Zmieniłeś tak jak pisałem wyżej? Daj screena. Na DGT pisałeś że DHCP masz wyłączone czyli dobrze ale TP Link mógł przydzielić adres 192.168.1.3 któremuś urządzeniu a taki adres ma DGT więc był konflikt.
Opisz całą sprawę i wyślij pisemko do UKE. Przestaniesz wydzwaniać do Orange - to Orange (z technikami) zacznie wydzwaniać do Ciebie. Na ich partactwo nie ma innej rady (i skuteczniejszego bata)
Urządzenia są podłączone bezpośrednio do gniazdka telefonicznego, na linii nie ma już od dawna telefonu. Instalacja w mieszkaniu nie jest aby rozgałęziona? Jeśli tak to odgałęzienia trzeba poodłączać. Podczas połączenia margines szumu ma wartość 6 dB. Mało. Chciałbym albo to naprawić (jakieś sugestie gdzie może leżeć problem?) Zapewne w pozostałej...
Dla mnie wygląda to ewidentnie na problem z linią (czy po stronie dostawcy czy usera, nie mająć fizycznego dostępu do kabli ciężko jest to jednoznacznie określić). Po 1: Poodłączaj wszystkie urządzenia jakie tylko są podłączone do linii telefonicznej. Po 2: podłącz modem do linii w punkcje PIERWSZEGO wejścia linii telefonicznej do domu (musi to być...
Wielu użytkowników neostrady ma podobne problemy, związane to jest chyba z nieodpowiednią konfiguracją Routerów i nie da się na to nic poradzić , bo "panowie" z tepsy mają to głęboko w poważaniu...
Na 99% to wina lini telefonicznej jedyna rada to zmiana prędkości usługi na niższą . Nie możesz liczyć że CI tpsa wymieni kabel do centrali ,
przede wszystkim zgłosić usterkę- wszystko widzimy -sesje pobrania IP, parametry są jak najbardziej poporawne prosze na PW wysłać dane łacze -numer tel na którym jest neo -sprawdze -pracuje w niedziele.. i jakis kontakt do ciebie komórka
U mnie chyba nic sam z tym nie zrobię, bo prawdopodobnie jest to wina przeciążenia sieci. W późnych godzinach nocnych i z samego rana wszystko się normalizuje. Dokładnie tak. Pomimo przeciążeń SNR na upstream też może robić swoje jednak jeśli w podanych przez Ciebie porach jest ok to (odpukać) niech taki zostanie ;)
SNR jest zależny od przepustowości? Tak. rozwiązaniem byłoby zejście do 10Mbps Na to wygląda.
Upływność do ziemi jednej żyły, bądź też "słaby styk" w szafie, słupku lub puszce kablowej.
główną przyczyną tego że rozłącza jest przeciążenie linii, stąd pojawiają się błędy w komunikacji i utrata pakietów. Modemy dawane swojego czasu przez TP miały mały bufor ramki co przy większym obciążeniu zawsze kończyło się rozłączeniem i tak średnio co 15 minut. Rozwiązanie jet proste albo męczysz techników TP o zmianę/przepięcie linii (co jest średnio...
Niech ci ustawia na 6 Mb...przy 6Mb powinno być stabilnie ..... musisz mieć margines na uszkodzone pod/kanały,problemy na złączach, kabel itd..Powinni przyjechać i zmierzyć parametry w twoim gniazdku...sprawdź instalacje w domu od puszki na budynku do gniazdka ...czy masz telefon???...z puszki na budynku do modemu...jak telefon.... z filtru podłącz...
Radzę nie bawić w zrywanie dzwoń do nich co miesiąc z tą samą wadą i opuszczą ci abonament o 50%. Ja tak robię, gdy skończy się umowa przenoszę się na internet mobilny. A tak poz tym masz argumenty podczas największym przeciążeń jeśli twój internet osiąga prędkość poniżej 500kb wtedy możesz wystąpić o zażalenie i o zerwanie umowy z powodu niewywiązywania...
I z tej wersji firmware'u więcej się nie dowiesz :cry: Zgłaszaj na infolinię zrywanie transmisji i zaniżony transfer. Coś działo się na linii, może w instalacji i stabilizator przyciął na 5024kbps. Nie wiadomo jakie tłumienie - ale zapas SNR margin solidny, błędów brak. Po sprawdzeniu kabelków powinni dać na ponowną stabilizację. Jak już prędkość się...
Witam, korzystam z neostrady, ostatnio przedłuzyłem umowę do 10Mb/s , lecz jest tylko 6Mb/s. Dowiedziałem się, że to wina złych parametrów łącza, oto one: Downstream Upstream SNR Margin : 11.0 14.0db Line Attenuation : 43.0 22.0 db Data Rate : 7456 320 kbps Max Rate : 9536 720 kbps POWER : 19.5 12.0 CRC : 11 0 Tp-link TD-W8901G synchronizuje się w...
Zmartwię cię. Osobiście w tej sprawie nic nie załatwisz. Nie ma już takiej możliwości - bo nie ma gdzie. W punkcie sprzedaży pokażą ci telefon na ścianie i każą dzwonić na infolinię. Niepotrzebnie wyłuszczasz problem na infolinii - mało kto tam zrozumie o co chodzi a nikt praktycznie nie pomoże. Trzeba tam po prostu zgłosić problem - np. zrywanie transmisji...
Najlepiej router podłącz od razu gdzie kabel przechodzi przez ścianę.
W zasadzie to nie do nas a do TPSA pytanie. Ja miałem swego czasu podbnie i okazało się że TPSA przełączyła neta nie sprawdzając jakości łącza :D (centrala była za daleko) Dopiero przeniesienie numeru do innej centarli rozwiązało problem.
Udało ci się coś ustalić co do tego V2 igmp router occured! Not matching ours V3. bo mam ten sam problem, parametry łącza i komunikaty mój ruter to TD-W8970
No właśnie chyba zmienię ten router przyoszczędziłem i dałem za ten 120 zł. I chyba trzeba zainwestować D-Link DSL-3682 jakieś 300 zł. Zgadza się wieczorami lub po godzinie 17 najczęściej zrywa połączenie. Na infolinie dzwoniłem technicy byli ale wg nich jest lepiej niż dobrze :)
Bliżej do terenów wiejskich niż do miasta. Z informacji, które posiadam wynika, że będzie to odległość 2-2,5 km.
W linię wpięty jeden telefon, poprzedzony filtrem oraz centralka alarmowa no i oczywiście tp link. Jak jest wpięta ta centralka? Bo nie miałem z centralkami do czynienia zaś miałem do czynienia z dzwonkiem telefonicznym (tak tak istnieje takie coś) wpiętym do linii bez filtra, co generowało mocne szumy, pływanie SNR-u i jego spadek o rzędu 15 dB. Choć...
no teraz wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/3662192500_1...
Dzwoncie do tepsy i nie nabierzcie sie na kit: Prosze przeinstalować neostrade poniewaz nastepnie i tak sie bedzie działo to samo i jak wtedy zadzwonicie to Wam powiedzą : Prosze przeinstalowac system :D pozdro
Siemka, mam taki problem gdy siedzę na jakieś stronce po chwili mi wygasa i zrywa sie całe połączenie z internetem dzieje sie to coraz cześciej. nie wiem co za to jest odpowiedzialne mam neostrade 512 livebox windowsa xp. gdy sie zerwie połączenie nie mam nawet dostępu do konfiguracji livebox'sa sygnał odzyskuje dopiero po restarcie kompa (niekiedy...
Czy to możliwe że problem w moim przypadky leży w słabym sygnale? Może ktoś zna prawidłowe parametry sygnału dla neostrady?
Pokaż statystyki ADSL.
Może inne niewidoczne parametry g.dmt ustawiane inaczej w trybie adsl2+.
Zadzwoń i zgłoś zrywanie synchronizacji :)
Potwierdzam - margines niewielki ale i rada na to tylko taka jak w cytowanym poście. Pozdr.J.
https://obrazki.elektroda.pl/2939980500_...
Witam, Rozwiązałeś problem? U mnie jest to samo. Też używam Alior trader i zrywa połączenie co 7-10min. Inne programy działają poprawnie.
Witam, Mam taki problemik, otóż codziennie w godzinach wieczornych zrywa mi internet (przeważnie po 1 resecie wraca,ale nie zawsze). ADSL "pali się" na routerze na pomarańczowo ciągle, ale dioda internet ucieka. Da radę coś z tym zrobić? Słyszałem,że to są jakieś resety od neostrady? Mniej więcej w godzinach 20-22 dzień w dzień jak korzystam z pc. A...
Spotkałem się z wieloma uszkodzonymi zasilaczami. Uszkodzenie zasilacza można zaobserwować na oscyloskopie. Czasami zdarza się tak że zasilacz nie połączony z urządzeniem zakłóca pracę łącza (np. ładowarka telefonu). Dużo rzadziej uszkadzają się zasilacze klasyczne transformatorowe. Według mnie zasilacz transformatorowy bardziej nadaje się do zasilania...
Witam kolegów mam taki problemik, korzystam z internetu przez neostrade. Czesto internet zawiesza sie, zrywa poprostu połączenie. Czy to wina Modemu, moze linii? Pomozcie
Jasnowidzami nie jesteśmy jaki system jaki p2p jaka karta pci jaki modem . Czasami jak masz w p2p za durzo połączeń to zmula komp i wiesza łącza. Jeżeli masz modem Sagem F(at)st 800-840 to jest zainstalowany taki programik . Ma zielony trujkąt w traju wystarczy zamiast resetować kompa lub wyciągnąć wtyczkę wystarczy klinąć na niego dwa razy pojawi się...
powinno dzialać do 10M łacze - parametry OK -musialbym to zobaczyć nr linii
Masz telefon na tej linii ?
Niestety monterzy mnie olali a internet dalej nie dziala jak trzeba. Ostatnio na infolini uslyszalem ze mam (chyba) 3,8 km od centrali i maks predkosc to 2 MB, tylko czy zmiana predkosci cos da jezeli wieczorami i tak niezle szumi w sluchawce?
Sprawdź tłumienie linii telefonicznej .
a dzwoniles moze zapytac naszego "kochanego" operatora czemu szumi?? sam router tu nie powinien miec nic do rzeczy... zreszta odlacz go i podlacz 1 kompa z modemem ktory dostales ( polecam sciagnac nowe sterowniki.. bo na tych standardowych to potrafi rozaczac sam z siebie) i zobacz jak bedzie... posiadam neostrade .. i co prawda nie szumi w lini z...
Problem rozwiązany przy pomocy w BOK, mianowicie wszystko wskazuje na to, że zmiana routera (livebox na sagemcom f(at)st 2704) zlikwidowała problem. Pozdrawiam przemiłą Panią Magdalenę z facebook.pomoc(at)orange.com, bo to jej zasługa :).
mój kumpel posiada neostrade 128 i co jakiś czas zrywa mu połonczenie z internetem i chciałbym się dwiedzieć z jakiej przyczyny mu zrywa neta i czy idzie to jakos naprawić
Więc czemu miałem 2 lata w Netii 6Mb i nie było problemów? Nie mam podłączonych żadnych aparatów telefonicznych bezpośrednio do linii, używam VOIPa przy użyciu właśnie Funboxa. Więcej parametrów ten pseudo router nie podaje.
Musisz ustawić opcje MODULATOR na ADSL2+, bo obecnie masz zwykłe ADSL a na takim 10 Mega nie pójdzie
Zamykam.
Mam internet z Tp od 4 lat ( na początku 1mb później zwiększałem do 2 , 6 , i w końcu do 20mb i do tej pory wszystko działało bez zarzutu ) 20mb mam od roku i prze ponad pół roku wszystko działało dobrze ale od kilku miesięcy zaczęły się problemy : na samym początku po południu ( od godziny około 14 bo do 14 jest wszystko aż do tej pory w porządku dobra...
20h posmigalo i okolo 11 znow kick. Uzywam speedstreama 5100, niemam adsl2+ tylko ten g~. (at)up Co sie namieszalo, bo niebardzo rozumiem? Teraz problem ma sie tak, ze na speedstream 5100, z tlumienem 5.5, marginem okolo 11 nekaja mnie rozlaczenia. uszkodzenie linii wewnetrznej nie wchodzi w gre bo zostal zmieniony kabel, kupilem sam no i monterzy tylko...
Wklej obrazek z parametrami połączenia ADSL.
Witam, od kilku dni mam problemy z neostradą, ponieważ zrywa mi bardzo często połączenie. Często nawet co 2-3 minuty. Mój modem-wifi to tp link td-w8960n. Zrywanie polega na tym, że znika dioda ADSL i Internet. Po chwili wraca ADSL i pojawia się też następnie dioda Internet. Mam neo 10 mega. Co radzicie?
neostrada zrywanie zrywanie internetu neostrada neostrada zrywanie połączenia
koszt naprawa telewizor ciemny sterownik honda civic wzmacniacz volume
error przebieg interfejs lexia
Igła do gramofonu Bernard GS 467 – dobór do wkładki MF-100, zamienniki, Audio-Technica AT-VM95E Grzałka do bojlera CWU – miedziana czy nierdzewna? Fotowoltaika, Ecco Solar Boost 3000 Pro