Zamień też krańcówki FCC z FCA.
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
Skrzynie biegów też były inne , albo odrazu przekładka na manual. Do tego cała wiązka silnika ze sterownikiem .
W tabeli Servo Program Table pewnie masz tylko jedną linią działania (Motion Command Item) - gdyby umieścić drugą linię to prawdopodobnie wraz z przełączeniem między liniami pobierałoby nową wartość (skoro w podglądzie zmiana po enkoderze następuje). Dodano po 6 Mimo użycia winrara, 7-zip..nie mogę się dostać do pliku;
Na obudowie rozrządu. Vcds odczyta tylko numer części sterownika (ECU). Inny kod silnika wiąże się przeważnie że zmianą wiązki elektrycznej i sterownika silnika. Czasem wystarczy zmianą mapy w sterowniku.
Nie, bo wtedy na obydwu biegunach będzie ten sam potencjał. Gdy obydwa przekaźniki są wyłączone to jak popatrzysz na schemat na obydwu biegunach silnika mamy minus. Gdy oba przekaźniki są załączone to na obydwu biegunach masz potencjał plus, czyli znowu brak różnicy potencjałów, czyli brak napięcia. Jak chcesz mieć blokadę to możesz wykorzystać kolejny...
Przy automacie w tych silnikach jedyna zmiana po przekodowaniu automat/manual sterownika silnika, to minimalnie większe obroty biegu jałowego, więc spec coś kręci. Przekaźnik jest w skrzynce za akumulatorem.
Więc ten nie ma nauki. Czyli zmiana kolejności uzwojeń i hall-a
skuter ma silnik 400 W 24 V. Mam sterownik od quada elektrycznego, ale jedzie tylko do przodu. Są różne konstrukcje silników, i w zależności od konstrukcji silnika różne sterowniki. Napisz dokładniej, jaki to silnik, jaki sterownik.
Chyba standardowe uszkodzenie - podłączenie zasilacza 12V pod rotomat . Jeden zegarmistrz się do mnie zwracał aby mu to zrobić . Ten scalak to procesor i raczej nic z tym nie zrobisz bez przerobienie na Atmega . Rotomat zegarmistrza nie miał stabilizatora i był zasilany bezpośrednio z zasilacza 3V . Po podłączeniu pod zasilacz 12V oczywiście wszystko...
Kolego przerabiałem podobny temat tylko w A6 c6 skrzynia na zimnym nie ruszała po rozgrzaniu jak ruszyła to jechała normalnie skrzyniaże stwierdzili winny sterownik sterownik wymieniany niby ktoś go przekodowywał kombinowania było niestety z zadnym innym sterownikiem to nie działało podobno ale to tylko podobno dopiero zmiana sterownika silnika i skrzyni...
Witam. zetdeel jesteś pewny że ten układ działa zgodnie z założeniami autora?. Czy działa bez konieczności resetu przed każdą zmianą kierunku wirowania silnika?. Pozdrawiam.
Zakładam, że w wersji z "manualem" trzeba wcisnąć sprzęgło, nie hamulec, więc zmiana kodowania sterownika silnika (?) na skrzynię manualną powinna rozwiązać problem.
...Oczywiście można wykorzystać gotowy układ jak np. L293, L298. Cóż z tego, że można kupić, skoro pierwszy ma prąd maks. 0.6A, drugi 2A, a kolega w pierwszym poście napisał 12V 5A. Pozdr
Jaki charakter ma obciążenie silników, czy silniki przed zmianą kierunku wirowania będą jakoś wyhamowane.
Bateria 7,4 V --> stabilizator napięcia 5 V --> sterownik silnika --> silnik 3,7 V. Co dokładniej ten sterownik ma robić? Zmiana kierunku obrotów czy też prędkości albo obu?
Witam, Posiadam BMW E39 z 1998 520i, poprzedni właściciel zrobił w nim swapa na silnik 2.8, lecz sterownika razem z całą elektroniką pozostał bez zmian (520i), (posiadam w tym samochodzie gaz który jest ustawiony pod ten silnik 2.8) ale ciekaw jestem czy jest opcja zmiany programowo mapy tego sterownika pod silnik 2.8 aby pracował na benzynie właśnie...
I tak i tak . Do 4Tyś i nie więcej. Już wszystko posprawdzałem, oczytałem się i wiem, że o to właśnie chodzi. Muszę wiedzieć na jaki sterownik mogę zamienić, na jakie nr ( Immo to nie problem z nim se poradzę).
Ile byś chciał wycisnąć na tej konstrukcji? Proponowałbym coś innego. Zmiana silnika na taki z PRO + mod sterownika + bateria 12S3P + hamulec tarczowy 2x większy niż ori + oponki 10" :D. Wydaje mi się że będzie mniej roboty.
A w jaki sposób diody będą podłączone do +12V(?) , wspólny punkt uzwojeń silnnka (unipolarny) do +24V (1,2 CON2) a cztery wolne końce uzwojeń do anod diod ( 1/2/3/4 w CON2), tam nigdzie nie będzie +12V.
jeśli dobrze się dowiedziałeś to wystarczy zmiana kodowania sterownika, przez VAG VCDS.
pomaga w tym wypadku to : wymiana słabego aku na nowy, regeneracja rozrusznika, podniesienie wartości dawki starowej, montaż wyłącznika na sygnale z czujnika G62 do sterownika silnika, zmiana map startowych przez tunera.
Zmiana w oprogramowaniu sterownika silnika,
Zmiana softu w sterowniku silnika
Trzeba tu rozróżnić dwie rzeczy, bo chyba o to Koledze chodzi. Pierwsza rzecz to chiptuning, zmiana oprogramowania sterownika silnika, najczęściej w celu zwiększenia mocy, czasem usunięcia na stałe niektórych błędów, czy deaktywacja EGR, DPF czy SCR. Do tego trzeba mieć dedykowany sprzęt i oprogramowanie. Druga rzecz to tak zwane „kasowanie wartości...
Tak jak kolega wyżej pisze . Do takich autek stosowane są silniki ok 13000 obr do tego maja przekładnie. Spróbuj zasrosować w swoim pojeździe taki gotowy zestaw (ok 70 zł. Tylko przy kole trzeba bylo by wykombinować "zabierak". Ja mam 2 takie autka. Jeden ma moduł a 2 nie. Z modułem auto łagodnie rusza i hamuje. Ten bez modułu kręci kołem w miejscu...
Jak to najprościej zmiana sterownika silnika na ten od BNV. Ilość implsów musi się zgadzać bo inaczej sterownik zgłupieje.
sterownik wysłał za duże przyspieszenia na silnik.
Chętnie przygarnę takowy wsadzik pochodzący od c4 picasso półautomat. Jeśli ktoś coś posiada to proszę o pomoc. Ten wsad powyżej nie ma co porównywać bo mój powinien mieć 3MB. Myślę też odczytać teraz sterownik i skasować mu spowrotem konfigurację i zobaczyć gdzie się zmienia we wsadzie, po czym wstawić mu na pałę tam 0x00 jak kolega radzi. Ciekaw jestem...
No i na pewno ktoś mi pomoże.
Firma Elmes ma w swojej ofercie sterownik do rolet. Patrz na www.elmes.pl
Aby skorzystać z takiego przełącznika konieczne jest zasilenie silnika a to "przychodzi" ze sterownika. Więc do zmiany kierunku obrotów musisz wybrać w sterowniku opcję ręcznego zasilania podajnika.
Witaj Kiedyś bawiłem się w przeróbkę ze skrzyni automatycznej na manualną w e36. Też miałem problem z odpaleniem jej ponieważ nie zwarłem ze sobą dwóch pinów identyfikujących czy skrzynia jest w pozycji P. Podejrzewam że u Ciebie będzie podobny problem, komp silnika był zintegrowany ze skrzynią automatyczną wiec do póki nie zewrzesz pinów odpowiedzialnych...
Czyli zmiana sterownika silnika.........? Tylko se sprawdz czy wtyczka pasuje. Bo masz 4 rodzaje sterowników do wyboru.
Kilka lat temu we własnoręcznie zrobionych sterownikach( na układach TTL) miałem takie rozwiązanie. Jednak u mnie sygnał Enable odcinał również logikę wejść Step/Dir, nie tylko stopnie mocy. Spróbuj, ale wydaje mi się że zmiana stanów logiki może wpłynąć na wyjścia po włączeniu Enable.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... jest podobny temat wprawdzie maszyna ze sterownikiem efka a nie jak u autora quick ale zasady te same. Zdecydowanie odradzam falownik. W tych maszynach oprócz silnika jest dość skomplikowany sterownik kontrolujący obroty i pozycję wału dzięki zespołowi sprzęgło-hamulec.
Po mojemu to żeby to chodziło jak powinno to tylko wymiana silnika wchodzi w grę. Nie wsadzisz tutaj sterownika z golfa 4 , nie dogada się on z licznikiem i innymi modułami.
Na pewno sterownik silnika jeszcze. I zestaw wskaźników bardzo możliwe.
Witam, Przy mojej Vectrze ma silnik 2.0 DTL ma 82KMi jest on identyczny jak silnik 2.0 DTH ale ten z kolei ma 100KM. Czy zmiana sterownika silnika od vectry DTH do mojej DTL i założenie intercoolera zwiększy też moc do 100KM?
Szukam za i przeciw, stosowania emulatora filtra cząstek stałych. Co jest mniejszym złem emulator czy zmiana softu sterownika silnika, chodzi o silnik D4D Toyoty?
czy zmiana oprogramowania sterownika silnika w obecnych czasach ekologii dpf itd jest prawnie dozwolona A niby po co miał byś czystego dizla upadlać na kopcący szrot?
Nowy sterownik jest po tuningu tak? Może być od ABV ale z innym wyposażeniem a nie każde wyposażenie można było przekodować. Pokaż podpowiedzi z kodowania co jakie oznacza. Jak dobrze zalazłem twój nowy sterownik po tuningu ma kodowanie skrzynia manualna bez ESP a ty chcesz zakodować na skrzynie manualną z ESP ? Możesz jeszcze spróbować przez zmiana...
Po pierwsze : uważam że silnik przed zmianą kierunku obrotów powinien SIĘ ZATRZYMAĆ a nie napisalem ze sie zatrzymuje??? jesli nie to pisze ze silnik przed zmiana obrotow jest zatrzymany
Zmiana sterownika ze względu na inny osprzęt silnika (inne wtryski, turbo że zmienną geometrią), a błędów dokładnie nie diagnozowałem.
Witam, borykam się z problemem uruchomienia silnika po wymianie. A więc od początku zrobiłem swap'a w VW T5 z BRS 102KM na ASZ 130KM. Sęk w tym, że nie zmieniłem czujnika położenia wału (CKP). W BRS jest czujnik indukcyjny, a w ASZ Halla. I teraz czy da się to jakoś zaprogramować w sterowniku, czy znów demontować silnik i zmienić czujnik... Myślałem...
Przecież tak nie dopiszesz ,jak dopisujesz po nowym pinie to nowe transpondery włóż bo to immo3.Wtedy klucze dopiszesz ale auta nie odpalisz bo sterownik silnika nie bedzie od kompletu.No i w liczniku bedzie inny vin niz w aucie.
Skok mocy o 1kW na pewno wiąże się z wymianą sterownika silnika ;) Zmiana silników szczotkowych na bezszczotkowe wiąże się z wymiana sterowników. Moc to osobny problem.
dokładnie zmiana flascha sterownika silnika powinna naprawić problem, a zrobisz go galetto czy mpps i podobnee....
Panowie jak spiac te dwa mniesze aku?jak lepiej ?poki co wyprowadzilem z dwoch bateri przewody i ich konce razem zakończyłem męskim konektorkiem i do sterownika.Czy lepiej bateria do baterii i dopiero sterownik?
Nie kombinuj 1 stycznik to obroty w prawo a 2 zamiana faz i obroty w lewo cewki możesz wymienić na 24V lub przewinąć i zasilić z trafo 24V.Rozdzielnie ze stycznikami zainstaluj w innym pomieszczeniu i podciągnij kasetę ze sterowaniem na stanowisko pracy i po problemie. Przekażniki nie mają komór gasikowych i w zasadzie pracują na sterowaniach ,od czarnej...
1. Zamknij samochód i poczekaj 10min (wyłączenie wszystkich sterowników) 2. Otwórz samochód i uruchom silnik 3. W ciągu 5s od uruchomienia silnika wciśnij jednocześnie przycisk AC i wewnętrznego obiegu powietrza
Nie mam pojęcia do czego jest hall w hamulcu hulajnogi, Zamiast styków do światła stopu i informowania sterownika silnika ze się hamuje.
Kolego trzeba tylko poszukać na ELEKTRODZIE. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... odwrócić kierunek trzeba przestawić zworkę na sąsiednią pozycję oraz odwrócić wtyczkę silnika o 180 stopni.A ten siłownik to nie czasami ROBO 1124?
Mam kolejne pytanie uściślające. Jaki jest rodzaj obciążenia tego silnika? Przecież nie będzie się kręcił sam dla siebie? Układ BA..., który przedstawiłeś służy do sterowania jednym silnikiem a nie kilkoma. Zapewne chodzi ci o sterowanie układem za pomocą kontrolera podającego sygnał na wejście "servo in" (lub podobnie). Sygnał do serwomechanizmu w...
Silnik na pompie wtryskowej. Więc nie pocisniesz z nie go za wiele softem. Sam silnik pancerny. Auto mało pali. Tylko sterownik silnika jest do niego przykręcony. Więc drgania, i zmiana temperatury robi swoje. Po latach padają. Dająca rózne objawy.
chcesz to zrobić na stole czy tylko odczytać błędy na koniu.Całym tym bajzlem zarządza jednostka sterująca silnikiem.Wyłączyłem całkowicie adblu usuwając z sopsu ale sterownik silnika domaga się widzieć nox sensor i pompę adblu.Aby to wyłączyć całkowicie jest potrzebna zmiana oprogramowania sterownika silnika
Problem rozwiązany. Przeprogramowano sterownik silnika - zmiana dawek rozruchowych oraz wydłużenie czasu grzania świec żarowych. Auto zapala i pracuje poprawnie. Niemniej oznacza to pewnie początek końca żywotu wtryskiwaczy.
Do sterowania silnikami są sterowniki silników krokowych, jakie masz silniki?
Ściągnij wtyczki ze wszystkich wtryskiwaczy jak przełączysz na gaz i powiedz nam czy jest zmiana w pracy silnika.
Witam. Potrzebuję kogoś, kto zbuduje sterownik, który będzie sterował pracą silnika DC 24V/300W. Założenia: 1. Regulacja prędkości obrotowej. 2. Zmiana kierunku obrotów. 3. Wyłączanie czasowe. Jeśli chodzi o pomysł, to jest dowolność. Proszę o informacje, czy jest ktoś, kto mógłby coś takiego ogarnąć? Dziękuję.
Zmiana oprogramowanie w sterowniku silnika czy robi to jakaś firma i ile może to kosztować? Może kupić inny sterownik silnika? Dodano po 1 Czy może chodzi Ci o przekodowanie sterownika? W vagu?
Sterownik który masz wypuszcza 230V więc musisz zastosować przekaźniki. Pytanie jaki masz silnik ? Rozumiem że DC 12V gdzie zmiana biegunów zmienia obroty ?
Zmiana sterownika silnika gdyż padł. Dodano po 55 Auto odpala już aczkolwiek wysypał sie ABS niestety nie miałem wpływu na to..
Witam. W nawiązaniu do tematu proszę o informację czy jest mi ktoś w stanie pomóc. Kupiłem A6C6 3.2 FSI z 2008r. z uszkodzonym silnikiem. Zmieniłem silnik i sterownik silnika (wcześniejszego nie było) . Świeży silnik współpracował ze skrzynią tiptronic a ja mam multitronic. Proszę o informację co trzeba zrobić, ewentualnie gdzie się udać, żeby to "zaskoczyło"...
To raz, a dwa mierz siły na zamiary. Nie można dac wszystkich suwaczkow na raz do góry, wieksza dawka w dielsu to wieksze egt, egt to ryzyko splyniecia tłokow... Podobnie z kątem wyprzedzenia wtrysku. Ja U siebie robie bardzo niewielkie zmiany, kazda zmiane sprawdzam i loguje.
Silnik wyjęty ,lecz nie jestem pewny do zakodowania . M.in czy zostawić stary sterownik silnika z bxe czy zmienić sterownik ecu .Jeśli zmienić to musze programować imo ?
ETK Online podaje takie elementy dla wspomnianego numeru VIN: https://obrazki.elektroda.pl/9982230800_... Czynność puma mówi też o programowaniu sterownika silnika wybierając w ISTA dodatkową opcję "zmiana głowicy". Można też zrobić to przy pomocy Esys dodając HO-WORT: KB4M i aktualizując sterownik silnika W rejonach Raciborza(śląsk)...
Udało mi się dokopać do info z ASO. Jest zmiana oprogramowania sterownika silnika. Dziękuje za zainteresowanie tematem. Wątek uważam za zamknięty - pozdrawiam
[syntax=c]... if(massageTempNumber < 7){ long fadeTimeStart = millis(); while(millis - fadeTimeStart < 1000){ int fadevalue = (massageOne[0][massageTempNumber]) - massageOne[0][massageTempNumber + 1] * (millis - fadeTimeStart) / 1000; Serial.println(massageOne[0][massageTemp... + fadevalue); } } massageTempNumber++; ...[/syntax] Na szybko...
Mi w sumie chodzi tylko o to zeby rozpędzic silniczek z hdd do nominalnych obrotow czyli 7200 reszte rozwiązuje zmiana przełożenia
myslisz ze zmiana oprogramowania pomoze?
Witam! Chciałbym prosić o pomoc w zmianie kodowania sterownika silnika (AAA) z wersji ze skrzynią automatyczną na wersję manualną. Pozdrawiam! Azonic_2006
Witam szanowne grono! Zwracam się do was z nietypowym zdarzeniem i adresuję od razu pytanie, czy ktoś z was spotkał się ze spontaniczną zmianą kierunku obrotu silnika jednofazowego? Silnik jest zasilony z sieci TNS poprzez sterownik umożliwiający zmianę prędkości pracy wentylatora. Dodam, że nie była wykonywana żadna ingerencja w obwody zasilające i...
Posiadam silnik krokowy ze stacji dyskietek 1.44 z tego co się oriętuje jest to silnik bipolarny. Szukam prostego sterownika który umożliwi zmianę kierunku i zatrzymanie za pomocą włączników. Silnik ten nie ma być sterowany za pomocą komputera
W tym aucie masz immo poza licznikiem. Osobny box. W tym przypadku silnik odpala bez licznika. Pozbądź się kontroli z licznika i zapomnij o problemie. Raczej nikt ci że wsadu immo nie usunie. Nie spotkałem się jeszcze z tym by ktoś usuwał immo w liczniku, robi się to w sterowniku silnika.
Kolego jeśli loginu nie przyjmuje to nie dostaniesz się do adaptacji. Zmiana sterownika albo sterownik do tunera i flashowanie.
Witaj,naprawiłem auto?,mam te same objawy,napisz czy zmiana softu pomogła?
Bez kabla nie zaprogramujesz funkcji sterownika. Więc i tak potrzebny.
Sterownik airbag po zderzeniu uniemożliwia odpalenie silnika.
Poruszaj podłączoną wtyczką przy przepustnicy, jak silnik zareaguje zmianą obrotów, niestabilnością, wywali błąd na desce to problem z kontaktem w niej lub w samej wtyczce, uszkodzenie sterownika to już trochę inna dziedzina elektryki
jak w temacie spalony był wentylato wymiana na nowy nowa opornica i problem po odpaleniu cały czas chodzi wentylator chł. zadnych błedów zmiana sterownika silnika i nic
Witam. Problem rozwiązany, po wymianie pompy ktoś grzebał w komputerze. Zmiana kodowania sterownika silnika załatwiła sprawę. Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam Andrzej.
Zmiana planów , teraz poszukuję sterownika do silnika 12v 200w 22A , z manetką. Z góry dzięki
Czy można motor PSM zastąpić motorem BLDC? Tak, w wielu przypadkach możliwe jest zastąpienie silnika PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor) silnikiem BLDC (Brushless DC Motor). Obie konstrukcje wykorzystują magnesy trwałe w wirniku i nie mają szczotek, ale różnią się głównie sposobem sterowania. Zastąpienie będzie zazwyczaj wymagało przemyślanych...
masz przyklejony temat o silnikach krokowych ..... silnika krokowego który ma 4 przewody masz silnik bipolarny do jego wysterowania potrzebny jest sterownik zawierający 2 mostki H w tego typu silnikach potrzebna jest zmiana polaryzacji zasilania cewek , a nie tylko sekwencja impulsów na poszczególne cewki taki układ ma zastosowanie jedynie dla silników...
miałem kilka takich przypadków i problem tkwi w pompie wtryskowej pomogła zmiana oprogramowania w sterowniku silnika zwiekszenie dawki rozruchowej ( to było antidotum jeśli nic innego nie poskutkowało mam na myśli ustawienie rozrządu ,wymiana ECU , czujnik temperatury ) klijenta doprowadzało to do szału jak go zgasił na ciepłym silniku nieraz musiał...
Wrzuć zegary z TDSa :v
Masz odczytany plik ,czy cały sterownik chcesz podesłać komuś?Może całe auto,konkrety poproszę.
Nie pamiętam teraz dokładnie ale ta 3 z pierwszego kodowania mówi o tym co jest po CAN - w tym przypadku chyba poduchy i ABS, 1 to to ze jest manulana skrzynia. Ten drugi sterownik ma jakieś dziwne kodowanie bo automat powinien mieć raczej 2 na końcu ale mogę się mylić. Nie do końca masz rację. Musiał byś zmienić flasha lub jego wsad ale jeżeli każesz...
Witam, jak w temacie. Przy przyspieszaniu autko późno się wkręca, nie ma mocy do pewnego momentu. Dopiero powyżej 2000 tyś obrotów z gazem w podłodze zaczyna się rozpędzać. Dodam, że w samochodzie był wymieniany silnik na drugi, używany i objawy są identyczne przed i po wymianie. Turbina była sprawdzana, a zawór EGR był wymieniany na nowy. Myślałem...
zaprogramowałem sterownik i wymieniłem pakiet
Ta płytka to zintegrowany moduł z odbiornikiem i sterownikami silników. Nie przerobisz tego częściowo. Musiałbyś wyrzucić wszystko i dać całkowicie nową elektronikę. Kompletnie nieopłacalne i kosztowne.
Sama zmiana to nie tylko silnik,trzeba sterownik plus wiązka,zobaczyć czy skrzynia ma te same mocowania a co za tym idzie półosie,lewarek wtedy.
A czy nie mogę tego zrobić z użyciem programatorów mikrokontrolerów:?: Przypuszczam, że jedyne co robi SD to zmiana w sterowniku silnika - napewno jest ktoś kto już grzebał tam bez użycia interfejsu. Oczywiście rozumiem, że taka pomoc raczej nie będzie bezpłatna...
a to oznaczenie B58 to będzie na obudowie pamiątki?Numeru sterownika nie mam w tym momencie przy sobie ale czy w tych sterownikach siedzą różne pamięci?I jeszcze jedno pytanko czy muszę zastosować emulator czy wystarczy zmiana eeproma.
Masa ludzi miała taki przypadek. To typowe zachowanie tych silników. Jak odłączysz czujnik temperatury to odpali z półobrotu bo sterownik "myśli" że silnik jest zimny. Rozwiązania są następujące: -dokładny przegląd rozrusznika i dobry akumulator, -zmiana mapy w sterowniku silnika, -kombinatorstwo z odłączaniem czujnika temperatury na czas rozruchu,...
Odłączenie immo za pomocą samego oprogramowania vag-com jest niemożliwe, żeby wyłączyć całkowcie to zabezpieczenie konieczna jest ingerencja w sterownik silnika - zmiana oprogramowania które steruję jego pracą.
To nie sa elektromagnesy tylko przekazniki, czyli prosto mowiac przelaczniki sterowane elektromagnesem, tak ogolenie. Powiesz w sklepie ze chcesz dwa przekazniki na 5V i napewno dostaniesz. Potrzebujesz jeszcze dwie diody prostownicze, praktycznie dowolne. Co do regulatorow predkosci to so i mechaniczne i elektroniczne. Mechaniczne polegaja na tym ze...
Żeby przerobić V50 z powershifta na manual potrzeba: -wiadomo skrzynią połosie linki biegów pedały pompka sprzęgła itp -sterownik silnika SID803A (bo taki w był w manualu tylko automat ma SID206) -wiązka silnika od manuala -trzeba przeprogramować modul CEM (zmiana konfiguracji)
Więc co z jego rady było nieprawdą? Silnik krokowy obraca się poprzez odpowiednio, kolejne załączanie cewek w jego korpusie (pomijając mikro kroki), a zmiana kierunku obracania wiąże się przecież ze zmianą kolejności ich załączania.
sterownik silnika zmiana sprinter zmiana silnika zmiana obrotow silnika
civic elektryczny schemat gniazdka angielskie tuning telewizora
światło estradowe pomiar indukcyjności
Diagram pokrętła piekarnika kuchni gazowej Eko Styl Pomarańczowy kolor diody przycisku zasilania komputera