Wyreguluj lewarek .
VSS też warto zrobić, bo wyższe obroty jałowe w czasie jazdy to nie tylko mniejsze szanse na zgaśniecie ale przede wszystkim płynniejsza zmiana biegów.
W autach w których miałem Hipol w skrzyni biegów zaobserwowałem trudności ze zmianą biegów przy zimnym silniku. Proponowałbym inny olej.
Dokładnie tak zmień olej ale najlepiej na oryginał GM .. kup na serwisie to nie są straszne koszty ..
Jak zmienić gałkę zmiany biegów w Opel Astra F? Jest ona na "wcisk", czy może wkręcana? Próbowałem tak i tak, nie chce zejść.
Witam. Szukam pomysłu na kolejny projekt, i wpadłem na pomysł. Skoro zrobiłem sobie alarm do motocykla z powiadomieniem sms https://obrazki.elektroda.pl/5148176900_... https://obrazki.elektroda.pl/1520585100_... to czemu nie zrobić sobie taki do auta. I tu powstało pytanie. Czy moduł czujnika ruchu pir np. HC-SR501,...
Na pewno masz skasowane wszystkie luzy w układzie dźwigni zmiany biegów? Jeśli kula ma luz w osi góra–dół to odbija się na luzie prawo–lewo. Z lewej strony jest dźwignia która przekłada ruch prawo–lewo na cięgło Bowdena, tam jest plastikowy sworzeń na którym pojawiają się luzy. Na skrzyni jest plastikowa kostka która też się zużywa, ale nie pamiętam...
z górki na luziku się nie zjezdza:D jezeli myslisz,ze to oszczednosc to sie mylisz. Z gorki hamuje sie silnikiem na odpowiednim biegu i wtedy jedziesz "za darmo" a na luziku zawsze cos tam napstryka paliwa. A podnosi obrt. po to tak jak kolega wyżej napisał i zeby przygotowac do lagodniejszej zmiany biegów.
Tak jak w tytule Opel Astra Sports Tourer IV J rok 2015 ,1364 cm3, 88kW benzyna ,skrzynia manualna -szarpie przy zmianie na wyższy bieg - .Bardzo często przy zmianie biegu na wyższy samochód poszarpuje.
Witam - jeśli wymieniałeś tylko linkę to po co masz regulować wybierak od biegów? , chyba że biegi od początku źle wchodziły ? ,wracając do problemu to masz na cięgna czy pręt(nie znam fachowej nazwy) , jeśli na cięgna to wina może być tylko w lewarku zmiany biegów .
nie napisałeś nawet jaki masz silnik, ale przynajmniej wiadomo, że benzynowy... sprawdź najpierw czujnik temperatury wody (2 pinowy, niebieska końcówka) oraz silniczek krokowy - czy jest jakakolwiek zmiana jak jest podłączony i odłączony
Tak ma być i nie ma to nic wspólnego z dynamiką. Jest to podwyższony bieg jałowy, występujący w czasie ruchu pojazdu. Ma zapobiegać nadmiernym obciążeniom układu rozrządu. W skrócie, zmniejszyć różnicę prędkości obrotowych przy zmianie biegów.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie silnika zaraz przy miarce oleju masz EGR. Wracając do krokowego to tam jest nastawnik przepustnicy a nie krokowy. Co do tej usterki skłaniam się tak jak powiedział kolega wojtekryba
Oto zdjecie przerobki.
Witam, Ostatnio rozebrałem tapicerkę wokół lewarka od zmiany biegów w astrze II 2000r. i zauważyłem że jest tak jakaś kostka nie podłączona, od czego tj?
Zużyta przesuwka.
Trzeba sprawdzić całe zawieszenie zespołu napędowego tzn wszystkie poduszki, jeśli tam jest w porządku , przeszedłbym do sprawdzenia samego mechanizmu od zmiany biegów, na przykład w Daewoo Lanos, Espero tez ciągłe problemy na wymieniałem już tego sporo w Oplu podobna konstrukcja, często powstają tam znaczne luzy uniemożliwiające płynną zmianę biegów.
Kod P0705 to usterka nie czujnika lecz selekcjonera (Range sensor PRNDL). Jest on zamontowany na skrzyni biegów pod dzwignią zmiany.
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Ujmę to tak możesz mieć nowe filtry ale na jakość gazu nie masz wpływu i tak dwa miesiące temu miałem ten sam problem samochód gasł mi na skrzyżowaniach, po wymianie filtrów, czyszczeniu wtrysków, zmiana gazu na lepszy i jak ręką odjął autko jeździ do dziś .
Alternator w tym przypadku ma mało do problemu o jakim piszesz lecz alternator pasowało by prze serwisować bo jak padnie to nici z jazdy i koszty duże bo akumulator na tym ucierpi.strzelać może jeszcze w kopułce od przewodów zapłonowych,odepnij ją i sprawdź czy styki nie są okopcone lub zaśniedziałe.Jeżeli coś tam się upaliło to bardzo możliwe że przez...
Witam, Opel Astra Classic sedan 1.4 60 KM kod silnika X14NZ manul 5 biegów Na zimnym silniku i skrzyni biegów znacznie zwiększyły się opory wrzucania 1 i 2 biegu. Po rozgrzaniu jest tak jak było wcześniej przy wyższych temperaturach czyli bezproblemowa zmiana biegów. Jaki olej zalecacie tam wlać? Ile wchodzi oleju do skrzyni biegów? samochód mam od...
bubu1769: nie pisz głupot, stan akumulatora niema najmniejszego znaczenia na odpalonym samochodzie, jeśli samochód normalnie odpala to akumulator jest WYSTARCZAJĄCO dobry, potem jeśli jest za niskie gdzieś napięcie to najpierw trzeba sprawdzić napięcie ładowania z alternatora, jak jest ok to na akumulatorze, jak ok to dalej na odbiornikach (jak nie...
Witajcie! Wymieniłem w aucie sprzęgło (cały zestaw + wysprzęglik). I teraz zaczęły się problemy, jakich w ogóle nie miałem wcześniej: - Na zgaszonym silniku i przy wciśniętym pedale sprzęgła nie mogę wrzucić żadnego biegu! - BEZ wciśniętego sprzęgła (ciągle zgaszony silnik) biegi można zmieniać! - po uruchomieniu silnika na początku nie da się wrzucić...
Pewnie że się da przełożyć silnik razem z instalacją, skrzynią biegów, i półosiami, ale zmiane silnika na inną pojemność i tak musisz zgłosić.
Problem jest taki że nie działa mi nawiew na 1,2,3, działa tylko na 4. Wszędzie pisali ze napewno rezystor. Wymieniłem go na nowy i dalej to samo. Sprawdzałem miernikiem i okazuje się że tylko na 4 biegu opornik dostaje napięcie. Co może być tego przyczyną? Zepsute pokrętło od zmiany biegów nawiewu?
jeśli nie masz dostępu do Tech'a (co w krakowie nie jest problemem) to go wymontuj i sprawdź miernikiem przejścia. Może jest źle wyregulowany? - warto sprawdzić. jest on min odpowiedzialny za szybsze schodzenie z obrotów przy zmianie biegów podczas jazdy.
A jakby zamiast siłowników pneumatycznych dać elektromagnesy? Patrząc od góry jeden mógłby poruszać końcówką od biegów w osi X a drugi w osi Y. tylko czy motor da wystarczająco dużo prądu do pracy magnesów i czy ich rozmiary nie będą za duże. Chyba sprawdzę na wymontowanej skrzyni. Pierwsza zmiana biegów "by wire" tylko jaja będą jak podczas jazdy...
kurcze nieznam sie na autach lecz moje obserwacje przed uszkodzeniem byly takie: zmiana biegu na wyzszy np z 3 na 4 musiałem rozpedzic do 80 na godz bo prz 60 na 4 dlawil sie nie mial mocy
Jeśli klima nie jest nabita to wentylator się nie włączy. Włączy go tylko sterownik silnika przy wysokiej temperaturze cieczy. Sterownik klimy załącza oba biegi z czujnika presostatu. Tak jest przynajmniej przy klimatyzacji automatycznej. Drugi bieg załącza się przy ciśnieniu 22 bary, pierwszy nie wiem bo też mam zepsuty opornik. Kiedy spalony rezystor...
Pewnie sprzęgło dokonało żywota - trzeba wyciągać.
Antenę automatyczną poznać można po mechaniźmie w dolnej części oraz po przewodach, zaś z twoimi wstecznymi światłami to sprawdź włącznik tych świateł. Powinien być dzieś przy lewarku zmiany biegów. Pozdrawiam.
Mam taki problem że w mojej astrze przy zmianie biegu gdy wciskam sprzęgło podciąga obroty np bieg zmieniam na 3000 i gdy wcisnę sprzęgło podciąga do około 3100 obrotów. Przepustnica jest nowa i były wprowadzane adaptacje przepustnicy.
Test wykonałem i został wykryty błąd : 56 - Dźwignia zmiany biegów - złe ustawienie. Co to może znaczyć? Czy dźwignia zmiany biegów rozregulowała się?
Już znalazłem, jest tak jak napisał Orochimaru, blisko lewarka zmiany biegów.
Finalnie kupiłem zegary bez obrotka od astry f 1,6 bez obrotomierza. Impulsator pasuje i działa bez problemów. Wniosek w każdych zegarach astry jest impulsator gdyż w wersjach bez komputera pokładowego i ABS-u jest używany do sprawdzania czy auto jedzie czy stoi (jeżeli auto jedzie wolniej spada z obrotów przez co nie gaśnie - spadają za nisko oraz...
1robert : jak ta astra Ci tyle pali to ja nie bardzo wiem co ty jeszcze chcesz na niej zaoszczędzić :?::?: szczerze... w to spalanie na benzynie (o gazie nie wspomnę) to jakoś mi trudno uwierzyć (chyba, że 100% trasa albo jednokrotny przypadek).
Ta przy dźwigni może odpowiadać za bieg wsteczny, załączenie czujników zbliżeniowych, kamerki, światła cofania. Sprawdzałeś?
Przy wytartym synchronizatorze byłby słyszalny zgrzyt podczas przełączania biegów, a po wybraniu biegu miałby tendencje do wyskakiwania. Prawdopodobnie masz za duże luzy na "przegubach" wajchy zmiany biegów. Patrz post "Krick 1987"
Witam, posiadam Opla Astrę 2,0DTL mam z nią od jakiegoś czasu problem w takiej postaci, że zaraz po odpaleniu silnik pracuje normalnie i po chwili jest takie przydławienie. Później takie przydławienie występuje przy zmianie biegów, nie ma to znaczenia czy zmieniam w górę czy w dół. Występuje to za każdym razem. Wygląda to jakby mu paliwa brakowało,...
czy to jakas powazna awaria? Czy latwo ja usunac? Podczas wlaczania biegu wstecznego nie ma problemu. Tylko ten 2. bieg.
Licznik to można zmienić nawet, oba auta moje,to mogę wyciągnąć co chce 😁,w sumie to nie ja, bo planuje to zlecić osobie co jakieś pijecie ma. Sorki za takie "głupie "być może pytanie: otóż jak wygląda taki swap, ze skrzynia biegów od lanosa czy Astry, czy się da, bo Astra jest młodsza i w lepszym stanie,a w Lanosie sprzęgło się kończy . Ile...
Faktycznie trochę mało danych,ale tak ogólnie sytuacja może być taka,że albo skrzynia bardzo hamuje silnik,albo coś z wolnymi obrotami,jakby skład zbyt ubogi i pod obciążeniem gaśnie.Miałem podobny problem w dwóch autach.W audi była skrzynia prosta mechaniczna bez elektroniki i na włączonym biegu (automat 3biegowy),silnik miał tak wolne obroty że z...
Może prościej będzie wyciągnąć wybierak biegów z obudową lewarka?
Jest to OBDII z tyłu obok dzwigni zmiany biegów .
Ale gaśnie ci jak masz wciśniety pedał gazu i jedziesz czy np. przy próbie zmiany biegu jak wciśniesz sprzęgło ?
Cześć:] Ja mam astre z silnikiem C14SE czyli 1.4i (MPI) z instalacją I generacji Falowanie obrotów może być spowodowane zabrudzeniami silniczka krokowego ja mam tak u siebie co 5 tyś. Wtedy wyciągam krokowca czyścisz i znowu chodzi jak nowy i obroty nie falują:] Jak wyciągnąć krokowca i wyczyścić masz opis w dziale technika na astra.autokacik Regulamin,...
Również posiadam ten samochód. Bardzo byłem zdziwiony spalaniem. Wcześniej posiadalem Corolle E12 z 2.OL, jednostka o mocy 110km, która potrafiła w trasie, przy stałej prędkości 120 km/h, spalać 4,2 l . Z Astra myślałem, że będzie jeszcze lepiej przez pryzmat silnika JTD, miała być oszczędna w połączeniu z 6 biegowa skrzynią. Pierwsze km rozwiały wątpliwości,...
Źle poskładany mechanizm zmiany biegów, ewentualnie źle poskładane sprzęgło.
Witam Mam problem z moją Astrą Classic 1,4 8V (1999) +gaz - zimne autko odpala dobrze i ladnie trzyma obroty na postoju jednak gdy tylko ruszę przy pierwszym wciśnięciu sprzegła gaśnie, dzieje się tak i na benzynie i na gazie z tym ze gdy stanie się to na gazie to ponowne odpalenie jest bardzo trudne i trzeba bardzo długo kręcić żeby się to udało. Ponadto...
Podczas jazdy zmiany biegów czy operowaniem gazem jak się zachowuje?
Witam serdecznie. Mój problem polega na tym iz nie załącza się mi wentylator klimy.Wentylator przy podłaczeniu bezpośrednim do zasilannia kręci na obydwu biegach.Kabelki między sterownikiem a wentylatorem oK Diagnozowny był KTS i wykazał błedy 11- zakłócenia syganału wentylatora przed kondensatorem 13- zakłócenia syganału wentylatora za kondensatorem...
Siłowniczek do wymiany, musi być widać przeciek od dołu auta,między silnikiem a skrzynią biegów(tam gdzie się łączą)
Remont około 4 koła ale warto było,Teraz przy zmianie biegów nic nie czujesz tylko na wyswietlaczu zmianę biegu.Zawodnik jest z Koszalina.
Przy zmianie biegów i podczas jazdy Astra G nie schodzi z obrotów od razu, tj tuż po puszczeniu gazu obroty podnoszą się na chwilę ( niewiele ) i dopiero spadają, dzieje się to przy zmianie biegów ale nie tylko, na postoju wszystko jest ok, obroty schodzą normalnie, ktoś pisał kiedyś że to może vss, ale nie pali się żadna kontrolka, więć pewnie to coś...
Posiadam Astrę G z silnikiem 1.8 16v 125KM i nie wiem czy to jest normalny objaw. W czasie jazdy gdy puszczam gaz a następnie wciskam sprzęgło aby zmienić bieg obroty podnoszą się o jakieś 500obr a następnie spadają gdy jeszcze jest wciśnięte sprzęgło. Ten objaw jest na każdym biegu. Na biegu jałowym pracuje prawidłowo.
Ciężkie przejście? a jak sie skrzynia ,,nagrzeje" to jest jakaś zmiana?a czuć i słychać jakieś zgrzyty? Olej bym wymienił jak nie wiadomo jaki, ile itp. Choć wątpię by tam ktoś zaglądał, Stan oleju, po wlew.
No to by się zgadzało. W serwisie Opla gość powiedział mi, że te elementy przewidziane są na jakies 100kkm ja pierwsze problemy miałem z jedynka i 2ką chyba wlasnie po takim przebiegu i wymienilem ten bolec (trzpień z blachy). On się przeciera po takim przebiegu i się łamie a otwory w wybieraku robią się czasami 1,5x wiekszę. Tam należy też wymienić...
Doradzcie co może być przyczyną z góry dziękuję. Luzy w skrzyni biegów, dyferencjale i/lub na przegubach.
Wymieniłem ten czujnik. Pojeździłem. Niestety bez zmian :cry:
każda zmiana begu to delikatne zużycie tarczek w automacie, lub synchronizatorów/kół zębatych w ręcznej skrzyni, niema się co oszukiwać że tak nie jest. ja tam jeżdżę od lat automatami z lat 80/90 (Kadett 3 biegowy TH125C, Fiesta CTX, Astra F Aisin AF13, Mercury Villager, Ford Tempo, Ford Taurus) i nigdy nie hamuję silnikiem tylko hamulcami, zresztą...
Proponuje sprawdzić piasty kół, mają zintegrowane czujniki prędkości obrotowej. Przewód lubi się uszkodzić. W przypadku mojego samochodu właśnie taki uszkodzony przewód z lewej przedniej piasty powodował problemy ze zmianą biegów i wyświetlanie się "F", brak możliwości zmiany biegów, jazdę tylko na 1, 2 i wstecznym a następnie błąd ABSu. Po wymianie...
Cześć, Pacjent: Opel Astra H 1.6 Kombi 105KM rocznik 2007. Awaria: Po mroźnych nocach, przestał włączać się nadmuch wewnętrzny/wentylator umieszczony za schowkiem. Nie działa żaden z biegów 1-4. (Liczyłem, że 4 będzie działał i to kwestia opornicy no ale niestety, nie działa żaden) Co zrobiłem: 0. Sprawdziłem bezpieczniki odpowiadające za nadmuch i...
odwróć przewód wlotu powietrza do obudowy filtra, tak żeby podczas jazdy nie dmuchało w niego powietrze, powinno pomóc
Żeby czasem nie przyszło ci do głowy zwalać ze skrzyni mechanizm zmiany biegów który tam przeszkadza zwłaszcza przy wkładaniu skrzyni.
Witam. Mama ten sam problem w swojej astrze 1.6 8V. Po wcisnieciu sprzegla przy zmienie biegu obroty minimalnie wzrastaja po czym dopiero po paru sekundach spadaja. Przy zmianie z 1 na 2 czyc nawet szarpniecie jakby sie trzymalo noge caly czas na gazie. Prosze o pomoc.
Witam, Tydzień temu kupiłem opla astre g 1999 rok 1.4 16v x14xe z LPG sekwencja. Problemy mam z nią takie, że silnikowi brakuje mocy: na LPG: na wolnych obrotach chodzi w miare znośnie - ale na postoju. Podczas wrzucenia go na luz podczas jazdy - obroty są w granicach 2tyś. Podczas jazdy brakuje mu mocy - do 2 tyś obr. jedzie - potem zaczyna się dławić....
wyłącznik sprzęgła do wymiany (czujnik przy pedale) pozdrawiam!
Jestem posiadaczem Opla Astry 2 2.0 DTL. Od pewnego czasu zauwazylem ze w momencie zmiany biegów przygasają światła. Zmierzyłem napięcie ładowania i jest w granicach 14,2V (właściwe). Jednak w momencie kiedy dodam gazu i obroty spadają następuje chwilowy spadek napięcia do 13,5V. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jaka moze byc przyczyna spadku napięcie...
Witam Niedawno jakiś tydzień temu zabrałem się za regeneracje swojego reduktora emmegas 94 w Punto 1,1 55 96rok, wszystko niby wedle instrukcji załączonej do zestawu naprawczego, sprawa wygląda następującą przed regeneracją żeby trzymał obroty na jałowym śruba regulacyjna musiała być wkręcona na max po regeneracji jest jakieś 4,5 obrotu wykręcona i...
Diesle wolnossące lub turbo na zwykłej turbinie WG kręcimy jak nam pasuje czyli nawet i do 1500obr lecz od czasu do czasu wypada go przebutować aby sadza z wydechu wyleciała... Jeśli mamy turbinę VNT musimy regularnie przepalić go do 4tyś bo kierownice nam się zapieką od dziadkowatej jazdy i trzeba będzie ją czyścić... Dlatego też reasumując każdy silnik...
Witam, Jestem posiadaczem Opla Astry 1.4 Z14XEP (2006 rok). Miałem okazje podpiąć go pod OP-COMa i z tego co zauważyłem to wskazania jednej z sond lambda wyglądają niebezpiecznie. A mianowicie utrzymywane są na stałym poziomie 449mV, bez względu na obroty silnika na biegu jałowym (tylko tak testowałem). Druga sonda reaguje zmianą napięcia wraz ze zmianą...
I to będzie fungowało, jak masz jaki taki dostęp, czyli w ósemkach. A w szesnastkach? Zresztą nie wiem jak się tam tym wyrabiasz, jak przeszkadzam mechanizm zmiany biegów.
Ten rocznik ma OBD2 między lewarkiem zmiany biegów i hamulcem ręcznym. Rzeczywiście rzeżba, silnik staroć.
Witam pokrótce opisze mój problem z instalacja 4 gen w astrze g silnik Z22SE Problem wystepuje tylko na biegu jałowym tzn. cały zakres obrotów powyżej 1000 silnik pracuje jak najbardziej prawidłowo,natomiast na biegu jałowym niby jego praca jest stabilna ale wywala błąd z uszkodzonego katalizatora.Jezdziłem na benzynie i błąd się niepojawia,byłem również...
A czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob sprawdzic poziom oleju w mazda MX3? widze tylko jeden bagnet do sprawdzania poziomu oleju czy to jest olej z silnika czy skrzyni biegow???
Gaz Ag centrum
Co do lewego powietrza to nie mam pojęcie, chyba łapie. Co do EGR to zaślepiłem go i odłączyłem, jest o wiele lepiej lecz trzyma losowo te obroty. Raz ma 1200, raz 2000, czasami zgaśnie ale to żadko. Da się już w miarę dobrze poruszać (na gazie). Na benzynie troszkę go szarpało na zimnym ale później było w porządku, lecz trzyma on większe obroty niż...
Bardzo Dziękuję za pomoc.....dam znać jak poszło.... Serdecznie Pozdrawiam
Hmm więc tak nie ma żadnej zgnilizny ani nic wszystko wygląda ok. Co do obrotów no jest znaczna poprawa ale delikatnie sobie tam obroty spadną. Co do temperatury w jedną strone jechałem naprawdę lekko 2000-2,200 zmiana biegu wentylator ani razu się nie włączył temperatura osiągnęła max ok 91 stopni i spadała do 88 w powrotna stronę natomiast katowałem...
ale w ECU sa zaprogramoane 800 a trzyma pomiedzy 500-600 i tak ecu czyta, a jak napisalem tera jest dziwnie, bo jak sie chce wejsc w zmiane obroto z techa to pojawia sie informacja, ze tryb jalowy nieaktywny i nie daje sie zmienic tych obrotow.. ale jak napisalem juz ma zadane 800 Dodano po 51 pdciagnalem troche linke, przez co na biegu jalowym przepustnica...
Która generacja instalacji gazowej?
witam panowie moze ktos pomoze lub jakos mi to wytłumaczy mam opla astre 1.6 8v 95 rok stare ale dobre kombi problem dotyczy sprzegła 3miesiace temu wymieniłem sprzegło doradził mi tak mechanik przyczyna auto szarpało przy ruszaniu gdy było ciepłe jeszcze bardziej z wrzucaniem biegów nie bylo problemów i ze zmiana tez tylko przy ruszaniu wymienił komplet...
to też piszę, żeby oczytał temp. z ECU...
silnik krokowy czyściłem tydzień temu, również to miejsce w którym on siedzi. myślałem że to rozwiąże sprawę ale niestety:( nie ma żadnych zmian
Dzięki za podpowiedź. Na pewno sprawdzę to o czym piszesz. Dam znać na forum czy pomogło.
Dokładnie jest tak samo przy małych i dużych obrotach. Przy ok. 3000 obr/min i powolnym puszczaniu pedału sprzęgła samochód jakby drgnie do przodu, nagle sprzęgło załącza i szarpie samochodem przez chwilę. Potem przy jeździe na stałym biegu lub przy zmianie biegów raczej się tego nie odczuwa.
Witam, u mnie przy takich objawach uszkodzony okazał się silnik krokowy. Po wymianie objawy ustąpiły. Z góry jednak zaznaczam, iż to nie Opel...
Witam, Po zrobieniu z jednostki x16sz silnika c16se z głowicą od c14se (doprężenie) i wałkiem z Kadetta 1.3 męczy mnie spalanie stukowe. Wg obliczeń stopień sprężania teraz to 10,8:1, teoretycznie nie miało być tego typu niespodzianek. Wszystko jest zrobione na wiązce i komputerze c16se, czyli tak jak ma być. Po badaniach cdif-em: strasznie skacze kąt...
Witam. Mam problem z moją Asterką. Jest to Opel Astra Classic 1.4 benz.(zawsze leję 95 oktanów) 60 km, 1999rok, sedan, przebieg autentyczny (posiadam auto od nowości) 55 000 km. Astra stoi cały czas na dworze. W te mrozy także. Nigdy z nią nie było najmniejszego problemu. Jednej nocy mróz sięgnął -30 st... i rano nie zarzuciła. Kręciłem kilka razy,...
Jest trochę przewalone,ale nie musisz wyciągać deski,tylko trzeba odkręcić tunel ten od zmiany biegów i trochę pomyśleć.
Kupiłem fuchs 75W/80 no i uszczelkę TOPRAN. Zobaczymy co będzie po zmianie. Wchodzi 1,6 litra?
Układ hamulcowy sprawdzony jest - ok. No mi chodziło o to, że jak pompuje to spadną, myślałem że cały czas mają być stałe, przy pierwszym drugim naciśnięciu hamulca nie spadają, dopiero potem. Tak więc tą przyczynę można wyeliminować. Popytałem po znajomych, mechanikach, i powiedzieli że pierścieni raczej się nie wymienia, jeśli jest owal to poprawa...
Tzn?? Aż się boję pytać...
Na LPG
Witam Posiadam Opla Astre 1,6 jedno punktowy wtrysk paliwa ,strasznie falują mi obroty na rozgrzanym silniku gaśnie nie wiem do jakich obrotów dochodzi nie mam obrotomierza wymieniłem świece, palec, kopułkę,kable i to samo ,wymieniłem również silniczek krokowy i bez zmian Pozdrawiam
Witam mam taki problem, w mojej astrze 2 1.7dti (y17dt) podczas jazdy giną wszystkie biegi. Drążek zmiany biegów jest w odpowiedniej pozycji (nie wyskakuje) jednak napęd nie jest przenoszony na koła. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy, wiecie co może być tego przyczyną ? Kiedy silnik jest zimny biegi działają ok, po przejechaniu...
Witam. Od pewnego czasu spadają mi obroty do 500 gdy puszczam sprzęgło. Nawet gdy dodam dość dużo gazu obroty potrafią spadać do 500. Jedynym rozwiązaniem na płynne ruszenie jest operowanie gazem i sprzęgłem bardzo delikatnie. Szarpanie jest wyczuwalne również podczas zmiany biegów. Pierw myślałem że to wina przepustnicy ale po podmianie problem nie...
Przy wtrysku wielopunktowym paliwo jest podawane niemal wprost w gniazda zaworów dolotowych, natomiast w monowtrysku paliwo musi przejść przez cały kolektor (i to cykl pracy silnika decyduje o tym do którego cylindra ono trafi). W sekwencyjnym MPI każdy cylinder otrzymuje indywidualnie dobraną dawkę paliwa. Grupowy MPI jest podobny do SPI ale i tak...
Świeci się kontrolka, przerywa przy zmianie biegów i słabiej przyspiesza na LPG. Na benzynie bez problemu.
astra zmiana biegów astra zmiana zmiana astra
turbinka junkers deutz temperatura wyciek pompy paliwa
schemat wzmacniacza quasi schemat wzmacniacza 2n3055
Mercedes W211 - Pilot nie otwiera zamków, przyczyny i rozwiązania Sterownik BCU w John Deere 5720: Funkcje i Zarządzanie