Z tego co znalazłem to Bosch DNOSD299A, a to też jest rozpylacz czopikowy.
Komputer od gazu powinien ci sam skorygować dawki w zależności od ciśnienia wiec w twoim przypadku jeśli masz źle ustawioną instalacje to sama zmiana ciśnienia za dużo ci nie zmieni. Czasy wtrysków LPG mogą się wydłużyć ale czasy wtrysków benzyny dalej będą spadać po przełączeniu na gaz.
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
Czerwonych AC jakoś samo AC nie zaleca, wszędzie na ich forum polecają dwa czarne ;) a trochę tam siedzę. Dodano po 5 Tak na marginesie przy rurce 6mm to wg mnie nie ma o czym dyskutować. Niektóre galanty 150KM nie idą na fi 6mm bez rozwiercania. Upewniłbym się czy aby na pewno 6mm jest wystarczające dla tego auta na max bucie, jak brakuje mu LPG to...
Po mapach z przyczyn oczywistych nie polecam, interpolacja punktów gubi użytkowników. Jeśli już to po czasach wtrysku. Alaska daje radę. Ja jednak myślę, byś poszukał warsztat lub hobbystę i się z nim umówił i by to ogarnął, bo tak to nic z tego nie będzie. Dodano po 2 Zmiana ciśnienia na niższe wywołała wydłużenie czasu wtrysku LPG, gdyż automatyczna...
po pierwsze to jaka zmiana ciśnienia powietrza? sprawdź lepiej jaka dawka jest na pompie wtryskowej i czy wtryski OK
Jeśli teraz masz wtryski pomarańczowe w listwie to musisz tak pokombinować aby rozwiązać podłączenie czujnika ciśnienia i temperatury gazu.
Rozumiem. Tez mi sie wydaję, ze troszkę słabo sie wykręca na obroty i moim podejrzanym jest wtrysk. Zobacz, ze na końcu filmiku zakrecilem kilka razy korba aby wtrysk nabiał ropy na tłok i tak właśnie zadymił , podobnie jest jak odpuszcze mu gaz i za chwilę dodam. Wczoraj sprawdzilem ile podaje pompa, a mianowicie odkrecilem przewod od pompy i na 21obroty...
Modyfikowane parametry to, jak już napisałeś, kąt wyprzedzenia wtrysku, oraz czas otwarcia wtryskiwacza. Z reguły kat wyprzedzenia wtrysku to ok 20 - 50° przed ZZW. Współczynnik nadmiaru powietrza zawiera sie w granicach 1,2 - 1,8. Dane które podałem to średnie wartości dla normalnych (urzytkowych) samochodów. Ale w nowoczesnych jednostkach napedowych...
Wracając do tematu regulacji ciśnienia paliwa chciałbym jedną rzecz jeszcze dodać. Regulator ciśnienia paliwa stosuje się po to aby uzyskać stałą różnicę ciśnień pomiędzy bezwzględnym ciśnieniem w kolektorze dolotowym a ciśnieniem paliwa. Jest to niezbędne aby system wtryskowy mógł precyzyjnie zmieniać ilość wtryśniętego paliwa zmieniając tylko czas...
Przyczyn może być wiele, np. rozkalibrowanie wtryskiwaczy, zmiana ciśnienia reduktora, słaba kompensacja temperaturowa w centralce LPG. Opisane objawy wskazują na to, że obecnie masz "za ubogo" na LPG na wolnych obrotach, więc sterownik silnika wydłużył czasy wtrysku. Czasy wtrysku powinny wrócić do normy, jakbyś wyłączył instalację LPG i pojeździł...
Da się to ustawić w oparciu o znak GMP na kole pasowym. Osobiście ustawiam początek tłoczenia paliwa w ciągnikach lampą stroboskopową z czujnikiem wykrywającym ciśnienie w przewodach wysokiego ciśnienia. Lampa ma pokrętło ze zmianą wyprzedzenia wtrysku. Robię to tak, że podpinam czujnik do 1 rurki 1 cylindra, na pracującym silniku świecę lampą na znaki...
Dobra to chyba najlepszą decyzją będzie kompresor PES G2 Dla tego auta który był specjalnie produkowany dla tego silnika. Spory wydatek ale skoro nie ma drogi na skróty :/ Pomijając wszelkie dyskusje prawne itd. Są różne drogi ale podnoszenie mocy silnika aby to miało ręce i nogi nigdy tanie nie było (nawet jak sporo robi się samemu). Wszelkie Chińskie...
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Jak jest możliwość sekwencji to czemu nie? Zawsze to lepiej działa niż 2/1 gen gazu. Niecałe 200 zł reduktor, wtryski 4 sztuki ze 200 - nowe oczywiście i nie valteki, sterownik stag 4/qbox basic (używka) ze 200 z czujnikiem ciśnienia najlepiej tym nowszym ps-04 nie tym starszym, troche węży 12mm i jazda. Jak będziesz miał już kabel to się podłączysz...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
No i sprawa ma się następująco. Po obniżeniu ciśnienia do 1.1bar korekty falowały od 0.3 do -17.0 po przygazowaniu zmiana -5 do -18 bardzo niestabilnie. Na wyższych obrotach dziura i brak mocy. Czasy wtrysków LPG wydłużyły się do 2 mili sekund na plus w stosunku do benzyny. Totalna katastrofa. Myślę że wtryski gazu mają brudne tłoczki lub sprężyny są...
Jestem po zmianie wtrysku, Sytuacja bez zmian ... ciśnienie utrzymuje się ok 1 minuty w układzie CR
Na podstawie tego co na załączonych zdjęciach, sugeruję podnieść wartość ciśnienia na reduktorze (Psys) do wartości 2.15 bara, ustawić tą sama wartość w par. 21 Idle_level, a par. 6 Low_level na 1.6 bara. Przy ciśnieniu 2.15 bara, par. LPG_cor z 36% powinien zejść w okolice zera. Przypuszczam, że zdjęcia były robione przy silniku pracującym na wolnych...
Właśnie nie ma nic innego sensownego, rozważałem jeszcze nissanowskie vq35de revup ale jest ich zbyt mało tak samo skrzyń i jeszcze jeden minus to V6 więc 2x wydech i niepotrzebna masa. Teoretycznie mogę wyjąć wtryski i wstawić "zaślepki" i usunąć pompę wysokiego ciśnienia, tylko szkoda bo ten wtrysk robi dobrą robotę. P.S. Chciałbym zerknąć na sterownik...
No tak. Problem tkwi może że sterownik nie widzi albo widzi głupoty na czujnika ciśnienia na listwie. Zrób eksperyment. Podepnij potencjometr na sygnale z czujnika i zobacz czy zmiana napięcia wpłynie na prace Dodano po 2 A gdzie wchodzi sygnał z czujnika. Na ten 48 nóżek? Dodano po 8 Bardzo twarda ta praca?
Odświerzyłem swoje wiadomości w tym temacie. Sorki, że dopiero dziś pisze ale wcześnie nie dałem rady. Dokładnie tak właśnie się działo. Raz samochód potrafił przejechać kilka set kilometrów, a raz wystarczyło kilkanaście aby zalogował się błąd. Problem leży w tym, że po przełączeniu na gaz wtryski benzyny przestają pracować co powoduje zmianę ciśnienia...
Przy niższym ciśnieniu będą większe mnożniki czasu wtrysku, ale wtryskiwacze będą nieco precyzyjniej dawkować gaz. Po zmianie ciśnienia konieczne jest dobranie nowych mnożników. Prawidłowo wyregulowana instalacja IV generacji nie wpływa na osiągi samochodu.
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
po co ruszasz ta pompe , zostaw na tych 55 i tez bedzie dobrze ... No jak to po co, hobbystycznie, ale jak odpowiedziałeś w wątku, to mam inne pytanie zmiana ciśnienia z 190 na 220 powoduje późniejsze otwarcie wtryskiwaczy czyli kręcimy pompą w którą stronę? zielona strzałka czy czerwona? aby ustawić prawidłowy kąt wtrysku.
Jeśli masz taką możliwość w swoim sterowniku, to wyłączaj wtryski gazu pojedynczo i wtedy patrz. Nie mam u siebie takiej opcji w sterowniku lpg. Na benzynie na wolnych podglądając korektę krótkoterminową, oscyluje ona w granicach 0 +3. Przełączając na gaz trzęsie budą i korekta krótka idzie na -25%. raczej sprawdził bym wtryskiwacze niż reduktor, jakby...
Jeszcze jedno ... jak poskładałem traktor , chciałem ustawić kąt wtrysku i okazało się że jest za późny . mimo ustawienia pompy na max -do silnika. Kombinowałem z sprzęgłem pompy. Ale to albo za wiele lub za mało, potem pomyślałem że jest przestawiona pompa Wtedy rozebrałem rozrząd i okazało się że po pokręceniu wałem z 60 razy znaki są ok. jednak jest...
Przede wszystkim zacząć od zbadania - czy nie ma wycieków. To pierwsze. Druga sprawa - zapłon. Kolejna rzecz - oponki (ciśnienia). Następna - zmiana techniki jazdy. Na koniec pompa i wtryski. Sporo rzeczy jest do sprawdzenia i tak na odległość bez pomiarów raczej się nie da a przyrząd diagnostyczny (myślę: allegro) kolega odeśle z powrotem :-) Za nadmierne...
To czujnik ciśnienia gazu i ciśnienia w dolocie, więc jest niezbędny. Kolego, to Ty nie masz pojęcia - czujnik ciśnienia w dolocie to właśnie jest MAP sensor... Utrzymujesz jakąś prędkość aby czas wtrysku się utrzymał na stałym poziomie, przełączasz na LPG i patrzysz co się dzieje. Już Ci pisałem co przy takim strojeniu myślę na temat stałości czasu...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Mam pytanie jakie jest ciśnienie otwarcia wtrysku dla 1,8D i 1,8TD. Po zmianie końcówek koles je ustawiał ale leją a nie pylą.
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
o naprawie ustawiłem ciśnienie na 2,2. Być może wcześniej nastawy były pod całkowicie inne ciśnienie. Tego nie wiem. Ustawione ciśnienie gazu na reduktorze nie ma istotnego wpływu na dawkowanie ilościowe gazu. Algorytm sterownika Prinsa przelicza czas wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu. W tym przeliczeniu uwzględniane jest ciśnienie i temperatura...
Po reprogu bedzie opcja zmiany grzania swiec. Wystarczy wgrac najnowszy soft. powiem strzeże zrobiłem trochę tych reprogów ale nie zaglądałem czy taka zmiana jest żeby była możliwość regulacji grzania świec dużo rzeczy widziałem ale regulacji grzania nie, dla mnie wystarczy, dobry silnik, dobre wtryski, sprawny układ wysokiego i niskiego ciśnienia,...
Wiesz wydaje mi się że zmiana mechanika to najlepsze rozwiązanie. Skoro brak napięcia w sieci CAN no to jak połączył się i odczytał błędy z EGR bo skoro takie były to tylko w PCM. 2 bary w układzie paliwowym (skoro podnieniał czujnik to sądzę że na rampie) to praktycznie to jest brak ciśnienia. Tam występuje dużo wyższe ciśnienie znaczy powinno występować...
Żeby cokolwiek modyfikować przy silniku na wtrysku, trzeba mieć interfejs diagnostyczny + mapy do niego. Zmiana wydechu powoduje zmianę przepływów przez silnik co przy starej mapie zmienia skład mieszanki. Podobnie zmiana cylindra na 65 (Morini) lub 70 cm³. Malossi dawało do zestawu swoje ECU z oprogramowaniem pozbawionym wielu systemów kontroli...
Panowie i Panie. jaka kolwiek zmiana nachylenia czy offsetu ma ogromnie znaczący wpływ na czasz wtrysku beny. bawiąc się powyższymi zwracajcie uwagę na to aby nie zmieniał się czasz wtrysku beny bo to właśnie skutkuje waszymi problemami. a ty kolego masz za małe dysze wtryskiwaczy i zmniejszenie ciśnienia znacznie zmienia czasy wtrysku rozwierć dysze,skalibruj...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa Dawkę paliwa ustawia się taką skośną śrubą regulacyjną na tylnej pokrywie pompy. Odkręcasz nakrętkę kapturową klucz 22, luzujesz nakrętkę kontrującą klucz 22 i możesz pokręcić całą śrubą.Jest w niej wkręt na śrubokręt-jego nie trzeba ruszać. Dodam że pół obrotu tej śruby to duża zmiana...
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Zamień miejscami wtryski i wtedy spójrz czy błąd powędruje wraz ze zmiana wtryskiwacza, przy okazji sprawdź ciśnienie sprężania na 2 cylindrze, jeśli ciśnienie ok i błąd powędruje wraz ze zmianą wtrysku, wtrysk do wymiany jeśli nie powędruje szukaj dalej.
Golf 6 1.4tsi cavd po zrobieniu softu z serii na 200 km po jakimś czasie zaczął wypadać zapłon na 2 cylindrze przy 6k rpm i wtedy odłącza cylinder świeci się epc i check. błędy wtedy były wielokrotne wypadanie zapłonu deaktywacja cylindra wypadanie zapłonu cyl2 podmieniłem świece cewki dalej to samo ostatnio zmieniłem wtryski dalej to samo teraz doszło...
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Witam, Mam problem z regulacja OMVL Dream XXI N. Samochód to Fiat Bravo 1.8 16V 115 KM. Ostatnio wymieniłem listwę na plastikową OMVL fast. Zmieniłem też reduktor, ponieważ przeciekał (na nowy z regulacją, również omvl). Wydaje mi się, ze na nowym reduktorze listwa strasznie głośno klepie... Czasy wtrysku gazu są dużo wyższe od benzynowych. Przy dyszach...
Co wchodziło w skład regeneracji ? Sama zmiana mechaniki wtrysków czy również ustawienie ciśnień ?
Ale zaraz, po co wymienisz od razu wtryski? NIe myślisz wcześniej zrobić tego halla? Sprawdzić ciśnienia tandem ,wiązki itp? Przecież po zmianie wtrysków błąd halla nie zniknie.
Witajcie nie wiem czy odpowiedni dział ale jak nie to moderator przeniesie. Problem jak w temacie znany od dawna jednak wykonałem kilka czynności i dalej problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny z rana lub gdy ostygnie pali normalnie, natomiast na ciepłym ciężko zapala trzeba kręcić po kilka razy czasem silnik zaszarpie ale ogólnie zapala. Zasięgnąłem...
Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Czasem mam wrażenie, że niektórzy wypowiadają się bez względu na stan wiedzy technicznej, wprowadzając w błąd (prawdopodobnie nieświadomie) użytkowników holenderskich instalacji LPG. By nie być gołosłownym kilka faktów: - reduktor AG SGI (występujący również w nowszych wersjach...
Najłatwiej będzie przerobić mapę wtrysku softem od tuningu. Dawka gazu najprawdopodobniej jest stała a zmiany dawki roboczej obliczone dla PDE są takie same jak dla zwykłej pracy pompowtryskow. Wystarczy obniżenie dawek w sofcie, ingerencja w ciśnienie doladowania nie przyniesie spodziewanego efektu (będzie brakować momentu). Lepiej np.zmniejszyć wartość...
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. Czy ktoś się zastanawiał w ogóle jak ten system pompy wtryskowej pracuje? Bo ja zadałem sobie takie pytanie i postanowiłem to przeanalizować. Pomocna była tutaj strona przedstawiciela serwisu Boscha, który opisał działanie systemów elektronicznych w pompach wtryskowej. Musiałbym teraz odszukać ten materiał, nie...
Odnośnie turbo ze 110 konnego silnika to żadnej mocy Ci nie przybyło bo te ze 110 i te z ALH to są te same turbosprężarki o tej samej wydajności i ciśnieniu doładowania regulowanym przez sterowniki zarówno w ALH (90 KM) jak i w AHF oraz ASV (110 KM); odnośnie pompy paliwa w baku to u Ciebie takowej nie ma, masz tylko pompę wtryskową z sekcją niskiego...
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Sami gazownicy.... A chłop i tak nie jest aktywny. Co tu porównywać? Zapinasz AFR i stroisz. Pasuje to ok, nie pasuje to zmiana dysz lub ciśnienia. To gazownik ocenia i decyduje na podstawie pomiarów i wiedzy. Nie ma reguły na 20% - np valvetronic albo zrób to na kme w niektórych 8 zaworowcach. No i pomiar w OL bez AFR o kant zada. Przy pracy z podciśnieniem...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
dobrać odpowiednie nawiertki i podmienić stare gniazda wtryskiwaczy w kolektorze. NIe powinno byc z tym żadnych problemów. Dodano po 37 Mam wrażenie,że to falowanie które pojawia się na lpg może wynikać z jakiejś lewizny w kolektorze ssącym - TYLKO SKĄD ? Miałem już nadzieję, że to wtrysk ale wyniki pokazują, że pracują wszystkie równo./ śrubę reduktora...
Mam wydruk z serwisu Bosch wtryski sprawne Standardowo wtryskiwacz jest sprawdzany tylko w kilku przyjętych punktach pracy ( przy dobrych wiatrach ,bo najczęsciej przy jednej wartości ciśnienia i jednym czasie otwarcia) , podczas gdy zmiana warunków w samochodzie odbywa się płynnie i obejmuje znacznie większy zakres zmienności. Sytuacje, kiedy wtryskiwacz...
Ten numer z pompą po regeneracji już przerabiałem Od razu powiem ile mnie kosztowały elementy po regeneracji. Pompa - 600zł + wtryski - 1400zł. Kasa poszła w powietrze. I pomyśleć, że firma która to robiła ogłasza się na portalu "dla miłościwie nam kupujących". Każdy wie o jaki chodzi. Na temat przebojów z Clio można by napisać cały artykuł na kilka...
Bez zmian, cisnienie na szynie spada podczas rozruchu. Zdemontowne wtryski i wyslane do sprawdzenia.
Powinieneś podpiąć diagnoskop i sprawdzić parametr "synchronizacja wału korbowego i wałka rozrządu". Jeżeli czujnik wałka nie zgrywa się z czujnikiem na wale to nie odpali. Ew. możesz sprawdzić oba czujniki czy dają sygnał. ZMIANA 11.04.2011/19:24 Przepraszam, zagalopowałem się, powyższe oczywiście jest bez sensu - jeśli na rampie nie ma ciśnienia to...
trzeba popatrzeć na mase sterownika. Masowanie jest realizowane pękiem brązowych kabli, przykręconych do sruby na głowicy w okolicy drugiego wtryskiwacza,mniejwięcej jak regulator ciśnienia. Dalej-gdzies tak od roku modelowego 1996 nastąpiła zmiana-był stosowany układ simtec 56.1, wprowadzono simtec 56.5 Jeden z nich korzystał z nadajnika na wale hallotronowego,...
Z moich przemyśleń to zgadza się troszkie to można zmiejszyć. Do założyciela tematu. Mam astre 3 1,7cdti na denso to jest to najnowocześniejsze. Autko przy mojej spokojnej jeździe paliło średnio 4,5l średnio i nie bujam. Później troszkie chyba przegapiłem zmiane filtra paliwa i co za tym idzie wtryski się posypały. Trzeba było wymienić. No i co się...
Trzeba sprawdzić czego mu zaczyna brakować. Wpiąć się w układ zasilania paliwa i sprawdzić cisnienie powyżej tych 4 tyś. To że po zmianie wtrysków nic sie nie zmienia nie znaczy, że cisnienie jest prawidłowe co warto sprawdzić. Jednak trzeba szukać sprawę iskry. Zrób logi w vagu i sprawdz czy któryś parametr nie odbiega.
AFR - Air to Fuel Ratio - stosunek ilościa powietrza do paliwa EGT - Exhaust Gas Temperature - Temperatura gazów wydechowych Dodano po 6 1. czyli jeśli mi gaśnie (bardzo rzadko) przy wysprzęglaniu w mieście to mam źle nastawy bądź dysze dobrane. Tylko jeśli to się zdarzy to jest to najczęściej przy małych prędkościach i wysprzęglanie z obrotów poniżej...
Witam. Mam pytanie jakie spalanie ma MAN TGA18 530 silnik D2876 common rail 2003 rok Wymieniłem wtryski, pompę paliwa, czujnik doładowania, zero błędów, wszystkie ciśnienia na teście dobre, turbina na maxa daje1,7bara a auto pali od 40 do 43litrów. Czy może trzeba zmienić koła na mniejsze bo teraz mam 295/80/22,5. Może ktoś miał podobny problem. Auto...
Witam Wszystkich! Mam taki problem może zacznę od początku,Kupiłem 3msc temu Opla Vivaro 2.0dci 90km 170tys przebiegu (niby sie zgadza z strona zagraniczna,stan samochodu rownież nie jest zniszczony) samochód sprowadzony,sprzedąjacy mówił ze lekko podkapca bo długo stal i trzeba go rozjezdzic niestety jazda nic nie dala i zaczął się problem z Kopceniem...
Chodzi o listwę kabli na wtryski? W poście mówiłem o wiązce która jest do okoła silnika, bo może w niej jest jakaś zmiana. Jedyne co mi nie pasowało ze starej wiązki która została przy aucie, a która miała pasować do nowego silnika to wtyczka 2 pinowa na regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Pompa okazała się trochę innego typu, również Boscha ale...
Sorki z punkty - one się ustawiły automatycznie... Byłem sprawdzić. To wyjście z reduktora jest podłączone do klektora. Jest trójnik - 1 przewód idzie do reduktora, 2 do wtrysków benzynowych, 3 do kolektora powietrza. http://obrazki.elektroda.net/51_12698021... Nie wiadomo jednak co mieli na myśli twórcy softu do Verony opisując opcję wyboru...
Witam. Noszę się z zamiarem nabycia interfejsu do sterownika, a aktualnie studiuje instrukcje AcGasSynchro. Sprawa nie wygląda na skomplikowaną, ale że nie do końca rozumiem wszystko, z czym mam tam do czynienia, to chciałem zapytać o następujące kwestie: -w programie jest wykres czasu wtrysku i ciśnienia kolektora. Czy ciśnienie kolektora jest w jakiś...
Nic, bo i po co? Z 75 konnego osiołka chcesz rakietę zrobić? To staroć z pośrednim wtryskiem, każda zmiana mająca na celu podniesienie mocy zwiększy drastycznie spalanie. Więc gdzie tu sens takiej zabawy? Pełny mod tego silnika, to przeróbka pompy, na wydajniejszą ( tłokorozdzielacz o większej średnicy i skoku), ten słynny "boost pin" i dłubanie w kierunku...
W końcu udało się wymienić sterownik, stara konfiguracja się wgrała. Elektozawor się załącza, słychać pstrykniecie i zwiększa się ciśnienie gazu. Ciśnienie gazu wyregulowałem na reduktorze. https://obrazki.elektroda.pl/2952941700_... Samochód początkowo wracał na benzynę, wyświetla błąd elektrozaworu ( błąd za wysokiego ciśnienia nie...
Zmiana wtrysków jest oczywiście najlepszym rozwiązaniem , polecam hana 2001 , zielone, pojedyncze , z prawidłowo nawierconym kolektorem i zainstalowane pionowo przez ogarniętego gazownika ( nie będzie tanio) lub samodzielnie zgodnie z wytycznymi producenta instalacji dostępnymi na jego stronie. Nie warto wiercić ani zwiększać ciśnienia ( popatrzyłem...
Na początek sterowanie grzałkami sond do sprawdzenia.Możliwe wadliwe ecu jak to w oplach.Prykanie z wydechu to pewnie wypadające zapłony.Ciśnienie paliwa,wtryski ,dolot ,wydech?Zmiana testera i mechanika wskazana.
Jeśli więc coś uleganie zmianie (ciśnienie paliwa, ciśnienie otwarcia wtrysku, przepływ wtryskiwacza) to cała ta idea "bierze w łeb" i ustawia się "na słuch"... No jeszcze może ulec awarii czujnik w nastawnik i pokazywać źle napiecie. idea tej regulacji jest taka, że staramy się ustawić nastawnik w takiej pozycji, aby dawka widziana przez VCDS zgadzała...
witam, pacjent opel movano 2,5 dti z 2002roku. błędy - zawór EGR(jest odpięty i zaślepiony gdyż wtyczka z pinami zgniła) błąd w obwodzie grzania świec auto nie odpala, tylko na samostara i to trzeba trzymać gaz do podłogi i na obrotach ponieważ od razu gaśnie ciśnienie na listwie skacze pomiędzy 80-140 bar pompa paliwa w zbiorniku działa. filtr paliwa...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ? falowanie tak jak by brał powietrze i pozniej wchodzi na wysokie obroty gdzie 4000 ale tylko to sie dzieje na benzynie . Dodano po 1 Nie jestem pewien ale seicento chyba gubiło ustawienia wyuczone jak się na dłuższy czas odłączyło akumulator - 20-30 minut. Niczego...
wtrysk gazem lać nie będzie. tam jest gaz w fazie lotnej. nie ciecz. ale benzynowy może lać. gaz rozłącza pompę paliwa ? bo gdy nie /a koltec nie odcina/, a któryś wtrysk pb byłby np. zapieczony i otwarty to mógłby mieszać dodatkiem benzyny przy pracy na gazie. wprawdzie na spalanie lpg to nie miałoby chyba wpływu :?: , ale pb raczej szybko by ubywało....
Sonda nie żyje, samochód jest zagazowany, ale nie tu problem. Co do czasów wtrysku to może trochę źle napisałem zimny (30 st C) ok 6-7 ms , natomiast tu zimny chodziło mi jeszcze kiedy dobrze pracuje (np. 79 st C) a ciepły powyżej 80 st C kiedy już pracuje źle. Najważniejsze jest to że pogorszenie pracy jest gwałtowne, w ułamku sekundy i na wszystkich...
Przeglądając pobieżnie logi-moim zdaniem: EGR- działa prawidłowo, widać reakcje przepływomierza. Doczepił bym się tylko do ciśnienia w dolocie (Grupa 11) w zakresie obrotów od 2500 do 4500- to raczej nie jest przyczyną wibracji. W jakim stanie jest dwumasa? Dwumas jest w porządku. Po przeglądzie: Gruszka turbiny dziurawa, wymieniona na sprawną, zmienna...
Chyba jednak zatoczyliśmy koło, moje pierwsze pytanie dalej jest aktualne. Ale właśnie, czy ciśnienie gazu na reduktorze jest takie samo od pełnego zatankowania do końca? Odpowiedź możliwa tylko poprzez sprawdzenie ciśnienia z podpiętym komputerem (albo manometrem) w czasie jazdy od pełnego napełnienia do zera gazu w zbiorniku. Oczywiście nie koniecznie...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Metoda nieco niedokładna. Wpływ na wynik Twoich wyliczeń będzie miało parę czynników: -średnica dyszy i jej zmiany wynikające ze zużycia, -ciśnienie wtrysku i jego stabilność w czasie, -zmieniająca się lepkość oleju przy każdej dostawie, -jeżeli palnik bez podgrzewacza, to też temperatura oleju. W efekcie wyliczenie bardzo orientacyjne. Bez wnikania...
Projekt ECU silnika to b. trudny temat. Komponentów na silniku służących do pomiaru ciśnień, temperatur czy przepływów jest obecnie sporo, dodatkowo dochodzą czujniki prędkości obrotowej i fazy, regulacja ciśnienia w rail'u a w końcu sterowanie czasem wtrysku ( a raczej czasami bo dawek jest kilka)... Jak złożony jest to proces i jak dokładna musi być...
ps.Po za tym kolego chiptuning to w wiekszosci przypadkow opornik.Placisz kilkaset zl za opornik pieknie opakowany,a najlepiej schodza wlasnie te drogie bo ludzie sie nabieraja.Jak zaplace kilka stowek to pewnie mam cos lepszego,a to taka bzdura. Chiptuning to opornik? To bardzo ciekawe, ja musiałem wydać blisko 10 tys euro na samo oprogramowanie i...
Witam, wie ktoś czy ciśnienie reduktora LPG w silniku 4.8 (BMW E65 750i) ustawione na 1.2 bara jest w normie? Byłem u gazownika z powodu pękniętego przewodu, zwlekałem kilka miesięcy (tania benzyna) i musiał on skonfigurować od nowa wszystkie sterowniki przy czym powiedział, że wcześniejsze ciśnienie reduktora wynosiło 3 bary co jak się dowiedziałem,...
Witam szanownych kolegów! Po obszernej lekturze tego wątku dochodzę do wniosku że ilu użytkowników tyle teorii o instalacji PRINS. Chciałbym się podzielić z szanownymi kolegami wnioskami dotyczącymi użytkowania instalacji LPG PRINS. Najważniejsze co chciałbym uściślić to zasadę działania instalacji PRINS. Jedyny element jakim jest powiązana instalacja...
Witam ponownie dziś byłem na kompie sprawdzić błędy i nic nie było z błędów ale mechanik sprawdził jeszcze inne parametry silnika i stwierdził ze ciśnienie paliwa skacze (z resztą sam widziałem wykres idealnie rytmiczne się waha ciśnienie) i mechanik powiedział że albo któryś wtrysk albo regulator ciśnienia w pompie siedzi ale raczej wtrysk. I poradził...
Powinno być dobrze mniej więcej zakres ruchu widać na dźwigni przy pompie zimna pompa może mieć mniejsze ciśnienie, masz zły statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku (zmiana dżwigni powinna wywoływać reakcję silnika, sprawdż to przy odpal. daj tą dźwignię na max ) odpisz jak ruszy!!
jedz do gościa i niech poprawia bo łaski nie robi w końcu wżiął za usługę pieniądze tu raczej nie ma co poprawiać tylko wrócić do oryginalnego oprogramowania - pytanie tylko jakie były warunki umowy na zwiększenie mocy i "kłopotów" w sterowniku silnika sa i czy został zgrany wcześniej oryginalny wsad z ECU sa , w każdym razie wiadomo już, że robił...
Przyszła i na mnie kolej skrzynia rok po remoncie nie chciałbym jej spalić lub zniszczyć proszę o pomoc : Citroen C5 2.0HDI 109km 2002r. Skrzynia AL4 Pierwszy błąd: Regulacja ciśnienia (odchylenie/wartość żadana) reszta: Brak informacji o rodzaju usterki: C2616 P0027 P2786 Oto kolejne błędy: Poślizg sprzęgła/hamulców P2202 oraz: Brak informacji o rodzaju...
Witam serdecznie. Nie wiem już co dalej robić . Problem dotyczy Laguny 3 2.0 Dci. Auto przy próbie przyśpieszania wywala czerwony komunikat "ryzyko awarii silnika " i jeśli przekroczę 2 tys obrotów zgaśnie. W warsztacie zregenerowali wtryski gdyż przelewały , jednak problem nie ustał. Później wymieniono regulator ciśnienia na pompie i dalej bez zmian....
Witam, po chwilowej przerwie temat ruszył, podrzuciłeś Jacek bardzo dużo informacji więc odniosę się do nich w kolejności: - dysze oryginalne czyli jakie :?: miałem chyba 2,8mm, gaziarze mieli problem z ustawieniami, po konsultacji podobno z Landi zalutowali i zmniejszyli na 2,4mm - ja po wielu próbach doszedłem do wyrównania czasów wtrysku przy dyszach...
Witam Mam pytanie odnośnie modyfikacji mapy do Passat b5 1.9 tdi AHU. Mianowicie zmieniłem oryginalne wtryski z ciśnieniem wtrysku 190/300 na wtryski 220/300 od ASV. Oczywiście także zwiększyłem napięcie na nastawniku jakieś 5% w zakresie dawki od 25/mg/suw, oraz ciśnienie turbo w boost na 1.1 bar. Czy powinienem zmienić mapę odpowiedzialną za kąt wtrysku...
Witam.Stratus cabrio 1996 rok.Auto uruchamia sie na 3,4 sekundy i gaśnie.Pompa paliwa nowa po właczeniu zapłonu po sekundzie odcina prąd od pompy paliwa ale po podaniu zasilania pompie bezpośrednio i pompuje cały czas jest bez zmian dodam że cisnienie paliwa do wtrysków jest prawidłowe.Mam 2 klucze orginalne z pilotami kolor czarny ale piloty nie działaja,co...
czujnik ciśnienia gazu chyba powinien być za filtrem gazu, wtedy mierzy rzeczywiste ciśnienie dochodzące do wtryskiwaczy, nie z przed być może zapchanego filtra. czujnik temperatury, też jego wskazania mają wpływ czy odpali czy nie. jeden i drugi pewnie sprawdzisz miernikiem. jeden ma reagować na temperaturę, wraz ze zmianą temperatury powinna się zmieniać...
Błąd jest właśnie zastanawiający i głowi mnie to, ale faktycznie on na listwie ma za małe ciśnienie. Zmiana czujników nic nie pomogła, rozrząd ok to wtryski oddałem na sprawdzenie. Na jednym cylindrze miał przedmuch i to on jest uszkodzony, pozostałe 3 wtryskiwacze w miarę trzymają wartości, ale ich żywot też nie jest za długi, bynajmniej tak powiedziała...
Powiem tak kolegom: Wszystkie sześć leją tak samo. A czy woda je niszczy? nie wiem. Wiem że na listwie w samochodzie jest tak samo. Więc pozwoliłem sobie wypróbować z wodą. Myślałem że może za małe ciśnienie ale ciśnienie robocze ich to 2,5 bara a tu jest 3 bary. Tak czy inaczej zmieniając ciśnienie nie ma zmiany tryskania.
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
zmiana ciśnienia czujnik ciśnienia wtrysku regulacja ciśnienia wtrysku
chrysler voyager zasilania brother pasek wydruk bascom maskowanie bitów
ładowarki everactiv ładowarki everactiv
Wybór żarówki: barwa zimna czy ciepła? Wymiana płyty głównej Satel CA-10 na inny model