Nie jest konieczny reset sterownika w tej marce. Zrób testy czy silnik pracuje poza pralką: https://youtu.be/GIrFSaXy1Kc?si=tCjywj_5... https://youtu.be/2cf-mAgYc6A?si=7ddFQyum...
Ewentualnie na dłużej z gniazdka. Nic wiecej nie ma.
Problem rozwiązano. Nowy moduł...
Powinieneś jak wspomniał rj1307 ustawić właściwą wysokość talerzyka na spindle motor (chyba że już to zrobiłeś). Często w tych modelach padały też elektrolity w zasilaczu (strona wtórna), czego objawem jest też słaby odczyt płyt. Na samym końcu dopiero laser. Z błędam zapisanymi w pamięci nie miałem jeszcze żadnych przypadłości.
Pralka z panelem dotykowym .Wyłączyć pralkę wtyczką z prądu,przekręcić pokrętło ną sam dół (godzina 6,płukanie) dotknąć i trzymać przycisk wirowanie,drugą ręką włożyć wtyczkę do gniazda sieciowego,przekręcić pokrętło na wirowanie i pralka ożywa.
Problemem jest zmieniona mapa wtrysku benzyny przez sterownik ECU. Aby się upewnić należy zakręcić butlę LPG, zresetować ECU silnik (odłączyć klemę na 12h) i pojeździć na SAMEJ benzynie. Jeśli problem ustanie to należy walczyć z LPG.
zapłaciłem 70 zł wykasowali mi ale po 2 miesiacach mi sie znowu zaswieciła :( gosciu mówił że to wina przepływomierza tylko troche chciał za niego 1000 zł :(:( chodzi mi czy można jakoś naprawic ten przepływomierz bo teraz normalnie działa chodzi mam moc raz na miesiąc nie ma mocy ale jak wyłacze i zapale jeszcze raz jest ok czy mozna samemu wykasować...
Ale to jest peugeot i nie ma tam cewki ołówkowej, problem leży gdzie indziej.
Opis jest, do tego chcesz pomocy a jeszcze za pomoc punkty pobierasz.
Nie nie możliwe sterownik bedzie widział jego bład ale nie zresetuje go .
zrzucenie klem powinno zresetowac chyba ze usterka jest aktywna to kontrolka bedzie palic nadal
Jednak uszkodzony silnik Moduł sterujący po wykryciu "zamienionego uszkodzonego" silnika całkowicie się wyłączył - trzeba go było zresetować całkowitym wyłączeniem. Silniki mają podłączenie napięcia stałego 320V i sterowanie sygnałem niskonapięciowym.
To ciśnienie na cylindrach nie jest jakieś podejrzanie niskie?
sprawdz szczotki w silniku
Sprawdź szczotki , bo 15 lat pracy to musiały się skończyć i jeśli wymienisz to musisz zresetować bląd , Bosch tak ma .
mam pytanie w jaki sposob mam zrobic ten reset i czy po zresetowaniu silnik mi odpali bez problemu
Schemat podany przez kolegę Jarik jest poprawny elektrycznie, ale nie do przyjęcia ze względów bezpieczeństwa! A mianowicie przy załączonym silniku (uruchomiony przyciskiem Start) wyłączenie odłącznikiem nie spowoduje "zresetowania" stycznika (będzie on podawał cały czas zasilanie na silnik), co może wywołać niekontrolowane załączenie silnika poprzez...
Nie można jej zresetować, jest to prosty układ podnoszenia szyby . Jedyne co to musisz zlokalizować usterkę : wadliwy przycisk , uszkodzony silnik , wiązka na zgięciu w drzwiach
Przede wszystkim sprawdź stan szczotek w silniku.
czy jest taka możliwość a jeśli jest jak zresetować elektronike sterującą silnikiem, odwiedziłem kilku mechaników i każdy mówił że trzeba zresetować układ zapłonowy aby zaczła normalnie chodzić. a przyczyna jest taka iż silnik zaczoł buczeć na wciśniętym pedale gazu i połyka 15 litrów na 100
Pomocy, bo nie mam pojęcia co robie nie tak. Wpadłem na pomysł, że przełożę na razie silnik z innego okna. Wyłączyłem na chwilę napięcie i silnik z innego okna zaczął się zachowywać tak jak ten pierwszy. Wykonuje tylko krótkie ruch w górę. Nie da się zresetować i zaprogramiwać na nowo? Co robię nie tak. Czy jest jakiś tryb serwisowy żeby tą roletę zresetować?
A może wystarczy zresetować sterownik silnika ?
po kilku zapaleniach silnika przestanie świecić oile wszystko jest OK
Witam mam silniczek krokowy ktory zaczal wariowac zamiast wykonywac okreslony ruch kreci sie kilka obrotow i staje moze ktis wie jak go zresetowac? Pozdrawiam
Silnik masz uszkodzony.
Witam. Najczęściej procedura jest taka: wciskasz przycisk kasowania kilometrów (i trzymasz), włączasz zapłon kluczykiem i czekasz aż skasuje się komunikat następnie wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. Gotowe. Ps. Mógłbyś napisać coś więcej o samochodzie np. rok, silnik itp.
Tak, po podłączeniu silnika od wysuwania napięcie znika do 0 V. Pojawia się ponownie po "zresetowaniu" pod warunkiem, że silnik nie jest podłączony pod wyjście.
Jeśli będziesz miał SC swojego auta to zrobisz. Ale najpierw musisz wsadzić nowy sterownik do auta, zalogować się pinem który dostałeś. Wyczyścić go czyli zresetować funkcją. Następnie w sterowniku silnika zapodać twój WIN następnie immobilizer/ funkcje specjalne / ECM sterownik silnika zainstalowany już na SC pojazdu.
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
W zbiorniku jest paliwo, pisząc że po włączeniu kluczyka słychać pompę miałem na myśli to, że słychać ją tylko w momencie właczenia zapłonu , z chwila włączenia rozrusznika pompa już nie podaje paliwa. Świece zapłonowe są suche , czyste.Gdy zresetowałem silnik to peugeot zapalił, niestety to udało się tylko dwa razy. Po nocy silnik nie chce więcej odpalić.
Odpinaj śmiało zresetuje się tylko zegar i ew pamięć szyb ... Z silnikiem i immobiliserem nic się nie stanie ..
Czy kolega mogł by jaśniej odpowiedziec? Jeśli chodzi o gaz to niestety BRC sequent 32. Nie mam programu by sprawdzić tylko czekram,a z powodu Putina nawet nie można załatwic bo ruskie udostępniają licencję czekram nie a przelewu nie ma jak wykonać. Jak zresetować o ile można sterownik silnika. Jezdziłem na benzynie ale jakiejś istotnej zmiany nie było....
Witam mam focusa mk3 1.6 16v sida walczyłem z wypadaniem zapłonu. Jak większość wymieniłem świece, przewody zapłonowe, cewkę, przepływomierz sprawdzone ciśnienie na cylindrach luzy zaworowe szczelność układu dolotowego wszystko ok. Korekty wtrysku różniły się 1i4 były inne niż 2i3. Czytałem o tym że sterowniki padają. Więc zrobiłem reset sterownika...
Witam. Jeśli silnik odłączony i komunikat nie da się "zresetować", to pozostaje wewnętrzna usterka systemu pomiarowego lub tranzystorów wyjściowych.
Jest jeszcze jedna interesująca mnie komenda ale nijak nie mogę jej użyć " setCurrentPosition " ma ona niby zresetować aktualną pozycję silnika niezależnie gdzie się znajduje w danym momencie i przydziela jej wartość "0", czyli tak jakby ustala nową pozycję startową od której na nowo można przesuwać silnik do nowej pozycji absolutnej. No ale niestety...
Cześć Szymon. E6 to -uaktywnione zabespieczenie przeciążenie silnika. Zresetować przekaźnik nadmiarowy zabezpieczający silnik (L1 i L2) lub zresetować alarm z klawiatury (L3). W przypadku L3, sprawdzić wykaz alarmów inwertera. Sprawdzić, czy silnik moŜe obracać się bez przeszkód oraz 3 fazy w przypadku zasilania 3fazowego.
Witam! Piszę egzamin zawodowy i nie jestem pewny co do pierwszej instrukcji. A mianowicie ma to tak działać: Naciskam przycisk i w związku z tym ma mi się uruchomić timer TON na 1 sekundę. Z kolei ten timer ma zresetować silnik na 1 sekundę. Po tym czasie silnik ma znowu działać. Mam problemy ze zrozumieniem zbocza opadającego i narastającego. Jak to...
Witam, polecam sprawdzić jeszcze: 1. czujnik temperatury powietrza wlotowego (montowany w rurze od filtra powietrza) - jeśli jest niesprawny komputer może dostawać błędny sygnał. 2. Czujnik położenia wału korbowego CPS - jeśli jest niesprawny komputer może dostawać błędny sygnał. 3. EGR (można nawet chwilowo zaślepić) - recyrkulacja spalin może powodować...
Dzień dobry. W tytułowej maszynie licznik pokazuje 162% zużycia silnika napędu papieru. Silnik zamówiony, jest w drodze. Ale jak skasować licznik? Czochrałem SM i przejrzałem możliwościSystem Maintenance. Nie znalazłem odpowiedniej funkcji, narzędzia. Czy mogę liczyć na wsparcie kolegów? Dziękuję, Pozdrawiam, natenczas, e2e4.
Witam, Poszukuję instrukcji jak zresetować pralkę po błędzie f57. Padł moduł sterowania silnika, mam nowy ale trzeba zresetować. Czy może ktoś podpowiedzieć jak to zrobić krok po kroku?
Falownik Telemecanique Altivar 11 HU18M2A Po włączeniu do zasilania wtswietla się rdY, silnik nie pracuje. W instrukcji jest napisane: Kiedy napęd jest włączony, przy ręcznym resecie, lub po rozkazie stop, silnik może być załączony tylko: jeśli komenda „wprzód" lub „wstecz" były zresetowane. Jeśli nie były resetowane napęd wyświetli „...
Chyba zresetowałeś sterownik silnika i trzeba dopisać kody wtryskiwaczy, kiedyś w Lagunie z tym silnikiem bawiłem się Clipem przez przypadek zrobiłem reset ecu i miałem identyczne objawy.
Witam! To nie jest błąd falownika Sprawdź czy wejścia logiczne są podłączone w odpowiedni sposób. Kiedy napęd jest włączony, przy ręcznym resecie, lub po rozkazie stop, silnik może być załączony tylko: jeśli komenda „wprzód" lub „wstecz" były zresetowane. Jeśli nie były resetowane napęd wyświetli „ rdY „ lub „nSt" i nie...
Czyli LPG odcina wtryskiwacze benzynowe i sondę lambda. Jeśli to nie jest sekwencja to odciąć LPG całkiem zresetować sterownik silnika (klema) i jeździć tylko na pb
1.8 RP to silnik Mono JEtronic, sprawdź jak działa sonda- możesz się wpiąć w przewód multimetrem i zobaczysz czy działa. Można jeszcze spróbować zresetować komputer, albo odepnij kostkę z ECU w komorze silnika przy szybie albo na kilkanaście minut odłącz akumulator. Sprawdź jeszcze czujnik temperatury dający sygnał do ECU, szukaj go na króćcu wody z...
Kod: 7990 Opis: Pełny zużyty toner Czujnik zużytego toneru wykrył, że zbiornik na zużyty toner w zespole bębna jest pełny Rozwiązanie: Zespół bębna Wyłącz i włącz wyłącznik zasilania. Wymień zespół bębna, jeśli nie jest naprawiany. Czujnik zużytego toneru Wymień czujnik zużytego toneru. PWB głównego/silnika Wymień PWB głównego/silnika.
sprawdź moduł sterujący silnikiem
Witam. Musisz zresetować sterownik silnika (zdejmując na jakiś czas zasilanie), a następnie zaprogramować wolne obroty. Pzdrawiam.
Po podłączeniu żarówki w miejsce silnika koszącego robót zaczął sygnalizować błąd silnika więc ponownie podłączyłem silnik. Robót zresetował się i od tamtej pory działa bez zarzutu
Skoro STAG to nie ma sensu jechać do ASO. Za podłączenie komputera wezmą według cennika, a z gazem STAGa nic nie ustawią. Mapy benzynowe komputera silnika można co najwyżej zresetować do fabrycznych. To każdy mechanik nawet z chińskim interfacem zrobi. Problem jest że komputer dostraja fabryczne mapy w czasie pracy silnika, i dostrajając je na gazie...
Sprawdzałeś wtryski?
To zależy jak zaślepiłeś EGR. Tłoczek musi swobodnie pracować. Jeżeli będzie opór to wyświetli Ci 1405. Oczywiście zaślepienie niesprawnego zaworu nic nie da. I tak będzie wyświetlał błąd. Piszę to z własnego doświadczenia. Dla świętego spokoju proponuję zresetować sterownik silnika i pojeździć trochę kilometrów na benzynie. Jeżeli objawy ustąpią szukał...
ściągałeś klemy żeby zresetować komputer??
U nas w zakładzie niezależnie czy jest to załączenie bezpiecznika oświetlenia w tablicy rozdzielczej, czy zresetowanie zabezpieczenia silnika 6kV w rozdzielni elektrycznej wykonuje wyłącznie elektryk dyżurny wg swoich instrukcji.
Powiem Ci, że samochód został odpalony u niego w warsztacie i nic takiego nie miało miejsca... :/ dopiero od 2 dni mi się tak zaczęło dziać.. Nadmienię tylko, że nie dzieje się tak na rozgrzanym silniku więc jak zajade do gazownika to już będzie po fakcie, bo nie pokażę mu o co mi chodzi. Dodano po 40 Znajomy doradził mi żebym wyjął klemy od akumulatora,...
A na których pinach ( są 4-ry ...) Pozdr.J. 2 piny to piny cz.t.s. dla ECU, a pozostałe 2 to piny są dla wskaźnika t.s. na desce rozdzielczej, czyli niejako 2 czujniki temperatury silnika w jednym. Rezystancje też się różnią i z tego, co pamiętam, to chyba dla ECU rezystancje są prawie 2 razy wyższe w tej samej temperaturze niż dla wskaźnika temp....
Te mechaniczne timery maja wewnątrz elektromagnes do resetu. Wstaw fotki zacisków do tych ,,zegarów". Działają one skoro oba timery dają się zresetować. Reset obu odbywa się przez pomocnicze styki styczników obsługujących silnik. Zlicza czas wyłącza silnik ,ale wskazówka nie wraca do pozycji wyjściowej. Prawdopodobnie styk NC stycznika II biegu nie...
Sprawdź luzy zaworowe i zresetuj eecu
Sprecyzuj o co ci chodzi i jaki to silnik. "Zresetować" kompuer można odłaczając na kilka minut klemę z akumulatora, ale czy o to Ci chodzi?
Witam, oddałem moduł cały do sprawdzenia i jest wszystko ok, a silnik nie kręci, może trzeba zresetować pralkę, nie mam pojęcia. Ta pralka wodę pobiera, wylewa, grzałka grzeje, a silnik stoi, cholera wie, co jest. Już założyłem inny silnik, który pasuje, i też to samo. Może gdzieś po drodze w kablach zanika napięcie. Jakieś pomysły dalsze?
Oszukaj procesor , zresetuj , zamień kierunki otwierania zworką ( przełącznik opóżnienia silnika M1 lub M2) , spróbuj zaprogramować i napisz co się dzieje. Jeśli to nie pomoże , to zwróć centralę do sprzedawcy.Przed zwrotem do sprzedawcy , upewnij się , że PRAWIDŁOWO ZRESETOWAŁEŚ CENTRALĘ . Bo w fazie poszukiwania położeń krańcowych , pracują równo...
:) Dzięki, za wszelkie sugestie. W piewszej kolejności spróbuję zresetować sterownik silnika. Potem sprawdzę również czujnik temperatury i jego połączenia. Tylko w którym miejscu w fordzie znajduje się czujnik temperatury :?: Co do sondy lambda - jak mozna sprawdzić, czy jest OK?
Ok dzięki kolego w wtorek zbiorę od nowa mapy benzyny i gazu. Przed tym odłączenie akumulator żeby zresetować komputer silnika i pojeździe na samej benzynie żeby zrobić nowe korekty dla sterownika silnika. Wtedy podeślę nowe mapki i zobaczymy co z tego wyjdzie dzięki Za pomoc
gdyby byl zle nastawiony pasek rozrzadu to silnik zupelnie inaczej by chodzil. Nie mialby mocy, i odglos pracy silnika bylby zupelnie inny. Ja obstawiam zjechana kopulke + kable + swiece. Zresetuj tez komputer (klema na 5 min i pozniej nagrzanie silnika na wolnych obrotach do wlaczernia wentylatora) Termostat wymieniaj wtedu jesli silnik nie łapie wlasciwej...
jeśli to ten układ który ja opisałem to silnik krokowy pełni dwojaką funkcje 1 reguluje wolne obroty 2 tłoczek silnika krokowego jest włącznikiem zestyku wolnych obrotów - służącym do informowania komputera zamknietej przepustnicy (realizacja hamowania silnikiem i regulacji biegu jałowego)
Odkurzacz wysłany do serwisu,wymieniono sterownik na nowszy , działa, może następne 15 lat bo wymieniono także łożyska w silniku.
Może najpierw spróbuj odpiąć całkowicie akumulator na ok 15 minut by zresetował się komputer i następnie podłącz akumulator, uruchom silnik i pozwól by komputer sam się ustawił ok 5 minut dla pewności. Najważniejsze to nie dodawać gazu bo zapamięta ustawienia i może szwankować.
To którch płyt nie czyta: DVD czy wszystkich? A co silnikami - jaki opór? Taśma podstawiona? Nie wierz w te głupoty o resetowaniu bufora błędów.
W moim Fordzie Focus Cmax 2004 1.8 był przypadek przerzucania z LPG na Pb, błąd ciśnienia gazu. Instalacha STAG-200, parownik Shark 1200. Wymienione mam wtryskiwacze (Valtek), mapsensor SP-01 i wyczyszczony elektrozawór przy parowniku. Kłopot był nadal. W AC Gas Synchro raz ciśnienie wskazywało 0.5bara, później 1.88 i 1.3, obroty silnika 300 mimo, że...
A gdzie masz ten moduł? W silniku czy luzem?
Zmywarka Whirlpool ADG 630 nie domywa naczyń. Był Pan serwisant i stwierdził, że pobiera za mało wody i zresetował hmmmm... kondensator na silniku? Podobno naleciało więcej wody i było git. Niestety po drugim zmywaniu znowu jest mało wody. Jak doleję 1 litr wody, to jest ok i zmywa dobrze. Co radzicie, co mogę z nią zrobić? Propozycje naprawy.
Witam temat stary jednak jestem ciekaw jak się udało go zakończyć . Ja po wymianie samego zaworu SCV w Almerze Tino 2.2 dci zresetowałem ustawienia ECU (sterownika silnika) poprzez BOSCH KTS 200 (wymiana pompy wysokiego ciśnienia a tak na prawdę wymieniłem sam zawór) i samochód przestał zachowywać się identycznie jak opisany przez Ciebie przypadek....
Przede wszystkim sprawdź napięcie w instalacji przy pracującym silniku, bo jak masz uwalony regulator w alternatorze (a to częsty skutek odłączenia akumulatora przy pracującym silniku), to możesz jeszcze dalszych szkód narobić.
Możesz spróbować jeszcze dwóch rzeczy. Odłączyć aku, żeby zresetować sterownik silnika, może z jakiegoś powodu rozjeżdżają mu się mapy wtrysku. Spróbuj odłączyć przepływomierz co się będzie działo. Spotkałem się już, że z powodu temperatury potrafił wariować. Może warto sprawdzić odczyty czujnika temperatury w dolocie, od niego też w dużej mierze zależy...
Zresetuj klemami
Kabel poprawnie podłączony do ESC i karty. Spróbuj zresetować ustawienia ESC odłącz silnik serwo. Ewentualnie bindowanie odbiornika i aparatury.
Co do impulsu przy wyłączaniu silnika — potrafi on zresetować elektronikę i mikrokontroler znajdujące się w pobliżu. Ja bym użył kondensatora 100 nF podłączonego bezpośrednio do zacisków silnika, choć bardziej zgodne ze sztuką byłoby podłączenie dwójnika RC. W różnych urządzeniach spotyka się kondensatory przeciwzakłóceniowe podłączone pomiędzy biegunem...
Proponuje tradycyjnie- wymienić świece zapłonowe,kopułkę,palec.Przewody zapłonowe zabierz do domu i wysusz na grzejniku-tylko oznacz sobie kable!!! Dopiero potem pomyślimy o pompie w zbiorniku paliwa,oraz o czujniku temperatury,odpowiedzialnym za załączanie się "ssania"(wzbogacania mieszanki dla zimnego silnika). Po nagrzaniu chodzi dobrze? Też myślałem...
A mi to pachnie uszkodzeniem inwertera silnika na module.
Przeczysciłem silnik krokowy i zresetowałem komputer i pomogło :D ...dzieki Albercik za rade ;)
Wyciągnięcie kluczyka powoduje zresetowanie ECU po wejściu pracy silnika w tryb awaryjny. Musimy skupić się na tym jaki błąd zapisuje się w momencie wejścia auta w tryb awaryjny. Podaj konkretnie numery błędów zczytanych - najlepiej za pomocą VCDS.
Emulacja sondy lambda, być może silnik chodzi w trybie awaryjnym. Trzeba zresetować sterownik i uruchomić silnik na benzynie, jeśli będzie pracował dobrze to na 100% emulacja. Sterowniki fenix tak się właśnie zachowują.
Po zagrzaniu silnika wyskakuje błąd: Brak iskry cewka 2 i 6-tym cyl. Po zresetowaniu podobna sytuacja. Po zagrzaniu silnika błąd pokazuje się ,ale są to inne cylindry np.1 i 3-ci. Po wymianie cewki, po zagrzaniu silnika, podobna sytuacja.
Udało się. Zadzwoniłem do serwisu i kazano mi wybrać funkcję reset. Po zresetowaniu coś zaiskrzyło i silnik ruszył. Zamontowałem go ponownie na swoje miejsce i Wykonałem auto regulację. działa choć brzęczy trochę inaczej niż zawsze :)
Problem rozpracowałem a był po stronie płynu chłodzącego silnik W zbiorniczku wyrównawczym było go za mało dolałem około 300ml zresetowałem komputer i silnik ruszył z kopyta. Za pomoc wszystkim dzięki....
Programator już raczej się zresetował i to skutecznie. Pro forma pomiary silnika i grzałki. Dalej wyjęcie modułu i sprawdzenie, czy nie jest po zwarciu. Jeśłi nie to typował bym rozsypanie się wsadu oprogramowania.
teoretycznie sie nie reguluje zresetuj sterownik
nie wyobrażam sobie jak można wyjąć silnik nie odłączając akumulatora komputer sam się zresetuje i dobrze.
Czy nikt nie ma pojęcia o tym ?? Czy poprostu niechce powiedzieć ? Aby zresetować sterownik trzeba wejść w silnik i podać stary pin i zresetować ? czy wejść w immobiliser i tam podać stary pin i zresetować ecu ?
Pralka Beko WMB-81244XRC z silnikiem inwerterowym Askollmotor M500. Jeszcze w trakcie gwarancji wymieniany przez serwis silnik - objawy: brak jakiejkolwiek pracy silnika, błąd F13 oraz 0417. Obecnie pralka po gwarancji, objawy identyczne jak opisane wyżej. Podstawiony nowy silnik - bez zmian. Czy przed albo po wymianie silnika należy zresetować/skasować...
Panowie (z wyjątkiem autoasa - do ciebie brak mi słów) Jest przyczyna zaświecenia lampki - to błąd katalizatora. Tak się składa, że auto bierze dużo oleju i pewnie go "zakopciło". No cóż grubsza sprawa pewnie będzie z tym silnikiem.
Z tego co znalazłem w sieci jest to problem z silnikiem. Nie ma na programatorze przycisku reset?
Jaki to silnik (dokładnie np pierwsze 3 litery). Podejrzewam sondę lambda. A jak objawy na benzynie? Jeśli nie ona to możesz przeczyścić przepustnice i zresetować komputer silnika (wył. akumulator na 2 h, potem włącz silnik i nie dotykaj pedału gazu momentu wł. się wentylatora silnika (kalibracja położenia przepustnicy) z 50 km przejedz na benzynie...
Teraz odpiąłem klemę, żeby zresetować komputer ( nie wiem czy to był dobry pomysł) jak ostygnie to go odpalę może się ustawi silnik krokowy. Wróci do fabrycznych korekt, potem sobie ustawi.
Jeżeli nie masz zainstalowanego emulatora OBD to właśnie taki należy zamontować. Silnik głupieje bo dostaje sprzeczne informacje - pracuje ale nie jest podawane paliwo - stąd jest CHECK ENGINE. Jeżeli jazda na Pb jest nieprawidłowa to odłącz akumulator. Komputer silnika zresetuje się do ustawień fabrycznych.
Nie ma czegoś takiego jak resetowanie stycznika zresetować można przekaźnik termiczny zabezpiecza on silnik Sorki, chodziło mi o ten wyłącznik termiczny Ponieważ elektryk mi mówił że jak zresetuje ten wyłącznik termiczny to powinno wszystko działać i silnik kręcić się w dobre strony
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, zakodowałem tak jak pokazuje program czyli 1 cylinder jest od skrzyni biegów. Po zakodowaniu zresetowałem adaptacje korekcyjna wtrysków po tym silnik zaczął klekotał jak stary diesel rozumiem ze muszę zrobić teraz adaptacje na 3 i 4 biegu ?
Podejrzewam, że chodzi o tętnienia prądu - im mniejsza impedancja, tym większe tętnienia prądu i wytrzymałość elektrolitycznych kondensatorów na tętnienia prądu lub o prąd maksymalny tranzystorów. Czy może być jeszcze jakiś powód tego typu ograniczeń? Właśnie o to chodzi. Innych ograniczeń raczej nie ma. No może jeszcze takie żeby nie robić zwarcia...
Uszkodzony silnik lub elektronika
odwieczny problem z SCR. Zrzuc kleme, pozniej zresetuj w desce, w silniku i jazda probna. pojezdzij raczej ostro, a jak trzeba to wypal.
zresetować silnik honda zresetować webasto pioneer zresetować
poziom płyn hamulcowy irf840 irf740 kuchenka zawór palnika
radio nissan qashqai radio nissan qashqai
Gasik RC do transformatora 150W 230V na przełącznik obrotowy Wyciek oleju w BMW X5 E53 4.9is - przyczyny i rozwiązania