Witam!Jak w temacie - pralka nie pobiera wody.Jakiś czas temu nie chciała chodzić wogóle tzn. nie startował silnik obracający bębnem,więc zostały wymienione szczotki (oczywiście na złe) i pralka raz chodziła raz nie.W końcu zostawiłem ją i tak siedziała nieuruchamiana.Zawiozłem wczoraj silnik do gościa który wymienił mi łożysko,założył dobre szczotki...
Witam. Mam nietypowe pytanie. Robie samochód na silniku elektromagnetycznym V6 i zastanawiam się jak do niego dorobić hamulce. Odpada hamowanie silnikiem gdyż raczej nie da rady. Myślałem nad hydrauliką, lecz totalnie na tym się nie znam. Próbowałem zrobić coś na elektromagnesie lecz był za słaby. Ma to działać mniej więcej tak że do piasty dociskany...
Jednak nie mogę znaleźć informacji odnośnie sposobu na wyliczenie grubości materiału, oraz zastanawiam się jaki materiał jest najefektywniejszy . Gdyby sprawa była taka prosta - wsadzasz do puszki i problem znika. Niestety nie jest, większa część zakłóceń przenosi się po przewodach, może być też z tych przewodów promieniowana i odbierana przez inne...
To nie jest silnik tylko sprzęgło elektromagnetyczne. "MICRO CLUTCH" - to mikro sprzęgło.
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
Witam. Może tu coś znajdziesz http://we.pb.edu.pl/~jwerdoni/mz1.pdf Pozdr.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
A jakieś źródło tych rewelacji? (np. konkretny link)
Podłącz L do pin8 N do pin6 pin a do pin 7 pin b do pin 5 Twoje L jest na pin7, a N na pin5. Cewka wyłącznika musi być podłączona ZA wyłącznikiem, wtedy wciśnięcie "0" lub brak prądu, odłączy zasilanie cewki podtrzymującej wyłącznik. Powodzenia.
Czy usterka wystepuje zawsze czy te po uruchomieniu zimnego silnika?
To silniki krokowe(peugeot)
http://pe.org.pl/articles/2014/2/12.pdf
Jak byś jeszcze rozrysował z kolorami przewodów skąd wychodzą.
Witam chce zbudować silnik na elektromagnetyczne tloki, podobny do silnika Boba Teal. Mam nadzieję że to nie jest kolejny wynalazek do produkcji darmowej energii? Zwinołem 3 cewki z drutu 0.56mm dwie po 2000 tys obrotów i okolo 14ohm każda, oraz jedną 3400 obrotów tego samego drutu która ma 30.8ohm. Ku mojemu zaskoczeniu ta z wieksza iloscia uzwojen...
Z załączonego zdjęcia nie wynika gdzie leży problem, bo nie widać przycisku o którym piszesz i jak on jest podłączony. Przypuszczam, że chodzi o stycznik i prawdopodobnie nie ma podtrzymania stanu załączenia.
To nie są rezystory tylko dławiki przeciwzakłóceniowe . Są po to , aby nie było zakłóceń elektromagnetycznych w pobliżu pracy silnika.
To wspomaganie jest od jakiegoś auta czy chcesz dołożyć silnik do kolumny bez wspomagania? Poza tym zmierz sobie moment obr. potrzebny do obrócenia kołem kierownicy(większy promień od osi kierownicy) a moment przyłożony blisko osi, zapewniam cię, że nie są zbliżone. Silniki w kolumnach wspomaganych elektrycznie zasilane są normalnie dwuprzewodowo, dodatkowo...
Zaden przekaznik nie jest potrzebny . Do modeli 231, jest elektromagnetyczna pomka paliwa/ membramowa /.do 232 mechaniczna napedzana z silnika ogrzewania .Elektromagnetyczna : w dolnej plastykowej obudowie znajduje sie wlasny przerywacz dzialajacy na zasadzie przegubu kolanowego . Takie same pompki sa do mod. 211 i do Zaporozca Maja tylko inaczej wyregulowane...
W pierwszej kolejności musisz podać co to za auto, jaki silnik itd. Często spotykam błędne nazywanie silnikiem krokowym elektromagnetycznych zaworów powietrza dodatkowego czy zwykłych silniczków z przekładnią.
Jaki hamulec ? Elektromagnetyczny ?
Witam Podłącz zasilanie na 7,5,3, a silnik na 8,6,4. Teraz co do sterowania jeżeli chcesz sterować przyciskami to jeden przewód poprzez przycisk NC(normalnie zamknięty )do zacisku( b) ,a drugi przewód do zacisku (2) i jednocześnie między zaciskami (2) i (1)daj przycisk NO(normalnie otwarty). Pozdrawiam
To jest zbytnio nie możliwe bo to sprzęgło mocuje się na wale od silnika i klinie a i jedna śruba jest od dołu więc żeby ale to przykręcić trzebaby było sie postarać
To napewno 1.6 tdci? Bo opis błędu pasuje do silnika benzynowego.
(at)tomcioadamcio Prosta sprawa, zamontować silnik z hamulcem elektromagnetycznym albo dodać hamulec dynamiczny DC. Ewentualnie skorzystać z falownika.
Nie przepłaciłeś, ten wyłącznik elektromagnetyczny spełnia najnowsze unijne i chińskie normy. Niebieskiego się do silnika nie podłącza.
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Witam jako elementy mocy wykorzystaj tranzystory IGBT. Tranzystory te i drivery do nich znajdziesz znajdziesz na www.dacpol.pl. Częstotliwość przełaczeń należy dobrać w zależności od stałej elektromagnetycznej obwodu wirnika silnika.
Podobnych problemów miało na pewno wielu . Jeżeli zrobiłeś obejście z (+ ) akumulatora do rozrusznika , zrobiłeś z ( - ) na masę silnika i podawałeś ( + ) na automat ( włącznik elektromagnetyczny ) a rozrusznik milczy to... jeszcze podaj ( +) na drugą śrubę w rozruszniku , tam gdzie jest wejście uzwojenia rozrusznika . rozrusznik powinien zakręcić ....
Tak miedź to miedź ale jeśli zwijasz go w cewkę i drut się dotyka to masz zwarcia pomiędzy zwojami cewki i prąd nie płynie przez całą długość cewki tylko skrótami, gdy zastosujesz izolowany to nie ma zjawiska zwarcia pomiędzy zwojami czyli prąd płynie przez całą długość cewki wytwarzając o wiele większe pole elektromagnetyczne.
silniczek wolnych obrotow Wolne obroty reguluje tam zawor elektromagnetyczny. Sterownik widzi prawidłową temperature silnika?
Witam ! Muszę zatrzymać gwałtownie silnik i myślę o silniku 3f z hamulcem, ale... cena. Silnik 3f kosztuje 230 pln, a ten sam z hamulcem to koszt 700 pln. Nie wiem, dlaczego to jest takie drogie? Czy jestem w stanie zrobić coś, żeby zwykły silnik również hamował znacznie szybciej niż tylko przez odłączenie zasilania. Dzięki za wskazówki Pawel
Takie zatrzymania co 5 cm, to dla silnika co chwilę będzie rozruch. Nie wygląda mi to na ekonomiczne. Taki silnik długo wtedy nie wytrzyma. Czy dobrze rozumuje? Dobrze. http://www.polpack.com.pl/art/266/sprzeg...
Przy braku napięcia hamulec - elektromagnetyczny zaciska tarczę, włączysz silnik hamulec elektromagnetyczny zwalnia. Przykładowy lub podobne znajdziesz post #3 lub gogle.
Do tego silnika powinieneś zastosować wyłącznik silnikowy jako główne zabezpieczenie. Zabezpiecza przed przeciążeniem i zwarciem. Popytaj w hurtowniach elektrycznych. Podaj dane z tabliczki znamionowej na pewno ci doradzą właściwy. Ten silnik można podłączyć trójkąt ale tylko dla napięcia międzyfazowego 230V. W sieci znamionowej napięcie międzyfazowe...
Ten "elektromagnes" to sprzęgło elektromagnetyczne włączania noży kosiska. A ta kostka przy silniku na drugim zdjęciu to może być regulator napięcia/prostownik ładowania akumulatora.
Podmień wtedy ten elektrozawór, następne w kolejności są wiązka (mało prawdopodobne) lub sterownik silnika (nie znam takiego przypadku).
Witam ! Ten silnik do rozruchu potrzebuje wył. chwilowego, może to być wył. odśrodkowy, wyłącznik elektromagnetyczny lub przycisk. Jeśli w szereg z uzwojeniem rozruchowym podłączysz kondensator to w ten sposób możesz uszkodzić silnik. Pozdrawiam. Stefan
http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrad... http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrad... http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrad...
A czy przypadkiem to auto nie posiada regultora ciśnienia oleju w postaci zarowu elektromagnetycznego? Podaj kod silnika, masz go na tabliczce na pasie przednim.
Robiłem coś takiego na falowniku przy pile do cięcia płyt marmurowych.W sumie taka idealna dokładność nie jest Ci potrzebna aby sterowanie musiało być oparte o sprzężenie zwrotne. Nie wierzę,że rozwiązanie producenta jest idealne pod względem zatrzymywania się. Proste rozwiązanie falownik z funkcją hamowania DC, redukcja prędkości(jog) przed zatrzymaniem...
Jeżeli nie możesz zaprojektować płytki do tego układu, to proszę, zastosuj przynajmniej koszulki termokurczliwe. Nie zostawiaj gołych elementów z maszynie. Hazard w układzie pewnie wynikał ze słabego podciągania przez wewnętrzne rezystory. W takiej sytuacji nawet niewielkie pole elektromagnetyczne (silnik elektryczny), na długich przewodach indukuje...
Winny może być przekaźnik i włącznik elektromagnetyczny oraz przewody i połączenia. Ale to już musisz sam sprawdzić przy próbie zapalania. Czy włącznik elektromagnetyczny "pyka" ale nie uruchamia rozrusznika. Tak samo przekaźnik czy słychać jego pracę. Przyda się próbówka dla sprawdzenia czy napięcie się pojawia na stykach przekaźnika. Do sprawdzenia...
A mi chodzi o hamulec elektromagnetyczny, ten który jest przy silniku, A nie o ręczne.
Zmiana obrotów silnika zasilanego jednofazowo z kondensatorem, podczas pracy, świadczy o zmianie przesunięcia fazowego prądu w obwodzie kondensatora. Zmianie z charakteru obciążenia czynno-pojemnościowgo, na czynno-indukcyjny. Uszkodzenie samego kondensatora może być powodem opisanej zmiany. Z teoretycznego punktu widzenia jest to zmiana dominującej...
W tytule jest napisane, " Czy falownik trójfazowy może pracować w cyklu przerywanym?" , odpowiedź brzmi nie. Silnik zasilany z falownika, jak najbardziej tak. Podczas pracy silnika bądź przerwy, falownik powinien pozostawać cały czas pod napięciem, sterowanie silnikiem odbywa na listwie sterującej falownika lub przez port komunikacyjny. Zastosowanie...
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z traktorkiem Mr. Gardener. Jest tu silnik GGP 7 250 414 cm³ i elektromagnetyczne sprzęgło kosiska. Problem polega na tym, że jak silnik odpala, to musi chwilę popracować, tak około minuty, żeby dało się włączyć kosisko. Jeśli włączę kosisko wcześniej, to traktorek gaśnie. Elektromagnes załącza się, bo próbuje...
Poszukaj automatu rozruchowego od sprężsrki lodówkowej, ale większej. Jest to elektromagnetyczny wyłączik prądowy. Gdy silnik startuje pobiara duzy prąd i cewka prądowa załącza pomocniczą fazę rozruchową przez kondensator startowy. Gdy silnik rusza prąd fazy pracy maleje i elektromagnes "puszcza" rozłączając kondensator rozruchowy. Trzebaby ew. dobrać...
Może śruba trapezowa napędzana silnikiem.
Pompka jest membranowa.Silnik elektromagnetyczny taki jaki jest w niektórych golarkach do strzyżenia włosów (drgająca część rdzenia wprowadza membranę w ruch.
Witam - to może być silnik z hamulcem elektromagnetycznym ( luzownikiem ) .
(at)jarekgol A płytka z diodami i warystorem ? Autor narobił tam takie spaghetti, że teraz nie bardzo można się rozeznać co do czego. Te diody na płytce to prostownik hamulca elektromagnetycznego.
Wtyczka jest na 5 bolców, z tym że rozbierałem ją i czynne są jedynie 4 przewody - 3 fazy oraz żółto/zielony, niebieski jest niepodłączony.
A do czego służyła ta dźwignia? Czy bez hamulca elektromagnetycznego silnik będzie działał prawidłowo? Sterownik się nie "pogniewa" że ją odłączę?
Jak patrzę na nie to są normalne, nie widzę nadpaleń. A jak sprawdzić czy nie ma zwarcia? Jestem zielony i proszę w miarę jasno :)
Witam ! Silnik od starej pralki wirnikowej posiada dwa uzwojenia: mniejsza oporność uzw. robocze większa oporność uzw. pomocnicze Brak wyłącznika elektromagnetycznego ( potrzebny do rozruchu ) który po rozruchu odłącza uzw. pomocnicze od zasilania. Silnik nie potrzebuje kondensatora. Przed włączeniem zasilanie sprawdź stan izolacji pomiędzy obudową...
czujnik położenia wału, czujnik elektromagnetyczny w aparacie zapłonowym. ewentualnie zaśniedziała wtyczka od sterownika silnika ale mało prawdopodobne.
W c 330 montowałem ruski , bodajże od uaza ale otwór był rozwiercany i gwintowany na większy rozmiar. :D Wskaźnik elektromagnetyczny.
Nie, może go kiedyś wykorzystasz w innym urządzeniu. Gdyby konstruktor użył wyłącznika z drugiego schematu wystarczył by tylko jeden bo jest uniwersalny na 400 i 230V a tak dał Ci dwa.
wnioskuje że tak naprawdę nie masz za duzego pojęcia co chcesz zrobic .......bez urazy :) brykietownica jest prosta jak budowa cepa potrzebne beda : pompa z silnikiem , siłownik hydrauliczny , rozdzielacz najlepiej elektromagnetyczny konstrukcja nosna forma na brykiet -jak trzeba to podgrzewana tu nie trzeba skomplikowanego sterowania wystarczy pare...
11kW to prąd roboczy pobierany z sieci rzędu 22A. Prąd rozruchu rzędu może być rzędu 110-154A . Wyłącznik C25 może wyzwalać podczas startu (dolna granica zadziałania wyzwalacza elektromagnetycznego - 125A). Najbezpieczniej będzie zainstalować C32.
Koledzy Szanowni to nie silnik tylko zwykły zawór elektromagnetyczny sterowany napięciem, a konkretnie PWM(czyli szerokością impulsu).Naprawiałem to setki razy. W znakomitej większości przypadków uszkodzenie polegało na mechanicznym zacięciu(zatarciu) elementu który porusza się wewnątrz cewki i odpowiada za odcięcie dopływu wody do nagrzewnicy.Wystarczy...
Silnik z wentylatorem włączanym sprzęgłem elektromagnetycznym Nie. Polonez 2000 miał wentylator elektryczny. To silnik DOHC zapożyczony bodaj z fiata 132
Witam. Chciałbym podłączyć silnik trójfazowy do wyłącznika elektromagnetycznego KEDU KAO8. Podłączyłem zasilanie pod zaciski 7 5 3, a silnik pod 8 6 4. Po uruchomieniu silnik buczał. Oglądałem schematy i nadal nie wiem jak podłączyć.
Nie chodzi o pieniądze ale o to czy podołam..... Kiedyś człowiek musi sobie coś udowodnić. Potrzebuje 20A do np. sterowania serwem tokarki CNC. W zeszłym roku uruchamiałem silnik elektromagnetyczny czterotłokowy na 4 rozrusznikach od daewoo. Potrzebował dwa takie zasilacze i musiałem je pożyczać .
(at)15kVmaciej Widzę, że Kolega niestety nie zna tej maszyny. Jest w niej 6 (sześć) silnikow. Silnik główny, właśnie ten zmieniony o mocy 5kW i sterowany przez falownik, poprzednio silnik AC/DC o prędkości obrotowej zmienianej zmianą położenia szczotkotrzymacza, przestawianego tzw. silnikiem pilotującym. Następnie widoczny po prawej stronie na górze...
Ma ktoś na sprzedaż lub wie gdzie można kupić.
Sam wirnik jest ciężki i ma dużą bezwładność. Nie zdziwił bym się też jakby urwało koło na wale silnika.
Jedna rada - spróbować z SSR, który nie musi mieć detekcji zera (załącza w dowolnym miejscu sinusoidy) bo to może być przyczyną. Można jeszcze spróbować podłączyć do obecnego SSR równolegle z hamulcem jakiekolwiek obciążenie np. żarówkę, cewkę stycznika - wymusi to zejście na LOAD do zera i wtedy ruszy z kopyta?. SSR np. http://www.piekarz.pl/?item=30943...
spotkał sie sprawdz czy sie nie zapowietrza po nocy.elektrozawór zdarza pstryknij pare razy z rana kluczykami i dopiero zapalaj jak pali za raz to zawór
Moment dynamiczny dowolnego układu kinematycznego definiuje się jako Me - Mo, gdzie Me - moment napędowy (moment elektromagnetyczny silnika windy), Mo - moment obciążenia, wszystkie siły sprowadzone do wartości momentu na wale napędowym, jaki trzeba przyłożyć do wału, aby te siły pokonać (tarcie, grawitacja). Dane silnika można odczytać z tabliczki...
Witam, mam identyczny problem, wymiana kondesatora rozruchowego/pracy nic nie wnosi. Czy udało się jakoś rozwiązać problem ? Witaj niestety problem nie został rozwiązany. Podmiana całej elektronik z nowego napędu nic nie daje, praca napędu się nie zmieniła. Zdecydowałem się całkowicie wymontować silnik z rury. Po wyjęciu silnika (da się to zrobić)...
Zostało wszystko zrobione zgodnie z instrukcją sterownika. Autokalibracja zrobiona, enkoder dobrze przełożony do taśmy. Rozmawiałem z serwisantami sterownika Problem jest zbyt wolne zamierania ruchu silnika. Rozważam cztery opcje : A) elektromagnetyczny hamulec ścierny B) nowy silnik z hamulcem elektromagnetycznym C) hamowanie prądem stałym D) samohamowna...
Prościej i taniej zrobić to na Wyłącznik elektromagnetyczny z możliwością zmiany kierunku obrotów silnika, https://allegro.pl/oferta/wylacznik-wlac...
Witam.. rozwiązałem problem nie otwierającej się klapy. W silnikach znajdują się sprzęgła elektromagnetyczne (coś jak z kompresora klimatyzacji) pomiędzy tarcze cierne dostało się troszkę smaru. rozebrałem wyczyściłem i jest OK teraz śmiga... Dalej pozostaje problem z trzaskaniem klapy przy zamykaniu.
Już samo to zdjęcie trochę pomogło, może i Tobie to trochę pomoże, zobacz tutaj podłączenie podobnego silnika: https://www.drive2.ru/b/5125807770708220... https://obrazki.elektroda.pl/4499197100_... Dalej już chyba dasz sobie radę z podłączeniem cewek 6 omów aby pola elektromagnetyczne się nie znosiły i aby uzyskać odpowiedni kierunek...
Waga musi wyłączyć sterowanie falownika. Jeśli masz przyciski START/STOP, to musi "nacisnąć" STOP. Blokada, to jakiś rygiel elektromagnetyczny blokujący przełącznik po włączeniu falownika.
Witam. Czy możliwe jest osiągnięcie 3000 obr/min silnika indukcyjnego z pominięciem oporów łożysk i powietrza. Silnik trójfazowy i częstotliwość sieci 50 Hz. Nie. Warunkiem powstania momentu napędowego jest różnica prędkości wirnika oraz wirującego pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez uzwojenie stojana. Przy prędkości wirnika 3000 obr/min (jeśli...
Taaaa. Założyłem używki, sprawdzone.... Któryś wtrysk przepuszcza ale rozpylaczem, na powrotach może nie pokazać. Życie i robota uczy, mnie nauczyło że wtrysków CR się nie regeneruje i nie montuje używanych bo szkoda roboty i za często trzeba świecić oczami bo zrobione a nie działa. Jak wtryski za drogie to "trza było se benzynę z lpg kupić" a teraz...
Wiadomo, to już dawno policzono - nie wystarczy. Pewnie nie wystarczy ale, ciekaw jestem jaką sprawność mógłby takowy uzyskać, bo wydaje się że większą od silników elektromagnetycznych (tego typu), prezentowanych na tym forum przez niektórych kolegów.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Napęd hydrauliczny ma tą zasadniczą zaletę, że rozwiązuje kwestię hamulca postojowego oraz hamowania na podjazdach/ zjazdach. Do napędu elektrycznego dojdzie sterownik lub dwa, dwa silniki oraz hamulce elektromagnetyczne. Silnik elektryczny (wraz z przekładnią) o zbliżonym momencie obrotowym będzie większy od tego hydraulicznego. Myślę, że napęd elektryczny...
Zmierzona impedancja pętli zwarcia (0,35Ω) jest duża i wskazuje że zarówno przy rozruchu jak podczas pracy będą duże spadki napięcia na torze zasilającym silnik. Można szacować że spadek przy rozruchu będzie grubo przekraczał 20% a przy pracy z obciążeniem znamionowym zdecydowanie ponad 10%. Natomiast na jedno może warto zwrócić uwagę. Wyłączniki...
"Brushless Permanent Magnet Motor Design 2nd. edition" [dr. Duane Hanselman] Umiejscowienie magnesów trwałych ma znaczenie w nieco innym odniesieniu jak sam projekt elektromagnetyczny silnika.
Poszukaj może materiałów na temat odkłucania falowników IGBT i od strony filtrów silnikowych, sinusoidalnych, powinno przy okazji pisać co się dzieje z silnikiem w razie braku w.w osprzętu. W symulinku - to matlab, a nie mathcad. Na jakim poziomie złoźoności? Jaki model silnika? Najfajniej to by było powiązać model przekształtnika z modelem polowym,...
Hamulec trójfazowy. Prawdę mówiąc na zdjęciach b. mało widać. Podłączasz pod zasilanie silnika. Uruchom silnik na kilka sekund i wyłącz. Sprawdź, czy się cewki nie grzeją. Jeśli będzie dobrze, trzeba tak wyregulować ustawienie śrub, aby hamulec działał pewnie, ale pracował jak najciszej i tyle.
Nie wiadomo o jakiej konstrukcji mowa. 3 tony to nie mało więc energia hamowania musi na coś działać. Z ciekawości poproszę o konkretne zdjęcia.
Nie powinno być żadnych problemów u mnie w pracy kable z czujników PT100 idą jednym torem z kablami od silnika 2,5 MW zasilanego z falownika . Często się spotykam pracą pompy np 80 KW i obok czujnik temperatury i jedną wiązką idą kable do szafy automatyki. PT100 są bardzo odporne na zakłucenia elektromagnetyczne.
U mnie sprawdził się silnik od pralki Frania, zrobiłem prowizorycznie szlifierkę na bazie jakiegoś tam wałka z napędem poprzez pasek klinowy na próbę ze 30 lat temu i okazało się, że prowizorki są najtrwalsze: https://obrazki.elektroda.pl/8779224300_... Tak jak przedmówca napisał, do krótkich prac szlifierskich nie musisz mieć perfekcyjnego...
Mosfet dajesz by wzmocnić sygnał bo to co masz ten generator ma wydajność prądową poniżej 100mA wiec bezpośrednio jak podłączysz nie uruchomisz pompki bo za mały prąd a spalisz generator. Zwykły regulator obrotów PWM odpada bo ta pompa nie ma silnika DC tam jest elektromagnetyczny tłoczek potrzebuje prądu w impulsach. Transformator 230/12V prąd wyprostowany...
Może troszkę pomogę - "wycinek" z dokumentacji. Kod usterki 54 — silniki 6-cylindrowe Usterka Niedozwolone zużycie prądu przez pompowtryskiwacz cylindra 4. Przyczyna Zużycie prądu pomiędzy stykami A33 i A25 jest zbyt niskie lub za wysokie. Co za tym idzie, zmiana w zużyciu prądu podczas pracy zaworu elektromagnetycznego jest zbyt szybka albo za...
Buczenie znacznie nasila się gdy gramofon jest włączony i gdy ramię z wkładką kierowane jest bliżej środka płyty czyli bliżej silnika. Gdy odsunę ramię na wieszak a nawet do tyłu kawałek poza wieszak to buczenie maleje i dopuszczalne by było do słuchania. Wskazywałby ten objaw na to, że używasz wkładki dynamicznej nieprzystosowanej do pracy w gramofonie...
Daj zdjęcie z drugiej strony płytki. Możliwe że te diody służą do natychmiastowego zatrzymania silnika poprzez wymuszenie stałego pola elektromagnetycznego.
Rozumiem to że nie możesz dać zbyt małego kroku całkowania bo symulacja nie dość że będzie trwała zbyt długo to jeszcze zostania obarczona błędem o wartości ponad 100%. Natomiast przy większym kroku całkowania zmiany napięcia i prądu podczas komutacji mogą być zbyt szybkie i zbyt częste, żeby algorytm obliczał poprawnie. Jak znajdę PDF to ci podeślę...
A sprawdziłeś szczotki w silniku?Tacho to impulsator elektromagnetyczny kontrolujący obroty silnika
Czy silnik musi byc uruchomiony aby sprawdzic Nie. Silnik zgaszony. Podłącz masę z jednym a potem z drugim plusem. Na podłączonym łapiesz za wentylator i próbujesz obracać. Jeśli sprzęgło elektromagnetyczne jest sprawne to wentylator będzie próbował obrócić silnik.
podłączyć tą cewkę aby iskrzyła cały czas ? Zrobić sobie przerywacz z byle przekaźnika, na wzór dzwonka elektromagnetycznego DC. Dawnymi laty zwało się to cewką brzęczykową :D
(w planie oczywiście regulacja obrotów pwm) Przy takim natężeniu pola elektromagnetycznego każdy sterownik PWM silnika doszczętnie zwariuje. Tu raczej potencjometr drutowy o większej mocy.
Rozważ budowę na silniku krokowym z przekładnią. Do tego mikrokontroler i możesz sterować kierunkiem, prędkością i zapiąć czujniki liczyć cykle itp.
Kolejna sprawa jest taka. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć bardzo prostym językiem na czym polega sterowanie wektorowe? Gdyby chcieć opisać wektor jakimiś parametrami - to ma on długość i kąt (liczony np. od osi). W silnikach (indukcyjnych, PMSM) dostępne (wytwarzane) są wektory prądów stojana (prądy wirnika są niekontrolowane), wektory strumieni stojana...
Silnik pobiera 16,8A silnik ma hamulec elektromagnetyczny oraz jest przed zbiornikiem odprężnik który spuszcza powietrze z węża na postoju. A może ten olej z airpresa jest za gęsty? Dodam że kupiłem nowy zalałem a itak już taki czarny przepracowany. Pytałem już na forum w tym wątku i powiedziano mi że 3kW powinien dać sobie z nim rade z przełożeniem...
silnik elektromagnetyczny elektromagnetyczny silnik silnik parowy zrobi
przetwornica akumulator alternator testy akumulatorów szlifierka agregat
agregat prądotworczy agregat prądotworczy
Czytniki kart do Konica Minolta bizhub 227: AU-201S i alternatywy Kodowanie pilota 3-przyciskowego Honda Civic VII