sprawdź czy parownik nie puszcza gazu w układ, a pewnie tak jest na 99%, jak tak to trzeba zregenerować albo dać nowy
OK Artur jak by dało radę ruszyć to w oyginale jak piszesz chodzi o diesla alternator da sę zregenerować wiecie koledzy przemyślałem to bo SB raczej nie wstanie na nogi w oryginale przez swój wiek za dużo tam się zadziało moja propozycja rozpiąć całą jnstalację do pracy w trybie mrożenia potrebne jest tylko silnik elektryczny zawór trójdrożny i silnik...
Dzień dobry :) Chciałbym zasięgnąć porady ekspertów a niewątpliwie (o czym już nie raz się przekonałem) na tym forum tacy na pewno są. Mam do regeneracji parownik w wózku widłowym Toyota. Parownik to AISAN MODEL-C. Wózek mimo że posiada całkowicie nowy układ zapłonowy oraz gaźnik po regeneracji, potrafi czasem ciężko palić (zwłaszcza gdy jest rozgrzany,...
Czyli masz system wolnossący gazu i chyba w kazdej takiej konstrukcji taki objaw wystepuje (przynajmniej ja sie nie spotkałem zeby nie wystepował) Skoro piszesz ze wcześniej tego nie było to moze wystarczy zregenerować parownik gazu są do kupienia odpowiednie zestawy, Innym wyjściem jest założenie dodatkowego zaworu na dolocie gazu do kolektora ssącego...
robokop: ja w dieslu widziałem tylko popękaną głowicę między zaworami (vw 1.9TD) Strumien swiadomosci: z 1gen znam się od zawsze, więc ją umiem sobie ładnie wyregulować, a wypalenie zaworu zdarzyło mi się 2x w życiu, a samochodów miałem już z 50 (każdy w cenie 300-1500zł) Na sekwencjach się nie znam (tyle co umiem zregenerować parownik i wymyć wtryski),...
no to albo musisz wymienić filtr gazu albo zregenerować parownik moim zdaniem. Generalnie powinno się to bez problemu ustawić a jeżeli jest talk że nie trzyma ustawień albo regulacja mimo usilnych prób jest mało efektywna oznacza to najczęściej z tego co wiem zużycie membran parownika.
Regulacja może w takich wypadkach pomóc ale nie zawsze musi. Miałem kilka przypadków, że trzeba było zregenerować parownik i dopiero dało się usunąć usterkę. Jeżeli membramy w parowniku są już zbyt sztywne to zanim parownik zostanie porządnie rozgrzany mogą być problemy z przejściem benzyna-gaz a potem nierówna praca na gazie na biegu jałowym...
Witam. Posiadam Poloneza Caro 1.6 Gli z instalacją LPG Bedini. Przeglądając internet jak również z własnych doświadczeń wyciągnąłem wniosek że ta instalacja jest chyba jedną z gorszych. Chciałbym zregenerować parownik i mam pytanie czy to trudna operacja? Myślałem nad modernizacją instalacji. Mam nową butlę bo starej skończyła się homologacja. Co muszę...
witam , propnuję zregenerować reduktor gazu , czyli popularny parownik , zestawy regeneracyjne można kupić na allegro , wymiana nie jest trudna , ja osobiscie mam felijię 1,6 mpi , ale objawy miałem takie same , po dłuższym postoju trzeba było ją długo kręcić , zużycie gazu wzrosło o jakieś dwa litry , wymieniłem mębramę oraz uszczelki w reduktorze...
Jestem z Bytomia. Nie mam pojęcia jak zregenerować parownik. Trochę się boję, że jak coś sknocę to wybuchnie. Z drugiej strony w warsztacie za samą wymianę parownika (robocizna) 200zł zaśpiewali. + 150 za wymianę zbiornika (kończy się legaizacja) + 150 używany zbiornik i robi się 1/3 ceny Uniacza. :) Jeśli da się przynajmniej część bezpiecznie zrobić...
Problem z gaśnięciem podczas zmieny biegów lub wrzucaniu na luz jest spowodowany prawdopodobnie przez sztywną membranę w reduktorze, przynamniej tak mi się wydaje. Po prostu zdejmując nogę z gazu wytrwarza się podciśnienie, membrana powinna się odgiąc, i auto gaśnie. Nie hamuj silnikiem, tylko wrzucaj na luz, auto nie będzie gasnąć. W weekend zamierzam...
Nic mi się nie zapala, świece są już stare, ale w dobrym stanie (jeszcze dobrze nieprzepalone), kable ponoć jeszcze dobrze wyglądają. Co do ciśnienia to można je jakoś szybko sprawdzić? Nadmienię, że miałem wymieniamy silnik na taki o dużo mniejszym przebiegu (45 tyś. Cinquecento 900), poprzedni przejechał 170 tys. i prawdopodobnie przestawił mi się...
witam, membrana w parowniku starzeje sie pod wpływem czasu, zmian temperatury. Jeżeli jest sztywna to nie reaguje na zmiany podciśnienia w kolektorze ssącym i nie daje precyzyjnej mieszanki. Koszt zestawu naprawczego to około 90PLN, koszt regeneracji w warsztacie około 250PLN, a więc jeżeli nie potrafisz sam zregenerować parownika to w sumie lepiej...
Ta śruba to stożkowa iglica wkręcana w otwór, możesz ją wykręcić całkowicie (możliwe uszkodzenie uszczelniającego oringu ale to grosze są). Regulacja polega na zmianie wielkości szczeliny wokół stożka. Pewnie kanał jest zapchany i to powód braku reakcji. Polecam kupić zestaw naprawczy i dobry środek do czyszczenia nagarów i zregenerować parownik. Zanim...
Witam posiadam 2 parowniki Lovato 92 i tomasetto 140hp obydwa do regeneracji i nie wiem który zregenerować będą one założone do opla 2.0. czytałem tematy na elektrodzie ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi
Witam. Chcę zregenerować sobie parownik (membrany uszczelki itp.), ale mam wątpliwości, czy parownik który jest zamontowany w moim aucie (Opel astra 1,6) jest napewno firmy DT System Gas pomimo napisów znajdujących się na obudowie. Moja niepewność wzięła się po tym jak zacząłem szukać kompletów naprawczych w necie, i stwierdziłem (wizualnie) że parowniki...
Sam na pewno nie będę regenerował parownika bo nie mam nawet jak sprawdzić szczelności, a z gazem nie ma żartów, mieszanka wybuchowa. Natomiast jak pisałem wyżej mam Landi i tu są schody. Dobra firma za regenerację Landi życzy sobie 200-250zł, a w innej firmie mam parownik Lovatto zregenerowany za 170zł z wymianą. Natomiast nie chcą mi zregenerować...
Witam! Postanowiłem zregenerować reduktor. Jako, że w warsztacie powiedzieli mi 150 zł, to sam kupiłem zestaw naprawczy i wziąłem się do roboty. Skręciłem, wszystko ładnie, pięknie. Przy demontażu wyleciało mi troche płynu z układu chłodzienia. I tu jest moje pytanie, jak odpowietrzyć ten parownik (tomasetto at)?? (laguna'94 2.0) czy robi się to na...
ja nienapisałem nowy ja napisałem większy a można kupic używany za grosze i zregenerować lub dogadać sie z gazownikiem na podmiane z małą dopłatą jeśli się ma firmowy parownik nawet chętnie podmieniają ale rozumiem jak jest możliwość eksperymentowania to popieram tylko z głową należy to robić zeby to co przeleci przez rozwiercone dziurki zdążyło odparować...
Ja bym żądał tylko wymiany elektrozaworu, a jeśli parownik klęknoł to zawsze mozna go zregenerować (wymienić membranę, uszczelki i jest jak nowy), domagaj się zwrotu kasy, bo jak czytam z opisu to tylko elektro zawó się p[opsuł a nie parownik.
a co do tego starego praownika ja sie spytałem gazownika bo mówił ze mi padł parownik a ja do niego że można zregenerować go a on do mnie przestań zabawy przy tym a nie posłuży ci tak długo jak nowy parownik i że bez sensu robić regeneracje
Jak jest walnięta sonda to ją wymień. A parownik jaki ma przebieg? może trzeba go zregenerować albo wymienić. Napisz jaka marka gazu.
witam z wlasnego doswiadczenia odradzam regeneracje parownika gdyz jakis czas temu takze w poldku zrobilem taki manewr i co sie okazalo mianowicie samochodzik zaczal wiecej palic i to duzo niekiedy nie chcial odpalic wkoncu doszlo do tego ze zostal kupiony nowy parownik po wymianie problemy ustaly i samochod wkoncu mniej palil
filtry w nowej instalacji po 1000km już wymaga wymiany a później faza ciekła co 10kkm bo na 100% będzie tam aż brązowo od osadów. filtr fazy lotnej też wymieniaj co 10kkm a jeśli się nadarzy okazja to oba nieco częściej. koszt filtrów to max 30pln pewnie a dużo problemów zaoszczędzi Tobie. ja mam najtańsza inst sekwencyjną która bez awarii już 120kkm...
Witam wszystkich.Kolego imtheone86 jak to nowy silnik?To aż tak poważ na usterka że trzeba silnik zmieniać?A ja mam pytanie takie co się opłaca wymienić parownik czy zregenerować go?No regeneracji to sam się nie podejme no bo wtedy tylko płace za membrany 60 zł a reszte sam robie i tak u gazownika to trzeba 100 zł zapłacić za regeneracje ale nie wiem...
Witam serdecznie. Może ktoś będzie w stanie mi pomoc. Mam renault clio 2 1,2 60 KM. Od pewnego czasu mam problem z gazem to znaczy gaśnie na niskich obrotach, a na wyższych obrotach chodzi nie równo. jest to stara instalacja holenderska elpigaz założona w 2004 roku. Mi wskazuje to na parownik (ponoć ze ten parownik ma w sobie przepływomierz czy coś...
na początek rozepnij gaz całkowicie, i zobacz czy na samej PB lata bez problemu jak tak to musisz sprawdzić parownik czy nie puszcza już gazu w układ i jak tak, to zregenerować
Jeżeli parownik ma 70-100kkm to raczej polecam wymianę na nowy. Nie kosztuje to majątku a masz problem z głowy na kolejne 100kkm. Można zregenerować ale istnieje obawa ze nie będzie działał prawidłowo po regeneracji lub będą kłopoty z regulacją. Moja opinia jest taka że parownik wymienia się na tyle rzadko że nie warto oszczędzać mając na uwadze swój...
mkos1 znaczy się parownik jest do d... i nic sie z tym nieda zrobić czy może jakoś go zregenerować sie da niewiem może wymienić membrane albo coś ??
U mnie śmierdziało gazem z powodu uszkodzonego w jakiś dziwny sposób reduktora. Po wymianie przestało. Ale każda historia może być inna. 8 letni reduktor, to już najlepiej wymienić lub zregenerować bo wszystko może mu dolegać.. Chyba wiadomo co dzieje się z gumą od starości, do tego temperatura.
chociaż minęło już trochę czasu ale temat myślę że wciąż będzie aktualny,ja sobie poradziłem z tą usterką -otóż na gazie zrobiłem ponad 90 tys km bez żadnej usterki ze strony instalacji gazowej i tu w zasadzie można było się doszukać usterki bo gdybym wiedział wcześniej to nie było by tematu , a tak mój brak doświadczenia i ignorancja fachowców których...
Być może trzba by zregenerować Reduktor-parownik. Manuale i doświadczenie mówi że co 60tys. km. trzeba to zrobić. Jeśli nie znasz sie dobrze na LPG to jednak polecałbym dobrego gazownika z kompem. Powodzenia
Witam wszystkich posiadaczy parownika BRC Tecno 100kw Przesyłam instrukcję mojego autorstwa jak go zregenerować i znów jeździć przez tysiące kilometrów....
Kolego manio , wymagasz od faceta nie wiadomo czego , a tymczasem on nawet interfejsu nie posiada. Dajesz link gadżetów , a ciekaw jestem jaki tam zasilacz jest - nie wygląda na 500 mA , a moim zdaniem dobrze byłoby jakby było chociaż 2 A . Ciekaw jestem czym Ty kalibrujesz Valteki 30 . Inni koledzy piszą , że kwasoodporne gumki im puchną - ciekaw jestem...
Witam robiłem parownik tzn zmieniałem membrany zestawem naprawczym i teraz jest ok auto nie gaśnie z rana i ładnie chodzi poza tym ze czasem zgaśnie jak hamuje czy podczas jazdy ale rozumiem ze wymaga regulacji.Dziś przejechałem 110km po mieście spokojnie i spalanie wyszli ok.14litrow.Czy by jechać na regulacje muszę przejechać min. 300km tak jak w...
Trzeba zregenerować parownik, bo nie trzyma stabilnego ciśnienia.
Zregenerowałem parownik/wtryski. Mapa lpg była wywalona w kosmos do góry , już ją skasowałem dużo to nie zmieniło.
zregeneruj parownik, mialem tez taki przypadek tylko w innym aucie
Zregeneruj parownik lub wymień na nowy. Jeżeli śruba na parowniku jest wkręcona na maksa to znaczy że zalewa go gazem - twarde membrany. Możesz sprawdzić to przy pomocy zwykłego miernika i zobaczyć co pokaże Ci sonda lambda - najprawdopodobniej stoi na bogatej mieszance. Pozdrawiam
Problem rozwiązany!!! Dla wiadomości innych podaję, że zregenerowałem parownik od gazu (membrany i zaworki, nie były aż tak zużyte ale jednak), auto jak nowe a koszt 70zł za orginalne. Pozdrawiam
Czyli gumy w parowniku do wymiany. Jak zregenerujesz parownik i wyregulujesz instalację powinno być dobrze. Nie ma wiecznych rzeczy.
dobry gazownik nie bedzie mial problemu, prawdopodobnie trzeba bedzie zregenerowac parownik, wydatek nie tak wielki a oszczednosci gazu znaczne, pozdrawiam
Proponowałbym zregenerować parownik, membrany mogą być zbyt rozciągnięte, zestaw regeneracyjny kosztuje około 100-120 zł, a oprócz tego wymienić filtr powietrza i wtedy dopiero dobrze wyregulować mieszankę.
Jakieś 1000 km temu, kiedy zaczęły mi się kłopoty z gazem. Jedną z pierwszych rzeczy było zregenerowanie parownika.
Witam, posiadam Audi a4 b5 1.8 ADR 125km z instalacją gazową, lecz instalacja gazowa nie działa poprawnie. Podczas przyspieszania na LPG przy około 1,5k obrotów przerzuca na benzynę, pika, tak jakby nie było gazu (pełny zbiornik). Został zregenerowany parownik. Wtryski Valtek Parownik zavoli zeta n centralka 4gas
Serwis gazu był robiony miesiąc temu, zregenerowano parownik, instalacja została wyregulowana. Przewody WN są nowe, świece również. Poruszanie gaźnikiem nie wpływa na pracę silnika.
Problem rozwiązany!!! Dla wiadomości innych podaję, że zregenerowałem parownik od gazu (membrany i zaworki, nie były aż tak zużyte ale jednak), auto jak nowe a koszt 70zł za orginalne. Pozdrawiam
Zregenerowałeś parownik nie mając pojęcia o tym co robisz i efekty są. To że odpala dobrze z wciśniętym pedałem gazu świadczy o tym, że ilość gazu jest za duża. Wizyta u gazownika nieunikniona. Parownik najprawdopodobniej do wymiany.
No to wszystko jasne.. trzeba zregenerowac parownik bo jest w nim pełno syfu i membrany ktore sa w środku zrobiły się sztywne i dlatego dużo pali i głupieją wolne obroty ;) na nowych parownikach lovato mozna przejechac tylko 100.000 km a poźniej regeneracja.. zestaw naprawczy do parowników lovato to koszt 70zl + mechanik który go zregeneruje, chyba...
zregenerowałem parownik (tomasetto alaska at-09) To tak jakby prać pampersy. Przecież cena nowego nie jest warta tej roboty. Po za tym po co w ogóle te zgadywanki? Przejedziesz się z komputerem i wszystko wiadomo.
zregenerować turbina zregenerować altusy zregenerować silniczek
bc558 zamiennik apple reset bateria zablokowany młynek krups
hydraulika siłowa hydraulika siłowa
Skoda Octavia 1U/Tour – opadająca szyba, pęknięte ślizgi podnośnika, naprawa i przyczyny Dekoder nie włącza się - przyczyny i rozwiązania