Ta skrzynia nie ma filtra, jedynie filtr siatkowy a czy filtr siatkowy się wymienia za każdą wymianą oleju to nie wiem, bynajmniej nie słyszałem by w silniku zawsze zwalać miski by czyścić filtr siatkowy;) .
Tu masz dokumentację: http://www.scribd.com/doc/4791235/93ZJ-S... na stronie 21-87 i 21-88 jest jak na dłoni. Płyty sterującej nie musisz demontować. Rezystencja 2.5 - 5 Ohm.
W Golfie masz skrzynkę 09A (JF506E Jatco). Za takie zachowanie skrzynki odpowiedzialny jest elektrozawór N92 (nr. 09A927331A). Cena ok. +- 380zł (najtaniej w serwisie !!). Temat ten był poruszany na forum Elektrody. http://obrazki.elektroda.pl/4516107500_1...
TYp skrzyni to A604 jeśli 4 biegowa lub A404 jeśli 3 biegowa. Olej syntetyczny ( osobiście do tych skrzyń zalewam olej oryginalny ). Cena może trochę duża ale jakoś nie lubie eksperymentować. Co do tego problemu.... Polecał bym odczytać błędy jakie zostały zapisane w sterowniku to by wiele wyjaśniało. W tej chwili nie pamiętam jak można było odczytać...
Witam może na poczatek sprawdz poziom oleju ,a pózniej zrób servis - wymiana oleju i filtr , jak nie będzie poprawy to diagnostyka komputerowa .
To spróbuj nim wrzucisz 1nkę, podciągnąć dźwignię nieco do góry, tak prawie na 2kę, a potem nacisnąć w dół. Pamiętaj też że dźwignie zmiany biegów, lubią mieć luz na wałku, przez samą dźwignię która na wałku ciasno nie siedzi. Zresztą tutaj masz film jak złożyć taką skrzynię https://youtu.be/jisyBmOw29c
Na początek sprawdź mechanicznie (czy trzyma ciśnienie) elektrozawór TCC. http://obrazki.elektroda.pl/6587361300_1...
Witam Dzisiaj urodził mi się taki sam problem tz skrzynia pozostaje ciągle w pozycji N. Mógłbyś sprecyzować o jaki przewód chodzi.
Z tego co piszesz wynika że masz skrzynie AG4 ( 095 ). Przyczyn może być kilka i wszystkie nie są zbyt straszne. Po pierwsze czy razem z oleje został zmieniony filtr oleju???? Jeśli nie to wielki błąd który trzeba natychmiast naprawić. Po drugie odczytać błędy skrzyni. Najprawdopodobniej powinien znaleźdź się błąd lub błędy mówiące o usterce w sterowniu...
proponuje podlaczyc sie gdzies pod jakis testerek i szczytac/skasowac bledy. Jak jezdzi tylko na 3 biegu to jest w trybie awaryjnym,wszystko okaze sie podczas diagnozy.
To co napisałeś to zawrót głowy, innaczej chaos. Widać po tym ostatnim poście że jesteś już zdesperowany. Od początku. Piszesz że masz Omegę 2.2L z 2002r. tzn. Omegę C (montowane w nich były skrzynki 5L40E). W swym trzecim poście przedstawiasz zdjęcie płyty sterującej (właśnie od skrzynki 5L40E). W ostatnim Twoim poście dowiaduję się że masz 4L30E....
po pierwsze co było robione w skrzyni i czy po zrobieniu było wszystko ok? z tego co piszesz wynika, że skrzynia jest w trybie awaryjnym, czyli jest tylko 3 bieg i wsteczny. Przyczyną wejścia w tryb awaryjny może być albo usterka mechaniczna, albo elektroniczna. Napewno temat jest do ogarnięcia.
Sprawdź zaworek przy wybieraku skrzyni biegów - ten wkręcony na dwie śrubki od przodu. Jeśli ciężko pracuje możliwe że się zaciera. Ma on wpływ na dostarczenie powietrza do ukł zakresów skrzyni.
Zrobiona adaptacja po wymianie paska?
Oddać auto do mechanika, to będzie najlepsze rozwiązanie przy tak zadanym pytaniu. Przeprowadziłeś chociaż diagnostykę komputerową?
Olej z filtrami był wymieniony 2 lata temu, Jaki przebieg ma olej w skrzyni,czy poziom oleju jest prawidłowy( sprawdzany po przejechaniu min.15 mil i odczekaniu 3 min na parku)
Zacznij od wymiany oleju i filtra. Jaki kolor i zapach ma olej? Jak sprawdzałeś stan oleju?
Proszę sprawdzić naciąg linki kick-down idącej od cięgien "gazu" do skrzyni biegów z prawej jej strony. Przy naciśnięciu padału "gazu" do oporu ugięcie linki powinno wynosić ok. 1,5 - 2 cm.
czy ktoś wie co może być przyczyną odcięcia wysokich obrotów??
Witam, usterka była kłopotliwa i graniczyła ze sporymi kosztami, gdyby okazało się że skrzynia padła. Przyczyna na szczęście była prozaiczna. Powód przejścia w cykl awaryjny pracy to pęknięte pierścienie ABS-u na tylnych kołach. Pierścienie te nawet w serwisie Mercedesa nie są oddzielnie do nabycia, a jedynie w komplecie z całymi półosiami. Kupiłem...
Zasilanie jest? Wiązka cała na początek? Chińczyki mają problemy z wszystkim.
Witam, posiadam Passata b5 1.9 tdi tipt 2004 r. przebieg 300 tys. km, Od pewnego czasu mam problem ze skrzynią biegów. Samochód po kilku godzinach stania po ruszeniu nie zmienia biegów czasami zaznacza się cała linijka od zmiany biegów dodając gazu nie wrzuca wyższych biegów muszę go gasić i zapalać po raz kolejny wtedy jest wszystko w porządku dopóki...
Tak jak kolega romuald-f pisze, temat znany i opisywany, jeśli poziom oleju jest odpowiedni to znaczy, że któryś z zaworów się zacina, sam przerabiałem ten temat gdy skrzynia przełączała do 2 biegu a rok później do 1-go. Wystarczyła zmiana (czasem wyczyszczenie) odpowiednich zaworów.
Dzieki za podpowiedz!!! A skomplikowane jest wymontowac wybierak?i jak to zrobic najlepiej? Na co zerocic uwage? Komputrr tez trzeba pozniej podlaczac? Dzieki!!!
Może późno ale postaram się coś podpowiedzieć.Po pierwsze prawdopodobnie masz skrzynię Jatco JF 506E lub oznaczenie VAG AG5.Jeśli tak to problem tkwi w sterowniku hydraulicznym a konkretnie elekrozawór prawdopodobnie shift c.Proponował bym jednak wymienić również a i b.Oznaczone jako N-88 N-89 i N-92.Postaram załączyć plik z rozmieszczeniem i opisem...
Masz prawidłowo wyregulowaną dźwignię zmiany biegów pod buty motocyklowe, czyli powyżej naturalnej pozycji stopy na podnóżku? Czy maksymalnie nisko jak p* w trampkach? Widzę że w tym modelu oś dźwigni zmiany biegów umieszczono poniżej wysokości podnóżka, dlatego zmiana biegów w górę samą stopą będzie utrudnione (końcówka dźwigni przez geometrię przesuwa...
Czy rozwiązałeś problem tej skrzyni? Mam podobnie tylko w a4 b5
Tylko w załączniku nie widzę nr błędu. Jest to spec od skrzyń. Romuald-f.
Wszytko to co napisał kolega wyżej się jak najbardziej zgadza. Ustawiasz lewarek na A na wciśniętym sprzęgle i ruszasz jak normalnym samochodem. Potem skrzynia sama dobiera przełożenia. Żeby się zatrzymać to naciskasz sprzęgło jak już jedziesz naprawdę wolno. Jak ustawisz lewarek na M to możesz zmieniać biegi ręcznie lewarkiem na boki. + to bieg w górę...
Co znaczy komunikat pozytywny??? Star Diagnozą nie naucza się skrzyni ani sprzęgła. Wprowadza się tylko typ i regulację sprzęgła po pozytywnym nauczeniu bez diagnozy. Po drugie, po wymianie kabiny wszystkie połączenia w GM mają być sprawne na 100%
Piszesz ... Zmienia biegi 1-5 bez problemów i bez żadnych szarpnięć czy przeciągnięć ...... co to znaczy, przecież masz czterobiegową skrzynię AG4 (01N).
Na innym forum chłopaki pisali że główną przyczyną takiego zachowania skrzyni jest uszkodzenie silnika (cewek) sterującymi przełożeniami.
Jaki masz typ tej skrzyni ? rok samochodu ?
https://obrazki.elektroda.pl/7384396900_... Gdyby ktoś miał problemy z wyżej wymieniona skrzynią w sprinterze czy kaczce to służę pomocą, jestem też w stanie sprawdzić i naprawić każdy element. kontakt 727990120
Jeżeli delikatnie stuka to możesz jeszcze na niej jeździć jeżeli mocno i jest to mocno słyszalne to czas na wymianę, przy wymianie warto wymienić uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni biegów ponieważ jest to ze tak powiem za jedną robota, sama. Skrzynia jest bardzo ciężka i bez sensu wyjmowac 2 raz aby zaoszczędzić 150 zł, zalecił bym olej w...
Zrób ten abs bo z niego czyta prędkość to może dlatego biegów nie zmienia. Skoro nie zmienia piegów to raczej jakoś błąd powinien wyjść. Tam były problemy z akumulator ciśnienia tą czarną bańką na skrzyni.
No to jeśli masz fakturę bądź paragon to ścigaj ich i tyle, wieźli kasę za naprawę to ma być sprawne.
Witam. Posiadam samochód jakim jest VW Lupo 3L. Po miesiącu bezproblemowej jazdy zaczęły się problemy. W pierwszej kolejności samochód zaczął wariować w momentach jazdy za kimś powoli i po dodaniu gazu kiedy redukował nagle odcinał gaz a biegi nie chciały się włączyć, słychać było, że próbuję mielić tymi biegami ale bezskutecznie. Trzeba było zgasić...
Witam! Posiadam BMW e39 530d z 1999r. Mam problem ze skrzynia biegów. Problem pojawia się gdy gaz wciśnięty jest do oporu (kick down), skrzynia ciągnie do momentu gdy powinna nastąpić zmiana biegu na wyższy ale nic się nie dzieje, bieg się nie zmienia. Problem występuje na D,D Sport i D Manual. Dopiero po odpuszczeniu gazu następuje zmiana. Podczas...
A czemu nie zajrzysz do ASO? Nie mówię, że masz od nich kupić, ale przynajmniej się dowiesz jaki być powinien. 1. Za mało oleju to bardzo źle dla skrzyni. 2. Mały silnik to może przy automacie mulic pod górkę, ale nie zmienia to faktu, że mała ilość oleju to samo powoduje. Allegro podało taki olej https://allegro.pl/oferta/febi-olej-prze...
Brak zasilania na sterownik i skrzynia w awaryjnym.
Biegi zmienia się wajchą po lewej stronie. https://obrazki.elektroda.pl/7068466000_...
Witam, podczas jazdy zmienia automat na manualną skrzynię i sam muszę zmieniać biegi manetką, miał ktoś taki przypadek?
To sygnał który się zmienia w zależności od położenia DNR-a i podgląd oscyloskopem czy prawidłowy.
Robiłeś pomiary oporności pomiędzy przewodami czy nie ma czasami przebicia pomiędzy przewodami do masy czy na plus?
Czym diagnozowałeś?
okazało się wtedy iż problem mechaniczny wybieraka.
W pierwszej kolejności to jaki rocznik i typ skrzyni, bo c-klasy klepią od 23 lat.
Jeżeli błąd czujnika oleju to sprawdź przewody przy kostce czujnika lub wymień sam czujnik. A co do wtryskiwaczy warto znaleźć warsztat, który zajmuje się regeneracją i poprosić o ich sprawdzenie. Powodzenia
Super ! Dzięki !
uszkodzenie mechaniczne nie znam zakresu prac robił to serwis we Francji
G38 to czytnik obrotów wejściowych. Zbiorniczek płynu chłodzącego odkręcić, odsunąć na bok i można dostać się do niego "od góry". https://obrazki.elektroda.pl/5328202500_...
Diagnostyka była robiona ?
Po zmianie na górną skrzynie dźwignia lewarka przemieszcza się tak jak powinna ale na każdej pozycji bieg neutralny Scania 114L 2000r skrzynia z połówkami. Dzięki z góry za pomoc
Oddaj do naprawy tanim kosztem go nie ruszy.
Dokładnie sprawdź Kostki w skrzyni biegów szczególnie tą która wchodzi jako przelotka do płyty główne skrzyni
Tak o ten zawór chodzi.
Omijaj szerokim kołem automaty z Audi, to wysoko awaryjne skrzynie multitronic, w tych skrzyniach zawsze psuje się sterownik a reszta też na pewno nawali. Alternatywą jest automat w Quattro bo to jeszcze jest tiptronic, ale o Q4 nic nie piszesz więc przypuszczam że to FWD, czyli nieszczęsny multitronic.
Prawdopodobnie ukręciło kielich 3ciego biegu i skrzynia idzie w trybie awaryjnym,Ale dobrze byłoby podpiąć komputer i odczytać wartości rzeczywiste.Jeżeli nie będzie błędów to tylko wychodzi na to że wystąpiło uszkodzenie mechaniczne czyli kielich.
Witam wszystkich. W mojej Audi a8 d2 2.8 V6 silnik AAH 174km padła skrzynia. Postanowiłem ją wymienić na używaną. Po włożeniu skrzyni, auto nie przerzuca biegów. Skrzynia jest od Audi 100, wszystko pasuje. Dostałem do skrzyni jeszcze sterownik, który też u siebie zmieniłem. Problem jest taki, że gdy auto chce zmienić z pierwszego biegu na drugi od razu...
Olej czysty a jaki zapach? Do sprawdzenia ciśnienia oleju i sterowanie zaworami skrzyni biegów. Może tarczki się skończyły? Skrzynia raczej będzie do remontu lub wymiany. Bardzo nieudana konstrukcja. :/
Skrzynia AsTronic nie ma synchronizatorów a łożysko byłoby słyszalne. Mechanicznie, to skrzynia AsTronic jest niemalże "kuloodporna" - awarie kół zębatych, lóżysk praktycznie się nie zdarzają. Możliwa jest usterka widełek - ale rzadko. Wykasuj wszystkie błędy - do zera. Zrób test drogowy i jak tylko usterka się pojawi - sprawdź jakie nowe ma błędy....
Witam Kolegę "glosny83" i pozostałych forumowiczów Tak filtr oleju nowy, oleju wylane 6,5 do 7L i tyle samo wlane. Dodam że wcześniej nie było problemów z skrzynią.
Gdyby był uszkodzony ten, który trzymasz to byłyby szarpnięcia przy zmianie 1-2 oraz 3-4. Jeżeli są szarpnięcia przy zmianie biegów na wszystkich biegach to odpowiedzialny jest elektrozawór EPC (mocowany na tulejkach gumowych).
Witam tak poradziłem sobie okazało się że skrzynia była zblokowana na wałku sprzęgłowym z choinką na łożysku, wraz z synchronizatorami 3-4 bieg, ogólnie koła zębate łożyska wraz z wałkiem i komplet synchronizatorów poszły do wymiany, przyczyna ewidentny brak oleju. ok 3 litrów :D i dodatkowo kanały smarujące się zapchały skrzynia działa po naprawie...
może alkomat ?
Przecież sam podałeś z definicję. Mechanizm różnicowy, sam w sobie nie zmienia przełożenia. Przekładnią jest jego elementem. I do tego indywidualnie pasowanym. Zawsze jest to sprzedawane w komplecie. Ty w dalszym ciągu patrzysz na to że zmieniam biegi to skrzynia biegów. Jak nie zmieniam biegów to nie skrzynia biegów.
Witam... Mam problem z automatyczna skrzynia biegow w oplu omedze 4l30e... skrzynka swierzo po wymianie oleju i filtra w skrzyni.Przed wymiana przelanczala z 1 na 2 z lekkim szarpnieciem i z 2 na 3 rownierz tak samo,choc nie zawsze czasami przy mniej agresywnej jezdzie automat dzialal super Do pewnego momentu gdy to zostal tylko pierwszy bieg tzn wlanczam...
Raczej tak , :(
Otóż gram na kierownicy hori rwa racing wheel apex wszystko jest zbindowane jak należy na ps4 w f1 2021 szkrzynia biegów manualna. Podczas gry co chwile biegi się same wbijają albo w góre albo w dół, nie jest tak zawsze ale bardzo często.
Witam mam taki problem pomóżcie !!! bo już nie wiem co robic Posiadam Audi a 3 8p 2007r z automatyczna skrzynią biegów DSG 6 biegową mój problem polega na tym że wymiane oleju robiłem 06.23.2017r olej skrzyni Meyle ATF DCG.... od jakiegoś miesiąc mam problem zwiazany z jazdą na D-Drive auto zmienia biegi jak chce w nieodpowienmim momęcie 1,2,3 czasami...
Witam. Czy sprawdzałeś olej w skrzyni? Siłownik zmiany biegów rozbierałeś? Nie ma tam oleju, który mógł się dostać ze sprężarki?
Witam. Jest problem tego typu że skrzynia automatyczna wrzuciła bieg drugi i nie idzie zmienić na wyższy.Scania posiada skrzynie typu allison Była wymiana filtrów i oleju po podobnym problemie i działało przez jakiś czas. Na pochyleniu wyższy bieg wchodzi ale w momencie redukuje na 2-2. Poziom oleju w normie gdyż był sprawdzony. Mile widziana podpowiedz,...
Dziwnym trafem auto stało tydzień i biegi są. Jedynie niekiedy nie wchodzi trójka, a jak wchodzi to jest taka twarda zmiana...
Możliwa usterka wybieraka. Czyli może mieć to związek z nie możliwością uruchomienia auta normalnie, przez stacyjkę? Nie ustawia skrzyni w pozycji P? Jaki może być przybliżony koszt wymiany skrzyni automatycznej na manualna? Co jest jeszcze do wymiany oprócz półosi, lewarka i montażu pedału sprzęgła?
Kolego, u mnie taki objaw sygnalizował niski poziom oleju w skrzyni. Jednak jedna skrzynia skończyła w ten sposób żywot. Daj znać co z olejem (w razie co tam jest standardowy ATF 220) i daj znać czy tak samo zachowuje się zimna jak i gorąca.
Czy przy montażu płyty zaworowej dobrze założyłeś dźwignię silnika krokowego w czop płetwy napinacza łańcucha ? Jest w płycie zaworowej specjalny otwór do zablokowania dźwigni silnika krokowego !! Ps. nie znalazłem lepszego zdjęcia. http://obrazki.elektroda.pl/7969844400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4304005500_1...
Posiadam samochód osobowy m-ki Renault Clio 1,4 rok produkcji 1992 skrzynia automatyczna. Podczas jazdy zapala się lampka kol pomarańczowego od skrzyni biegów . Po dodaniu gazu samochód jedzie na 3 biegu i nie zmienia biegów. Cyz moze ktos mi podac przyczne tej usterki. [/GVideo]
http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
przy zamianie z P na R lub D pojawia się szarpnięcie i auto jedzie tylko na wstecznym lub w pozycji D na pierwszym biegu Skrzynia 722.6 :) Dobrze zrobisz podpinając go pod komputer Star-Diagnosis. Sprawdź poziom oleju w skrzyni. Znajdziesz jak zrobić miarkę. Stawiam na płytę sterującą. W załączniku wykres odpowiednich wskazań dla poziomu oleju w skrzyni...
Jeżeli ucieka powietrze z portu wydechu (grzybek) w zaworze od połówek po wrzuceniu połówki to jest duże prawdopodobieństwo, że tłok wewnątrz skrzyni biegów (ten uruchamiający wodzik od przekładni zębatej połówek ) przepuszcza i dlatego masz wyciek. Połówki są tylko i wyłącznie uruchamiane prze wciśniętym sprzęgle (zaworek przy pedale sprzęgła obok...
A może przeszła w tryb awaryjny? Jest spora szansa że padł komp od skrzyni.
Witam mam problem. Jestem posiadaczem Misiubishi Eclipse 1G z 1990r wersji USA ze skrzynia automatyczna 4 biegowa,nie znam sie na automatach i niewiem jaka to dokladnie skrzynia. Podczas jazdy samochod sie zatrzymal na D i juz niechce przezucac biegow,olej jest czysty i poziom w normie tak nagle bez zadnych szarpniec i zgrzytow przestala dzialac,co...
Mam Passata 2.0 ben/gaz z 1992r. z automatyczną skrzynią biegów, która chyba przysparza mi kłopotów. Piszę chyba, ponieważ nie wiem czy to tak ma być. Mianowicie chodzi o to, że kiedy jeżdżę po mieście i nie przekraczam 80km/h to automacik chodzi wręcz idealnie. Zmieniają się wszystkie 4 biegi. Problem zaczyna się po kickdown, wtedy skrzynia ładnie...
witam mam podobny problem iveco 2010 r automat jechałem normalnie droga po czym zrzucił mi bieg na N i Oświęciy się kontrolki z ABS i Trujkacik w kole .... auto zmienia biegi tylko do 4 i po wymianie czujnika abs w tylnim kole dalej jest ten sam problem proszę o pomoc co może być przyczyną dalszej awari
Cześć, podłącz komputer i Sprawdz jak zmienia się cisnienie przy zmianie biegów czy spada mocno poniżej 8.5 bara. Ile miało sprzęgło przebiegu że je wymieniłeś? Nie ma wody w układzie? Nie było problemów z ebs lub obwodem powietrza 3? Podaj jaką drogę sprzęgła widzi komputer. Boczna śruba z wysprzeglika nie jest lużna? Ostatnie masz możliwość podmiany...
Witam Wydaje mi się że jakieś pierdoły piszecie i jakieś zasłyszane bajki . Piszecie że skrzynie automatyczne są bardzo awaryjne , fakt i owszem ale nikt z Was nie napisał dlaczego ? Kolego co prawda nie mam jeszcze auta( dopiero 16 lat) ale opowiem Ci historie mojego Taty gdy pierwszy i ostatni raz skusił się na automat. Przy wymianie oleju okazało...
ale on jest dobry i co jest przyczyną tego ze nawiew wcale nie działa na żadnym biegu Po pierwsze sprawdź miernikiem czy dochodzi do niego sterowanie. Na cienkim przewodzie , zmienia się napięcie wraz z nastawami na panelu. Dodano po 40 Regulator niema biegów on działa płynnie tylko panel tak go steruje.
u mnie tylko na zimnym silniku zaraz po odpaleniu potrafi szarpnąć prze zmianie 1-2 i redukcji po zatrzymaniu, po krótkim rozgrzaniu zmienia biegi płynnie bez nawet delikatnych szarpnięć.
Po wymianie sprzęgła nowa grubość tarczy powinna być wprowadzona do sterownika - choćby należałoby przeprowadzić tzw. "nauczanie skrzyni" chociaż nie do końca ta procedura zmienia parametry grubości sprzęgła w sterowniku. Jednak wygląda na to, że powód problemów jest inny. Jakie błędy są w sterowniku? Podłączałeś komputer? Jak wygląda tzw. "licznik...
Otwarcie przepustnicy na luzie do połowy to bez problemu osiągniesz obroty maksymalne. Spójrz na to inaczej - ilość powietrza (i paliwa) decyduje o wytworzonej energii. Na luzie potrzebujesz małą (a wręcz znikomą w porównaniu) ilość energii, aby wkręcić silnik do 2000 obrotów - napędzasz tylko osprzęt silnika, sam silnik i kawałek skrzyni biegów - dlatego...
Można zastosować dla "spokojności" ten mocniejszy model, bez przeszkód, różnica w cenie też nie jest aż tak duża. Natomiast co do typu, to jak widać ranking się zmienia co chwilę i nie można jednoznacznie określić, który jest lepszy. Niech zaważą też względy prostszego montażu. Powodzenia
Witam. C4 Picasso 1.6 e-HDi 2011 r. ze skrzynią MPC. Przy wyłączonym silniku - auto poprawnie zmienia biegi. Po uruchomieniu silnika - nie da się wrzucić biegu. Podejrzewam czujnik położenia sprzęgła w skrzyni. Może ktoś poratuje schematem, sugestią lub informacją, jaki tam siedzi czujnik, żeby sprawdzić / zasymulować?
Edycja: nie wspomniałem: benzyna, automat Mam problem. Mercedes W211 E350. Przy odpalaniu w ciepłym garażu na zegarach błąd ABS i ESP. Przy wrzuceniu biegu wstecznego dźwięk szarpnięcia (autem nie szarpie), żle działa wspomaganie (może częściowo jest, ale ciężko kręcić kierownicą). Nie zmienia biegu na 2. Po przejechaniu 2 kilometrów, gaszę, zapalam...
Tak biegi są szybsze normalnie jak liczysz 2 szybsza od 1 i 5 szybsza od 4 a jak po kolei to red 1, red 2, najwolniejsze na nich nie pojedziesz wiecej jak 2-3km/h gdzieś. Używasz ich jak chcesz wolno jechać a mieć np. wysoką prędkość obrotową wałka ( ja używałem czasem przy starej kosie listowej)
właśnie zachowuje się dziwnie bo raz zmienia biegi a czasem nie zmienia i jest tak samo z przejściem na ręczną zmianę biegów czasami można zmienić biegi a czasami nie. I jest zamontowana instalacja gazowa
Witam , mianowicie auto dziwnie się zachowuje na biegu 2 oraz 3 przy łagodnym przyśpieszaniu . Nie wiem jak to nazwać , zachowuje się jak by miało nadbiegi , tzn niby zmienia bieg ,obroty spadają ale na liczniku nadal jest np na drugim biegu , chwile później znowu spadają obroty i normalnie zmienia na trzeci bieg . Jak by tak liczył biegi to wyszło...
Ogólnie nie zajmuję się automatycznymi skrzyniami, ale muszę zrobić wyjątek i przynajmniej spróbować znaleźć przyczynę awarii. Mercedes w123 3.0 turbo diesel 1983 rok, z automatem, jest strasznie mułowaty. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo nigdy takim nie jeździłem, ale jeździ tak samo jak wolnossący 2.4. Dodatkowo skrzynia dziwnie zmienia biegi, ten...
Przegrzany olej zmienia (traci) swoje właściwości. Na P/N olej praktycznie się nie rozgrzewa. Nagrzewanie występuje w pozycji D/R gdy samochód stoi oraz podczas jazdy, im mocniej dasz gazu, tym bardziej (strata energii w konwerterze, gdy blokada lock-up jest wyłączona). Jak napisał Paweł, testowo można tak zrobić, do jazdy to średni pomysł. Ta chłodnica...
To możesz spróbować coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/1590356400_1... [url=http://www.falstad.com/circuit/circ...
skrzynia biegów wolno zmienia biegi zmienia wymiar mikrofon zmienia
podgrzewanie przedniej szyby szyby mierniki petli zwarcia sprężarka kompresora lodówki
magnes amica excel statystyki pracy
Budowa pieca gazowego dwufunkcyjnego – podzespoły, układy, wymienniki, zawory, marki Vaillant, Viessmann Transformator lampowy TS 40/25/576 Unitra-Zatra – parametry, uzwojenia, zastosowanie