Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.net/33_12716739... Przedstawiam tu wersje alfa swojej pracy dyplomowej Po ciezkich bojach z zakloceniami na lini zasilajacej jak i impulsami elektromagnetycznymi pochodzacymi od ukladu zaplonowego i alternatora udalo sie w koncu uruchomic uklad, czesc praktyczna pracy dyplomowej. Spedzilem kilka dni na eliminacji tych...
Raczej się nie opłaca się wkładać do ogara gaźnik od WSK-i ponieważ po pierwsze wzrost mocy będzie niewielki a po drugie znacząco zwiększy się zużycie paliwa, lepszym rozwiązaniem był by gaźnik od Simsona. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej to poczytaj tutaj http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php...
"SILNIK TYPU 126A1.076 Z CZĘŚCIOWO WPROWADZONYMI ZMIANAMI OBNIŻAJĄCYMI ZUŻYCIE PALIWA (GAŹNIK 28IMB 10/250) MAJĄ KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU 7°30". DANE POCHODZĄ Z AUTORYZOWANEJ INSTRUKCJI NAPRAW.
Co mam zrobić z gaźnikiem w maluchu żeby zużywał mniej paliwa, aktualnie mam gaźnik 128IMB 5, może zmienić go na 128IMB 10?
Jest na to sposób. Zaopatrz się przepływomierz montowany seryjnie w Wartburgu 353.1. Ma wyjście napięciowe (albo impulsowe? dokładnie nie pamiętam).
Davvvi miałem się już wcześniej zapytać, ale zapomniałem - ten filterek paliwa który masz to jest szczelny? Chinole składając je oszczędzają na kleju. ;) A co do gaźnika to wzrosło mi zużycie paliwa - więc obniżyłem iglice. http://obrazki.elektroda.pl/5247617800_1...
Gaźnik od motocykla SHL pracuje taki sam jak w motocyklu WSK 175. Rzeczywiście chleje do przesady. Sprawdź jaki rozmiar dyszy jest zamontowany w gaźniku. Motocykl WSK 175 miał normę jak pamiętam około 4 litrów benzyny na 100km i przez okres eksploatacji, około 10 lat nie miałem problemu z podwyższonym zużyciem paliwa. Sprawdź, na którym rowku jest ustalona...
Widzę na zdjęciu, że ten gaźnik posiada pompkę przyśpieszającą pod osią przepustnicy. Częstym problemem w gaźnikach wyposażonych w tą pompkę jest zużycie oringu na tłoczku i ew. także wytarcie otworu w korpusie gaźnika. Silnik wówczas ma problemy z pracą na wolnych obrotach, ponieważ lewe powietrze powoduje odcinanie dopływu paliwa na rozpylacz. Zauważalny...
Myslę, że planowanie głowicy to zły pomysł mogą z tego wyniknąć nowe problemy i nowe wydatki związane głównie z kolejną wymianą poszczególnych części silnika. Lepiej pomysleć o innych sposobach na zmniejszenie zużycia paliwa np regulacja komputera. regulacja gaźnika itp. Pozdrawiam.
qmpel miala problem z regulacja gaznika w 700ce kazdy niby potrafi ale roznie mechaniorom to wychodzilo....proponuje jeszcze raz wyregulowc gaznik ale w innym miejscu...druga sprawa to czy olej jest czysty czy nie bierze oleju itp.Jesli plyny sa ok to zacznij od ponownej regulacji gaznika.Moze pompka gdzies gubi??qmplowi ten popychacz od pompki nawalal....
Większe zużycie paliwa
Ja obstawiłbym na zły skład mieszanki- może jakiś"dobrodziej" do gaźnika wpakował dysze o innym przelocie myśląc, że osiągnie większą moc albo poprostu dysza jest rozkalibrowana.
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Na pewno przeróbki gaźnika. Kąt zapłonu także. I najprawdopodobniej kompresja do zmiany. Zainteresuj się techniką motocykli żużlowych. One są napędzane metanolem. Wiem, że na pewno drastycznie wzrośnie ci zużycie nowego paliwa, czyli zmniejszy zasięg.
Podręcznikowy przykład za wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej lub uszkodzonej membrany jeśli to gaźnik bezplywakowy.
Pewnie pęknięty przewód powrotny, ten z tyłu gaźnika. Tylko jak autor nie wyczuł zapachu benzyny?
Z tego co gdzieś wyczytałem to 2.5/ 3 L/h max. Mi spala 2 razy tyle, też nie wiem jaka przyczyna, gaźnik WALBRO.
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
na tym przewodzie z pojedynczym konektorem żeńskim ns gaźniku to jest jakiś elektrozawór? To jest elektrozawór paliwa wolnych obrotów, który wyklucza podawanie paliwa po wyłączeniu zapłonu do zatrzymania obrotów .Miał zmniejszać zużycie paliwa, ale tylko teoretycznie. Najlepiej go wykręcić przeczyścić dyszę i sprawdzić czy iglica reaguje przy włączonym...
Dla pewności wymienił bym też membranę w gaźniku (jej zużycie, rozciągnięcie dawało podobne objawy) i wyczyścił sitko w zbiorniku paliwa. Napisał że wymienił uszczelkę pod gaźnikiem, więc automatycznie membranę.
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Nie wiem czy ta recepta na ustawianie składu mieszanki biegu jałowego jest właściwy. W samochodach z silnikami gaźnikowymi inaczej się to robiło. Dokładnie już sobie tego nie pamiętam, ale tam przy ustawianiu składu mieszanki na wolnych obrotach używało się na przemian - śrubki składu mieszanki i śrubki regulującej uchylenie przepustnicy. Zakręcenie...
można jeszcze znaleźć takie fyrladełka były też w trabantach. do gaźników "przepływowych" będzie trza dwa takie fyrladełka a potem je skalibrować przy braku poboru paliwa przea gaźnik.
Zużycie paliwa nie wzrosło? Może termostat woskowy na gaźniku szwankuje?
To się nazywa postęp. Postęp był od czasów drugiej wojny światowej do lat 70-80. Z gaźników przeszliśmy na układy wtryskowe i katalizatory, obniżyło się zużycie paliwa i emisja szkodliwych substancji. Teraz się cofamy w rozwoju, wymyślając coraz bardziej bezsensowne normy czystości spalin i narzucając je zwykłemu obywatelowi. A np. prywatne odrzutowce...
Jasne że jest pytanie tylko jaki masz gaźnik. Pewnie pierburg jak to w golfach. Poszukaj książki do golfa. Jak na necie nic nie znjdziesz napisz PW a może coś wygrzebe. Pytanie czemu w temacie wtrysk a piszesz .
Witam. Te klapki działają jak działa ssanie, wtedy są przymknięte. Zwiększonego zużycia paliwa nie powinno być jak działa poprawnie ssanie. Problem może być z rozruchem zimnego silnika.
Jeśli zmiana będzie polegała tylko na montażu gaźników to zużycie paliwa wcale nie musi wzrosnąć, nawet przeciwnie. Jest to sprawdzone przez użytkowników garbusów. Silniki w takich samych warunkach spalają podobnie lub mniej. Zużycie może wzrosnąć gdy gaźniki będą źle wyregulowane, lub w wyniku uskrzydlenia silnika noga kierowcy stanie się cięższa....
Dysza oryginalna, który ząbek nie pamiętam a nie mam go na miejscu żeby sprawdzić (nie mój pojazd). Robiłem tego sporo najczęściej na tzw.60 cm. i prawie nigdy nie modyfikowałem nic w gaźniku. Efekty zawsze zadowalające poza wzrostem zużycia paliwa (mimo niedotykania gaźnika). Skoro się leje dziurkami to pływak utopiony, zaworek zacięty tak być nie...
A czy przypadkiem w silniku benzynowym zużycie paliwa nie ma związku ze stopniem otwarcia przepustnicy? Bo mnie się zawsze wydawało, że im większe otwarcie przepustnicy tym więcej gaźnik podawał paliwa. I jest to zależność wprost proporcjonalna (liniowa). Generalnie tak ale tylko przy pracy ze stałą prędkością obrotową, a nie podczas przyspieszania....
Z powyżej zamieszczonych czterech fotografii tylko pierwsza jest wyraźna, a pozostałe trzy są zbyt rozmazane. Na pierwszym zdjęciu widać, że z takim ustawieniem przepustnicy gaźnik nie będzie pracował: 1. przepustnica ustawiona niesymetrycznie - jest szpara po lewej stronie przepustnicy. 2. Na osi po prawej stronie widać, że oś nie jest ciasno osadzona/uszczelniona...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Jeśli nigdy tego nie robiłeś odprowadź samochód do mechanika. Przy okazji sprawdzi zużycie paliwa. Być może trzeba będzie zakupić nowy gaźnik.
Zacząłbym od sprawdzenia filtra powietrza i stanu oleju w silniku. Może być tak, że gaźnik przelewa albo naturalnie nie dusstaje powietrza przez zatkany filtr powietrza.
Manometr do podpięcia pod przewód zasilający i kontrola ciśnienia. Przyczyną może być zużycie pompy, ustawiczna jazda z małą ilością paliwa. Popraw pisownie.
Odpalił zimny bez ssania. Problem jest z gaźnikiem. Więcej paliwa a mniej powietrza (na ssaniu) powoduje, że łatwiej dochodzi do zapłonu, ale nie jest to optymalny skład mieszanki - występuje min. za duże zużycie paliwa, moc co prawda rośnie, ale rośnie także emisja CO. Więc jeśli motocykl dymi na czarno to znak że mieszanka jest za bogata, także strzały...
Nie bawcie sie w żadne turbinki Kowalskiego produkowane w garażu przy pomocy młotka 5kg i zajechanych kleszczy. Zacznijmy od początku. Na początek polecam zrobić głowice, tzn. ściąc prowadnice zaworowe wystające w kanały dolot i wydech, powiększyć minimalnie te kanały (kamień do wiertarki i heja), nastepnie wypolerować wydech na lustro zeby nagar sie...
Wężyki do gaźnika są całe. Jak to się skończył gaźnik, może coś tam brakuje? Gażnik jest dobry, uszczelki i membrany też. Filtr paliwa nowy, świece dobre a zapalić nie chce? W takim razie. To zasługa Anioła Stróża raczej. Żebyś nie kosił trawska, cuda natury. Pomyśl - tam nic więcej nie ma. A iskra jest bo pali jak zalejesz- czyli problemem gaźnik...
Więcej szczegółów? W mieście, w trasie? Na zużycie paliwa ma wpływ wiele czynników mniej lub bardziej ważnych. Począwszy od jakości benzyny... Po przez ciśnienie w ogumieniu, styl jazdy, filtr powietrza, nieszczelność w układzie zasilającym, regulacja luzu zaworów, sonda lambda, wtryskiwacze/gaźnik...
Witam, może to będzie wskazówką: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.ph...
Gaźnik ten, to obowiązkowy zamiennik dla gaźników, montowanych w wyżej cytowanych modelach silników, zamontowanie oferowanego gaźnika to koniec wszelkich wycieków paliwa, zdecydowanie poprawiona kultura pracy silnika w zakresie wolnych, średnich i wysokich obrotów przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa do 365≤g/kW•h," typowy chwyt reklamowy...
Spadłem z fotela... A może wolniej jeździj, koła napompuj jak trzeba, pchaj pod górę... Ile Ci pali, że aż trzeba zmniejszać zużycie paliwa?
poza membranami również dysza ulega zużyciu Dysze generalnie nie zużywają się, większy problem stanowią inne części gaźnika, głównie aluminiowy korpus który w gaźnikach ZAMA jest tragicznej jakości. Powstają luzy na osi przepustnicy oraz zaciągają lewe powietrze na tłoczku przyśpieszającym (o ile występuje). Serwisy marki S, choć mogą naprawiać/regenerować...
Jeżeli się nie mylę, to gaźnik ma automatyczne ssanie sterowane podciśnieniem. Jeżeli tak, to odkręć filtr powietrza i sprawdź czy podczas pracy jest otwarte. W tym przypadku, jest też śruba regulacyjną składu mieszanki. Daj zdjęcie tego gaźnika.
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Napisz jakie jest sterowanie ssaniem w tym gaźniku, rok produkcji, i przebieg.
Witam Akurat tego silnika nie znam, ale powiedział bym że to nie brak, a za dużo paliwa. Nie kręć na oślep śrubami gaźnika, tylko podjedź do kogoś kto sprawdzi Ci poziom paliwa w komorze gaźnika, pływak i zawór pływakowy, bo tam jest przyczyna.
Może komuś już to się przytrafiło? Sillnik po rozgrzaniu się do właściwej temperatury (czyli po wyłączeniu się automatycznego ssania) po każdym zdjęciu nogi z "gazu" wyłącza się. Potem bez żadnego problemu zapala znowu, ale jak tylko wyłączę bieg i zdejmę nogę z "gazu" silnik gaśnie. Jest strasznie wkurzające, a poza tym wzrosło zużycie paliwa o jakieś...
Witam wszystkich. Mam problem z kosą spalinową. Nie chce pobierać paliwa ze zbiornika. Gdy wleję paliwo bezpośrednio do gaźnika, to zapali i działa dopóki nie zużyje tej dawki. Wężyki szczelne. Co może być przyczyną? Dzięki za podpowiedzi.
Witam Mam ogromną prośbę do wszystkich użytkowników, posiadaczy Kawasaki Eliminator 250 oraz 252 i samych serwisantów motocykli. Jeśli będziecie oddawać Wasze maszyny do serwisów lub sami będziecie czyścili gaźniki po lub przed sezonem, to proszę odpiszcie jeszcze oznaczenie dyszy głównej oraz iglicy, a następnie umieśćcie w tym temacie ich parametry...
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Kolego czy on posiada gaźnik czy wtrysk? Bo jak wtrysk to sonda lambda
No tak to już jest, że człowiek się uczy na własnych błędach, mi kiedyś dziadek o tej zasadzie powiedział jak mi się ubzdurało że wymiana gaźnika w motorze poprawi moc, oczywiście nic się nie zmieniło tylko zużycie paliwa na plus i że częściej zalewało świece. Dziadek mój już nie żyje ale tę zasadę pamiętam i tak mam też z komputerami że jak mi działa...
Ja proponuje, żeby ktoś się wypowiedział, kto zna dokładną budowe urządzenia pokazującego chwilowe zużycie paliwa. Jeżeli jest to wiarygodne to odpowiedź jest jasna! Dodam tylko, że jak zacząłem hamować silnikiem to zużycie paliwa znacznie mi spadło, a mam audi B3 na gaźniku sterowanym elektronicznie +lambda. A jeżeli chodzi o zużycie skrzyni to napewno...
Prawdopodobnie jest gdzieś jakaś nieszczelność. Uszczelniacze wału, połączenie gaźnika z cylindrem, popuszczone śruby cylindra, itd.
Zużycie paliwa zależne od stylu jazdy. Jeżeli auty dobrze jeździ to granic palności mieszanki nie przekracza. Zawsze można to sprawdź z AFR.
Dzieki za info. Znowu czeka mnie odkręcanie gaźnika. Możliwe, żeby po 40 tys taki zaworek się zużył? Poziom paliwa ustawiłem dobrze, może jeszcze tą oś pływaka dokałdnie sprawdzę. Wie ktoś może co się stało z forum o Maluchu? MFK się chyba nazywało.
Nie z żadnym gaźnikiem a jednopunktowym wtryskiem. Tak, paliwo jest odcinane podczas hamowania silnikiem.
Powtarzam, magnesy neodymowe nie dały, żadnego reaultatu ani na plus ani na minus, ani po założeniu ani po przejechaniu 1000km. Nie mam też po co regulować gaźnika, bo takowego urządzenia w samochodzie nie posiadam.
Ten polonezowski gaźnik był fabryczne bardzo zubożony. Straszne parcie na zmniejszenie zużycia paliwa spowodowało że włożyli do tego gaźnika dyszę główna paliwa na pierwszy przelot 115 i rurkę emulsyjną f35. Takie ubogie nastawy w połączeniu z niedokładnie produkowanymi korpusami sprawiały że tylko nieznaczna część gaźników zapewniała tworzenie prawidłowej...
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
Podstawa gaźnika szczelna? Czego brakuje? Iskry, paliwa? Wydech drożny?
hehe zalezy jeszcze jaki wtrysk jest użyty :P A tak nawiasem mówiąc to podałem spalanie w mieście :) Ale masz racje to bez sensu wiem tylko trysk jest lepszy od gaźnika i komputer to jest rewelacja:)
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
Wybacz, ale nie ma tam żadnego uwarstwienia ładunku. Jest to taka sprytna technika. Gaźnik ma dwie przepustnice, jedna standardowo gaźnik, druga tylko jako przepustnica powietrza. Cylinder oraz tłok mają taką konstrukcję, aby osobno zasysać mieszankę i powietrze. Powietrze ładowane jest do kanałów przelotowych a mieszanka do komory korbowej. W trakcie...
w teorii zużyjesz mniej paliwa gorącego gdyż gażnik reguluje wypływ paliwa a każda ciecz po podgrzaniu ma większą objętość . No a teraz praktyka : doprowadzając mieszanke zubożoną do sil. aby uzyskać tą samą moc musisz głębiej wciskać pedał gazu czyli zysk diabli wzieli. Jeśli chcesz poprawić zużycie to zajmij się raczej poprawą procesu spalania .Powodzenia...
Takie rzeczy jak ponowny montaż łożysk i uszczelniaczy jest ryzykowna szczególnie jak ktoś nie ma doświadczenia i nie potrafi ocenić realnego zużycia a my tutaj za autora tego nie zrobimy. Do wspomnianych awarii przyczynia się dodatkowo uszkodzenia powstałe w trakcie ponownego montażu np. wbijając łożyska młotkiem. Śmietnik w silniku niezły ale spotkałem...
Gaźnik ustawiasz zgodnie z serwisówką, a jeśli jej nie masz to ustawiasz iglicę na środkowym rowku i patrzysz jak jeździ silnik, czy ma moc, czy nie szarpie, jaki kolor ma świeca. Nie ma czegoś takiego jak ustawianie gaźnika tak aby silnik palił jak najmniej paliwa. Przy zbyt małej dawce możesz silnik uszkodzić, dawka paliwa ma być optymalna.
oto problem w moim autku mam taki objaw raz idzie ok tzn szybko się wkręca na obroty i przyśpiesza i zużycie paliwa jest małe a niekiedy spada mu moc i wtedy zużycie paliwa jest większe dodam ża mam lpg 1 generacji i system zapłonu ecotronic i gaźnik 2ee ktoś mi mówił że to może być jakiś czujnik w układze sterowania gaźnikem jak ktoś ma podobny problem...
Dysza 80 posiada większy otwór przelotowy i po jej zamontowaniu zmienił się skład mieszanki paliwowo powietrznej to znaczy za dużo benzyny a za mało powietrza w składzie mieszanki. Gardziel gażnika ma określoną przepustowość powietrza i nie można bezkrytycznie dowolnie wymieniać dyszy na większą a nawet gdy uda ci się w jakimś stopniu ten gażnik wyregolować...
Węglowodory w spalinach powyżej 300% normy, CO w normie (jak powiedział diagnostyk). Zużycie paliwa (wg mnie) o 5 – 10 %. za duże. (trasa 5,2 miasto 6,5 -7 l/100km) Przebieg 136 tyś. km., świece i przewody wys. nap. prawie nowe. Od nowości nie było żadnej ingerencji przy gaźniku. Proszę o poradę
Problem raczej nie do zdiagnozowania bez posiadania gaźnika w ręku. "Fałszywe" powietrze daje w kość przy małych obrotach .W wyższych obrotach ilość zasysanego powietrza jest tak duże,że "fałszywe" powietrze nie odgrywa wtedy żadnej roli. Tak wielkie zużycie paliwa nie może być spowodowane "fałszywym" powietrzem. Jeśli ktoś regenerował gaźnik i wynik...
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
To nie jest wina filtra powietrza!!!!!!! Ja kiedyś jak miałem nowego przez rok jeżdziłem bez filtra i spolanie było ok.5,5l. Szukaj lewego powietrza Bo to zapchany a nie pusty filtr zwiększa podciśnienie, które to z kolei zwiększa zużycie (a właściwie zmarnowanie) paliwa.
Możliwości: 1. Pęknięcie wężyka paliwowego (silnik miałby problemy z prawidłową pracą). 2. Nieszczelność zaworka rozpylacza w gaźniku (niemal zerowy wpływ na pracę silnika). 3. Zużycie tłoczka pompki przyśpieszającej, jeśli występuje w tym gaźniku (powoduje duże problemy z pracą silnika, odpalaniem, gaśnięciem, utrzymywaniem biegu jałowego). 4. Uszkodzenie...
Skoro wyniki badania różnych silników są różne, to zależą one od czynników innych, niż magnetyzer. Być może wszystkie te wyniki są rezultatem tych innych czynników, a magnetyzer nie miał na to wpływu. Czy potrafisz wskazać jakiś powód, dla którego magnetyzer miałby wpływać na działanie silnika? Pole magnetyczne może porządkować np. spiny elektronów....
Witam wszystkich. Mam dwa pytania dotyczące tej kosy. Mianowicie kosa ma 5 lat, przepracowane może 150 godzin, i zauważyłem spadek mocy. Jakie powinno być ciśnienie sprężania w tym silniku? Jak zmierzyłem na ciepłym silniku to było 7 bar, po wlaniu oleju wzrosło do 9 bar. Drugie pytanie dotyczy gaźnika. Otóż jak kosa była nowa, to pompka ręczna była...
W silniku 2T uszczelniacze wału mają istotne znaczenie do jego uruchomienia. Ich zużycie powoduje nieszczelność skrzyni korbowej, tym samym nie będzie skutecznego jej napełnienia mieszanką paliwową. W dwusuwie istotne jest także właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze.
Do pompki leci przez uszczelniacz popychacza, a do gaźnika i dolotu przez odmę. W Pierwszym przypadku do kontroli stan uszczelniacza, w drugim powodem może być nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej spowodowane zużyciem silnika (skontroluj sprężanie). Druga przyczyna może mieć też pośredni wpływ na pierwszy objaw.
Po kolei: 1. Odpala ładnie, defekt powstał nagle, raczej nie zużycie. 2. Filtr powietrza czysty, folterek na zasysaniu paliwa sprawdzę (choć używam czystego paliwa). 3. Gaźnik zdemontuję jak inne przyczyny wykluczę. 4. Śrubę L wykręcę. Dzięki za podpowiedzi, o wynikach zaraportuję. Dodano po 37 Nie wytrzymałem i zajrzałem na piłę... 1. W baku nie ma...
Nigdzie nie napisałem że kupiłem Mokkę do wyścigów, tylko obalam tezę o niutonach i innych pierdołach. Kiedyś może i tak było, jak silnik miał gaźnik, albo prosty wtrysk. Teraz te wykresy mocy i momentu podawane przez producenta są równie prawdziwe jak katalogowe zużycie paliwa...
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Mam taką samą kosiarkę. Problem jest u mnie z gaźnikiem, nie chce lać paliwa. Jak leje do dolotu na tłok to odpali, wiadomo chwilę pochodzi dopóki nie zbraknie paliwa. Uszczelki wszystkie wymienione, ale przez gaźnik nie chce zapalić, wychodzi na to że gaźnik albo do czyszczenia lub wymiany. Apropo ciekawostki może macie sposób na wyczyszczenie gaźnika...
Piszą że można go stosować w samochodach z wtryskiem, ponieważ mierzy czas otwarcia wtrysku, oraz pomiar prędkości pojazdu. Ale myślę że da się wymyśleć jakiś przetwornik żeby symulował pracę wtrysku dla tego urządzenia. Problem tylko zespolić to z przepustnicą gaźnika. Co mierzy: Chwilowe zużycie paliwa l/100km Średnie zużycie paliwa l/100km Ilość...
Świece też wymieniłem. Odpalam bez ssania.zawsze paliłem beż ssania i działało teraz też bez ssania zapali ale tylko na chwilkę Dodano po 49 A czasami jest tak że muszę naprawdę chwilę kręcić żeby zapalił Ssanie jest po to by go używać. Przy rozruchu kiedy silnik jest zimny, na ssaniu silnik dostaje więcej mieszanki. Inaczej łatwiej jest mu się uruchomić...
A jak ma sie sprawa z instalacjami LPG II generacji? Tam jest silnik krokowy w aucie jest przeplywomierz bo auto jest na wtrysku. I czy majac te dane mozemy okreslic zużycie gazu na 100km. No i czy jest jakis sposób by miezyc w miare dokladnie ilość gazu w butli??
Witam, podobnie jest w silniczkach "K-O" do rowerów - nie chcą czasem w ogóle zapalić na nowych świecach, a na 'BOSCH W 145 / W 175 T 1' (z gładkim izolatorem), starych, wygrzebanych ze "złomu" pracują wręcz idealnie... Teraz trzeba wypróbować w tym "Komarku" jak już działa regulacje zapłonu do 95 oktan, przyspieszyć o 1 - 1,5 mm i sprawdzić osiągi,...
Znalazłem (chyba) przyczynę nadmiernego zużycia paliwa. Wyjąłem ssanie z gaźnika i na gumce uszczelniającej ,tej pomiędzy tłoczkiem a kanałem ssania , zobaczyłem ślad w jednym miejscu , który wskazywałby na nieszczelność po zamknięciu . Widać ślad szerokości ok. 1mm , wskazujący na płynięcie paliwa ,podczas fazy zamkniętego ssania . Jest tam mały oring...
Witam Myslę ze twoje kłopoty mają zwiazek tak jak piszesz zgaźnikiem i z filtrem powietrza. Po pierwsze wymień jak najszybciej filtr powietrza bo ma on duży związek z ilością spalanego paliwa i z gaśnięciem na wolnych obrotach też. Jak to nie pomoże to niestety będziesz musiał pojechać na diagnostykę gaźnika a całkiem możliwe że masz pozatykane dysze...
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
Witam.Filter powietrza wymieniony,świece,a rozrząd nie był naprawiany.Był wymieniany dużo wcześniej .Wtedy też były takie objawy.Nie mam na nim luzów.Na benzynie jest troszeczke silniejszy poza tym nie ma innej różnicy w odpalaniu jak i samej jeździe.Niekiedy samochód ma większą moc.Często zauważyłem to wieczorami.Może mi sie tylko wydaje.Katalizatora...
silnik dwu-suwowy nie może mieć zbyt ubogiej mieszanki ponieważ tym paliwem smarowany jest wał a raczej w simsonie całe ułożyskowanie wału wiec między innymi ograniczenie ilości paliwa wiąże sie z ograniczeniem smarowania a dalej to już tylko zużycie
Sprawdź świece zapłonowe – kolor izolatora, zużycie elektrod (oryg. są zalecane dwuelektrodowe). Kombinacje z modułem sterującym pompą paliwa mogą mieć wpływ, ponieważ sygnał jest pobierany z jednej z cewek zapłonowych. Jeśli obrotomierz szaleje (wskazówka opada) to wskazuje na przerywanie zapłonu. Natomiast sterowanie przeponową pompą paliwa...
Silnik wiekowy, nie wiadomo w jakim stopniu zużyty i rozregulowany. Znając życie kompleksowy przegląd by się przydał. Gaźnik może mieć źle ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzone dysze, ciągnąć lewe powietrze na wyrobionej osi przepustnicy. Nieszczelne uszczelniacze wału lub luzy na jego łożyskach to następne miejsce na lewe powietrze...
Zapewne silnik dwusuwowy, więc należało by sprawdzić szczelność silnika, zużycie pierścieni, połączenie gaźnik cylinder- czyli uszczelki i zaciski, luz na przepustnicy gazu - jak wystąpi też będzie problem z regulacją z powodu lewego powietrza. No i oczywiście czyszczenie gaźnika, drożność filtra paliwa. Oczywiście nie jeździłeś na czystym paliwie i...
Ciekawa diagnoza i zarazem niewiarygodna. Zużycie pierścienia jest sprawą naturalną, przyjmuje się że graniczne zużycie to 0.80 mm na zamku pierścienia. Jeżeli wszystko jest w dobrym stanie (gładź cylindra, rowek tłoka), to nawet przy większym zużyciu silnik powinien generować kompresję pozwalającą na odpalenie i normalną pracę silnika. Problem może...
Z tabel przedstawionych przez viper555 wynika, że wyprzedzenia zapłonu są spore. Także te 4 mm pewnie mieści się w "normie". Zależy jak mierzysz. Czy stroboskopem? Motocykl, nawet dla mnie :D, jest bardzo stary. Zużycie elementów gaźnika olbrzymie. Precyzja dawkowania paliwa w nowym (pewnie 40 lat temu) gaźniku nie była powalająca, a teraz jest jeszcze...
Witam O ile zrozumiałem twój post, to chodzi ci o zwiększenie prędkości MZ-ki? Jeśli tak, to nie tędy droga. To nie jest motorower, gdzie silnik 50 cm ma spory potencjał, ale ograniczony jest modułem ze względu na przepisy. A tu, zobacz w parametrach silnika: maksymalna moc jest przy 9000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy przy 8500 obr/min - i to...
Witam. Sprawdź dokładnie jaki to silnik. Polecam na www.hondapl.org. Tak się składa, że też mam też Concerto '91 1.6 ale mi się wydaje, że jest to silnik na wielopunktowym wtrysku a nie gaźnikowy. Może masz jakąś niestandardową wersję z gaźnikiem i w tym wypadku ich wyregulowanie na pewno pomoże ze zużyciem.
błędne zużycie paliwa fabia zużycie paliwa zużycie paliwa 100km
93c46 24c02 zatkany wydech klejenie żywicą metal
pralko suszarka elektrolux lnk304
Czy przewody głośnikowe mogą leżeć obok kabla zasilającego 230 V? Różnicówka wybija przy załączaniu 20 opraw LED 3W