REKLAMA
REKLAMA

zrobić kabel softu

Znaleziono około 2617 wyników dla: zrobić kabel softu
  • Philips 42PFL7862D/10 potrzebny soft z rozszerzeniem .bin nie .upg

    Tv naprawiony, po niedzieli opiszę dokładnie z logami z UARTa co jak zrobiłem i osiągnołem sukces. Jest o czym pisać, trzy nieprzespane noce, sporo godzin w google i wiedza z firmy w której pracuję zaowocowały. Na marginesie, kolegę Arturb77 nadal proszę o sofcik, na pewno się przyda. Prócz w\w kolegi nikt mi tutaj nie pomógł, jasno napisałem czego...

    TV LCD OLED Plazma Serwis   09 Maj 2011 20:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 9441
  • PROTEK 7000 FTA. Jaka to wersja? Opis wgrywania softu.

    Witam Mam nowy tuner protek 7000 fta i problem z rozpoznaniem jaka to jest wersja V1 czy V2 Jeśli ktoś już wgrywał soft do takiego tunka to prosiłbym o dokładny opis jak to zrobić. Kabel mam taki jak trzeba.

    SAT Serwis   09 Maj 2005 23:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1899
  • REKLAMA
  • LG G7050 jaki soft z polskim językiem?

    Chciałbym zapytać sie, skąd wziąć soft do tego telefonu, chciałbym wgrać polski język. Jakim programem? Wspomnianym na forum Vygis'em da się to zrobić? I kabelek... na allegro jest taki ale nie jestem pewien czy odpowiedni. Do tej pory flashowałem tylko starsze nokie i siemensy... Zna ktos odpowiedzi na moje pytania?

    Smartfony Serwis   11 Sty 2006 23:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 861
  • C62 martwy jak flashować? Tym kabelkiem co C60? Jakie programy potrzebuję?

    Ten model siemensa jest specyficzny dlatego że jest to produkt Sony Ericssona dla Siemensa, wiec odnosnie tego telefonu panuja zupełnie inne zasady niz w innych modelach. Do c62 potrzebny jest specjalny kabel do którego trzeba podłączyć napiecie 12V. Mozesz zrobic go sam lub kupic w jakims internetowym sklepie za 30-40pln. Jezeli chcesz sam zrobić kabel...

    Smartfony Serwis   03 Kwi 2006 11:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1545
  • Kabel do komunikacji nokii 3310 z PC da się zrobić samemu?

    Witam. Otóż przydał by mi się taki kabel i interesuje mnie to czy w domowych warunkach można taki go zrobić. Kabel ma słuzyć jedynie do wymiany danych a nie wgrywaniu softu.

    Smartfony Początkujący   05 Sie 2010 21:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7601
  • REKLAMA
  • Soft do motki C 350 prosze o pomoc

    Mam taki problem bo poszukuje softa do mojej motki c 350. Jak by ktoś mógł powiedzieć gdzie moge go znależć i jakim programem go wgrać i troszeczke opisać jak to zrobić to bym był nie zmiernie wdzięczny. Moj kontakt gg 4377122 lub e - mail dyzio-86(at)tlen.pl Z góry thx Masz jakiegoś baxa do tego czy tylko kabelek. Soft z polakiem to C350AS_G_09.08.BDR...

    Smartfony Serwis   13 Sty 2005 10:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 720
  • REKLAMA
  • Siemens CF62 zmiana softu.

    Witam. Chciałbym zmienić sobie sofcik w telefonie, jednak nie wiem czy da radę to zrobić przez zwykły kabel za 5zł z Allegro. Proszę wszystkich o swoje opinie i z góry dziękuje.

    Smartfony Serwis   19 Maj 2006 19:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 755
  • E398 zmiana softa. Czy ten sposób jest bezpieczny? Kabel.

    Witam! Chce zmienić soft w swojej e398.Czy opis zmiany softa na tej stronie jest bezpieczny czy są lepsze sposoby?Da rade zrobić to tym kablem ?

    Smartfony Serwis   20 Mar 2007 21:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1064
  • Wszystko z DSX 6010 wykasowane. Wgranie softu.

    Aby coś zrobić potrzebujesz kabel pod port RS232 i taki port musisz miec w swoim kompie i od tego trzeba zaczac. Jesli posiadasz tylko usb musisz zakupic sobie przejsciowke z usb na RS232. Sa na allegro ale nie te za niska cene bo nie dadza rady te drozsze beda dobre . a pozniej wejdz tu .

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   01 Cze 2008 17:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1343
  • DICE_VOLVO - Brak softu firmware

    Witam. Trafiłem do tego szanownego forum z nadzieją, że znajdę tu kogoś kto będzie mi mógł pomóc. Sprawa polega na tym, że kupiłem interfejs DICE-VOLVO u Chińczyka i wszystko byłoby fajnie gdyby nie fakt, że kabel jest bez softu. Nie wiem jak i kiedy się wykrzaczył ale go nie ma. Komputer widzi interfejs, przypisuje mu nazwę itd. jednak nie widzi żadnego...

    Początkujący Naprawy   29 Kwi 2014 22:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 801
  • PROTEK 7000 FTA. Czy można coś z nim zrobić poprzez złącze RS-232?

    Cześć tez mam taki tuner ale jeszcze nie zrobiłem kabla więc nie prubowałem tego softu.Podobno chadzi pols*t z au a to chyba wystarczy.

    SAT Serwis   21 Mar 2005 20:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3172
  • schemat kabla od wgrywania softu do noki 3650

    chyba odpowiadacie na ten watek wogole nie czytajac do czego ma byc ten kabel....jak napisal "myszczopyszczek" (lol ;) ) kabel ma byc do wgrywania sotu i porogramowania a wiec wydaje sie sprawa jasna , po co wiec te maile Nie ma kabla ktorym wgrasz oprogramowanie do tego modelu, zaden Fbus/Mbus a wiec transmisja na TTL Ci nie pomoze..tym bardziej pomysl...

    Smartfony Serwis   09 Lip 2006 15:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1860
  • Jak zrobić backup w K700i

    Transmisja danych odbywa sie na innych pinach kabla niz transmisja softu.

    Smartfony Serwis   06 Sty 2007 13:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 874
  • Problem z siemensem cl75 - problem softu czy uszkodzenia??

    Ciężko coś zrobić bez narzędzi serwisowych więc lepiej załatw narzędzia jeśli chcesz sam coś zrobić i jakiś kabel.

    Smartfony Serwis   20 Maj 2007 08:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 975
  • REKLAMA
  • Samsung sgh-j600e zmiana softu

    Witam.Chcę zmienić soft w telefonie Samsung sgh-j600e.Jaki potrzeba program i jak to zrobić.Czy da się to zrobić za pomocą kabla. Proszę o odpowiedz.Pozd

    Smartfony Serwis   30 Wrz 2008 18:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4295
  • Uwalony soft IPHONE 2g. Samoczynnie włącza się i zawiesza się na logo apple.

    ok udało się zrobić tak że chwilę po pojawieniu logo apple obraz zrobił się czarny(więc chyba dobrze:) A da się go jakoś z tego stanu wybudzić?? Bo odpiąłem kabel, próbowałem na wyłączniku ale zero reakcji(czy to dobrze??) Udało mi się wejść do recovery(chyba). Pojawia się na ekranie nutka oraz kabel. Czy z tego poziomu można zrobić softa??(jak??)

    Smartfony Początkujący   30 Lis 2011 16:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2761
  • Kabel RS232-usb - Kabel rs232 potrzebny do tunera sat na usb do Laptopa

    Kolego a masz zamiar raz dziennie coś zmieniać? Możesz podać co to zmieni w dekoderach. Nie raz dziennie nie ale miałem taki przypadek już że wgrywając soft oryginalny po prostu tuner padł a w pobliżu nie mam kogoś kto posiada taki kabel lub u mi takie coś zrobić dlatego wolę kupić kabel wydać raz pieniądze mieć własny kabel i mieć pewność że gdyby...

    SAT Szukam   10 Sty 2016 18:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5820
  • Fiat Cinquecento .. jakiś kabel plus soft ??

    Hejka Ma ktoś moze schemacik kabelka komputer PC --> Kompouter w autku do Fiata CC ?? :) no i oczywiście sofcik :> ... bo jestem ciekaw co ten system potrafi ( a właściwie sam bym sobie zdiagnozował mego bolida .. bo ewidentnie mu coś dolega ) .. a nie kupie przecież egzaminera FIATowego. Wiem móglbym pójść na diagnostyke ( 80 zł ) ... ale jaki bede...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Paź 2003 20:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2085
  • Problem z kablem do samsunga c100

    Witam Golo, próbowałeś zbudować kabelek wg tego schematu ? Prościej będzie zrobić kabel taki jak ten: Działa 100 %. Zrobiłem już kilka takich dla siebie i znajomych. Można zdejmować smoki, flashować wgrywać aplikacje JAVA (także gry) - to ostatnie próbowałem z softem C100XEDA2 i nowym JAVA LOADEREM - chodzi spoko.

    Smartfony Serwis   09 Wrz 2004 00:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1455
  • Kabelek RS232 do Lucenta DSL 2.3 MB

    Witam Wszystkich, Mam dosyć typowy problem, odziedziczyłem po byłym adminie modem Lucenta DSL HS 2.3 MBS. Niedawno zaszła potrzeba zmian kongiguracyjnych no i jest problem, modem posiada hasełko. Wyczytałem że można podłączyć modem kablem RS232 do kompa i zrobić upgrade lub downgrade softu, wtedy hasło zostaje skasowane. Problem mój polega na tym iż...

    Sieci, Internet   28 Lis 2004 12:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1527
  • Fleszowanie nokii 6100 zwykłym kablem?

    kupiłem kabelek na allegro do nokii 6100 i wszystko pięknie działa wrzucam tapetki dzwonki itp. ale mam soft. ver 04.70 a chciałbym mieć 6x.xx nie pamiętam dokładnie albo wyzej czy moge zrobić to takim kabelkiem i potrzebował bym jakieś oprogramowanie do zrobienia tego przedsiębwzięcia. Pozdrawiam:D

    Smartfony Serwis   22 Lis 2005 10:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 627
  • Kupię s7 z cpu 214 lub 224+kabel+soft(po rozsądnej cenie)

    na allegro widziałem dwie jednostki 224 i jedną 226 do sprzedania co do kabelka to można sobie zrobić samemu radzę poszukać na elektodzie - schematy były umieszane, nie warto wydawać tyle kasy na jego zakup a co do softu to niestety jest dość drogi a wątpie żeby ktoś chciał sprzedac bo nie wiadomo kiedy może się przydać - ale oczywiście jak się dobrze...

    Automatyka Przemysłowa   24 Lis 2005 15:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1152
  • kabel serwisowy do samsung C100

    jedna jest zenera i interesuje mnie jaką powinna miec wartość- jak nikt nie odpisze to wstawie standard 5,1:-) Tego c100 jeszcze nie rozkręcałem ale z tego co mi wiadomo to fon początkowo sie wieszał a po potraktowaniu kodem który resetuje ustawienia przestał sie włączać- wiec myslę ze po softwarze pójdzie. Co do kabla to owszem boxy to ruszają ale...

    Smartfony Serwis   08 Lut 2006 23:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1525
  • 8210 przejściówka. Wgranie softu, sumy kontrolne. Czy trzeba kupić coś innego?

    to jest zwykla przejsciowka gdzie nie ma zadnego ukladu jedynie zwykle polaczenia bezposrednio z PS2 do COM jesli chcesz zeby wszystko chodzilo musi byc m/f bus byle jaki czy do noki 8210, 3310, 6210 jest to to samo tylko koncowka kabla sie rozni koncowke sobie odetniesz i bys musial pokombinowac ze zrobieniem tego kabelka na bardziej uniwersalny ewentualnie...

    Smartfony Serwis   18 Paź 2006 15:23 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1286
  • Jak zrobić kabel do Siemensa C75 z kabla DCT3?

    Witam czy moge zrobic sobie kabelek do siemensa z kabla ktory sluzy do noki dct3 (com) (robilem nim locki imei zasieg i takie rozne, zmienialem soft w starych siemensach)(taki uniwersal z gniazdem na mini jacka z końcówkami do telefonów) i czy moge sobie dorobic wtyczke do mojego siemensa i bedzie ten kabel dzialal z telefonem? i jesli tak to czy moge...

    Smartfony Serwis   08 Lut 2007 18:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1648
  • Nowy soft Motorola V980 - problem.

    Witam. Chciałbym wgrać nowy soft do motorola V980. Nigdy nie wgrywałem softu do telefonu więc nie wiem jak to zrobić. Mam kabel,(dane telefonu) wersja flexu : USV980VFDEPREPR26002 , wersja oprogramowania : R26_U_83.28.38.04.01P , wersja S/W DSP : 405F0002 . Jaką wersję mogę wgrać żeby wszystko chulało dobrze. Jakich programów do takiej operacji użyć????...

    Smartfony Serwis   18 Kwi 2007 17:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1954
  • interfejs usb do bingo z kabla od telefonu

    Ja tylko nadmienie być może ze zle ale Bingo łączy sie przez Kabel COM i mysle ze kabel od telefonu nie spelni tej funkcji bo soft nie bedzie go widział musialbym mieć np zrobiony Kabel na COM a do tego przejsciowka z COM na USB ale lepiej znajdz jakiegos kompa co ma złacze COM bo te przejsciówki oszukuja :/ I nadmienie jeszcze ze kablem od telka nie...

    Samochody Instalacje Gazowe   08 Sty 2012 12:42 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 30310
  • Samsung S5330 - Naprawa boot. Jak zrobić kabel?

    Niestety nie działa. Zastosowałem tzw krokodylki pod plus i minus telefonu. Czy przyczyną może być zastosowanie diody 1N4007 zamiast 1N4001? Wg. mnie to nie problem diody. Skąd masz schemat kabla? Schemat to jedna sprawa. Potem trzeba kabel odpowiednio złożyć, o ile schemat jest poprawny. Potem jeszcze soft do komunikacji z telefonem. A tak z ciekawości,...

    Smartfony Początkujący   15 Sie 2013 13:38 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3435
  • VAG - Jak zrobić kabel OBD2 do obsługi szyny CAN?

    Myślę, że przede wszystkim musisz określić co chciałbyś robić za pomocą tego kabelka - jakie byłoby jego przeznaczenie, z jakim programem chcesz żeby współpracował? Jak odczytanie błędów z silnika to zrób coś na ELM327. Jak chcesz coś więcej, to musisz robić coś na wzór kabelków Ross-Tech, albo viaken, ale te kabelki są już na uC(mikrokontroler), i...

    Samochody Szukam   17 Lip 2019 21:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1638
  • Smeg+iv2 w DS3 z 2016r: Aktywacja MirrorLink, CarPlay i kamery - wersja softu SMEG6.1.D.R19

    Witam wszystkich. Mam kłopot z odblokowaniem funkcji w Smeg+iv2 z DS3. Wszędzie są ogólne informacje ale brak konkretów w tej kwestii. Razem ze znajomą mamy DS3 z roku 2016. W jej aucie jest opcja MirrorLink i CarPlay z kamerą a w moim juz nie. Mamy te same jednostki Smeg. W salonie sami dyletanci i albo nie chcą albo nie mają pojęcia jak to zrobić....

    Samochody Początkujący   14 Sie 2023 21:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 492
  • MOELLER EASY-SOFT + kabelek

    Co do kabelka to nie wiem nic mam taki. Natomiast lepszym rozwiązaniem jest oprogramowanie do sterowników Allan Bradley z Rockwell Automation. PicoSoft V3, no chyba że jest coś nowszego. Różnica polega tylko na tym że trzeba wybierać na czuja typ sterownika (ilość wejść wyjść oraz napięcia wejściowe). Symulator działa wydaje mi się lepiej. A co najważniejsze...

    Automatyka Sterowanie PLC   23 Lut 2009 10:39 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 15112
  • Alcatel 501 nowy soft - gdzie info?

    :o ...posiadam najnowszy soft do ot501 oraz niezbedne oprogramowanie (alcatel toolbox do odczytu i zapisu flasha i flashmaker do konwersji starego softu na nowy). Mam też schemat działającego kabla Data/Unlock oraz Data/Synchro. Sam zrobiłem sobie kabel wg. tego schematu i zadziałał (inne jakoś nie chciały)....

    Smartfony Serwis   21 Paź 2004 20:13 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2369
  • Nowy soft do 6100 - jak wgrać? Zrobienie kabla.

    W zasadzie nie rozmumiem jednej rzeczy. Probuje od dłuższego czasu doszukać się jakichś informacji jak wgrać nowy soft do telefonu nokia 6100. Bardzo Was prosze o pomoc mam nowy soft 5.80 i kabelek fbus i chęc zrobienia kabelka dejana.Prosze o opis jak tego dokonać. mam znajomego w Anglii który wysyłą dla całej mojej rodziny nokie 6100 i chcę wgrać...

    Smartfony Serwis   03 Sty 2005 23:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1203
  • Nokia 6210 i nowy/oryginalny soft lub reset ?

    Witam zastanów pierw czy ci to sie bedzie oplacało kupno kabli? Mozesz to samemu zrobic bo kazdy jakos zaczynał ja tez bylem kiedyś zileony ale powoli człowiek sie szkoli ale jesli ci chodzi tylko o ten jeden model to wydaje mi sie ze to nie bedzie mialo zadnego sensu zakup kabli!! Nie lepiej oddac go do serwisu?? A wic tak odczyt kodu zabezpieczajacego...

    Smartfony Serwis   23 Sie 2005 17:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3686
  • Nokia 3330 - kabel do softu

    a jeszcze jedno czy można zmienić IMEI W Nokii 3510i? jeżeli tak to jakim sposobem, kablem jakimś można to zrobić? prosze pomółżcie? HELP HELP

    Smartfony Serwis   16 Lis 2005 17:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1419
  • simlock i polski soft do nokia 6630

    Jeśli chodzi o multicom to na dzisiaj 06-10-2005 mam informację, że 1. Simlok kosztuje 350 zł (trzeba zostawić telefon na 2 tygodnie) - a i nie ma gwarancji że simlok zostanie zdjety natomiast na pewno utracisz gwarancję - więc decyzja należy do Ciebie - kontakt z multicomem 17 2275045 2. Istnieje już urządzenie do robienia simlka z tego telefonu -...

    Smartfony Serwis   19 Mar 2006 21:08 Odpowiedzi: 99    Wyświetleń: 87110
  • Samsung DVD-P231 USA NTSC kable? soft? przeróbki?

    Witam. Mam problem....otóż...: Kupiłem odtwarzacz stacjonarny DVD Samsung DVD-P231 ,sprowadzony z USA.Z napięciem sobie poradziłem , trafo z 220V na 110V i działa.Problem to jak to cholerstwo zmusić do pracy z moim TV i filmami DVD w PAL???? Blokadę regionu wiem iż można zdjąć przy pomocy kodu,który to cwaniaczki sprzedają na allegro (szukałem w necie...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   19 Paź 2005 08:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1600
  • Jak wgrać polski soft do nokii 6610i?

    Tino ma racje..Aby zmienić język potrzeba specjalny kabel to fleszowania..Może to być tani chiński(dct4 flasher) np. z allegro lub box serwisowy (np. Twister),jest jeszcze możliwość zrobienia sobie takiego kabla-jak jesteś troche obeznany z elektroniką(np. Prodigi box clon)..Lecz jak chcesz to zrobić jednorazowo to najtaniej jakiś serwis gsm-za taką...

    Smartfony Serwis   06 Lis 2005 11:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1032
  • Motorola E365 soft. Strona z najnowszym softem.

    WITAM!! Potrzebuję stronę z najnowszym softem do motki e365 z zoomem, szybkim pisaniem sms-ów, różne tryby fotografowania itd. w j.polskim, szczegółowy opis jak wgrać tego softa , jakim programem oraz czy zrobię to kabelkiem pod COM. Z góry dziękuje za pomoc.

    Smartfony Serwis   21 Lut 2006 18:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 720
  • S CX 65: jak zmienić soft? skąd go wziąć?

    Jeżeli chodzi Ci tylko o wgranie pl. to najprostszym rozwiązaniem będzie wgranie mu swup'a do którego podaje Ci link a tornado może posłużyć jedynie jako wirtualny port com. abyś zrobił to na kabelku z zestawu tornado. Wirtual com znajdziesz na elce, trzeba tylko troszkę poszukać. pozdr

    Smartfony Serwis   11 Cze 2006 14:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1115
  • motorola e365 problemy z softem

    witam więc po kolei chciałem zdjąc simlocka z e365 zrobiłem kabel serwisowy na USB (zlutowanie 1 z 6 pinu)uruchomiłem mottol v1.8 i wybrałem unlock no i było wainting power on...ok boot core running..ok erasing flash....ok writing sector 20000 (tu myślał z 4 min) ----transmission error----- no i fon sie uruchamiał tylko w awaryjnym i pisało flex fail...

    Smartfony Serwis   04 Lis 2006 10:10 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1566
  • Jak zrobić kabel do Motoroli C168?

    Czy ktoś może wie jak zrobić kabel do motoroli c168? Potrzebuje zmienić soft. Chodzi mi dokładnie jak to zlutować, telefon ma jakieś dwa dziwne złącza jedno pod baterią a drugie obok bateri. Przecież jakoś musieli wgrać polskie oprogramowanie!!! Softa już znalazłem ale kabla nie idzie nigdzie kupić i co mam z tym zrobić?

    Smartfony Serwis   10 Lut 2007 16:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1103
  • Zmiana menu w BS C81F. Kabel dca-140 wystarczy?

    z c81a do c81f nie zrobisz updata kablem dca-140..to po pierwsze.. po 2 mylisz troche rzeczy bo jesli masz c81/c81a to mozesz robic kablem dca-140 updaty wersji czyli zawsze wybbierasz c81./c81a jednak v43 i tak do v51... te literki A, F, C sa odzielne do roznych c81 z załozenia A jest macierzystym softem i jest najbardziej unowoczesnianay ma az 51...

    Smartfony Serwis   10 Sty 2008 16:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1111
  • N80 - czy można wgrać polski soft za pomocą kabla dku-2?

    ja tam wszystkie bb5 robie tornadem mimo ze mam mt-boksa i nic jeszcze nie uwaliłem a wbrew pozorom pięknie mi robi , unlocka z n70 zrobiło z bata z softem dejana męczyłem sie 3h ..:)

    Smartfony Serwis   11 Lip 2007 17:37 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1363
  • LG KG800 & Soft VYGIS problem

    teraz zrobiłem kabel na RS232, ale jak pod boxa kabel zrobiłem to jest ten sam problem.

    Smartfony Serwis   26 Lip 2007 13:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2849
  • Blaupunkcie CR31 -pamięć. Jak podłączyć kabelki? Soft.

    A da coś wylutowanie pamięci,bo niewiem co z tym radiem zrobić ?

    Radia Samochodowe Serwis   09 Sie 2007 16:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1161
  • Comsat FTA-16 - wgranie softu boota i flasha?

    mam mały problem, gdyż wgrałem nowego softa, boota i flasha aby wgrać nowe programy przez internet, ale teraz żadnych programów nie mogę znaleźć na satelicie ani wgrać poprzez kabel null-modem, czy istnieje możliwość wgrania tym kablem softu boota i flasha takiego jak był na samym początku bo zapomniałem zrobić kopi :( i czy może ktoś takowy posiada??

    SAT Serwis   21 Kwi 2008 17:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1146
  • Jak wgrać soft do motoroli V8?

    Mam motorolke V8 która padła gdy zrobiłem nią fotke....A tyle co byla po zdjeciu simlocka ...:|:| Więc najwyraźniej padł soft...Mam kabel USB i chciałem się dowiedzieć czy zwykły USB wystarczy do naprawy (wgrania nowego softu) i jakim programem jak już to zrobić?

    Smartfony Początkujący   02 Wrz 2008 13:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4955
  • Update Frirmware do Seagate 7200.11- jak zrobić terminal z kabla RS232.

    Kupiłem kabelek z Allegro pod port Rs232 do naprawy dysków z czarnej serii. W moim dysku nie słychać żeby kręciły się talerze. Czy jest jakaś szansa wgrać nowy soft i dysk ruszy?

    Naprawa nośników i odzysk danych   18 Lis 2013 11:24 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6234
  • soft opticum 4050cx - soft pod cyfra+ do opticum 4050cx

    Witam, Otóż mam problem z wyszukaniem softu pod cyfre+ dla dekodera opticum 4050cx , który obecnie obsługuje system Conax. Chciałbym wgrać soft aby dekoder odczytywał kodowanie Seca (cyfry +) . Mam kabel rs 232 . Proszę o konkretne linki a nie strony na których "może" znajdę potrzebny soft. Oraz poradźcie mi przez jaki program mam wgrać softa i proszę...

    RTV Użytkowy   05 Lut 2013 23:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3513
  • Ferguson HF8800 HD+Laptop - Jak wsadzić nowy soft?

    Witam,chciałem wsadzić nowy soft do dekodera jak w temacie ale w moim laptopie Medion-akoya nie ma wyjścia RS-232,są takie-HDMI,DVI i USB,czy można to zrobić z któregoś i jakim kablem,kabel null-modem mam,czy jest jakaś przejściówka,szukam na Allegro i nic,albo jestem ślepy,proszę o pomoc szanownych kolegów.

    SAT Początkujący   09 Wrz 2014 10:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1203
  • Panasonic KX-TA308 kabel RS232, programowanie, soft

    Witam ;) Niżej opis uruchomienia programu do zarządzania centralą telefoniczna Panasonic KX-TA308.. Na elektrodzie w tym temacie jest trochę napisane ale mocno porozrzucane w różnych wątkach. Scaliłem to i dodałem swoje spostrzeżenia. Uwagi głównie dla osób chcących sobie ułatwić i przyśpieszyć programowanie w.w.centrali . 1. Najwygodniej ustawia się...

    Telefony Stacjonarne FAQ   25 Lis 2014 02:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 8841
  • Wskazówki do softu Elektro 9.60

    podaj adres serwisu:D to będzie mozna go oskarżyć o nielegalne rozpowszechnianie softu bez zgody elektro255:-) A i kolesiowi z serwisu pewnie chodziło o to, że jak masz soft Elektra w komie, to możesz go potem sobie zgrać i dalej wgrywać innym. Będziesz w ten sposób dla niego konkurencją. No ale jak nie masz kabli to tego nie zrobisz:? Pozdrawiam

    Smartfony Serwis   04 Lip 2004 22:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1017
  • Siemens s35 Soft, modyfikacja grafiki. Flash type not supported -contact autor..

    Siemka Chciałem wgrac dziewczynie softaw ktorym zmieniłem troche grafiki i po wczytaniu epromu wyskakuje mi "Flash type not supported -contact autor to upgrade" Co mam zrobić?? kabel mam dosbry:-)Serwisowy

    Smartfony Serwis   01 Gru 2004 01:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1468
  • Co mogę zrobić dzięki temu kablowi?

    fia to są dodatkowe pliki odpowiednio dobrane, potrzebne do wgrania softu. W przypadku chinola muszą być umieszczone w podkatalogu FIA bezpośrenio w katalogu w którym jest umieszczony program .exe Dobierając paczki najlepiej poprawiać nazwę np z FIA na FIA5 a z FIA1 na FIA i już masz podmienioną. Jeśli zgłosi że "no loader" itd to podmieniasz na jeszcze...

    Smartfony Serwis   01 Mar 2005 00:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 807
  • Jaki Tuner polecacie do bezstresowej wymiany softu

    Niestety w tym modelu jest flash zablokowany przed zapisem do tego przynajmniej doszedłem. I jakiekolwiek manipulacje i próby wgrania boota kończą się niby jego załadowaniem, nawet pisze succes full, ale nawet w informacjach tunera, nie ma wzmianki o bootcie, kabel i soft mam odpowiedni 2 dni próbowałem to zrobić na wszystkie możliwe możliwości i nic.

    RTV Co kupić?   08 Kwi 2005 19:05 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1404
  • Kabel RS-232C

    siema mam problem, jestem początkujący. nie wiem jak zrobić kabel RS-232C do wgrywania softów w dekoderach cyfrowych.Proszę o podanie jakiegoś linku do strony z takim schematem.

    SAT Serwis   31 Maj 2005 11:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2769
  • Jak zmienić soft w dekoderze Digital 4000 ??

    Witam! Jak zmienić soft w dekoderze Digital 4000 ?? Czym to zrobić ?? Jakie kable są potrzebne i gdzie je kupić ?? Jaka wersja oprogramowania jest najlepsza dla tego dekodera ?? Jestem początkujący więc proszę o jakieś szczegółowe porady. Mile widziane linki. DZIĘKUJĘ ZA POMOC I POZDRAWIAM.

    SAT Serwis   26 Cze 2005 17:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1577
  • NOKIA 3510i -> NOWY SOFT <-

    Odnośnie oprogramowania w tych telefonach niczego nie zrobisz zwykłym kablem. Tylko Logo,gry,tapety,

    Smartfony Serwis   06 Sie 2005 20:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1454
  • Samsung SGH-C100 Problem z kablem pod COM'a

    Zrobiłem kabel Data do SGH-C100 na schemacie który załączam do posta i nie działa to. Komputer nie widzi telefonu. Czy może ktoś robił ten kabel? Używałem do niego Easy GPRS i innych Softów i nic z tego.. Poza tym bez włozonego MAX'a w podstawkę napięcie ja wejściu i wyjściu stabilizatora jest ok, jak włożę MAX'a to napięcia "siadają". Zasilam to z...

    Smartfony Serwis   29 Sie 2005 10:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1413
  • Panasonic GD75 > Co z tym zrobić??

    Witam! Mam Panasonika model GD75 z francuskim menu. Telefon jest w dostatecznym stanie. Mam go tylko z ładowarką [oryginalną]. Telefon i ładowarka oczywiście działają w 100%. I tu chcę sie poradzić. Co z nim zrobić? * Kupić kabel i wgrać nowy soft [skad ten soft? ma ktoś może jakiś link?] * Sprzedać go w takim stanie jakim jest. Ile on może kosztować...

    Smartfony Serwis   28 Wrz 2005 00:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 875
  • Nokia 3510i i softy, flashe

    zrobia bez problemu, zwyklym kablem sam nic nie zrobisz.

    Smartfony Serwis   28 Paź 2005 13:17 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1196
  • C60 Wgranie softu 26

    a niby dlaczego freia nie wgra v26??? Ciachnij TP i wgrasz freia... Jesli chcesz wgrac sst tez musisz miec TP zrobiony... Kabel oczywiscie tzw. serwisowy... Co Ty seboxxl wypisujesz z tym patchownym bootcore? Nie bardzo kumam...

    Smartfony Serwis   19 Lis 2005 20:29 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1695
  • soft 6100

    Z tej strony możesz pobrać stosowny plik: Jeżeli chodzi o wgranie softu to będzie potrzebował jakiegoś boxa (griffin, tornado). Jeżeli nie posiadasz boxa to nie dasz rady tego zrobić, żadnym kablem usb, czy com. W załączniku masz instrukcję obsługi do griffina po polsku, poczytaj tam ten temat jest poruszony.

    Smartfony Serwis   21 Maj 2006 21:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1529
  • 3310 po zmianie softu nie włącza sie

    -telefon już miał zmieniany soft (przez kogoś innego) -podłączyłem kabel i rolisem wgrałem innego softa (podczas flashowania diody byly wygaszone- co mnie zdziwiło bo zwykle jak jakiś tel flashowalem to sie swiecą) -po wgraniu w ogóle sie nie włacza, nie mogę nawet mbusem nic zrobić -wgrywałem kilka różnych softów, virgin eeprom i nic nie dało -jak...

    Smartfony Serwis   20 Gru 2005 21:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1122
  • SE Z1010 wymiana softu na polski

    kablem usb to chyba niewiele zrobi...

    Smartfony Serwis   28 Mar 2006 18:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 915
  • Nokia 6230i polskie menu. Da się zrobić przez kabel DKU-2? Co jest potrzebne?

    Witam Posiadam Nokie 6230i i chcialbym wgrac polski jezyk, czy da sie to zrobic przez kabel DKU-2? A moze w ogole wgrac nowy softp + jezyk? Gdzie moglbym znalezc potrzebny mi soft? i podpowiedz jak to zrobic:) pozdr

    Smartfony Serwis   08 Maj 2006 21:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2635
  • c65, soft, nie można ominąć boot authority.

    A więc tak zlutowałem TP i dalej nic.... jak w sst klikam repair, przy boot mode ustawionym na normal to wogóle nie reaguje na czerwonąsłuchawkę, jednak kiedy przełącze boot mode na "new fast", to zaczyna wchodzić w service mode i program łapie zawiasa. Jest jeszcze jedna rzecz... jak włączam x65flasher'a (cały czas zrobiony tp) i klikne tą czerwoną...

    Smartfony Serwis   04 Lis 2006 18:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1003
  • Nieudany update softu Nokia 6280

    nie byłbym taki pewien czy to podlega gwarancji. Podczas robienia update jest napisane że robisz to na własne ryzyko. Przypadkiem nie mów że bateria nie była naładowana. I tak się pewnie jakoś wykręcą. Chociaż te telefony mają to do siebie że podczas robienia update się wysypują. Także może, może. Sam tak swoją zepsułem ale zaraz na początku zerwało...

    Smartfony Serwis   09 Maj 2007 15:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2849
  • Sony Ericsson K750i - Zmiana softu

    Witam Kupiłem telefon SE K750i oryginalnie przeznaczony dla sieci Era. Ja chcę go używać w sieci Orange i właściwie wszystko jest OK gdyby nie kilka szczegółów. W menu głównym mam ikonkę Era Omnix która jest mi zbędna. W pamięci telefonu jest pełno tapet i animacji sieci Era itd. Czy przy użyciu kabla dostarczonego wraz z telefonem mogę zmienić na soft...

    Smartfony Serwis   14 Maj 2007 17:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4014
  • Jak wgrać soft do sony ericsson w300i

    możesz to zrobić kablem w zestawie za pomocą kulandkendi kupując kredyt :)

    Smartfony Serwis   06 Lip 2007 11:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4346
  • Błąd przy wgrywaniu softu do 3210 - !!!POMOCY!!!

    wezmę się za zrobienie kabla do UFS3 Tornado i napiszę jak poszło.

    Smartfony Serwis   12 Lip 2007 14:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1050
  • Flashowanie SE P800. Soft r2 i wyższy. Jak go wgrać?

    zbytnio nic nie zrobisz samym kablem pod com

    Smartfony Serwis   16 Lip 2007 16:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1065
  • Jak zrobić klient-serwer na laptopie z Vistą i PC z WinXP?

    Witam! Mam laptopa który "ciągnie" internet za pomocą wbudowanej karty WiFi z routera WiFi, zainstalowanego w mieszkaniu. Do routera wchodzi oczywiście standardowy RJ-45 od usługodawcy. Laptop to Lenovo T2350,z Windows Vista. Chciałbym podłączyć do tego laptopa, który ma też gniazdo RJ-45 zwykły komputer stacjonarny z Win XP posiadający kartę sieciową....

    Komputery Hardware   14 Sie 2007 14:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3096
  • Nokia 6136 kabel serwisowy

    Nie, nie pasuje. Postawiłem ponownie XP, odpaliłem JAFa i pijechałem po USB: Dla PC 0531477 w RM-199 (tej najnowszej 8.0) jest wersja EURO_b ale jest to v15.21 a nie V5.21. Zapodałem przez JAFa po USB to 15.21 ale się telefon zbiesił się na CMT więc nie działa. Pomogło wgranie v5.21 EURO_C (bez polskiego) zmiana PC na oryginalny Orange 0515190 i update...

    Smartfony Serwis   28 Wrz 2007 11:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1068
  • Kabel do podsłuchu sygnału z portu szeregowego RS-232

    Filip można trochę jaśniej? :) Bo właśnie taki mam plan zrobić kabel i jednym COMem się łączę, a drugim tym nasłuchowym podłączam się pod drugi COM i nasłuchuję softem. No i wszystko spoko mam... oprócz tego kabla właśnie :D

    Początkujący Elektronicy   10 Paź 2007 13:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1518
  • SE T290i - opóźnione reakcje - co można z tym zrobić?

    Da radę ale z amr albo się człowiek nakombinuje albo nie zrobi nic na kablu service'owym i SEMC_Tool. No ale może być tak że wystarczy sam AVR i GDFS co spokojnie można zrobić kablem (ale trzeba uważać na wersje softu, podmienić Flashe na tą samą wersje a amr zostawić i nie ruszać)

    Smartfony Serwis   13 Gru 2007 15:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 822
  • Problem z wgraniem softu do tel myx-5m.

    wiem właśnie że wredne ale czy można ukatrupić tak słuchawkę?? dodam, że po podłączeniu pod zasilacz telefon pinguje, pobiera na chwilę 1 mAh, a po kolejnych próbach mam na direct "operation failed try once more' i tak w kólko :( . ponoć jest metoda na directa, że najpierw trzeba kliknać write flash a pozniej wlożyć kabel do gniazda albo odwrotnie tylko...

    Smartfony Serwis   29 Sty 2008 16:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 836
  • Nokia 6280 - biały ekran, najprawdopodobniej soft padł

    Witam Mam problem z Nokią 6280 a mianowicie prawdopodobnie padł w niej soft wszystko objawia się tym, że po monicie powitalnym (łączące się ręce) pojawia się biały ekran wyświetlający tylko stan baterii, a raz na kilka włączeń pojawi się zamiast niego tapeta i jeszcze wskaźnik zasięgu. Co należało by zrobić żeby wgrać ponownie soft Jakie programy są...

    Smartfony Serwis   01 Kwi 2008 17:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2240
  • Kabel LapLink LPT a kabel przełącznika danych

    Witam! Mam taka sprawę, że potrzebuje połaczyć 2 komputery miedzy sobą za pomocą kabla LPT (wgranie softu do terminala). Kupiłem kabel połączeniowy z dwóch stron wtyczka męska. Dopiero teraz okazało się, że do połączenia komputerów powinien byc chyba kabel LapLink. Kabel ktory kupiłem ma połączenia 1->1, 2->2, 3->3 itd. Czyli są to inne połaczenia niż...

    Komputery Hardware   29 Kwi 2009 19:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1971
  • Zmiana softu w noki 6280

    nie zrobisz tego kablem usb, a specjalnie kupować sprzęt do jednego telefonu to ci się nie opłaca. odwiedź serwis a wgrają ci najnowszego flasha za 50 do 80 zł

    Smartfony Serwis   10 Gru 2008 16:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6392
  • Hicom 300 podłączenie przez kabel lub modem i zmiana prefixu

    Tak właśnie zrobiłem. Widziałem ten soft i mnie przeraził ;) Czekam na zmianę w tepsie 2 tygodnie i bedzie po bólu. Ale chciałbym choc uprawnienie móc zmienić abonentowi. Poszukuję listy komend do Comtesa ;)

    Telefony Stacjonarne Serwis   19 Lut 2009 08:22 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3138
  • Jak zmienić soft w telefonie LG C3310?

    Witam Jestem posiadaczem LG C3310 ale bardzo denerwuje mnie soft z orange, czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmienić soft w nim? Sprzęt jaki dysponuje To SeTool + Kabel LG oraz Universal Simlock Remover, czyli Vygis. Jesli ktoś miałby soft nie brandowany to by było fajnie z pl menu. Czy w ogóle da się tym sprzętem zrobić to?

    Smartfony Początkujący   21 Cze 2009 14:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2481
  • Chevrolet Lacetti 1.6 SX - kabel i soft diagnostyczny

    Proszę bardzo :) Podaje tytuł inr aukcji na Allegro bo niewolno dawać linków FORD? Mondeo Focus Mustang Ka Escort Fiesta ZRÓB! (numer 676732621) Oprogramowanie jest dołączone do interfejsu, sprzedawca spoko pomaga w razie problemów :) Mam ten interfejs i można sporo zaoszczędzić mając coś takiego . Kliknij pomógł :D

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lip 2009 23:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4504
  • Nokia N73 nie działa, padnięty soft

    A dokładniej, czy da się to zrobić kablem oryginalnym do tej Nokii? Jakim boxem, który polecacie. Czy bateria się naładuje z niekompletnym (padniętym) softem? Serwisy dają termin do tygodnia a ja potrzebuję ten telefon.

    Smartfony Początkujący   21 Paź 2009 13:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1928
  • Nie udana próba wgrania softu Nokia6020

    Kabel niby jest nowy.Ale jak klikne przycisk "sprawdz"to raz sypie błedami a innym razem odczytuje bez błedów.Będę próbował coś zrobić z tym kablem.

    Smartfony Początkujący   28 Maj 2010 06:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1091
  • Samsung s5620 nie łączy po błędzie wgrywaniu softu

    Z tego co wiem z3x ma funkcję naprawy boota w S5620 - musisz tylko zrobić odpowiedni kabel do tego ;).

    Smartfony Początkujący   13 Lip 2011 11:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3036
  • Ferguson FK-7900 UCI- co za soft

    Próbowałem z zaznaczoną opcją Force Upgrade, odznaczoną, restartowałem dekoder, komputer i nic, czy dobrze zrobiłem kabel, pin 5 podłączyłem do GND, pin 2 do RxD a pin 3 do TxD i nie działa, program w ogóle nie rusza z wgrywaniem softu.

    SAT Serwis   15 Lut 2016 20:03 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 13196
  • Jak zrobić kabel serwisowy do samsunga E250

    Gdzie ten schemat? Pod tym linkiem widzę tylko pinout. Jak widzę to do softu są piny 11, 12. A opłaci się rozciąć normalny kabel usb i przerobić go na serwisowy? Czy trzeba do samej wtyczki dolutować kable?

    Smartfony Początkujący   13 Lut 2012 19:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1918
  • D.T.SYSTEM GAS potrzebny soft, w miarę nowy program.

    Nowy raczej nie, ja pierwszy fejs, to zrobiłem sobie z kabla po telefonie jakimś Sagem co na COM był i latało. A ty masz na COM? czy USB, porty skonfigurowane poprawnie? Ja wielokrotnie miałem problem z połączeniem się ale głównie za sprawą złego programu, nie wiem czemu u mnie obecnie działa tylko ten co jest tu wrzucony w temacie, inne nie chcą się...

    Samochody Instalacje Gazowe   04 Wrz 2016 03:57 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29626
  • iphon 3gs 16gb wyświetla logo itunes i kabel usb

    Jest tam jedno połączenie zaznaczone którego brak może powodować błąd 9. Możesz spróbować zrobić crossa i wgrać soft ponownie.

    Smartfony Początkujący   23 Lip 2012 22:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4658
  • Schemat kabla serwisowego Parrot Ck3000

    Opis przewodu to jedno ale gdzie i jak podłączyć do niebieskiej skrzynki Parrota, myślę że serwis programuje bezpośrednio pamięć w programatorze i ot cała tajemnica, na portalu nie znalazłem nikogo kto by zrobił wlanie nowego softu 5.06B do Parrota CK3000EV

    Nawigacje Hardware   09 Mar 2014 07:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6126
  • Poszukuję kabla usb do --> NOKIA 6233

    Może to banalna odpowiedź, ale wystarczy wpisać w wyszukiwarce --> "kabel usb nokia 6233" i pojawią się dziesiątki linków do sklepów z takimi kablami. A co do softu(jeśli Kolega ma na myśli oryginalny), to, po zdobyciu kabla zainstalować Nokia Suite na komputerze i zrobić aktualizację telefonu. Kabel ma oznaczenie CA-53. Jest jeszcze CA-70 (dodatkowo...

    Smartfony Użytkowy   04 Kwi 2013 18:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 756
  • Kabel RS232 do połączenia kasy fiskalnej Sharp z PC

    Witam, Od 1.10.2013 trzeba ładnie prezentować nazwę towaru na parangach. Więc rodzina poprosiła mnie o pomoc - aby nie płacić dużo kasy dla serwisantów. Mam kabel, przerobiłem wg schematu jak poniżej - info uzykałem od autorów Ceres'a działa ok. Witam Zrobiłem kabel według w/w rozpiski 2-3 3-2 5-5 1-7 7-1 4-6+8 6+8-4 po połączeniu nastąpiło przez chwilę...

    DSP i Transmisja   12 Lut 2018 14:26 Odpowiedzi: 72    Wyświetleń: 36416
  • Serwer ftp - niski upload (Moservices soft)

    To nie antyvirus. Zauważyłem jeszcze, że po wrzucaniu dużego pliku ftp później jest lekka zwiecha (są nawet problemy z wrzuceniem małych plików) i muszę zrobić restart. Podłączyłem kabel internetowy z pominięciem routera bezpośrednio do kompa i próbowałem wrzucić na dostępne do uploadu serwery FTP z tym samym rezultatem tzn. małe pliki się uplodują,...

    Sieci Początkujący   25 Lut 2015 16:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 720
  • Sensor ruchu i oświetlenie z soft start/stop?

    No dobrze ale sensor odcina zasilanie a soft start/stop wymaga ciągłego zasilania źródła światła. Jak to zrobić na jednym kablu?

    Elektryka Dla Każdego   20 Wrz 2017 08:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 993
  • Tworzenie kabla dla programatora procesorów ATMEL AT89 z interfejsem RS232

    Witam wystarczy prosty kabel rs232 pełny są takie przedłużki portu w sprzedaży (żeńsko-męski wtyk), lub druga wersja kabla do zrobienia własnoręcznie to kabel typu nul modem schematy dostępne w sieci tam wykorzystujesz tylko te trzy sygnały ; RX,TX i GND Test połączenia wykonujesz w programie programatora na porcie RS nie wykryje ci z automatu w sofcie...

    Inne Szukam   29 Wrz 2021 09:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 303
  • Czy uda się zdjąć SIMLOCK-a z Nokii 3110C za pomocą kabla miniUSB?

    Kiedyś używano "nokia 3110c simlock generator", nie wiem czy to nadal działa. Nigdy nie dzialal. CycloneBox i można zrobić zwykłym kablem USB Nie do konca, a przynajmniej z tego co pamietam trzeba bylo napierw "serwisowac" dana sztuke FBUSem, a dopiero pozniej mozna bylo ew odblokowac ja po USB. Wgranie softu oczywiscie szlo po USB od razu. Niedawno...

    Smartfony Początkujący   30 Gru 2021 21:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 345
  • Samsung Galaxy J6+ - Failed w Odinie, niepoprawny soft czy uszkodzenie sprzętowe?

    Telefon jak na zdjęciu, w ''download mode'' mogę wejść ale w Odinie po załadowaniu softu wyskakuje failed. Pobrałem Android 9 oraz 10 na Europe, i na obydwu to samo . Miał ktoś tak przypadek? Myślę że ktoś go po prostu ubił, czy jest możliwość zrobienia tego zwykłym kablem czy musi być jakieś płatne narzędzie. A może nie odpowiedni soft ładuje ale w...

    Smartfony Początkujący   22 Lut 2022 14:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 186
  • Poszukiwany soft PCSPROWin 8.0 do panelu Lauer 950 Plus - kwestia niezgodności wersji

    Cześć, Posiadam stary panel Lauer 950 Plus do którego próbuję się podłączyć. Posiadam własnoręcznie zrobiony przewód PCS733 oraz soft PCSPRO6.2, PCSPROWin8.1. Kabel działa. Potrzeba mi soft PCSPROWin8.0 ponieważ przy funkcji "Upload" obie wersje generują mi błędy (niezgodność wersji). Może ktoś posiada wersję 8.0? pozdrawiam

    Automatyka Przemysłowa   01 Mar 2022 18:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 189