znalezc takiego

Znaleziono około 1369 wyników dla: znalezc takiego
Podstawowa forma zapytania: znaleźć takiego
  • Impreza w klubie - poradzcie!

    No powermixer byl w niebieskim koszu :) Wygladal solidnie ale jaki to model nie zwrocilem uwagi. W kolumnach jak byk Celestiony :) I tubki dynamiczne a nie piezo jakosc z nich byla dobra jednak dB troche brakowalo. Moze i to prawda ze tylko 100W i dlatego.. Po imprezie radiator koncowki parzył.. Moje...

    Technika Sceniczna i Studyjna fikus89   30 Lis 2007 17:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 977
  • przekaźnik bistabilny i zabezpieczenie przeciwnapieciowe

    :arrow:KowalD Fabryczne zabezpieczenia obwodów wejściowych przez zbyt dużym napięciem (np. w oscyloskopach) wyglądają mniej więcej tak jak poniżej (wybaczcie mi pospieszny rysunek w Paincie) : Rezystor szeregowy jest z zakresu 1-10 kΩ (w zależności od układu; musi on być dużo mniejszy od...

    Projektowanie Układów al777   10 Kwi 2008 05:49 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3478
  • Chlodzenie kompa plynem do chlodnic

    NIe moge znalezc takiego oleju na googlach. Wiem ze jest cos takiego ale nie idzie tego znalezc. No i poza ty drogi jest ten olej?

    Komputery Modding & OC dangerousrider   30 Mar 2009 11:41 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5660
  • Kabel do Anteny samochodowej.Opel astra.

    Witam.MAm problem zakupilem nowy samochod opla astre f w ktorej brakuje kabla antenowego a nigdzie nie moge znalezc takiego dlugiego aby dochodzil do anteny czyli az do tylniego blotnikA. i teraz mam pytanie ... jak zrobic taki kabel samemu ? kupic kabel normalny koncentryczny taki jak do tv i doczepic...

    Początkujący Naprawy edekk   25 Lis 2010 19:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2581
  • Potrzebuje pomocy przy ułozeniu zadania projektowego...

    Potrzebuje zadanie projektowe !! NIewiem gdzie znalezc jakies zadanie gdzie trzeba zaprojektowac Ukl. kombinacyjny. Przykaldowe zadanie: Zaprojektuj ukl. ktorego zadaniem bedzie kierowanie sygnalizacja swietlna oraz zwrotnicami na poloczeniu torów kolejowych. Połączenie torów zostało doloczone...

    Początkujący Elektronicy Thom22   06 Gru 2006 13:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 708
  • Co to za element

    Kupilem tranzystor Mofset ma to byc zastepnik rfp15p05 ale chcialem sobie sciagnac note katalogowa i porownac z ciekawosci ale okazuje sie ze nigdzie nie moge go znalezc bo nie wiem ktore to nazwa elementu aktore to nieistotne cyfry dolanczam zdjecie moze ktos mi wytlumaczy szula;e, w roznych kombinacjach...

    Początkujący Elektronicy mwawrzyn07   27 Lip 2004 22:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 617
  • Pomoc przy zaadaptowaniu baterii z laptopa do latarki HID!

    ...no wlasnie z tym ruszaniem....lepiej sprobowac znalezc takiego scalaczka w ktorym eeproma mozna ruszyc, w razie czego.Kiedys juz pisalem Ci-mam baterie w swoim Compaq z dobrymi na 100% ogniwami i wysypanym BQ20Z80, czego bym Tobie nie zyczyl, ja jakos nie moge znalezc nikogo kto by mi pomogl go przeprogramowac...:cry:

    Komputery Hardware Xantuss   10 Cze 2008 18:52 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 11444
  • Poszukuje komunikatora bazujacego na grupach/pokojach

    Czesc wszystkim Spedzilem dobra chwile nad tym, ale nie moge nic znalezc w tym gaszczu komunikatorow, co by odpowiadalo moim potrzebom. Pomyslalem wiec, ze najlepiej zrobie jak popytam, a nuz znajde kogos kto dokladnie wie czego moglbym uzyc. Szukam komunikatora, ktory bedzie oferowal zakladanie...

    Sieci Początkujący lukair   30 Sty 2011 19:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 788
  • Dysk zewnętrzny Samsung - Podłączenie dysku zewnętrznego bez formatowania go

    Ok potrzebuje kilka dni zeby zrzucic sobie dane na nowy dysk i zrobic to co mowicie na tym starym. A gdzie moge znalezc opis tego programu tzn co oznaczaja te wszystkie wypisane tam informacje? Chodzi mi o program CrystalDiskInfo Ktore sa wazne a ktore mniej, i ktore mowia o tych uszkodzonych sektorach...

    Komputery Hardware swiercm   18 Mar 2013 22:57 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4353
  • Ariston Genus - zanik plomienia, blad 501/504

    Witam, problem dotyczy pieca gazowego ARISTON Genus premium, blad 501 lub 504, generalnie zanik plomienia. Problem polega na tym ze piec wbrew pozorom zapala sie za pierwszym razem, ale niestety elektroda jonizujaca, a wlasciwie elektronika czasami ma problemy z zidentyfikowaniem plomienia dlatego pomimo...

    Systemy Grzewcze Serwis rogulus   20 Sty 2017 17:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 645
  • Poszukuje schematu programatora motoroli

    Kiedys od qmpli kupilem (na zapas! ) plytki zamawiali wiec mowie zamowcie i mnie! A teraz po 2 latach odgrzebalem to i mam plytke a nie mam schematu do niej .Przeszukalem sporo stron ale nic takiego nieznalazlem identyczna plytka jest tu pierwszy od gory TMW P01 . Zdjecie tez jest z tej stronki.Moze...

    Mikrokontrolery 14216   13 Cze 2005 18:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2352
  • Mam problem prosze o pomoc znawcow strobo

    Witam serdeczni mam problem dostalem od szwagra z usa stroboskopy identyczne jak te z aukcji wymiary palnika wysokosc 3cm szerokosc 1 cm grubosc rurki palnika 0,6 cm mam wielka prosbe i pytanie poniewaz rozbil mi sie jeden taki palnik gdzie mozna cos takiego zdobyc w krakowie nigdzie nie moge...

    Optoelektronika No name   01 Gru 2005 21:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 942
  • C+ Depozyt za dekoder? Ubieganie się o zwrot.

    poszukam maila.. EDIT: zadzwonilem no i sie dowiedzialem ze depozyt to inaczej oplata aktywacyjna+vat- pytam gdzie to pisze i tu klapa- nie potrafil konsultant znalezc takiego dokumentu. Aktualnie wyslalem prosbe o pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji i o wyjasnienie co to jest depozyt i na...

    SAT i DVB-T Serwis czarag   16 Lis 2006 23:57 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1421
  • Wzmacniacz Fisher CA520 - nieznany element.

    Witam. Wziolem sie za naprawe wzmacniacza Fisher Ca 520. Jestem poczatkujacym elektronikiem wiec nie mam za duzo wiedzy. Pomierzylem tranzystory i wymienilem uszkodzone , a takze wymienilem jeden bezpiecznik. Gra jeden kanal, bo na drugim wczesniej wybuchl pewnien element a kolo niego rezystor. Element...

    Początkujący Serwisanci lukasz8475   17 Lis 2007 00:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1316
  • Elektroniczny sterownik pompy CO (ciepłownia)

    A mozesz dac jakis przyklad albo linka? Bo przegladalem ale za nic nie moge znalezc takiego, zebym na 100% byl pewien. A "moj" hydraulik powiedzial ze nie zna takiego sprzetu :-D

    Systemy Grzewcze Użytkowy sq9jjh   09 Sty 2010 23:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2069
  • LG L9 P760 - brakujący element, nie wykrywa karty sim

    Witam! Mam takiego lg jak w tytule, telefon nie wykrywa karty sim. Przyczyną były brakujące elementy obok gniazda sim, jeden dopasowałem ale został mi jeszcze drugi, w serwisówce oznaczony va1220 - ESD7951ST5G 5V 5.4V min. 12.9V 1A 150mW 1A R/TP 2P 1 ON SEMICONDUCTOR W innych szrotach nie moge znalezc...

    GSM Początkujący zedix   11 Sie 2015 15:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 954
  • Brak kolorow w Neptun m515

    Czesc, dzieki za wszystkie podpowiedzi. Teraz juz wiem ze niebyl to dekoder a modul synchronizacji MS-1002, dokladnie uklad UL1262 niby dawal impulsy ale jakies dziwn, po wymianie color dziala bez zazutu. Trzeba uwazac poniewaz do tego modulu stosuje sie podobny uklad UL1261 jednak u mnie przepalil on...

    TV Serwis Gorgoroth   09 Lip 2003 21:39 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1907
  • edycja softu - 7 kresek zasiegu i baterii

    tak nie chodzi mi o ppmedit tylko aktywne, dzialajace wskazniki ! takie softy istnieja...niestety nigdzie nie moge znalezc takiego softu do 8210 (rom 5 bo dla 8250 taki mam) :(

    GSM Serwis Falka   08 Gru 2003 20:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1498
  • Star WINTYPE 4000 - zamienniki

    Mam drukarke Star WINTYPE 4000 z padnietym tonerem. Czy ktos przypadkiem nie slyszal o jakims zamienniku bo jak narazie nie moge znalezc takiego cuda. Ewentualnie jaki beben mozna by tu wsadzic inny, czy moze byc od innej drukarki [mam HP 4000/4100 pod reka]. Pozdrawiam.

    Drukarki, ksero Profesjonalne orlo   19 Lut 2004 00:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 645
  • Pentium 133

    zainstalkowany mam dysk 8,4 gb, wiecej i tak nie potrzebuje. Postaram sie znalezc takiego procka.Dzieki za odpowiedz !!:)

    Komputery Hardware trucksweb   13 Maj 2004 12:20 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1477
  • Budowa wzmacniacza pseudo-complementar na N-MOSFET

    Co do Mosfetow N, to na stronie Holtona, jest calkiem ladny wzmacniacz. Gra calkiem ladnie jak na taka prosta konstrukcje. Znacznie latwiej jest sparowac mosfety tego samego typu. Jezeli ma to byc amp na estrady, to mysle, ze dobry bylby na mosfetach z kanalem N. Jezeli ktos mialby jakis pomysl, to...

    Audio Serwis irek2   02 Lip 2004 21:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 7737
  • Fujitsu ICL ErgoPro 151v - amator :)

    no wiec idac za porada najpier upewnilem sie czy wiem jak to wyglada (takieczarne prawda z podanymi faradami i voltazem :)) i przy okazji naprawilem video sobie tzn. znalazlem usterke (chyba) jeden kondensator (400V 82uF) po wlazceniu widea do gniazdka strzykal a gdy go podgrzalem zapalniczka to normalnie...

    Monitory Serwis Nex@pl   12 Lip 2004 19:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 833
  • Przystosowanie sygnału ze skrętki lub koncetryka do TTL.

    Witam Nie do konca wiedzialem w jakim katalogu wrzucic ten temat ale chyba bardzo nie odbiega od tematu. Wiec zaczne od poczatku. Projektuje miernik fluktuacji fazowych dla sygnału 2Mbit. Zgodnie z G.703 2 Mbit to skrętka 120Ohm 3V lub koncentryk 75 Ohm 2,37V. W obydwu przypadkach sygnal jest kodowany...

    Mikrokontrolery elektryk   24 Wrz 2004 14:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2480
  • problem z nadawaniem i odbiorem w midland alan78plus

    T jest opornik 10K, spradzilem. Laczy on Anody (chyba tak powinienem napisac) diod DZ401 i DZ402. Na schemacie jest taki opornik. (R424), lecz nie moglem znalezc takiego opisu na plytce radia (znalazlem 423 i 425 :( ) W kazdym razie po zmierzeniu oporu pomiedzy diodami bez opornika, miernik pokazuje...

    Radiotechnika Serwis qaruk   19 Lis 2004 00:01 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 6864
  • schemat monitora LG StudioWorks 57i

    Witam Prosze o pomoc. Szukam schematu monitora LG Studioworks 57i z nr chassis CA-46. Nie moge znalezc takiego na elektrodzie. Czy moze jakis inny model pasuje do tego monitora?? Z góry dzieki Rafal

    Schematu/instrukcji/artykułu amik9m   18 Lis 2004 20:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 765
  • Wskaźnik ładowania akumulatorków

    nie wiem czy mam racje, ale na razie nie moge nigdzie w necie znalezc takiego tranzystora jak BD 124.. w sklepie tez pytalem.. nie slyszeli o takim :/

    Artykuły Alpha   31 Sty 2005 11:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4873
  • Problem z zaprogramowaniem kanałow w magnet. Philips VR454

    Mam w/w wideo oraz pilota uniwersalnego mak2002 i niemoge znalezc takiego kodu żeby można było zaprogramować kanały telewizyjne? Moze ktoś ma podobny problem? Będe bardzo wdzięczny za pomoc. Może ktoś wie jaki jest oryginalny pilot od tego magnetowidu (chodzi mi o symbol) Dziękuje z góry za pomoc!

    DVD/VCR/Kamery Serwis wmak   19 Lut 2005 10:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 558
  • problem z at89c51rd2 w protelu dxp

    projektuje uklad w protelu dxp 2004 n mp at89c51rd2 ale nie moge znalezc takiego ukladu w bibliotekach protela co wydaje mi sie troche dziwne

    Mikrokontrolery kordirko   25 Kwi 2005 01:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 896
  • Program rysujący wykres funkcji liniowej w C++, pomocy!

    Witam! Potrzebuję kod źrodlowy w c++ do programu rysujacego wykres funkcji liniowej, ktora uzytkownik ma zadac a pogram narysowac :) Kompiluje w dev C++ ale cos nie moge sobie z tym dac rady, na necie jakos tez nie moge znalezc takiego programu. Prosze o wszelka pomoc, ale najlepiej o gotowy kod... Pozdrawiam...

    Programowanie Pawelloo   16 Maj 2005 07:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3985
  • transformator do cornerstone 22cale, diamondtron

    hmm, nie moge znalezc takiego na polskich stronach, nawet google zawraca tylko 1 wynik

    Początkujący Serwisanci Pakemonus   09 Lip 2005 14:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1218
  • Port Com1 w Toshiba

    Niestety nie mogę nigdzie znalezc takiego schematu. Jesli jest to mozliwe prosilbym o linka lub opis jak ma wygladac taka pętla na com1 i jak to pozniej sprawdzic.Dziekuje

    Komputery Hardware Platon   16 Lip 2005 11:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 894
  • Siemens S35 - flash (again)

    z tego co wiem do freia potrzeba pliku fls a nie moglem znalezc takiego z polskim t9

    GSM Serwis zomo   12 Lip 2005 14:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1249
  • tryb serwisowy Elemis 6330

    witam, jak wejsc w tryb serwisowy w tym modelu ? nie moge znalezc takiego opisu na tym forum próbowałem rozne inne podane do innych tv, ale nic nie dziala na pilocie jest przycisk z ikonka kluczyka potem pojawia sie miejsce na wpisanie 3-cyfrowego kodu moze w ten sposob są zablokowane funkcje...

    TV Serwis kaspro4   19 Lip 2005 23:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1160
  • SIEMENS St55-Problem z włączeniem się

    Właśnie zastanawiałem się nad tym. Potrzebuje kabel serwisowy. Wszystkie programy mam. I prosiłbym o pomoc w znalezieniu odpowiedzniego kabla do siemensa st55, bo nie moge znalezc takiego...

    GSM Serwis KTK_22   07 Wrz 2005 18:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 582
  • uszkodzenie 1018 se

    wymieniłem STR i kondensator 1000uf(listki lekko byływygiete do gory)po tym zabiegu przetwornica zaczela probkowac ale tunek dalej martwy,do transoptora dochodzi napiecie 15v,moje podejrzenia padaja na tenze transoptor i tu problem,o ile dobrze odczytalem jest to EL 817,szukalem i nigdzie nie moge znalezc...

    SAT i DVB-T Serwis pikarel   15 Paź 2005 01:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 881
  • COMBO DO Laptopa MAXDATY zamiennik

    Witam Mam laptopa maxdaty ma niecaly rok a juz sie w nim zepsul CD rom firmy Mitsumi chcialem sobie wymienic ale na allegro nie moge znalezc takiego co bedzie w 100% pasowal. Podobno idzie o jakies ustawienia "firmware" cokolwiek to jest. Szukam kogos kto wymienial Cdrom w maxdacie i jest mi w...

    Komputery Hardware heugoo   30 Gru 2005 13:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 675
  • Wzmacniacz WS 301S jaki potencjometr?

    Niestety nigdzie nie udalo mi sie znalezc takiego potencjometru (wzmocnienie). Z tego co wiem tam byly telpody ? czy mozna kupic jakis innej firmy ktory by pasowal bez wiekszych przerobek ?

    Audio Serwis janek11389   12 Sty 2006 16:22 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2122
  • Jaki mikrokontroler wybrać do...?

    Witam Chcialem was zapytac jakiego mikrokontolera uzyc. Uklad bedzie programowalny przez usb. Zastosowaniem jego bedzie komuniakacja z innym urzadzeniem przez i2c, do tego prosty wyswietlacz lcd. Nie jestem z tym tak obeznany wiec tutaj powstaja pytania czy ten uC ma miec wbudowane usb czy bedzie...

    Mikrokontrolery Początkujący tplewa   06 Lis 2017 15:23 Odpowiedzi: 1236    Wyświetleń: 242371
  • Laserjet 5 i drukowanie po sieci.

    Witam Od dwoch dni walcze z uruchomieniem tej drukarki po sieci. Moze najpierw opisze na czym stoje: Dwa komputery, oba z win2000, podpiete do switcha, jeden z zew IP (do niego jest drukarka po lpt podlaczona), drugi z IP wewnetrznym, dalej jest lan na ponad 100 komputerow. W drukarce mam karte hp...

    Drukarki, ksero Profesjonalne jabbson   17 Sie 2007 20:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2189
  • 1 drukarka - 3 komputery - jak polaczyc

    tylko nigdzie nie mode znalezc takiego potrójnego :/

    Komputery Hardware Talibanczyk   02 Mar 2006 23:48 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1273
  • Tranzystor BC 516 ( darlington małej mocy)

    z przesylka strasznie drogo by mnie to wyszlo jak na jeden tranzystor za 50 gr musialbym zaplacic 30,50 wiec raczej odpada a bylem w sklepach u mnie w miescie i znowu nie moge znalezc takiego modelu tranzystora

    Projektowanie Układów hanek19   28 Mar 2006 22:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2569
  • Wieża AIWA NSX-S888. Szukam oryginalnego pilota? Jaki zamiennik?

    Witam.Poszukuje oryginalnego pilota lub dobrego zamiennika.czy ktorys z kolegow moze mi pomoc gdzie moge znalezc takiego pilota.

    Audio Serwis gary1111   01 Kwi 2006 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1073
  • Wzmacniacz log schemat pod Eagle - prosze o pomoc pomoc?

    A w Pspice juz napewno si eda symulować ale tam nie moge znalezc takiego wzmacniacza, jakim ewentualnie moglbym TL062 zastąpic.

    Początkujący Elektronicy Rushky   30 Maj 2006 13:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1836
  • potencjometr cyfrowy w zasilaczu

    to juz zaczynam cos czaic, wiec aby regulowac od 1v do 25v musialbym zastosowac 256 pozycyjny uklad czyli AD5161, tylko ze tam chyba trzeba bedzie zastosowac uC a ja chcialbym tylko sterowac przyciskami !!! nie moge wlasnie znalezc takiego ukladu ze sterowaniem na przyciskach z 256 pozycjami szukalem...

    Projektowanie Układów _jta_   04 Cze 2006 19:23 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3104
  • Przetwornica AC/AC lub AC/DC 110V/14V 6W

    dzieki za odp. zadzwonie do nich. A masz moze jakis pomysl na samorobke? Myslalem o MAXach ale nie moge znalezc takiego ktory by sprostal temu. Caly problem to zasilanie switcha przez skretke. Dlugosc kabla ok 500m. Spadek dla 110V na 300 metrach to ok 15% przy pradzie ok 300mA. Nie moge tego poslac...

    Elektro Maszyny i Urządzenia gregimiczi   13 Cze 2006 20:28 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2897
  • klimatyzator delonghi pinguino super

    Witam w w.w. klimatyzatorze siadl mi trabsformator na plytce drukowanej jedyne oznaczenia na nim to forma nordelettronica- italy 1529515 i no. 2664 nigdzie nie potrafie znalezc takiego transformatora i nawet niewiem jakie on ma napiecie na wyjsciu bardzo prosze o pomoc z gory dzieki

    Inne Serwis PIR-SERWIS   27 Lip 2006 18:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1183
  • Problem z Fiesta xr2i

    Dzieki kiefer71 za dobra radę, wiem ze to prawda, i dlatego to tez juz zrobilem i przerwa jest juz zwiekszona wiec to tez juz jest ok, a dalej jest jak bylo. Moze ktos zna zaklad jakis w warszawie ktory moze na komputerze zdiagnozowac fieste rocznik 91 z silnikiem 1,6i, bo ja nie moge nigdzie znalezc...

    Samochody Elektryka i elektronika magdappp   17 Sty 2008 21:19 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 5573
  • Schemat płyty do Siemensa CX75

    Witam, Nigdzie nie moge znalezc takiego schematu. Dokładnie chodzi mi o to, że na płycie nie mam 2 elementów (prawdopodobnie rezystorów) i chciałbym dowiedzieć się jaka maja wartość. Z góry dziękuję za pomoc.

    GSM Serwis ZAHYR   15 Lip 2006 18:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 482
  • Dioda LED w głośniku? Czy można podłączyć bezpośrednio?

    Nie moge nigdzie znalezc takiego konkretnego tematu. ZAkpupilem glosniki creative'a model t5400 i chcialbym w subbuferze zamotowac diode zeby swiatlo oswietlalo otwor od basow. Nie moge nigdzie znalesc schematu tego suba i tu pytanie czy jest mozliwosc podloczenia diody bezsposrednio pod suba czy musi...

    Optoelektronika Jectiv   01 Paź 2006 20:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1581
  • thomson 20dg17e chasis tx807cs wsad pamieci

    witam potrzebuje wsad pamięci do tego tv,procesor tda9367ps/n1/1l0179 cz5223,pamiec 24co4, nie moge nigdzie znalezc takiego wsadu na elce jest wsad ale do przekatnej 21cali i z innym programem procesora o symbolu cz5059,prosze o pomoc z góry dziekuje.pozdrawiam

    TV Serwis CHIPA   22 Paź 2006 10:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1183
  • układ miekkiego startu zarowki 230V

    Witam. Poszukuje ukladu dzieki ktoremu po właczeniu guzika zarowka powoli by zaczynała sie zapalac, a po wyłaczeniu wolno wygasala. Nigdzie nie moge znalezc takiego układu (niewiem jak sie nazywa) pomoze ktos??

    Optoelektronika adziej   18 Lis 2006 19:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 957
  • urwany kabel do mp4

    ok ok rozumie czyli na plytce na zdjeciu od lewej zaczynajac tak jak na rysunku ponizej ale dalej nie wiem co z reszta czy mogl bys to dorysowac ? hmm nie mam na czym tego stestowac bo to nie jest takie zwykle mini usb . To jest jeszcze troche mniejsze i wlasnie dlatego nie moge nigdzie znalezc takiego...

    Odtwarzacze cyfrowe Marecki_Wro   29 Lis 2006 11:35 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2995
  • Wtyk kolby lutowniczej Weller

    Witam, Mam taki oto problem. Posiadam stacje EC 2002 i przy kablu kolby lutownicy uszkodzeniu ulegl wtyk. Chcialbym go wymienic niestety natrafilem na powazny problem. Otoz nigdzie w Warszawie nie moge znalezc takiego wtyku (5 pinow). Byc moze mozna go gdzies dostac w internecie. Niestety nie znam...

    Warsztat elektronika drak   12 Gru 2006 23:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2248
  • Problem z modulem Procond 5153 i jego zamiennikiem.

    Witam. Na wstepie napisze, ze w kwestii pralek jestem zielony jak swieza trawka na wiosne i potrzebuje pomocy.. Ponizsze informacje wydedukowalem wiec jesli cos by sie nie zgadzalo bardzo prosze mnie poprawiac ;) Wracajac do tematu, spalil sie modul w moim Indesicie wds 1040tx/b. Modul jest firmy...

    AGD Pralki, Suszarki Garet   13 Gru 2006 00:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2340
  • problem z pilotem w kluczyku

    Ja mam podobna sytuacje z tym pilotem, i nie moge nigdzie znalezc takiego ukladu, w calym necie, poprostu niema. Moze limitowana seria i przeznaczona tylko do seata.

    Samochody Zabezpieczenia dlugiiii   14 Gru 2009 20:25 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6412
  • Instalacja Windowsa Na pamieci usb

    NIe moglem znalezc takiego tematu na wyszukiwarce. Czy mozliwa jest instalacja windowsa na przenosnej pamieci usb? MAm 4gb.Pytanie: czy to bardzo przyspieszy wydajnosc windy?

    Software serwis SylwekMx   26 Sty 2007 15:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1484
  • Diora WS-354A, wymiana gniazda sluchawkowego z rozlaczaniem

    Diora WS-354A, wymiana gniazda sluchawkowego z rozlaczaniem glosnikow. Orginalne gniazdo ma 6 wyprowadzen, wiec wyglada na to ze rozlaczane sa wszystkie podlaczenia (lewy, prawy, masa) - dodatkowo masa podlaczona jest dwocha opornikami z lewym i prawym kanalem. Problem w tym ze nie moge nigdzie znalezc...

    Nagłośnienie Domowe bubu1769   09 Lut 2007 13:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1290
  • Playstation 2 - nie działa

    No nie moge znalezc takiego fuse'a.. help

    Inne Serwis Robert 1960   15 Lut 2007 17:31 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2241
  • Toshina e-160 i inicjalizacja developera

    nigdzie w SM nie moge znalezc takiego kodu zmianialem developer i jak go zainicjalizowac?

    Drukarki, ksero Profesjonalne marek216   22 Lut 2007 06:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 861
  • Laguna I phII obroty po zejściu ze "ssania"

    Witam.Musisz znalezc takiego mechanika który auto podepnie do komputera podawanie uszkodzonych czesci na chybil trafil nie ma sesu bo wymienisz pól samochodu na darmo.Za zwyczaj przy tych objawach uszkodzony jest (po angielsku )RENEWE INLET MANIFOLD PRESURE SENSOR (map sensor) pisze ci to z faktur...

    Samochody Elektryka i elektronika pawcio1611   12 Wrz 2007 12:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2676
  • Kupiłem JBLa, jaka kolumienka?

    nie moge znalezc takiego tematu, zastanawiam sie czy dobrze bedzie ten głosnik grał w obudowie otwartej ale w zwykłym kwadracie bo fabrycznie głosniki z tej serii sa montowane tylko w tubach i trapezach

    Nagłośnienie Estrada djdinitro   22 Paź 2007 18:24 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1233
  • Soundstream T4 12'' @ DLS A6 Monoblock

    W sumei ten Helix to chyba nei jest zly pomysl... Tylko teraz znalezc takiego to bedzie ciezko:P Ogladam aukcje na allegro i ebayu non stop i chyba sie nawet nei spotkalem jeszcze z zadnym...

    CarAudio Co kupić? arcziflo   31 Paź 2007 09:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1717
  • problem z układem scalonym "L6269-ST M"

    Witam mam padniety układ scalony "L6269"firmy ST Microelectronics w dysku samsunga SV2044D,nie moge znalezc takiego modelu i tu moje pytanie czy w innych modelach samsunga tez jest taki sam układ,jak moge sie dowiedziec w których. http://www.imagic.pl/public/pview/10...

    Naprawa HDD i odzysk danych sethir   24 Sty 2008 18:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 870
  • Tv Philips 21PT5520/58 wyłącza się

    Schemat miałem wcześniej. Co do tego tranzystora to chyba nie ten model... Przypuszczam, że chodzi o tranzystor przy trafku standby stabilizującym 5V. Tutaj tego nie ma. Tutaj nawet nie moge znalezc takiego tranzystora.

    TV Serwis esesz83   15 Lut 2008 23:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2889
  • program do usunięcia plików wg. nazwy??

    witam. moj problem polega na tym ze robilem pewna rzecz pewnym programem w rezultacie czego w kazdym katalogu i podkatalogu na jednej parycji program ten stworzyl 3 pliki (wiem jakie). chodzi o to ze dlugo i mozolnie bedzie trwac jesli bede je usuwal recznie. szukalem ale nic nie moge znalezc takiego...

    Software serwis huhra   28 Sty 2008 22:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1299
  • Opis instalacji sterowników XP w Laptopie Asus x50sl

    Vazel kurde nie moge znalezc takiego oznaczenia.

    Software serwis dj_pielgrzym   17 Lip 2008 17:49 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 25323
  • Śruba zamiast silnika krokowego

    Co do szybkosci reakcji "krokowca" to np. w al 700 po wejsciu w zastrzezone mozna ta szybkosc regulowac.Kiedys poruszalem ten temat na forum i pytalem sie czy ktos sie w to bawil.Ja sie zaczalem bawic i jest roznica.Zwiekszylem szybkosc i czuc bylo,ze za szybko sie otwiera.Za szybko jakby reaguje.Dla...

    Samochody Instalacje Gazowe Jacekgro   11 Lis 2008 15:11 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 12642
  • Nie chodzi dzienna taryfa

    Atlantel, bylo nie bylo, nie pomagasz w ten sposob... czyli trzeba szukac fachowca, zeby to naprawil - a mozecie mi poradzic gdzie najlepiej znalezc takiego speca?

    Elektryka Instalacje i Sieci marino199   05 Wrz 2008 17:55 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 11045
  • V3xx Critical Error podczas fleszowania

    Nie ciągle jest w boot moode ,telefon miał orginalne oprogramowanie z vodAFONE R26117RK_U_98.50.11R ,nigdzie nie mog znalezc takiego fuul flasha , fleszuje go full o podobnej wersji , wgrywa sie bez problemow ale po wgraniu ciagle wchodzi w boot moode.

    GSM Serwis Rekin1970   06 Paź 2008 10:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 854
  • Naprawa klawiatury w Aspire 9100 - uda się samemu w domu?

    To i ja jeszcze dopisze ze dwa slowa. W zasadzie ostatni post kolegi redarta wyjasnia wszystko. Rozebrac wszystkie klawisze lacznie z plastikowymi mechanizmami pod klawiszami, sciagnac gume, warstwy folii rozebrac, wyczyscic woda destylowana - potem mozna alkocholem izopropanylowym zeby usunac na wszelki...

    Komputery Laptopy Hardware skaktus   11 Gru 2008 18:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 7689
  • gdzie dostać zasilacz ac in 9v 1,5 a?

    Witam wszystkich. Jest to moj pierwszy post na forum wiec prosze o wyrozumialosc... Posiadam mixer ale nie mam do niego zasilacza. Z tyłu mixera przy wejsciu na zasilacz pisze "9V - 1,5 A Ac in". Nie moge nigdzie znalezc takiego zasilacza - i dlatego proszę wasz o pomoc. Gdzie dostac taki zasilacz? (najlepiej...

    Inne Co kupić? barytek   05 Sty 2009 20:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3781
  • Windows NT, Server plus stacja robocza - problem z siecia

    Witam. Wiec tak. W pracy mam pewna aplikacje ktora pracuje na dwoch kompach polaczonych w siec. Jeden jest (chyba) serverem a drugi stacja robocza. Z servera kopiuje codziennie jeden plik na stacje robocza poprzez siec LAN uzywajac polecenia: copy c:aaa\bbb.* \\193.90.61.180\shared Wszystko bylo...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych owad   02 Lut 2009 19:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 503
  • Alarm, czujnik zalania domu do Integry. Ciekawy pomysl, ale.

    Witam, Zalozylem sobie alarm w moim domku. Mam zamiar zabezpieczyc jeszcze mieszkanko przed zalaniem i w zwiazku z tym mam pewien problem. Istnieje wiele czujnikow zalania na rynku. Pomyslalem sobie ze zamiast montowac tyle pod kazdym punktem poboru wody (pralka, zlew, umywalka, spluczka) czujnik, moge...

    Projektowanie Układów tomaszdjt   16 Lut 2009 09:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1414
  • Behringer DJX 700 pod kompa , jak podłączyć ???

    nigdzie nie napisalem ze jestem DJ, poprostu to jest moje hobby od dluzszego czasu i postanowilem przejsc krok dalej >.> Kontynuujac; Do mixowania zamierzam uzywac 2 kanałów z ktorymi juz sie uporalem. Jedynie chce sie upewnic co z tym Masterem! W mojej glowie wyglada to tak: Mam sobie glosniki...

    Komputery Hardware xuroman   19 Lut 2009 15:32 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5246
  • Panasonic TX-32LX80 wyszukuje tylko kanaly od 21 do 47

    tak tylko nie moge znalezc takiego przelaczenia, prawdopodobnie dlatego ze telewizor jest z anglii.Fonia jest juz przestrojona. Czytalem gdzies (ale opisane lakonicznie ze nie moge zrozumiec ) ze moge uzyc do tego magnetowidu , puscic sygnal antenowy do niego i poprzez scart polaczyc z TV ale jak...

    TV Początkujący rakoczy42   05 Maj 2009 20:56 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2063
  • Wzmacniacz Fischer CA-660 potencjometr głośnosci

    Witam, mam wzmacniacz Fischer CA-660 i padl mi w nim potencjometr od glosnosci facet w serwisie mi powiedzial że jest to 2x220k b a wiem ze sa rozne "b' logarytmiczny i liniowy. Wiec jaki tam jest i gdzie moge taki kupic?? bo nigdzie nie moge znalezc takiego potencjometru znalazlem tylko wersje 'a'....

    Audio Początkujący dymuus   05 Wrz 2009 12:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1433
  • Jak obniżyć obroty wentylatora?

    Tak minimalnie przeciazony rezystor nie powinien sie spalic, co najwyzej troszke bardziej sie nagrzeje. A odpowiednia opornosc mozesz uzyskac laczac kilka rezystorow jesli nie mozesz znalezc takiego jak chcesz. Laczac je szeregowo sumujesz opornosci, a rownolegle wedle wzoru obnizasz. Odpowiednia szeregowo-rownolegla...

    Komputery Modding & OC Karaczan   10 Wrz 2009 12:12 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 10161
  • połączenie 2 konwerterów do multiswichta i barak tvp

    mam 2 takie konwentery nie moge znalezc takiego samego ale to jest podobny multiswitch jak bede w domu to napisze model dokladnie taki jak mam i to uzywam tylko na jednym wyjsciu teraz na dwoch dekoderach jeden cyfry+ a drugi ferguson i jak włacze na tym to nie ma astry wogole a jak wlacze...

    SAT Technika Satelitarna zbyszek_   10 Gru 2009 09:10 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1278
  • "Migawka" - w rytm muzyki.

    mam taki problem. nie moge nigdzie znalezc takiego kondensatora jak na schemacie chodzi mi o tego C2 . moga go zastapic jakims innym lub moze nie musze go dawac? albo zamienic go na elektrolityczny?

    Początkujący Naprawy sknerek007   13 Sty 2010 15:53 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 3817
  • Neostrada- WIFI-zmiana szybkosci, gdzie?

    Witam. Mam takie 2 pytania: 1. Gdzie mogę zmienić prędkośc transmisji z auto na 2Mb/s na module WIFI? (szukalem w usatwieniach liveboxa i nic nie moge znalezc takiego) 2. Jakie są parametry określające jakośc transmisji WIFI Dzieki z góry za pomoc.

    Sieci WiFi maniek90x   20 Maj 2010 12:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 572
  • Audi a6 c4 2,5 Schemat bezpieczników i kontrolek

    nigdzie nie moge znalezc takiego schematu...

    Samochody Szukam Radzik4245   21 Maj 2010 19:28 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 32853
  • Peiying PY-2H30R 1200W jaka skrzynia do tego wzmacniacza?

    Mam jeszcze takie pytanie bo ten głosnik który zakupiłem ma troche inna membrane niz te co sa na alegro jest ,,jakby ponacinana'' i inny ma emblemat na srodku nigdzie nie mogłem znalezc takiego samego modelu. Co to jest za model?

    CarAudio Co kupić? SynDmx   06 Sty 2011 13:43 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 9311
  • HP Photosmart B110 - problem z Wi Fi

    Witam, te forum to juz dla mnie ostatnia deska ratunku. Licze na wyrozumialosc i pomoc. Kupilem drukarke HP B110 z modulem Wi Fi i nie ukrywam, ze bardzo mi zalezy na drukowaniu wlasnie bezkablowo. Jednak od wielu godzin nie doszedlem praktycznie do niczego. W domu mam router D-Link DIR 300, komputer...

    Drukarki, ksero Początkujący SIMONCBR   14 Lis 2010 17:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7178
  • WRTP54G - rozlacza VoIP - co zmienic?

    Witam. Posiadam router ktory w praktyce sluzy tylko jako bramka VoIP. Poprzednikiem byla bramka PAP2T jednak cos sie z nia stalo i po prostu nie dziala. Zanim sie popsula dzialala bardzo dobrze w porownaniu do mojego nowego sprzetu w ktorym modul VoIP albo sie zawiesza co kilka godzin albo zrywa polaczenie...

    Sieci LAN luia   25 Lis 2010 16:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 866
  • Renault Laguna 95r Nie działają wycieraczki i ciepły nadmuch

    oto zdjecie bezpiecznikow zaznaczylem czerwona strzalka ten ktory robil zwarcie i sie palil ciagle, w sumie chyba elektryk tylko ten wymienil bo inne sa ubrudzone i odwrotnie wlozone :) wiec jak ktos wie po kolei od 1 do 8 za co odpowiadaja te bezpieczniki prosze opisac bo nigdzie na necie nie...

    Samochody Początkujący dami18   15 Sty 2011 20:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7027
  • [ARM][AT91RM9200][Linux + buildroot]

    No dobra pogrzebalem troche w tym nieszczesnym buildroot-ie. Wyglada na to ze przy konfiguracji ustawiles zmienna BR2_UCLIBC_CONFIG=config i skrypt nie moze (zreszta slusznie) znalezc takiego pliku. Ta zmienna powinna wskazywac na defaultowy config uClibc (znajdujacy sie w toolchain/uClibc) wiec jesli...

    Mikrokontrolery ARM fantom   04 Lut 2011 14:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1896
  • Poszukuję układu scalonego mocy Wieza SONY CMT-CPX1

    Poszukuje ukladu scalonego mocy CXD 9750L,lub zamiennika. Niestety w Internecie nie udalo sie znalezc takiego typu ani informacji na jego temat. Prosze o pomoc!

    Audio Bazar Grzegorz Markowski   27 Kwi 2011 16:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1160
  • Tester kabli sc8108 - Szukam wyswietlacza LCD

    witam. Jak w temacie , poszukuje wyswietlacza 4x16 do tego testera kabli...problem w tym, ze nie moge znalezc takiego bez podswietlenia... a te z podswietleniem sa za grube i nie pasuja :( ... probowalem tez przelozyc same szkielko w miejsce zbitego, niestety roznia sie troche wymiarami i nie pasowalo...

    Inne Bazar Ultimion   02 Gru 2011 22:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 780
  • Sony CDX-GT20 - nie działa lewy tylni kanał

    Witam, Sprawdziłem dokładnie. Napewno nie jest to wina głośnika czy przewodów. To wina radia. I mam pytanie, czy to wysiadła końcówka mocy? Jak to sprawdzić? I jakie oznaczenie ma ta końcówka (na końcówce są symbole:A8589BJ/R1/M5, InE07092 ale nie moge znalezc takiego ukladu). Szukałem tez w service...

    CarAudio HOUSTON   02 Maj 2012 12:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1228
  • Bosch AL 15 FC 2498 uszkodzony termistor

    witam mam taki problem spaliła mi sie ładowarka spalil sie dokladnie ten element NTC 7,0 0011 oraz bezpiecznik chcialbym sie dowiedziec co to za element i czym go moge zastąpić ponieważ nie moge nigdzie znalezc takiego a z tego co wyczytalem to termistor 1.z tego co widze sa 6,8 i 10...

    Zasilacze, ładowarki euro666   18 Mar 2012 20:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4631
  • Zostałem złodziejem prądu nie wiedząc o tym

    nie umiem znalezc takiego protokolu czy kopie oni maja ?? Powinni mieć oba. Ten z przepisania licznika i ten z kontroli.

    Technika domowa ogiman   10 Paź 2017 23:24 Odpowiedzi: 1829    Wyświetleń: 482363
  • podlaczenie matrix 424 do komputera

    Witam. Mam problem zwiazany z centralka pyronix Matrix 424. Na centralce gniazdo Rs jest 4-pinowe nigdzie na necie nie moge znalezc takiego kabelka. Czy Ktos moze mi podrzucić schemacik jak ewentualnie mamm Go wykonać( chodzi mi o połączenie) Z góry Dziekuje

    Systemy Alarmowe orionez   14 Gru 2012 07:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1506
  • Pakiet ni-mh zwykłe akumulatorki

    Problem w tym że nie moge znalezc takiego aku z trzema kablami. Sa to dwa napięcia wnioskując 9,6v na czerwonym i 6V na niebieskim. tylko nie wiem co steruje czym co apararurą a co silnikami. Myslałem i moge zastosować dwa akumulatory. W autku jest sporo miejsca tak więc spoko. EDIT: Wymierzyłe...

    Robotyka Modelarstwo dylus1   04 Sty 2013 11:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2046
  • Samsung RL58GPEMH - jak ustawić wyświetlacz ??

    Hej! Nie wiesz moze dlaczego temperatura na drzwiach lodowki Samsung swieci sie tylko po otworzeniu drzwi badz nacisniecia jakiegos przycisku na wyswietlaczu pozzniej gasnie. Mieszkam w Szwecji ,nie moge nigdzie znalezc takiego modelu w Polsce: RR82FFBB, Czy mozliwe jest by temperatura zapalala sie...

    AGD Użytkowy BILGO   15 Sty 2013 19:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3726
  • PIONEER DVD-RW DVRTD10RS- nagrywarka nie nagrywa płyt

    packar bell easy note ls i tutaj zaczynaja sie schody bo nawet na stronie firmy nie moge znalezc takiego modelu jakie mam parametry. Ls11HR najbardziej jest podobny, a na naklejce z danymi na laptopie sa takie dane ze w ogole nie ma nigdzie na stronce wiec tez mam problemy z karta graficzna bo nie wiem...

    Komputery Laptopy Hardware ski_man   13 Cze 2013 11:13 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2838
  • Yamaha dt 125 symbol na silniku 10V POTRZEBUJE CYLINDRA

    Witam. Posiadam Yamahe dt 125 1983r. symbol na silniku to 10V i jest to 125 bez ypvs. Pękł mi pierscien i zarysował cylinder. W warsztacie pracownik powiedział ze nie da sie go zeszlifowac bo to jest material którego nie darady zeszlifowac. Nigdzie nie moge znalezc takiego cylindra. Jaki cylinder mógłby...

    Motocykle, Motorowery yamahabum   08 Gru 2013 10:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1086
  • Jaki przedwzmacniacz dla mikrofonu dynamicznego Shure SM58? ograniczony budżet

    Nigdzie nie moge znalezc takiego interface używanego, a niestety mój budżet nie pozwala mi na kupno nowego sprzętu. czy mielibyście może jakieś inne pomysły odnoście wcześniej zadanych przeze mnie pytań? :) z góry dzieki :)

    Technika studyjna arch01   12 Lut 2014 23:43 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2652
  • Mondeo mk4 - 1.8 tdci 2009 dobor ecu

    Witam mam mondziaka z popsutym Ecu 7G91-12A650-YJ 5WS40592J-T EU2J I mam pytanie czy na tym odpali czy trzeba bedzie wgrywac nowy soft 7G91-12A650-YH 5WS40592I-T EU2H mam do tego kluczyki ze stacyjka i reszta. Chcialbym sie dowiedziec przed kupnem czy bedzie ok bo nie moge nigdzie znalezc takiego...

    Samochody Elektryka i elektronika mrowcio2   21 Mar 2014 23:24 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1248
  • Przełącznik hebelkowy/lizakowy do przełączania źródła zasilania

    No rozumiem, ale nie moge znalezc takiego ON (aku 1) - OFF (zaden) - ON (aku 2) i co najmniej 10A

    Projektowanie Co i Gdzie Kupić ? 1ssac   12 Maj 2014 18:22 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1554
  • Nietypowy migomat - uszkodzone diody dławika

    Wstawię jutro wszystko o co zapytales. A tak swoja droga ciekawe dlaczego nikt nie stosuje tego rozwiazania bo naprawde moc tego migomatu mnie zaskoczyla podczas pierwszego spawania a nigdzie nie moge znalezc takiego schematu . Slowami bardziej przejzyscie przed tym jak wysle schemat i fotki...

    Elektro Spawarki i Prostowniki rotations2011   21 Maj 2014 22:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2280
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME