Musisz ustawić opcje MODULATOR na ADSL2+, bo obecnie masz zwykłe ADSL a na takim 10 Mega nie pójdzie
(at)rostov84 Światłowód nawet jeżeli był kładziony to na potrzeby operatora, gdyż DSLAMa także trzeba wpiąć do sieci szkieletowej właśnie w taki oto sposób. To co widziałeś że było kładzione to prawdopodobnie kabel rozdzielczy do którego następnie podpina się abonentów, ale jest to kabel miedziany. Pamiętaj także o tym iż fakt występowania światłowodu...
Zmieniłeś tak jak pisałem wyżej? Daj screena. Na DGT pisałeś że DHCP masz wyłączone czyli dobrze ale TP Link mógł przydzielić adres 192.168.1.3 któremuś urządzeniu a taki adres ma DGT więc był konflikt.
Dla mnie wygląda to ewidentnie na problem z linią (czy po stronie dostawcy czy usera, nie mająć fizycznego dostępu do kabli ciężko jest to jednoznacznie określić). Po 1: Poodłączaj wszystkie urządzenia jakie tylko są podłączone do linii telefonicznej. Po 2: podłącz modem do linii w punkcje PIERWSZEGO wejścia linii telefonicznej do domu (musi to być...
Opisz całą sprawę i wyślij pisemko do UKE. Przestaniesz wydzwaniać do Orange - to Orange (z technikami) zacznie wydzwaniać do Ciebie. Na ich partactwo nie ma innej rady (i skuteczniejszego bata)
W takim razie usterkę masz albo w urządzeniu Livebox bądź na linii. Zgłoś problem w TP... sam nic nie zrobisz.
Tłumienie masz duże, ale parametr SNR (16dB) jest dosyć dobry, 1Mb prawdopodobnie też będzie działał, ale trzeba liczyć się wtedy z częstym zrywaniem synchronizacji.
Pytanie za 100 punktów.......co z tym zrobić. Instalację w domu technik zrobił nową. Zatem pozostaje tylko reklamacja, bo problem poza Twoim domem. Reklamacja na usługi telekomunikacyjne: :arrow: https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pyt... :arrow: https://pro.speedtest.pl/ :arrow: https://pro.speedtest.pl/pomiar_certyfik...
Na 99% to wina lini telefonicznej jedyna rada to zmiana prędkości usługi na niższą . Nie możesz liczyć że CI tpsa wymieni kabel do centrali ,
Wielu użytkowników neostrady ma podobne problemy, związane to jest chyba z nieodpowiednią konfiguracją Routerów i nie da się na to nic poradzić , bo "panowie" z tepsy mają to głęboko w poważaniu...
Jaka prędkość neostrady, jaki poziom sygnału ?
przede wszystkim zgłosić usterkę- wszystko widzimy -sesje pobrania IP, parametry są jak najbardziej poporawne prosze na PW wysłać dane łacze -numer tel na którym jest neo -sprawdze -pracuje w niedziele.. i jakis kontakt do ciebie komórka
Problem o którym piszesz to wzyczajny bardzo popularny błąd windowsa. Wystarczy, że sobie ściągniesz te dwie łatki i je zainstalujesz i po kłopocie. Wejdź sobie na stronę generic.neostrada.pl tu wszystko pisze! A oto linki bezpośrednio do tych łatek: http://www.microsoft.com/downloads/detai...
A nie mozna jakos ustawic po stronie rutera, by nieco zmniejszyl predkosc? Nie można, bo nie masz zapasu. Niecałe 11 Mb/s to normalne osiągi dla tłumienia 34.5 dB. Gdybyś wyciągał 15 Mb/s to mógłbyś podbić SNR Margin na niektórych routerach z Broadcom. Natomiast bardzo wysokie Attainable Rate sugeruje, że może być coś nie tak z tłumieniem i że to na...
Urządzenia są podłączone bezpośrednio do gniazdka telefonicznego, na linii nie ma już od dawna telefonu. Instalacja w mieszkaniu nie jest aby rozgałęziona? Jeśli tak to odgałęzienia trzeba poodłączać. Podczas połączenia margines szumu ma wartość 6 dB. Mało. Chciałbym albo to naprawić (jakieś sugestie gdzie może leżeć problem?) Zapewne w pozostałej...
Po zwiększeniu prędkości do 10mb/s neostrada zrywa, jest niestabilna. Co można z tym zrobić gdy obsługa odmawia czynności naprawczych? Podać dowody lub dzwonić jeszcze raz i wylosować takiego co przyjmie reklamację bez dowodów (nic trudnego). Obecne parametry są w idealnej normie (środek normy na downstream, znacznie powyżej na upstream). Jeśli naprawdę...
Niech ci ustawia na 6 Mb...przy 6Mb powinno być stabilnie ..... musisz mieć margines na uszkodzone pod/kanały,problemy na złączach, kabel itd..Powinni przyjechać i zmierzyć parametry w twoim gniazdku...sprawdź instalacje w domu od puszki na budynku do gniazdka ...czy masz telefon???...z puszki na budynku do modemu...jak telefon.... z filtru podłącz...
Synchronizacje masz na stanie ze screenów na ~2,5 Mb/s jednocześnie dosyć wysoki SNR, co teoretycznie pozwalałoby na lepsza prędkość. Ale jest też dosyć wysokie tłumienie. Czyli z linią coś się dzieje i jak sprawdziłeś nie jest to po Twojej stronie, więc dzwoń do Orange. Dla eksperymentu sprawdź, czy coś się zmieni jak przestawić PPPoE na PPPoA VC-MUX...
Parametry masz OK. Na tym łączu powinno być pełne 10/1Mbit/s Gdzieś pewnie robi się przerwa na 1 żyle lub do jakiegoś złącza dostaje się woda. Jakie kable zastosowałeś do instalacji telefonicznej? Jeśli możesz to zrób zdjęcie otwartego gniazda telefonicznego.
Nie. Umowa przejdzie na czas nieokreślony, ale z zachowaniem prędkości 2 Mb/s. Nie przechodź na opcję do 10 Mb/s, bo z takimi parametrami będziesz miał tylko problemy, np. w postaci zrywania synchronizacji.
SNR jest zależny od przepustowości? Tak. rozwiązaniem byłoby zejście do 10Mbps Na to wygląda.
Upływność do ziemi jednej żyły, bądź też "słaby styk" w szafie, słupku lub puszce kablowej.
Dzwoncie do tepsy i nie nabierzcie sie na kit: Prosze przeinstalować neostrade poniewaz nastepnie i tak sie bedzie działo to samo i jak wtedy zadzwonicie to Wam powiedzą : Prosze przeinstalowac system :D pozdro
Od jakiego czasu zrywa
Zrobiłem tak jak napisałeś i dalej zrywa...
U mnie chyba nic sam z tym nie zrobię, bo prawdopodobnie jest to wina przeciążenia sieci. W późnych godzinach nocnych i z samego rana wszystko się normalizuje. Dokładnie tak. Pomimo przeciążeń SNR na upstream też może robić swoje jednak jeśli w podanych przez Ciebie porach jest ok to (odpukać) niech taki zostanie ;)
główną przyczyną tego że rozłącza jest przeciążenie linii, stąd pojawiają się błędy w komunikacji i utrata pakietów. Modemy dawane swojego czasu przez TP miały mały bufor ramki co przy większym obciążeniu zawsze kończyło się rozłączeniem i tak średnio co 15 minut. Rozwiązanie jet proste albo męczysz techników TP o zmianę/przepięcie linii (co jest średnio...
Czy to możliwe że problem w moim przypadky leży w słabym sygnale? Może ktoś zna prawidłowe parametry sygnału dla neostrady?
Bliżej do terenów wiejskich niż do miasta. Z informacji, które posiadam wynika, że będzie to odległość 2-2,5 km.
W linię wpięty jeden telefon, poprzedzony filtrem oraz centralka alarmowa no i oczywiście tp link. Jak jest wpięta ta centralka? Bo nie miałem z centralkami do czynienia zaś miałem do czynienia z dzwonkiem telefonicznym (tak tak istnieje takie coś) wpiętym do linii bez filtra, co generowało mocne szumy, pływanie SNR-u i jego spadek o rzędu 15 dB. Choć...
no teraz wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/3662192500_1...
Siemka, mam taki problem gdy siedzę na jakieś stronce po chwili mi wygasa i zrywa sie całe połączenie z internetem dzieje sie to coraz cześciej. nie wiem co za to jest odpowiedzialne mam neostrade 512 livebox windowsa xp. gdy sie zerwie połączenie nie mam nawet dostępu do konfiguracji livebox'sa sygnał odzyskuje dopiero po restarcie kompa (niekiedy...
pracujesz juz skrajnie na S/N dzis powiedzmy dobrze .. potem zacznie zrywać
Jak sam widzisz problemem jest tu jakość linii. Prawdopodobnie jest ona przeprowadzona napowietrznie i stąd te zrywania.
A może masz jakies trojany czy cos w tym stylu roabki ktore robia polaczenia i dlatego zrywa.
No właśnie chyba zmienię ten router przyoszczędziłem i dałem za ten 120 zł. I chyba trzeba zainwestować D-Link DSL-3682 jakieś 300 zł. Zgadza się wieczorami lub po godzinie 17 najczęściej zrywa połączenie. Na infolinie dzwoniłem technicy byli ale wg nich jest lepiej niż dobrze :)
Mam asmaxa nie wiem jak u innych ale u mnie zrywało połaczenie dlatego ze druga siec byla na tym samym kanale i sie zaguszaly po zmianie kanału jest OK
Zadzwoń i zgłoś zrywanie synchronizacji :)
Pokaż statystyki ADSL.
Nie będę downgradeował łącza skoro ponad rok działało bez zarzutów. Prędzej powiem, że nie działa i zerwę umowę prawdopodobnie;). Dzisiaj na szczęście nie zrywało.
Witam, Rozwiązałeś problem? U mnie jest to samo. Też używam Alior trader i zrywa połączenie co 7-10min. Inne programy działają poprawnie.
Witam mam problem mianowicie mam internet z neostrady i jeśli ustawione mam na swoim asusie routerze modulacje G.DMT to internet zrywa często i masakra ogólnie znika sobie nagle natomiast gdy ustawiłem ADSL2+ to o dziwo wszystko wporządku czasem zdarzy mu się znikąc ale bardzo rzadko podczasz gdy na G.DMT potrafi w ciągu godziny parę razy.Moje pytanie...
Udało ci się coś ustalić co do tego V2 igmp router occured! Not matching ours V3. bo mam ten sam problem, parametry łącza i komunikaty mój ruter to TD-W8970
Najpierw niech Ci linię naprawią, bądź wymień tego Liveboxa jeżeli faktycznie coś jest z nim nie tak (może to on powodować), bo wali Ci błędami, przez 18h działania modemu 1700 błędów, to za dużo. Przy większej synchronizacji w razie powiększenia prędkości, będzie Ci sypać jeszcze więcej błędów a nawet możliwe, że zrywać synchronizację.
Parametry w zupełności wystarczające do poprawnego działania, sprawdź je jeszcze w godzinach szczytu, m/wiecej wtedy, kiedy najbardziej rwie. Spróbuj też podmienić jednak modem na inny dla testów. Sesja połączenia nie może przekroczyć 24h. Jest po tym czasie automagicznie zrywana.
Najlepiej router podłącz od razu gdzie kabel przechodzi przez ścianę.
Może jakiś czas przerwania, albo coś co może wpływać na jego pracę. Generalnie chodzi mi o np. podniesienie jego softu, ale to chyba niemożliwe to nie phon lub bios. hehe. Czy warto jest kupić inny router i czy jest szansa, że połączenie nie będzie zrywane?
Shenzen Stabilna opcja dla ciebie to 2 Mb/s, za duża odległość i tłumienie na 6 Mb/s, nawet jeśli podłączą 6 Mb/s to router i tak zapnie się niżej i raczej będzie zrywać.
Ale żeby się nie wyłączał monitor czy komputer?? To dwie różne sprawy..... poza tam, tego typu zdarzenie powinno pozostawić jakiś ślad w logach..... niestety, nie znam tej dystrubucji, standardowo jednak logi powinny być w katalogu /var/log. Na próbę proponuję otworzyć sobie konsolę i wklepać "tail -f /var/log/messages" i zobaczyć wpisy zaraz przed...
f5.............
Niestety, bez zmian. Cały czas zrywa połączenie.
Czy mógłby ktoś mi pomóc ?
TotalCommander A spróbuj FileZilla.
Witam Więc najpierw sprawdź ustawienia w sterach czy nie ma nic o przerywaniu połączenia po upływie jakiegoś czasu a zapomniałem sterach czyli sterownikach do rutera a i jeszcze sprawdź prawidłowość wszystkich połączeń zaczynając od puszki na domu. Jak by to nie pomogło spróbuj jeszcze raz zainstalować stery. Sprawdź też konfigurację rutera z neostradą....
W zasadzie to nie do nas a do TPSA pytanie. Ja miałem swego czasu podbnie i okazało się że TPSA przełączyła neta nie sprawdzając jakości łącza :D (centrala była za daleko) Dopiero przeniesienie numeru do innej centarli rozwiązało problem.
Witajcie. Od 6 lat mam w domu Neostradę 10Mb/s. Przez pierwsze 4 lata było całkiem dobrze z prędkością połączenia. Około 2 lata temu prędkość spadała do ok. 5Mb/s, a od ponad roku 150KB/s i mniej to normalka. Do tego zrywanie połączenia kilka razy dziennie, czasami nawet co kilka minut. https://obrazki.elektroda.pl/6161253700_... https://obrazki.elektroda.pl/2112123100_...
Jasnowidzami nie jesteśmy jaki system jaki p2p jaka karta pci jaki modem . Czasami jak masz w p2p za durzo połączeń to zmula komp i wiesza łącza. Jeżeli masz modem Sagem F(at)st 800-840 to jest zainstalowany taki programik . Ma zielony trujkąt w traju wystarczy zamiast resetować kompa lub wyciągnąć wtyczkę wystarczy klinąć na niego dwa razy pojawi się...
Tłumienie 51dB przy opcji 1Mb/s wskazuje na dużą odległość od centrali lub słabą jakość linii. Opcja 6Mb/s nie wchodzi w rachubę, można się pokusić o 2Mb/s, ale na próbę i zastrzec sobie możliwość powrotu do 1Mb/s w przypadku problemów. Po migracji na 2Mb/s mogą, ale nie muszą, wystąpić problemy z synchronizacją (zrywanie transmisji) oraz transferem.
Witam. Mam podobny problem, tzn: Modem Sagemcom f(at)st 3764 średnio kilka(naście) razy dziennie traci synchronizację VDSL, przy czym czas ponownego uzyskania synchronizacji VDSL w niektórych przypadkach potrafi trwać nawet do kilku godzin. Najczęstszą porą utraty synchronizacji po której modem przez długi czas nie może się synchronizować są godziny...
Do najbliższej centrali mam około 800m. Posiadam telefon stacjonarny, gdy zrywa mi połączenie sygnał jest.
Czy jest możliwość, że kabel, który ma już kilka lat i jest w podłodze (każdy na niego może jakąś tam częścią depcze) jest do wymiany? Od tego bym zaczął. Możesz kupić tester kabla sieciowego (kilkanaście zł) i kabelek podłączyć. Dodatkowo, niektóre płyty w BIOS maja funkcję sprawdzania kabla. Zobacz, może akurat to masz.
Szkoda że szuszfol na infolini po dwukrotnym sprawdzeniu możliwości łącza potwierdził że 10mb będzie chodziło bez problemu. Tak to jest z tymi infoliniami, kłamią żeby tylko złapać klienta cały Orange. Jest w ogóle sens wołać aby zwiększyli prędkość chociaż o 1-2 mb, bo rozumiem żę to 10 mb by zrywało.
Nie znam się ale: widzę, że masz dość dużo błędów CRC. Coś jest nie tak z linią. Może spróbuj wymienić kabel od gniazdka do rutera na lepszy, skrócić go. Możesz także wymienić gniazdko. Pożycz od kogoś jakiś dobry ruter i sprawdź czy też będzie zrywać. Naciskaj też na techników. U mnie kiedyś też notorycznie zrywało, przyjeżdżali kilka razy zwalając...
Po pierwsze dzięki za odpowiedź. Tak router ma swojego ADSL-a, model który mam to Saphiron. Co do linii telefonicznej, to w domu jest kilka gniazdek do jednego jest podpięty router to innego telefon via ten dławik tpsowski. Nie bardzo mam jak to przestawić tak szczerze mówiąc. Poza tym kiedyś tak nie zrywało często.
Nie ma to czasami związku z deszczem / pogodą ? Linia napowietrzna czy ziemna ? Tłumienie na granicy działania neozdrady a SNR tak spada bo gdzieś jest linia walnięta o ile nie masz awarii mikrofiltra albo instalacji w domu.
Witam kolegów mam taki problemik, korzystam z internetu przez neostrade. Czesto internet zawiesza sie, zrywa poprostu połączenie. Czy to wina Modemu, moze linii? Pomozcie
Na obu moich routerach nie da się wymusić synchronizacji adsl2+ tzn. mogę ustawić w opcjach zamiast auto na adsl2+ jednak i tak zsynchronizuje się w g.dmt. Więc manewr ze zgłoszeniem braku internetu nie przejdzie :P Ciekawią mnie te błędy crc z tego co zaobserwowałem to pojawia się około 80 błędów przy odebraniu telefonu jednak nie zawsze. Internetu...
Synchronizację masz na 6Mb\s ale na loginie musieli zapomnieć zmienić prędkości i przycina do 2Mb\s. A błędy zależy, jak tyle błędów nazbierało się przez cały dzień lub kilka dni to jeszcze może być,gorzej jak tych błędów nazbierało się np. przez godzinę to już jest pewien problem bo przy pełnej szybkości może tak zacząć czasem zrywać.
witam niedawno zakupilam neostrade z modemem speedtouch 330... sprzet zainstalowany na platformie windy xp... problem polega na zrywaniu polaczenia z neostrada...lacze sie przez speedtouch dial- up...zrywa polaczenie nawet kilka razy dziennie... czy ktos jest w stanie mi pomoc??? co z tym fantem zrobic??? pozdrawiam
Zmiana IP (nie mniej niż raz na dobę) wymusza rozłaczenie, "znajomi" mogą mieć router, który wymusza niemal niezauważalnie ponowne połączenie.
Zmien MTU dla neostrady standardowo 1492 (najlepsze efekty w sieci uzyskuje sie przy MTU =1400 , na 1492 nie chodzi nie wiem czemu ale nie chodzi oczywiscie w sieci) programik jest ponizej jesli tego nie zrobiles to normalnym objawem jest zrywanie polaczenia poniewaz pakiety ida w kosmos. Trzeba to zrobic na jednym i na drugim komputerze jesli zmienisz...
Sprawdź tłumienie linii telefonicznej .
jam mam podobny problem a ciekawe jest to że synchronizacja spada mi co kilka dni a mimo ze margin mialem na 15dB to i tak co chwila zrywalo polaczenie w routerze zmienilem modulacje z ADSL2+ na ADSL2 margin spadl do okolo 10dB a nawet do 7 ale połączenia już prawie wcale nie zrywa:)
Zainstalować InSSIDer i tu wstawić wynik z komputera gdzie jest problem.
Zostań tu gdzie jesteś i to co masz. No chyba że 8mb. Ale teraz jesteś już na granicy. Później możesz mieć problemy z zrywaniem synchronizacji.
Łączysz się z routerem przewodowo czy bezprzewodowo?
Też z tym uploadem tak mam, czasem nawet jest wyższy od pobierania, tylko że mi nie zrywa połączenia
Witam ! Posiadam ruter Linksys X2000 Przez kilka dni bylo wszystko ok. Operatorem jest Neostrada i od kilku tygodni zauwazylem ze kilkanascie razy na dobe zrywa mi polaczenie z Netem.Dopiero gdy wyłącze router i włącze dopiero mam internet. Zresetowalem ruter do fabrycznych ustawien ale dalej objawy sa takie same.
Witam. Archeologia trochę ,ale myślę że mi wybaczycie. Stan linii ADSLPodniesiony Standard ADSLG992_5_A Szybkość wysyłania860 Szybkość pobierania3176 TłumienieBliski koniec : 45.6 (dB) Odległy koniec : 24.9 (dB) Sygnał/SzumBliski koniec : 12 (dB) Odległy koniec : 13 (dB) Liczba błędnych pakietów17528 Firmware0xe15080a Błędne sek. w okresie 15 min0 Błędy...
od kilku dni zrywa mi neostradę 1mb podejrzewam problemy z linią ADSL Modem information AR7 DSL Modem Statistics: -------------------------------- [DSL Modem Stats] US Connection Rate:320DS Connection Rate:1312 DS Line Attenuation:15DS Margin: 31 US Line Attenuation:2US Margin: 23 US Payload : 41992272DS Payload:...
Masz telefon na tej linii ?
SNR 9 powinno być 15 to by nie zrywało
Był u mnie fachowiec z tepsy i sprawdził linie. Niby wszystko gra. Podłączyłem orginalny modem i jest to samo. Tak samo szumi z filtrem, czy bez i rozłącza. Spróbuje porzyczyć od kogoś inne filtry i dam znać jaki był efekt. (odpowiedni miły e-mail do operatora tez juz wysłałem)
problem występuje jak i połączeniem przewodowym, jak i połączeniem bezprzewodowym Pokaż status połączenia, sygnał z routera. Kiedy jest ok i kiedy zrywa połączenie.
mój kumpel posiada neostrade 128 i co jakiś czas zrywa mu połonczenie z internetem i chciałbym się dwiedzieć z jakiej przyczyny mu zrywa neta i czy idzie to jakos naprawić
TP-LINK W8968 lub W8960N
Problem rozwiązany przy pomocy w BOK, mianowicie wszystko wskazuje na to, że zmiana routera (livebox na sagemcom f(at)st 2704) zlikwidowała problem. Pozdrawiam przemiłą Panią Magdalenę z facebook.pomoc(at)orange.com, bo to jej zasługa :).
Witam! Objawy jak w temacie, tylko, że przy podłączeniu drugiego komputera. Na jednym działa dobrze. Czy to może być wina uszkodzonego routera? Router ADSL Microcom AD2651. Pozdrawiam.
o to chodziło? :P http://imageshack.us/photo/my-images/813... Problem ze zrywaniem co chwile połączenia pojawił się dopiero po podpięciu routera... wcześniej mniej zrywało... Źle zamieszczony obraz - Dodano po 13 http://obrazki.elektroda.pl/8595951200_1...
neo po 24 zmienia ip wgraj auto connect www.neostrada.info
Sam nie zrobisz nic poza sprawdzeniem instalacji telefonicznej w mieszkaniu. Podłącz tylko router od razu do przewodu wchodzącego do mieszkania. Stabilizacja może polegać na przycięciu synchronizacji w razie niestabilności łącza.
U mnie sie dzieje to samo. Wydaje mi sie ze to wina tp. Chciaz kiedy mialem modem thomson tego problemu nie bylo. Pozdrawiam;)
kamcio_22 10 Mb/s mieści się w normie i powinno pracować raczej bez problemów i stabilnie, na 20 Mb/s raczej bym się nie kusił, bo router na pewno się zapnie na mniej i raczej będzie zrywać.
Za każdym razem gdy próbuje wysłać plik o rozmiarze większym niż 2,5 mb, po jakimś czasie przesyłania go przez ftp jak i uplodowania załącznika na gmail .Wysyłanie jest przerywane. Posiadam Neostrade ten problem pojawia się tylko na komputerze podłączonym do liveboxa przez kabel. Natomiast na laptopie połączonym przez wifi wykonuje taki upload bez problemu....
Czyli smiało moge brac ta opcje? Dodam,że te wartosci prawie w ogole sie nie zmieniaja, tzn jedynie o 0,1-0,3 db wiec linia wydaje mi sie,żę jest stabilna. Do centrali mam jakies 800-1000 m w lini prostej. Co zrobic, gdy pojawia sie problemy ze zrywaniem?
dzisiaj po tym jak znów miałem reset zauważyłem że "zrywa się" synchronizacja adsl a nie jak myślałem wczesniej resetuje sie livebox Aha i tak z innej beczki dziś zadzwonili do mnie z netii i powiedział mi konsultant że w mojej miejscowości ma zostać postawiona centrala netii pogadałem chwile z tym konsultantem ( oczywiście wiadomo prowadził "podręcznikową"...
Może to przez to, że nie masz stałego IP? Jeśli dobrze zrozumialem to masz serwer a do niego masz podłączone inne kompy? W neo Numer IP jest zmieniany co 24 godzny. Jeśli chcesz zrobić stały serwer to masz problem taki jak ja. Ja zamierzałęm zrobićserwer na moją stronę, lecz nei mogę przez ten IP.
Chyba nie zrozumiałeś. Trzeba im ściemniać że idzie poniżej 1Mb aż monterzy sie znudzą i naprawią to co maja naprawić albo pójdą na łatwiznę i będą chcieli obniżyć żeby pozbyć sie natręta. Wtedy to już formalność. Po drugie nie pisałem że masz od razu zrywać umowę ale napisałem że jest to możliwe bez płacenia kary. Chcesz mieć 6 Mb to bierz WiFi 5Ghz...
[url=http://info.poczta.interia.pl/pomoc... złe porty? Zrywanie następuje prawdopodobnie ponieważ przeszacowano jakość łącza. Po zejściu na niższą prędkość będzie pracowało stabilniej. Pomaga też wyczyszczenie jak to określił konsultant historii logowania w systemie można to zrobić na płatnej infolinii...
Niestety Outlook Express dalej rozłącza połączenie z neostradą przy wysyłaniu i odbieraniu e-maili.Przepuszczam coś nie ładnego w systemie zostaje format:cry:
neostrada zrywanie asmax zrywanie zrywanie nitki
twingo kontrolka silnik czytać schemat elektryczny sterowanie oświetleniem komputer
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Zamienniki tranzystora RHU002N06 w SOT-323 Naprawa elektrycznego lusterka w Renault Thalia