piszczenia" tego paska mogą być zasadzie 3....
Niestety mechanik który je wymieniał nie sprawdził czy stare grzały i czy nowe też właściwie grzeją, tylko je wymienił. To źle, ale jeszcze gorzej, że nie został wówczas zrobiony pomiar sprężania w cylindrach (a była okazja przy wyjętych świecach i zimnym silniku). Jeżeli ma słaby spręż, to Święty Boże nie pomoże - po mroźnej nocy nie będzie palił...
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter w siłowniku klapy temperatury (V68) . Jak każdy potencjometr wyciera się i klima nie wie w jakiej pozycji jest klapa i losowo daje na max zimne lub ciepłe. Poradników i filmów jest wiele. Niestety dostęp słaby ale da się wymienić. Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy.
Tak, przeważnie jak jest chłodno na dworzu to po nocy lub dłuższym postoju jest strasznie słaby na niskich obrotach, oczywiście wystarczy przy gazować i wszystko wraca do normy. Przepustnica chyba odpada, bo w takim wypadku wystepuje falowanie, a to zupelnie odrebny objaw. Cewki też mam nowe, więc to nie to. Musi to być coś wspólnego z ssaniem...
Dzień dobry, Problem z pojazdem Audi A4 b7 z silnikiem benzynowym (nie ma instalacji gazowej) 2.0 ALT. Przez ostatni miesiąc samochód był mniej używany, ostatnio miał problemy z odpaleniem. Objawy typowe jakby był słaby akumulator. Jednak problem z odpaleniem występował wyłącznie na zupełnie zimnym silniku. Jeżeli uruchamiałem samochód po np. godzinie...
Silnik jest słaby jakby go nie było, wiem że nie ma kompresji ale dlaczego się tak grzeje? Jak silnik jest zimny i temp. na zewnątrz jest poniżej 20 stopni to jeszcze można nim pojeździć, ale jak silnik dostanie temperatury to lepiej go pchać. Często jego temp. przekracza 100 stopni.
mase miernikiem, do plusa aku i do silnika To żadne sprawdzenie... weź sobie żarówkę H4, podłącz po 0,5m przewodu min. 1,5mm2, tak żeby oba włóka świeciły jednocześnie - podłącz ją między masę silnika a "+" akumulatora a miernikiem zmierz różnicę napięć między "-" akumulatora a masą silnika przy świecącej żarówce, powinno wyjść blisko 0V (poniżej 100mV)....
Witam szanownych kolegów Od jakiegoś czasu w mojej Ladzie nivie 1.8i zaczyna pojawiać się problem z rozruchem na ciepłym i zimnym silniku. Mianowicie podczas odpalania, przekręcam stacyjkę, silnik kręci i w momencie startu nagle się wyłącza wydając przy tym charakterystyczny metaliczny "cyk", ponawiam próbę i czasem zapali od razu a czasem jeszcze raz...
czyścilem właśnie kilka razy i przez parę dni bylo dobrze a póżniej znów to samo a może tą gumke na tłoczku trzeba nową lub może elektrozawór jest trochę za słaby
Na ten moment bez problemu, prawdopodobnie trafiłem na jakieś słabej jakości paliwo, albo czymś chrzczone... W razie nawrotu objawów w najbliższym okresie poproszę o odblokowanie tematu, na ten moment zamykam.
Witam. Mam taki sam samochód z takim silnikiem i taki sam problem. Wymieniłem termostat i nic się nie zmieniło, Jest dalej zimno. Mechanik mówi że ten typ już taki jest zimny. Pozdrawiam.
A czemu jak się silnik nagrzeje, to ładowanie wraca do normy i wszystko zaczyna normalnie chodzić, czy nie powinien być brak ładowania przez cały czas, a nie tylko jak silnik jest zimny?
Witam ! posiadam bmw 525 2,5 Tds. Problem jest taki że auto bardzo cięzko odpala na zimnym silniku muszę pompować gazem, jest słaby na wolnych obrotach ciężko zbiera sie w przedziale 1 tys. do 1,7 tys. obrotów. Czasami na zimnym (czasami na ciepłym ale dużo rzadziej) szarpnie mi przy zmianie biegu na wyższy i całkowicie spada moc i zapala się pomarańczowa...
Mój kuzyn-sąsiad ma Passata 1.9 tdi w automacie, właśnie 110 km. To chyba ten sam silnik jest. Auto ma przejechane 272 tysiące mil w tym 170 tysięcy przejechał kuzyn. Wymienił w nim przepływkę, wentylator się zatarł i musiał regenerować turbinę bo wyrzucała olej w dolot. Diesel fajna sprawa tylko trzeba o niego dbać. Nie gasić od razu, tylko poczekać,...
Świece zaczną grzać gdzieś w październiku a trudny rozruch zimnego silnika to: zły kąt wtrysku, słaby akumulator, zużyty rozrusznik itd.
Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Dodam jeszcze, że auto ma 130kkm oryginalnego przebiegu. Czujnik położenia wału - gdyby był walnięty to pewnie odpalać nie chciał by w ogóle albo z problemami itp. Czujnik położenia przepustnicy tym bardziej, przecież przepustnica w dieslu jest tylko do jego gaszenia, więc nie wiem czy czujnik tam jest jakikolwiek, a...
Sprawdziłem termostat i jest przy 60 ^C przewód jest zimny. Ogrzewanie postojowe nie działa :|
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Bo wcześniej należało sprawdzić czy masz mieć rozrusznik 1.7kW ,czy 2.2kW i widocznie miałeś za słaby ponieważ fokusy mają 2.2 i dlatego szybciej kręci a wiadomo przy słabej kompresji ważna szybkość kręcenia.P
Słabe cienienie sprężania, podlewające wtryski, spalone świece - jest tego trochę do sprawdzenia. Z miauczącym, zbyt słabym rozrusznikiem będzie to samo.
Podstawa -jakie ciśnienie na cylindrach (sprawdzanie po nocy na zimnym silniku) poniżej 30 to bedzie :-(
Kolektora nie trzeba wyjmować, ja wyjąłem bo szukałem przyczyny. ten zawór znajduje się przy przepustnicy , są dwa identyczne .Nie powinieneś miec problemu ze znalezieniem i wymianą. Ja mam aktualnie dysze 2.2. A cz na dyszach 2.0 nie jest za słaby?
Akumulator przypadkiem nie słaby ?
Sonda za katalizatorem mam 0.36v na zimnym oraz 0.7V na ciepłym silniku i lekko skacze zależnie od obrotów. Jeszcze mam teorię lecz pewny nie jestem, z tego co pamiętam problemy zaczęły się po zmianie oleju, założyłem jeden z tańszych filtrów oleju na rynku(taki był na stanie) i wydaje mi się że od tego momentu jest problem, lub po prostu zbiegło się...
dzięki za rady. w pierwszej kolejności planuję wymienić filtr powietrza i paliwa.wcześniej tam nie zaglądałem, bo autko chodziło bez zarzutu. ostatnio jednak zaglądnąłem i filtr powietrza mocno zabrudzony, trochę go wyczyściłem. Filtr paliwa też chce wymienić bo zauważyłem że auto szarpie (jakby brakowało paliwo) podczas przechylania auta (np. na ostrych...
witam mam problem z odpalaniem gdy silnik jest zimny np.rano .Zapali dopiero za drugim albo trzecim razem.Byłem u mechanika podłanczał pod komputer i pokazalo mu ze na zimnym silniku jest 109 stopni celsjusza plynu chlodządzego . Wymieniłem czujnik od chlodzenia i jest dalej tak samo Co moze byc przyczyną .Dodam że mam trochę słaby akumulator ale kręci.Proszę...
Walniety rozrusznik albo słaby akumulator Dodano po 1 Sprawdź czy lampki mocno przygasają jak kręcisz jak tak to akumulator słaby.
Samochód aktualnie stoi w garażu na "klockach". Czekam na akumulator bo te co mam aktualnie gonią resztką sił - może aku jest słaby i silnik ma za duże obciążenie jak jest zimny ? Taka teoria. Aktualnie wziałem sie za zawieszenie, końcówki, drążki, wahacze dolne i poduszki amorów. Jutro stanie na kołach to będę testował. Ale z uwagi na fakt że problem...
Witam Mam problem z zapalaniem mojego samochodu golf II 1,8GT na wtrysku jednopunktowym z 91r. Zimny silnik słabo zapala szczególnie rano. jak jest rozgrzny to wszystko jest w porządku. Jak już zapali na zimnym silniku to obroty są niestabilne i często zaraz gaśnie. Po przejechaniu około 1 km wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.[/b]
Gdzieś tam posiadam kilka takich przeplywek. Po przepływie powietrza może wywnioskujesz czy dolot jest szczelny. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy, jakie wskazania są podczas tego zakresu obrotów w których jest słaby.
Witam. Mam takie same problemy z tym silnikiem w E46 sedan Lift.. Auto ma rozciągnięty wg mechanika łańcuch rozrządu.. Wymiana niebawem.. ("grzechotanie" przy odpalaniu na zimnym.. brak mocy) itp. Jak skończyła się powyższa historia? Pozdrawiam
Witajcie, Problem dotyczy mojej Zafiry A 2001 1.8 125km. Dzisiaj rano kiedy temperatura była około 1 stopień zauważyłem, że nawiew ciepły jest bardzo słaby pomimo tego, że silnik jest nagrzany do 90 stopni (termostat sprawny). Auto posiada instalację gazową, reduktor (temperatura na reduktorze to 85-87 stopni) wpięty jest szeregowo z nagrzewnicą, czyli...
Witam. Problem to Scania 124 1998 r. Auto jak jest zimne dymi na niebiesko, może lekko na biało. Równo pracuje. Jest trochę słabe. Cóż to może być?
Sprawdź czy sztanga jest zaciągana po odpalaniu. Wygląda na słabe podciśnienie albo zapieczoną geometrię.
Część błędów mówi o nieprawidłowym sygnale z obu czujników prędkości obrotowej silnika które mogą wystąpić przy rozruchu i słabych akumulatorach ale też w niskich temperaturach. Nastepnych parę błędów mówi o usterce wewnętrznej sterownika i chyba na tym trzeba się skupić. Na początek wykasuj pamięć błędów i sprawdź czy pojawią sie ponownie.
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
W moim lanochodzie miałem to samo...ale instalka była założona jak trzeba. Przyczyną nierównej pracy silnika było dziutka w ruże między kolektorem a katalizatorem. A przyczyną złej <słabe odpalanie, kangurki na zimnym silniku i mała moc> pracy silnika na Pb było złe odczytywanie przez komputer temperatury silnika. :)
Witam A może wina stoi po stronie paska napędzającego alternator ( słaby naciąg lub zużycie ) Pozdrawiam i powodzenia
Witam. Usterka opanowana.Wymieniłem kable HV i nic ,okazało się że na konektorach od cewki elektrozaworu gazu przed parownikiem była śniedz a przez to słaby styk.Oczyszczenie odniosło skutek ponieważ pali mi od "kopa". Pozdrawiam SPJ:)
przyczyną pobierania oleju była zużyta turbina, obecnie już wymieniona. Była całkowicie rozszczelniona. Przyczyną słabego odpalania na zimnym silniku były jakieś przekaźniki napięcia do świec żarowych. Kontrolka pokazywała, że grzeje, ale tak naprawdę nie grzały. temat zamykam dzięki za odpowiedzi
Grzeją albo nie grzeją. Zależy w jakim stanie jest aku to się ich używa lub nie. Jak kiepski to opalarką lepiej kolektor zagrzać. Powietrze w nim jest gorące i silnik pali od pierwszego cylindra który go wciągnie. Skoro zimny nie pali a kopci na biało, sam dym śmierdzi paliwem to słabe ciśnienie sprężania. Wtryskiwacze ustawiał więc nie wchodzą w grę.
Obstawiam na przytkaną nagrzewnicę. Jak by była przytkana to by w ogóle nie grzało a nie tylko na zimnym i wolnych obrotach... Dodano po 57 A może to normalne że silnik na wolnych obrotach nie daje gorącego powietrza tylko letnie...
Jak nic nie zrobisz to się nie dowiesz. Jakie ma ciśnienie sprężania, słabe to ile. Sprawdź czy się nie rozkręcił karter, luzy na wale i uszczelniacze, jak jest OK to ściągaj cylinder no i będziesz wiedział czy cylinder uszkodzony albo pierścienie przegrzane albo zapieczone. Czasami wydaje się że sprzęt nie do uratowania a po naprawie chodzi jak nowy....
volvo zimny silnik suzuki zimny silnik vivaro zimny silnik
falownik bonfiglioli power acoustik wartość skuteczna napięcia tętnień
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Sharp KD-HHH7S8GW3: Trzy krótkie sygnały dźwiękowe przy włączaniu Samochód gaśnie po rozgrzaniu - przyczyny i diagnostyka