8517 - wartość ciśnienia zmierzona przez czujnik ciśnienia powietrza w układzie SCR jest nieprawidłowa.
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Napięcie zasilania czujnika podają DC 8-30V, a w uproszczeniu, liczy się wyjściowy prąd, z którego napięcie chcesz zmierzyć na dodatkowym oporniku.
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Zmierz czujnik bez ciśnienia po wymontowaniu.
Co Ty ciągle o tym czujniku. Silnik pewnie złom i tyle. Zmień mechanika i zmierz wkońcu to ciśnienie. Myśleniem że to może czujnik nic nie zdziałasz. Dopóki nie zmierzysz ciśnienia manometrem to szkoda Twojego czasu. Jedź do innego zleć zmierzenie ciśnienia i to cała diagnostyka.
Przyjmuje sie ze srednie cisnienie atmosferyczne na poziomie morza wynosi 100 kPa. I niech taką wartość zmierzy czujnik ciśnienia atmosferycznego. Teraz czujnik w kolektorze stwierdzi wartość 102kPa. Bo np uszkodzony, bo coś innego. System wtedy stwierdzi błąd korelacji ciśnień, rozumiesz już teraz?
Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób zmierzyć oporność czujnika ciśnienia paliwa w Renault Megane Scenic II 1.9 dCi? :) Zauważyłem dwa czujniki: jeden na pompie i drugi na listwie. Jak je zmierzyć?
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
To tak jak byś chciał zmierzyć ciśnienie termometrem. Jak by się uparł to można - termometr cyfrowy mierzy napięci to i zmierzy napięci na czujniku ciśnienia :)
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
Zmierz napięcie zasilania czujnika ciśnienia na listwie oraz na wyjściu z tego czujnika.
Prawdopodobnie przez spadek napięcia ,spróbuj wspomóc prostownikiem albo naładuj aku. Ale samo odczytanie błędów chyba jest możliwe co? Można też zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia i też będzie wiadomo czy buduje ciśnienie. Lampka czerwona od immo gaśnie?
Sprawdził bym przewód wychodzący z alternatora (chyba niebieski) 0,5mm² zobaczysz na alternatorze .Czesto przeciera się o karoserie albo nie kontaktuje na wsuwce w alternatorze przez brak impulsów doprowadzonych do "tablicy "pojawia sie taki objaw.U mnie pomogło -rownież wymieniłem czujnik -a dopiero potem zmierzyłem ciśnienie i zacząlem dalej...
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
MID 130 PID 37 FMI 0 Ciśnienie powietrza, skrzynia biegów. FMI 0 Dane prawidłowe ale powyżej normalnego zakresu roboczego. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wartość z czujnika jest za wysoka, ale nie ma zwarcia do napięcia akumulatora. Możliwa przyczyna: Ciśnienie powietrza jest za wysokie. Usterka czujnika. Trzeba by zmierzyć ciśnienie na zasilaniu...
Zmierzyć ciśnienie oleju dla pewności ,jak ok wymienić czujnik ciśnienia na nowy. To wszystko.NIc więcej nie kombinuj i nie poprawiaj fabryki.
Panowie problem jak wyżej, pokazuje taki błąd . Odpinam czujnik pokazuje to samo tylko zamiast wadliwe działanie to za wysoki odczyt. Napięcie jest dobre 5v kable czujnika sprawne drożne. Nowy czujnik jest to samo. Raz na jakiś czas ruszy. A jak można zmierzyć sygnał wychodzący z czujnika ?
A może chcesz się starego wyzbyć. Albo chociaż zmierzyć napięcie na nim?
Skręć i zobacz, jak będzie sprawny, to zadziała, nie oczekuj takiej odpowiedzi, że czy jak skręcisz to zadziała. W uzupełnieniu zmierzyłem też czujniki ciśnienia na płytce, oba są w stanie rozwartym więc chyba ok. Pytanie czy świecące obie naraz diody BAG i FILTER coś oznaczają bo na pewno nie oznaczają zapchanych filtrów bo czujniki ciśnienia są w...
Nic w ciemno się nie wymienia. Nie na tym rzecz polega. Należy zmierzyć rezystancję cewki, przejście do masy i do źródła zasilania.
Proponuje podpiąć pompkę do testowania podciśnień i sprawdzić jak się mają odczyty z czujnika do rzeczywistego ciśnienia zmierzonego manometrem.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
1 85 17 Wartość zmierzona przez czujnik ciśnienia sprężonego powietrza SCR jest nieprawidłowa. Przyczyny -czujnik -przewody
Więc żeby być pewnym najlepiej wykręcić czujnik ciśnienia i zmierzyć manometrem podczas pracy bo szkoda by było silnika
Z reguły to M10x1 czyli drobnozwojny, choć mogę się mylić. Pojedź na składnicę części z suwmiarką i zmierz.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Nie napisałeś co się będzie z ta wodą w zbiorniku działo. Jeżeli w środku nie będzie jakichś większych zawirowań itp, to ilość (wysokość) wody w zbiorniku odpowiada ciśnieniu na jego dnie. Wystarczy wtedy je zmierzyć czujnikiem ciśnienia wody. Moim zdaniem będzie to zdecydowanie trwalsze rozwiązanie niż z pływakiem, i dużo prostsze (jeśli zbiornik ma...
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Witam mam problem ze scania Pali dość sporo 36 litrów i kopci przy zmianie na bieg wyżej, jak turbo wskoczy na swoje obroty to auto przestaje kopcić, wcześniej auto paliło od 29 do 31 litrów stałe trasy nie ma możliwości żeby kierman ściągał. Dodam że robione były luzy zaworów (nic nie pomogło). Zmierzyłem czujnik ciśnienia doładowania pokazało 1.4...
A co to za czujnik? I co chcesz nim zmierzyć? Jeden do ciśnienia skraplania drugi do ciśnienia parowania.
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Weź podłącz tester i zmierz normalnie ciśnienie na szynie i inne parametry oraz błędy. Zawór buczy tak jak do sterownik ustawi. Na jednym przewodzie jest stałe 12v a drugi to PWM z ECM. Jeszcze raz,podłącz tester bo błądzisz albo zmierz sygnał wyjściowy w czujnika ciśnienia .
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Przed wymianą czujnika ciśnienia oleju rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, usłyszałem, kup oryginał, może być bez logo firmy, ale taki który montowany jest/był fabrycznie. Zmierz czy na wtyczce czujnika masz napięcie i czy jest prawidłowe.
Wpadłem na to, zacząłem od turbo, bo i tak było do wymiany. Dziś zmierzę ciśnienie i ewentualnie wymienię czujnik, jeśli będzie taka potrzeba. A co do tego ciśnienia, to łatwiej w tym Scenicu wyjąć turbo niż zmierzyć ciśnienie 😉 niby łatwo, niby na wierzchu, a ręki nie wsadzisz. Trzeba będzie pewnie przód cały rozebrać.
jeśli do procka podłączysz przetwornik a/c z układem PGA to praktycznie każdy czujnik możesz podpiąć (dający na wyjściu sygnał analogowy) a bez przetwornika to spokojnie czujniki z wyjściem częstotliwościowym, SPI, I2C lub podobnymi. Chyba że zrobisz sobie pomiar napięcia wykorzystując komparator wbudowany w procku, wtedy napięcia też jakoś tam zmierzysz.
Moze sa sprawne a wine poniosi zuzyta pompa oleju i jest za male cisnienie. Zmierz cisnienie a pozniej zebys niepotrzebnie nie musial wymieniac tych czujnikow. Pozdrawiam.
Czemu nie zmierzysz ciśnienia oleju? Odłączenie czujnika lub jego ominięcie nic nie da.
Zmierz oscyloskopem sygnał z czujnika ciśnienia na listwie
Proponuje zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia paliwa powinno być miedzy plus a minus 5v napięcie wychodzące do sterownika miedzy masa na załączonym zapłonie zazwyczaj 0,5 v na wolnych obrotach ok 1,1v najlepiej jak byś sprawdzał przy kompie.
Na dzień dobry zmierz ciśnienie oleju manometrem ,później dalsze kroki.
Rozgrzej silnik na benzynie i podczas jego pracy, zmierz napięcie na czujniku ciśnienia paliwa. Takie napięcie ustaw na emulatorze. Jeśli nie masz czym skasować korekt, to pojeździj trochę na benzynie i same wrócą do ładu.
Witam!! Nic kolega nie pisze o ciśnieniu sprężania, czy wykonany został pomiar i ile wynosi? Bo skoro odpala to synchro z czujników jest. Skoro paliwo na 100% się nie cofa, ale ja spróbowałbym zapalić go z karnisterka, czyli wykluczyć układ paliwowy. Bo jeśli wtryski ok, ciśnienie ok ... Test przelewowy zrobiony? Zmierzyłeś napięcie na czujniki ciśnienia...
Presostat 3 pinowy to czujnik rezystancyjny, po bokach masz napięcie oraz masę a środkowy pin połączony jest z sterownikiem klimy (zmierz u siebie, nie wiem jak jest w Volvo). Wraz ze zmianą ciśnienia zmienia się również rezystancja czujnika i napięcie. Sprawdź napięcie zasilania presostatu oraz napięcie na pinie powrotnym. Po pewnym czasie zaczynają...
Sprawny manometr wkręcić zamiast czujnika ciśnienia oleju i zmierzyć faktyczne ciśnienie oleju. Ile ono obecnie wynosi? Według zegara na desce rozdzielczej? Jaki olej masz zalany do silnika?
Passat B5 1.8 lpg 20V ADR - Kontrolka ciśnienia oleju I falowanie obrotów męczę się z tym rok czasu, zrobiłem w tym czasie 12 tys km wymieniłem w tym czasie 2 razy olej z filtrem zrobiłem płukanke , nastawnik zmiennych faz rozrządu z kompletem uszczelek , Czujnik ciśnienia oleju, wczoraj zmierzyłem ciśnienie manometrem na 2 tys obrotów pokazuje 200...
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Audi a4 1.8 20v turbo, podczas jazdy zapala się konewka z olejem, zmierzyłem i wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, wymieniłem również czujnik poziomu oleju. Brak kodów usterek w zegarach. Ciśnienie na biegu jałowym 4.0 bar. O co chodzi? Jak klikam na zegarach guzik check to mówi żeby zgasić silnik i dolać oleju. https://obrazki.elektroda.pl/6426444800_...
W parametrach nic oprócz falującego ciśnienia nic niepokojącego nie widać. Ciśnienie przed pompą CR mierzyłem i jeśli dobrze pamiętam to było około 5.5bara. Zmierzone także ciśnienie na listwie CR i faktycznie faluje więc czujnik nie oszukuje.
Witam czy ktoś jest w stanie potwierdzić lub np. zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia na listwie na przewodzie sygnałowym tylko na włączonym zapłonie. Wyczytałem pewną teorię że na włączony zapłonie powinno być tam od 0,5V i w górę, jeżeli będzie tam poniżej 0,5V to ECU nie pozwoli uruchomić auta tak w skrócie mówiąc. Nie do końca chce mi się w to...
Witam ponownie, problem wciąż nie rozwiązany.Wymieniony zawór ciśnieniowy na szynie CR, Czujnik ciśnienia na szynie CR, Czujnik ciśnienia paliwa,Pompka niskiego ciśnienia ,zmierzona rezystancja na wtryskach-w granicach normy(wg instrukcji).Testy z załqdowaną naczepą i komputerem na kolanach wykazały ciśnienie na pompach max. 1900 bar przy czym odrazu...
Co Ty z tym mierzeniem oporu. Tam jest cewka więc pomiar rezystancji nic nie daje i nic nie wyjaśnia. To nie czujnik żeby tak mierzyć. Regulator jest sterowany sygnałem PWM, ale żeby go zmierzyć to potrzebny jest oscyloskop lub ewentualnie częstotliwościomierz. Te 1000 bar rozumię że to dane z komputera? Jaka jest wastość napięcia na czujniku ciśnienia...
Z błędu wynika że ciśnienie paliwa jest nieprawidłowe. Możliwe że uszkodzony jest regulator ciśnienia bądź czujnik ciśnienia. Trzeba zmierzyć jakie ciśnienie jest na listwie w momencie kręcenia rozrusznikiem bądź pracy na plaku. Możesz też zapiąć manometr na listwę (jak nie masz dostępu do komputera) i patrzeć co wskaże ale pamiętaj że tam powinno być...
Zatankuj auto bo wskazuje mimumum w zbiorniku i pracę na pb co w sumie jest ok bo przełączy gdy czujnik ciśnienia zmierzy niższe niż ustawione ciśnienie gazu.
Albo zwarcie na przewodzie od czujnika ciśnienia oleju albo brak ciśnienia, popsuty czujnik, zamienione przewody na czujnikach oleju. Jedź zmierzyć ciśnienie oleju - najlepiej na holu
Jakie ciśnienienie jest w parametrach zmierzonych????
Zmierz wielkość podciśnienia między smokiem a pompą, sprawdź też wentylację zbiornika. Usterka w 2 bankach to ewidentny brak ciśnienia.
Przy rozruchu widzi obroty wału i wałka, egr zamknięty, jak odpali to jeździ jak rakieta. Dodano po 11 Odpalenie tego auta to loteria, czasem zimny odpali a czasem nie, czemu EDC nie podaje prądu na wtryski ? Zmierzyłem napięcie na czujniku ciśnienia paliwa i jest 1,2V przy rozruchu, rozrząd na miejscu, kluczyk rozpoznaje po włożeniu do stacyjki. Może...
kiedyś w podobnym przypadku po zmierzeniu ciśnienia, podmianie czujników i sprawdzeniu wiązki podmieniłem licznik i nastała cisza. stary licznik na stół i okazało się że winne były zimne luty na złączu, po przelutowaniu już nie piszczało.
Ok to muszę zamówić manometr bo nie posiadam i zobaczę ,a może uszczelka pod napinaczem jest uszkodzona i ciśnienie jest za małe, to wystarczy wykręcić czujnik ciśnienia i zmierzyć? Czy jest możliwość wpięcia się w głowicę ?
Bipy na minusie, ja bym zmierzył ciśnienie paliwa. Czujników nie wymieniaj.
Nie zmienia to faktu, że opis ma byka(czujnik nie zmierzy ciśnienia robionego przez turbo bo nie pracuje w tym zakresie) a my wiemy i tak o co biega :D Ps: Skończyłeś wyprzedzać - wróć na prawy pas. Dopisz jeszcze- i wyłącz przeciwmgielne z przodu :D
Gdy olej się rozgrzeje to robi się rzadszy i trudniej jest pompie oleju zrobić odpowiednie ciśnienie, poza tym na wolnych obrotach pompa pracuje wolniej i też nie wyrabia, albo wyrabia tylko czujnik jest uszkodzony. Trzeba zmierzyć ciśnienie, albo ewentualnie podmienić czujnik.
Podaj typ czujnika, zrób jego zdjęcie. Zmierz manometrem ciśnienie.
Kolego, BS 5343 odnosi się do hamulców, a dokładniej dawid_120990 napisał: BS 1 5343. Nie można zmierzyć sygnału czujnika zużycia okładzin hamulcowych - oś tylna z prawej strony. Tak więc ten błąd na 99% nie ma powiązania z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Ciśnienie się pojawia od razu, dopiero po nabiciu powietrza, czy może jeszcze później?
Właśnie. Samochód jest po trasie autostradowej ok 600km, z prędkością ok 130kmh. Więc bierne wypalanie raczej nie wystąpiło. Jak skalkulowana dojdzie do poziomu 23 bodajże gram, to wypali go. Jednak nie wiem czy właśnie nie jadę z zapchanym DPF o czym samochód nie ma pojęcia... Może nie drożny przewód pomiędzy DPF a czujnikiem ciśnienia?
To jak odkręce czujnik to nie spie.... czynnik? 🤔 Nie, już Ci pisałem że nie. A po co chcesz go odkręcać? Podłącz przewód od czujnika, włącz zapłon i zmierz napięcie między masą a przewodem sygnałowym czujnika ciśnienia. Jak też pokaże 0V to sprawdź czy ma zasilanie.
Jeżeli się rozjeżdżają ciśnienia to w tym jest problem. Albo obwód czujnika ciśnienia, najprawdopodobniej regulator albo instalacja. Ciśnienie zmierzone od oczekiwanego może odbiegać do max 10-20bar.
Sprawdź wszystkie bezpieczniki (nie tylko te oczywiste dla klimy) np. w moim przypadku brak klimy spowodowany był przepalonym bezpiecznikiem zapalniczki (alfa 156). Okazało się, że na tym samym bezpieczniku jest elektromagnes ze sprężarki klimatyzacji. Możliwe, że uszkodzony czujnik ciśnienia (zmierzyć wartości na pustym i pełnym układzie)
cisnienie oleju jest czesto mierzone przy remontach kapitalnych w serwisach tam maja sprzet do pomiaru sądze ze za pare groszy ci zmierzą mi w t4 kupla mierzyli
(at)gabriel0 -> np jakieś ruskie wynalazki wskazówkowe? Pewnie w ruskim migu byś coś znalazł ;). Zawsze możesz nagrać pomiar dwóch i przeanalizować postfactum. W zasadzie jak byś zamknął manometr w słoiku i doprowadził do słoika drugie ciśnienie to masz pomiar względny. Może czujnik ciśnienia oleju z jakiejś np łady by zadział. Natomiast to też jest...
Może i słabo ale przyciąga całą powierzchnią a nie szpic wkrętaka, lepiej by było zmierzyć pobór prądu przez cewkę.
Temperatura paliwa (czujnik) Ciśnienie paliwa (czujnik) lub brak ciśnienia. Sprawdź filtr, smoka, pompę- zmierzyć ciśnienie.Sprawdzić zaworki przelewowe.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Nowsze wersje mają właśnie dwa czujniki ciśnienia oleju. Ciśnienie zmierz zegarem. Użyj opcji szukaj na forum było o tym tysiące razy.
Pomiar docelowo ma być również w ujemnych temp zakres od -20 do około +45 stopni temperatura cieczy taka jak na zewnątrz budynku w zimie i w lecie. Pomiaru dokonuję za pomocą ADC+uC z zewnętrznym napięciem odniesienia. Czuję że będę musiał zastosować czujnik temp zmierzyć odchyłki ciśnienia w zależności od temp skorygować to w programie. Najprościej...
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
Zmierz rezystancję impulsatora (czujnika położenia wału). Radziłbym zrobić porządek z przewodem paliwowym, tam są ciśnienia rzędu 3-4 barów. Wyciek podczas jazdy może się niezbyt przyjemnie skończyć, zważywszy że po tej samej stronie biegną kolanka wydechu. Pompa widnieje jako kompletny zespół, nie ma możliwości kupienia samego króćca, chyba że coś...
. Wąż spustowy został sprawdzony od pompy. Umieściłem wąż spustowy w pojemniku, aby zweryfikować przepływ wylotowy. Odpływ jest natychmiastowy. Przetestowano elektrozawór wlotu wody. Woda napełnia się szybko, a po odłączeniu zasilania zawór natychmiast odcina dopływ wody. Czujnik poziomu wody (przełącznik ciśnienia) został wymieniony na nowy, ale nie...
Jeśli spada ciśnienie zmierzone czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat poniżej) w zasobniku (7) , to może być ten czujnik podejrzany jako pierwszy. http://obrazki.elektroda.pl/6810895600_1... Elektrozawór regulujący ciśnienie paliwa w zasobniku, o którym prawdopodobnie mówisz (regulator wydatku 3) nie działa tylko hydraulicznie , ale...
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Ciśnienie będę musiał zmierzyć ale ten od poziomu i temperatury też daje ciała ta na żółto kontrolka i zegary stoją w miejscu od temperatury. Można wyłączyć to w liczniku. Sprawdź czy zasilanie w kostce czujnika dochodzi (pin1 +12 V pin 2 masa) i pin 3 powinien mieć przejście do zielonej kostki licznika pin 15. Czekajcie, bo ja na żadnym schemacie...
wydaje mi się, że gauge mierzy względem ciśnienia atmosferycznego od 0 do 250kPa, więc zmierzę tylko doładowanie(nadciśnienie) a chcę też podciśnienie.
Kolego powoli, jeśli masz błędy abs, ecu to i powinny się palić kontrolki. Po drugie zmierz ciśnienie oleju czujnik przed oczami po prawej stronie masz więc problemu nie ma.
Pomiar ciśnienia paliwa, to raz, a dwa, zmierz szczelinę pomiędzy czujnikiem położenia wału a zębami koła fonicznego
to pojedż do jakiego kolwiek warsztatu i pomierzą , stukowiec to czujnik spalania stukowego :), ZMIERZ TE CIŚNIENIA, to podstawa diagnozy silnika jak prześwietlenie płuc przy grużlicy :)
Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
Problemem okazał się: Czujnik ciśnienia spalin (G450)
Nie jest to takie trudne.skompensowany temperaturowo czujnik ciśnienia i 16 bitowy przetwornik pozwalaja zmierzyć już różnice wysokości 2m.Nie mam danych na temat mojego czujnika,ale uzywalem takiego z poloneza
WIecie może filtr oleju zapchany na maxa , trzeba zawsze wykręcić czujnik i zmierzyć ciśnienie ma być ok 15bar. Bez pomiaru to tak trochę głupio, bo brak ciśnienia to poważniejsze straty na pewno powstaną.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
3 pinowego nie zepniesz. Zobacz czy w blokach pomiarowych nie widać ciśnienia z tego czujnika, ewentualnie zmierz napięcie na przewodzie sygnałowym z niego do masy. Możliwe że sterownik nie widzi poprawnego ciśnienia i przez to nie pozwala na załączenie klimatyzacji.
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
Prędkość tej wody w zasadzie jest niemal stała,mnie chodzi bardziej o "warstwę". to może lepiej się sprawdzi czujnik ciśnienia? Tylko nie wiem czy da się tak zmierzyć płynącą wodę. Do statycznego zbiornika to chyba najlepsze rozwiązanie. Napotkałem jednak problem którego nijak chyba nie rozgryzę:ktoś mi to zniszczy albo wyniesie... na to niestety nie...
Odłącz wtyczkę od czujnika ciśnienia na listwie i zmierz w niej napięcie. Powinno być ok. 5V. Sprawdź co się wtedy zmieni w błędach. Przeglądnij wiązkę elektryczną w okolicy serwa.
możne być uszkodzone sterowanie w dużym i dlatego mały nie działa , spróbuj chociaż zmierzyć czy jest napięcie na mały
To czujnik ciśnienia w układzie zawieszenia pneumatycznego, zmierzone przezeń ciśnienie ma wpływ m/n na siłę hamowania (pośredni pomiar nacisku na oś napędową) a także na pracę automatycznej skrzyni biegów.
czujnik prędkość zmierzyć zmierzyć czujnik ciśnienie czujnik ciśnienia p0235
hamulec postojowy renault sharp transoptor skasowac nagrania
Volvo V50 2.0D 2004 - Problemy z rozruchem poniżej 5°C Słaba głośność mimo dobrego sygnału - przyczyny i rozwiązania