zmienic bios

Znaleziono około 1342 wyników dla: zmienic bios
Podstawowa forma zapytania: zmienić bios
  • Prolink Geforce FX5200 128MB Jak zmienic bios

    Witam tak jak w temacie posiadam takowa karte a w niej bios wersje 4.34.20.16.21 typ mikroukladu: Ge FX5200 typ konwertera DAC: Integrated RAMDAC. Moja prosba do zaawansowanych uzytkownikow komputerow brzmi jak zmienic w niej bios i czy to wogole poprawi jej dzialanie aha i jak moglbym ja troche podkrecic...

    Komputery Eksploatacja Hyde911   06 Sty 2006 14:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1562
  • Jak zmienić BIOS? Płyta ECS k7s5a.

    Jak zmienic bios mam beznadziena plyte ECS k7s5a i stary bios jak go wymienic

    Software serwis WidgetSW   18 Gru 2004 17:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 876
  • Chcialbym zmienic bios w swojej plycie gl.GA-M55S-S3

    Witam. Chcialbym zmienic biosa na najnowszego do plyty glownej GA-M55S-S3, ale nie jestem przekonany do konca czy warto zaryzykowac. Chetnie poczytam uwagi innych na ten temat i uzyskam odpowiedzi takich jak. Co to jest Q-flash? Virtual bios? Q-flasha mam przy starcie systemu i czy dzieki niemu...

    Komputery Hardware czarek013   24 Cze 2007 18:03 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2508
  • Zmiana Biosu w Plycie EPoX 8KHA+

    Mam plyte Epox 8KHA+ chcialbym zmienic BIOS plyty na KT333 czy jest to wykonywalne (Biosy o podobnych parametrach tej samej firmy) 8KHA+ Processor AMD Athlon, Athlon XP, Duron Core Logic VIA Apollo KT266A Chipset + VIA VT8233 BIOS Award/Phoenix BIOS v6.0 Max. FSB 266MHz Memory 3 x DDR SDRAM...

    Komputery Hardware Yoshi_80   27 Lut 2003 22:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2484
  • Płyta MSI PM8M3-V H - szukam biosu

    Szukam biosu w wersji 3,5 do płyty MSI PM8M3-V H rev.4.1 (MS-7211 3 x pci), link do strony producenta: . W tej chwili mam bios w wersji 3,1 i wszystko jest ok, chciałbym zainstalować sobie procesor:Pentium 4 model: 672 3.8GHz/800MHz/2M który mogę mieć w ciagu kilku dni tylko nie wiem czy ruszy bez...

    Sterowniki i BIOS krismalinowski   08 Cze 2010 21:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4999
  • Lenovo x200s zmiana na modyfikowany bios

    Potrzebuje zmienic bios na modyfikowany, aktualny to 3.17, a model plyty to 6DET67WW. Zgodnie z README.tex "Lenovo ThinkPad X200, X200s Versions 3.22 (6DET72WW) (for BIOS ID 6Dxxxxxx-based computer) 3.22 (7XET72WW) (for BIOS ID 7Xxxxxxx-based computer) ---------------------- Origi...

    Sterowniki i BIOS robert-ola   23 Wrz 2016 19:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 588
  • Aktualizacja BIOS-u. Płyta główna Atrend ATC-6240 V.1.

    Kiedys znalazlem gdzies opis jak bezpiecznie zmienic bios plyty,i tak zrobilem. A wiec musisz skopiowac stary bios.W "Uruchom" wpisz a:\awdflash.exe /pn /sy starybios.bin[i Enter] Oczywiscie na dyskietce musisz miec program do flashowania,w tym przypadku to jest awdflash. Teraz zrobimy dyskietke ratunkowa(przy...

    Komputery Hardware StonesR   02 Gru 2004 23:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2015
  • Biostar M6VCF .... zmaina, reset BIOS -- problem

    Witam. jestem nowy i widze ze na tym forum ktos mi pomoze :) wiec tak wyglada sprawa ... wczoraj zakupilem za grosze komputer z plyta BIOSTAR m6vcf , procek 1000 Mhz CELERON , 128 RAM (133mhz) + 2x 64 (100mhz), grafika Riva TNT2 32MB, dysk systemowy SEAGATE 10GB ...... no i startuje bestia bez...

    Komputery Hardware pokpok   07 Lis 2006 05:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1097
  • Programowanie bios'u przy użyciu starej płyty głównej

    witam mam ten sam problem z GA-6WMMC7/bios IBM 6269F1G-jak zmienic bios IBM na orginalny bios gigabyte np.f7 badz f8-- JP24 zwarta-kosc biosu INTEL N82802AB oznaczenie biosu IBM PTKT14A

    Komputery Hardware Proxyon   11 Cze 2008 07:16 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 5176
  • Wgrywanie BIOS-a płyty głównej (nic sie nie dzieje)

    Ja bym Ci radzil przeczytac instrukcje od plyt głownej. Moze na płycie jest zworka zabezpieczająca przed zmianą biosu. Jesli tak to trzeba będzie ją przestawic na inne połozenie przed wgrywaniem biosu. A po zakonczeniu flashowania dac spowrotem. Poczytaj instrukcje, jesli takowej nie masz, to na...

    Software serwis Kolobos   21 Maj 2007 09:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 12916
  • Nero v6.6 nie chce wypalić płytki - problem daty BIOS'a ?

    Witam! moj problem: posiadalem nagrywarke CD-R i zwykły naped DVD Zakupilem nagrywarke > wyciagam naped DVD i wkladam (tak samo podlaczenia) nowa nagrywarke DVD. Instaluje nowe nero (bo stare nie mialo opcji DVD) odpalam.. wybieram (utworz dysk z danymi DVD) i... "Nero DMA Manager wykrywa...

    Komputery Hardware +Gajowy   19 Maj 2006 20:56 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 972
  • BIOS award i jego edycja.

    :arrow: K!lleR Twoj post nadaje sie do kosza! Nie podales żadnych informacji! Wysil sie troche i napisz jakiej wersji modbin'a uzywasz, jaka wersje biosu edytujesz, z jakiej plyty pochodzi bios (mile widziany link do plik z biosem), oraz jakie opcje chcesz zmienic.

    Software serwis K!lleR   08 Cze 2006 10:22 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3764
  • BIOS do 9550. Jak lub gdzie zmienić BIOS?

    Witam, nie orientujecie sie jak lub gdzie zmienic bios karty? Kiedy kupowałem poprzednią karte (uzywana), to jej własciciel mowił ze sprzedaje tą bo kupił (wówczas) jedną z lepszych kart radeona 256 9550 i zmienił jej bios na 96.. czy coś podobnego. Nadszedł czas ze i ja kupiłem sobie 9550 i też chciałbym...

    Komputery Eksploatacja AoT_Hunter_PL   19 Sie 2006 21:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 699
  • a7nx8-E Deluxe błąd z biosem czy coś innego

    Problem rozwiązany!! Powodem cmso checksm error była zamalo wygięta blaszka pod bateryjką!Przez to prąd nie dochodził.teraz już wszystko ok. mam zamiar zmienic BIOS na starszy 1012 bo wtedy wykręcałem athlona na 2200mhz a teraz ledwo na tym biosie1013 2000mhz:D:D

    Komputery Hardware mrrudzin   22 Sie 2007 09:36 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1451
  • Toshiba l30-134 po zmianie biosu i procesora się grzeje

    moze ktos napisac jak zmienic bios na nizszy?? na 3.0?? Dodano po 47 na tej stronce jest napisane ze testowany byl procesor t5200, moze t5300 sie nie nadaje??

    Komputery Laptopy Hardware jacek6490   14 Paź 2011 21:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1533
  • barton 2500+

    Na poczatek proponuje zmienic zasilacz, a co do krecenia procka to jesli temperaturki nie sa za wysokie ( nie przekraczaja ok55* w stersie) to podnies jeszcze napiecie i dawaj do gory fsb. Mozesz jeszcze sprobowac zmienic bios na przerobiony przez uber-a, niektorzy twierdza ze te biosy niczego nie daja...

    Komputery Eksploatacja shaun   07 Lis 2004 22:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 963
  • k7s5a

    Ja rowniez mam ta plyte i athlona 1700 i ten sam problem, pamieci 2x256 133 MHz Kingstona i na magistrali 133 system sie wiesza, Mysle ze jednak zasilacz moze tu robic duzo zamieszania bo moj nie jest za specjalny. Zamierzam zmienic ram na DDR i zasilke i zobacze co z tego wyjdzie. Jak Sie uda to napisze Sciagnalem...

    Komputery Eksploatacja hefid   13 Lut 2007 14:51 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1563
  • HP Compag nc6000. Czy da się wyłaczyć wentylator całkowicie?

    Być moze komp. steruje wentylatorem za pomoca współczynnika wypelnienia. Jak zmienic parametry tego sterownia. W biosie widze tylko opcje wlaczajaca wentylator na stale gdy podlaczony jest zasilacz. Gdy ja ustawie wentylator chodzi caly czas z mala predkoscia. Moze zmienic bios?

    Komputery Hardware krzysiek40   20 Wrz 2006 11:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1335
  • problem z sapphire redeon 9550

    Chce zmienic bios bo kolega mnie o to prosil, zoabczyl jak moja karta Gigabyte 9550 128/128 chodzi po zmianie biosu teraz jako 9600XT na czestotliwosciach 400/530 i chce zebym zrobil tak samo u niego problem lezy w tym ze jak chce wgrac bios od 9600 to po wgraniu komp nie wykrywa karty graficznej wogole przeszukalem...

    Komputery Eksploatacja nietykalny   25 Lut 2005 13:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 824
  • Problem z wgraniem biosa do karty graficznej

    Witam Mam taki problem: karta przy wlaczeniu kompa zawsze zglaszala sie jako GeForce2MX400 i chodzila bez zadnych problemow, teraz zglasza sie jako GeForce2MX200 i sa problemy z karta tego typu ze zaczyna sie rozmazywac obraz wogole nie idzie nic odczytac. Postanowilem zmienic bios, gdy robie A:>nvflash.exe...

    Komputery Hardware v1000   25 Lip 2005 20:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 646
  • Toshiba a210 - CMOS checksum bad

    Zaladowalem i nic nie pomaga,a skad mozna stara wersje wziasc bo na laptopie chyba juz jej nie ma.Noi tej samej wersji nie da sie wgrac pisze ze juz jest ta sama i nie da sie zmienic biosu,juz nie wiem co mam robic tylko serwis zostal????

    Komputery Laptopy Hardware mat_ed   18 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6985
  • Restart kompa po uszkodzeniu zasilacza

    Ja nie prosilem o odpowiedz tego typu,prosze o sugestie dotyczace tego co mi sie stalo w kompie,to ze zasilacz byl lipny to juz wiem ale jakos sluzyl mi ponad 3 lata i dopiero teraz szlag go trafil.Skoro nie wiesz co moglo mi pasc to nie pisze takich wypowiedzi bo one nic nowego do sprawy nie wnosza...

    Komputery Hardware jankolo   30 Sty 2007 19:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 866
  • Kręcenie GeForce 2 MX400 64MB

    heheh ladnie to kolega ujol o 5mhz i sprawdzac w benchmarku :D to moshna dostac krecka :) ale ja bym proponowal zmienic chlodzenie najlepiej z jakiegos procka zalozyc radiator do tego cooler i zobaczyc na benchmarku jakie taktowania mieli kolesie gdzies z 30 miejsca albo z od 25 bo ci z pierwszych...

    Komputery Eksploatacja potop   24 Gru 2004 12:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1097
  • radeon 9550 Asus 128/128 overclocking

    Witam ściagnij program ATITool_0.25b11 ta wersja jest dobra bo te nowsze są skopane araz 3dmarka 2003 jesli masz wersje z samym radjatorem bez wentylatora kup jakis narazie moze byc zwykły taki np za 7 zł podkrec lekko redzen(core) tak o 10 MHz i sprawdz w atitoolsie czy sa atrefakty jest tam taka opcja...

    Komputery Eksploatacja bart1986   09 Lut 2006 00:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1020
  • Podłączenie PC-->TV - brak obrazu na TV

    Może kolejno będe odpowiadał: Nie ma potrzeby uaktualniać biosu !! w płycie. Chodzi o powrócenie do wartości domyślnych karty graficznej ponieważ ma ona podwójny bios i żeby zmienic bios przekłada się tylko zworke. Mam nadzieję że oboje mówimy o tym samym kablu i wejściu tu masz link jak on wygląda...

    Komputery Hardware mateusz87k   20 Mar 2009 15:20 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 14451
  • Palit Radeon x800 GTO czarny ekran...

    Witam. Prubowałem ostatnio odblokowac potoki w kojej karcie i przez pomyslke zainstalowałem na niej Bios przeznaczony na rdzen r430 a ja posiadam r420. Jednym slowem uwalilem karte..... chcialbym teraz zmienic bios zpowrotem na oryginalny. Moj problem polega na tym iz nie zrobilem Backupu oryginalnego...

    Komputery Hardware Pinio666   06 Paź 2009 13:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 528
  • MSI 975X Platinum - ciekawy problem z USB

    Na starszym biosie tez byly takie cyrki z usb ? Czy problem wystepuje, gdy wszystkie porty usb sa puste, czy jest juz jakis zajety i podlanczasz, ktores z kolei urzadzenie ? Czy odlaczenie urzadzen: dvd, dyskietka, czytnik kart, karta muzyczna (pci, pci-e), karta telewizyjna, modem internetowy, drukarka...

    Komputery Hardware leven   27 Sty 2011 20:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1153
  • Podkrecenie procesora intel pentium 4 2600mhz Northwood HyperThreading

    Witam wszystkich , mam pewien problem z podkręceniem mojego procesora . Problem objawia się tak , po podkręceniu go mam brak dzwięku . Nie jest to wina programów do odtwarzania ani mojej zintegrowanej karty dzwiękowej . Po prostu po podkręceniu procesora podkręcam również inne urządzenia na mojej płycie...

    Komputery Modding & OC basik   03 Kwi 2012 18:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1910
  • Hyper-threading odblokowanie

    Nie wierze, zeby Intel'a bylo stac no robienie calkiem nowej matrycy dla procesorow ponizej 3.06 z odblokowanym HT (bo sa takie, ale tylko dla firm piszacych oprogramowanie). Druga matryca dla procesorow z zablokowanym HT i trzecia dla P4 3.06MHz. Polazilem troche po angielsko jezycznych forach i...

    Komputery Hardware Galdysz   01 Kwi 2003 18:44 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4118
  • Epson i pojemnik z tuszem..

    Podejzewam ze trzeba by było zmienić bios drukarki jeżeli takowy ma , co prawda w drukarkach są epromy ale sie jeszcze niespotkałem zeby komuś udało sie zmienic bios

    Drukarki, ksero Profesjonalne qbis19   08 Kwi 2004 23:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2625
  • Problem z nagranymi płytkami dvd.

    przyczyn moze byc pare 1 predkosc nagrywania -ustaw razy 2 2 jakosc plyt 3 sprobuj zmienic bios w nagrywarce na nowszy nagrywarka liteon to dosc himeryczne urzadzenie,mam liteona sowh 812 z wgranym biosem od 832 narazie sprawuje sie dobrze

    DVD/VCR/Kamery Serwis stiopa15   24 Cze 2004 05:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 915
  • dell CPt

    A normalnie bios moge wgrac? czy nie da sie? bo mam plyte od inspirion 3800 a sam komp to CPT ale nawet nie wiem jaki, w moze przetwornice zmienic? bios bym wsypal nowy , ale boje sie ze cos sie zwali jednym slowem... pozdrawiam

    Komputery Hardware wizard111   14 Sty 2005 14:00 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2546
  • Problem z AsrockK7VM2 z temperaturą....

    Sproboj zmienic BIOS moze cos ta wersja niedomaga co sie niestety w Asrocku zdaza ze od momentu wyjscia plytki ze sklepu do ptrzyjscia do domu z nia miedzyczasie producent wypuscil juz 3 nowsze wersje biosu.

    Komputery Eksploatacja Dorre   10 Lut 2005 10:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 654
  • Problem z DVD LG

    jak zmiana biosu nic nie da to zanies do serwisu. Ja mialem podobny problem z LiteON tez mi nie czytala DVD kazali mi zmienic BIOS ale to nic nie dalo wiec wyslali do producenta i dostalem nowa po 14 DNIACH ROBOCZYCH !!! pewnie laser zuzyl się albo elektronika padla chyba nie za bardzo zalapales...

    Komputery Hardware Manufacturer   14 Lis 2005 01:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1314
  • Płyta NF7-S (2.0)

    Mozesz tez sprobowac zmienic bios na bios Merlina np. d27_619R2 wedlog mnie najleprzy sproboj a zobaczysz ruznice. Pozdrawiam

    Komputery Eksploatacja c4meleon   03 Wrz 2005 21:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 675
  • Samoczyne resetowanie komputera ASRock K7s8x ?

    A wiec tak, poswiecilem troche czasu na szukanie informacji, i z tego co wyczytalem to trzeba zmienic bios na jakis nowszy i wgrac najnowsze stery, niektorzy twierdzili ze im to pomoglo. Tu masz stronke z biuosem i sterownikami do plyty, mam nadzieje ze sobie poradzisz z wgraniem biosu i sterow a jak...

    Komputery Hardware Kamiloliwa   16 Cze 2006 19:46 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 3963
  • Złe rozpoznawanie procesora przy starcie komputera

    A co poza nazwa pokazuje? Czy pokazuje go jako Athlon 1000 (100MHz x 10) czy tak jak byc powinno czyli 166 x 10. Mozesz sprobowac ustawic mu taka czestotliwosc manualnie. Wlasnie, ze w biosie tez zmieniaja sie wartosci do pierwotnych tzn Athlon 1000 x 10 i musze mu recznie ustawic 166 x10.Hmm...

    Komputery Hardware tronic1   04 Sty 2008 17:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1155
  • Fujitsu-siemens D1214 i dyski ata 320giga , nie widzi go

    Witam, mam płytę główną ze starym biosem . Płyta to Fujitsu-siemens D1214. Proszę o podpowiedz jak zmienic bios i gdzie znaleśc nowy i czy płyta bedzie widziała taki duży dysk. Proszę o odpowiedz, pilne, do jutra mogę oddać dysk. Pozdrawiam

    Komputery Hardware HaJot46   22 Lis 2008 17:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 958
  • Gainward GeForce 9800 GT 512MB - wentylator głośny jak suszarka

    Witam mam problem z grafika Gainwarda 9800gt 512mb 256bit a mianowicie podczas startu komputera wentylator grafiki idzie na max obrotach glosniej niz suszara do momentu załadowania sterownikow po zaladowaniu sterownikow jest o niebo ciszej probowalem zmienic bios lecz nic to nie daje nawet probowalem...

    Komputery Hardware klose1984   22 Sty 2014 11:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2202
  • Lenovo T61 - Nie uruchamia wentylatora oraz termal sensing error

    1. Jestes pewien ze wentylator wcale nie pracuje czy moze pracuje na takich obrotach ze nie jestes w stanie tego uslyszec lub wyczuc? HWMonitor i SpeedFan w sporej ilosci laptopow i komputerow nie sa w stanie pokazac predkosci obrotowych ani nawet temperatur z powodu niekompatybilnosci ukladow plyty...

    Komputery Laptopy Hardware cyzxer5   04 Wrz 2014 00:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1053
  • plyta k7vza ver.1.0 a duron morgan

    czy ktos probowal k7vza w wersji 1.0 z duronem z jadrem morgan-moze zmienic bios od ver.3.0

    Komputery Hardware spec   09 Lip 2003 22:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1051
  • dvd-rom

    Mam taki problem, otóz dostalem zepsuty odtwarzacz dvd stacjonarny firmy no name, zepsuty byl uklad soczewek i nic nie czytal. Po obejrzeniu od srodka okazalo sie ze jest napedem jest klasyczny komputerowy dvd-rom samsunga. Wywalilem go i wstawilem nowy naped Liteona. Dvd ozylo i pieknie chodzi, ale...

    Komputery Hardware jaco77   27 Mar 2004 14:20 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 546
  • Barton 2500XP nie chce na 3200XP

    6 Panowie nie każda płyta da się ładnie krecić najlepsze płyty do OC to Abit i Chaintech. Mnie hamują moje pamiątki nijak nie chcą ruszyć na fsb 200mhz i na razie jadę asynchro :D,a Abit na temperaturze oszukuje ok 10 do 15 stopni i najlepiej zmienic bios.Tu jest mnóstwo info o płycie którą i ja mam...

    Komputery Eksploatacja Tremolo   02 Maj 2004 00:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1693
  • GeForce2MX

    moze sprobuj zmienic bios. mx i mx400 to takie same karty - jakby ktos pytal.

    Komputery Hardware Paweł.ko   23 Wrz 2004 09:32 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1413
  • konwerter pal ->ntsc

    Mysle ze wystarczy zmienic bios w karcie graficznej.

    Początkujący Elektronicy firix   17 Lis 2004 19:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 932
  • Blue sreeny i częste zwisy komputera.

    No raczej trzeba obstawiac badziewna plyte ECS-a niz procesor nie napisales jeszcze: jakie to zasilacze byly i czy sprawdzales napiecia miernikiem, co to znaczy wg Ciebie, ze byly dobre? zmieniales karte grafiki na sprawdzona? nie powinienes najnowszych sterow zarzucac do GF2 tylko np 28.32 czy...

    Komputery Hardware ukash   10 Lut 2005 14:51 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2469
  • Czy da się przerobić CD-ROM na DVD-ROM?

    różnica tkwi w chipsecie - DVD ma inny mechanizm kodowania i korekcji błędów... Wreszcie cos konkretnego :-). Aha... Czyli odpowiedz końkowa brzmi nie nadaje się? Czyli mam rozumieć, że trzeba by było zmienic BIOS, Chipset, laser i jeszcze kto wie co innego :-). A gdyby przełozyć Chipset? W ogóle...

    Komputery Hardware neox_wrc   03 Kwi 2005 20:25 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3723
  • ECS i USB

    Wszystko jasne z moimi glosnikami na usb wystarczylo zmienic bios na nowszy i wszystko ekstra wykrywa mozna takze badzo duzo znalezc tu lacznie z paczami polecam ten link ktorzy maja problem z ta plyta

    Komputery Hardware jankolo   27 Maj 2006 15:50 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 8916
  • Gigabyte Radeon 9550 i V-Tuner2

    Trzeba odinstalowac sterowniki i zainstalowac sterowniki Omega. Wtedy mozna sobie suwakowac do woli. A co do Gigabyte Radeon 9550 , mozna sobie zmienic bios, i miec ustawienia na stale :)

    Komputery Eksploatacja polls   12 Mar 2005 14:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2121
  • Mam problem z nagrywarka

    Przy nagrywarkach dvd warto zmienic bios w niej nazywa sie firmawere lepiej wypala płytki nawet te tańsze abgrejduje sie je pod dosem lub pod windowsem

    Software serwis jankolo   04 Sie 2005 20:47 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 774
  • Problem z nagrywarką NEC CD-RW NR-9500A

    Przetestuj nagrywarke u kogos innego jezeli to samo to mozesz zmienic bios w nagrywarce tylko dobierz go dobrze.

    Komputery Hardware tronic1   06 Lut 2006 15:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 677
  • GEFORCE 6800GS 128MB 450/1200MHz 128bit AGP

    Witam mam pytanie czy karte jak w tytule zamiescilem mazna modyfikowac posiada ona 12 potoków i 5 jednostek Vertex pamięci GDDR3 1.4 ns.Czy mozna zwiekszyc ilość potoków i jednostek Vertex?Czy mozna zmienic bios aby była szybsza?Jeseli tak to prosze o podanie instrukcji jak to zrobic. Pozdrawiam

    Komputery Eksploatacja lee_per   06 Wrz 2006 17:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1448
  • Windows xp i dysk. Wykrywa dysk, ale nie można z niego nic odczytać.

    ej wiesz co RAM jest ok myśle ze to jednak cos nie tak z karta graficzna zobacz na ten link kupilem tu karte graficzna i wydaje mi sie ze ona jest podkrecana... tylko teraz nie wiem co tym zrobic... chcialbym zmienic bios ale niezbyt potrafie:D moze ktos mi podpowie jak to sie robi, albo ja "odkręcić"...

    Software serwis kuba2102   17 Lis 2006 02:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2291
  • Abit ST6 + Celeron 1200 Mhz

    Dlczego nie obsluzy? Oto artykul Jak pisza osluguje ale trzeba zmienic bios na nowsza wersje.Chyba ze sie myla.

    Komputery Hardware wojtek2004   31 Gru 2006 14:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1455
  • Athlon Barton 2500+ Problem z podkręcaniem

    ja ci proponuje zmienic bios, nie koniecznie najnowszy. mialem podobny problem na mojej k8nf.

    Komputery Eksploatacja Wojtek(KeFir)   27 Sty 2007 04:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1007
  • Kupiłem Radeona x700 pro 128-ddr3 i ciągle się zawiesza!

    Witam. Mam problem z kompem. w bardzo irytujących momentach zawiesza mi się. Czasami po prostu ekran robi się czarny i następuje restart, a czasami kursor staje w miejscu i tyle. Najczęściej zdarza się to w grach. Raz zdarzył się komuniat że roc karty został zresetowany. Mam Epoxa 8RDA3i v3, Athlona...

    Komputery Hardware ci-nek   05 Mar 2007 23:19 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1209
  • Wszystko o kartach ATI (na AGP)

    Witam. Mam problem z kompem. w bardzo irytujących momentach zawiesza mi się. Czasami po prostu ekran robi się czarny i następuje restart, a czasami kursor staje w miejscu i tyle. Najczęściej zdarza się to w grach. Raz zdarzył się komuniat że roc karty został zresetowany. Mam Epoxa 8RDA3i v3, Athlona...

    Komputery Modding & OC jaspol   20 Lip 2008 20:35 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 49300
  • 1Gb pamieci do laptopa gdy ten obsluguje max 512

    Czy takie jak je wlasnie mam? Tak dokladnie moga to byc wlasnie takie objawy. Aby miec 100% pewnosci,ze kosci sa sprawne musisz je sprawdzic w laptopie, ktory takie kosci obsluguje. A tak z ciekawosci ,czy nie ma mozliwosci zmienic bios lub cos innego aby laptop obslugiwal wieksze pamieci...

    Komputery Hardware bler2   05 Paź 2007 09:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 680
  • dziwny problem orange freedom

    od pewnego czasu u mnie na kompie nie chce chodzić net, wyświetla się ze "nie wykryto Lini telefonicznej" a wcześniej było wszystko ok. to jest bardzo dziwne bo u mnie w domu jest 2 kompy i jak się podłączy modem do drugiego kompa to internet chodzi dobrze a u mnie nie chce. przez rok była neostrada...

    Sieci LAN mgasior10   10 Gru 2008 08:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2531
  • Nie wykrywa Gainward GF 7800 GTX

    jest ustawiony PCI-E, nagle zgasła i już możę ten merkury ją tak urządził? Czyściłem złącze i nic. Dodatkowe zasilanie jest. płyta msi 7*** (nie pamiętam modelu); 1 gb ddr2 kingston p4 3.2ghz ___________________ Zmienic bios miałem zamiar nvflash 4.3.4. Może stara wersja?

    Komputery Hardware DJKompot   09 Sty 2010 09:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1168
  • Geforde 7100GS Miganie ekranu

    Powiem tyle .... mialem onegdaj 7300 le i wystepowal identyczny motyw. Nie poradzilem sobie :(. Zadne owczesne sterowniki nie pomagaly. Myslalem, ze po 2 latach cos sie zmieni, ale widze, ze nie. Oczywiscie obraz jest wyswietlany poprawnie i mozna sobie grac tak ?. Jesli tak, to bedziesz musial sie...

    Komputery Hardware domex32   13 Lis 2009 19:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 729
  • HP Pavilion dv6 - nie chce działać na baterii

    Witam. Mam problem z moim nowym lapkiem, a tak dokladnie z bateria.Laptop nie chce dzialac na samej baterii(pozostaje martwy), lecz tylko po dolaczeniu kabla z zailaczem. Gdy sie uruchomi na pasku bateria jest przekreslona czerwonym krzyzem. Po najechaniu na nia kursorem, pisze 100% naladownia. Probowalem...

    Komputery Laptopy Hardware pszymek   27 Lis 2009 15:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1229
  • Toshiba Qosmio i FSC Amilo - głośna praca wentylatorów

    Wentylator w ukladzie chlodzenia wlacza sie w momencie gdy temperatura przekroczy okreslony prog. Rozwiazaniem nie jest zmienic bios, tylko zwiekszyc wydajnosc ukladu chlodzenia poprzez zmianie pasty, oczyszczenie radiatora. Kazdy laptop "szumi" inaczej :) To zalezy od wielu czynnikow takich jak: wydajnosc...

    Komputery Laptopy Hardware przerabiarka   19 Sty 2010 15:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1564
  • Intel core 2 duo e6750 2.66GHz - podkręcanie

    Mialem kiedys P35A-S i gdy mialem 4x1gb potencjal oc spadl dosc mocno. Tak szyny pamieci jak i fsb procesora. Krotko mialem ta plyte bo w koncu padla. Mozesz sprobowac dovoltowac ram i mostek polnocny, zmienic bios na nowszy. Jakas poprawa bedzie. Choc u mnie pomogla wymiana 4x1 na 2x2gb ;) Pamietaj...

    Komputery Modding & OC Pultan   09 Cze 2011 12:56 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9179
  • Żle wykrywany procesor AMD

    a co do tego przestawiania fsb jak je zmienic bios -cpu speed i wtym czy gdzies indziej Dodano po 3 Zajrzyj do manuala płyty na stronę 1-17 i zobacz, które numery pinów są zwarte, bo dwa zawsze zwarte będą, tylko ważne jest które dwa.[/quote] no to zlącza 21clear CMOS 32 normal(default)

    Komputery Hardware LUKASZ16   26 Lut 2011 19:19 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1498
  • Czy płyta obsługująca pamięci 533 i 400 obsłuży 667?

    Wszystko fajnie, ale jak napisalem mam 2 opcje do wyboru wiec pierw musze zmienic bios.

    Komputery Hardware Pwk   28 Maj 2012 10:30 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 3190
  • Asus N71 jv wymiana procesora i5-430m

    Założyłem i5 2450M i nie działą;/ zalozylem i3 370M działa wiec plyta główna jest sprawna... nie wiem co teraz zrobic skoro nic na ekranie sie nie wyswietla da rade jakos zmienic bios teraz? juz znalazlem problem.. ja mam socket PGA988 A nowy procesor pracuje na porcie PPG988 nie zauwazylem tego.....

    Komputery Laptopy Hardware markoo28   06 Maj 2014 18:04 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2661
  • karta graficzna Radeon R9 380

    Witam, Moj Alienware R4 nie wykrywa nowej karty graficznej Radeon R9 380 (czarny ekran) mam takie dwie informacje: 1.nalezy zmienic BIOS na karcie (gdzies tam sa jakies przyciski) 2.zasilacz w moim PC ma na wyjsciu 30 Amps, a ta karta potrzebuje 33 Amps prosze o porade

    Komputery Hardware lukasis6   20 Kwi 2016 13:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 405
  • pamiec Nie dziala w dualu - Pamiec patriot nie dziala w dualu w Gigabyte Q57M-S2

    po zawieszeniach czesto pisze sterownik amd graficzny został wyłączony ale odzyskał sprawność i wtedy pask i mulenie albo zawieszanie, czyli to grafika cos nie dziala jak powinna ,na asusuie dziala z tymi ramami , moze zmienic bios w grafice ? pomogl bys mi z tym ? Nie, to karta jest uszkodzona,...

    Komputery Hardware house03   14 Mar 2017 19:08 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 564
  • Lenovo B570e - boot, BIOS - po formacie brak dostepu do BIOS i bootowania

    Czesc, Bede wdzieczna za kazsa rade, bo nie wiem czy mozna to jakos naprawic czy bedzie konieczny serwis. Ponizej opis, najbardziej pelny jaki umiem :) W styczniu lapto zaczal wysylac komunikaty o braku miejsca na dysku. Przyznaje, z lenistwa nie robilam formata tylko podzielilam partycje spod...

    Komputery Laptopy Hardware mikomaaz   29 Maj 2017 21:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 252
  • Asus p5k - Po zmianach w biosie komputer nie wlącza się

    Dzien Dobry, niewiem czy pisze w dobrym dziale ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum. Mój problem wygląda tak: Niedawno kupiłem od kolegi komputer bez zasilacza i dysku. Po zamontowaniu dysku i zasilacza, komputer normalnie sie wlaczyl ( na dysku był win xp). System zainstalowal jakies...

    Komputery Hardware adiszwagier   07 Paź 2012 11:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1107
  • Bios Phoenix! Płyta Fujitsu Siemens D1107

    Nie wiem co Ty tam psujesz, ale musisz sciagnac: Wypakowac i wypalic w nero plyte bootowalna z obrazu .ima, uruchomic z niej komputer i samo sie wgra. Jezeli nie to bedziesz musial zmienic nazwe pliku z biosem i usunac z niej _ + zmienic wpis w autoexec.bat. Jezeli jednak wszystko dziala to zostaw...

    Komputery Hardware SamsungOrange   07 Mar 2008 23:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2779
  • satellite a200 - wymiana dysku nie wykrywany w biosie

    Witam Nie wiem czy dobry dział, jak nie prosze o przeniesienie. Posiadam toshibe satellite a200 29n. Postanowiłem zmienic w niej dysk by zmienic system, posiadam orginalnie viste której nie chce ruszać a potrzebuje xp którego mam zamiar zainstalowac na innym dysku mając w ten sposób mozliwość powrotu...

    Komputery Laptopy Hardware miecho18   08 Wrz 2013 13:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1113
  • Cpu frequency i BCLK FREQUENCY różnice -Bios

    płyta głowna to gigabyte 770T UD3P revizja 1.0 SPRAWDZAM NA MOIM OBECNYM PROCESORZE CZY MOJA SZYNA ZNIESIE 285 MHZ,JAK DOKŁADNIE MAM TO ZMIENIC W BIOSIE I JAK POZNIEJ W HW MONITOR TEMPERATURY KONTROLOWAC . MAM DOKŁADNIE TAKIE DANE W BIOSIE CO MUSZE DOKŁADNIE ZMIENIC, chcciałbym ta szynę podniesc...

    Komputery Początkujący Dra98   30 Cze 2016 14:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 516
  • Pytanie dotyczace biosu ASUS A7N8X-X.

    Po zlozeniu kompa, bios automatycznie wykryl urzadzenia, jednak procek mimo ze jest taktowany czestotliwoscia 1600 to przez plyte jest widziany jako 1200. Prosze o wskazowki w ktorym miejscu biosu i jak zmienia sie cos aby byl on taktowany predkoscia taka jaka powinien. Ponadto kupilem pamiatki DDR...

    Komputery Hardware jamzy   01 Gru 2003 20:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2309
  • Bios do CD-RW

    Temat byl juz wielokrotnie poruszany na stronie.... poszukaj! Ogolem to powiedz jaka to nagrywarka. Czasem daje to tylko tyle ze masz inny numerek versji biosu, bo funkcji ktore przybyly i tak nie wykorzystujesz, a czasem mozna nawet zmienic nagrywake w lepszy model (bylo tak np. z LG8080B... z 8x...

    Komputery Hardware NimnuL   19 Lip 2003 16:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1331
  • BIOS w IBM ThinkPad T21 - błąd CRC1 ERROR

    witam ! kolego nemo niemasz racji tedane sa zapisane w tej kosci ale mozna je zmienic z poziomu biosu wiec mozna po wgraniu wsady z innego egzemplazaw pisac ponownie swoje poczytaj maintrance manual tam jest opisane ja to zmienic a jesli chodzi o wgrywanie wsadu to dziala dwa laptopy w ten sposob...

    Komputery Hardware jankolo   19 Paź 2006 21:39 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 11354
  • hp pavilion bios

    hasło do biosu - jak zresetować mam laptopa kupionego w stanach jest to model M45 chcialbym zmienic system na polski ale z cd nie botuje sie a po wcisnienciu F2 wyskakuje pasword jak zmienic zeby botowal sie z cd

    Komputery Hardware jankolo   24 Sty 2006 20:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1121
  • Gigabyte 9800 GT Zalman zmiana napięć z poziomu BIOS, pomocy

    Napiec na pamieciach nie zmienisz, jezeli nie ma do tego ukladu na pcb, a skoro oryginalne oprogramowanie nie widzi tej opcji, to znaczy, ze nie ma. Co do gpu, to mozemy pokombinowac, ale musisz najpierw ustalic jakie chcesz wpisac taktowania dla gpu i reszty oraz jakie napiecie ustawic dla profilu...

    Komputery Modding & OC leven   12 Lis 2010 11:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2733
  • Notebook Samsung N210,jak zmienic w biosie ustawienia,aby bootowac system z usb?

    Witam! Ostatnio na moim notebooku po aktualizacji padł system (windows 7 starter). W necie znalazłem sposób na rozwiązanie tego problemu. Idąc za wskazówkami, utworzyłem pendrive z zainstalowanym Ubuntu, natomiast później natknąłem się na taki oto problem - nie mogę w biosie znaleźc, gdzie zmienia się...

    Software serwis adamkoc   09 Wrz 2011 12:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2069
  • Jak zmienic PCI DeviceID karty graficznej

    Witam Moja karta graficzna zwraca niewlasciwy PCI Device ID . Jak mozna go zmienic. Probowalem programem nvflash ale on tylko "wciska" bios z innym ID. A ja chce zmienic ID karty czy pomoze opcja --straps w programie nvflash bo wydaje mi sie ze to moze byc to jednak niewiem jak tego uzyc Pozdrawiam

    Komputery Hardware jacby   12 Lip 2005 21:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1465
  • Compaq Presario V5210us,trup po wgraniu modyfikowanego biosu

    Witam Na wstepie przepraszam za brak ogonkow, pisze ten tekst na komorce. Jak tylko bede mial dostep do normalnego kompa to je poprawie. Mam problem z moim laptopem: Compaq presario v5210us, turion 1.8 1Gb ram , reszta raczej bez znaczenia). Modyfikowalem bios zgodnie z instrukcja na stronie:...

    Software serwis RYQ   12 Wrz 2007 21:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1533
  • gtx 650ti oc+ i5 - co dołożyć co zmienic

    i5-3350P Ma niskie turbo - zaledwie 3.3Ghz, tyle to ja prawie mam na swoim g2130. Z 3.4 - 3.7GHz by się przydało. Przede wszystkim zrób porządek w systemie, na początek wklej screena z programu Crystal Disk Info Wykonaj bootowalny memtest: Usuń infekcje: ADWcleaner (skan+usuń) MBAM wersja...

    Początkujący Naprawy leven   13 Lip 2014 11:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 807
  • Nie moge wgrac zadnego biosu !...

    Dobra sytuacja stoi nastepujaca sprawdzilem karte na moim kompie i wszystko idzie normalnie idzie zmienic bios bez rzadnego problemu, wykrywa karte , poprostu swietnie ale tylko jak sie podlaczy ta karte na jego komputerze to odrazu nie widzi jej mimo ze na orginalnym biosie jest wszystko wporzadku. Nasuwaja...

    Komputery Eksploatacja soul_666   27 Lut 2005 23:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1134
  • Asrock P4I45PE potrzebny bios.

    Witam I wyjaśniam. Z kolegą tzok rozmawiałem na GG, bo wyczytałem w archiwum ze miał on taka sama płytę. Czy płyta jest po " inwazji mocy" to nie wiem. Ale raczej nie, gdyż był w stanie stby a nastąpiło przepięcie w sieci (lekka burza) 4 dni temu. Uszkodziła się strona pierwotna zasilacza. Jest...

    Komputery Hardware Lazer   24 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3044
  • Pomocy jak zmienic w biosie na 32 bity z 64

    Witam pososiadam plyte glowna msi k9N Neo może ktoś wie jak przelaczyc w biosie na 32 bity bo kiedy instaluje win xp x86 to jest zle rozpoznawany mostek a kiedy chce zainstalowac linuxa x86 to ciemny ekran po instalce nawet nie dochodzi do hasla i do użytkowników tylko od razu po skopiowaniu plikow restart....

    Komputery Hardware Simmi   27 Cze 2007 07:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1383
  • Nie mozna zmienic zadnych ustawien BIOSU...

    Witam, BIOS firmy AWARD w komputerze stacjonarnym - problem w tym, ze od jakiegos czasu nie moge dokonac zadnych (nawet podstawowych) zmian ustawien w BIOSIE... Wszystkie opcje sa nieaktywne... O co tutaj chodzi?? Pozdrawiam

    Komputery Hardware movzx   08 Gru 2007 17:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2182
  • Nowy bios do Gigabyte Geforce gtx 460 1gb - F3

    Nie wszystkie, bo np. MSI Hawk w wersji 'Talon Attack' ma kości Hynix'a. Colorful iGame GTX 460 1 GB to samo, Hynix'y. Teraz pytanie czy karty gigabyte z innymi numeracjami biosow maja takie same kosci i czy podmiana biosu z innym numerkiem nie zablokuje karty. Musze sie troche doinformowac :silly: EDIT: Pytalem...

    Software serwis microsofter   17 Maj 2011 20:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5097
  • Edycja BIOSU.......wiedza bardzo tajemna?

    W zalaczniku masz ten bios potraktowany juz bios patcher'em plik w zalaczniku to 618h90j.awd a na stronie fic piszą: Most downloaded files contain both the new BIOS file and the flash utility. Unzipping will therefore produce 2 separate files: Flash BIOS utility eg: flash765.exe BIOS...

    Komputery Hardware tzok   11 Sty 2006 23:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2066
  • Błąd ładowania BIOS, klawisz DEL nie reaguje

    Witam chcę zreinstalować windowsa Xp. Ale gdy wkładam płytkę z windowsem nie czyta jej po zrestartowaniu. Chciałem w biosie zbotowac napęd na jedynke ale bios się nie chce włączyć Wyskakuje: scan device. Pleas wait.... no disk attached bo o ile rozumię ten komunikat a nie...

    Software serwis krzkus2   08 Lip 2011 19:14 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 6859
  • Płyta K7VTA3 gdzie mnoznik zmienic

    podkrecilem athlona 1800+ na 2100+ ale tylko prze fsb (150/38) ale nie wiem gdzie jest albo nie ma zmiany mnoznika na tej plycie nie wie ktos gdzie to jest w biosie lub jakiegos cheatowanego biosu ktos nie ma?

    Komputery Hardware SPEAKERS_XP   17 Cze 2003 11:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1123
  • co za roznica HDD 5,25" a 3.5"Bios nie poznaje wie

    WITAM mam kompa antyk -Compaq Presario2110 (nie mylic z laptopem) Jest w nim Bios Phoenix z mala koscia z rocznika-1997 (nie moge nawet znalezc tej wersji Update ). problem mam taki- siedzi w nim Twardziel Quantum Bigfoot_CY2160A pracujacy super .jest to HDD 5,25". Komp ma tylko 1 wyjscie IDE Primary...

    Komputery Hardware przemek.tomala   22 Lut 2004 21:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 816
  • uwalony BIOS - plyta MSI KT266Pro2

    po upgrade'dzie BIOSU plyta nie startuje co zrobic? na stronie MSi jest to opisane jak odzyskac Bios (po właczeniu kompa niby nacisnac CTRL+home, i zmienic nazwe pliku biosu na amiboot.rom) - ale nie chce nawet czytac z FDD , co mam zrobic? mam poprzedni Bios i nie wiem jak go wgrac z powrotem, prosze...

    Komputery Hardware Kolobos   21 Gru 2004 13:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 929
  • Aktualizacja BIOS-u - DFI LANPARTY 875PRO Rev. B1

    Aha to chodzi o Bios karty graficznej :oops: a ja myślaeł że chodzi o wizualny Bios ten który znajduje sie na płycie. Teraz kilka pytań: Nagrywarka też ma Bios(Firmware), to dlaczego ewerest sugeruje tylko uktualizajcje Biosu na pł. gł. i karty graficznej a nagrywarki nie?, i kolejne pytanie, czy akualizacja...

    Software serwis 11937   12 Lut 2006 19:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 924
  • ABIT nf7-s v2.0 problem z biosem

    po aktualizacji bios po przez live updata za pomoca ABIT FLASHMENU zrobilo soe kiepsko ... z procka 2.02 spadlo na 1100 i nie mozna nic zmienic bo jest wszystko poblokowane przy wgrywaniu poprzedniej werscji w ktorej wszystko dzialao OK wyskakuje napis iz paiec ROM biosu jest zabezpieczona przed zapisem...

    Komputery Hardware didas   21 Mar 2006 09:13 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1993
  • BIOS na płycie epox 8RDA3+. Pojawia się komunikat.

    wiem ze moze sie zepsuc. ale napiecia sa dobre. jesli mozesz to wytłumacz mi dlaczego to moze byc wina zasilacza? bo wszystko jest ok jak ustawie w biosie tak jak powinno byc moge go potem właczac pare razy i jest ok a jak np. postoi jeden dzien to wtedy zapomina ustawien. ustawienia biosu podtrzymuje...

    Komputery Hardware TechnoRocker   08 Paź 2006 15:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1706
  • HP Pavilion dv-6623em - nieżywy po upgrade biosu

    jeszcze zanim zamkne posta mam jedno pytanie .Mam juz kosc biosu programator i plik biosu tylko ten plik biosu jest typu exe wiec rozpakowalem go rarem i w srodku mam te pliki biosu ale jakie one musza miec rozszerzenie bo mam tam dwa pliki typu 30CFF07A.WPH i 30CFF07B.WPH mysle ze to sa dwie wersje...

    Komputery Laptopy Hardware lennys   07 Kwi 2009 12:33 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5954
  • jak zmienic kolejność dysków

    Witam Możesz mi Kolego powiedzieć czego się pozbędę używając opcji NAPRAW w menu instalacyjnym? Pytanie powyżej oczywiście aktualne. Podłączyłem drugi dysk ustawiłem go w biosie jako pierwszy zainstalowałem na nim system i znalazłem w koszy plik który usunąłem ale nie dało się go odtworzyć, wiec...

    Software serwis Bob57   15 Paź 2009 20:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4113
  • PNY Gf9600GT - jak sflashować nowy bios??

    Jak regulować obroty wentylatora na tej grafice? Czy wgranie nowego biosa pomoże ? Ad 1. Uruchom nibitor i sprawdz w zakldace fanspeedIC czy sa aktywne zakldaki odpowiedzialne za dynamiczna regulacje wentylatorka. Jezeli beda szare jak na fotce, to nie bedzie mozliwosci regulacji wentylatorka...

    Komputery Modding & OC corpseforce   23 Paź 2010 16:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1662
  • Plazma Panasonic TH-P50V20A jak zmienic region?

    W Viera tools sa dwie funkcje sieciowe : (VIERA CAST i MEDIA SERVER). VIERA CAST technology allows you to view in the on-line multimedia contents provided by different suppliers. At the time of writing, was officially supports YouTube, Picasa Web Albums, Bloomberg television, Tagesschau, the weather...

    TV LCD Plazma Serwis darecki_   08 Gru 2010 21:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5389
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME