Zmiana gaźnika pomogła.
Problem zaczął się przed zmianą gaźnika i zawory były wyregulowane i dotarte
posiadam seryjny gaźnik mikuni nie mam pojęcia jaka ma pojemność w tym problem :/ jak to obliczyć zmierzyć ?
Napisałem do kolesia czy gaźnik jest oryginalny to napisał że sprzedał a mi pisał że dopiero jutro po 15.00 będzie mógł więc raczej chińszczyzna. Gaźnika nie mam gdzie kupić więc raczej go sobie odpuszczę. Takie pytanie co w ogóle może dać mi zmiana gaźnika?
Żal ograniczać jej prędkość, może zdławić na gaźniku zmniejszając średnicę gardzieli, zmianę dysz w gaźniku na mniejsze, zmiana koła łańcuchowego na wałku zdawczym.
Zmiana gaźnika na taki obsługujący LPG. Są konstrukcję typowo do HOND seria GX. Trzeba by coś dobrać powinno chodzić.
Jesteś pewien że to gaźnik jest przyczyną problemów. Jest to tak proste urządzenie, jedyne co tam może się popsuć to chyba tylko membrana. Zmiana gaźnika wiąże się z przeróbką połączenia go z regulatorem. Jeżeli jesteśmy przy regulatorze, masz go dobrze podłączonego.
Czy źle coś podłączyłeś ten gaźnik jest prosty i trudno coś tam namieszać ale trudno ocenić jak tego nie widzę.
Witam. Mam pytanie odnośnie gaźników, czy zmiana tłoka na większy (w moim przypadku 50 na 60) ma jakiś wpływ na gaźnik? Czy trzeba znowu regulować pływak?(Przepraszam jakbym napisał coś błędnego, dopiero zaczynam z motocyklami)
Po założeniu go i odpowiedniej regulacji gaźnika - powinno być wszystko dobrze.
podobno w chińczykach fabrycznie zawory strojone są na 0 i chodzi to do czasu. Zawory są ustawiane książkowo, tylko materiał jest chiński i szybko następuje skasowanie tego luzu z powodu zużycia zespołu zawór-gniazdo. W tych silnikach trzeba niestety często kontrolować luzy zaworowe.
Witam! mam problem z piła spalinową MS-180, po odpaleniu chodzi na bardzo wysokich obrotach, zmiana gaźnika z innej sprawnej piły nic nie dała, nie mam pojęcia co może być przyczyną? Proszę o rade co może być przyczyną wysokich obrotów.
Zmiana cylindra wiąże się również z przeróbkami w gaźniku.
Wymieniasz całość cały kompletny silnik który ma już wszystko łącznie z gaźnikiem.
zastanawiam sie nad zmiana tego gaźnika gdyz w mojej okolicy nie moge znalezc speca który by mi to zrobił.czy wszystkie gaźniki pasuja?na jaki najlepiej zmienić?
Ja mam 60ccm i mam gaznik 16N3-4. Iglica podniesiona na drugi ząbek od góry zębatka 17z i wycisnąłem z niego 82km/h. Więc mysle ze nie ma sensu zmiana gaźnika. Do 80ccm to rozumiem ale do 60? Raczej nie...
U siebie też mam tą linkę i początkowo przymocowałem pancerzyk opaskami do gaźnika ale zmiana prędkości była dość niewielka, poza tym trawę lepiej kosić przy wyższych obrotach dla lepszego jej wyrzutu z przestrzeni noża, koniec końców ustawiłem ramie do maksymalnej pozycji i zagiąłem element zaznaczony na niebiesko żeby się nie cofało. https://obrazki.elektroda.pl/5924760800_...
Jedyne sensowne i skuteczne rozwiązanie to zmiana na polski gaźnik.
Jakieś inne modyfikacje już są ? Wiekszy cyl tłok, cokolwiek ? Bo samym gaźnikiem nie wiele zmienisz a minimalnie dawki można zwiększyć zmianą dysz. A co do zmiany to trzeba bedzie szczelnie go połączyć z silnikiem, w niektórych nie pasuje mocowanie linki i podłączyć filtr powietrza, oprócz tego wyregulować gaźnik i chyba tyle
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Chciałem zapytać czy jak zmienię w swoim aucie (zapłon klasyczny na przerywaczu) cewkę tradycyjną na moduł tranzystorowy z cewką odpowiednią do niego (od systemu porsche) to czy świece te które są oryginalnie dedykowane do ibizki 903ccm będą nadal OK? Chcę zastosować ten moduł z tranzystorem "inwerterem" jak tutaj: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=2...
- Próbowałem bez filtra paliwa - objawy takie same. Myślałem, że rurka do paliwa ma za mały przepływ - posprawdzałem, raczej nie. Gdyby rurki były zamienione to by w ogóle nie zapalił, ta powrotna nie dostaje do paliwa w zbiorniku. - Podejrzewałem paliwo, zrobiłem mieszankę z innej stacji - bez zmian. Olej ten sam od dłuższego czasu. - Próbowałem na...
Mam motorower GR500, zmieniono cylinder na 70cm3, lecz mimo to silnik dalej słaby gdyż prędkość rozwija około 50km/h, obroty na biegu z luzem mogą dochodzić do 9000, myślę że moduł jest odblokowany, nie wiem czy ze zmianą cylindra na 70cm3 wiąże się zmiana gaźnika. Motorower mam odkupiony, więc trudno mi jest coś o nim odpowiedzieć. Myślę, że przy pojemności...
Witam Zmiana ustawienia iglicy nic nie da,zmienisz tylko skład mieszanki (uboga - bogata). Pozdrawiam.Andrzej.
Moim zdaniem taka przeróbka miała by sens tylko wtedy gdy wraz z ze zmianą gaźnika powiekszyło by się kanały dolotowe i wydechowe oraz zawory razem z gniazdami na takie o większej powierzchni aby to co mogło by się dostać wiecej do cylindrów przez dwie gardziele gaźnika nie było po prostu stłumione. Dla orginalnych przekrojów kanałow głowicy gaźnik...
Przecież nie zwiększył pojemności skokowej żeby dawać większy gaźnik. Z reguły niewielka zmiana pojemności, np. z 50ccm na 70 nie wymaga zmiany gaźnika. Wystarczy zmiana dyszy głównej i regulacje. Jednak tu mamy inny problem. Problemem nie jest gaźnik tylko ... mechanik. Typowa obecnie sytuacja: fahofiec przykrywa swoją niewiedzę/brak profesjonalizmu/itp...
Pomogła zmiana dyszy w gaźniku poprawienie iskry i nowy filter powietrza gąbkowy
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Wygląda jak brak dopływu paliwa do gaźnika. Jednakże w tym momencie może się zamykać ssanie, a gaźnik nie chce pracować w trybie normalnym — przytkane dysze biegu jałowego lub zła regulacja. Wydaje mi się że dość ubogo pracuje na tym ssaniu, co może wskazywać na dostawanie się lewego powietrza do kolektora ssącego, lub nieszczelność komory korbowej...
Ja mam 1,8S benzyna na gaźniku i przy 100km/h mam 2200 2300 obr. kod silnika SF.
Witam. Mam podobny problem. Gaźnik cały spocony i tryska na obudowę. Wymieniłem uszczelkę pod cylindrem i przy okazji pierścienie tłokowe, uszczelkę między kolektorem a cylindrem, uszczelkę między kolektorem a gaźnikiem, wszystkie uszczelki gaźnika i leci nadal. Nie wiem co jest z tym dziadostwem ale już mnie to do szału doprowadza. Na myśl mi przychodzi...
Odcina zawsze na tych samych obrotach (nie wiem dokładnie jakich nie mam obrotomierza) czasami ale bardzo rzadko wkręci się ciut wyżej choć nadal nie tak jak powinien i z gaźnika 16n3-4 przelewem tryska paliwo po spuszczeniu z gazu problem powraca. Odpala bez problemu na wolnych obrotach może tykać nawet cały dzień, iskra mocna i wyrazista. Wymieniony...
Może po nagrzaniu gaźnik działa nieprawidłowo. Ja tak miałem tylko w skuterze yukimoto drakiva 50t 2007r. Wtedy nowy skuter, Zapaliłeś jechał. Po nagrzaniu, coraz słabszy, bez gazu na wolnych działał, jak dałeś gaz, to gasło. Czyszczenie gaźnika nie pomagało. Pomogła zmiana dyszy, potem gaźnika. Wcześniej na starym gaźniku, po wyregulowaniu gaźnika...
Gaźnik taki jak na zdjęciu, właśnie nie łapie lewego powietrza, silnik perełka, gaźnik jest nie od tego typu, ale nie łapie lewego powietrza. Rozumiem, czyli pewnie gaźnik do regulacji, a regulować na zimnym czy na ciepłym silniku? Czy to coś innego? Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/9492437400_1...
Dzień dobry mam taki problem, mam wsk 175 kobuz z zmienionym gaźnikiem na takie coś co jawa 350 ma ten zamiennik pegaza zbiera mi się woda w gaźniku, dzisiaj rano wyczyściłem go wieczorem jadę się przejechać w jedną stronę dobrze się wkręca na obroty itp postał około 30 min i ledwo dojechałem do domu, czy zmiana filtra takiego stożka z siateczka na...
Może to nie dociśnięcie śruby a całego gaźnika powodowało te zmiany, sprawdź szczelność tego połączenia (uszczelka) i ten gumowy kołnierz, łączący cylinder z podstawą gaźnika.
chiński skuter 4T To nawet nie znasz producenta?
Producent podawał prędkość max właśnie 125kmh z tego co pamiętam. Może to wina wadliwego gaźnika trzeba by inny podmienić i porównać.
Słyszałem ze zmieniali dysze w gaźniku Zmiana dysz w gaźniku zwiększy tylko rażąco spalanie, a w żaden sposób nie zwiększy mocy silnika. To "bidne" 70 KM, z wałem na 3 podporach i ciężkim rozrządem OHV. W czasach jak mi się chciało w tym babrać, to poszukiwałem wałków rozrządu ze wzmocnionych wersji - z literą "W" wybijaną na ostatnim czopie. Tyle...
Witam. Mam problem ze światłem przednim i tylnym w motorze. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce światła nie działają, ale jak dodaję gazu, światła zaczynają się palić, a gdy puszczam manetkę, gasną. Co jest przyczyną? Pozdrawiam. AI: Jaki jest model i marka Twojego motocykla? Mag Power 50 cm Stunt. AI: Czy w ostatnim czasie dokonywałeś jakichś zmian...
odpalił chociaż raz po zmianie gaźnika ? Wykręcałeś świecę, jeśli tak to czy była mokra ?
Regulacja gaźnika nie polega tylko na kręceniu śrubką, jest jeszcze ustawienie iglicy, zmiana samej iglicy, kilka dysz w gaźniku i nawet doświadczony mechanik może mieć problemy z prawidłową regulacją gaźnika. Dodatkowo wiesz że zakładając ten filtr zabijasz motor? Oryginalny filtr jest schowany w plastikowej puszcze która chroni przed dostaniem się...
Kto to sprawdzi? Myślisz że ktoś na drodze rozbierze ci silnik aby to sprawdzić.
Wężyki są dobre, zresztą wypiąłem wylot i paliwo, gdy naciskałem pompkę, pulsująco się wylewało. A gaźnik już kiedyś zmieniałem. Czytałem już różne poradniki i wkręciłem do końca, a potem wykręcałem 1 i 1,5 obrotu i bez zmian.
Po takiej zabawie, powinieneś jeszcze wymienić dyszę w gaźniku, a sam gaźnik wyregulować. Nie chcę cię narażać na koszty i od razu doradzać kupna nowego gaźnika, więc jeśli możesz, to podstaw jakiś inny (kolega któryś nie ma sprawnego skutera?). Jeśli będzie zmiana, to kupuj wtedy nowy gaźnik.
Wita mam też tico i ten sam problem. Też opisałem problem pt."(Tico)Gaśnie i nie zapala. Mechanik poradził mi zmiane gaźnika ale samochód zachowuje się tak samo. Gaźnik nie pomógł- to nie to. szukam dalej............ Problem może lezeć w aparacie zapłonowym- kopółce -palcu -jes tam jeszcze jakaś cewka nie jestem pewny!!!!!!!!
podaj proszę jaki masz gaźnik, jaki model, jaka średnica wlotu do krućca? Być może jest za duży względem cylka, który kupiłeś i stąd nie można go wyregulować? (ja tak miałem u siebie jak wymieniłem silnik na 125, przy zbyt dużym/małym gaźniku po prostu nie da się wyregulować) Próbowałeś pozostawić stary gaźnik? w końcu zmiana na 60 nie jest jakimś wielkim...
Witam. Piła Partner 351 i pochodne. Pompując pompką paliwa w przewodach od gaźnika do pompki i od pompki do zbiornika są bąbelki powietrza. Po zakręceniu dyszy H pompka pompuje prawidłowo. Membrany wymienione, ale bez zmian. Gaźnik Walbro WT-662A.
Witam. :) Wystarczy troszkę poszukać o modyfikacjach silników 2t. a co można zrobić? np. powiększenie kanałów ssących, gaźnik o większej średnicy, polerka kanałów, zmiana kątów otwarcia okien i ich wielkości...
To jest tylko pierwszy rysunek jaki wpadł mi w ręce, niekoniecznie taki jak w twojej pile. Bo jak sam stwierdziłeś przewody paliwowe są takiej długość, że nie da ich się podłączyć odwrotnie do samego gaźnika, ale w podłączeniu do pompki/primera można je założyć błędnie, przeł?ż te dwa przewody odwrotnie i sprawdź czy będzie jakaś zmiana. Poniżej inny...
Witam właśnie rozebrałem sinik i się okazało że hydraulika jest padnięta .Wszystkim dziekuję za podpowiedzi i zamykam temat.
(at)Wader96 Skopiowac z instrukcji (schematu) nowego silnika. To silnik z wtryskiem czy gaźnikami ?
Jeśli kosiarka nie ma już gwarancji. To można sprawdzić odległość cewki zapłonowej od koła magnesowego - jeśli będzie za duża to nie będzie iskry lub będzie przerywało. Druga sprawa do świeca zapłonowa - musi być wyczyszczona i wyregulowana przerwa na elektrodach (ewentualnie kupno nowej). Kolejna rzecz to paliwo - jeśli było kiepskiej jakości, to mogło...
Ssanie działa prawidłowo . Gaźnik został wyregulowany i jest zmiana taka , że szczególnie jak jest zimny ( a w zimie to nigdy nie chce sie zagrzać) nazwałbym to "hipka i skacze" zamiast jechać , ale cóż to tylko Fiat i jeszcze do tego CC 700 Dzięki za rady.
Dokładnie tak jak pisze robokop,nie jest wymagane grzania reduktora.im wiekszę podciśnienie tym wyższe wychylenie mębrany.Tłumik nie nagrzewa się do wysokiej temperatury,po godzinnej pracy mozna jedynie ogrzać o niego dłonie.co do poprawności mieszania gazu,gaz podawany jest na orginalną dysze gaźnika,zmiana podciśnienia odbywa się iglicą a nie przepustnicą.
Gaźnik ma regulacje. Chociaż tę z tworzywa już nie bardzo. Ale obroty jak najbardziej. Gaźnik jest właśnie z tworzywa zmiana obrotów nic nie daje, dalej "faluje", tylko na wyższych obrotach.
Jest opłacalna i wykonalna, nie trzeba zmieniać wału ani dyszy (można podregulować gaźnik)
Brak reacji na regulacje składu mieszanki na wolnych obrotach jest podejrzany. Jak kręcisz tą śrubką to musi byc jakakolwiek reakcja poza zmiana obrotów - brak reacji oznacza że gaźnik nie działa tak jak powinien.
Ok.Ale czy muszę przerabiać coś z elektryką i gniazdem modułu i czy musi być z immo?Gaźnik jest zwykły od mallaguti.
Wygląda na to, że jest wgl inaczej niż zakładałem. Czyli masz właśnie zbyt ubogą dawkę paliwa. Nie masz nigdzie nieszczelności? Chodzi mi o obce powietrze, zwróć uwagę szczególnie na filtr powietrza i jego połączenie z gaźnikiem. Wydaje mi się, że zmiana dyszy na większą powinna zniwelować problem.. Może to być spowodowane tym zmienionym gaźnikiem,...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
To wszystko będzie ok, jak zrobisz odpowiedni kruciec. Nie będzie OK bo zmiana położenia wpłynie na poziom paliwa.
A nie wiesz jaki moduł szło by dopasować żeby miał odcięcie tak przy 7tyś/obr? Bo chyba jedyna droga zrobienia odcięcia to moduł bo samarka jest na gaźniku.
Przed czyszczeniem gaźnika był odpalany? Przy czyszczeniu "śrubki" były wykręcane? Może paliwa nie dostaje? Wykręć dzyszę wysokich obrotów o 1 obrót i sprawdź czy jest zmiana.
Czyli moc potrzebna na końcu obrotów. Wg mnie problem to 4 suw i pompa oleju. Generalnie do latania to 2 suw właśnie albo 4 suw, ale z suchą misą (duże przechyły spowodują brak smarowania - smok olejowy nad lustrem oleju). Co do samego zwiększenia mocy to zmiana z gaźników na wtrysk paliwa powinien dać wzrost kilku KM właśnie w górnym zakresie obrotów...
Ile jechał po zmianie gaźnika i filtra
objawy są takie: na wolnych obrotach skaczą, jak jadę i dodaje gazu to szarpie, gaśnie silnik przy redukcjach biegu. Wziąłem się za wymianę uszczelki, dlatego że paliwo uciekało , wymieniłem ją i myślałem że przez to dostaje lewego powietrza, ale silnik chodzi tak samo jak przedtem. Gaźnik wyczyściłem, filtr paliwa i powietrza wymieniłem, no i te uszczelkę...
Cześć. 1. Czy Podczas odpalania jest złudzenie jakby rozrusznik nie miał wystarczająco siły aby zakręcić wałem? 2. Podstawa to regulacja gaźnika oraz czyszczenie. Tym bardziej po wymianie "Set'a" 3. Czy wymieniałeś tylko cylinder? 4. Czy uszczelki założyłeś te które były przed zmianą cylindra? 5. Wstaw jakieś zdjęcia gaźnika i dyszy ew. numer gaźnika
Dokładnie tak jak kolega pisze, każda zmiana przerwy na stykach powoduje zmianę punktu zapłonu. A jak sprawdzasz punkt zapłonu, jakiego sposobu używasz, bo są różne. Gaźnika nie ruszaj jak było dobrze, podpowiem tylko, że ja do takich testów używam wiertarki i klucza nasadowego jako rozrusznika, nasadka na magneto i kręcę, szkoda się wysilać i kopać...
spróbuj ze sprayem, psiknij w okolice kolektora jak będzie zmiana obrotów to masz do wymiany poduszkę pod gaźnikiem
w tych modelach najlepiej wyrzucic odme silnika do butelki na zime i wilgotne pogody a z tym ruszaniem trzeba przestawic sklad mieszanki Dodano po 2 oczywiscie kanal dolotu odmy trzeba zaslepic
Głowica może zostać tylko będzie troszkę dziwnie wyglądała jak skuter to nie widać. I do zmiany dysze w gaźniku polecam kupić nowy :). I zastanowił bym się czy warto w to wszystko inwestować !!! Kiedyś sam to przerabiałem i szału nie było
No właśnie, ale co do tej przeróbki gaźnika trzeba by było wykonać? Wg Mnie na pewno zmiana dysz + przewody paliwowe najlepiej stalowe. Co do spalania, to nie będzie tak źle. Metanol ma tylko trochę niższą wartość opałową, ale za to dużo więcej oktan. Trochę więcej będzie "palić", ale za to nieco poweru przybędzie. Wyższe spalanie można będzie porównać...
Po zmianie gaźnika na nowy w kosie NAC nie chce pracować na wysokich obrotach, po dodaniu gazu dławi się.
Cze pierwsze co kupiłem odblokowany moduł bo to on blokuje wszystko.Zmiana wydechu,zmiana dyszy w gaźniku na 92 żeby dostawał więcej paliwa bo nie ma regulacji do paliwa.No i nie pamiętam czy nie nie ma zwężki w filtrze powietrza,po prostu trzeba mu więcej powietrza.Trzeba tez kogoś co ci poustawia gaźnik po tych zmianach,obroty,powietrze. Dodano po...
Ja to tak bardziej sportowo jędze. Później sprawdzę i ci napisze jaka mam świece. Mieszankę robię 1l na 20 ml. Myślisz że zmiana oleju ma znaczenie ? A i jak wiesz to możesz mi napisać jak wyregulować gaźnik bo coś mi wolno jedzie i zastanawiam się czy to nie przez to. (Gaźnik amal)
witam czy istnieje jakiś sposób aby stuningowac samochód benzynowy 4-suwowy gaźnikowy o poj. 1300ccm mocy 65 KM tak aby był mocniejszy? Wyprzedzanie zapłonu odpada bo już więcej nie mogę wyprzedzić Dzieki za pomoc taniej będzie zakupić i zamontować większy silnik. na pewno uzyskacz lepszy stosunek przyrostu mocy / cena i nie stracisz na trwałości jednostki...
kable od iskrownika i wymienil zębatkę w silniku bo frezy był zerwane. no i przy okazji zmiana oleju, naciągniecie łańcucha i regulacja i czyszczenie gaźnika
Nieno bardzo fajne Mam pytanie jak zrobiłes tylną belke, ja dałbym pasy 4-o punktowe sam sie o tym przekonałem coprawda nie rurakiem tylko trabantem zdeczka sie pobijałem ale zyje. Ja na twoim miejscu zmienił bym swiece na 4 elektrodowe powiększył bym wlot powietsza dotego w mazeniach moze jakaś strumienica i zmiana podkładki pod gaźnik niepamietam...
Rzeczywiście, w trasie przy wyprzedzaniu przydało by się trochę więcej prędkości... I chcąc ją zwiększyć musisz zwiększyć moc, a to osiągniesz tylko przez zmiany w silniku. Ja myślę, że na początek wymieniłbym wydech na akcesoryjny i zmieniłbym dysze w gaźniku. To powinno zwiększyć moc o kilka kM, co pozwoliłoby na zmianę przełożenia (zmiana zębatki...
Nad kątem pracy gaźnika się nie myśli. To jest zadane. Gaźnik z płasko położoną komora pływakową, nie będzie pracował poprawnie pod kątem i odwrotnie. Możliwa jest natomiast zmiana średnicy gardzieli, choć wiąże się to z przeróbkami cylindra. Wszystko oczywiście przy zachowaniu odpowiednich parametrów Jeszcze raz odsyłam do wspomnianych artykułów.
Też walczę z tym gaźnikiem, kolego 69POLA69 i tata1 sprawdźcie czy nie macie walniętej poduszki pod gaźnikiem, czuły na lewe powietrze jest strasznie, najprostszym sposobem na sprawdzenie jest psiknięcie jakimś dezodorantem w sprayu ew. plakiem w okolice kolektora ssącego, jeżeli zajdzie jakaś zmiana w obrotach to macie do wymiany poduszkę pod gaźnikiem.
Kolego cyborg39 normalnym jest że na zapince można zwiększyć lub zmniejszyć moc w określonym przedziale i nie będzie to podwójna moc, a nawet niewielka zmiana dużo poprawi :-) Co do podmiany gaźnika kolega stjepan837 powyżej napisał „Dałem inny gaźnik pożyczony i działa jak trzeba a na tym starym nie chce chodzić.” Więc wniosek prosty w...
Zmiana świecy niewiele da, jeżeli gaźnik jest źle zestrojony i silnik jest zasilany zbyt bogatą mieszanką. Prawdopodobnie ten gaźnik ch* marki nie posiada nawet śruby regulacji mieszanki biegu jałowego, więc nic więcej z nim nie zrobi. Można go jedynie wymienić na jakiś lepszy gaźnik z normalną regulacją, albo na gaźnik z agregatu który jest prawidłowo...
Sprzedam silnik Romet 2-biegowy z gaźnikiem. Zmiana biegów linką. Po remoncie. Cena: 100 zł. Kontakt na PW
Mam problem ze zmianą monogażnika na zwykły gażnik w Fordzie Fiesta 1.1 . jak idą przewody ( paliwa , powrotu do zbiornika , powietrza ) pomocy :|
Z regulacją gaźnika raczej sobie poradzę. Tu występuję jak sądzę problem z zapłonem. Widać to dość dobrze na filmie: [youtube] https://youtube.com/shorts/HwSUr7PPl98?s... Poszperałem trochę w necie, i chyba będzie problem, żeby ori zapłon działał z gaźnikiem. Trzeba zmodyfikować tps, tak żeby pracował wraz z przepustnicą gaźnika....
motorower TORQ Blizzard 50 4t 18r był na wtrysku jednopunktowym ale wtrysk wysiał przerzuciłem go na gaźnik i zaczęło się motor cały czas zawala świece czarnym suchym nagarem już czwarta świeca przez cały dzień gaźnik wyregulowany, olej mam zalecany, dawka paliwa najmniejsza proszę o szybką pomoc co jest przyczyną tego? Byłem u dwóch ponoć dobrych mechaników...
Ten skuter to dwusuw więc problem może leżeć właśnie w nieoryginalnym wydechu, który w przypadku tych silników powinien być jak najbardziej dedykowany. Polecam trochę poczytać o dyfozorach w wydechach silników dwusuwowych. Oprócz tego można pokombinować coś z gaźnikiem, ewentualnie wyprzedzeniem zapłonu.
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Głowice mógłbyś wymienić, lecz nie jest to konieczne. Tylko musisz wymienić dyszę główną w gaźniku na większą.
witajcie moze mi ktos doradzi mam taki problem od jakiegos czasu jestem posiadaczem junaka i mam problem z odpalaniem jest nowy gaznik ,zapłon ustawiony ok ,nowy przerywacz i kondensator a mimo to straszne kłopoty z zapalaniem czy powodem moze byc rodzaj cewki prawdopodobnie jest to cewka od syreny /oczywiscie instalacja w junku przerobiona na 12v/czy...
Witam. Jestem zmuszony zmierzyć się z usterką skutera Junak 103 4t. Niby nic strasznego, lecz nie spodziewałem się że to jest wynalazek EURO 4 na gaźniku elektronicznym. Skuter był uszkodzony mechanicznie, tzn. wysypał się koszyczek łożyska na wale, wpadł w rozrząd, pogięte zawory. No generalnie miało być szybko i łatwo, wymiana łozysk, nowe zawory...
Mianowicie chciałbym zmienić Filter na stożkowy w skuterze 4t Nie ma to najmniejszego sensu, utrudnisz sobie tylko regulację gaźnika. Moc ci nie wzrośnie i prędkość też nie wzrośnie.
Ma znaczenie, przy gaźniku bez primera trzeba się sporo naszarpać aby gaźnik napompował sobie paliwo. Membrana pompująca musi być też wręcz idealnie szczelna aby nie schodziło paliwo, bo w przeciwnym razie nawet odpalanie po trzech minutach postoju wymaga kilkukrotnego szarpnięcia. Z primerem odpalasz maksymalnie za trzecim pociągnięciem. Tyle że przeróbka...
W jednym z postów masz podane jak należy wstępnie ustawić śruby regulacyjne. Nawet niewielka zmiana ich położenia ma wpływ na pracę silnika a Ty ustawiłeś je na oko i dziwisz się, że silnik nie pracuje prawidłowo.
Przede wszyskin ustawić pływak tak aby podawawał odpowiednią ilość mieszanki ,najpierw bez filtra powietrza po kilku odpaleniach sprawdź stan świecy jeżeli mokra to za dużo mieszanki . Ustawić punkt zapłonu iskra na świecy powinna pojawiać się na 5-7 mm przed osiągnięciem tłoka max osiągnięcia maksimum .Wystarczy zamiast świecy włorzyć śrubokręt i zmirzyć...
Dla potomnych z podobnym problemem, uszkodzona jakimś cudem okazała się nowa świeca zapłonowa NGK, zmiana świecy i fajki zapłonowej rozwiązała problem. Skuter idealnie pracuje na oryginalnym gaźniku z wymienioną dyszą główną z 52 na 70, na iglicy 2 pozycja, śruba od składu mieszanki wykręcona na 1.7obrotu. Filtr powietrza orginalny bez części prowadzącej...
Sprawdź świecę, bo wydaje mi się że dostaje za dużo paliwa. Ratuje cie regulacja gaźnika tzn. ustawienie iglicy, zmiana dyszy, jak wiadomo jest to całkiem inna konstrukcja cylindra w porównaniu do oryginału. Myślę że cylinder został odpowiednio założony?
W cbr 125 prawdopobnie to jest dysza 130. Co do ustawienia gaźnika preferowane przez producenta nie są wystarczalne co widać na zaworze ze jest dosłownie biały. W takim razie ile orientacyjnie powininem zakręcić śrubą paliwowo powietrznej ponad to co podaje producent ? Oddawanie znów do serwisu i mieć nadzieje ze zrobią dobrze moim zdaniem mija się...
gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka dolpima gaźnik gaźnik mikuni
volvo silnika panasonic przetwornica klawiatura programista
krups ea850b integra programowanie
Mercedes W211 - Niewystarczający prąd do anteny wzmacniacza Złącze EIAJ 10-pin jack w sprzęcie audio-wideo