Metalowy klosz lampy styka się z metalowym uchwytem żarówki. Przecież, prawdopodobnie trafnie, ustaliłeś, źródło problemu? Nie mam pojęcia co może to powodować Powód, może być w nie poprawnym montażu! Należy zainstalować oprawkę żarówki, która jest izolowana na zewnątrz tak , aby nie doprowadzało to do zwarcia.
Nie, tam nie.
Witam warto sprawdzić wszystkie kostki w instalacji czy nic się z nimi nie dzieje i warto przeczyścić gaźnik oraz wyregulować
Następny Debil wkładał bezpiecznik na pałę.
Przełącznik zespolony , max do 100 zł za używkę pasuje z Fiesty MK4 tylko zwróć uwagę na rozstaw i ilość pinów w kostkach.
Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
Sprawdź instalację nie zmieniaj bezpieczniki na większe !!! Prawdopodobnie jest zwarcie od czegoś wpiętego lub samej instalacji . Musisz przeglądnąć całą , przede wszystkim ten przewód który się izolacja topi . Nie uruchamiaj niczego przed znalezieniem usterki . To grozi spaleniem wiązki oraz auta !!!
Witam. Chciałbym się dowiedzieć skąd pobrałeś schemat instalacji do Daihatsu. Mam ten sam problem z elektryką w tym autku :) Proszę.... POMOCY
Sprawdż masy lamp i tą z akumulatora na silnik. P.S. masa na karoserię jeszcze.
Sprawdz w necie gdzie Toyota ma bezpieczniki [kilka miejsc]. Bezpieczniki sprawdza się lampką kontrolną .
Raczej pomysłów nie potrzeba bo odciołeś zasilanie awaryjnych /fioletowy/ od zasilania przy radiu.P
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
swiatła sie swiecą nawet jak sie wyłączy stacyjke, przełącznik wtedy tez nie działa co sprawdzic jak zdiagnozowac? W obwodzie świateł jest zwarcie Podejrzany przełącznik świateł, okablowanie, konektory/złączki Bez pomiarów trudno będzie diagnozować.
Na czym polega to zwarcie - pali bezpiecznik? Robiłeś coś przy podłączeniu radia?
Gdy odpalę silnik i włączę światła to gadaśnie (akumulator naładowany), czym może być to spowodowane? Pewnie masz gdzieś zwarcie do masy i przestaje być podawane napięcie do cewki.
Do licznika dochodzi sygnał po swiatłach w kostce 8 pinowej 58r i 58l a mimo to licznik nie swieci. To są piny do kontrolki świateł pozycyjnych . Podświetlenie licznika jest włączane po CAN . Myślę że jest zwarcie na przewodzie szaro niebieskim gdzieś w instalacji . Bezpieczniki sprawdzone ?
Takie rzeczy dzieją się przeważnie, jak np jest zwarcie w wiązce,zła żarówka, lub zwarcie w lampie. Diagnoza BCM testerem może nie musi naprowadzić. Czy zrobisz to sam? Jak nie masz kabelka i także wiedzy to zdecydowanie nie.
Ta usterka bardziej wygląda na zwarcie w obwodzie obrysów ciągnika.Z ZBR R2|6 obrys boczny lewy,R2|7 obrys boczny prawy.
Sprawdź czy żarówka nie ma zbyt dużego poboru prądu (np. zwarcie na żarniku) - wtedy obwód się wyłączy. Wymień żarówkę dla pewności.
Witam, mi to wygląda na zwarcie wiązki przewodów. Gdzie konkretnie trzeba szukać i to szybko ponieważ może dojść do pożaru auta.
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Wiązka świateł najczęściej przeciera się w rynience którą poprowadzone są przewody elektryczne i pneumatyczne obok kolumny kierowniczej.
Co to może być w Toyota celica vti 1.8 kierunkowskazy levy prawy po włączeniu świeca 4 jak avaryjne?? Gdzie szukać usterki (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna objawu „po włączeniu lewego lub prawego migają wszystkie cztery jak awaryjne” w Celice 1.8 (VVT‑i) to: - uszkodzony/przywarty wewnętrznie włącznik świateł awaryjnych...
Cześć, Właśnie przechodziłem ten problem, okazało się że tylnia lewa lampa generowała taki problem. tzn, po włączeniu świateł było zwarcie na masie i dlatego wyskakiwał taki błąd, Pozdro
Powodem awarii był samoczynny obrót żarówki ze względu na niewłaściwy trzonek, spowodowało to zwarcie obwodu świateł pozycyjnych z obwodem świateł stopu i stop zaczynał świecić gdy załączało się pozycyjne . Światła stopu zasilane są z obwodu zapłonu a więc po przyciśnięciu pedału hamulca i wyłączeniu zapłonu obwód ten był dalej zasilany. Dopiero zwolnienie...
Myślę, że to jednak brak masy. Przy zwarciu plusa kierunku do masy wywali bezpiecznik, ewentualnie padnie przerywacz, a zwarcie z światłami drogowymi lub mijania powodowało by ich mruganie przy wyłączonych światłach. Szukałbym niepełnej masy przy prawym reflektorze, wspólnej z prawym kierunkiem. Po załączeniu świateł bierze masę przez żarówki z kierunku....
No, trochę dziwne. Ale w pierwszej kolejności wyjął bym żarówki z tyłu. Być może któraś robi zwarcie
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
A więc trzeba szukać zwarcia od czujnika do lamp.Być może zwarcie w gnieździe przyczepy jak jest.
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Licznik z fotki pochodzi z B4 TDI. Nie działa Ci tylko prędkościomierz, czy nie bije również kilometrów? Licznik możesz sprawdzić, podpinając pod wejście na linkę wkrętarkę lub coś, co się kręci. Tylko nie przesadzaj z obrotami i zwróć uwagę, w którą stronę się kręci. Bezpiecznik nr 14 wg opisu jest od świateł cofania. Może jest zwarcie na czujniku...
Jeśli dobrze sprawdziłeś żarówkę czy jest sprawna i czy jest dobry kontakt w gnieździe licznika, to możesz mieć przypadek taki jak miałem ja, że przerabiając z żarówek na LED bardzo lichej jakości przez nieuwagę zrobiłem ową diodą LED zwarcie na stykach żarówki w tablicy kontrolek (liczniku), w efekcie uzyskałem dokładnie to co Ty, czyli po włożeniu...
kabel zasilajacy lampke pod sufitem idzie po slupku i wychodzi do bagaznika i wlasnie w tym miejscu czesto sie przeciera izolacja i robi zwarcie
Pewnie moduł od świateł ogląda prąd i widząc większy stwierdza zwarcie i odłącza światła. Podłączenie poprzez przekaźnik powinno rozwiązać sprawę.
bądź druga możliwość ze zostały zwarte w jakiś sposób piny przełącznika Tylko że w tym aucie przełącznik świateł to świateł nie włącza. Podaje tylko sygnały do modułu SAM i to on wykonuje robotę. Według podanego VIN wypnij na module SAM z wtyku 6 pin 2 kolor szaro-czarny. Jak lampa zgaśnie, to walnięty SAM. Jak nie zgaśnie, to wypnij ten drut na reflektorze...
Zwarcie do masy gdzieś masz, cała instalacja obrysówek do przejrzenia.
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
Obstawiam przetarty przewód gdzieś....kopać szukać i mierzyć upływ prądu...
Te światla w ogóle świecą ? Może jest zwarcie w którejś oprawce żarowki ? Sprawdzić to po kolei. Jeżeli są w porzadku lampy, i instalacja oświetleniowa, podejrzenie pada na moduł CDI albo częściowe rozmagnesowanie sie koła magnesowego.
Skoro bezpieczniki ok. to prawdopodobnie uszkodzony moduł zarządzania energią. Przeprowadzić test elementów wykonawczych z poziomu komputera serwisowego. nawet nie wiedziałem że tam takie cudo jest ale poczytałem i trochę to miało by sens, odłączone elementy które ciągną prąd, a jeszcze jedna uwaga sprawdzałem kostkę w tylnej lampie i wygląda na to...
Trzecie światło stopu to na tym schemacie H85, widać że wisi na jednym bezpieczniku F21 z lewą lampą stop. Sprawdź czy to się zgadza u Ciebie na aucie. Może są złe żarówki wsadzone do lampy i w lampie zwarcie powoduje zasilenie środkowego stop...?
Zwarcie przewodu prądowego, na odcinku kolumna kierownicza skrzynka bezpieczników , lub uszkodzenie przełącznika świateł.
Może być słaba masa i wtedy żarówka od stopu będzie ja pobierać przez inne żarówki. Co w efekcie powoduje zarżenie się innych żarówek. Druga przyczyna może być taka że jest zwarcie gdzieś w kablach i przy wciśnięciu hamulca prąd idzie na stop i żarówkę przeciwmgielną, ale najpierw sprawdź lampe
Sprawdź tam gdzie nie jest dobrze. Przy typowym braku masy, inne światła migają w rytm kierunkowskazu. To wygląda jakby ze świateł postojowych zasilała się żarówka kierunkowskazu. Może jest jakieś zwarcie między przewodami. Trzeba to przedzwonić podając zasilanie na poszczególne żarówki.
Jak byś jeszcze napisał o jakie auto chodzi... Te check-i od abs i ręcznego to akurat wynikają z niskiego napięcia na pokładzie. JA na początek odłączyłbym bezpiecznik od tych lamp, ew same lampy na oprawkach ( ale tu znowu nie wiemy co to za pojazd) Można podejrzewać zwarcie ale p/mgielne są raczej po stacyjce ( znowu nie wiemy co to za auto) Pozdr....
chyba słuszny trop z zegarami pomierz czy na masie licznika (na złączu) nie robi się ze 2V przy włączonych światłach a jak tam będzie dobrze to pomierz na masie stabilizatora (chyba środkowa nóżka - po ścieżkach znajdziesz) i jak tu będzie ok to pozostaje jedynie zwarcie (albo mały opór) między światłami a przewodem od czujnika (skrzynka bezpieczników...
Opryskliwość lepiej sobie darować niż za nią przepraszać. Zwarcie jest trudno znaleźć zwłaszcza przez internet - skoro elektrycy wolą łatwiejsze zajęcia. Na kablu zwarcie się zrobi z nikłym prawdopodobieństwem, na żarówce podobnie. Podejrzane są wszelkie złączki i styki, bo tam robi się gorąco, może się odkształcić i zewrzeć do masy. To właśnie słabe...
Na początek wyjmij włącznik świateł odłącz wtyczkę i wtedy sprawdź czy dalej świecą ci postojówki.Jak zgasną to przyczyną jest zwarcie styków we włączniku.
Tak, to jest z czujnika od tacho. Jeśli było coś robione przy AGS, np. odpinana wiązka, wyciągana skrzynia itp to zdarza się, że przerwany jest kabel do kitasa pod AGS. Pominąłem Twój wcześniejszy błąd 5752. - Wyjście zasterowania świateł cofania ma zwarcie z masą. Mocy od tego nie ubędzie. :)
A próbowałeś jadąc w nocy użyć tych pokręteł bez podświetlenia? :) Konstruktorzy dali Ci możliwość wyłączania wszystkich innych świateł poza tymi które wypadałoby aby były zawsze widoczne.
zwarcie świateł mijania zwarcie świateł passat zwarcie świateł cofania
nokia wersja symbiana vivanco sygnał nagrywarka medion pilot
Junkers Hydro 9-4 KB gaśnie przy słuchawce prysznicowej, brak możliwości uzyskania zimniejszej wody Piekarniki Electrolux z przyciemnianymi szybami