1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
To zmierz cisnienie paliwa na listwie, miałem podobnie było 0,5 bara.
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
nie musisz nic tankowac -wystarczy nawet 2 litry paliwa (jezeli tylko smok bedzie zanurzony) zacznijmy od najprostszego - kolega nie pomylił przypadkiem wezy i kierunkow pompy ??? jezeli nie to niech ktos przekreci ci zapłon a ty w tym czasie zobacz czy jest cisnienie na wtryskach (ściąg weza dochodzacego do wtrysków) Pominę błędy w pisowni, ale sama...
Bipy na minusie, ja bym zmierzył ciśnienie paliwa. Czujników nie wymieniaj.
Zmierz ciśnienie paliwa, na jałowych i pod obciążeniem w czasie jazdy z ładunkiem. Sprawdź smoki zbiorników paliwa ( jeśli masz dwa ). Zrobić balans pompowtryskiwaczy i jednostkowe zużycie paliwa. Zrobić analizę kodów błędów. Zatem najpierw diagnostyka w dobrym serwisie VOLVO, tak będzie taniej niż przepłacać za paliwo. Najbliższy dobry serwis to Kutno,...
Byłem u wielu mechaników, pytałem w kilku warsztatach i nikt nie może mi pomóc. A w którymś z nich zmierzyli ciśnienie paliwa? Może woda w baku?
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
No to zmierz ciśnienie paliwa i wydajność pompy.
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Niech Ci od razu w warsztacie zmierzą ciśnienie paliwa i zobaczą czy nie leje regulator przez membranę, bo to też da podobne objawy
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
A może by kolega zmierzył ciśnienie paliwa nie od razu wszystko wymieniać. Uboga znaczy za mało paliwa.
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
Może to wydawać się bez sensu ale zmierz ciśnienie paliwa pod obciążeniem. Wg postu nr 3 może to być powiązane z paliwem. W starszych oplach lubiały gnić rurki gumowe między pompką a wyjściem zbiornika.
Czy sterownik silnika widzi położenie przepustnicy? Czy paliwo nie leje się z regulatora ciśnienia (częsta usterka)? Czy zostało zmierzone ciśnienie paliwa przy pomocy manometru (w tym modelu było kilka różnych pomp o różnym ciśnieniu/wydajności)?
W takim radzie trzeba podłączyć pod tester diagnostyczny i na zimnym silniku podejrzeć co się dzieje z parametrami. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na wskazania temperatury silnika i czas wtrysku.Dodatkowo można zmierzyć ciśnienie paliwa.
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Same wtryski im bardziej sprawne tym mniej leją, ale w tym silniku są połączone do odpływu, więc paliwa musi się lać. Filtry, paliwa pompka, paliwa zaworek. Jaki ma system 2 czy 5 barowy jak 2 od razu wymień na 5bar. Do zmierzenia ciśnienie paliwa.
Ta pompa się kończy. Zmierz ciśnienie paliwa, idę o zakład, że jest za małe. Stąd pali jak pompa chodzi na krótko. W czasie kręcenia powinna być pompa załączona. Jeśli jej nie załącza ponownie to przepatrz dobrze wiązkę komputera. Zwłaszcza masy i zasilania.
A jak najlepiej to zrobić i w którym miejscu ? Mam manometr, są jakieś adaptery do takich manometrów ?
Zmierzyłem ciśnienie paliwa 3.5 bara...
Zmierz ciśnienie paliwa przy odpalaniu i później gdy gaśnie.
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
Zmierzyłem ciśnienie paliwa manometrem i wyniosło 3,5 bara, wymieniłem nawet pompę... Nie wiem, co jeszcze spróbować... Dziękuję.
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
Albo pompa pada i nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtedy wszystko opisane powyżej będzie się działo. Zmierz najpierw ciśnienie paliwa.
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
Zmierz ciśnienie paliwa.
trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa, bo sokro ma iskrę i paliwo to niemoże gasnąć, może nie mieć moc lub źle pracować, ale musi chodzić, podejrzewam słaą wydajność pompy paliwa.
Podmiana cewki nic nie da bo skoro na gazie ok to tak jak napisał kolega wyżej napisał zapłon jest wporządku. Szukaj w układzie zasilania paliwem. Zmierz te ciśnienie paliwa.
Stan oleju - zmierzyć ; Ciśnienie paliwa - zmierzyć ; Wyjąc wtrysk i sprawdzić czy w czasie włączania zapłonu podaje paliwo - nie powinien; Sprawdzić , czy działa regulator mechaniczno - elektryczny paliwa ciśnienia na głowiczce rozdzielacz; Sprawdzić pracę tłoczka rozdzielacza - może wisieć. Gdybyś nie wiedział jak to zrobić , to nie zabieraj się do...
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
Paliwo mi nie wraca do baku, tzn krece rozrusznikiem pompa tłoczy a na powrocie suchutensko. Zmierz ciśnienie paliwa na zasilaniu manometrem.
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
Kolego zmierz ciśnienie paliwa .
Zmierz mu ciśnienie paliwa, oraz sprawdź dokładnie odczyty przepływomierza i sondy. Uboga mieszanka powoduje wzrost temperatury spalin. Chyba że w aucie masz LPG wtedy świecąca turbina to normalka.
Postaram się zorganizować manometr i zmierzyć ciśnienie paliwa. Po odkręceniu wężyka powrotu paliwo leci bez żadnego problemu. Czy to możliwe żeby zakupiona nowa pompka dawała za wysokie ciśnienie i przez to nie działał prawidłowo wtryskiwacz? Pompa to http://www.bear.kielce.pl/sklep/?p=produ...
Miałem błąd 9A0D07 – zmierzone ciśnienie paliwa na wlocie elementu 'Dozownik oleju napędowego' jest nieprawdopodobne. I EA0C02 oraz 980D0E. Wszystkie pojawiały się na przemian w momencie rozpoczynania procedury wypalania DPF. Wczoraj wymieniłem ten czujnik ciśnienia (czarny) na dozowniku i na chwilę obecną przy próbie wypalania wyskakuje tylko EA0C02.
Spróbuj zmierzyć cisnienie paliwa w momencie jak masz korekty na plus.
Najlepiej zmierzyć ciśnienie paliwa jak silnik przerywa.Może pompa do wymiany...
Zmierz ciśnienie paliwa za pompą debata. Ciemne paliwo czy brudny zbiornik. Zapowietrza się czy nie chce zapalić - to dość ma duże znaczenie. Trzeba wyeliminować zapowietrzanie od strony wtryskiwaczy. Dodano po 2 Podkładki pod wtryski są specjalne ale dostępne w każdej sieci z częściami.
Zmierz ciśnienie paliwa. Powinno być 3 bary.
Typowy bład dla odpadajacej farby w zbiorniku. Był na to recall w serwisie. Zmierz cisnienie paliwa przed filtrem, bedzie wszystko jasne. Masz miec 2 bary podczas przyspieszania.
Podciśnienia nie można zmierzyć jest przepływomierz. Ale wydaje się być sprawny, ponieważ wykres przepływomierza mniej więcej pokrywa się z wykresem obrotów silnika. Natomiast martwią mnie te korekty paliwowe. Jeszcze muszę zmierzyć ciśnienie paliwa na listwę.
Jeżeli auto kręci, a nie odpala, a z rury wydechowej wydobywa się biały dym to oznacza, że paliwo jest podawane a komora spalania jest za zimna by paliwo się zapaliło. W takim razie należałoby sprawdzić działanie świec żarowych i ciśnienie sprężania. Co do pomiarów ciśnienia paliwa to napisz gdzie je zmierzyłeś.
Zmierz ciśnienie paliwa.
Pompa paliwa sie pewnie kończy. Zmierz lepiej ciśnienie paliwa.
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Zmierz ciśnienie paliwa na listwie
Udało mi się zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy. Podczas kręcenie rozrusznikiem wynosi 3 bary. Powinna być od 3.2 do 3.5 bara. Chyba nie tu leży problem, niestety.
Zmierz ciśnienie paliwa. Wepnij manometr w układ i obserwuj.
Jak słychać pompę przy otwarciu drzwi kierowcy (pierwszym) i po zapłonie to nie przekaźnik. Można zmierzyć ciśnienie paliwa (jest wyjście na szynie paliwowej) tylko że w zależności od rocznika powinno być 3 lub 4 bary stałe. Ja próbę zaślepił bym układ EVAP lub sprawdził czy zawór tego układu nie przepuszcza.
Witam zmierz ciśnienie paliwa, przeczyść przepustnicę i adaptacja.
Zmierz ciśnienie paliwa na szynie wtryskowej, najlepiej pod obciążeniem.
Dokładnie mam teraz 2 galanty jeden 1998 drugi ten uszkodzony 1997 w pierwszym wszystko odczytam diagnozerem a w drugim (uszkodzonym) nie ma komunikacji. Sprawdziłem iskrę i jest. Prawdopodobnie jest zapchany filtr paliwa. Jutro zmierzę ciśnienie paliwa i dam znać. Też podejrzewam że to coś z paliwem.
Zmierz ciśnienie paliwa na początek .Popatrz a parametry.Zakończ jazdę na benzynie i odpalaj na benzynie rano dla testu. Co jest nowe to nie ma znaczenia.
Jak kuleje , dymi na biało?Wstępna pompa paliwa w baku jest? Szczelność układu zasilania paliwem. On w ogóle nie odpala. Przy próbie odpalenia na innym akumulatorze sprawdziłem i ciśnienie jest dobre: zadane ciśnienie paliwa - 372Bar zmierzone ciśnienie paliw - 380-395Bar zawór DRV - 24% A obroty przy kręceniu?
Rurkę wymienić. Zmierzyć ciśnienie paliwa.
Jak pisałem auto ma nowe świece motocrafta oryginał, nowe kable i nową cewke. Robiłem tych fiest chyba z 5 przez ileś tam lat i praktycznie zawsze to była cewka. Tu jakiś "chochlik". Zmierzyłbym ciśnienie paliwa tylko oczywiście ford nie zrobił przyłacza na szynie paliwowej i musze coś kombinowac. To auto ma na szynie regulator ciśnienia paliwa, tylko...
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Albo podczas wymiany cylindra i tłoka odwrotnie założono tłok lub pękły pierścienie. Jeśli paliwo dochodzi (świeca mokra) i jest iskra, to pozostaje zmierzyć ciśnienie w cylindrze, które może być zbyt niskie. Czy tłok z cylindrem zakupiłeś jako komplet, czy oddzielnie.
To może tylko paliwo schodzi ci do baku i potrzebuje czasu by nabić. Trzeba by zmierzyć ciśnienie przed odpaleniem. PS Pompa się uruchami ci jak otworzysz drzwii kierowcy.
Dobrze by było zmierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej<przy głowicy> na biegu jałowym powinno być ok< 4bar> przy 3000obr. ok<7bar> brak błedów w sterowniku w większości przypadków świadczy o problemie z paliwem!
Przy ujemnych bipach dobrze jest zmierzyć ciśnienie paliwa, bo może być za niskie.
Zmierz ciśnienie paliwa .Na gazie odpalisz jak dasz +12V na elektrozawory i pózniej przegazujesz powyżej 2000 obrotow.Jak katalizator się rozgrzewa to tak jak by wtryski dawały paliwo a nie bylo iskry.
zmierz ciśnienie paliwa , może pompka mówi pa pa
Czyli brakuje jej benzyny? Dokładnie tak, a co jest powodem ? Może być kilka przyczyn takich jak: -pompka paliwa, brak wydajności -wszelkiego rodzaju zatkania układu paliwa, zatkane filtry, ostro załamane przewody -uszkodzony regulator ciśnienia -uszkodzona rurka w baku, nieszczelności na połączeniach itd itd. Jeżeli masz ukłąd paliwowy "z powrotem"...
Mnie to wygląda na padniętą pompę paliwa, do zmierzenie ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
https://filmy.elektroda.pl/27_1737120508... Auto gaśnie i pojawia się błąd P0087 czyli za niskie ciśnienie. Zmierzyłem ciśnienie paliwa za filtrem do pompy CR, auto na postoju 2 tyś obrotów i bieg jałowy. Filmiki poniżej. https://filmy.elektroda.pl/74_1737120482...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą CR. Będzie sprawdzona wydajność pompy i szczelność układu.
Jezeli chodzi opierścienie to możesz zrobić tz. próbę olejowa. Jest to najprostsza metoda. Musisz zmierzyć przede wszystkim ciśnienie na garach. Nastepnie podać troszkę oleju w tłoki i zmierzyć ciśnienie ponownie. Olej powinien uszczelnić drogi gdzie może tracić kompresję lub paliwo. Silnik chodzi równo czy szarpie?
Zmierz ciśnienie paliwa manometrem
Zmierz i podaj ciśnienie paliwa jak nie chce odpalić. Wszystko co nie fabryczne usuń z układu.
Witaj, trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa przy rozruchu wtedy gdy występuje problem.
To zmierz ciśnienie na cylindrach. A zapach spalin jest normalny czy raczej żrący niedopalonym paliwem.
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
z tych screenów nic nie wynika zrób analize spalin, sprawdz szczelnosc kolektora, zmierz cisnienie paliwa.
...tymczasem czujnik działa prawidłowo - na bieżąco pokazuje temperaturę jaka jest. zresztą podmieniłem go na nowy i to samo. odpięcie gazu też nic nie zmienia. Jeszcze zmierzę ciśnienie paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego w momencie występowania problemu. Na pompie wysokiego nie ma czujnika, tylko jest zawór.
Sam nie rozumiesz tego wykresu, zamiast tego co nazywasz ciśnienie pompki z kanistra, to jest to rzeczywiste ciśnienie paliwa, rzeczywiste czyli aktualnie panujące. Widzisz jak nazywa się ten parametr? Zmierzone ciśnienie paliwa! Zmierzone, czyli panujące. Jak długo kręcisz zanim odpali? Jak długo pracuje po odpaleniu?
Zmierz ciśnienie paliwa :!:
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Zmierz ciśnienie paliwa
Zmierz cisnienie paliwa.
Zaczynam o 17:00 - zmierzę ciśnienie paliwa, psiknę w dolot plakiem, ale myślę o iskrze czy pod ciśnieniem nie ginie - miałem tak kiedyś w focusie 1.6 . Pompkę zasiliłem już z innego źródła prądu - bez zmian- może jeszcze cewkę zasilić osobno ?
Jam wykminił że rozrząd przestawiony skoro, tam jest pływające koło, po drugie na przestawionym rozrządzie nie wykręcisz silnika bardziej jak 4000obr.m . Ale nie o tym mowa, zmierz ciśnienie paliwa podczas odpalania. Profilaktycznie podmień cewki ze świecami i wtryski od innego silnika jeżdżącego nie ze szrotu.
Zmierzyć ciśnienie paliwa, oczywiście za filtrem.
Filtr paliwa rzeczywiście był wymieniany troche dawno temu, ale jeśli byłby zarzucony to byłyby chyba też problemy latem/jesienią ? Nie koniecznie bo jeśli jest odrobina wody i zamarznie to jest problem.Paliwo jak już znajdzie droggę to jakoś tam płynie a później jest coraz cieplejsze i płynie całym przepływem.Zdejmij przewód doprowadzający paliwo...
Warto byłoby zmierzyć ciśnienie paliwa.
To zmierz to ciśnienie paliwa. Dziś robiłem taką i okazało się, że jakiś łoś zamontował odwrotnie filtr. Oberwało go i zablokował przepływ.
Manometr w łapę i zmierz ciśnienie paliwa
Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
odepnij czujnik położenia przepustnicy,zmierz ciśnienie paliwa przed wtryskiem!
Warto by zmierzyć ciśnienie paliwa i podejrzeć kompem ciśnienie na listwie ,może problem z regulatorem , tam przy egrze jest czujnik ciśnienia paliwa i lubią się tam przewody przecierać .
Witam serdecznie. Najpewniej jest zmierzyć cisnienie paliwa. Pozdrawiam.
zmierzyć czujnik ciśnienie zmierzyć ciśnienie paliwa tłumik ciśnienie paliwo paliwo
prądnica wzbudzić warystor pralka fragment threshold
odkurzacz electrolux wyłącza odkurzacz electrolux wyłącza
Radio lampowe Philips gra cicho - przyczyny i diagnostyka Valtra 6850: Brak kontrolki świec żarowych i wyświetlacza licznika