no to policzmy I (injection) - stała wtrysku (wyrażona w [l/s]), R (road) - stała, ilość impulsów z przetwornika na 1m drogi r - ilość impulsów zliczona w ostatnim cyklu pomiarowym (interwał 1s) s - pokonany odcinek drogi w ostatnim cyklu u (usage) - zużycie paliwa w [l/100 km] zapis jest mieszany,...
Takim wzorem to tylko rozśmieszysz kierowców. Jak masz ciężką nogę to zobaczysz,że paliwo jest drogie w naszym kraju. Przyblizone obliczenia to: zużycie(l/h)=obroty*czas wtrysku*wydatek wtryskiwacza. by mieć l/100km musisz zużycie podzielić przez prędkość (w setkach km/h).
Tak jak koledzy już wcześniej napisali przyczyn może być wiele. Jednak jak "spala" Ci 1 litr na 300 metrów to masz na pewno jakiś wyciek. Gaźnik tyle nie przepali. Może masz nieszczelny lub zsunięty przewód odprowadzający paliwo z gaźnika do baku. Warto też przeczyścić i wyregulować gaźnik (pływak oraz bieg jałowy).
No za darmo to pewnie nikt nie sprawdzi. Każdy zakład zajmujący sie naprawami pojazdów powinien mieć możliwość sprawdzenia tego auta komputerem. ASO to ci nawet odradzam, bo tam to pewnie takiego auta nawet na oczy nie widzieli i ci każą wymienić je w całości na nową Corse czy co tam jest na topie teraz, e-fajans oczywiście, no bo jak? ;)
Nie ma przestawione w jakiś sposób na mile na galonie?
czujnik spalania stukowego powoduje opuznienie zaplonu gdy paliwo spala sie stukowo,lecz napewno nie jest to problem ze wskazaniem paliwa który przedstawileś w twoim przypadku proponuje sprawdzic styki połączenie z centrala i połaczenie pod licznikim sprawdzic czy z cetrali sterujacej wychodzi sygnał i czy dociera do licznika,
za malo cyfr podales w numerze
zużycie paliwa w jakich jednostkach? L/100 km ? formuły musi wypełnić w werszach, po pierwszym "P" ale istnieje błąd w przypadku N po P
http://obrazki.elektroda.net/33_12716739... Przedstawiam tu wersje alfa swojej pracy dyplomowej Po ciezkich bojach z zakloceniami na lini zasilajacej jak i impulsami elektromagnetycznymi pochodzacymi od ukladu zaplonowego i alternatora udalo sie w koncu uruchomic uklad, czesc praktyczna pracy dyplomowej. Spedzilem kilka dni na eliminacji tych...
Jest tego cała masa pod hasłem "komputer pokładowy", np. http://www.sklep.nestor-electronic.pl/ko... Dokładność jest zależna od sposobu pomiaru i kalibracji, ale generalnie działać to oczywiście działają.
Wymień filtr powietrz to się kolego przekonasz ,może nawet trochę kucyków przybędzie jak go dotlenisz nowym filtrem.
Megi nie miałbym czym zaprogramować .... Tym samym programatorem co masz do ATtiny - pod warunkiem że to szeregowy programator, choć równoległym też się da.
Nigdy nie spotkałem się aby zużycie paliwo przez webasto szło na spalanie średnie - spalanie wynika z jazdy, a nie z webasta i to mierzy komputer. Komputery przeważnie zaniżają zużycie paliwa.
sory za literówe FIS http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic80...
Przyciskając przycisk od komputera na wyświetlaczu pojawi się ekran defektów(jeśli nie ma defektów to będą same kreski)-wtedy trzeba nacisnąć i przytrzymać przycisk zerowania na zestawie wskaźników. Usterki zostaną wykasowane i zakończy się tryb testu.
Sygnał leci do licznika , z licznika poprzez prawą skrzynkę bezpieczników rozdziela się do ecu i na wyświetlacz.
jeszcze raz dokładnie przeczytaj co napisałem. timery w 8051 mają mozliwość, co jest w tym wypadku niewątpliwą zaletą, zareagowania na stan pinu int. jak jest na int0 stan wysoki to wewnętrzny timer liczy cykle zegarowe. jak jest masa to ich nie liczy. i nic więcej nie trzeba robić softwarem. konfigurujesz odpowiednio timer i wszystko. co sekundę odczytujesz...
Po podłączeniu do kompa nie ma błędów a ten błąd to z czego odczytany? Silnik czasem nie chodzi głośniej? Jakie ciśnienie widać w sterowniku - zadane i odczytane? Przydało by się zmierzyć też ciśnienie przed podpięcie manometru.
Dobre posunięcie! P.s. nie pisałeś nic o dymku. Pozdro.
Była seria sterowników że miały właśnie taki błąd plus chyba coś z błędem klemy 15 - w tej chwili dokładnie nie pamiętam. Takie sterowniki podlegały wymianie. Nie miało to jednak żadnego wpływu na moc silnika. Actrosy nie mają specjalnie doskonałej diagnostyki w przypadkach jaki opisałeś. Nie ma ciśnień paliwa w danych aktualnych i trzeba się z tym...
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Z parametrów ok, słuchaj, jeżeli jesteś pewien mechaniki ( że trzyma ręczny) to przegoń ją, wykręć sondę i przez otwór zobacz czy nie żarzy się wkład katalizatora. W tych żeliwiokach często się zapychał. Do sondy dostęp cymesik. No i czy gaz dziala w całym zakresie, mógł się pancerz przesunąć.
No jedyne co zrobiłem to z kumplem w 8051C zaporgramowaliśmy LCD by napis wyświetlał, zrobione to było w C, kompilator keil. jak powiedizałem chce się uczyć stopniowo... No to początek masz za sobą. Proponuję zrobić konsolkę na ATMega8 (w miarę tani i "mocny" procesorek) z wyświetlaczem LCD. Minimum to procesor i tych kilka drutów z procesora do wyświetlacza....
Prawdopodobnie masz brudny lub uszkodzony licznik, który jest zabudowany na prędkościomierzu, jeżeli on nie dostarcza impulsow to nie ma ci z kąd wyiczyć średniego i chwilowego zużycia, a także średniej prędkości.
Bo jednak pracujący reaktor szybciej zużywa paliwo i produkuje odpady.
Można tylko trzeba zużyć paliwo ze zbiornika aż sama zgaśnie to nie będą twardnieć i odkształcać się membrany w gaźniku
"A" to akurat ta co masz otwartą na pierwszym zdjęciu. Numery na ECU są na drugiej stronie, trzeba by było odkręcać.
Z ECU :-) wg. autodaty tam są dwie kości do ECU, i sygnał musisz wziąć z kości B nóżka 5 :-)
Na schemacie mam pin 8 w złączu X53. Po drodze jest złącze, a za złączem sygnał się rozgałęzia na zegary i na MID Ja sygnał się gubi to nie działa jedno i drugie
Może trywialnie to zabrzmi, ale próbowałeś dotankować auto? Wiem, że w mojej okolicy wielu mechaników dorabia sobie w ten sposób (spuszczając klientom paliwo). W razie czego tłumaczą, że sprawdzał czy wszystko jest ok i samochód zużył paliwo. Dawno temu sam miałem taki przypadek, tylko wyparowało mi z baku około 30l ropy (a był problem z turbiną) -...
PEWNIE sprawdż czujnik a najlepiej zrób diagnostykę.
Możny by jeszcze porównać straty przesyłu do stacji ładowania ze zużyciem paliwa przez cysternę dowożącą paliwo. Nie jest tak różowo.
Witam, Mam dokładnie ten sam problem w yarisku verso 2004 1,4 diesel. Mam serdeczną prośbę, czy udało Ci się ustalić o co chodzi z tym komuterem? Dziekuje i pozdrawiam Ps. jesli mozecz to odpisz na maila kwasmar(at)wp.pl
Jak to ma moc 2kW a np. pobiera zaledwie 100W. Zasada jest prosta - silnik dla podtrzymania pracy wykonuje ciągłą pracę - czyli suwy sprężania, pracy, wydechu, ssania, generowanie iskry - a przy tym cały czas generuje spore ilości ciepła ze spalania. Gdy nie podłączasz nic, a silnik pracuje, to zużywa paliwo - tak jak w samochodzie podczas pracy na...
No tak. Paliwo wydostaje się z baku tylko przez wtryski lub nieszczelności.
Tylko że to wszystko ma sens. Ciepłe powietrze jest podawane i ma być podawane na wolnych obrotach. Pomaga to lepiej odparować paliwo = mniej go zużyć. Po dodaniu gazu podciśnienie w kolektorze znika i zawór powinien się przestawić na zimne powietrze czyli tryb max moc. Silniki AUS mają już 20 lat więc może u ciebie coś nie działa jak powinno.
Tymczasowo przenoszę do Radia i Systemy Multimedialne Samochodowe Początkujący
Moje pytanie brzmi:czy korzystacie z magnetyzerów i czy faktycznie przynoszą one oszczędności w zużyciu paliwa powyżej 10% tak jak obiecują ich producenci i dystrybutorzy?Pozdrowienia dla wszystkich.
Czas na wnioski i teorie, w tym spiskowe: Podawane przez producentów sprawności i efektywności dotyczą ściśle pozysku ciepła z paliwa (ciepło spalania + ciepło spalin) a nie sprawności urządzenia grzewczego jako całości (dystrybucja pozyskanego ciepła do wody jako czynnika roboczego krążącego w C.o) Teoretyczne założenia konstrukcyjne pieca kondensacyjnego...
Witam! Posiadam Peugeota 307 z 2001 roku i nie mam przycisku w manetce i chciałem uaktywnić komputer pokładowy, tylko czy posiadam odpowiedni wyświetlacz? Nie chce zmieniać na inny niż oryginalny.
Choć chyba najlepiej to zrobić po tankowaniu? Zależy od tego jakiego rodzaju chcesz uzyskać wyniki. Ja jak kupiłem swojego P308 to w oknie 1 miałem wyniki spalania poprzedniego właściciela niekasowane chyba od nowości. W oknie 2 zerowałem wyniki po każdym tankowaniu - wiedziałem jakie mam spalanie w mieście. Dla uzyskania wyników jazdy w trasie zerowałem...
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Jedyny problem to temp. paliwa powracającego przelewem, łączysz odpływ z dopływem za pomocą trójnika. W ten sposób eliminujesz powrót do zbiornika. Połączenie wykonujesz przed pompą wstępną i zostaje Ci jeden przewód zasilający na którym montujesz licznik zużycia paliwa. Musisz chłodzić paliwo powracające z silnika, możesz wykorzystać gotowe chłodnice,...
Źle! 12l/13h😀
Chyba dyskutujemy o zużyciu paliwa do samej jazdy a nie do zapewnienia sobie komfortu cieplnego. No tak... bo jak wsiadasz do diesla to nie włączasz radia, świateł, klimy / ogrzewania ... tylko zużywamy paliwo na samą jazdę. To ja dziękuję za takiego elektryka i takiego diesla.
Tylko elektroniczne przepływomierze paliwa da się kalibrować. Przepływomierze mechaniczne- analogowe nie są dają się kalibrować ale błąd ich pomiaru nie powinien być wielki. Uu mnie 1-2 %. Ja mam głównie urządzenia mechaniczne VR-04 z firmy INTEX na ciągnikach Ursus i Perkins i muszę przyznać że jestem bardzo zadowolony z rezultatów ale te elektroniczne...
Dosuwa się na styk i już. Po co mam dywagować "co by było gdyby babcia miała wąsy"? Skoro czujnik się odsunął, to trzeba sprawdzić, czy tarcza licząca nie ma bicia (nie jest zwichrowana) - np. luz na łożyskowaniu. Jeżeli chodzi o czujnik zużycia paliwa - to czegoś takiego nie ma. Zużycie jest wyliczone wirtualnie i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością....
Pewnie że to awaria.To paliwo jest lepsze a nie gorsze. Nie da się powiedzieć co jest przyczyna nie mając dostępu do auta. Nawet nie wiemy czy zgłasza jakieś błędy,a przy takim wzroście spalanaia powinien... Proponuję wydać 15zł i kupić sobie jakiegoś ELM-a. Potrzeba punktu zaczepienia,czegokolwiek. Zamieść jakieś parametry ,bo szkalana to kula sam...
Ita ja nie kwestionuje osiągnięć tego Pana. Ale wiem, że można to zrobić jeszcze lepiej. On określił granicę tego, co można zrobić. Jest ona zależna od materiałów, jakich się użyje - w tym paliwa. Ale przekroczyć jej się nie da. Jak się chce, żeby rakieta miała paliwo, kiedy będzie w pobliży Marsa, to musi ona zużyć paliwo na zawiezienie tego paliwa....
Ja bym na stawiał usterke powiązaną z tym dziwnym sposobem użytkowania. Autem należałoby min co mc przejechać chociaż z 20km. Zależy w jaki sposób pojazd był przechowywany. A paliwko jak zmieniane było?.Raczej powinno się zużyć paliwo do 6 max mc. Może coś w tym kierunku. Może rozrząd przeskoczył, warto sprawdzić. Może tłumik lub katalizator skorodował...
Wartburg 353 albo Trabant ale 2-suw, modele z silnikami VW nie miały już ekonomizera. To nie jest coś w rodzaju tylko to jest ekonomizer - wskaźnik chwilowego zużycia paliwa. Tylko coś ilość LEDów mi się nie zgadza - temperatura jest pionowo na 4 LEDach (zółty, 2x zielone i czerwony), a paliwo na 5 (czerwona rezerwa, zółta i 3x zielona). http://obrazki.elektroda.pl/2441600800_1...
Jakie mogą być następstwa eksploatacji samochodu z opisaną usterką? Wydmuchanie kanału i konieczność wymiany głowicy. O zwiększonym zużyciu paliwa nie wspominając.
Część Wszystkim. Wymieniłem w Corolli radio z modelu W58802 na W58814 fronty radia są takie same niestety inaczej jest z bebechami, różnią się connectorami od komputera. Problem polega na tym że pobrałem schematy dla obu i podpiąłem przewody te co miały takie same opisy bądź skróty, kostki zasilające radio były identyczne więc tutaj problemu nie było....
Co powinno być na wyświetlaczu tiguan 2010r bo mam zużycie paliwa,kilometry a brakuje mi jeszcze czegoś między tymi dwoma
W układach wtryskowych benzyna krąży pod ciśnieniem w zamkniętym obiegu. Ciśnienie to jest utrzymywane na stałym poziomie przez jakiś mechaniczny regulator. Czyli praktycznie całe paliwo krążące w rurkach wraca z powrotem do baku, tylko niewielka część jest wtryskiwana do silnika. Z tego powodu nie ma możliwości pomiaru przepływomierzem. Ponieważ ciśnienie...
Bardzo prawdopodobną opcją jest to, że pływak który znajduje się w baku po prostu się zruszył i jest pod jakimś tam kątem. Rano jak wsiądziesz do samochodu to sprawdź ile pokazuje Ci km. Jeśli mniej to na 80% pływak, a jak ruszysz i paliwo zacznie się tam w środku mieszać i gdzieś chlapnie na pływak to on odczytuje to jakbyś mu dotankował.
Nieszczelność tego wężyka będzie się objawiać problemami z wolnymi obrotami nieco większym zużyciem paliwa oraz utrata mocy, aczkolwiek nic nie stanie się złego dla silnika. Pozdrawiam
Schemat układu http://obrazki.elektroda.net/82_11808143...
Witam. Te klapki działają jak działa ssanie, wtedy są przymknięte. Zwiększonego zużycia paliwa nie powinno być jak działa poprawnie ssanie. Problem może być z rozruchem zimnego silnika.
Owszem znaczny wzrost zużycia paliwa przy uszkodzonej sondzie lambda jest całkiem realny. Sterownik silnika zbyt słaby sygnał z sondy lambda odbiera tak jakby silnik cały czas dostawał zbyt ubogą mieszankę i zwiększa dawkowanie paliwa. Dodatkowo taka sytuacja może doprowadzić do uszkodzenia katalizatora w wyniku przegrzania i zawęglenia.
A nie zapala Ci cię Check Engine przy tym? Jak manipulowałem w podobny sposób z instalacją LPG to odchyłka o 10% natychmiast skutkowała takim efektem. Ale to nie w fordzie. eco-driving to podstawa jeśli chcecie osiągać dobre wyniki :) 2. Włączaj wyższy bieg najpóźniej po osiągnięciu 2500 obr./min w silniku benzynowym lub 2000 obr./min w silniku Diesla....
u mojego brata w mercedesie jest podobnie jak jest uszkodzona taśma w przełączniku zespolonym na kierownicy przełożyłem do testu z a klasy w169 i wszystkie funkcje działają
OK, aktualizując temat: Skontaktowałem się z tematem z, rekomendowanym na forach MB, serwisem na Instalatorów (obecnie na Aksamitna 1) i ustaliłem, że jestem pierwszą osobą z tego typu problemem, na którego potencjalne rozwiązanie miał pomóc jakiś wewnętrzny restart zegarów (?). Dodatkowo mieliśmy włączyć w zegarach funkcję ustawienia godziny. Jednak...
Problem rozwiązany ustawiony był jakiś przelicznik l na km czy coś w tym stylu Spalanie na poziomie 6,5-7 :)
Z tego co wiem to reguluje się podkładkami . Miałem klienta z lt co bardzo meczyło go zbyt wysokie zuzycie paliwa i dymienie oddał wtryski na EPS po jedynie w boshu podjeli sie perfekcyjnego ustwaienia . Kosztów nie pamiętam ale oscylowały miedzy 1,5 tys zł do 2 tyś z 5 sztuk
Mam Corse 1,2 z 91 roku na jednopunktowym wtrysku. Kupiłem ją trzy tygodnie temu i jeszcze nie rozgryzłem, na razie wymieniłem tylko filtr powietza. Muszę coś zrobić ze spalaniem bo wynosi 10 - 11 litrów/100 w mieście. Jak tak dalej będzie to będę miał pomnik pod blokiem bo nie będzie mnie na paliwo stać. Pomóżcie. Jest to mój poerwszy prywatny samochód,...
Dokładnie nie ma to sensu. Tylko zużywa się paliwo bez sensu.
Witam, mam taki problem może ktoś jest w stanie mi pomóc. Mam Opla Astrę II 2001r. i chciałbym zainstalować w nim komputerek, który informował by mnie o zużyciu paliwa, chwilowym zużyciu paliwa. itd. Może ktoś wie czy są takie urządzenia gotowe. pozdrawiam
Widzę niedopalony węgiel i czerwony płomień. Być może są zapchane dysze od powietrza, należy je oczcic z popiołu oraz może zmniejszyć czas podawania.
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
Nie wiem o co ci chodzi. Miałeś problem z przepustnicami zawirowania w kolektorze ssącym. To ma oczywisty wpływ na osiągi i spalanie. Problem z pochłaniaczem par paliwa (zwanym mylnie "kanistrem") nie ma nic do rzeczy i jest bez znaczenia.
ta ale pomyśl, bo przecież agregat zużywa paliwo, czy też olej, a to kosztuje, to trzeba dowozić
Reset przeprowadziłem poprzez przytrzymanie przycisku Trip. Przed podróżą i drugi raz - w trakcie jazdy. Trip wskazuje zasięg, średnie zużycie, chwilowe zużycie, czas podróży. Powiem szczerze nie wiem czy mam włączony TripA i B. Co muszę sprawdzić?
Jak zubożysz mieszankę to przegrzejesz silnik. ECU sam z siebie robi to co Ty chcesz zrobić - jadąc ze stałą prędkością ustawienia są optymalne do takiej jazdy, stąd w momencie próby nagłego przyspieszenia występuje opóźnienie w reakcji na pedał przyspieszenia, a jeśli masz tempomat to w ogóle inna bajka... Oszukasz sterownik, że silnik dostaje mniej...
Vinicjusz, jak możesz zrobić foto tej kostki to umieść na forum, ja też mam podobny problem z Tico, dodatkowo podczas jazdy (od czasu do czasu) też mi nierówno pracuje jakby chciał zgasnąć, ale głównie gaśnie na luzie.
jadąc na gazie, benzyny nie ubywa !!! Tylko kontrolka <wskaźnik zużycia paliwa> pokazuje ,że zuzywane jest paliwo
Cześć, Pacjentem jest Clio iv 1.5dci, po wypadku i naprawie zaczęła się jazda i zwróciłem uwagę na nadmierne zużycie paliwa, mianowicie przed wypadkiem auto nie spalało mi więcej niż 5.5-5.8l/100km w mieście a teraz w mieście oscyluje w granicach 7-7.6l/100km więc jest to duży skok. Pytanie co może być przyczyną takiego skoku paliwa, dodam że podczas...
I tu masz problem z wtryskiem myślę że byłem pomocny w poście.
Miałem trzy przypadki kiedy magnetyzery dały mierzalne rezultaty: 1. Uno clip 1,0 - spadek zużycia paliwa o kilka procent, zauważalna poprawa dynamiki i kultury pracy silnika. 2. 125p - spadek zużycia paliwa o ok 20% w jeździe miejskiej i bardzo duży wzrost zanieczyszczeń w spalinach - ten przypadek został dobrze udokumentowany bo badany był na mojej...
Witam...to bardzo trudny temat, jak juz pewnie zauwazyles nawet fabryczne mierniki cisnieniowe dzialaja z "szalona" dokladnoscia. Napisz jakim samochodem jezdzisz....mozliwoscia byloby zamontowanie dokladnego miernika porzeplywu na wezu doprowadzajacym paliwo - problem w tym ze w nowych samochodach jest tez odplyw - to co nie przyjete przez silnik waraca...
do ESEM!!!! moja podpowiedź została bez echa.Sprawdź w jakich jednostkach pokazwane są wartości: l/100km czy km/l ewentualnie mpg (mile na galon) bo w takich jednostkach możemy wyświetlić zuźycie paliwa w avensisie (i nie tylko).Wartości te moźemy sami zmieniać . Komputerk dostaje informacje o czasie wtrysku z 1go wtryskiwacza i prędkośći z czujnika...
jezdżąc na takich krótkich [2,5 km] odcinkach nigdy nie ośiągniesz spalania poniżej 10 L . W samochodach wyposażonych w komputer podróży,przez pierwsze 2 km [zimny silnik] , wskazania zużycia paliwa wynoszą około 12- 14 L. Sprawź zużycie paliwa po dłuższej trasie,napewno będźie dobże.
jakie jest zużycie paliwa na jedną godzinę dla ogrzewania postojowego (webasto) również dla DAF XF Model auta niewiele ma tu wspólnego z zużyciem paliwa, zależnie od wersji ogrzewacza od 200ml do 400ml na godzinę przy pracy boost (maksymalna moc). może ktoś może podać ile zużywa paliwa w ciągu 1h DAF XF 480 pracujący na wolnych obrotach Zależnie od...
Jpd , co za temat. Wystarczy wyregulowac instalacje lpg . Tyle. Stag 4 bazuje tylko na czasie wtrysku benzyny . Czy sa jakies bledy w sterowniku silnika?
Zgadzam się z Błażejem. W silnikach dwusuwowych o mocy silnika w dużej mierze decyduje tłumik, który jest optymalnie dobierany do danego typu silnika, gdyż wpływa na ruch falowy spalin występujący w układzie wydechowym. Panowie przypomnijcie sobie zasadę działania silnika dwusuwowego "zbyt ciasny" tłumik dla spalin, będzie powodował że nie wszystkie...
Tylko że ten "czujnik na pompę to ma być właśnie przepływomierz, w miejscu gdzie paliwo nie idzie na powrót do zbiornika. Jesli to zwykła pompa. Przepływomierz kiedyś sam robiłem (turbinka, LED i fotodioda) Potrzebujesz jeszcze czujnik przebytej drogi (mogą być impulsy te co do licznika.
nie wiem gdzie ty umieszczałeś tą igiełkę żeby była szczelna?? http://obrazki.elektroda.net/93_12155953...
Jeśli ktos jest chętny to podeśle schemat i kod do 89C4051 zrobionego przezemnie komputerka . Co prawda mierzy tylko droge , zużyte paliwo oraz
stare filtry wskutek brudu blokowały przepływ paliwa co skutecznie ograniczało ilość paliwa, które było dostarczane do cylindrów.po ich wymianie moim zdaniem układ wrócił do normy- to znaczy wydatek paliwa wrócił do normy, co właśnie można odczuć zwiększonym zużyciem.Równolegle ze zwiększonym zużyciem paliwa powinna wzrosnąć moc oraz mógł zacząć trochę...
Szczerze mówiąc nie jest to dużo ani mało. Pamiętaj że mamy zimę i jeżeli jest to jazda po mieście z niedogrzanym silnikiem to nie ma co się spodziewać niskiego zużycia paliwa . Moja propozycja to zatankuj go do pełna przejedź się na trasie i wtedy sprawdź spalanie. Wymiana na oślep elementów nic nie pomoże.
na tym przewodzie z pojedynczym konektorem żeńskim ns gaźniku to jest jakiś elektrozawór? To jest elektrozawór paliwa wolnych obrotów, który wyklucza podawanie paliwa po wyłączeniu zapłonu do zatrzymania obrotów .Miał zmniejszać zużycie paliwa, ale tylko teoretycznie. Najlepiej go wykręcić przeczyścić dyszę i sprawdzić czy iglica reaguje przy włączonym...
Nie ma stref bo gdyby takowe sie pojawily to te wszystkie auta bez katow i slynne 1.9TDi musialyby pojechac dalej na wschod... do tego ekologia ekologia ale strefa to jest wyzyskiwanie kasy od obywatela. Nie wprowadza jej na razie bo oznaczaloby to duzo mniejsze wplywy kasy do budzetu (polowa TDi by zniknela, wiec i zuzycie paliw by spadlo, mniej wplywow...
No a jak włączę spalanie aktualne i trochę mu dam gazu, to pokazuje 25/100. Mojej żonki Clio 1.2 pokazuje w ten sposób 28/100, i to jest normalny odczyt chwilowego zużycia. Zalej paliwo do pełna, przejedź około 100 km, a następnie zatankuj ponownie do pełna. W ten sposób będziesz wiedział, ile rzeczywiście pali Twój samochód.
Zasili, trzeba tylko odpowiednio wpiąć wymiennik do twojej instalacji i musisz liczyć sie ze zwiększonym zużyciem paliwa w kotle zasypowym. Jeżeli trafisz na sprytnego hydraulika to oprócz wymiennika dokupisz tylko parę zaworów i to wszystko. Cały koszt to ok. 800PLN. Tutaj przykładowe wymienniki ciepła: http://www.alfalaval.com/ecoreJava/WebOb...
Jeśli była tam wtrysk to lepiej go napraw bo z instalacji I lub II generacji w tym samochodzie nie będziesz zadowolony z powodu np. strzałów w kolektor , większego zużycia paliwa i ograniczenia mocy przez zwężkę w dolocie zwaną mikserem. Najlepiej pod przewody odcięte od wtrysków podłączyć emulator , lub jeśli chcesz totalnie zaoszczędzić to połącz...
Szanownym Kolegom polecam lekturę, o której pewnie nie wiedzą: http://www.zss.lublin.pl/html/motor/20.%... Alkohol metylowy ma tylko połowę kaloryczności benzyny, a alkohol etylowy ma 2/3 . To oznacza, że dla przejechania tego samego odcinka z tą samą prędkością trzeba zużyć 2 razy więcej alkoholu metylowego, lub o 50% więcej alkoholu...
spalanie raczej poprawne to jednak 2.2. Wystarczy, że C klasa miała skrzynie z innymi przełożeniami i stąd różnica w spalaniu. Mój 1.9TDI na autostradzie łyka 7.5 litra, a przy dynamicznej jeździe po mieście 10 litrów też mogę bez większych problemów spalić. Polecam autocentrum.pl i poczytać raporty spalania, gdzie ludzie piszą, że w mieście ten silniczek...
Witam kolege Prosze podac kod silnika. 10l w miescie dla afn-a jak i ahu to sporo za duzo nawet w automacie i sporym sandale. Chyba ze silniczek ze 130konnym motorem ale w tedy na trasie nierealnym jest wyrobienie sie w 6l :) Mam parę pomyslow ale bez podpięcia vaga to można wróżyć...
Witam serdecznie! Proszę o radę w sprawie zwiększonego zużycia paliwa w ciągniku Iveco Stralis 2006, silnik Cursor 10 450 Euro 5. Skrzynka 12 ze sterowaniem EuroTronic. Bez zwalniacza hydraulicznego. Od dwóch tygodni zaobserwowałem wzrost zużycia paliwa od 11 do 21%. Jednocześnie podczas jazdy z ładunkiem zauważalny jest brak mocy. Na przykład wzniesienie...
Tak... a ten 1.6 to będzie świeżo po dotarciu... Pomarzyłeś? To teraz trochę faktów, przekładasz wszystko co pod maską, cały wydech i instalacje elektryczną, jeśli to ma jeździć. Inaczej wyjdzie kuriozum techniczna, które szybko odbije ci się czkawką. Skrzynia, ma inne przełożenie główne, wkładając silnik 1.6, spowodujesz wzrost zużycia paliwa i nie...
zużyć paliwo zużyć paliwo paliwo zużyć wskaźnik zużyć paliwo zużyć paliwo
nrf24l01 arduino głośnik hannsen axesstel mv610
zgrzewarka ogniw aliexpress zgrzewarka ogniw
Jak odinstalować Acronis True Image lub Cyber Protect Canon i-SENSYS MF752Cdw błąd 801 - komunikacja sieciowa