To silnik PD. A więc lektura poniższego linku powinna rozwiać wątpliwości. Dotyczy co prawda silnika 1,9 ale chodzi o budowę silnika a to to samo tylko ciachnięty jeden garnek. Miłej lektury. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=3... Silnik montowany był w Lupo i chyba w Polo w audikach siedział 1,4
Zastanawiac sie mozesz dlugo, tylko czy to cos da? Awaria przeplywomierza jest jedna z mozliwych przyczyn przejscia systemu w tryb awaryjny ze zmniejszonym wydatkiem wtrysku. Stad ograniczenie predkosci obrotowej silnika. Usun przyczyne pojawienia sie bledu (niekoniecznie wymiana przeplywomierza) i wszystko wroci do normy.
Jak zmniejszysz czas wtrysku,jak zaraz sonda wyłapie sygnały ubogiej mieszanki i sterownik to nadgoni wydłużając czas wtrysku?Układ działa w petli zamknietej.Sorry,ale to jest 45-cio konny silniczek w samochodzi który az prosi się o 60-cio konny.Typowy samochód miejski,specyficznie zestopniowana skrzynia (krótkie biegi)
Rosną czasy wtrysków i nie przechodzi kalibracji bo masz kolosalne ciśnienie reduktora. Zmniejsz do 1,1 bar.
a jest w tej wersji egr.
Ja przeważnie ustawiam w okolicy 1.1 bar. Spróbuj zmniejszyć czasy wtrysków na lpg.
Ludzie zakładają zwykłe pompy na linke zamiast elektronicznych np w Renówkach i Fiatach do tych nowych "cienkich" wtrysków które pewnie też mają inne ciśnienia i nikt się tym nie przejmuje bo działa :) Oczywiście trzeba dobrze ustawić kąt wtrysku i dawkę śrubką na starej pompie, może zmniejszyć trochę? może nieco przekręcić pompę? ale ja tam bym i tak...
wiem że by zwiękrzyc dawkę paliwa we wtryskowym układzie zasilania mozna zmniejszyć napięcie wychodzące z sondy lambda jak to zrobić? ktos ma pomysł? ja jestem mechanikiem ale na elektronice sie nie znam - wiem że mozna zrobic to na potencjometrze i wtedy da sie wedle życzenia regulowac ta dawke paliwa to prosty sposób by "podkręcić" furę i to w tym...
Możesz zwiększyć minimalnie dysze i zmniejszyć ciśnienie. Jakie wtryski? No i żeby zebrać mapy to trzeba depnąć trochę ten gaz a nie tylko delikatnie.
Odpowiem jak mi odpowiedzieli na szkoleniu: "Nie wolno kręcić śrubą (pokazana w kółeczku) aby regulować przepływ AdBlue® która jest ustawiana fabrycznie" ;P Wystarczy pół obrotu w prawo aby zmniejszyć z 500ml do 250ml. http://obrazki.elektroda.pl/2938078400_1... Po regulacji obowiązkowo wykonać test wydatku!!!
Witam mam taki problem. Wstawione zostały końcówki wtrysków 216 i był zmniejszony kąt wtrysku bo auto gorzej odpalało i stracił delikatnie na mocy, jaki ustawić neutralny kąt wtrysku żeby dobrze odpalał i żeby nie stracił na mocy? Ktoś coś próbował?
Na wtryskach zmniejszone ciśnienie A kiedy kupisz nowe ?
Witam. Remontuje ciągnik Case 744 założone są nowe końcówki wtrysków DLLA150S815 ustawione na 220Bar najniższa ma 218 najwyższa 224. Pompa świeżo od pompiarza powiedział że głowiczka trochę zużyta, ale jest ok. Kąt wtrysku ustawiony według tego poradnika: https://oregonfuelinjection.com/content/... No i po...
Nie znam się na silnikach, ale na logike gdyby było zmniejszone światło wtrysku to by wtryskiwał tą samą ilość paliwa z innym ciśnieniem. Czy nie jest to czasem wina układu sterowania wtryskiem? Pozdrowienia Sieger
Świece NGK-przerwa zmniejszona do 0,8mm, wtryski sprawdzone, kalibracja dokonana. Co jeszcze pozostało ...... oprócz reduktora.
Masz bardziej wydajne wtryski pewnie. Więc byś musiał im zmniejszyć dawkę. (Komp bierze spalanie z sumy czasu otwarcia wtrysku) W przeciwnym razie mogą się zacząć problemy z ekologią później.
To sprawdziłbym katalizator najpierw. Rozmontować wejście z rury od strony silnika. Za wtryskiem adblue czasami jest tak drastycznie zmniejszona średnica (białe bryły z mocznika i sadzy) ze spaliny po prostu nie maja gdzie lecieć, a już na pewno nie z odpowiednim przepływem. https://obrazki.elektroda.pl/7076091300_... [img-0]
Zbytnie zubożenie mieszanki spowoduję, że straci na mocy, albo wogóle nie będzie palić. Pomijam fakt, że mocno uboga mieszanka to najlepszy sposób na usmażenie silnika (wypalenie zaworów itp).
Oczywiście że można zubożyć regulując właśnie ten mnożnik obniż sobie mnożnik sporo niżej to zobaczysz jak zacznie cie mulic a sonda pojedzie na ubogo Sonda pójdzie na ubogo i ECU wydłuży czasy wtrysku benzyny kompensując zmniejszony mnożnik... no chyba, że tak zmniejszysz mnożnik, że ECU wyjdzie poza granice adaptacji i wyrzuci błąd. Na współczynnik...
mogą być wtryski, zmniejsz dawkę, jak ucichnie to masz przyczynę, jak nie masz pompowtrysków to lej mixol, tez pomaga.
Witam, mam pytanie dotyczące Fiata. Chodzi oto czy da się zmienić mapę wtrysku aby zmniejszyć spalanie. Wiem że istnieją osobne sterowniki tzn. EcuMaster czy coś takiego ale nie wiem czy można je zastosować w owym Fiacie. Widziałem filmik na youtubie jak koleś w golfie (ale w dieslu) zmienia sobie programy wtrysku podczas jazdy. Czy takie coś da się...
Moze ci sonda lambda padla. Kto zaklada najprostsza instalacje do samochosu na wtrysku.
Też mi się wydaje że ktoś tu kręci, ot taka zabawa. Kiedyś w wolnych chwilach obstawiłem samochód czujnikami i eksperymentowałem. Dla przykładu - zwiększyłem ciśnienie pompy o ponad 30 % (z 3 do 4 atm) i silnik pracował dalej normalnie, dlaczego ? Bo komputer sam zmniejszył czas wtrysku tak że wszystko wróciło do normy. Wierzę że spadek ciśnienia, a...
Za wysokie ciśnienie i mnożnik dlatego za niski : powinien dążyć do 1 przy maksymalnych czasach wtrysku. Zmniejsz ciśnienie i skoryguj mnożnik tak aby nie schodził poniżej 1.
Ktoś patrzał w takie parametry jak napięcie sondy lambda, temperatura silnika, czas wtrysku itp.? Ile auto spala benzyny? Czy są jakieś błędy w ECU? Jakie ciśnienie na reduktorze? Jak wygląda mapa benzyny a jak LPG? Dlaczego po wzbogaceniu mieszanki silnik pali tyle samo? - bo ECU zmniejszyło czas wtrysku?
Niestety w sumie to nic to nie pomogło chociaż tak jakby miał lżej podczas odpalenia, spróbuje jeszcze zmniejszyć ciśnienie na wtryskach bo wtryski są nowe jeżeli okaże się że ciągnik odpalił to tylko i wyłącznie wina pompy bo nie ma już siły podawać takiego ciśnienia, mógłbym od razu zawieźć pompę ale 650 zł za regenerację to dosyć sporo i wolałbym...
Gumę pod mono-wtryskiem sprawdź, dokładne uszczelnienie dolotu i regulacja, bo z tego co opisujesz jeździsz na ubogiej mieszance prawdopodobnie.
To co, te dwa wtryski się zatkały,czy zmniejszyła się się średnica dysz. Czy ta usterka wystąpiła samoistnie ? Wychodzi że ktoś grzebał przy silniku, a dla potomnych zamiana miejscami wtrysków może spowodować takie lub podobne usterki.
zwiększyłem tylko na jednym wtrysku na próbę czy przetłoczy. Teraz mam ustawione na 145bar. Przy zmniejszonym ciśnieniu na wtryskach będzie większa dawka paliwa, ale będzie więcej palił. Dzisiaj wypnę czujnik temp. (rozumiem, ze ten przy czwartej świecy?). Tak, ten na plastikowym króccu wychodzącym z głowicy.
Musisz ustalić czy wina jest po stronie paliwa czy iskry. Silnik na wtrysku trudniej zdiagnozować na wyczucie. Zmniejsz przerwy na świecach na 0,5 mm i sprawdź czy jest jakaś zmiana.
Mam taką teorię, że jak poprzednio z powodu ogromnej ilości oleju doszło do samozapłonu na oleju i silnik wskoczył na wysokie obroty, to komputer pewnie chciał zmniejszyć obroty i przerwał wtryski, co nic nie dało, więc zapisał uszkodzenie w systemie. Potem wyjąłem kluczyki, co komputer na pewno wykrył, i to, że silnik nadal zasuwa na wysokich obrotach,...
Co do czasów wtrysku to musisz patrzeć tylko na czasy wtrysku benzyny. Czas wtrysku benzyny podczas pracy na gazie musi być taki sam jak czas wtrysku benzyny podczas pracy na benzynie. Czyli silnik pracuje na PB-czas wtrysku jest np 3,60 to po przełączeniu na gaz w tym samym okienku czas wtrysku PB jest 3,60, a czas wtrysku gazu w okienku obok po prawej...
Witam 🙂. Mam takie pytanie. Samochód teraz pali około 5,5 l / 100km gazu. Czy po zmniejszeniu czasu pracy wtrysku do 5ms samochód będzie mniej paliw gazu ? 5 l / 100 km ? Teraz jest 6,05 ms czas wtrysku gazu Będę wdzięczny za odpowiedź 😀. https://obrazki.elektroda.pl/3244832000_...
Ja swoją znalazłem na zaprzyjaźnionym auto złomie. Pompa najlepiej typu bosch (niepotrzebuje paliwa pod ciśnieniem). Ciśnienie na wtryskach zmniejszyłem do tego przy jakim pracowała w samochodzie. Przewody wysokiego ciśnienia kupiłem proste, chyba 60-centymetrowe, giołem na kolanie. Pompę najlepiej kupić z gwarancją rozruchową, i wtedy do pompiarza...
Golf II GTI 1.6 110 KM na mechanicznym wtrysku (wielopunkt) - ok 12l/100km przy przepisowej jeździe i w większości poza miastem... Może ktoś wie, jak to zmniejszyć?
Takie objawy miałem jak ssanie się wyłączało i nierówno pracował kopcił bo już pompa nie dawała sobie rady na wolnych obrotach . Jedynie co to zmniejszyłem ciśnienie na wtryskach z 16,5 oryginalnie do 13 Mpa . Pojeździłem trochę objawy przestały , ale po jakimś czasie znów to samo pompa padła.
Kont wtrysku bym zmienił (zmniejszył) i sprawdzał co się dzieje -metodą prób i błędów drobna korekta. Dlatego się pytałem o przyspieszenie obroty silnika. Pomiary tylko na rozgrzanym silniku. Nic więcej nie doradzam bo mnie zlinczują. Powodzenia.
Zostaw 1.3 na reduktorze a minimalne na 0.8 -0.9 bo wg mnie dysze gazowe masz za małe średnice i dlatego takie długie czasy wtrysku wychodzą. jak zmniejszysz ciśnienie gazu to automatycznie jeszcze czasy mogą się wydłużyć nawet do tzw zapętlenia. Jak zmniejszysz minimalne ciśnienie to może chociaż pozbędziesz się tego powrotu na benzynę
mulenie na wolnych wynika z krótkich czasów wtrysku , które są za krótkie dla magic jet. Mozna zmniejszyć dysze ale wtedy będzie zapętlowny i ubogi u góry. Jednym słowem aby było dobrze na górze i na dole obrotów trzeba wtryski matrix.
Witam Nie wiem które rozwiązanie jest lepsze. Im większa dokładność tym mniej gazu pójdzie na straty. Można pokusić się o zmianę czasu wtrysku lecz chyba to już jest gorsze do realizacji. Wchodziłby jeden sygnał z wtryskiwaczy benzynowych i w zależności co bym chciał włączyć benzynę czy gaz to by można zrealizować przyciskiem benzyna/gaz, a gdy będzie...
Powiem Ci panie że to pytanie jest takie dziwne ze aż go nie rozumiem O_O Chcesz regulować wydajność pompki paliwa? jeśli tak to nie tędy droga. Jeśli znowu chcesz zmniejszyć dawkę na wtrysku to też głupi pomysł bo auto może kuleć. Jeśli chodzi o to że masz goły wskaźnik i chcesz zasymulować pływak to musisz znać rezystancję drabinki pływaka ew. dochodzić...
A czy po zmniejszeniu dawki gdy silnik zaczynał klekotać próbowałeś zmienić początek wtrysku?
Źle intepretujesz ten parametr. Na kartce masz korektę dawki paliwa. Czyli tyle potrzebuje sterownik silnika zwiększyć dawkę lub zmniejszyć aby silnik pracował równo. ECU mierzy jak bardzo wzrosła prędkość obrotowa wału (jak gwałtownie przyspieszył) po podaniu paliwa/odpalaniu konkretnego cylindra. I niekoniecznie musi to być wtrysk (choć najczęściej)....
Ludzie robią różne dziwne rzeczy... druga generacja może mieć funkcję hamowania silnikiem ale pod warunkiem, że jest dobrze podłączona. Nie działa to tak sprawnie jak na wtrysku, ale działa.
zaczęli zakładać je dlatego ze po długim czasie tulejka była skorodowana przez wodę Przecież w tamtym miejscu nigdy nie było i nie ma wody więc nie wiem o jakiej korozji piszesz. a ja nie załozyłem i co kompresja ucieka nic nie uszczelnia stożek wcale... Tam nie ma stożka o czym już kolega pisał. NIE BYŁO PODKŁADEK POD WTRYSKIWACZAMI W C360 Zgadza...
To teraz mam pytanie co jest odpowiedzalne za zmniejszenie się dawki wtrysku i jak można ją zwiekszyć?
Wreszcie, czy przestawienie palca ślizgacza w przepływomierzu wpłynie na zmniejszenie wtrysku paliwa, którego ewidentnie jest za dużo, za mały udział powietrza w spalaniu, skoro dopala się w rurze wydechowej. Wpłynie ale chyba nie tędy droga, zresztą i tak ECU powinno to sobie skorygować na podstawie lambdy. Dlatego pytałem jaki współczynnik lambda...
Kolego idziesz w dobrym kierunku, zmierz ile wraca na przelew, potem zrób zaślepkę i zaślepiaj po kolei cylindry. Wyniki notujesz i ten na którym powrót najbardziej sie zmniejszył jest nieszczelny. ALE niekoniecznie wtrysk, mozesz mieć nieszczelność na rurce łączącej z wtryskiem(lub słabo dociągnięta). Prawidłowo na powrocie powinno być około 70 ml/min....
"spalanie około 9-10 l paliwa przy silnikach 1,6-2,0 w mieście" No sorry ale to nie jest zadna rewelacja.
update, Jeżeli zawór przestawiacza kąta wtrysku się zamyka, to kąt ten ulega przyspieszeniu? Jeżeli tak, to zabrudzony zawór z uwagi na zmniejszony przepływ mógłby powoli powodować stopniowe przyspieszanie kąta wtrysku i tym samym powodować klekot?
Pod linka nie wejdę. Musiałbym popatrzeć co jeszcze ciekawego tam pozmieniali. W C-330 trochę mi przeszkadza filtr powietrza wystający z prawej strony silnika. Wcześniej się zastanawiałem czy da radę przesunąć chłodnicę i zamontować to jak w MF 235. Wracając do tematu. Wydaje mi się że kąt pod jakim zamontowany jest wtryskiwacz w głowicy może być problemem...
Były diagnozowane. Jeden mechanik twierdził że są wszystkie ok. U drugiego wyszło że trzeci wtrysk potrafi mieć ok -2. Dodam że samochód bardziej świruje jak jest zimny. Przed wizytą u mechanika było maskara auto przyśpieszało, wchodziło na obroty przy zmianie biegu, dławiło się że rzucało w fotelu. Po wymianie gumek na wtryskach jakby problem został...
Graty mam wsadzone sterownik stag 4 eco, parownik Tomasetto AT09 i czarne wtryski Hana , wczoraj troszkę pojeździłem i wyszło mi coś takiego . Przerażają mnie tylko te czasy wtrysków jak to można zmniejszyć ?
Witam. Potrzebuję pomocy A mianowicie w mojej a6 c4 zmieniłem pompę z audi c4(100) po ustawinie kątu wtrysku na znak i ustawieniu nastawnika maksymalnie zmniejszonej dawki pali ładnie ale odrazu wkręca się na wysokie obroty i po wyłaczeniu zapłonu nadal silnik pracuje. Próbowałem zwiększyć dawke ale wtedy wogóle nie odpala. Dodam jeszcze że zwiększałem...
Właśnie tak prowizorycznie ustawiłem bo na wolnych po autokalibracji troszeczkę kulał.Jeszcze takie pytanie, dziwi mnie dlaczego w moim przypadku silnik stabilniej pracuje gdy czas wtrysku lpg mam 3,1-3,2 a benzyna 3,8?Zawsze myślałem ,że czas wtrysku lpg powinien być dłuższy od beny. A może zmniejszę ciśnienie na reduktorze i wtedy czas wtrysku wydłużę...
Zmniejsz ciśnienie do książkowych 1.0 zapewni to mniejsze zużycie wtrysków. Reduktor jest taki na styk, dysze mogą być dobre ale jeśli po zmniejszeniu ciśnienia odczujesz że jest słabszy to rozwierć do 2,2. Falowanie na wolnych obrotach może być powodowane rozkalibrowaniem wtrysków.
Witam zmieniłem pompę w swoim transicie 2,5 td z elektronicznej Lucasa na mechaniczna boscha. Podkręciłem mu trochę dawki paliwa chodzi równiej i ma więcej mocy, ale jeszcze jak by to nie to co powinno byc. Podkrecil bym mu jeszcze dawki ale obroty jalowe bd za duze, ktora sruba mozna jr zmniejszyć? Moze jeszcze zmienic kat wtrysku na kole pompy, chodzi...
Ciśnienie albo dysze za duże i jest za bogato , czego dowodem jest zbyt niski mnożnik nawet < 1 i mimo to mapa gazu nad benzyny. Ustaw ciśnienie reduktora na 1 bar , skasuj mapę gazu (benę zostaw) i ponownie pozbieraj punkty gazu. Skoryguj ewentualnie mnożnik aby mapy się pokryły i tak aż do skutku czyli pokrycia się map gazu i beny. Mało brakuje...
To wskazuje, że coś jest nieszczelne. Wcale nie musi. Zgaszony gorący, gaz jak ostygł to znacznie zmniejszył swoją objętość więc i ciśnienie musi spaść.
Witam. Czy da się jakoś przerobić clio 1.4 benzyna na jednopunktowym wtrysku tak żeby zmniejszyć spalanie? Oczywiście kosztem osiągów... Zależy mi tylko na ekonomice może być słabsze nie rozpędzać się do wysokich prędkości- wystarczy mi 80-90 km/h byle by mało paliło. Wiem że pewnie wyda sie Wam to śmieszne :-) ale zastanawiam sie czy to możliwe?
Jeśli jest to stary samochód na pewno silnik do przeglądu, wtryski, pompa itp.
Zakup tak duże jak wejdzie. Możesz też napędowe zmniejszyć do tych 7cm.
jeśli wtryski lpg są sprawdzone to na próbę zmniejszyć o 30-50% przerwę na świecach.
Masz za duże ciśnienie dla tej średnicy dysz->mnożnik<1. Sterownik oblicza czas wtrysku gazu na podstawie poprzedniego impulsu, bo wtryskiwacz musi zamknąć się przed końcem bierzącego...niezbyt dobrze. Zmniejsz ciśnienie np. do 1,1 i zrób jeszcze raz autokalibrację i zbierz mapy. Mnożnik ma być >=1! Po zebraniu map w zakładce ręczna zmiana...
Witam. Posiadam Forda Focusa Mk1 1.6 100KM skrzynia automat + Stag 4 plus Auto Strasznie duzo Pali 10-11L nie to ze cos jest uszkodzone czy mapa zle wyregulowana poprostu ten typ tak ma od poczatku. Ford wgrał taka mape Paliwa ze Sonda zawsze jest na poziomie 0,7-0,8V. czyli w strone Bogatą. Chciałbym zrobic modyfikacje polegajaca na oszukaniu sondy...
widze że nie wiesz co masz ,bo piszesz monowtrysk lub wtryskiwacze nie wiem o co chodzi .Bo przy mono wtrysku niema chyba wtryskiwaczy.Monowtrysk wygląda jak gazinik?
najprawdopodobniej padł emulator wtryskiwaczy odpowiada on za zmniejszenie prądu wysteroawnia wtrysków podczas jazdy na gazie do poziomu poniżej progu jego zadziałania, dzięki temu obwody wtrysków pozostają nierozcięte przez to komputer benzyny nie zgłasza usterki
Nowe wtryski założone, rezultat jest taki, że liczba wypadania zapłonu na cylindrze 3 zmniejszyła się do ok 10 ale zaplon zaczął rownież wypadać na cylindrze 4 również w ilości ok 10...
mam samochód Cinquecento 900cm3 na wtrysku z '96. Spalanie wynosi mi jakieś 9l/100km co można zrobić aby zmniejszyć spalanie ?
Witaj! Jak kapie to znaczy, że za dużo dostaje paliwa. Nie wstawiłeś zdjęcia silnika z gaźnikiem. Trudno Ci podpowiedzieć nie widząc co masz. Jeśli masz gaźnik z pływakiem, który zamyka dopływ paliwa to wystarczy wyregulować iglicę zaworka. Jeśli w pływaku znajduje się iglica to przesuń zabezpieczenie iglicy o jedno wcięcie. Jeśli jest sam pływak to...
Może odświeżę kotleta ale w wielu przypadkach wymiana wtrysków nie rozwiązuje problemu. Powoduje jedynie zmniejszenie skutków źle zdiagnozowanej usterki. Po pewnym czasie problem powróci. pzdr amauto
Zmniejsz o połowę kondensator przerzutnika monostabilnego.
Jak kopci to mogą być wtryski. Może wystarczy wyregulować.
Wymień te wężyki. Do kupienia u pompiarzy lub w sklepie średnica 3,2 mm. Metr ci wystrczy. tylko kup odporne na olej napędowy. Dodano po 54 Przy głowicy jest najwięcej bo ścieka po wtrysku.
półsekwencja czyli krótkie czasy wtrysku ( 2x krótsze niż przy sekwencji) do tego niebotycznie wysokie ciśnienie gazu i przeciętnej jakości wtryski. Silnik jest zalewany gazem z powodu niskiej precyzji wtrysku. W celu poprawy należy w zakładce rodzaj wtrysku wpisać półsekwencja , wtedy czasy wtrysku wzrosną 2x a silnik na gazie będzie sterowany sekwencyjnie....
Panowie i Panie. jaka kolwiek zmiana nachylenia czy offsetu ma ogromnie znaczący wpływ na czasz wtrysku beny. bawiąc się powyższymi zwracajcie uwagę na to aby nie zmieniał się czasz wtrysku beny bo to właśnie skutkuje waszymi problemami. a ty kolego masz za małe dysze wtryskiwaczy i zmniejszenie ciśnienia znacznie zmienia czasy wtrysku rozwierć dysze,skalibruj...
Chodzi o autko 205 GTI 1.6. Jest tam sterowanie jetronikiem bez sondy lambda. Czy mozna jakoś zmniejszyc jego spalanie. Czy mozna podmienic wtryski od innego auta albo jakoś przerobic przepływomierz, kompa itp? Prosze o jakies informacje.
Witam wszystkich! Mam pytanie dotyczące pompy wtryskowej w Audi 100 C3 silnik 2.0 TD (symbol DE). Silnik wiadomo 5 cylindrowy i ma mechaniczną pompę, czy jest możliwość założenia pompy z audi C4 2,5 TDI ze sterowanie m elektronicznym ECM ??? Chciałbym podłączyć zegary od A6 z kompem i dlatego ten zabieg chcę wykonać. Wiem, że jest różnica w ciśnieniu...
To zmniejsz mase pojazdu :) Zalezy jaki gotowy Cie interesuje...
"Nawet jeśli byłyby problemy z zabogatą mieszanką,zawsze można zmniejszyć ciśnienie paliwa na wtryskiwaczach"-z całym szacunkiem,ale to nie diesel,gdzie cisnienie wtrysku można było regulować śrubą albo podkładkami.Tu wtryski są otwierane elektronicznie i myślę,że to nietędy droga.Cisnienie w układzie musi być stałe po to są regulatory ciśnienia wtrysku,które...
Po 500km dymienie trochę się zmniejszyło. Spalnie i brak mocy pozostało. W przyszłym tygodniu mechanik będzie reklamował wtryski.
chcę przerobic moje autko z gaźnika na wtrysk punktowy w celu zmniejszenia spalania a zwiększenia mocy. Co bym potrzebował oprócz kolektora ssącego z osprzętem do tego machloju?? Pomóżcie!!!!
Witam, Sprawdz raczej obwod swiec. Przekaznik ma system kontroli (autodiagnostyki) i "rezultat kontroli" jest wysylany do ECU wlasnie przez pin 3. Nie znam dokladnie logiki dzialania, ale na pewno przekaznik jest wylaczany w przypadku zbyt duzego poboru pradu na ktorejs ze swiec (blad w ECU: obwod podgrzewania - zwarcie do masy) i, byc moze, przy przerwie...
W zasadzie to nic mu nie trzeba, możesz odpowiednio wyregulować ciśnienie gazu, dobrać średnicę dysz LPG i podłączyć wtryski LPG w miejsce benzynowych... Problem w tym, ze wtryski LPG nie są liniowe, a co gorsza są znacznie bardziej nieliniowe niż wtryskiwacze benzyny. Stąd konieczność generowania mapy korekcyjnej czasu wtrysku. Mnożnik czasu wtrysku...
-sztanga turbiny jest źle wyregulowana -wartość erg jest zastanawiająca, odepnij od erg wężyk i go zatkaj, może drgania ustaną, pojeździj tak troche -pobaw się ustawianie dawki vagiem, zwiększenie lub zmniejszenie może pomóc -zalej plyn do płukania wtrysków dizla STP, nie zaszkodzi a może to pokaże przyczynę trzęsienia -zużyta pleciona może powodować...
Przyczyną jest raczej wzrost ciśnienia gazu po cut offie : samochód hamuje silnikiem i nie pobiera gazu , następuje wzrost jego ciśnienia co utrudnia lub uniemożliwia otwieranie się wtryskiwaczy . Ciśnienie przeciwdziała otwieraniu się grzybka dociskając je do gniazda. Póki wtryski były "młode" jakoś to działało. Leczenie może przebiegać na dwa sposoby...
A czy wtedy zmniejszę dawkę paliwa bo sam już nie wiem dlaczego mi tak okropnie kopci na czarno gdy dodaję gazu::cry:
Przecie lejący wtryskiwacz, to słabszy cylinder. Robert-proszę Cie-mylisz się. Obawiam się że nie. Spala się tylko paliwo odpowiednio rozpylone - nie rozpylone idzie w wydech, nie dając oczekiwanego przyrostu prędkości obrotowej cylindra. Chyba że CR rządzi się innymi prawami niż układy tradycyjne - jeśli chodzi o "lanie" samego rozpylacza wtryskiwacza....
główną przypadłościął wtrysków jest to że zaworki przelewowe padają i puszczają na przelew tym samym potrafią zmniejszyć ciśnienie w zasobniku a w skrajnym przypadku otworzyć wtrysk i zbić cisnienie na tyle ze auto nie odpali, rzadko padają końcówki wtryskiwaczy. Dodano po 5 a mam pytanie kombinuje z układem do sterowania wtrysków, jakiej pojemności...
Jeszcze jest możliwość, że dostaje paliwo i gaz równocześnie. Może się otwiera wtrysk. W Tico zdarzało się, że trzeba było zmniejszyć ilość dochodzącego powietrza i wtedy lepiej chodził.
silnik 2.8 tdi mam problem palą sie wtryski a teraz zaczoł wariować do 2.000 obrotów szystko jest ok można jechać nawet i 200 km po przekroczeniu 2000 obrotów niemożna już zmniejszyć obrotów poniżej 2000 bo zapalają sie wtryski i klekocze ,ta sama sytuacja dzieje się też gdy jadę 90 km na godz i puszczę gaz automatycznie zapala się wtrysk gdzie szukać...
Witam, posiadam taki silniczek. Czy mogę w jakiś sposób regulować wtrysk? Chciałbym zmniejszyć dawkę paliwa, żeby przestał dymić. Jesli to możliwe proszę o intrukcję lub rady.
majsster, fiodek - mieliście rację. W tym dokładnie silniku trzeba zakładać parowane wtryski i nie ma żadnego kodowania. A korekty po tym jak za radą doświadczonych dieslowców zacząłem dolewać mixolu do ON - znacznie sie zmniejszyły i autem już nie telepie
Podłącz pod komputer, sprawdź błędy i parametry, korekcje wtrysków itd. Nikt tego nie wywróży przecież.
Bo jak już cały czas jest wtryskiwacz otwarty to się kończy możliwość regulacji dawki. Nie przeszadzałoby mi to jeśli zapętlenie pojawiałoby się powyżej 2/3 skali. Bo wtedy na gaźnikach i tak leje maksymalną dawkę - wchodzi w trzecią fazę otwarcia gardzieli. Ogólnie układ jest chyba prosty, mógłbym wykorzystać sygnał podawany na cewkę, lub poprzez...
Para musi być podawana nie zależnie od przepustnicy, wynika to z tego, że będzie trzeba jej podać znacznie więcej niż powietrza (w końcu chcemy wypełnić cylinder) a powietrze jest podawane zawsze w stosunku 150% powietrza dla danej ilości paliwa. Podawając parę przed przepustnica, na zwężeniu w przepustnicy będzie się skraplać, dalej ochładzać i nic...
W moim pytaniu troche sugerowałem się info od kolegi gazownika, który opowiadał mi, że w przypadku lpg w sterowniku odpowiednim programem można zrobić właściwie wszystko, a szczególnie właśnie czasy wtrysków są kluczowe. Posiadając odpowiednią wiedzę oczywiście. Myślałem więc ,że benzynka też łatwa i przyjemna pod tym względem jest. Tym bardziej, że...
Do gazu używam programu dream xxi n, a CASCADE urzywam do diagnostyki samochodu. Dziś miałem trochę czasu i ustawiałem LPG. Jak zrobiłem autokonfiguracje to samochód dławił się na LPG zbyt niską dawka. Więc zmodyfikowałem zapisane nastawy. Zmniejszyła dawkę gazu. Przy równej jeździe czasy wtrysku paliwa są teraz podobne. Co ciekawe na poprzedniej konfiguracji...
Dawkę zmniejszasz wkręcając śróbke zgodnie ze wskazówkami zegara. a poza tym sprawdz wtryski i zapłon.
Potencjometr 20 kiloomów minimum zamiast czujnika temperatury silnika. Ale najpierw sprawdź jaki masz czujnik. U siebie w aucie mam czujnik WTS-05 co przy temperaturze silnika minus 10 stopni C. ma rezystancję około 16 kiloomów, przy plus 25 stopniach 3 kiloomy i w temperaturze 90 stopni tylko 280 omów. Tak więc jeśli koniecznie chcesz mieć wpływ na...
zmniejszyć ampery zmniejszyć ekran zmniejszyć połowa
crucial mx500 firmware blokada stacyjka peugeot amplituner stereo onkyo
saeco granaroma lodówka whirlpool arc8120
Magnetowid Philips VHS 530 - Przełącznik SP/LP Magnetowid Philips VR530: lata produkcji i specyfikacja