Masz niewspółosiowo ułożone wałki sprzęgłowe z wałem silnika , miałem już takie przypadki , błąd w obróbce obudowy sprzęgła ( 2 takie moje przypadki) . Obudowa sprzęgła była trochę przesunięta na połączeniu z blokiem silnika i to powodowało wspomnianą niewspółosiowość , po wymianie obudowy na nową kłopoty ze sprzęgłem znikły.Co nie oznacza , że u Ciebie...
Wiązka pewnie uszkodzona w miejscu gdzie przechodzi pod autem w okolicach obudowy sprzęgła.
Musisz wymienić łożysko w obudowie sprzęgła. W jakim stanie są wpusty, na wałek napędowy, w głowicy kątowej i bębnie sprzęgła?
Czyli czujnik obrotu oznaczony cyfrą "1". W silniku Mercedesa znajduje się od dołu obudowy sprzęgła. Wtyczki z lewej strony silnika, od tylu. Widać od razu po podniesieniu tylnej klapy. Rezystancja ok. 1,2 kohm. W MANie czujniki są od góry w obudowie sprzęgła. Dostęp ze środka autobusu po podniesieniu ostatniej i przedostatniej klapy. Rezystancja z...
Czujnik jest zamocowany na obudowie sprzęgła, a czyszczenie to mu pomoże tyle co umarłemu kadzidło.
No właśnie tam gdzie leci, tak na zdrowe rozumowanie.Przetarty przewód , luźne złącze, nieszczelny/ niedokręcony odpowietrznik itp.Siłownik masz zamontowany na zewnątrz skrzyni czy na wałku wewnątrz obudowy sprzęgła? Bo w tym przypadku może lecieć sam siłownik.
GMS 50150; sprzęgło,żądanie położenia sprzęgła nie odpowiada założonemu położeniu. 50050;jednostka ECA usterka elektroniczna , usterka wewnętrzna sieci CAN.50160;siłownik w obudowie sprzęgła, nieprawidłowy ruch.Najpewniej jednostka ECA do wymiany.
Z jednej mani masz obudowę sprzęgła, z drugiej obudowę skrzyni i na niej szukaj ewentualnie nr. Nie jestem już przy dokumentacji, ale 02N pojawia się w katalogu jako początek nr części do chyba wszystkich skrzyń manualnych w Sharanie.
impuls do obrotomierza jest brany z koła zamachowego czujnik znajduje się w obudowie sprzęgła,brązowa lub czarna kostka 3-krotna.
Tu masz dokumentację naprawy CD4E: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... przyda się też koledze "Transit 2" aby nie wprowadzał w błąd: Płytę zaworową nie koniecznie, ale wystarczy odkręcić obudowę sprzęgła hydrokinetycznego .............
Na próbę podłożyłem między rozrusznik a obudowę sprzęgła po jednej podkładce grubości 2mm na śruby mocujące Na próbę - tak, ale tak nie może zostać. Po zeszlifowaniu, zarób wejścia zębów. Pewnie wiesz, ale tak na wszelki wypadek napisałem. Pozdrawiam i powodzenia.
Koszt takiego nowego kielicha to około 130 zł, więc po usłyszeniu ile kosztuje, zaniosłem ten stary do tokarza, wyrównał go i teraz po kilku minutowym koszeniu łapie trochę temperaturę, ale gdy się położy dłoń to może ona leżeć minutę i jej nie parzy, więc myślę że około 50 °C. Chyba musi się trochę nagrzewać?
Trudno mi powiedzieć czy będzie ślizgało. Możliwe że nie. Szukaj jakichkolwiek śladów oleju na obudowie sprzęgła. Silnikowy nie zaolei tarcz. Tylko ze skrzyni biegów może się tam dostać.
Jak ja to zrobiłem, skróciłem obudowę sprzęgła aby wałek z skrzyni biegów żuka pasował wlotu tarczy sprzęgła potem usunąwszy tuleje wielowypustu z tarczy sprzęgłowej od malucha i zanitowałem tulejkę od tarczy sprzęgłowej żuka,i tak to się kreci.Gotowy jestem na zadawanie pytań. Serdecznie pozdrawiam. Waldek. Dodano po 7 Chłodzenie silnika wykorzystałem...
Jak otworzysz maske to z prawej strony na obudowie sprzęgła w okolicy przegubu półosi-czujnik bliżej silnika-po kolorach przewodów dojdziesz,które ci podałem.żeby zdjąć wtyczkę trzeba nacisnąć zatrzask z drutu stalowego.Już bardziej nie potrafię ci wytłumaczyć.
Czujnik położenia wału umieszczony jest nad wycięciem w obudowie sprzęgła, w miejscu gdzie styka się ono z silnikiem. W otworze pod czujnikiem widać "dawcę" impulsów w postaci płaskiego trybu. Jego obracające się uzębienie wywołuje w cewce czujnika impulsy synchronizujące dostarczane do komputera. Jak wygląda czujnik - radzę zajrzeć do [Google'a Grafika]....
Przeróbek od groma -inna skrzynia, rózni sie obudową sprzęgła, przełożenie przekladni głównej to już mały pikuś. -inny układ chłodzenia i ogrzewania ( weże, nagrzewnica, chłodnica), tak że inny jest błotnik wewnętrzy. -inaczej mocowany na tylnym pasie Inny filtr i reszta kalmotów
Na obudowie sprzęgła 10-15 mm od dolnej krawędzi okienka do regulacji sprzęgła wybita jest kreseczka. Na kole zamachowym znak lub znaki znajdują się parę milimetrów nad jednym z trzech wycięć w kole. Przy 2 lub 3 znaczkach ustawiaj na drugi.
Dodam jeszcze, że gdy znaki na kołach będą sie pokrywały z tymi na obudowie- tłok 1 cylindra w GMP, to przez wziernik na obudowie sprzęgła będzie widoczny znak- na podstawie którego również możemy określić GMP. Wszystkie znaki muszą się pokrywać.
Na wale jest uszczelniacz, ale taki objaw daje również rozszczelniony zbiornik paliwa przy uchwytach mocujących.
Świece, kable WN, kopułka, palec rozdzielacza - sprawdź najpierw podstawy, a potem zadawaj pytania... Acha! Jeszcze czujnik obrotów, a reczej jego złącze - sprawdź, czy nie jest zaśniedziałe (czujnik jest zamontowany na obudowie sprzęgła u góry w pobliżu głowicy, poniżej aparatu zapłonowego. Powodzenia
Od pedału sprzęgła przechodzi przez ścianę grodziową nadwozia do komory silnika i dalej idzie do skrzyni biegów a dokładnie do obudowy sprzęgła i i tam jest mocowana do ramienia dżwigni sprzęgła Wypinasz przy pedale sprzęgła oraz od ramienia dżwigni przy skrzyni biegów następnie odkręcasz dwie nakrętki mocujące osłonę linki przy przedniej grodzi nadwozia...
Czyli kolego doctor81 jesteś pewny że skrzynie od 1.9D założysz do 1.4 bez żadnego problemu ,ponieważ jest cała taka sama? A widziałeś kiedyś te skrzynie zdemontowane? Pozdrawiam! Przełożenia skrzyni do silnika 1.5 : 1 bieg 3,778 ,2 bieg 1,944 ,3 bieg 1,307 ,4 bieg 1 ,5 bieg 0,803 ,wsteczny 3,526 Przełożenia skrzyni do silnika 1.4 Rover : 1 bieg 3,830...
W dużym fiacie były dwa rodzaje silników, stary 1300/1500 i zmodernizowany 1500 z poloneza. Stare silniki i nowe silniki miały zupełnie inny osprzęt i części między sobą nie pasowały. Kolektory wydechowe były inne, w starym „rury” szły w dół, w polonezie szły lekko do góry. Rura wydechowa przy silniku była też inna. Z tego względu rozruszniki były inne...
Musisz zdemontować obudowę zakupić odrzutnik (ten blaszany na wał) i poskręcać do kupy. Ktoś poukręcał śruby i wbił zwykły uszczelniacz. . Proszę jesniej napisać. Zdemontować całą obudowę założyć stalowy odrzutnik założyć obudowę i wtedy przykręcić aluminiowy odrzutnik? Bez nowego zimmeringu? Tam nie ma zimmeringu. Na wale wewnątrz ma być odrzutnik...
Jeszcze jedno pytanie, jakbym chciał jeszcze w nim założyć rozrusznik, to z czego najlepiej? Chodzi o to żeby był małych rozmiarów bo pod maską już się ciasno zrobiło. Co masz pod obudową sprzęgła .
Wedle tego schematu złożeniowego to śrub nie powinno być więcej. Co prawda mało pomocy producent udostępnia, ale serwis działa w miarę sprawnie.
Sprzęgło niestety nie jest jak w pile spalinowej takie jest ale w tym o pojemności 50 . Ale to nic rozebrałem całe sprzęgło na części pierwsze przeanalizowałem zasadę działania i poddałem przeróbce teraz jest super i na dodatek mam teraz możliwość regulacji docisku tarcz quad teraz bardzo ładnie się zbiera. TO MOJA ODPOWIEDZ JEDNEMU Z FORUMOWICZÓW WKLEJAM...
właśnie u mnie wtrysk jest za wczesny te dwie kreski na kole zamachowym wypadają powyżej tej kreski na obudowie sprzęgła czyli wtrysk jest za wcześnie duze nie brakuje ale jednak brakuje... czyli mówisz ze przez to nie odpali ? Na starej pompie zapalał a jak jest teraz zrobiona po regeneracji nie odpala za diabła wiedziałem ze rozrząd jest cos nie...
Hmm jakby się uparł to można zrobić przekładnię stożkową, bezstopniową z wałka do tylnego koła - tylko, że wówczas to MUSI być w obudowie...
A nie ma tak, że pedał w pierwszej fazie wciskania jest jakby "luźny" i dopiero po wciśnięciu go kawałek dopiero zaczyna łapać? Na 90% jest to samoregulator linki sprzęgła zintegrowanego z nią. Spróbuj coś podłożyć między mocowanie linki a dźwignię wychodzącą z obudowy sprzęgła, naprężyć ją, jak biegi będą wchodziły bez zgrzytu to masz odpowiedź. A...
Witam, Chciałem odkopać temat. Mysle że filtr odsrodkowy nie usunie tyle zanieczyszczen, jak wirówka. W koncu z samochodu ciezarowego zlewamy bardzo brudny i gesty olej mimo że jest tam zastosowamy filtr odsrodkowy. Przy tej metodzie czyszczenia nie są ważne obroty, a przeciążenie, które z kolei jest zależne od obrotów i promienia, który jak wiemy w...
Najprościej z obudowy sprzęgła od oryginalnej skrzyni biegów. Ewentualnie dwie blachy kotwiczne i dystans. Każdy model silnika ma indywidualny kształt, więc musiałbyś mieć dużo szczęścia, by ktoś akurat montował taki sam silnik. Największą uwagę zwróć na osiowość układu silnik - skrzynia biegów. Poszperaj po forach motocyklowych, gdzie są opisy konstrukcji...
Witam, sterownik wentylatorów jest z przodu silnika na obudowie chłodnic sterowany jest przez kalkulator wtrysku a ten ma namiary z czujnka, czujnik temperatury nad obudową sprzęgła przy głowicy, filtr zapchany powoduje że kalkulator wtrysku próbuje go wypalić i w tym trybie podnosi temp spalin poprzez wtrysk dodatkowej dawki paliwa w końcowej fazie...
Pokrętło plastikowe od programatora jak się demontuje? Wystarczy pociągnąć? Niestety bodaj w tym modelu z zewnątrz tego nie da się zrobić, ale należy uważać podczas wyciągania samego modułu w raz z obudową plastikową. Ponieważ końcówka pokrętła z jakiej zrobiona jest fatalnej jakości (takie sprzęgło) do wybieraka programów na płycie elektroniki. Porób...
Pokaż resztę tych bebechów. Sprzęgło to nie tylko tarcza.Pokaż docisk, obudowę ,koło zamachowe z widokiem wieńca. Ten rozrusznik i obudowę sprzęgła gdzie wchodzi. Może ktoś coś wypatrzy. Są jakieś świeże ślady tarcia czy blokowania?
Okienko z lewej strony obudowy sprzęgła. Odkręć pokrywkę a na lewej ściance będzie nabita kreska. Ustaw silnik tak by na pierwszym cylindrze był początek wtrysku paliwa. Jeśli jest dobrze ustawione to naprzeciw tego znaku na kole zamachowym będą dwa lub trzy. jeśli są dwa to musisz się zmieścić pomiędzy. To granica tolerancji. Jeśli trzy to trzeba by...
Wraca z nad morza i widzę, że temat rozwojowy. Ruszyłem tyłek i zeskanowałem Ci schemat instalacji silnika - EDC i FMR. Niestety nie mam skanera A3 i jest w dwóch częściach. Powinno Ci to trochę rozjaśnić sytuację. Oznaczenia są zgodne z tymi w Star Diagnosis. Błąd, który masz możesz rozwinąć - klikając Enter. Powinien wyświetlić się dokładny opis i...
Dokładnie potrzebna nowa obudowa sprzęgła. Łącząca silnik ze skrzynią.
Sprawdzana... jak? Ciężko ją zweryfikować na stole, a na aucie jest to nie wykonalne. Jedynie co możesz zrobić, to unieść auto na podnośniku, druga osoba uruchamia i gasi silnik, a ty osłuchujesz obudowę sprzęgła. Wszelkie zgrzyty stuki itp. wydaje dwumasa. Czyli do wymiany. Ignorując demolujesz rozrusznik, skrzynie.
jak ci nie wyleciały cześci i sprężynki po otwarciu obudowy to sprzęgła raczej dobre a układ dolby hx-pro to chyba taka płytka z boku stojąca
Jak nie masz paska, to najpierw wykręcasz świecę /przynajmniej jedną/ i ustawiasz tłoki /wszystkie cztery/ poniżej GMP. Wtedy stawiasz wałki : jeden ma blokadę /jak pamiętam śruby M8/ na godz ok 5 drugi na ok 8. Potem blokada wału w zależności od typu silnika: blokada piasty koła pasowego na godz. ok 10, lub w obudowie sprzęgła.
Zrobione !!! Łatwo nie było ale się udało :) Musiałem pozostałość sprzęgła odłupać - rozłupać bo odkręcić się nie dało. Montaż: wystarczy włożyć śrubkę w obudowę nowego sprzęgła i nim dokręcić - i już - gotowe !!!
A czy coś wcześniej było robione? Bo miałem taki przypadek sporo lat do tyłu a przyczyną było koło zamachowe zamontowane nie od tego modelu. U Ciebie może być coś innego ale warto sprawdzić czujnik w obudowie sprzęgła i jego okablowanie, lub diagnoza komputerem.
Jeżeli producent przewidział kilka modeli skrzyń biegów do auta to powinna pasować. W nadwoziu powinny być punkty mocowania. Fabrykę opuszcza jedno nadwozie dostosowane wszystkich wersji (nawet do ruchu lewostronnego) Oczywiście mogą pojawić się inne łapy i poduszki mocujące czy nawet inna obudowa sprzęgła (mało prawdopodobne). W zasadzie regułą jest...
na kole zamachowym musisz ustawić zero. Aby to zrobić znajdź zaślepke na obudowie sprzęgła następnie ustaw wałek na pierwszym cyl. krzywkami do góry i powinno być ok>lub ustaw klina od koła wałka rozrządu idealnie do góry ten sposób bedzie najlepszy.... przesunięcie paska o 2 zęby do tyłu spowodowało twój problem przestaw o 3 zęby do przodu i będzie...
Ursus C330M urwana śruba tarczy dociskowej Jak to ma się do treści pytania? Jak miałbyś wyjąć bez rozbierania skoro nie masz dostępu z zewnątrz? Prawdopodobnie wypadnie w bliżej nieokreślonym położeniu ciągnika. Tylko, że nie wiadomo czy nie wpadnie między obracające się koło zamachowe i obudowę sprzęgła gdzie przestrzeń jest niewielka. Ale skoro nic...
U znajomego widziałem że miał zrobione w samie w ten sposób że silnik malucha i obudowa sprzęgła była od malucha i samo sprzęgło również a połączone z skrzynią było za pomocą wałka z krzyżakiem. Tak więc nie była defakto fizycznie połączona z sprzęgłem i dość nawet ładnie to wszystko chodziło. Jak dokładnie było to zrobione to nie powiem bo nie pamiętam...
Odkręcasz cztery śruby i wymieniasz. http://obrazki.elektroda.pl/9461705400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7779493500_1... Taśmę hamulca zakładasz tak. http://obrazki.elektroda.pl/1267331400_1...
Wytarta jest tuleja prowadząca bendix co powoduje że w czasie kręcenia zazębienie się rozchodzi i słychać głośny zgrzyt a silnik się nie obraca.
Plan jest na traktorek duże prędkości nie są konieczne, nie będzie tez wykorzystywany do żadnych prac polowych raczej przywieź odwieź na tym koniec. Koła do tyłu planuje założyć 16" do tego opona jodełka. A połączenie silnika i skrzyni z Uaza myślałem zrobić tak aby z oryginalnej skrzyni 1.9 zostawić obudowę sprzęgła z oryginalnym sprzęgłem wałek skrzyni...
Nie mam pojęcia jak z zestawami sprawa wygląda,nie raz zestaw wychodzi drożej od elementu.Wiem tylko że w serwisie wymieniają łożysko co 500 000km czy jest dobre czy nie bo jak się rozsypie kulki z łożyska obcinają obudowę sprzęgła i skrzynia spada na ziemię.Najlepiej niech ktoś sprawdzi co powoduje brak całkowitego cofania się sprzęgła.Miałem kiedyś...
Kolega wpsowa692 ma dużo racji w tym co mówi.Co do składania sprzęgła tak się szesćdziesiątkę słada a regulację i tak musisz zrobić na złożonej obudowie przez okienko.Co do pegerów też ma rację.
Może być, że sprzęgło dokonuje żywota. Przekroczona maksymalna wartość wczytana, lub; wykonać test układu elektronicznego. Jeśli masz na sprzęgle przejechane ok 400 tysięcy to lepiej wymieniaj, zwlekanie czasem się źle kończy. Jak wymontujesz wysprzęglik to będziesz widział w jakim stanie jest łożysko, widełki, trzpień wysprzęglika nie może się "chować"...
a pytanko czy przy śrubie regulacyjnej powinna być szczelinka pomiędzy obudową sprzęgła a dźwigienką? czy dźwigienka może opierać o obudowę ?
1. Umarło ci łozysko oporowe w układzie sprzęgła. Piski są stąd, że teraz obudowa łożyska trze na sucho o słoneczko. W prostych słowach masz sprzęgło do roboty i to jak najszybciej. 2. Belka tylna do regeneracji. Polecam zrobić ją u fachowców w Pile. Naprawa jest droższa ale masz pewność dobrze wykonanej roboty z wykorzystaniem odpowiednich materiałów....
a ten czujnik jest na łączeniu silnika i skrzyni O kur.a ! To obudowa sprzęgła nie jest na łączeniu silnika ze skrzynią biegów? To co tam masz w swojej maszynie,dyferencjał?
Dziękuję za pomoc, ale nie mogę zdjąć obudowy startera, bo bo blokuje sprzęgło i nie wiem jak je zdemontować. Pozdrawiam
Nie Wiem jak jest zrobione wysprzęglanie w opti cruise, ale w zwykłej skrzyni twarde sprzęgło często oznacza rozłączenie łożyska oporowego od słoneczka. Cylinder siłownika wypełnia się cały olejem i jest twardo. Wystarczy zdjąć wziernik na górze obudowy sprzęgła i wszystko widać.
Witam. Posiadam kose spalinowa Green 25. Podczas odpalania zerwałem sznurek do odpalania. Po zdjęciu obudowy muszę zdjąć sprzęgło odśrodkowe żeby dostać się do szpuli na sznurek, niestety nie potrafię tego zrobić, czy ktoś wie jak to zdjąć?
Po co ci tak duży silnik 100KM ? ,spokojnie starczy od "MALUCHA" 24KM i mało pali jeśli już uparłeś się na benzyniaka bo ten duży to puści cię z "torbami" :D . A najlepiej to jakiś "dizelek" nawet i 1.6l 1.4l od golfa albo opla lub forda są w miarę tanie ja za swojego dałem 300zł i stan jest BD pali nawet przy mrozach ,można przykręcić dawkę paliwa...
Ja w swoim traktorku silnik z malucha ze skrzynią z żuka będę miał połączony w następujący sposób: -silnik malucha z sprzęgłem maluch-owskim, -obudowa sprzęgła z malucha, -wałek sprzęgłowy malucha skrócony z jednej strony i zeszlifowany na sześciokant, -wałek sprzęgłowy (skrzyni żuka) skrócony i w nim otwór sześciokant, -i do tego flansza z blachy do...
Podobno nie- bo silnik C 360 nie szedł wcale do widlaka. Może być C 330- nie pamiętam typu chociaż mam od niego skrzynię biegów, obudowę sprzęgła, sprzęgło i most. Lub mógł być Perkins z rotacyjną pompą wtryskową, we widlakach zwykle zakładana była instalacja propan-butan.
Dokładnie miałem to samo. Jak pisałem wcześniej do zdemontowania pompa i obudowa sprzęgła pompy która jest przykręcona do skrzyni. Na sprzegle masz oringi które należy wymienić. Jeśli masz warunki i trochę umiejętności to jak najbardziej samemu można naprawić :)
Ściągnąć obudowę sprzęgła, zaciągnąć hamulec, z pomarańczowego tworzywa wyczyścić trociny i i resztki wymieszane z tworzywem. Czasem lubi się przykleić do metalowej taśmy hamulca. Przed zakładaniem zwolnić dźwignię bo taśma nie wejdzie na kosz sprzęgła. Po wszystkim warto sprawdzić czy smaruje łańcuch.
Trochę przeróbek jest. Obudowa sprzęgła-tzw dzwon-jest inny. Mocowanie silnika jest inne. Trochę przeróbek pod maską też będzie trzeba zrobić, np akumulator jest z drugiej strony, inna tez jest spora część instalacji komory silnikowej. Nie wiem co się tak martwisz tym silnikiem, jak jest on trwały, to most napędowy nie wytrzymywał mocy tego silnika.
Sprawdź ile milimetrów wysuwa się zębatka i porównaj to z odległością zębatki na kole zamachowym od płaszczyzny styku rozrusznika z obudową sprzęgła. Można podłożyć płaskie podkładki pomiędzy rozrusznik a obudowę sprzęgła i wtedy sprawdzić czy będzie poprawa.
Hej Mam Pare pytań jak zwykle. 1>TELEMACH W silniku przedstawionym przez Ciebie, Takie można kupić na allegro za ok 200 zł. Ale brak tam jest obudowy sprzę gła odśrodkowego "dzwonka" gdzie taki dostać? 2> Tak się składa że przypomniałem sobie, że mam uszkodzony silnik od KOSA SPALINOWA MAKITA DBC 300 .TRoche mało mocy ma seryjnie.Ale chyba na początek...
Między skrzynią a silnikiem jest spora odległość. Skąd wydostaje się ten olej, z pod obudowy sprzęgła? Jeśli jest to olej z silnika to uszczelniacz na wale silnika do wymiany. Ciągnik do rozpołowienia, zdjęcie koła zamachowego i wymiana uszczelniacza.
Jakie kupujesz? Jakiej firmy? Polskie czy CCCP? Czwarte w jakim okresie czasu? Dekielek na obudowie sprzęgła założony?
Jutro zrobię zdjęcia i pokażę
Witam ! Mam taki problem , rozkręciłem śruby łęczące silnik z obudową sprzęgła , aby sie dostać do łożyska oporowego i silnik odszedł jakieś 2 centymetry i dalej nie odchodzi . nie wiem dlaczego , może jeszcze coś go trzyma . Proszę o pomoc
Na przewodzie zasilającym siłownik przy obudowie sprzęgła.
Więcej zdjęć dam jak opadna sniegi i będę miał do niego dostęp. W tej chwili wiatka jest zasypana na wysokość 0,5 metra. Skrzynię taka można kupić....trzeba się tylko porozglądać....szukaj na aukcjach - wózek WBN lub karolinka, pytaj na złomach. ---------------------------- Małe sprostowanie. Wcześniej pisałem, że zastosowałem tarczę sprzęgłową z żuka....otóż...
Na obudowie sprzęgła. Koła 5 biegu oczywiście ściągnąłeś.
Jak dobrze pamiętam to lewa strona bloku koło obudowy sprzęgła. Wtyczka 3 piny.
Ogólny widok wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/1166152000_... Wszystkie części są dostępne: cięgno z miseczką na sprężynę, sprężyna, widełki, sprężynka. https://obrazki.elektroda.pl/7005599800_... https://obrazki.elektroda.pl/8421639000_... https://obrazki.elektroda.pl/8457470500_...
Olej pokazuje się w obudowie sprzęgła i kapie przez dziurkę fabryczna w najniższym punkcie obudowy sprzęgła, tak wiec musi uszczelniacz przepuszczać bo innej możliwości nie ma. Tylko dlaczego skoro nowy założony.
Prawdopodobnie ktoś przykręcił sprzęgło na klej pozostaje dorobić porządny ściągacz na obudowę sprzęgła do którego jest tez przykręcona zębatka i spróbować wycisnąć, czuje że po tej operacji z młotkiem obudowa silnika i wał mogą być uszkodzone. Jeszcze można obudowę sprzęgła ( kosz ) zacisnąć przez podkładki w imadle ( ostrożnie aby nie zniekształcić...
To nie jest obudowa sprzęgła. Nie jest i nikt nie pisał, że jest... widać, że to koło zamachowe i że nie zatrzymała go obudowa sprzęgła ani karoseria. Może byś po prostu napisał co to jest. Kawałek koła zamachowego silnika, przecież z tekstu wynika co to jest...
Witam ponownie .Skoro masz stary typ C 328 to jakie koło miał C 330 nowego ?Bo wiesz że jest inna obudowa sprzęgła i rozrusznik.
Bardzo dziękuję. Powiedz jeszcze jak to odkręcić, czy zablokować z tyłu wirnik, czy po prostu chwycić kluczem (10) obudowę sprzęgła? W którą stronę kręcić śrubą? Czy jest odwrotny gwint?
Hmm, znaki na kole pasowym i na wałku rozrządu nie zgadzają się ze znakiem w obudowie sprzęgła... Ustawiam zna znak załóżmy na wałku rozrządu i powinien się zgadzać na kole pasowym i w obudowie sprzęgła tak...?? Tak... A u mnie tak nie jest, na wałku rozrządu i na kole pasowym się zgadza, a w obudowie sprzęgła nie ma. A z kolei jeżeli ustawię na znak...
Witam Masz problem nie ze sterowaniem tylko sprzęgłem oporowym. Zdejmij tylną obudowę RADF-u, sprzęgło białe lub czarne zmienia położenie kierownicy jak za ciężko chodzi to tak właśnie zacina. Pozdrawiam
Co ty p.... Wiesz wg. jakich warunków dobiera się skrzynie biegów? Maksymalnego momentu obrotowego generowanego przez silnik. A nie wg. widzimisię lub dostępności na szrocie. Silnik S-4003 ma maksymalny moment obrotowy 190 Nm, silnik Fso 1500 ma maksymalny moment obrotowy na poziomie 113 Nm. Dostrzegasz skromną różnice? Do autora, pomysł, delikatnie...
Raczej ta płaska, dwupinowa, nad obudową sprzęgła.
Osobiście nie pomogę do końca, ale ten typ tak ma z łapkami zakupionymi obecnie. Ojciec ma JUMZa i tam bardzo często reguluje łapki- tyle że to ładowarka rolnicza i odpukać na razie działa kilka ładnych lat. Według poprzedniego właściciela, wymieniano tam łapki na okrągło do puki nie trafiły się stare używane łapki, ale z "dawnych czasów" Inny zdenerwowany...
Hello update for clutch problems on my c335. i notice in forum someone tell thath motor housing and clutch housing are not aligment. when i disasembly again clutch i messure if the shaft and housing is aligment, and the housing si few mm off center (up) than it should be. when we correct aligment, clutch work well no noises. thand is comon problem on...
Wał ustawiasz w ten sposób że obracasz wałem korbowym tak, że znak na kole zamachowym na przeciw nieruchomego wskaźnika we wzierniku (w obudowie sprzęgła) się pokrywają, odpowiada to położeniu GMP tłoka 1 cylinda od str. napędu rozrządu ; natomiast wałek rozrządu ustawia się unieruchamiajac go za pomocą liniału (VW 2065 A) lub wykonanego samemu (jak...
Nie jest ważne jakie EURO a jaki silnik, OM ???. O jakie znaki Ci chodzi i co robisz, zawory czy rozrząd? Wałem się kręci przez okienko w obudowie sprzęgła, okienko pod klapką na dwie śrubki M8. W Actrosach tam nie ma żadnych znaków, są na kołach rozrządu. Przy ustawianiu zaworów patrzysz na dźwignie zaworowe a nie znaki. :)
Zrobiłem 2 kroki do przodu. Sprawa sprzęgła sprężarki okazała się wtyczka od cewki. Nowa różniła się trochę, więc przyciąłem obudowę delikatnie nożem i wydawało mi się, że wszystko się ładnie zapięło. Niestety, tak mi się wydawało. Musiałem zrobić większe podcięcie i sprzęgło działa. Mój błąd. Teraz sprawa wentylatora. Znalazłem zgnity przewód w wiązce...
sanmar: wał na gmp - otwór w obudowie sprzęgła, znak "0" zgrany ze strzałką, pompa na bolcu " na godz. jak się nie mylę 2. a wałek rozrządu... no właśnie. i tu do endriu się też tyczy. wałek blokujesz listwą, ale przed montażem nowego paska luzujesz koło pasowe, bo jest płynne, naciągasz pasek i dopiero wteddy dokręcasz to koło. inne ustawianie to takie...
Weź kawałek płaskownika ≠8-10mm, wywierć otwory tak aby przykręcić go do obudowy sprzęgła i do tego płaskownika przykręć wyprzęgnik w położeniu nie napinającym łapy sprzęgła
weź delikatnie opukaj młotkiem w obudowę siłownika sprzęgła, jak problem ustąpi, to kończą się szczotki na silniczku.
Mam kilka pytań do autora: jak zgrywa się średnica obudowy sprzęgła c-330 ze skrzynią Stara (tzn. czy kombinowałeś tam jakąś blachę ?). Jakie zastosowałeś sprzęgło: oryginał Ursus czy od Stara ?
Założyć rozrusznik można bez problemów ale nie taką metodą. Wymiana koła zamachowego na maluchowskie spowoduje duże zmniejszenie jego masy i nierówną pracę. Lepszym rozwiązaniem jest dołożenie koła zamachowego od Żuka bo jest na tyle dużej średnicy żeby rozrusznik się zmieścił obok bloku silnika. Rozrusznik od malucha też nie będzie bo jak "przystawi...
Musisz wejść pod samochód i zobaczyć na naklejkę, jest na "dzwonie" (obudowie sprzęgła)
Pic polega na tym że masz dociskać słoneczko a nie obudowę sprzęgła i na końcu przykręcić .
Pierwsza sprawa, wyciek oleju. Dałeś nową uszczelkę pod pompę i uszczelniacz (simmering) konwertera. A co z panewką w pompie oleju, w której pracuje szyjka konwertera ? Druga sprawa, brak jedynki i wstecznego. Za te dwa biegi odpowiedzialny jest pakiet tarczek i przekładek umiejscowiony na planetarce pod sprzęgłem jednokierunkowym. Sprawdź czy zastosowałeś...
W obudowie sprzęgła patrząc na silnik od przodu z prawej strony na godz 9 -tej.
zrobienie cyrkularki zrobienie spirali zrobienie pieczątki
częstotliwość napiąć podać ciągło zawieszać slabo odbiera radio
tny278 electrolux blokada telefonu
Falowanie obrotów Audi A3 8L 1.6 AVU po wyłączeniu klimatyzacji Dane techniczne lodówki Whirlpool 947/H