Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Dobra. Sprawdzę jeszcze raz ustawienie rozrządu i pompek i sprawdzę ciśnienie na pompie. Rozumiem, że to ciśnienie 1,5–2 bar ma być podczas kręcenia rozrusznikiem? Dziwne, że nie chciał odpalić ani na starej, ani na nowej, ale ta nowa jest chyba ciut inna i może tu tkwi problem. Możesz mi tylko podpowiedzieć, gdzie się wpiąć manometrem, żeby zmierzyć...
To może tylko paliwo schodzi ci do baku i potrzebuje czasu by nabić. Trzeba by zmierzyć ciśnienie przed odpaleniem. PS Pompa się uruchami ci jak otworzysz drzwii kierowcy.
Albo podczas wymiany cylindra i tłoka odwrotnie założono tłok lub pękły pierścienie. Jeśli paliwo dochodzi (świeca mokra) i jest iskra, to pozostaje zmierzyć ciśnienie w cylindrze, które może być zbyt niskie. Czy tłok z cylindrem zakupiłeś jako komplet, czy oddzielnie.
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
(at)ddamianekk18 Masz bardzo naiwne podejście do tych podawanych danych. Bez urazy,ale po tym co napisze możesz się trochę mniej stresować. Do pewnego czasu (nie wiem jak teraz,ale się zmieniło) warunki testów spalania nie były do końca sprecyzowane. Producenci robili co chcieli żeby ludzie kupowali nawet największy szmelc,bo kłamanie było legalne....
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
To zmierz cisnienie paliwa na listwie, miałem podobnie było 0,5 bara.
(...) ośniejsze. Wciaglem całkowicie filtr przed pompka. Jaka może być pr,yczyna bo walczę z tym od dwoch dni (at)ElektrodaBot AI: Jaki jest model i marka pieca, którego używasz? Zębiec piec na paliwo stale AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś zmiany lub konserwacje w systemie grzewczym? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Kocioł...
Jezeli chodzi opierścienie to możesz zrobić tz. próbę olejowa. Jest to najprostsza metoda. Musisz zmierzyć przede wszystkim ciśnienie na garach. Nastepnie podać troszkę oleju w tłoki i zmierzyć ciśnienie ponownie. Olej powinien uszczelnić drogi gdzie może tracić kompresję lub paliwo. Silnik chodzi równo czy szarpie?
Bipy na minusie, ja bym zmierzył ciśnienie paliwa. Czujników nie wymieniaj.
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Stan oleju - zmierzyć ; Ciśnienie paliwa - zmierzyć ; Wyjąc wtrysk i sprawdzić czy w czasie włączania zapłonu podaje paliwo - nie powinien; Sprawdzić , czy działa regulator mechaniczno - elektryczny paliwa ciśnienia na głowiczce rozdzielacz; Sprawdzić pracę tłoczka rozdzielacza - może wisieć. Gdybyś nie wiedział jak to zrobić , to nie zabieraj się do...
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
Witam Trochę tego dużo , ale postaram się dać odpowiedzi na wszystko 1.Wg mnie,ten serwis coś tu kręci.Dlaczego wymienić filtr paliwa,skoro jest praktycznie nowy?Miałoby to sens,jakbyś tankował jakieś podejrzane paliwo,lub nie daj Boże lał olej opałowy.Coś mi się zdaje,że chcą cię naciągnąć na kasę.Co do opiłków - skąd niby w paliwie te opiłki?I z czego...
Jak pisałem wcześniej w tym silniku jest odprężnik i ciężko zmierzyć kompresję. Do nowo złożonych silników poleca się się podać 1-2 cm3 oleju do dwu suwa tak by zwiększyć kompresję na nowych niedotartych elementach. 2. Luzy zaworowe wyregulowane? Lepiej dać większe bo po dotarciu i tak wypada skorygować. 3. Częstym problemem tych silników jest pompa...
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa, bo sokro ma iskrę i paliwo to niemoże gasnąć, może nie mieć moc lub źle pracować, ale musi chodzić, podejrzewam słaą wydajność pompy paliwa.
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Filtr paliwa rzeczywiście był wymieniany troche dawno temu, ale jeśli byłby zarzucony to byłyby chyba też problemy latem/jesienią ? Nie koniecznie bo jeśli jest odrobina wody i zamarznie to jest problem.Paliwo jak już znajdzie droggę to jakoś tam płynie a później jest coraz cieplejsze i płynie całym przepływem.Zdejmij przewód doprowadzający paliwo...
Byłem u wielu mechaników, pytałem w kilku warsztatach i nikt nie może mi pomóc. A w którymś z nich zmierzyli ciśnienie paliwa? Może woda w baku?
A pompa cr której generacji?Jest wstępna pompa w zbiorniku czy tylko na pompie CR?Jak jest w zbiorniku to zmierzyć ciśnienie .Jak nie ma to trzeba sprawdzić czy paliwo swobodnie dopływa do pompy CR. Sprawdzić czy nie ucieka ciśnienie przez wtryski na ciepłym.
Postaram się zorganizować manometr i zmierzyć ciśnienie paliwa. Po odkręceniu wężyka powrotu paliwo leci bez żadnego problemu. Czy to możliwe żeby zakupiona nowa pompka dawała za wysokie ciśnienie i przez to nie działał prawidłowo wtryskiwacz? Pompa to http://www.bear.kielce.pl/sklep/?p=produ...
https://obrazki.elektroda.pl/5037269900_... Firma First Light Fusion (First Light) potwierdziła, że osiągnęła fuzję w swoim systemie. Rezultat ten został niezależnie potwierdzony przez Urząd Energii Atomowej w Wielkiej Brytanii (UKAEA). Fuzja otrzymana dzięki spin-outowi z Uniwersytetu Oksfordzkiego jest pierwszą, w której zastosowano...
Może pora rzucić okiem na świeczki zapłonowe A później ewentualnie zmierzyć ciśnienie paliwa Świece wymienione Dodano po 5 Od poczatku napisz jak doszło do awarii. napisałem na początku, wymieniałem sobie filtr paliwa i powietrza, następnego dnia wymieniłem olej, odłączyłem Aku na jakieś 20min bo czyscilem klemy i od wyciągnięcie akumulatora zaczęło...
No to zmierz ciśnienie paliwa i wydajność pompy.
Paliwo niby dochodzi, co z tego. Musisz zmierzyć ciśnienie na szynie cr. Podłączyć tester i odczyt błędów jak i parametrów. A rozrząd mógł( nie musiał )przeskoczyć oczywiście. NIe wiem, możesz na próbę spróbować plakiem. Wtedy teoretycznie wykluczysz rozrząd i sprężanie.
Wymień filtry paliwa, koszt niewielki , odpowietrz układ paliwowy. W którym miejscu sączy się paliwo po pompie zrób zdjęcie i zaznacz. Polecałbym również zmierzyć ciśnienie sprężania. Spróbuj odpalić na "Plaka".
Podstawowe pytanie: Jak samochód jeździ, czy nie brakuje mu mocy w czasie przyśpieszania lub dzużego obciążenia? W tych silnikach w układzie paliwowym są dwie pompy paliwa. Jedna w zbiorniku (elektryczna) podająca ok 3,5 Bar i druga wysokiego cisnienia (mechaniczna, napędzana z wałka rozrządu) podająca paliwo pod cisnieniem ok 45 Bar na listwę paliwową....
Niech Ci od razu w warsztacie zmierzą ciśnienie paliwa i zobaczą czy nie leje regulator przez membranę, bo to też da podobne objawy
A może by kolega zmierzył ciśnienie paliwa nie od razu wszystko wymieniać. Uboga znaczy za mało paliwa.
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Można wyciągnąć wszystkie wtryski, przykręcić do nich obrócone rurki wysokiego cisnienia tak aby widzieć jak jest wtryskiwane paliwo na zewnątrz i zobaczymy jak pracują a przy okazji zmierzyć ciśnienie na cylindrach. Pytanie do (at)kkknc: czy jak pompowtrysk jest już wyrobiony poznamy po tym ile daje paliwa na przelew ?
Z góry chciałbym podziękować Wam wszystkim za podjęcie dyskusji przy moim problemie. Jest możliwość że właściciel wgrał wirusa i topi tłoki. Samochód jest pojazdem firmowym więc raczej sam użytkownik nie robił by nic w rodzaju chip tuningu pozatym samochód był w Oplu gdzie wgrywano nowego softa, boxa żadnego też nie ma jak już wcześniej pisałem silnik...
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
naprawde tu nie wygląda na nic innego jak cofające sie paliwo. Masz teraz przezroczyste węze to widac czy po postoju paliwo ciągle jest w wężach. Możesz jeszcze zastosowac zaworek zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia, Więcej można by zbaczyć jakby zmierzyć jak narasta ciśnienie podczas rozruchu. czy napewno jest to wina braku ciśnienia paliwa. Jeszcze...
Paliwo zaczyna lecieć z gaźnika, ale dokładnie - to skąd? Gaźnik jest seryjny? Wypadałoby sprawdzić, czy poziom paliwa w komorze pływakowej jest prawidłowy. Serwisówka dla seryjnego gaźnika podaje: Float level: 18,5mm from float chamber surface Nieprawidłowy poziom paliwa w komorze pływakowej może wynikać z nieprawidłowej pracy zaworu iglicowego - być...
Witam, mam pytanie czy przy pomiarze ciśnienia sprężania istotne jest to czy w silniku znajduje się olej? Bo silnik mam wyjęty z auta i jest z niego spuszczony olej, a wiadomo że olej w pewien sposób uszczelnia gdy jest natryskiwany na gładź cylindrową i dlatego pytam czy ma to duże znaczenie---w sensie czy może mi uciec przez pierścienie-cylinder kilka...
"Oczywiście że znając ciśnienie(podciśnienie) w kolektorze dolotowym i temperaturę można zmierzyć masę. Prędkość w kolektorze a tym samym objętość powietrza mierzona jest za pomocą czujnika podciśnienia co przeliczane jest później pod kątem temperatury dzięki czujnikowi temperatury co pozwala otrzymać masową ilość powietrza." Tak,w teorii,a tu kolega...
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
Nie równa praca silnika i dym zaraz po rozruchu to raczej problem zasilaniem pompek paliwem. Bąble powietrza powodują takie cuda. Pierwsze założyłbym przezroczyste węże paliwowe do pompy tandem by zobaczyć czy paliwo nie spływa do filtra i czy z powrotu pompy tandem nie leci powietrze. Jak się zachowują Bip-y i korekty podczas rozruchu i zaraz po nim?...
Witam czyli odkręcić powrót i zobaczyć czy idzie paliwo . Też tak uczyniłem paliwo aż trysło . Warto by było zmierzyć ciśnienie tego tryśnięcia.
Cześć. Kupiłem sobie mierniki ciśnienia sprężania na Allegro bo nie chce mi się płacić za każdy pomiar 50 zł. I teraz zastanawiam się jak zmierzyć prawidłowo to ciśnienie. Nie mam o tym zielonego pojęcia. Czy ktoś by pomógł i opisał jak mam to wykonać w moim samochodzie? Załączam zdjęcia tego co kupiłem. Za pomoc z góry dziękuję :)
Witam ! Mam małe lamerskie pytanko: Jak jest realizowany pomiar ciśnienia oleju w silnikach samochodowych do sterowania "zegarem" ? Chodzi mi o rodzaj zastosowanego przetwornika ciśnienie-napięcie (?). Pytam się o to bo jestem na etapie projektowania "komputerka" do samochodu, który by podawał parametry pracy silnika takie jak : - wartość napięcia...
Chodzi mi o ciśnieniomierze do wskazywania ciśnienia w komorze silnika przez otwor w świecach oraz do pomiaru ciśnienia oleju w silniku!Czy ktoś ma coś na ten temat!! Z Gory dziekuję ! Pozdrawiam!
Podejrzewam że ciśnienie paliwa może być ok w czasie normalnej pracy, ale po wyłączeniu wraca do zbiornika paliwo i tyle. Zaworek jest tańszy niż pompka i łatwiej go założyć. Zmierzyć ciśnienie warto i tego nie kwestionuję.
Kupiłem własnie przyrząd do mierzenia ciśnienia sprężania w silnikach wysokoprężnych. Jako adapter służy dołączony do kompletu wtryskiwacz. I tak się zastanawiam. Czy jest to pewny pomiar gdy mierzymy przez wtryskiwacz?.
witam.Chciałbym zbudować układ do pomiaru ciśnienia w komorze spalania.Mam w związku z tym pytanie:Czy można gdzieś dostać czujniki , które wytrzymają tak duże ciśnienie(chodzi mi o model jakiegoś ogólnodostępnego czujnika który można kupić w sklepie)?
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
W jaki sposób można sprawdzić czy pompa benzynowa(opel vectra b 2.0 16 v ) podaje odpowiednim ciśnieniem benzynę ? Za niskie ciśnienie wiadomo- słabe osiągi auta.A co by było gdyby pompa np. zamontowana od innego modelu dawała większe ciśnienie :?:
Witam! mam Opla Vectre B DTL 2000r. i chcę sobie zmierzyć cisnienie na cylindrach a nie da się inaczej jak przez świece zarowe. Tylko nie wiem jak to zrobic bo zeby zbadac przez swiece zarowe to trzeba odciac paliwo zeby nie zapalal. W starych modelach juz robilem takie cos ale tu jest komputer i elektroniczna pompa i dlatego nie wiem jak sie do tego...
W takim radzie trzeba podłączyć pod tester diagnostyczny i na zimnym silniku podejrzeć co się dzieje z parametrami. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na wskazania temperatury silnika i czas wtrysku.Dodatkowo można zmierzyć ciśnienie paliwa.
Witam. Miałem poważną awarię pompy paliwa, można było tylko jechać na obrotach rzędu 1000-1300 do domu na najwyższym biegu odległość 80km. Ale ten problem mam za sobą. Następny to w kolejny dzień po nagrzaniu silnika do temp pracy na wolnych obrotach 750 zaczyna świecić kontrolka oleju. W miarę jak dłużej jadę np. małą trasę, kontrolka zaczyna palić...
Albo pompa pada i nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtedy wszystko opisane powyżej będzie się działo. Zmierz najpierw ciśnienie paliwa.
zmierzyć czujnik ciśnienie zmierzyć ciśnienie paliwa regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
ograniczyć dostęp internetu pralka filtr przeciwzakłóceniowy polar zalewa wiece paliwem
przetwornica 24vdc 12vdc ładowanie akumulatora lifepo4
Tworzenie numerboxa w BeamNG.drive - poradnik Smarowanie młota kującego Erbauer - jak i czym?