Moc 220 W weźmie z przetwornicy około 1 A prądu zmiennego. Nieco więcej mocy (przez sprawność jak trafnie zauważył Kwazor) weźmie z akumulatora. Czyli 220 W / 12 V da jakieś 20 A prądu stałego. Dokładnie to wypadałoby zmierzyć :)
Zmierz pobór prądu,potem pytaj dalej.
Bo akumulator będzie odlaczony.
Z jednego akumulatora ta lampa mogłaby świecić około 30 minut, a może nawet tylko 10minut. Generalnie: trzeba zacząć od zmierzenia poboru prądu całej lampy.
Przeczytaj wątek "Elektrownia wiatrowa domowym sposobem". Alternator to zły pomysł, ponieważ ma za małą sprawność i wymaga dużych obrotów. W końcu jest to prądnica napędzana silnikiem spalinowym przy w miarę stałych obrotach i znacznie większych niż można uzyskać z niewielkiej turbiny wiatrowej. Przed lekturą możesz zacząć od obliczenia lub oszacowania...
Coś mi to wygląda na utrudniony przepływ prądu. Słabe/skorodowane styki. Nadłamany kabel. Coś poluzowane itd. Ew. masz jakieś tzw. miękkie zwarcie. Trzeba by było zmierzyć pobór prądu z akumulatora w różnych położeniach stacyjki i innych wyłączników. Czasem wystarczy pomiar napięcia na dłuższym kablu na najniższym zakresie woltomierza. Pomagają również...
Nie wyobrażam sobie dalszych diagnoz, bez zmierzenia poboru prądu. Coś mi mówi, że akumulator też już "oddycha rękawami"
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
Na początek zmierz napięcie na aku. i podepnij ładowarkę, napięcie powinno się podnieść, napisz jakie są wyniki pomiarów przed podpięciem ładowarki i po podpięciu ładowarki. Napięcie mierz na kabelkach od aku. czarny -, czerwony +.Daj znać jakie masz wyniki. Jeśli napięcie powoli będzie rosło, to znaczy, że ładuje aku. prawidłowo i poczekaj, aż aku....
Raczej nic. Z naciskiem na raczej. Robiłem takie rzeczy i żyją. Nowa bateria ma więcej niż 12V. A pracujący alternator generuje ponad 14V. Może dochodzić do 15V. Co prawda używasz pilota przez sekundę i raczej takie podniesienie napięcia nie powinno go uszkodzić. Ale jak wyżej kolega wspomniał można dać mały stabilizator. Można też dać rezystor. Wystarczy...
Zmierz prąd poboru na zamknietym aucie. I zmierz akumulator wyjety z auta po paru dniach.
zmierz pobór prądu samego alarmu w stanie czuwania
Zmierz pobór prądu z akumulatora gdy wkrętak nie jest używany. Będziesz miał odpowiedź na pytanie - winny lichy akumulator czy licha elektronika?
Witam posiadam Vebasto suche (wbudowana dmuchawa). Zrobiłem tak jak pisał kolega Stary1952 na razie działa. Zobaczę jak będzie w praktyce. Dodano po 25 Można zmierzyć pobór prądu rozładowanego akumulatora . Rozładować dodatkowy do 11V podłączyć do klem aku.w aucie poprzez amperomierz . W mierniku mam tylko 10A , więc nie będę ryzykował bo się na 100%...
Zmierz pobór prądu na zgaszonym silniku.
Tak jak napisałem - trzeba znaleźć napięcie +12V, które pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, rozdzielić przewód czerwony z żółtym i podłączyć jak na powyższym schemacie. Tak czy inaczej, jeśli akumulator jest rozładowany po kilkugodzinnym postoju, to raczej nie będzie to wina źle podłączonego radia. Możliwe, że po prostu akumulator się kończy,...
Cześć, Podpowie ktoś, jak prawidłowo zmierzyć pobór prądu w aucie z dwoma akumulatorami? Plusy są połączone pomiędzy nimi.
Może C6 ma taką upływność że przetwornica ledwo go ładuje. Podstaw inny. Tego szeregowego 33n też bym podmienił, bo nie wiadomo czy mamy brak prądu czy upływ, przydały by się zmierzyć pobór prądu z akumulatora.
Zmierz pobór prądu z akumulatora. Prąd będzie w amperach, więc dzieląc pojemność akumulatora (60Ah) przez pobór prądu będziesz miał czas działania przetwornicy i pompy.
Nie ma żadnych danych o poborze prądu jest tylko o pojemności akumulatora 7Ah; akumulator żelowy 12V/7Ah. Trzeba zmierzyć pobór prądu z jakiegoś zasilacza 12V o większej wydajności prądowej lub z akumulatora samochodowego na docelowej głośności. Do zmierzonego prądu dodać z 30%. Inne typy akumulatora Li-Ion, LiFePo4, Ni-Cd nie pasują , chyba ze doda...
Co do bezpiecznika to bardzo się grzeje Bimetaliczny ? Albo sam pada, albo silnik się skończył. Zmierz pobór prądu z akumulatorów amperomierzem DC na zakresie 10 A o ile taki multimetr posiadasz. ? Tak, ten bezpiecznik bardzo się grzeje po przejechaniu paru metrów. Ok, zmierzę pobór prądu ale nie wczesniej niz jutro
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Sprawdzone i poprawione WSZYSTKIE punkty podłączenia masy instalacji do karoserii ? Akumulator 100% sprawny i naładowany ? Zmierzony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmierzona wartość napięcia ładowania akumulatora ? Wykonana diagnostyka za pomocą Star Diagnosis ?
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
stwierdziła że jest ok i że problem jest w aucie Chwilowo od alternatora, odłącz wszystkie przewody, przekręć stacyjkę, nie uruchamiaj i zobacz ten nieszczęsny wskaźnik! Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora, przed odpięciem alternatora i po odpięciu. Zmierz napięcie zasilania licznika, przed i po odpięciu alternatora Zmierz pobór prądu z akumulatora...
Z racji tego, że to jest stosunkowo tani akumulator i całkowicie bezobsługowy, to chyba nie masz innego wyjścia, niż zmierzyć pobór prądu w samochodzie po kilku godzinach, albo podmienić na inny akumulator. Ostatnio ciągle się słyszy, że Varta traci na jakości.
Na pierwszych dwóch zdjęciach jest 0.10 na trzecim 0.27 Może napiszesz co i jak mierzysz oraz dlaczego ? Akumulator się rozładowuje i po 2 dniach nie możesz odpalić ? Chcesz zmierzyć pobór prądu z akumulatora na postoju ? Pokaż jak podłączyłeś miernik - szeregowo czy równolegle ?
Masz zmierzyć pobór prądu z akumulatora podczas postoju pojazdu (bez kluczyka, drzwi pozamykane, zamki zablokowane, odczekać 5 minut przed pomiarem).
Prawdopodobnie uszkodzony zasilacz, zmierz pobór prądu z akumulatora.
To był przykład , zmierz pobór prądu na akumulatorze wtedy można dyskutować.P
Jest możliwość, że te ledy go rozładowują To będziesz wiedział jak zmierzysz jaki prąd pobierają jak są wyłączone. coś będzie za dużo pobiera i przez to akumulator pada A tego się dowiesz jak zmierzysz pobór prądu z akumulatora na postoju...
Dodatkowo zmierzyłem pobór prądu z akumulatora w samochodzie w spoczynku i jest praktycznie zerowy. Czyli akumulator - OK, pobór prądu - OK. Komputer pokazuje błędy których nie da się skasować, nie da się odpalić samochodu. Czy dostanie się do przewodów po kierownicą jest kłopotliwe?
Powiem tak podłącz akumulator i zmierz multimetrem pobór prądu. Zakładamy że pobór będzie duży więc musisz znaleźć co tak pobiera prąd. Za zwyczaj morze to być: radio, alarm, lampka w podsufitce itd. Po drugie jeśli go zapalisz zmierz ładowanie.
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Witam. Po pierwsze czy to aby napewno alarm (a właściwie syrenka)rozładowuje akumulator ?. Należy zmierzyć pobór prądu z akumulatora przy włączonym zapłonie. Jeżeli okaże się zbyt duży,można odłączyć syrenkę i alarm i znów zmierzyć pobór prądu. Jeżeli pobór spadnie to to jest to, jerzeli nie trzeba szukać dalej. W nowych samochodach jest dużo elektroniki...
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
akumulator i pokazuje 11,3 Zmierz napięcie akumulatora pod obciążeniem. gdy auto stoi przez dzień i noc Zmierz pobór prądu z akumulatora na postoju (samochód pozamykany, "uśpione" systemy...)
Może coś jest na grzebane w liczniku. Kontrolki są obok siebie ? czy oddalone od siebie o tyle iż jedna nie może dawać światła do drugiej ? Posprawdzaj styki licznika. Podpiąłeś pod PC, jakie błędy wyskakują ? A i jeszcze jedno, radio jest oryginalne ? może to radio je rozładowuje bo jest źle podłączone. Jeżeli nie jest oryginał to wyciąg na noc i zobacz...
Ciekawy sposób sprawdzania (iskrzy), proponuję wziąść amperomierz, zmierzyć prąd i napisz jakiego rzędu są wartości, wtedy spróbuję ci odpowiedzieć. Mały pobór prądu zawsze jest (radio, alarm itd)
chce zmierzyc pobor prądu z wyjetyym kluczykiem z wyłączonymi wszystkimi urzadzeniami. podejrzewam zwarcie które rozładowuje mi akumulator
Szybko rozładuje akumulator, w uproszczeniu: 0,7A *24h=16.8Ah, zobacz jaki masz akumulator i policz sobie ile wytrzyma bez ładowania.
Zmierz pobór prądu z akumulatora "całej instalacji" samochodu oraz wepnij się amperomierzem w obwód zasilania centralki alarmowej.
Może warto przyjrzeć się instalacji samochodu, zmierzyć prąd upływowy?
Kiedy rozrusznik zrobił "dwa obroty" , jak pojeździłeś na krótkich trasach jeden dzień i później samochód stał dobę? , czy po naładowaniu akumulatora "stał jeden dzień"? . Pisz po polskiemu!!! Jednak trzeba zmierzyć napięcie ładowania , a źródło jest dobre i taki pobór prądu nie rozładuje akumulatora przez jedną dobę. Akumulator szmelc lub brak ładowania.
Zajmij się tylko i wyłącznie sprawdzeniem kondycji akumulatora oraz zmierz pobór prądu przez instalację przy wyłączonych wszystkich odbiornikach, zamknietych drzwiach i uzbrojonym immo. Jeśli masz krańcówkę pod pokrywą silnika, to wciśnij ją. Zdejmij klemę i włącz w to miejsce amperomierz na zakresie kilkuset miliamper. Może tu tkwi przyczyna.
Porządnie naładować akumulator,potem zmierzyć pobór prądu na postoju.
Pobór prądu przez dmuchawę jest OK. Zobacz jakim bezpieczników jest zabezpieczona. Tam zawsze jest min 20-25A a często więcej. Odpalka benzynki to jakieś 2-5 Ah.
zmierzyć rzeczywiste prądy między akumulatorem i instalacją. A dlaczego nie zmierzyłeś napięcia na akumulatorze? pisałem ci dlaczego to ważne.
Może z akumulatorem wszystko w porządku tylko w samochodzie coś Ci prąd pobiera, zmierz jaki jest pobór prądu w spoczynku.
To radio gra normalnie, masz suba w bagażniku bose czy jakie to radio. Umiesz zmierzyć pobór prądu miernikiem.
Jeżeli nie kradnie więcej, niż 5A, to zmierzysz.
Kup jeszcze jeden jak padnie to wtedy dopiero zmierz chociażby ładowanie o poborze prądu nie wspominając 😀😀😀😀
kostek zaśniedziała od wilgoci i dobrze nieprzewodzi prądu? To by się upaliła przy tych prądach tam występujących. Poproś kogoś z multimetrem cęgowym (amperomierzem DC) i zmierz pobór prądu z akumulatorów w paru warunkach jazdy (przyspieszanie, jazda po równym i pod górkę). Wtedy można wysnuć jakieś wnioski. Sprawdzić ładowarkę pod kątem jej sprawności...
Kolego jeszcze raz Ci napiszę to co w poście nr 33 tylko inaczej. Sprawdź ten odbiornik na innych słuchawkach. Bo podłączyłeś je pod słuchawki od wieży, które prawdopodobnie mają wyższą moc i mniejszą impedancję niż przewidział producent odbiornika. Podepnij słuchawki od komputera za 20 zł i zobacz co się będzie działo. Możesz jeszcze dla ciekawości...
Nie napisałaś jaki stary akumulator. Czy potrafisz i masz czym zmierzyć prąd akumulatora po wyłączeniu silnika?
Na jednym z forum doczytałem żeby tak zmierzyć pobór prądu to zmierzyłem
Tam może być inna usterka. Zmierz pobór prądu z baterii akumulatorów. 7V to jeszcze dobre napięcie. Głęboko rozładowany akumulator ma 1.8V i trzy takie sztegowo dają 5.4V. Napięcie 6.25V oznacza ok. 70% pojemności i koneczność ładowania. Te 7V to na baterii 6V czy 12V?
Zmierz wartość poboru prądu z akumulatora po wyłączeniu zapłonu.
Podłącz ogniwo pod jakieś źródło 12V i wydajności kilku amperów (np. akumulator) i zmierz prąd. Pobór powinien wynieść nawet kilka amperów, a po chwili jedna strona ogniwa się zagrzeje. Jeśli tak się nie stanie - ogniwo jest raczej uszkodzone. Jednak bez radiatora ogniwa nie powinno się zbyt długo zasilać - przegrzanie też grozi uszkodzeniem. Bądź,...
Nawet na postoju napięcie ładowania powinno być min 13,5 V , jednak obciąż go światła itp. Zmierz pobór prądu gdy zamkniesz auto po ok 10 minutach.
Pobór prądu rzedu kilkanascie mA jest jak najbardziej normalne Spadek napięcia przy takim obciazeniu plus samorozładowanie aku normalne wiec moim zdaniem wszystko ok
Z doświadczenia. Zmierzyli pobór prądu i orzekli.
Jak masz miernik zmierz jaki jest pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie.
Marcinku ! Zmierz pobór prądu, oceń stan akumulatora! Ile razy jeszcze musimy ci to napisać ?
Pobór prądu zmierzony?
Zmierz pobór prądu przez żarówkę. Wyrzuć przetwornicę i diody prostownicze. Zasil z akumulatora naładowanego, dobierz opór szeregowy/zacznij od 100 omów/ aby prąd pobierany był identyczny. Uwaga na polaryzację zasilania. Nie wolno zasilać bez opornika !!!!!
Najpierw zmierz prawdziwy pobór prądu przez silnik Twojej łódki bo możesz się zdziwić.
Ali złom ale tester pokaże ci lepiej jak zostawisz go ładowarce z napięciem końcowym 16,1-16,4 na całą noc. Ali, czy Aku? :D W załączniku podano, aby nie przekraczać 14,4 V (Exide Excell Eb620) "używałem hitu za czasów zsrr (sprawny transformatorowy) i kilku dniach to samo było. Warto w takim przypadku zmierzyć pobór prądu podczas postoju samochodu...
Zatem zmierz oba napięcia przy dołączonym i wysterowanym serwie. Możliwe, że akumulatory są słabej jakości, przy większym poborze prądu nadmiernie spada im napięcie.
Weź no zmierz pobór prądu przez miernik. Później z pojemności baterii możesz szacować czas jego działania. Baterie akumulatorów NiMH mają po 300 mAh pojemności, więc ok. 100 -150 godzin przy prądzie 500 uA powinny działać. Nie mam teraz czym zmierzyć prądu takiego miernika. Możliwe, że tak mały prąd nie będzie osiągalny. ICL7106 ma prąd od 0,8 mA do...
Jeśli ogniwo elektrochemiczne jest zdolne naładować się, to nazywamy je akumulatorem. W swojej wypowiedzi błędnie nazywasz akumulator baterią - nie pasuje to mowy potocznej, w której bateria to ogniwo pierwotne, którego po rozładowaniu nie da się naładować. Nie pasuje też do określenia technicznego, które oznacza co najmniej dwa jednakowe elementy (bateria...
Jest pobór prądu w stanie statycznym, jest pobór prądu w stanie dynamicznym, gdy układy zmieniają stan. Ten drugi prąd jest znacząco większy, w granicach 80% prądu statycznego. Wszystko zależy co te układu będą robić gdy będą podtrzymane. Dochodzą też elementy, które są dołączone do wyprowadzeń tych układów - tranzystory, rezystory. Najlepiej złożyć...
Fiat Seicento 1,1 Problem z ładowaniem, odpalaniem. Witam serdecznie. Jestem użytkownikiem Fiata Seicento 1,1 z gazem. Autko użytkowane codziennie, jednak co dwa, trzy dni nie odpala. Wymiana akumulatora nie pomogła. Zmierzyłem pobór prądu na postoju 0,12 A. Wyjąłem akumulator po odpaleniu - napięcie na przewodach 13,8 V, prąd od 1,8 do 2 A. Moim zdaniem...
A czy WIESZ ile prądu pobiera Webasto przy starcie ? Tam jest świeca żarowa która pobiera około 20A prądu . Przez 10-15 sekund ale pobiera . I Ty chcesz ZASILACZEM od komputera ją nagrzać ? Chcieliśmy do garażu dać Webasto aby ciepło było to najlepiej dać transformator i zasilać tą świecę żarową AC z transformatora . Potem bierze już mniej bo sam wentylator...
czy nadal jest za duży pobór prądu? Możesz kupić jakiś tani miernik i zmierzyć. Tanie mierniki mierzą w miarę ok, ale tylko jak pracują na nowych bateriach. Jest szansa że ten akumulator już jest uszkodzony i do wymiany? Jeżeli został głęboko rozładowany to tak, jest taka szansa. Akumulator jednak to tak proste urządzenie że jeżeli działa poprawnie...
Zmierz amperomierzem jakie są pobory prądu z akumulatora na postoju, po uśpieniu auta, na wolnych obrotach i podczas jazdy. Podłącz rejestrator napięcia, zmierz pulsację napięcia ładowania.
Tak. Jeśli ustawisz pokrętło na 20mA wynik będzie w mili Amperach. 1mA=0,001A (jedna tysięczna część Ampera). Wartość 0,20mA jest wartością śladową i nie należy się tym przejmować. Taki pobór prądu nie powinien prowadzić do rozładowywania się akumulatora.
Witam. A może skończony akumulator?
Witam. Mianowicie mam problem z prądem w a6c6, po całej nocy mam rozładowany akumulator i muszę go podładować żeby samochód w ogóle odpalił. Kupiłem już 2 multimetry żeby zmierzyć pobór prądu, ale albo jestem głupi i nie potrafię zmierzyć prawidłowo poboru, albo 2 multimetry są felerne. Dodam tylko że mierzą do 5A. Byłem u 2 mechaników żeby sprawdzili...
Problemem jest jakieś urządzenie pobierające za dużo prądu na postoju. Najczęściej jakieś niefabrycznie podłączone urządzenia, typu alarm, radio-te chińskie już tak maja że żrą na podtrzymaniu ile wlezie. Wyłącz wszystkie odbiorniki, włącz alarm i odczekaj z minutę a następnie zmierz pobór prądu z akumulatora, nie powinien przekraczać 20-30mA, jeżeli...
Nie sprawdzaj napięcia, skombinuj amperomierz cęgowy DC i zmierz prąd. Czasem maja wspólne zasilanie - wtedy od strony zasilania co świeca prąd będzie mniejszy o prąd poprzedniej. Jak trudny dostęp, można zapiąć na przewodzie od akumulatora tylko wcześniej zmierzyć pobór bez grzanych świec, potem ze świecami i odjąć.
Witam, Potrzebuje sprawdzić ile prądu pobiera mój robot sprzątający. Czy przykładanie styków miernika ustawionego na pomiar prądu do styków akumulatora jest dobrym pomysłem?
powinno działać? Przecie dałem ci ch-ki a ty miałeś zmierzyć rzeczywisty pobór prądu z prawdziwego akumulatora :?:
Pytanie do jacobs242 . Po czym stwierdzasz,że coś ci rozładowuje akumulator? Może właśnie nie masz ładowania tego akumulatora?
Dobry wieczór, Możliwe jest, że sterownik pojazdu/silnika blokuje napęd przy zbyt dużym spadku napięcia na baterii trakcyjnej. Proszę najpierw sprawdzić stan istniejących akumulatorów, przed dołączaniem czegokolwiek innego równolegle. Jeżeli mój opis czynności jest zbyt trudny/skomplikowany do wykonania - proszę na początek zmierzyć napięcie na poszczególnych...
Na multimetrze pokazuje 3,9v a jak podłącze prostownik to pokazuję że jest prawie pełny Odłącz klemę i wtedy zmierz napięcie na aku. Podłącz prostownik i doładuj akumulator. Podłącz amperomierz i zmierz pobór prądu przez samochód (po zamknięciu zamków i uśpieniu instalacji).
No ale to się da mniej więcej zweryfikować. Naładować akumulator, podłączyć żarówkę od kierunkowskazu i sprawdzić ile będzie świecić. Dobierając się do akumulatora można zmierzyć pobór prądu z akumulatora podczas pracy UPSa i w ten sposób wyznaczyć jego sprawność. Ja zastanawiam się czy powinienem to jakoś reklamować u dostawcy jako niesprawne urządzenie...
Zmierz pobór prądu na kablu który idzie z akumulatora do kabiny.
Odłącz akumulator, odłącz i zaizoluj przewód z alternatora, zmierz upływ prądu. To da pogląd na złodzieja
No to po prostu zmierz pobór prądu przez lampę z akumulatora. Jak już będziesz miał wynik, to będziesz wiedział jaki kupić zasilacz.
Wygląda jakby immobilizer nie czytał kluczyka. Co ciekawe kiedy nie odpala, po podłączeniu aku pod klemy, i dostanie większy prąd to pali od razu. Wtedy nie gaśnie lub miga kontrolka z kluczem. Zmierz spadek napięcia,ladowanie, pobór prądu. Może i akumulator faktycznie ,albo sam rozrusznik.
Nie wiadomo jakie masz radio ale przecież możesz to łatwo zmierzyć.
Adam ja po prostu nie wiem jak zmierzyć pobór prądu, nie wiem jak ustawić miernik, o ile miernik wystarczy do tego.
Ja przypuszczam że akumulator w samochodzie jest uszkodzony. Aku wciąga prąd, ale napięcie utrzymuje się na poziomie 12.1 V, przy czym alternator się grzeje (pracuje z pełną wydajnością) ale też w takim przypadku akumulator powinien się mocno nagrzewać. Wyciągnij akumulator, podłącz pod prostownik i sprawdź jaki prąd pobiera, czy napięcie wzrasta podczas...
Pojechalem na testy akumulatora do innego serwisu i na swoich testerach powiedzieli ze akumulator jest elektrycznie sprawny Co to za serwis który pomierzył tylko akumulator? Nie mogłeś poprosić by od razu zmierzyli choćby ładowanie i pobór prądu.
Po pierwsze zmierz napięcie ładowania w całym zakresie obrotów. Po drugie zmierz pobór prądu na postoju.
To teraz masz dylemat - wcześniej twierdziłeś ,że podłączenie drugiego akumulatora na kablach - palił "od strzała" , na "pych " pali też . Teraz od początku , klemy do czyszczenia i słupki , do sprawdzenia - masy na pakę i do silnika , prądowy na rozrusznik z akumulatora , zmierzyć pobór prądu w czasie kręcenia!
Problem poruszany wielokrotnie. Zmierz pobór prądu kilkanaście minut po wyłączaniu zapłonu.
To mi wygląda na zwarcie w instalacji. Zmierz pobór prądu.
Wszystko wskazuje na "uszkodzone" lub stare akumulatory. Zmierz pobór prądu przy ładowaniu
Jesli chcesz wiedziec jak długo oswietlenie bedzie swiecic to zmierz jaki jes pobór prądu tej instalaji a pomtem podziel pojemnosc akumulatora która jest podana w Ah przez ten prąd i wyjdzie ci w godzinach jak długo(teoretycznie) bedzie swiecic takie oswietlenie. Pomiaru musisz wykonac przy napieciu 6V w tym celu mozesz podłączyc zamias dynama np cztery...
pobór prąd zmierzyć pobór zmierzyć pobór prąd akumulator mercedes
ekspres ariete kluczyk passat przycisk otwierać prześwietlenie kamer
telewizor elektron telewizor elektron
Zanikanie sygnału zakończenia prania w pralkach Bosch, Samsung, LG – diagnostyka brzęczyka i ustawień Peugeot Boxer II – demontaż przełącznika zespolonego, Valeo COM2005, airbag, instrukcja