Metalowy klosz lampy styka się z metalowym uchwytem żarówki. Przecież, prawdopodobnie trafnie, ustaliłeś, źródło problemu? Nie mam pojęcia co może to powodować Powód, może być w nie poprawnym montażu! Należy zainstalować oprawkę żarówki, która jest izolowana na zewnątrz tak , aby nie doprowadzało to do zwarcia.
Nie, tam nie.
Witam warto sprawdzić wszystkie kostki w instalacji czy nic się z nimi nie dzieje i warto przeczyścić gaźnik oraz wyregulować
Następny Debil wkładał bezpiecznik na pałę.
Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
Przełącznik zespolony , max do 100 zł za używkę pasuje z Fiesty MK4 tylko zwróć uwagę na rozstaw i ilość pinów w kostkach.
Sprawdź instalację nie zmieniaj bezpieczniki na większe !!! Prawdopodobnie jest zwarcie od czegoś wpiętego lub samej instalacji . Musisz przeglądnąć całą , przede wszystkim ten przewód który się izolacja topi . Nie uruchamiaj niczego przed znalezieniem usterki . To grozi spaleniem wiązki oraz auta !!!
Witam. Chciałbym się dowiedzieć skąd pobrałeś schemat instalacji do Daihatsu. Mam ten sam problem z elektryką w tym autku :) Proszę.... POMOCY
Sprawdż masy lamp i tą z akumulatora na silnik. P.S. masa na karoserię jeszcze.
Sprawdz w necie gdzie Toyota ma bezpieczniki [kilka miejsc]. Bezpieczniki sprawdza się lampką kontrolną .
Raczej pomysłów nie potrzeba bo odciołeś zasilanie awaryjnych /fioletowy/ od zasilania przy radiu.P
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Na czym polega to zwarcie - pali bezpiecznik? Robiłeś coś przy podłączeniu radia?
Gdy odpalę silnik i włączę światła to gadaśnie (akumulator naładowany), czym może być to spowodowane? Pewnie masz gdzieś zwarcie do masy i przestaje być podawane napięcie do cewki.
Do licznika dochodzi sygnał po swiatłach w kostce 8 pinowej 58r i 58l a mimo to licznik nie swieci. To są piny do kontrolki świateł pozycyjnych . Podświetlenie licznika jest włączane po CAN . Myślę że jest zwarcie na przewodzie szaro niebieskim gdzieś w instalacji . Bezpieczniki sprawdzone ?
Takie rzeczy dzieją się przeważnie, jak np jest zwarcie w wiązce,zła żarówka, lub zwarcie w lampie. Diagnoza BCM testerem może nie musi naprowadzić. Czy zrobisz to sam? Jak nie masz kabelka i także wiedzy to zdecydowanie nie.
Ta usterka bardziej wygląda na zwarcie w obwodzie obrysów ciągnika.Z ZBR R2|6 obrys boczny lewy,R2|7 obrys boczny prawy.
Sprawdź czy żarówka nie ma zbyt dużego poboru prądu (np. zwarcie na żarniku) - wtedy obwód się wyłączy. Wymień żarówkę dla pewności.
Witam, mi to wygląda na zwarcie wiązki przewodów. Gdzie konkretnie trzeba szukać i to szybko ponieważ może dojść do pożaru auta.
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Co to może być w Toyota celica vti 1.8 kierunkowskazy levy prawy po włączeniu świeca 4 jak avaryjne?? Gdzie szukać usterki (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna objawu „po włączeniu lewego lub prawego migają wszystkie cztery jak awaryjne” w Celice 1.8 (VVT‑i) to: - uszkodzony/przywarty wewnętrznie włącznik świateł awaryjnych...
Wiązka świateł najczęściej przeciera się w rynience którą poprowadzone są przewody elektryczne i pneumatyczne obok kolumny kierowniczej.
Cześć, Właśnie przechodziłem ten problem, okazało się że tylnia lewa lampa generowała taki problem. tzn, po włączeniu świateł było zwarcie na masie i dlatego wyskakiwał taki błąd, Pozdro
Powodem awarii był samoczynny obrót żarówki ze względu na niewłaściwy trzonek, spowodowało to zwarcie obwodu świateł pozycyjnych z obwodem świateł stopu i stop zaczynał świecić gdy załączało się pozycyjne . Światła stopu zasilane są z obwodu zapłonu a więc po przyciśnięciu pedału hamulca i wyłączeniu zapłonu obwód ten był dalej zasilany. Dopiero zwolnienie...
Myślę, że to jednak brak masy. Przy zwarciu plusa kierunku do masy wywali bezpiecznik, ewentualnie padnie przerywacz, a zwarcie z światłami drogowymi lub mijania powodowało by ich mruganie przy wyłączonych światłach. Szukałbym niepełnej masy przy prawym reflektorze, wspólnej z prawym kierunkiem. Po załączeniu świateł bierze masę przez żarówki z kierunku....
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
No, trochę dziwne. Ale w pierwszej kolejności wyjął bym żarówki z tyłu. Być może któraś robi zwarcie
A więc trzeba szukać zwarcia od czujnika do lamp.Być może zwarcie w gnieździe przyczepy jak jest.
Licznik z fotki pochodzi z B4 TDI. Nie działa Ci tylko prędkościomierz, czy nie bije również kilometrów? Licznik możesz sprawdzić, podpinając pod wejście na linkę wkrętarkę lub coś, co się kręci. Tylko nie przesadzaj z obrotami i zwróć uwagę, w którą stronę się kręci. Bezpiecznik nr 14 wg opisu jest od świateł cofania. Może jest zwarcie na czujniku...
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Jeśli dobrze sprawdziłeś żarówkę czy jest sprawna i czy jest dobry kontakt w gnieździe licznika, to możesz mieć przypadek taki jak miałem ja, że przerabiając z żarówek na LED bardzo lichej jakości przez nieuwagę zrobiłem ową diodą LED zwarcie na stykach żarówki w tablicy kontrolek (liczniku), w efekcie uzyskałem dokładnie to co Ty, czyli po włożeniu...
kabel zasilajacy lampke pod sufitem idzie po slupku i wychodzi do bagaznika i wlasnie w tym miejscu czesto sie przeciera izolacja i robi zwarcie
bądź druga możliwość ze zostały zwarte w jakiś sposób piny przełącznika Tylko że w tym aucie przełącznik świateł to świateł nie włącza. Podaje tylko sygnały do modułu SAM i to on wykonuje robotę. Według podanego VIN wypnij na module SAM z wtyku 6 pin 2 kolor szaro-czarny. Jak lampa zgaśnie, to walnięty SAM. Jak nie zgaśnie, to wypnij ten drut na reflektorze...
Pewnie moduł od świateł ogląda prąd i widząc większy stwierdza zwarcie i odłącza światła. Podłączenie poprzez przekaźnik powinno rozwiązać sprawę.
Obstawiam przetarty przewód gdzieś....kopać szukać i mierzyć upływ prądu...
Zwarcie do masy gdzieś masz, cała instalacja obrysówek do przejrzenia.
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
Te światla w ogóle świecą ? Może jest zwarcie w którejś oprawce żarowki ? Sprawdzić to po kolei. Jeżeli są w porzadku lampy, i instalacja oświetleniowa, podejrzenie pada na moduł CDI albo częściowe rozmagnesowanie sie koła magnesowego.
Skoro bezpieczniki ok. to prawdopodobnie uszkodzony moduł zarządzania energią. Przeprowadzić test elementów wykonawczych z poziomu komputera serwisowego. nawet nie wiedziałem że tam takie cudo jest ale poczytałem i trochę to miało by sens, odłączone elementy które ciągną prąd, a jeszcze jedna uwaga sprawdzałem kostkę w tylnej lampie i wygląda na to...
Trzecie światło stopu to na tym schemacie H85, widać że wisi na jednym bezpieczniku F21 z lewą lampą stop. Sprawdź czy to się zgadza u Ciebie na aucie. Może są złe żarówki wsadzone do lampy i w lampie zwarcie powoduje zasilenie środkowego stop...?
Zwarcie przewodu prądowego, na odcinku kolumna kierownicza skrzynka bezpieczników , lub uszkodzenie przełącznika świateł.
Może być słaba masa i wtedy żarówka od stopu będzie ja pobierać przez inne żarówki. Co w efekcie powoduje zarżenie się innych żarówek. Druga przyczyna może być taka że jest zwarcie gdzieś w kablach i przy wciśnięciu hamulca prąd idzie na stop i żarówkę przeciwmgielną, ale najpierw sprawdź lampe
Opryskliwość lepiej sobie darować niż za nią przepraszać. Zwarcie jest trudno znaleźć zwłaszcza przez internet - skoro elektrycy wolą łatwiejsze zajęcia. Na kablu zwarcie się zrobi z nikłym prawdopodobieństwem, na żarówce podobnie. Podejrzane są wszelkie złączki i styki, bo tam robi się gorąco, może się odkształcić i zewrzeć do masy. To właśnie słabe...
Jak byś jeszcze napisał o jakie auto chodzi... Te check-i od abs i ręcznego to akurat wynikają z niskiego napięcia na pokładzie. JA na początek odłączyłbym bezpiecznik od tych lamp, ew same lampy na oprawkach ( ale tu znowu nie wiemy co to za pojazd) Można podejrzewać zwarcie ale p/mgielne są raczej po stacyjce ( znowu nie wiemy co to za auto) Pozdr....
Sprawdź tam gdzie nie jest dobrze. Przy typowym braku masy, inne światła migają w rytm kierunkowskazu. To wygląda jakby ze świateł postojowych zasilała się żarówka kierunkowskazu. Może jest jakieś zwarcie między przewodami. Trzeba to przedzwonić podając zasilanie na poszczególne żarówki.
chyba słuszny trop z zegarami pomierz czy na masie licznika (na złączu) nie robi się ze 2V przy włączonych światłach a jak tam będzie dobrze to pomierz na masie stabilizatora (chyba środkowa nóżka - po ścieżkach znajdziesz) i jak tu będzie ok to pozostaje jedynie zwarcie (albo mały opór) między światłami a przewodem od czujnika (skrzynka bezpieczników...
Na początek wyjmij włącznik świateł odłącz wtyczkę i wtedy sprawdź czy dalej świecą ci postojówki.Jak zgasną to przyczyną jest zwarcie styków we włączniku.
Odpowiedź na pytanie gdzie szukać przyczyny, otrzymasz szybko po rozwiązaniu problemu, jak szukać przyczyny. Dlatego proponuję, zamiast palić kolejne bezpieczniki, w miejsce spalonego bezpiecznika pdpiąć żarówkę świateł głównych (przygotować żarówkę z przewodami, jako próbnik). Jeśli zlokalizujesz i usuniesz przyczynę, żarówka przygaśnie, lub zgaśnie....
Tak, to jest z czujnika od tacho. Jeśli było coś robione przy AGS, np. odpinana wiązka, wyciągana skrzynia itp to zdarza się, że przerwany jest kabel do kitasa pod AGS. Pominąłem Twój wcześniejszy błąd 5752. - Wyjście zasterowania świateł cofania ma zwarcie z masą. Mocy od tego nie ubędzie. :)
A próbowałeś jadąc w nocy użyć tych pokręteł bez podświetlenia? :) Konstruktorzy dali Ci możliwość wyłączania wszystkich innych świateł poza tymi które wypadałoby aby były zawsze widoczne.
Sprawdź przelotkę do tylnej pokrywy.
Kostka jest od świateł przeciwmgielnych przednich (których chyba kolega nie ma, mam rację?). A jak silnik w pompie chodzi, to mogło strzelić takie małe plastikowe sprzęgiełko między silnikiem a pompą. Bo to wspomaganie (zespół) z silnika elektrycznego, pompy i zbiornika, u producenta raczej tylko komplet, można z używki szukać. Silnik (wspomagania)...
Tak miałem napisać, bo mnie wczoraj w nocy tknęło, że częstą przyczyną słabego silnika jest zapchany tłumik (niech nikt nie wnika w jakiej sytuacji mnie to naszło ;) ). No co? Zostaje ci zdobycie schematu i szukanie. zacznij od magneta. To jest miejsce, gdzie najblizej położone są obwody świateł i zapłonu. No i przegląd instalacji. Zwracaj uwagę na...
Jakiś dobry przełącznik do świateł , nie zapomnij o zabezpieczeniu bezpiecznikiem bo nawet w tak skąpej instalacji może nastąpić zwarcie .
Chodziło o to że przy tablicy rejestracyjnej jest żarówka obok żarówki i prosiłoby się je połączyć razem ale nie Fiat musi to zrobić na dwu osobnych bezpiecznikach(zamiast dwu trzy kable).A teraz o awarii.Otóż zwarcie spowodowało gniazdo zapalniczki.Lużne śruby elementu plastykowego dookoła lewarka na którym jest mocowane gniazdo zapalniczki pozwoliły...
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Musisz mieć zwarcie co najmniej na tych 3 przewodach: niebiesko-żółty - zasilanie silnika, brązowo- czarny - od czujnika wstecznego biegu na światła cofania, czerwono-zielony - zasilanie świateł cofania, z bezpieczników do czujnika wstecznego biegu. sprawdzaj co jakiś czas wiązkę silnika od przewodów czujnika wstecznego w stronę ECM. Rozizoluj wiązkę...
jakikolwiek czerwony przewód o numerze 1010 jest napięciem po zaponie ale odradzam Ci podłączanie się pod przewody pod maską pod czarną pokrywą gdyż te zapewne zasilają najprawdopodobniej albo ECU silnika, albo ECU systemu EAS, albo jest to napięcie dla tylnego lub przedniego modulatora albo i jest to napięcie do gniazda EBS przyczepy. Podłączenie się...
Witam szanownych fachowców :) Corsa B rocznik 95. Nie gaśnie żarówka po zamknięciu drzwi (włącznik oświetlenia i świateł jest wciśnięty więc to odpada) . Chyba to wykluczył.
Witam serdecznie posiadam ciągnik rolniczy case cs 150 który posiada dość spora ilość elektroniki Ale zepsuła sie błahostka Otóż brakowało mi w ciągniku górnych świateł halogenowych sprawdzałem na włączniku prąd podczas sprawdzania zrobiłem nieumiejętnie delikatne zwarcie jednym włosiem kabla I światła postojowe mijania przestały działać dodam że wszystkie...
Zmień żarówkę
Objawy wskazują na słaby aku, odpal z innego aku i zmierz napięcie ładowania 14,1 -14,4 z obciążeniem i bez. próba podgazowania daje efekt w lekkim przygaśnięciu świateł mijania a przed odpalenie sprawdź naciąg paska klinowego, przy luźnym pod obciążeniem może nastąpić taki efekt.
Narysowane podłączenie jest złe kiedy podłączysz pod 1 i pod kropkę zasilanie spowodujesz zwarcie wyłącznikiem chwilowym. Jeśli taki duży prąd popłynie to może warto wymienić przewód zasilający na grubszy. Z życia wiem ,że w miejsce bezpiecznika trafi kawałek drutu. Te prostokąty na schemacie to gniazda.
Renault Iliada ma złącze Z Ilidą ten ma tyle wspólnego co myszka miki z pokemonami. JohnNeo, sprawdź co w przedniej tablicy. To co masz na zegarach to nic innego jak brak cana wynikający z przerwy na canie ale też z braku zasilania na sterowniku silnika czy absu, znaczy może być wszystko. Czy pokazuje na wyświetlaczu kontrolkę ładowania z 1 lub 2?...
No i nie umiesz wyciągnąć wniosku z tego faktu?
Jeśli aku > bezpiecznik > przekaźnik 30 > przekaźnik 87 > halogen, to masz zwarcie z plusem ZA bezpiecznikiem. Prócz drutów, może być w przekaźniku. Jak je wyłączyłeś ? Czytajac ten poradnik on akurat przecina ja nie przecialem kabla z dlugich tylko sciagnalem izolacje i razem sie podpialem. Jutro obejrze podlaczenie tego przekaznika bo wydaje mi sie...
To że zwarcie to wiem, tylko gdzie konkretnie szukać. Klosze lamp przednich czy tylnych? Włóż nowy bezpiecznik. Podłącz jedną lampę i sprawdź... Poza tym bezpiecznik nr19/10A (taki włożyłeś?) odpowiada też za oświetlenie tablicy i radio...
Jak zgasła to widocznie było zwarcie wewnętrzne w modulatorze a nie w kablu. Całe szczęście. 2 to chyba środkowy pin modulatora, ale nie mam schematu pod ręką. Zmierz stary to będziesz wiedział. :)
Jeśli to jest chłodnia to zobacz na środku przedniej ściany pod agregatem ) . Chyba taka czarna skrzynka.. Dokładnie tak! Musisz zdjąć metalową osłonę przewodów, tą do której mocuje się tyczkę do zamykania wywietrzników(chyba imbus 5). Pod nią na środku jest kaseta z dwoma wtykami. Musisz ją odkręcić (torx 20 góra i boki oraz płaska 8-ka dolne śrubki)....
miałem to samo u siebie bład 526 od niby przełącznika hamulca a jest on dobry i 532 napięcie zasilające, które wyskakuje poniżej 9V (słabe aku) lub powyżej 16V. u mnie było zwarcie w skrzyni biegów i spaliło sterownik ( nawet dwa). do sterownika dochodzi stały plus i dwa razy po zapłonie na piny 54 i 55 a wychodzi pinami 52 i 53 na elektrozawory w skrzyni...
Sama marka roweru nic nie mówi, może zawierać różne rozwiązania napędu. Co rozumiesz pod pojęciem sterownik ? ten moduł mocy z którego wychodzą przewody bezpośrednio do silnika, masz go osobno czy jest zabudowany w kole ? Czy może chodzi ci o ten wyświetlacz/panel na kierownicy ? to poprzez niego najczęściej włacza się światła, niestety często nie da...
Przede wszystkim sprawdź czy z kostki wychodzi napięcie na zasilanie przyczepy.
Pewnie przy wymianie żarówek w wyłącznikach coś zostało pozwierane , odłącz ten wylacznik szyby i sprawdź czy dalej szyby działają po włączeniu świateł
Sprawdz jeszcze (chodz mało to komu przychodzi do głowy) lampki rogowe na kabinie dość częsta przyczyna zwarc
1. Takie zachowanie kontrolki może świadczyć o usterce w obwodzie grzania. Piszesz, że wszystko jest sprawne, ale jednak gdzieś błąd zrobiłeś. Do przekaźnika podłaczony jest jeszcze dodatkowy termistor który mierzy temperaturę silnika i zależnie od niej modyfikuje pracę przekaźnika. Podłączony jest do styku "T" małej wtyczki. Jeżeli masz multimetr,...
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
Ok.Na początek jeszcze raz sprawdź bezpiecznik od świateł mijania jeżeli jest ok. to sprawdź czy do przekaźnika dochodzi napięcie 12v (po włączeniu świateł mijania). Jak to będzie ok to będziemy myśleć dalej.
Są dwa czujniki ciśnienia oleju: z białą izolacją, który powyżej 1,8 bar ma robić zwarcie i drugi z brązową, który działa na odwrót, tj poniżej ciśnienia 0,8 bar wskazuje zwarcie, powyżej przerwę. Układ który jest w zegarach w momencie gdy silnik osiąga 2500 rpm a biały czujnik nie ma zwarcia włącza migającą kontrolkę i alarm dźwiękowy. Teraz kontrolka...
otwarcie drzwi i odpięcie wtyczki od pokręteł nadmuchu też nic nie dało Chciałbym, żebyś mnie dobrze zrozumiał. Chodzi o otwarcie tylnych drzwi, na których wisi tablica rejestracyjna. Jak otworzysz te drzwi, to zauważysz mniej/więcej w środku wysokości kołeczki stykowe które przekazują prąd z nadwozia na drzwi (do oświetlenia tablicy rejestracyjnej)...
Zgodnie ze schematem z wersji 1995 i 1996 r. stacyjka ma tylko pozycję ON i OFF (bez pozycji świateł pozycyjnych, co mnie trochę zdziwiło). Są trzy przewody, jedno wyjście jest na instalację elektryczną, a drugie wyjście na zasilanie wentylatora chłodnicy, też trochę dziwne rozwiązanie. Sprawdź czy na przewodzie czerwonym przy stacyjce jest napięcie,...
Na pierwszy: w drzwiach na wkładce jest zapięty plastikowy przełącznik trzeba go wyjąć rozebrać umyć w wd40 i posmarować wazeliną techniczną i będzie ok . Lub zaśniedziało złącze karoseria drzwi - pokęca się je aby otworzyć i trzeba popsikać wd40 w gniazdo i kilka razy zamknąć i otworzyć . Aby dostać się do włącznika trzeba zdjąć tapicerkę drzwi . Na...
Czujnik temperatury jest w termostacie i z tego co się dowiedziałem jest tylko jeden. U mnie problem powodowało zwarcie w instalacji elektrycznej a konkretnie uszkodzona lampa świateł dziennych. Zwarcie w lampie powodowało skoki wskaźnika temperatury.
Można magnetycznie: (1) pod wózkiem przyczepiony magnes, na torze dwa kontaktrony, przejazd wózka powoduje zwarcie na chwilę jednego, potem drugiego - kolejność zależna od kierunku jazdy, ostatnio zwarty przełącza światło na swoją stronę - ale może być problem, czy przy szybkiej jeździe zdążą zadziałać, chyba magnes musiałby być dość duży (przez to...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
czujnik światła wstecznego znajduje się na skrzyni biegów w okolicy wybieraka. Jeśliby to do mnie trafiło tobym szukał uszkodzenia izolacji właśnie w okolicach wybieraka przełożenia, a nie na lampce którą załącza skrzynia. Prawdopodobnie (jeśli to zwarcie) gdzieś obciera się przewód o dźwignię zmiany biegów.
To ma jak najbardziej prawo działać, oczywiście wartość opornika będziesz musiał sobie dobrać doświadczalnie. Już sama żarówka LED-owa ma wewnątrz opornik ograniczający prąd diody LED, która jak zauważyłeś ma napięcie przewodzenia na poziomie 2V, więc nie nadaje się do bezpośredniego zasilania z 12V. Dodatkowy opornik w obwodzie świateł mijania tylko...
Można podejść do sprawy tak: 1. Na diodzie Zenera robisz stabilizator napięcia (około 9V, nie wiem, czy na tej diodzie będzie akurat tyle, czy to jest zmierzone napięcie, bo dioda oznakowana 9V1 może mieć od 8.6V do 9.6V) i do niego podłączasz dzielnik, żeby uzyskać niższe napięcie (o ile to niższe będzie potrzebne - może wystarczy, że masz około 9V)....
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
nie przypala jedne bezpiecznik od świateł pozycyjnych i tablicy rejestracyjnej
Witam mam problem z światłami cofania w mojej vektrze ,po wbiciu biegu wstecznego od razu pali bezpiecznik ,sprawdziłem żarówki i styki w lampach wszystko OK ,więc wymieniłem włącznik świateł cofania ten w skrzyni(manualna) i nadal to samo czyli po wbiciu biegu pali bezpiecznik. Proszę o radę co może być przyczyną. Pozdrawiam Ironss:cry:
Witam, mam pewien problem z elektryką w moim peugeocie, mianowicie miałem zepsuty przełącznik od szyby przedniej od strony pasażera, działał przycisk tylko do opuszczania szyby w dół. Kupiłem więc na allegro taki przełącznik. Po podłączeniu przełącznik działa normalnie i niby wszystko jest ok, jednak cały czas świecą mi sie światła postojowe gdy mam...
Jak rozrusznik tyka a nie kręci to gdzieś w nim lub w zasilaniu do neigo problem. spróbuj masę silnika zapiąć na masę akumulatora, bo to prawdopodobne że się masa silnika upitoliła. Jak już rozrusznik będize kręcił to dalej kolejno sprawdzaj czy jest iskra na świecach, czy benzyna idzie itp.
"Diagnoza błędów 4x4 w Calibrze Układ 4x4 Opla stosowany w Calibrze posiada własny system samodiagnozy błędów, które można zczytać na dwa sposoby - za pomoca techa oraz za pomocą kontrolki 4x4 znajdującej się na desce rozdzielczej. W razie wystąpienia błędu zapala się kolor pomarańczowy i świeci światłem ciągłym lub pulsującym. Świecenie światłem ciągłym...
Ma to być oczywiście żarówka samochodowa? I zapewne w miejscu zwarcia ma wydobywać się dymek? Mam nadzieję, że nie popali mi sąsiadujących przewodów?
Koledzy miałem ten sam problem z bezpiecznikiem F11 i kontrolka silnika. Prędkości nie kręcił i km też. Trochę dziwne ale coś mnie tknelo i sprawdziłem z tyłu auta. Przewody świateł i okazało się że było zwarcie w przetartych przewodach. Zrobiłem porządna izolacje wymieniłem bezpiecznik. Ani kontrolki ani nie naliczonych km /h za mną
A załączanie się świateł awaryjnych podobno jest standardowym objawem gdy siada napięcia poniżej 7V - tak powiedział. Oryginalne światła awaryjne samoczynnie NIE ZAPALĄ SIĘ - obojętnie co by się działo. Ponieważ są załączane mechanicznie - przyciskiem na desce. Tak więc można podejrzewać, że impulsy pochodzą z domontowanego układu (chociaż nie wiem...
Tam gdzie pojawią sie ledy warto pomyśleć o kontroli fotooptycznej, np. fotorezystor zasłonięty w ten sposób aby nie było wpływu światła zewnętrznego. Przykładowo, za cienką rurką o długości kilku centymetrów, lub za światłowodem, ktorego koniec/czujnik w takiej rurce. Pomyśleć może i warto, ale na tym się skończy. Przecież tu chodzi głównie o światła...
Przyczyną okazało się zwarcie w wiązce z tyłu , ktoś podłączył hak na szybkozłączki i ownął wszystko taśmą ...woda zrobiła swoje. Ale pojawił się kolejny problem z lewym kierunkowskazem, na skutek zwarcia uszkodzeniu uległ układ VN410 (brak lewego kierunku) znajdujący się na płytce pod przełacznikami kierownicy. Czy ktoś wie gdzie można taki dostać...
No ale rozumiem, ze ogrzewanie tylniej szyby bedzie robilo zwarcie, ale dlaczego swiatla cofania? Jest to jeden bezpiecznik, lecz te kable nie maja ze soba duzo wspolnego. pozd
samo sie stalo, mozna powiedziec ze nagle. Sprawdze jutro te lampy z tylu, bo przod juz zerknolem i jest ok.
zwarcie świateł mijania zwarcie świateł passat zwarcie świateł cofania
wgranie języka polskiego wtryskiwacz motronic honda civic bezpieczniki
saeco lirika drugi silnik sterownik hulajnoga
Kod EEC 8385 w Scania - Problemy z SCR i NOx Dacia Sandero – radio nie włącza się z akumulatora, brak zasilania magnetofonu, zamiana przewodów ISO