jakąś zmiana w oprogramowaniu silnika i koło zębate od pompy wysokiego ciśnienia zmieniłem na poprawione. Dokładnie,zmiana oprogramowania miała na celu obniżenie temperatury cieczy-tak było pisane na forach. O tym kole zębatym też czytałem. Fajnie,że wniosłeś sporo inforamcji (i sprostowań) do tematu,dzięki :)
Problem z zawysokim ciśnieniem oleju w silniku D 20-66 .na wolnych obrotach wskazuje ok.2 ATM po dodaniu gazu na 2000 obrotow 10 . Zdejmojesz nogę z gazu wraca normalne cisnienie .błędy zbyt wysokiego ciśnienia wyświetla. oczywiście czujnik cisnienia podmieniony. Pompa olejowa bez zaworka ciśnienia.Jakieś pomysły ?
Zmieniłem zawór gdyż tamten właśnie tak samo burczał. Zmiana na nowy nic nie dała. Szukać przyczyny elektrycznej czy coś mechanicznie padło ?? Silnik do końca pracował bez problemu.
Pompa pracuje raz na wysokich to znowu na niskich obrotach .jest wyraźnie odczuwalna (słyszalna) zmiana ciśnienia mycia . I tak ma być. Pompa posiada prądniczkę tachometryczną.
Czyli, źle ponieważ na wstępie zbiornik jest pełen wody, musisz mieć większe ciśnienie w zbiorniku przeponowym. Ciśnienie wstępne powinno być o 0,5 bar niższe od ciśnienia załączania. Chodzi o to aby przepona zawsze była wstępnie napełniona, a ciśnienie nie spadało do zera. Moim zdaniem przyczyna może być w odległości presostatu do zbiornika. Wydajność...
Sprawdziłem wtyczkę G36, czujniki i sygnały. Czarno-białymi zasilanie 12V, zielono-czarny i czerwono-czarny sygnały do ECU dochodzą i następuje zmiana stanów po wyzwoleniu przełączników. Błąd e16-2 był wywołany złym ustawieniem czujnika od jałowych obrotów silnika zamontowany obok pompy wysokiego ciśnienia. Dziękuję za pomoc problem rozwiązany 😁 https://obrazki.elektroda.pl/5833352100_...
Witam, mam problem z silnikiem 2.0 fsi o kodzie AWA. Auto nierówno pracuje na wolnych obrotach, ecu widzi błąd numer 17428, podmieniony już czujnik na listwie wysokiego ciśnienia, brak zmian, potem podmieniłm pompę wysokiego ciśnienia razem z regulatorem, bez zmian, pompa w zbiorniku nowa, gdy odepne czujnik na listwie auto zaczyna pracować poprawnie,...
ja mam pompe z wymiennym zaworem srube wymienilem bez otworu dlatego ze mechanik mowil ze za slabe cisnienie ze ma stac w miejscu np 6 na zimnym 4 na cieplym na wolnych i na wysokich tak samo. a u mnie na zimnym stoi na wolnych 6 a jak sie na grzeje to w zaleznosci od obrotow na minimalnych2,8 czy to jest w porzadku czy moze tak sie wachac jezeli nie...
Mam podobny problem z Karcherem 570. Mianowicie wysokie ciśnienie "pulsuje" tak że przez sekundę jest wysokie ciśnienie a przez nastepną go nie ma i tak cały czas. Manometr leci na około 150bar i następuje spadek do zera (i tak w kółko). Jeśli zmniejszam ciśnienie regulatorem to w okolocach 40 - 50bar udaje mi się ustawić stały strumień wody. Pompa...
T15 I T45 to wartości zmierzone, dotyczą czynnika. Niskie ciśnienie będzie zmieniać się Będzie inne podczas pracy sprężarki i inne w stby. Będzie też się zmieniać wraz ze zmianą temp czynnika. Pompa nie posiada przetwornika wysokiego ciśnienia. W naszych pompach zawór rozprężny jest sterowany elektronicznie, tak więc te ciśnienia będą ciągle się zmieniać....
Wyczytałeś na ang. forum, dane mówią inaczej, poczytaj też polskie fora - problemy opla 2.0 , 2.5, pompa, pompa wysokie ciśnienie wchodzące na 10 bar, po zmianie na dobrą pompę spadek ciśnienia i zmiana myślenia ze jednak 10 bar jest nie zdrowe dla silnika. Pisałem ci wyżej jeżeli pompa będzie na 100% ok, będziesz musiał zajrzeć na dołu - spróbuj od...
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Rzeczywiście napisałem dość nieskładnie, chociaż te posty dzielą dwa miesiące. Otóż wygląda na to, że w tym układzie regulowane jest ciśnienie wysokie, regulatorem ciśnienia i czujnikiem, które znajdują się na listwie. Ale oprócz tego, regulowany jest też wydatek lub ciśnienie wstępne, do czego służy sterownik pompy elektrycznej. Zmienia on wypełnienie...
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
Wymiana turbiny na używaną z allegro bardzo znacząco poprawiła przyspieszenie, ciśnienie identyczne z zadanym w całym zakresie. Pompa wysokiego ciśnienia również używka z allegro. Na 2 biegu 1200bar i 4900obrotów do odcięcia nie ma problemu. Zmiana na 3 i przerwało przy 3000rpm. Mimo przerywania udało mi się rozbujać auto do 160km/h.
Ten problem jest dość znany w przypadku silników PSA. Pompa ma ciekawą konstrukcję, gdzie pomiędzy sekcjami niskiego i wysokiego ciśnienia jest taki zaworek/kanalik smarujący, dawkujący paliwo na wałek mimośrodowy, napędzający tłoczki sekcji wysokiego ciśnienia. Jak się toto zapaćka lub zatnie, to mimośród traci smarowanie, stąd to łuszczenie się powierzchni...
Witam. Jest tu cały szereg popełnionych błędów, począwszy od nie właściwego ułożenia rur w podłodze, a skończywszy na sposobie podłączenia. Połączenie w szereg nic nie da, tylko grzejnik przestanie grzać, albo będzie grzał dużo słabiej (jak napisał kolega MITIW). Przełączenie zasilenia podłogówki na powrót z grzejnika też nic nie da (skoro woda krąży...
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
Właśnie nie ma nic innego sensownego, rozważałem jeszcze nissanowskie vq35de revup ale jest ich zbyt mało tak samo skrzyń i jeszcze jeden minus to V6 więc 2x wydech i niepotrzebna masa. Teoretycznie mogę wyjąć wtryski i wstawić "zaślepki" i usunąć pompę wysokiego ciśnienia, tylko szkoda bo ten wtrysk robi dobrą robotę. P.S. Chciałbym zerknąć na sterownik...
Widzisz w tym przypadku czujnik jest termometrem :) czyli twoją gorączką jest ciśnienie paliwa , mając coś tam do czytania błędów możesz spr sobie ciśnienie paliwa i wyjdzie ci że coś tam jest nia tak . Jeżeli jest coś nie tak z gorączką/paliwem to trzeba leczyć żródło - pompa itd Jeżeli kolegi odp wyżej była nie poważna - to ode mnie dostajesz odpowiedź...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
To może być kawitacja. Spróbuj zmniejszyć moc pompy przy wyższych temperaturach pieca. Nawet przy 70 stopniach na piecu woda może się gotować w okolicach pompy przez nagłą zmianę ciśnienia, powstaje para i masz problem. Bardzo ciężko się z tym walczy. Nawet termometr przed pompą /zwężenie/może to powodować.
Witam, problem jest z Iveco Daily 2.3 JTD 2000r, mianowicie: zimny odpala, po rozgrzaniu już nie. Auto świeżo zakupione, rozrząd sprawdzony i zmieniony, a przy okazji sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia, ale jest bez zmian. Może ktoś miał podobny przypadek?
Znajomemu przerabiałem PC austriackiej firmy, miał ok 4 kW sprężarkę, tryb grzania, chłodzenia masę zaworów, sterowanie do tego . Zwykle co sezon sprężarka mu się uszkadzała, ciecz ją zalewała. Zabezpieczenia ciśnieniowe nie zdążyły zareagować . CWU miał z bojlera, przełączane z elektro zaworem CWU/CO . Teraz ma o połowę słabszą sprężarkę, CWU gazem...
Jeśli na bieżąco upuszczam cisnienie poduszki naczynia, to jestem w stanie zagrzać uklad do satysfakcjonujacej temperatury (70 stopni +, dalej nie grzalem). Jednak zaraz po zaprzestaniu grzania cisnienie w ukladzie spada (obecnie przy ok. 67 stopniach spadlo juz do 0,1 bar). Po to zbudowana naczynie przeponowe aby ciśnienie mieściło się w wyznaczonym...
Dzięki za odpowiedź! Może popełniasz jakiś błąd w procedurach, np po próżni odłączasz węże od zaworów serwisowych Nie wydaje mi się, tuż za pompą próżniową mam zawór kulowy (jest wpięty między wąż a pompę), który zakręcam przed wyłączeniem pompy i potem otwieram dopiero po podłączeniu go (wraz z nadal wypróżniowanym wężem) do butli. Zawór trzyma podciśnienie,...
Odnośnie turbo ze 110 konnego silnika to żadnej mocy Ci nie przybyło bo te ze 110 i te z ALH to są te same turbosprężarki o tej samej wydajności i ciśnieniu doładowania regulowanym przez sterowniki zarówno w ALH (90 KM) jak i w AHF oraz ASV (110 KM); odnośnie pompy paliwa w baku to u Ciebie takowej nie ma, masz tylko pompę wtryskową z sekcją niskiego...
Cześć! Mam problem z falownikiem, potrzebuję pomocy jak zdiagnozować gdzie jest problem. Zapis działania, który wysłałem do serwisu poniżej i na tej podstawie dostałem informację, że powinienem skontaktować się z firmą, która robi studnie. Jak na moje falownik, jako urządzenie elektrycznie, nie ma za dużo wspólnego z samą studnią, tylko bardziej z osobami...
okey to najpierw proponujesz zmianę pompy żeby zbić ciśnienie później ewentualnie wymiana popychaczy?
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Przedstawione objawy nie są dziwne. Wskazują na zanikające smarowanie (zmiana dźwięku silnika, miganie kontrolki). Pompa oleju jest napędzana silnikiem. Silnik ma wyższe obroty - pompa również. Ciśnienie oleju też rośnie razem z obrotami. W sprawnym silniku ciśnienie jest regulowane specjalnym zaworem. Niskie obroty, mały wydatek pompy, zawór zamknięty....
Czy chodzi Ci o regulację mocy/wydajności PC? W pewien sposób jest to regulacja, ale bardziej zabezpieczenie/ograniczenie mocy parownika aby nie wyjść poza tzw kopertę sprężarki. Układ jest projektowany do określonych warunków, gdy przestają być spełnione robi się niebezpiecznie. To była samoróbka, więc przesadzaj, nie przesadzaj były tam dwa wentylatory...
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Witam. Mam pytanie jakie spalanie ma MAN TGA18 530 silnik D2876 common rail 2003 rok Wymieniłem wtryski, pompę paliwa, czujnik doładowania, zero błędów, wszystkie ciśnienia na teście dobre, turbina na maxa daje1,7bara a auto pali od 40 do 43litrów. Czy może trzeba zmienić koła na mniejsze bo teraz mam 295/80/22,5. Może ktoś miał podobny problem. Auto...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Witam, może ktoś tutaj jest w stanie mi pomóc. BMW E81, silnik N43, po wymianie rozrządu stukanie pod maską silnika, po nagrzaniu silnika auto nierówno chodzi, wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 2. cylindrze, gorąca listwa paliwowa. Dodam tylko, że wtryski były sprawdzane i są w bardzo dobrym stanie, wymieniany był również regulator pompy wysokiego...
Wymieniłeś ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia ? oczywiście. Bez zmian. Auto odpala bez najmniejszego problemu, nie kopci itp.
Samochod e39 525d M57. Zawor podmieniony czujnik na liswie podmieniony i nadal bez zmian. Panowie jakie cisnienie powinna dawac pompa wysokiego cisnienia podczas krecenia rozrusznikiem bo robilem test pompy wtryski zaslepione ze nie ma przeplywu paliwa na wtryski prad podany na zawor regulujacy cisnienie na pompie i osiagniete bylo w okolicy 550 bar....
Co prawda inny ekspres i nie mierzyłem ciśnienia ale miał podobne objawy. Początkowo wydłużył się czas robienia kawy a jakiś czas później dodatkowo w trakcie robienia kawy zaczął wylewać cześć wody do tacki. Objawy znikły po wymianie pompy wraz z regulatorem-tłumikiem pulsacji. Nowa Pompa na pewno daje wyższe ciśnienie co widać najlepiej po zmianie...
Co odpowiada za regulację ciśnienia paliwa na wtryskiwacze-tylko zawór w pompie czy jest jeszcze coś? Ciśnienie pierwotne mam 3 bary, wysokie dochodzi do 47 bar, ale z chwilą dodania gazu spada do góra 10 bar i silnik gaśnie, czyli tak jakby pompa w.c. nie wyrabiała. Podstawiona trzecia pompa wysokiego ciśnienia i bez zmian.
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
tylko podstawa: nie cisnać do podłogi jak zimny Smile zaraz krzyk się podniesie: "Taki przebieg i syntetyk?! Dawno powinien być mineralny!" jak mi ktoś to udowodni to wysyłam sześciopak bro Smile dla pełnoletnich oczywiście Popieram w pełni. Ja do golf MK3 Td na mechanicznej pompie leje 5w40, przebieg dochodzi do 300 kkm. Jak koleś lał mi go do silnika...
https://obrazki.elektroda.pl/3952759000_... Bywa, że od realizacji do opisu urządzenia upływa kilka lat. Tak jest i tym razem, bowiem poniżej opisuję urządzenie, które sobie złożyłem około 5 lat temu. Użytkownik i konstruktor układów próżniowych staje często przed zagadnieniem sprawdzenia, czy układ próżniowy jest szczelny. Nierzadko...
Witam Toyota jw. brak błędów, w parametrach ciśnienie paliwa 0 bar Pompka w zbiorniku podaje . Wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie oraz pompę wysokiego na głowicy ,niestety bez zmian. Po odłączeniu czujnika ciśnienia w parametrach 22 bar ,instalacja sprawdzona. Podałem na czujnik ciśnienie 8 bar w parametrach tylko 0,1 bar . Na dwóch czujnikach...
Sam hydrofor pompuje wodę bardzo długo nawet do 10 min Zacząłbym od tego, że to bardzo długo. Trzeba znaleźć przyczynę. jedną z przyczyn może być stara, wysłużona pompa. Bez sprawdzenia tego,nie ma sensu zmiana ustawienia ciśnień, bo może się okazać, że pompa nie da rady zrobić wyższego ciśnienia. Co do dobijania powietrza, to widzę na zbiorniku ciemniejszy...
http://obrazki.elektroda.net/16_11690363... Układ złożony na razie u mnie na stole, jeszcze bez obudowy i płyki drukowanej pod mikrokontroler. Próżniomierz mierzy w zakresie od 9,9*10^-4 do 10^-9 Tr (wskazywane jako 0,1*10^-8 Tr) Parę słów o budowie i przeznaczeniu. W układach wysokiej próżni ciśnienie mierzy się zazwyczaj prożniomierzem jonizacyjnym,...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ? falowanie tak jak by brał powietrze i pozniej wchodzi na wysokie obroty gdzie 4000 ale tylko to sie dzieje na benzynie . Dodano po 1 Nie jestem pewien ale seicento chyba gubiło ustawienia wyuczone jak się na dłuższy czas odłączyło akumulator - 20-30 minut. Niczego...
skaner BMW, w servisie Boscha, może masz jakieś pomysły? Dodano po 3 mechanik coś mówił o zmianach ciśnienia w układzie od 120 barów do 350 i odwrotnie nie ma stałego ciśnienia w układzie , chce zacząć od wymiany wtryskiwaczy, potem pompy wysokiego cisnienia itd nie wiem na czym chce skończyć
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
Witam. Silnik n43 na bezpośrednim wtrysku. Auto miało wymienione świece, cewki sondę lambda, rozrząd w innym warsztacie. Auto odpala ciężko - łapie błędy 4 cylindra - wypadania zapłonów. Nieraz łapie błędy wszystkich cylindrów. Wtryski podmienianie miejscami - bez zmian. Spr ciśnienie paliwa - wstępne, pompa w zbiorniku 5 bar czyli prawidłowe. Wysokie...
Witam, --------------------------------Silnik gaśnie---------------------------------- Voyager 2002, 2.5 CRD przebieg 250 tys. Zaczęło się wszystko od tego że samochód czasem gasł na luzie lub tez kiedy było wciśnięte sprzęgło.Gdy zgasł odpalał od razu.Zdarzało się tez jak był zimny ( po odstaniu nocy) nie odpalił za pierwszym razem tylko za drogim....
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
z tym ze mam zakres od 8 do 60 gdzie 8 przy 60 stopniach to 3 min Na realne czasy wpływa też ustawienie maksymalnego zakresu temperatury, a do wyboru ja mam do 82 stopni albo do 87 stopni. W zasadzie chodzi o fizyczną pozycję pokrętła od nastawy temperatur, a nie wskazywaną temperaturę. Fabrycznie był zakres do 82 stopni i tabelka jest właściwa dla...
:!: Komputer silnika wchodzi w awarię. Odczytuję błąd - 1622 - "ELAB sygnał niezrozumiały" ELAB wymieniony. Błąd daje się kasować, jednak po ponownym załączeniu zapłonu błąd ponownie występuje. Instalacja sprawdzona. .wymieniałem sterownik (3 razy) i bez zmian sterownik jest o.k.elab i pompa wysokiego ciśnienia też podmieniana, niewiem już co z tym...
(...) wieniu ciśnienia na 0,34 bar i wyprostowaniu wentylatora będą problemy to pozostanie poprawienie geometrii elektrod aby mieściły się w "oku" zapłonu mieszanki lub ich wymiana i jak nie pomoże to wymiana dyszy, bo ten świetlny chaos jest za duży i dlatego zdarzają się wygaśnięcia płomienia moim zdaniem. Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Ford Kuga 2.0 TDCi problem z układem niskiego ciśnienia paliwa. Witam. Problem polega na tym, że pompka paliwa w zbiorniku nie jest w stanie nabić ciśnienia (min. 3,5 bar, tyle jest wymagane, żeby auto w ogóle kręciło), gdyż przelewa przez pompę wysokiego ciśnienia na powrót. Do filtra dochodzi ok. 6-7 bar, wychodzi tyle samo, ale nie jest w stanie...
Jakby wałek był wytarty to objaw był by stały. Po zmianie wtyczki z prawej na lewą pompę auto odpala na jednej pompie. Odlaczajac rurki wysokiego ciśnienia od szyny widać, że przy prawidłowych połączeniach prawa pompa pompuje pluje paliwem, z lewej ledwo leci. Po zamianie wtyczek jest na odwrót. To wyklucza mi niestety podejrzenia na wałek.
Łączy się pompy by zwiększyć wydajność a co za tym idzie szybkość działania układu . Ciśnienie maksymalne nie ulega zmianom. Czytałem trochę o pompach i połączenie równoległe pomp o różnej wydajności stosuje się właśnie do uzyskania wyższego ciśnienia przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc. Amerykanie w łuparkach stosują tego typu pompy: [url=https://www.raptorsupplies.com/pd/c...
Presostat jest kontaktronem monostabilnym. Jest on uruchamiany za pośrednictwem tłoczka przez membranę. Membrana jest jedną częścią "naczynia" a to naczynie małym otworem połączone jest z obiegiem CO. Ani membrana, ani tłoczek nie mierzą przepływu tylko ciśnienie. Zmiana ciśnienia w układzie następuje po włączeniu pompy gdyż ciśnienie dynamiczne (po...
Z uwagi na bardzo podobną tematykę i chyba najciekawszy pod tym względem watek postanowiłem podpiąć się z moim problemem. Przeczytałem trochę tematów na forum, m.in.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Od połowy września br. jestem użytkownikiem kotła Termet Ecocondens Gold Plus 25. Autoryzowany Instalator Firmowy przyjechał, w ok....
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Ciśnienie to mały pikuś. Problem w przegrzaniu. Raz, że uszkodzeniom może ulec sam solar, dwa że przegrzany glikol wytrąca się na ściankach i pogarsza wymianę ciepła. Jeśli będzie słoneczko i masz możliwość to przykryj. Możesz też dopełniać instalację wodą. Teraz na pewno nie zamarznie :). Dokładnie - słońca nie da się wyłączyć kiedy chcemy, dlatego...
Witam! Walczę od pół roku z moim ostatnim nabytkiem - Moto Guzzi Quta - jest to 2cylindrowy motocykl czterosów. Pojemność 1064cm, układ wzdłużny (czyli cylindry wystają na boki, a wał jest wzdłuż osi motocykla). Na wtrysku, dwie cewki. Nie posiada miernika przepływu powietrza - bada ilość powietrza w mieszance dzięki TPSowi oraz czujnikom temperatury...
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie. Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL....
Posiadam sprintera 316. Co to jest Sprinter 316??? To nie jest model! To tylko oznaczenie handlowe świadczące o mocy silnika i ładowności! Skąd mamy wiedzieć, jakie to auto? Sprinter jest już w produkcji dwadzieścia lat! Zauważyliśmy, że po zmianie tego oprogramowania wypiął wtyczkę z pompy wysokiego ciśnienia. Jeżeli to druga generacja Sprintera,...
Tak jak napisałem wszystko teraz jest w porządku,choć i tak ciśnienie wstępne na progowym jest niskie na jałowym 3.50, paliwa miałem ponad 30 litrów, więc pompa działa,to mi wyglądało na chwilowe nie wiem zacięcie regulatora na pompie cr może? Czy dobrą sugestią jest zaciśnięcie wężyka za ogranicznikiem ciśnienia (w okolicach filtra paliwa) i sprawdzenie...
Zawór przelewowy wymieniony i jedna pompa wysokiego ciśnienia wymieniona nadal brak zmian, komunikat się włącza non stop. Zastanawia mnie jedna rzecz która sprawdziłem teraz, powrót z wtrysków leje jak szalony przez 30 sekund wyleciało ponad 100 ml czy to jest normalne? Kto wie ile tam powinno normalnie wylatywać na jałowym bez obciążenia? Wtryski były...
Jakieś błędy ? Wymieniona pompa paliwa to rozumiem wysokiego ciśnienia. Jaki skład mieszanki podczas jazdy i korekty ?
Szanowni forumowicze, Kocioł jak w temacie zainstalowany w starym budownictwie, w systemie gdzie działała grawitacja - duże przekroje rur, kaloryfery głównie żeliwne, przewymiarowane, krzywa grzewcza 0.8. Na większości zainstalowane głowice termostatyczne. Instalacja pracuje 2 rok, wszystko w porządku prócz jednej rzeczy: kocioł został zainstalowany...
Witam. Nie ma możliwości zmiany pompy vp30 na vp44. Pompa vp30 jest pompą osiową a vp44 promieniową, vp44 daje wyższe ciśnienie wtrysku, budowa podobna, sterowanie takie same, ale niestety ten manewr nie przejdzie, wiem bo sam zajmuje się profesjonalną regeneracją elektroniki pomp wtryskowych. pozdrawiam.
Witam, mam a klase 1,7cdi muszę czasem nawet ponad minutę kręcić rozrusznikiem, żeby odpalił - choć nie zawsze odpala. Czasem się zdarza, że pali bez problemu i nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Błędów nie łapie. Na wartościach rzeczywistych dwie rzeczy : 1. temp paliwa -28,9stopnia 2. ciśnienie na listwie nim nie wzrośnie do ponad około 140 bar...
Exhaust- czujnik temperatury na wyjściu sprężarki- podmianka zamiast oryginalnego który był zamontowany Pipe- czujnik na rurze cieczowej- tuż przy zaworze na wyjściu jednostki Presostaty zostały oryginalne niskie i wysokie ciśnienie w szereg wpięte. Poszło już na tych sterownikach parę pomp, żadnych problemów, w agregacie tylko niewielkie zmiany plus...
Samochód jak w temacie. Po podpięciu kompa pokazuje błędy: P0403 P0190 P0230 Dotyczą one zaworu EGR, czujnika ciśnienia paliwa usterka elektryczna, przekaźnik pompy paliwa. Samochod odpala za każdym razem tylko że wkręca sie do 2000obr, obojętnie czy w trakcie jazdy czy na postoju. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia bo w filtrze były opiłki ale dalej...
Witam, Mam nadzieję, że autor nie ma mi za złe długiego posta nie 100% na temat magazynu, ale rozgryzam temat pod siebie. Raczej nic nowego nie wymyśliłem, ale zebrałem przemyślenia koncepcji. Kto wie jakie będą ceny paliw stałych/prądu za 20 lat w zimie? :) Czy prąd będzie tani przez FV/wiatraki/inne elektrownie w Europie czy może tani w lecie, drogi...
Była kupowana pompa używana według numerów tej starej z regulatorem już, od szwagierki brałem też reg sprawny inny i też nic, sprawdzę jutro możliwość podpięcia złej wtyczki. Co do błędów to jest: Obwód czujnika różnicy ciśnień dpf, tempo zmian po niżej progu, i wysokie napięcie szyny paliwowej, przerwa w obwodzie. Po odłączeniu zaworu na pompie blad...
Cześć Panowie, mam problem z wykonaniem testów wtryskiwaczy w MAN TGX TGL EURO 6, sterownik EDC17CV42. Temat wygląda tak, że raz test przechodzi i pokazuje wyniki, a raz wyrzuca błąd. Test sprężania, zaworu DBV lub pompy wysokiego ciśnienia wykonuje się zawsze. Testy wykonywane Jaltest lub MC II, bez różnicy. Może to kwestia zmian temperatury otoczenia...
Niestety nic o tym nie wiem. A ciekawi mnie, czy ktoś skonstruował pompę bez części ruchomych - chodzi o to, żeby z jednej strony podłączyć wodę na niskim poziomie, z drugiej pod ciśnieniem, pompa na zmianę puszczałaby powietrze i wodę przez jakieś rurki tak, by zużywając mało tej wody pod ciśnieniem pompować znacznie większą ilość wody z niskiego poziomu...
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
Pacjent to Iveco Daily 3.0 170 koni 70C17 2012 rok. Mam wrażenie, że auto jest zamulone. Mam też Iveco 65C18 Euro 4 i jest wielka różnica w mocy obu aut. W nowszym miałem problem z wtryskiem, został on naprawiony. Układ wtryskowy itp. ponoć ok. Pompa daje odpowiednie ciśnienie. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Bez zmian. Na 1., 2., 3. auto...
Witam forumowiczów:) MOże ktoś podpowie mi co mam zrobić, od 1 miesiąca mam problem z uruchomieniem samochodu. Najpierw objawiło się to tak że za pierwszym razem nie zapalił ale po drugim odpalał. Po jakiś 2 tyg pogorszyło się i to bardzo, trzeba kręcić aby zaskoczył w ty momęcie mam juz posadzony rozrusznik i nie moge zapalić jego. Niedawno byłem w...
Kolejny copy/past Czy ktoś tu się denerwuje :D Jak pisałem wcześniej najpierw chce sam zrozumieć jak to ustrojstwo działa, a dopiero sam ew działać. Wiec na spokojnie rozmawiajmy. I zaznaczę, że cały czas myślę wyłącznie o inwerterze, bo w on/offie te rzeczy są jak by prostsze. Myślę po chłopsku, zakładam 2K przegrzania, co już daje nie pełne wykorzystanie...
Podejrzewam że dość atrakcyjnym uzupełnieniem materiału byłaby wypowiedź członka zespołu, lub "success story" dot. opisywanego systemu. Witamy! Na początek bardzo dziękujemy, za merytoryczne i ciekawe uwagi oraz pytania. Zapraszamy do dalszej dyskusji, a poniżej nasza odpowiedź: Elmodis to kompletne środowisko sprzętowo – programowe, które bazuje...
Witam, moderator odblokował temat na moją prośbę :) Błędy: - P2562 - Sygnał kopiowania położenia turbo - niedostateczne doładowanie (zadane ~2200, zmierzone ~1850) temp silnika 74*C - P2565 - Sygnał kopiowania położenia turbo - zbyt wysokie napięcie (Zasilanie 1 - 4.99V, Zasilanie 2 - 5.00V) -- wydaje mi się że to poprawne napięcie No i błędzik od świec...
Zrobiłem diagnostykę i wychodzi błąd 56 Gdy wejdę w parametry i sprawdzam ciśnienie paliwa pokazuje jakieś 4,200 MPa gdy usterka się objawi czyli zaczyna falować (a gdy mam włączoną klimę to niemal że gaśnie ciśnienie) zaczyna skakać znacznie to ciśnienie gdy jest ok to oscyluje w zakresie 4,060-4,450 MPa czy w takim wypadku problem jest z regulacją...
A pompy paliwa wysokiego ciśnienia nie sprawdzałem zaraz poszukam o co z ta częścią biega i jak się ją sprawdza .
To ja nie rozumiem co piszesz, bo nie wiesz jak używać znaków interpunkcyjnych, nie wspominając o dużych literach. To jest dział dla początkujących, ale nie w pisowni. Powiem tylko ze na Inpie świat się nie kończy, a ciśnienie po zmianie pompy i tak się nie zmieni.
Pompa paliwa nie nadaje się absolutnie . Owszem , jest w miarę cicha i może stale pracować , ale ma strasznie małą wydajność L/h przy dość wysokim ciśnieniu . Mam za to dość ciekawą pompę przepływową z C Klasy wyposażoną w 2 silniki , które mogę ustawić do pracy na zmianę .
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
Pacjent to Skoda Fabia 1.2 TDI CFWA manual z 2011r. Kwestia jest następująca - mam auto od kilku dni ale zakupiłem je z defektem (nieznanym dla sprzedającego). Samochód po odpaleniu, co też trochę trwa (dwie, trzy sekundy) odpala, po czym samoczynnie gaśnie. Jest to dla mnie dzwne. Sprawdziłem błędy i miał coś z pompą a raczej bezpiecznikiem, control...
Cześć, na clipie wyświetlił tylko brak zasilania modułu wtrysku a co do zmiany warsztatu też się nad tym zastanawiałem tylko tyle że inni mówią to samo, nawet na stronie Boscha.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam, posiadam VW Polo 2001 r 1.4 TDI. Mam problem, mianowicie auto po całkowitym ostygnięciu ciężko odpala. Wymienione było: pompa wysokiego ciśnienia, uszczelniacze na pompowtryskach, wężyki paliwowe, Elektrycznie jest sprawny, błędów nie ma. Próbowałem "oszukać" na wypiętym czujniku temperatury - bez zmian. Nie mam już głowy , pomocy!!!
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
http://obrazki.elektroda.pl/3893553100_1... Na portalu "Elektroda" dużo jest cennych opisów wykonanych samodzielnie przez forumowiczów różnego rodzaju spawarek. Nie ma jednak jeszcze żadnego opisu spawarki elektronowej. Wypełniając tę lukę, zamieszczam opis wykonanej przeze mnie około 3 lata temu spawarki elektronowej. Nieco prowokacyjny...
Jako komentarz opisze swoja historie, też gasł przy dodawaniu gazu (P089, 091, 092), czasem przy zmianie biegu, regulator wymieniony, pompa w baku hałasowała (domniewywalem ze to zawór bezpieczeństwa działa) filtr nowy... W końcu samochód ledwo jechał. mechanik po zabraniu sie w koncu za pompę wysokiego ciśnienia wyciągnął z króćca dolotowego jakieś...
Moc jest ilorazem momentu i prędkości obrotowej Przy założeniu, że zastępujemy napęd silnika elektrycznego 2,2kW, 1500obr/min (moment nominalny 14,6 Nm wg katalogu Tamel-a) sprzężonego z przekładnią 1:10- potrzebujemy silnik hydrauliczny o momencie obrotowym na poziomie 146Nm Jeśli to ma być geratorowy, to pewnie nie warto przekraczać ciśnienie 80bar...
wkład filtra paliwa nowy hengsta a więc oryginał,(od wielu lat na Hengscie, zawsze nie było problemów), pominąłem cały układ paliwowy , separator itd. założyłem wąż gumowy fi12 bezpośrednio przez korek zb.paliwa do pompki ręcznęj, bo właśnie też podejrzewałem że "łapie" powietrze, żadnych zmian to nie przyniosło , ciśnienia takie same , pompę założyłem...
pompy wysokiego ciśnienia zawór pompy wysokiego ciśnienia cykanie pompy wysokiego ciśnienia
hasło wygasa diody gunna podłączyć przedni panel
Jak zmienić język w aparacie fotograficznym z chińskiego na angielski Kierownica nie działa po podłączeniu do portu USB