Bipy na minusie, ja bym zmierzył ciśnienie paliwa. Czujników nie wymieniaj.
Gdy olej się rozgrzeje to robi się rzadszy i trudniej jest pompie oleju zrobić odpowiednie ciśnienie, poza tym na wolnych obrotach pompa pracuje wolniej i też nie wyrabia, albo wyrabia tylko czujnik jest uszkodzony. Trzeba zmierzyć ciśnienie, albo ewentualnie podmienić czujnik.
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
MID 130 PID 37 FMI 0 Ciśnienie powietrza, skrzynia biegów. FMI 0 Dane prawidłowe ale powyżej normalnego zakresu roboczego. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wartość z czujnika jest za wysoka, ale nie ma zwarcia do napięcia akumulatora. Możliwa przyczyna: Ciśnienie powietrza jest za wysokie. Usterka czujnika. Trzeba by zmierzyć ciśnienie na zasilaniu...
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Co Ty ciągle o tym czujniku. Silnik pewnie złom i tyle. Zmień mechanika i zmierz wkońcu to ciśnienie. Myśleniem że to może czujnik nic nie zdziałasz. Dopóki nie zmierzysz ciśnienia manometrem to szkoda Twojego czasu. Jedź do innego zleć zmierzenie ciśnienia i to cała diagnostyka.
Sprawdził bym przewód wychodzący z alternatora (chyba niebieski) 0,5mm² zobaczysz na alternatorze .Czesto przeciera się o karoserie albo nie kontaktuje na wsuwce w alternatorze przez brak impulsów doprowadzonych do "tablicy "pojawia sie taki objaw.U mnie pomogło -rownież wymieniłem czujnik -a dopiero potem zmierzyłem ciśnienie i zacząlem dalej...
Dokładnie tak czujnik tylko odczytuje zmierzone ciśnienie a za nie odpowiadać może regulator na pompie
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Ciśnienie się swieci jak mam bieg i zacne odpuszczać sprzęgło to w tedy tak jak by przygasł obroty spadają i świeci się ciśnienie oleju Taka sytuacja nie powinna występować. Ciśnienie już jest przy kręceniu rozrusznikiem czyli ok 200 obr/min. Zmierz ciśnienie. Czujnik masz 0.5 bara no to jak się zapala to jakie masz ciśnienie? Praktycznie żadne.
Czujniki zużycia klocków w osi tylnej - zwarcie. Ciśnienie oleju radzę zmierzyć.
Odkręcając przewód powietrza w pompie czuć że dochodzi tam duże ciśnienie Jeśli jest większe od 7,2 bara to OK, a jeśli mniej to co? czujnik lub ... . Zmierz ciśnienie manometrem. Skonsultuj z kolegą.
Wpadłem na to, zacząłem od turbo, bo i tak było do wymiany. Dziś zmierzę ciśnienie i ewentualnie wymienię czujnik, jeśli będzie taka potrzeba. A co do tego ciśnienia, to łatwiej w tym Scenicu wyjąć turbo niż zmierzyć ciśnienie 😉 niby łatwo, niby na wierzchu, a ręki nie wsadzisz. Trzeba będzie pewnie przód cały rozebrać.
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Zmierzyć ciśnienie oleju dla pewności ,jak ok wymienić czujnik ciśnienia na nowy. To wszystko.NIc więcej nie kombinuj i nie poprawiaj fabryki.
W parametrach nic oprócz falującego ciśnienia nic niepokojącego nie widać. Ciśnienie przed pompą CR mierzyłem i jeśli dobrze pamiętam to było około 5.5bara. Zmierzone także ciśnienie na listwie CR i faktycznie faluje więc czujnik nie oszukuje.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Można zmierzyć dla pewności ciśnienie w miejscu czujnika może czujnik szwankuje albo przewody, bo dziwne że silnik pada przy takim przebiegu.
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
Sprawdź czy tarczka przesłonowa czujnika halla w aparacie ma założony klin (taki cieniutki pręcik), być może ktoś, kiedyś wymieniał czujnik i zapomniał go założyć
8517 - wartość ciśnienia zmierzona przez czujnik ciśnienia powietrza w układzie SCR jest nieprawidłowa.
Sterowanie impulsowe. Podłączając do nap. 12V nic nie słychać, żadnego puknięcia? Trochę dziwne te napięcie 8V na czujniku. Odepnij kostkę od czujnika i wtedy zmierz.
Prawdopodobnie przez spadek napięcia ,spróbuj wspomóc prostownikiem albo naładuj aku. Ale samo odczytanie błędów chyba jest możliwe co? Można też zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia i też będzie wiadomo czy buduje ciśnienie. Lampka czerwona od immo gaśnie?
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
"Zespół dozownika rozebrałem, ale był czysty." Tak Ci się tylko wydaje. :) Zmierz ciśnienie powietrza na końcówce pomiarowej dyfuzora. Poznasz sprawność czujnika. Ciśnienie AdBlue też możesz zmierzyć na wejściu do dyfuzora. Pompa ma zapewnić ciśnienie a nie wydajność wystarczającą do podlewania ogrodu. :)
To tak jak byś chciał zmierzyć ciśnienie termometrem. Jak by się uparł to można - termometr cyfrowy mierzy napięci to i zmierzy napięci na czujniku ciśnienia :)
Zmierz napięcie zasilania czujnika ciśnienia na listwie oraz na wyjściu z tego czujnika.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
Zmierzyć ciśnienie oleju.
Temperatura paliwa (czujnik) Ciśnienie paliwa (czujnik) lub brak ciśnienia. Sprawdź filtr, smoka, pompę- zmierzyć ciśnienie.Sprawdzić zaworki przelewowe.
Pompę żeby sprawdzić trzeba podłączyć manometr i zmierzyć ciśnienie, czujnik w twoim przypadku najlepiej podmień, choć może to być również nie właściwy montaż.
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Sprawny manometr wkręcić zamiast czujnika ciśnienia oleju i zmierzyć faktyczne ciśnienie oleju. Ile ono obecnie wynosi? Według zegara na desce rozdzielczej? Jaki olej masz zalany do silnika?
Nie był do końca pewny czy nie odpali. Wiem że po odpięciu czujnika chodzi. Zmierz ciśnienie bo tu może być problem.
Na dzień dobry zmierz ciśnienie oleju manometrem ,później dalsze kroki.
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego.
Witam zmierzyłem ciśnienie na czujniku na zimnym ciągniku 17 , a na rozgrzanym spadnie na 7 Dodam że wymieniłem tylko tarczki nic więcej nie robiłem Ciągnik kupiłem nie dawno
Czujniki wymienione, ciśnienie dobre zmierzone, potrzebny numer pinów żeby zmierzyć przepływ prądu między licznikiem a czujnikami.
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Kolego powoli, jeśli masz błędy abs, ecu to i powinny się palić kontrolki. Po drugie zmierz ciśnienie oleju czujnik przed oczami po prawej stronie masz więc problemu nie ma.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Proponuje na rozgrzanym silniku zmierzyć ciśnienie oleju na obu czujnikach, tym w głowicy i w tym przy filtrze oleju.
odepnij czujnik położenia przepustnicy,zmierz ciśnienie paliwa przed wtryskiem!
Podaj typ czujnika, zrób jego zdjęcie. Zmierz manometrem ciśnienie.
Czyli jest ok. Tak ma być. Przecież to logiczne. Całkowicie odkręny czujnik to zarorek trzyma i nie syczy. Wkręcając naciskacz otwiera zaworek więc syczy. Dokręcajæc do końca przestaje syczeć bo gniecie uszczelkę i doszczelnia. Ja bym wykręcił czujnik i zmierzył ciśnienie manometrem. Można też podać azot o znanym ciśnieniu na wykręcony czujnik...
Albo zwarcie na przewodzie od czujnika ciśnienia oleju albo brak ciśnienia, popsuty czujnik, zamienione przewody na czujnikach oleju. Jedź zmierzyć ciśnienie oleju - najlepiej na holu
A zmierzyłeś manualnie faktycznie ciśnienie czy opierasz się na czujniku jaki widzi ecu>jaltest
Kolego, BS 5343 odnosi się do hamulców, a dokładniej dawid_120990 napisał: BS 1 5343. Nie można zmierzyć sygnału czujnika zużycia okładzin hamulcowych - oś tylna z prawej strony. Tak więc ten błąd na 99% nie ma powiązania z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Ciśnienie się pojawia od razu, dopiero po nabiciu powietrza, czy może jeszcze później?
Nie pisałem o tym ale na rozgrzanym silniku na zapłonie wyskakuje komunikat Oil sensor work shop! Czujnik był już 3 razy wymieniany i NIC! ...a wystarczyło zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, zamiast w ciemno wymieniać czujniki :/
Podjedź do najbliżeszgo warsztatu (a lepiej zaciągnij auto) i niech zmierzą ciśnienie oleju. Jeśli będzie OK oznaczać będzie, że czujnik padł a jeśli będzie za niskie to będziesz miał koszty....
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Nie można ignorować, trzeba wkręcić mechaniczny manometr w miejsce czujnika i zmierzyć ciśnienie oleju. Żeby sprawdzić czy problem tkwi w zegarach wystarczy zdjąć kabelek z białego czujnika i zewrzeć z masą, jak się uspokoi, to wina czujnika lub ciśnienia, jak nie to deski
Na zimny czy ciepłym? Mam wrażenie niestety, że warsztat który wymieniał czujniki, znając objawy, chyba nie wpadł na to żeby podczas wymiany zmierzyć ciśnienie.
Witam. Czy do kalibracji centralki Sirocco można użyć czujnika PS-01? Standardowo do Sirocco potrzebny jest drugi czujnik PS-CC1 (chyba), żeby zmierzyć ciśnienie atmosferyczne. No, ale może uda się to zrobić PS-01 bo on mierzy ciśnienie także w odniesieniu do atmosferycznego... Co myślicie? Pozdrowienia. WP
Musi być Tuya? Ja bym dał ESp8266 z Tasmota i DHT22, albo lepiej BME280 to i ciśnienie sobie zmierzysz. Olać Tuya jeśli masz Domoticza
WIecie może filtr oleju zapchany na maxa , trzeba zawsze wykręcić czujnik i zmierzyć ciśnienie ma być ok 15bar. Bez pomiaru to tak trochę głupio, bo brak ciśnienia to poważniejsze straty na pewno powstaną.
Rzeczywiste zasilanie zmierzone na wtyczce czujnika jak i wyjście w voltach,ciśnienie widziane przez tester,prąd i PWM dla zaworu na pompie .Tyle trzeba by to zdiagnozować. więc autorze jak to wygląda?
Skoro masz 24v to i zmienne fazy? Jak możesz zmierz czujnik temperatury płynu , ciśnienie paliwa , odłacz sterownik wolnych obrotów , zrób '' lewe powietrze przez przepływomierz i zobacz czy nadal będzie falowało.
Zmierz ciśnienie oleju a potem wymieniaj czujniki jak trzeba. Ileż można tłumaczyć?
Z błędu wynika że ciśnienie paliwa jest nieprawidłowe. Możliwe że uszkodzony jest regulator ciśnienia bądź czujnik ciśnienia. Trzeba zmierzyć jakie ciśnienie jest na listwie w momencie kręcenia rozrusznikiem bądź pracy na plaku. Możesz też zapiąć manometr na listwę (jak nie masz dostępu do komputera) i patrzeć co wskaże ale pamiętaj że tam powinno być...
Czujnik podciśnienia też jest. Zmierz ciśnienie na listwie wtrysku benzyny? Powinno być około 3 bar.
jaki olej lejesz ? wlej 10w60 i wtedy zmierz ciśnienie na bardzo rozgrzanym silniku.
Wypalony zawór też da taki objaw (zmierz ciśnienie w cylindrach)
Ja bym nawey go nie odpalał tylko odrazu zmierzył ciśnienie na miejscu czujnika!!!
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Nie wymieniaj czujnika oleju na pałę, zmierz na początek ciśnienie oleju jeśli będzie w normie to sprawdź instalację od czujnika i jeżeli będzie okey to wymień czujnik.
Warto by zmierzyć ciśnienie paliwa i podejrzeć kompem ciśnienie na listwie ,może problem z regulatorem , tam przy egrze jest czujnik ciśnienia paliwa i lubią się tam przewody przecierać .
To zalezy od rocznika,wydaje mi się że czujnik ciśnienia G71 jest w sterowniku a jeżeli jest w sterowniku to aby czujnik mógł zmierzyć te ciśnienie musi być do sterownika podłączony wężyk drugi koniec do INTERCOLERA lub do rury dolotowej przy nim.W nowszych modelach czujnik G71 jest zamocowany w na rurze dolotowej i tam mierzy ciśnienie,w tym przypadku...
Na króciec do zaworu upustowego
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Nie możesz mieć pewności dopóki nie rozbierzesz silnika, a że nawet nie zmierzone ciśnienie to tak naprawdę nic nie wiadomo. Może mu nawet wystarczy porządny olej i porządny filtr (nie Filtron).
A zmieniałeś olej? Może był zalany doktorkiem i przez to miał gęstszy olej na tyle że kontrolka nie martwiła przyszłego klienta. Zmierz ciśnienie na ciepłym za nim cokolwiek zaczniesz grzebać. Granica działania czujnika to chyba albo 0,5 albo 1 bar.
Zatankuj auto bo wskazuje mimumum w zbiorniku i pracę na pb co w sumie jest ok bo przełączy gdy czujnik ciśnienia zmierzy niższe niż ustawione ciśnienie gazu.
Witam!! Nic kolega nie pisze o ciśnieniu sprężania, czy wykonany został pomiar i ile wynosi? Bo skoro odpala to synchro z czujników jest. Skoro paliwo na 100% się nie cofa, ale ja spróbowałbym zapalić go z karnisterka, czyli wykluczyć układ paliwowy. Bo jeśli wtryski ok, ciśnienie ok ... Test przelewowy zrobiony? Zmierzyłeś napięcie na czujniki ciśnienia...
Jeżeli się rozjeżdżają ciśnienia to w tym jest problem. Albo obwód czujnika ciśnienia, najprawdopodobniej regulator albo instalacja. Ciśnienie zmierzone od oczekiwanego może odbiegać do max 10-20bar.
To teraz do sprawdzenia TPSa sprawdzenia czujnika temperatury płynu i powietrza. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie.
(at)gabriel0 -> np jakieś ruskie wynalazki wskazówkowe? Pewnie w ruskim migu byś coś znalazł ;). Zawsze możesz nagrać pomiar dwóch i przeanalizować postfactum. W zasadzie jak byś zamknął manometr w słoiku i doprowadził do słoika drugie ciśnienie to masz pomiar względny. Może czujnik ciśnienia oleju z jakiejś np łady by zadział. Natomiast to też jest...
Witam. Jak przygazujesz, kontrolka jednak powiniena zgasnąć , ta od oleju. Jednak dla pewności, wkręcić inny czujnik lub zmierzyć ciśnienie oleju. Niekoniecznie kontrolka musi przygasnąć, chociąż powinna, tak miały leciwe Fiaty 125 p. ale niedługi ich żywot już był. Pozdr.
Trzeba zmierzyć ciśnienie manometrem, aby wykluczyć czujniki. Zapewne miga ci na wolnych obrotach, czy wymienileś na taki sam, ten olej?
Czasem zbiera się zawiesina powstała z wilgoci w skrzyni korbowej, jest to po prostu woda, w połączeniu z mrozem zamarza, może to przytkało na chwilę smoka? Nie jest to sprawdzone, ale w Astrze pewna pani po zapaleniu miała to samo (-24st) i przybiegła, żeby sprawdzić olej- powiedziałem, że jest i obstawiłem czujnik. po chwili wszystko się unormowało....
Zmierz czujnik bez ciśnienia po wymontowaniu.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem ,potem ewentualnie wymieniaj czujnik.
Dla pwenosci proponował bym sprawdzic ciśnienie oleju manometrem wkrecanym w miejsce czujnika ciśnienia oleju.Jezeli ok to walnięty czujnik lub układ sygnalizacji..Aby sprawdzić czujnik ściągnij z niego przewód wtedy kontrolka smarowania powinna zgasnąć a po jego zwarciu do masy zaświecić.Jeżeli tak jest to masz uwalony czujnik oczywiście jeżeli zmierzysz...
Czujnik jest m. in. po to, aby sygnalizować stany awaryjne (to tak w skrócie). Podjedź na najbliższą stację serwisująca klimatyzacje. Zmierzą ciśnienie w układzie i wszystko stanie się jasne. Może po prostu trzeba (jak to się mówi) "dobić" środka.
Przed wymianą czujnika ciśnienia oleju rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, usłyszałem, kup oryginał, może być bez logo firmy, ale taki który montowany jest/był fabrycznie. Zmierz czy na wtyczce czujnika masz napięcie i czy jest prawidłowe.
Witam szanowne grono! czy w tej skrzyni można zmierzyć z zewnątrz ciśnienie na sprzęgle jazdy do przodu? Ciągnik przestał jeździć w przód. Tył jedzie normalnie. Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i elektrozawór sprzęgła jazdy do przodu? Na wyświetlaczu brak błędów. ciągnik rocznik 2014
Nowsze wersje mają właśnie dwa czujniki ciśnienia oleju. Ciśnienie zmierz zegarem. Użyj opcji szukaj na forum było o tym tysiące razy.
Dokładnie tak jest. Bardzo dziwna sprawa, ciśnienie powinno zmierzyć za pomocą czujnika na listwie CR. A wiemy, że czujnik, wiązka, piny odpowiadające od czujnika są zabezpieczone, że nie ma na nich zwarcia. Znalazłem schemat, myślę, że on odpowiada instalacji, jaką mam w aucie. Na czerwono zaznaczyłem czujnik ciśnienia, zastanawia mnie element zaznaczony...
Witam, Przychodzę po długiej przerwie z problemem za wysokiego ciśnienia oleju na zimnym silniku w TGX 2010r, D26 480km, Przebieg 1 116 000km. A więc tak, na zimnym silniku wywala błąd EDC 03087-00. Zacząłem od wymiany czujnika oleju - no bo najszybciej i najprościej, i bez zmian niestety. Zmierzyliśmy ciśnienie oleju i przy temp oleju 10st ciśnienie...
To mamy za Ciebie zmierzyć ciśnienie fizycznie i to w dodatku online?
Presostat 3 pinowy to czujnik rezystancyjny, po bokach masz napięcie oraz masę a środkowy pin połączony jest z sterownikiem klimy (zmierz u siebie, nie wiem jak jest w Volvo). Wraz ze zmianą ciśnienia zmienia się również rezystancja czujnika i napięcie. Sprawdź napięcie zasilania presostatu oraz napięcie na pinie powrotnym. Po pewnym czasie zaczynają...
Zmierz ciśnienie. Chyba że wolisz wydać kasę na wymianę czujników a okaże się że brak jest ciśnienia.
To czujnik ciśnienia w układzie zawieszenia pneumatycznego, zmierzone przezeń ciśnienie ma wpływ m/n na siłę hamowania (pośredni pomiar nacisku na oś napędową) a także na pracę automatycznej skrzyni biegów.
To układ wtryskowy boscha. Na początku spróbuj odpiąć klemę minusowa na chwilke. Później zostaje tylko zmierzyć ciśnienie paliwa oraz wymiana czujnika.
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
zmierzyć ciśnienie paliwa czujnik prędkość zmierzyć zmierzyć ciśnienie paliwa passat
toyota radio zasilać twingo kontrolka silnik przesunięcia bitowe
technicolor cga4236tch1 technicolor cga4236tch1
Konfiguracja dodatkowych przycisków myszy w Solaar na Linuxie Jak włączyć Wi-Fi na różnych urządzeniach?