mozna ...
Dokładnie chodzi o dodanie gazu a zmniejszenie spalania ON. Nie będe sie rozpisywać o gazie a chciałbym dowiedzieć się o oszukaniu ecu. kwantor a mógłbys powiedzieć dlaczego nie wyobrażasz sobie tego?? Mniejsza dawka to krótszy czas wtrysku paliwa, prościej tłumacząc - oszukanie sterownika tak, że przy 1500obr/min dawka paliwa jest taka jak np do 1000obr/min....
Teraz masz problem, tam nawet dziesiatki milimetrĂłw to juz zmiana dawki. Zostaje ci komputer, podglad wartosci rzeczywistych i zabawa. sam bez sprzetu precyzyjnie napewno tego nie ustawisz
kanały 13 18 i 21 do weryfikacji - pompki Dawka rozruchowa w na pompkach to mapa a nie zmiana w adaptacjach
VAG , kluczyk 8 oraz specjalistyczny klucz do pomp wtryskowych lub poswiecic kluczyc nr 7 i go nabijac . Dawka na 5 temperatura silnik 70-90 stopni
Witam potrzebuje kodu do vag do zmiany dawki rozruchowej. Audi a3 8l 1.9 TDI AHF 1998r Jakiego kodu?
Tyle tylko ,że ten patent nie rozłącza na stałe czujnika temperatury , a tylko na kilka / kilkanaście - zależy od pojemności drugiego elektrolitu / sekund - podgrzewa świece , tylko świece , bez zmiany dawki rozruchowej paliwa!
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
Witam. Czy zwykły kabel od Chińczyków obsłuży mi program VAG? Chodzi mi o zczytanie i kasowanie błędów lub prostej diagnostyki silnika, jak dawka paliwa, kąt wtrysku i zmiana nastawu dawki początkowej. Odczyt z turbiny w VW Passacie B5 z 1999 r. - 2002 r., wersja B3, silnik AFN 110 km. Więcej tam nic nie trzeba robić, bo to silnik po swapie do innego...
Jak mi powiesz jak go wydostać? Masz carproga ?
Zmiana dawki w adaptacjach pewnie nie pomoże , bo problem jest inny. Mapa dawki jest tak zrobiona, że na ciepłym silniku poniżej 250obr/min wynosi 0. Problem najczęściej tkwi w słabym aku lub rozruszniku. Trzeba zmienić dawkę w mapie i zrobić korektę na osi obrotów ale bez przesady bo dwumasa ucierpi.
Tyle wiem :-) ale i tak i tak muszę je kupić. PS. (at)T5 - A o co chodzi?
Witam, posiadam ciągnik International 745XL i w nim niedawno oddawałem pompę wtryskową paliwa do regulacji ciśnienia, jest to pompa Bosch VA i mam taki problem, ponieważ ciągnik nierówno pracuje przy ok 1000 obr/min a przy wyższych obrotach już jest gładko, podejrzewam, że dawka paliwa może być za mała i chciałbym to wyregulować. Więc takie pytanie...
http://loginvcdsvagcom.blog.pl/2017/02/0...
Witam. Pytanie dotyczy VP44 z allroada. Czy jest możliwość zmiany dawki paliwa w pompie vp44? Zamontowałem elektronikę z innej podobno o tym samym numerze. I mam z nią mały problem. Mianowicie injection quantity wynosi u mnie 12-15mg a powinno max 8mg. Odczyt w grupie 1 w wartościach mierzonych. Reszta parametrów w normie. Objawia się to tym, że spala...
PW.
Witam, tak tez ustawialiśmy tylko jak to w teorii przy zalozeniu ze wszsytko jest nowka sztuka, a nie jak na starym zmęczonym sprzęcie. Zrzuciliśmy kolektor wydechowy i dopiero wtedy ustawilismy temperature zakres ruchu pompki po obwodzie 5 mm generuje bardzo duza zmianę dawki i co za tym idzie mozliwosc precyzyjnego ustawienia. Silnik jest dosc mocno...
Na zimnym będzie palił bo dawka jest większa.Mała różnica w obrotach rozruchu sprawia bardzo często problem na ciepłym. Pomaga naprawa rozrusznika z czyszczeniem mas i zasilania,lub ew. zmiana dawki na ciepłym różnymi metodami.
ajemniczy problem gorszego odpalania od paru miesięcy Zmiana dawki startowej 1.9JTD - uszkodzone wtryskiwacze - podobny efekt uzyskasz odpinając czujnik temperatury płynu.
Problem rozwiązany. Przeprogramowano sterownik silnika - zmiana dawek rozruchowych oraz wydłużenie czasu grzania świec żarowych. Auto zapala i pracuje poprawnie. Niemniej oznacza to pewnie początek końca żywotu wtryskiwaczy.
Zrób diagnozę ale pod kątem bloków pomiarowych, sprawdzi który z parametrów jest dziwny lub ulega jakimś zmianą. Głównie temperatura, napięcie zasilania dawka paliwa itp.
Zmiana dawki to nie rozwiązanie problemu tylko jego obejście. Przyczyna problemu jest nieznana.
Na prawym nadkolu na tabliczce
jest to czujnik temperatury sterowania wtrysku. Krótko mówiąc od zmiany dawki paliwowej ( ssanie )
zmiana obrotów (podwyższenie) czy też zmiana dawki nie usunie usterki czy też nieprawidłowości... poszukaj co jest przyczyną tego stanu rzeczy... bo nawet chwilowe "przypudrowanie" usterki jej Nie usunie...
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa Dawkę paliwa ustawia się taką skośną śrubą regulacyjną na tylnej pokrywie pompy. Odkręcasz nakrętkę kapturową klucz 22, luzujesz nakrętkę kontrującą klucz 22 i możesz pokręcić całą śrubą.Jest w niej wkręt na śrubokręt-jego nie trzeba ruszać. Dodam że pół obrotu tej śruby to duża zmiana...
napisałem "chyba" bo kiedyś miał 2kilo a ja dawno nie używałem bascoma i tylko mi się ta zmiana o uszy obiła i nie byłem pewien
Daj do zakładu gdzie ustawiają wtryskiwacze i pompy wtryskowe. Taka ilość otworków może powodować że dawka będzie za duża.
Odgrzewam kotleta. Latem wymieniłem czujnik temperatury, jednak nie przyniosło to żadnej poprawy. Sprawdziłem zarówno stary, jak i nowy czujnik za pomocą komputera diagnostycznego oraz multimetru – oba działały prawidłowo. W tytule sugerowałem zmianę dawki startowej. Aby zasymulować zimne warunki latem, dołączyłem do obwodu opornik, którym mogłem sterować...
ps. Ustawienie 0 w zakresie od 0-300 nie oznacza brak paliwa podawanego na rozruch. Takie ustawienie miałem przed zmianą do którego wróciłem.
po pierwsze to jaka zmiana ciśnienia powietrza? sprawdź lepiej jaka dawka jest na pompie wtryskowej i czy wtryski OK
zmiana dawki przy rozruchu na zimno
Teraz jest ciepło i poszukaj sobie o kłopotach z odpalaniem ciepłego silnika. Czeka Cię zmiana dawki paliwa w sterowniku. Zrób test, wyjmij bezpiecznik od świec żarowych, zeby nie grzały, odepnij czujnik temperatury i próbuj odpalić. Jak zapali bezproblemowo, pojechać na zmianę dawki.
Witam. Miałem identyczny problem (98 r. AHF, 110 km). Pomogła zmiana dawki paliwa na rozruchu (koszt 400 zł) - pali na dotyk.
(at)fake4r Zdejmij korek ze zbiornika paliwa,, rozgrzej silnik i sprawdź czy jest poprawa, dalej zdejmij filtr powietrza i zasłoń wlot ręką i czy wtedy ci silnik zgaśnie, następnie ustawienia spinki na iglicy w obu gaźnikach, trzeba popróbować zmianę dawki paliwa, dalej to nieszczelności wycieki, dalej rozpięcie kabli od gaszaka, dalej zmniejszenie...
A przed zmianą dawki ile było mg?
Który typ silnika masz, były dwa, zewnętrznie różniły się tylko chłodzeniem turbo. Masz immo na pompie? Za nim jest regulacja dawki. Dla Twojej informacji, zmianą dawki akurat mało zdziałasz w tym silniku.
interesują mnie wszystkie parametry w zakładce mixture, vehicle ,sensor. Możliwość zmiany dawki paliwa.
witam ...zmienić mulitiaplikator rozruchu, standard wynosi 1.000 zmień na 2.500 pomoże na pewno , ale na jak długo? Jak po uruchomieniu na plaka nie łapie obrotów i gaśnie, to zmiana dawki startowej już w niczym nie pomoże. SD - komputer serwisowy. Bez tego chyba sobie nie poradzisz, bo wyciąganie pomp, sterownika, czujników na chybił trafił, doprowadzi...
Skoro bez czujnika ma taki problem to zmiana dawki Ci nic nie da. Ściągnięcie wtyczki z czujnika powoduje zmianę dawki która jest i tak dużo większa niż to co możesz ustawić w VAGu. Ile obrotów ma silnik podczas kręcenia rozrusznikiem wtedy gdy ma ciężko odpalić? Może Twoim problemem jest rozrusznik bądź akumulator.
To jest typowy problem, ale wbrew obiegowej opinii jedyne słuszne rozwiązanie jest takie: Dobry akumulator i sprawny rozrusznik i będzie palił. Zmiana dawki też da efekt, ale to leczenie objawu a nie przyczyny.
Nie ma możliwości zmiany dawki mechanicznie. Komputerowo (np zwykły KTS) zmienisz tylko o 10% w jedną lub drugą stronę, oczywiście przekłada się to bezpośrednio na moc max, nie wpłynie to też znacząco na zużycie paliwa chyba że często masz pedał w podłodze.
Regulacja parownika,nowy,to zmiana dawki.
Zmiana dawki startowej pomogła
W takich sytuacjach nie ma dyskusji , naprawę zaczyna się od modyfikacji programu sterownika , czyli zmiany dawki startowej . jak mamy daleko do fachowca , trzeba sczytać flasha ze sterownika i wysłać komuś kto zrobi modyfikację policzy sumę kontrolną i odeśle , zabieg trwa 10min.
Zmiana mapy dawki rozruchowej paliwa jest jedynym możliwym i fachowym sposobem naprawy Twojego problemu. Wszystkie pozostałe metody nie naprawią samochodu.Mogą jedynie na jakiś czas poprawić odpalanie.
i jak twój mtz się prowadzi?? jak to z Tym jest? a czy odprężałeś silnk?? zmiana dawki paliwa?? dużo dało to mocy? masz fotki?\ a co myślisz o moim problemie?
Mało kto prowadzi usługi wróżkarskie a kolega nie podał żadnych szczegółów. Regulować obroty można falownikiem, przekładnią , wariatorem, zasilaczem regulowanym, przez zmianę dawki paliwa, przez odpowiednie motywowanie chomika , przez zmianę kąta natarcia łopat itp.
Słabe odpalanie na ciepło-zmiana dawki rozruchowej.
Hejka Zrobiłem sobie sterownik do opryskiwacza polowego z funkcjami praca, przelew, zadawanie ciśnienia, sterowanie elektrozaworami od hydrauliki. Chciałbym jeszcze zrobić automatyczne regulowanie ciśnienia tylko nie wiem jak się za to zabrać. W opryskiwaczu mam zamontowany zawór proporcjonalny i przepływomierz. Zawór to nic innego jak silnik dc na...
Witam dokładnie jest tak jak piszesz , ruszenie nastawnika spowoduje zmniejszenie lub zwiększenie dawki maksymalnej chociaż nie jest to wielka zmiana, generalnie proponuje dawkę zwiększać tam gdzie trzeba mapą momentu dawka jest wyliczana , konwertowana na napięcie napięcie wychyla palec,palec zadaje dawkę i tyle napięcie można porównać do linki gazu...
To ze trzęsie to może trzęsie dwumas. A sprawdzales wskazania przeplywomierza podczas tych zmian dawki paliwa?
Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
Witam, w temacie był poruszony temat zmiany dawki startowej w OP-COMie. Gdzie te ustawienia można zmienić? Nigdzie tego nie mogę znaleźć.
Witam Podstawowe, które odpowiadają za rozruch zimnego silnika i zmianę dawki. pozdrawiam
To podłącz tego autocoma na zimnym bez odpalania o sprawdź czy wszystkie temperatury które możesz zobaczyć są identyczne. O też temp co piszesz pochodzi z mapsensora. Generalnie na bolączki z tym odpalaniem w tych silnikach fiata najlepszym sposobem jest zmiana dawek startowych i gościa od tuningu.
Dawka rozruchowa jest ustawiana przed dawka nominalna. Ustawia ją się równo na wszystkich sekcjach. Przestawiając delikatnie tłoczek sekcji. Dawkę nominalną ustawia się dla pierwszej sekcji, później pozostałe 3 trzeba do niej doregulować przestawiając tak jak wyżej tłoczek sekcji. Co w efekcie da delikatna zmianę dawki rozruchowej.
czytalem duzo o tych dieslach i doczytalem ze strojenie powinno sie zaczynac od ustawienia sobie maksymalnego doladowania i potem dolewamy paliwa az zacznie dymic , to tak w skrocie nie wiem jeszcze co zmienia zmiana kata wtrysku
Ściągnij wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i zobacz czy to poprawi odpalanie ciepłego silnika. Jeżeli nie do zmiana dawki VAGiem Ci nie pomoże.
Umiejscowienie reduktora może być rużne. pamietac jednak należy, żeby obieg płynu był zapewniony. Bo gdy reduktor będzie wyżej niż naczynie wyrównawcze ,to mozesz stracić obieg płynu. I reduktor pokryje sie szronem. I silnik zgasnie. Taki będzie objaw.Drugie ten płyn powinien krążyć dobrze. Bo ma to wpływ na podgrzewanie reduktora zimą. Niestety reduktor...
Wolniejsze działanie nie wynika ze składu spalin tylko z dłuższej/wolniejszej pętli regulacji. Mikser jest dalej od silnika niż wtryskiwacze, działanie aktuatora gazu też jest powolniejsze niż zmiana dawki wtrysku benzyny.
Komplet wtryskiwaczy podmienionych. Bez żadnych zmian w pracy silnika, nadal twarda praca. Czy ktoś się orientuje czy pierścień magnetyczny na kole ma wpływna odczyt kąta wtrysku? Diagnoza postawiona - po podmianie sterownika pojawiło się poprawne wysterowanie dawką wtryskiwaczy i zmiana pracy silnika. Jeśli ktoś jest chętny na naprawę mojego sterownika...
Witam Mam takie pytanie czy w silnikach z rodziny 2.5 tdi jest możliwość zmiany dawki paliwa tak jak się to robi w silnikach 1.9 tdi, czyli login, adaptacja, wpisanie nowej dawki? Czy da się to zrobić VAG'iem? Pozdrawiam
To raz, a dwa mierz siły na zamiary. Nie można dac wszystkich suwaczkow na raz do góry, wieksza dawka w dielsu to wieksze egt, egt to ryzyko splyniecia tłokow... Podobnie z kątem wyprzedzenia wtrysku. Ja U siebie robie bardzo niewielkie zmiany, kazda zmiane sprawdzam i loguje.
Żadnej reakcji na zmianę dawki tzn. na 3mg, 5mg czy 8mg silnik kręci maksymalnie do 3k rpm. Kąta wtrysku nie ruszałem, bo wcześniej przecież normalnie silnik pracował, a wymieniony został tylko nastawnik.
Jest to zwiększona dawka i kąt wtrysku, kompensujący niską temp.silnika. Dla mnie, to właśnie w tym aucie jest ok.
Problem masz złożony ale do ogarnięcia. Udziel nam informacji co się zmienia najpierw i czy konsekwencją zmiany dawki paliwa jest zmiana masy powietrza czy na odwrót, bo to jest kluczowe. O przepływomierzu nic nie napisałeś czy nowy oryginał, zamiennik, czy nowy ze szrotu. Czego od nas oczekujesz jak nie potrafisz podać podstawowych wiadomości. Przenoszę...
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Ten typ tak ma, pomoże zmiana mapy dawki paliwa w sterowniku.
Ty jesteś zwyczajnym hejterem chyba. Pompa pada? Zmiana dawki startowej? Pompy mają się dobrze przez kilkaset tysięcy kilometrów, a dawka startowa jest dla ludzi, którzy nie potrafią naprawić samochodu. Jeśli chodzi o ten konkretny przypadek to tylko pudrowanie syfa - i w tym miejscu zakończę na tym, bo i tak nie przyjmiesz do wiadomości źródła problemu(uwaga...
Po wymianie węży konieczne jest ponowne strojenie auta. Generalnie sam sposób podłączania wtrysku do kolektora nie powinien mieć homologacji gdyż powoduje zmianę dawki w funkcji ciśnienia kolektora a co za tym idzie pogarsza spalanie i emisję trujących substancji.
EGR jest i był zaslepiony więc chyba nie to :) Układ paliwowy czyli szukać w pompie wtryskowej? Po zmianie dawki na wieksza auto sie lepiej rozpedza ale tez kopci wiecej.. Jest opcja, ze cos z dolotem nie tak?
witam problem bardzo częsty i każdy coś z tym robi , ja na początek sprawdzam aku , obroty rozrusznika i pobór prądu podczas rozruchu (fsa i nie tylko ma taka funkcje) jak to jest ok to ciśnienie na pompie . Jeśli chodzi o mapy to trzeba powiedzieć prawdę że to raczej pompowtryski nie maja dawek co kwalifikuje je do naprawy jeśli chodzi o zwykłą pompe...
Tego teraz nie rozstrzygniemy, bo nie słyszymy jak rozrusznik kręci. Jeśli ma małą prędkość obrotową, to warto sprawdzić też spadki napięcia na masach. Dodano po 2 Zmiana dawki rozruchowej u mnie zawsze rozwiazywała problem. W tych przypadkach nie miałem się do czego przyczepić w pracy rozrusznika.
Są dwa rodzaje kodów. To nie może być licznik błędów(prędkość pojazdu), ponieważ podczas ruszania nic się nie zmienia :p (tak wyczytałem) Dodano po 1 A co myślicie o zmianie dawki paliwa vagiem podczas rozruchu?
w chiptuningu zmieniana jest mapa zapłonu i wtrysku zmianę dawki paliwa to można za pomocą rezystora uzyskać-przyrost mocy prawie żaden a zwiększenie zużycia paliwa co najmniej 30% zidanel odpowiedź na twoje pytanie: Tak
Mamy regulację 1-9 w kodzie zapiecia sprężyny ale tu mam leki problem chciałbym utrafić za pierwszym razem. Oczywiście chcę zwiększyć moc w Ursusie 3512 z silnikiem Perkinsa 152 UR 3 cylindry 2500 cm3 pojemności i 47KM.mocy. O ile zmiana kodu zapiecja o 1 pozycję zmieni mi charakterystyke mocy lub dawki najlepiej w procentach. Orientacyjnie oczywiście...
bo się pewnie sprzeda. Tak tak handlujcie tymi podróbkami a pan Kocisz z Adako tylko na to czeka. Ok nie sprzedam. Może kiedyś wrócę do opla. Ale bądźmy szczerzy ,nie kupi ode mnie to kupi na aliexpress i co to zmieni? A nic. Ten pan z adako musiałby zablokować sprzedaż na Ali. Żaden szaraczek aby raz na jakiś czas skasować błędy nie wywali kilka tysi...
Mam pytanie do autora tematu. Jak sprawuje ci się ta instalacja? Męczyłem się z nią przez kilka lat(zacinanie krokowca, falujące obroty, gaśnięcie, chwilowy brak mocy, zmiana dawki gazu pomimo stałego obciążenie i przepustnicy w stałym położeniu). W końcu wymieniłem na staga i praktycznie zapomniałem że mam LPG.
zmieniłem na nowy. już się dowiedziałem że to wina pompy wtryskowej bosch. pompy bosch stosowane w dieslach (vw , bmw tds itp.) miały ten sam problem jedyny ratunek doraźnie oszukanie czujnik temp. zmiany dawki rozruchowej w sofcie w sterownika silnika. ale dzieki za czujność
Nie Tomek.Po prostu zastanawiam się czy to aby nie jest wymysł tunerów z dwumasą że po zmianie dawki Vagiem(fakt faktem w bardzo małym zakresie) dochodzi do odbicia "rezonansowego" a po modyfikacji map nie.Przecież tu chodzi o prędkość obrotową rozrusznika który zbiegiem czasu ją traci.
Kolega miał na myśli zmianę dawki paliwa w momencie odpowietrzania zbiornika, jakby na to nie patrzeć działa podobnie negatywnie co egr. Niestety taka instalacja gazowa jak i każda inna jest podatna a to na przepływ a to na ciśnienie kolektora dlatego nie sprawdza się w systemach vvt, egr, klapkowych itp. Trzeba kombinować żeby działało dobrze.
czy zauwazyles wieksze spalanie ??? za wyprzedzenia zaplonu odpowiada MAP SENSOR przyczyn braku regulacji moze byc wiele ,,,, rozgrzanie silnika i zmiana dawki reguluje czujnik temperatury plynu chlodzacego i temperatury zasysanego powietrza ,,,, czy przy jezdzie na samej bezynie zapala sie kontrolka od diagnostyki?? jesli tak i na samej bezynie wyzuci...
Kolega adamo dobrze kombinuje ... :D Problemem będzie tzw. ochrona koła dwumasowego, czyli odpowiednie obroty silnika do podania dawki rozruchowej przy ciepłym silniku, a tym samym uruchomienia go . Tylko że Niemcy nie wzięli pod uwagę tego, że części się zużywają ... Pomóc mogą 2 sposoby: Pierwszy to taki, że symulujesz silnikowi niską temperaturę...
Pierwsza rzecz która rzuciła mi się w oczy to dziwne połączenie rury od obudowy filtra powietrza do turbo. wyglądało to jakby ktoś uciął kawałek gumy i sztukował na opaski ściągające. W jednym miejscu na pewno widziałem zbyt mocne zaciśniecie opaską u przecięcie gumy. Także pierwsze co trzeba sprawdzić to tą szczelność w połączeniach. A czy kolejny...
Witam. Panowie mam pytanko odnośnie pompy wtryskowej. Jest możliwość zmiany dawki paliwa na suwaku rsw na listwie zębatej. tak jak w pompach mechanicznie sterowanej, chodzi mi o podniesienie dawek. Jest to pompa sterowana elektrycznie z EDC. Dodano po 47 Jeśli tak to w jaki sposób
Z powrotem przywróć dawkę paliwa na 0. Wykasuj błędy. Zrób tak odłącz akumulator, podłącz jak podaje w kolejności najpierw plus potem minus. Następnie postaraj się odpalić silnik i wtedy z czytaj błędy. Masz problem z immobilizerem -powodem tego może być zbliżenie kluczyka z innego auta w pobliże kierownicy. No i sterownik nie lubi tej ingerencji zmiany...
chip pewnie nie ingeruje w miejsce w którym dokonałeś adaptacji i wcale zmiana oprogramowania nie musi przywrocić pierwszych wartośći ,chip ingeruje w mapke z dawka paliwa i cisnieniem doładowania ,tak mi sie przynajmniej wydaje
Podpowiedziano mi, że można za pomocą programu VAag zwiększyć dawkę paliwa. Jednak te filmy na YT pokazują jak to się robi ale w silnikach diesla. Chcę zwiększyć trochę dawkę bo na ciepłym jakby słaby jest silnik, jednak nie wiem jak i gdzie na vagu szukać miejsca do zmiany dawki i czy wogóle się da to zrobić w silniku benzynowym 1.6 16V ?
A czy mogę gdzies znaleść logi czy musze iść do serwisu VW ??? Dodano po 4 Problem rozwiązany 12233 to login do wolnych obrotów , zmiany dawki startowej i może coś jeszcze (nie wiem)
Wróćmy do sedna. Pytałem o algorytm dla PWM - nie znacie, nie potraficie określić - darujcie sobie porady w stylu: napraw co zepsute. Mnie nie potrzeba informacji co ja mam robić, tylko szukam sposobów JAK. To, że wprowadziłem w przyczyny mojego zainteresowania tematem miało tylko przybliżyć cel modyfikacji, zatem adam7009 - żeby odpowiedzieć na pytanie...
Witam Wszystkich Poszukuję dokładnego opisu {tj. w którym bloku, jaką wartość wpisać aby podnieść dawkę lub obniżyć) dot. zmiany dawki paliwa w silniku 1Z za pomocą programu Vag, lub vwtool. Dodano po 2 Sorry za dwukrotne wysłanie tego samego tematu
Obrópka mapy ,naprawa pompy ewentualnie zmiana dawki rozruchowej vagiem ale to jest znikome.A podstawowa rzecz to spr akumulator i rozrusznik pozdrawiam Dodano po 4 Zmień dawke vagiem od tego zacznij ,no i akumulator spr przedewszystkim
Witam Wszystkich! Mam taki problem może zacznę od początku,Kupiłem 3msc temu Opla Vivaro 2.0dci 90km 170tys przebiegu (niby sie zgadza z strona zagraniczna,stan samochodu rownież nie jest zniszczony) samochód sprowadzony,sprzedąjacy mówił ze lekko podkapca bo długo stal i trzeba go rozjezdzic niestety jazda nic nie dala i zaczął się problem z Kopceniem...
w owym temacie nie jest dokładnie podana przyczyna, a jedynie rozwiązanie (ingerencja w ecu - czyli rozumiem zmiana dawki startowej) ale czy to nie jest leczenie syfa za pomocą pudru ? możesz trochę rozwinąć odpowiedź z tym przekaźnikiem ? na czym to polega ? dwumas i tak mam podjechany i czeka na wymianę. Chyba, że zrobię jak w mojej poprzedniej Borze...
Lepiej zrobić układ mierzący temperaturę. Od pewnej temperatury układ oszukuje sterownik i zaniża temperaturę do czasu odpalenia samochodu. Co do pompy to rzadko pomaga wymiana czujnika w pompie. Po 200tys km pompa jest wychlastana i należy ją albo zregenerować albo kupić nową. Zabiegi typu oszukiwanie sterownika czy zmiana dawki rozruchowej to odkładanie...
Do Speakers: nie chce mi sie z Toba klocic...pisz sobie co chcesz :) ale jednak cos napisze...kosci z seii tdaxxxx sa wydolne ale co z ich zasilaniem ??? 120Watt rms oznacza co najmniej 200-240 w szczycie!!! jesli masz jakies podstawy z fizyki to policz sobie czy wytrzymalby to zintegrowany z radiem bezpiecznik 10A - juz teraz wiesz co napisales ? Wzmacniacz...
Witam! Mogę Wam zaoferować chip tuning w Omedze z 2.5 TD w modelach ze sterownikami o końcówkach 427 i 428. Na dniach będę miał wykres z hamowni. Na 1, 2 i początku 3 biegu samochód traci przyczepność podczas gwałtownego przyspieszania. Program jest napisany przeze mnie metodą prób i błędów stroiłem program pod kątem wyeliminowania efektu turbo dziury,...
Co masz na myśli mówiąc "przegiołeś" ?? Nie twierdzę żeby usunąć sąde z układu wtryskowego w którym takowa pracuje, proponuję jedynie aby projektójąc wtrysk samemu iść taką samą drogą jak technika motoryzacyjna - naipierw w wtryskach sąd nie było. Branie pod uwagę tylko sygnału z sądy podczas dozowania mieszanki spowoduje zamianę silnika w coś ala oscylator...
No wiesz co !! nie masz się czym chwalić oprócz ciężkiej nogi. 1.4 to pojemnosc dla dzieci , kobiet i starców. Ale masz racje z tym spalaniem. Od kierowcy dużo zależy. Technika jazdy też się liczy. Dodatm tylko że zmiana dawek paliwa w instalacjach sekwencyjnych nie zmieni ilości spalanego paliwa lub zmieni niezauważalnie. Ja zmieniłem dawki w moim...
zmiana dawka rozruchowy zmiana dawka wtrysk zmiana dawka startowa
minidisc instrukcja oprogramowanie myszki suzuki wagon
Passat B6 2006: Światła "odprowadzające" nie działają Kombinacje kodu PIN z dwoma identycznymi cyframi