Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
W tych alternatorach prawie nie siadają łożyska, chyba że dostanie się do nich woda itp. Uszkodzony jest mostek prostowniczy, konkretnie to jedna z diod ma zwarcie lub przerwę i przez to obciąża alternator powodując hałas. Najczęściej wymieniam na mostek arc6020, wymienić trzeba jedynie śrubę b+.
Mostek już jedzie. W międzyczasie chciałbym wyjąć stary więc takie pytanie (zasięgnąłem opini youtube ale nie jest jednoznaczna), czy muszę odlutowywać/odcinać jakieś połączenia przed wyjęciem starego? Nie chciałbym urwać przewodów w stojanie. Uaktualnienie. Na anglojęzycznym youtubie znalazłem filmik nt. wymiany mostka i wyjąłem stary. Okazało się,...
Może upływ prądu zwiększa się wraz zamknięciem maski, np poprzez brudną, w oparach elektrolitu matę wygłuszającą. Były też przypadki, że maska dotykała słupka plusowego. Spróbuj też następnym razem odłączyć nie klemę od akumulatora, a od alternatora. Może tam jest zwarcie, które ujawnia się gdy alternator robi się zimny.
Podejrzewam, że końcowym rezultatem będzie konieczność naprawy alternatora (diody lub regulator nap. - zwarcie do masy) -. mostek upaliło jak nic
miałem dwie corolle E9 i trzy modele E10, w żadnej nie było kłopotu z alternatorem, powodem nagrzania może być zwarcie do masy; a propos sprawdzenia łożysk to poluzowanie alternatora to góra 5 min roboty więc nie wiem czemu tego jeszcze nie zrobiłeś...:)
a sprawdzales ladowanie na wyjsciu z alternatora? a potem na koncu obiegu czylli akumulatorze ? moze tu tkwi problem bo jak masz spadek na przewodach to sie bedzie grzal. Alternator ma zacisck Sense więc sobie radzi z takimi figlami instalacji. Dioda pewno na zwarcie poszła z przeciążenia. Jest zima więc podgrzewanua powłaczane i pali podróbki prostowników.
Masz jakie obd możne być takie na wifi , często użytkownicy kupują takie ustrojstwa i są one pomocne. - najpierw przekaźniki i bezpieczniki i styki na nich. - normalnie powinna załączyć od klucza przepustnica i pompa. - co do spadku napięcia to wygląda : *na zwarcie *padnięty akumulator *uszkodzony regulator napięcia lub diody w alternatora *brak zasilania...
Mam stary oryginalny na stole. Podpowie ktoś jak go sprawdzić? Wrzuciłem do wrzatku I nic sie nie stało. A gdyby termostat ten nowy byl wadliwy I sie nie otwieral, silnik powinien sie chyba przegrzewac a tak sie nie dzieje. Wskazówka rowno na srodku. Czasem odrobinę wyżej przy wysokich obrotach. I chlodzi bez widoczne potrzeby dosc często. Zrobiłem...
Klemy czyste? Pomiary wskazują że jest OK. Przygazuj trochę na luzie i zmierz napięcie przy takich obrotach na jakich zazwyczaj jeździsz w trasie. Jak wrócisz z jazdy pomierz przy nagrzanym, choć jeżeli kontrolki nie sygnalizują braku ładowania to chyba nie to. Pamiętaj o włączeniu świateł do pomiarów. Może przypadkowo robi się częściowe zwarcie i wtedy...
Ładowanie jest bo żarówka gaśnie po uruchomieniu alternatora, Czyli ogólnie wszystko dobrze jest podłączone skoro ładuje? Bo się zastanawiałem czy nie robi nic zwarcia przez to że magnezuje wirnik bo robię to pierwszy raz
Autko jak w temacie Alternator Bosch 14V 90 A. Jakiś czas temu okazało sie że akumulator nie trzyma, standardowa procedura dolania Wody destylowanej i pod ładowania pomogła . Po jakiś 1000 km po tym zabiegu przy ponownym rozruchu silnika kontrolka od ładowania nie zgasła zdemontowałem alternator i okazało sie ze dwie diody ma spalone (zwarcie ). Teraz...
Problem chyba będzie w instalacji i to raczej zwarcie i to konkretne jeśli zbija tak mocno napięcie ... Jeśli nie trzymała by klema to i tak alternator trzymał by napięcie ewentualnie zawyżył je ... Trzeba sprawdzić szczególnie grube kable które idą od akumulatora do rozrusznika oraz wszystkie grube kable + co idą do alternatora, przekażnika świec,...
To po co w alternatorze regulator napiecia 14,4V Kolejną z twoich bzdur...... Regulator są typowo na 14V. A produkuje się je od 13,8V do 14,5V i to do starszych typów alternatorów. Dzisiaj inteligentne regulatory trzymają napięcie od 13,5V do 15,5V. Co w przypadku gdy rozladowany akumulator przy prubie uruchomienia silnika uszkodzi ogniwa i powstanie...
Dziękuje. Problem jest następujący, po przegniciu kabelka od wzbudzenia alternatora (standard w toyotach) poleciał regulator a alternatorze, po wymianie na nowy/regenerowany wszystko wróciło do normy, samochód jeździł przez 2 tyg. nagle rano po przekręceniu kluczyka znowu kontrolka ładowania, alternator się grzeje, po reklamacji okazało się, że sprzęgło...
Pytam bo identyczny przypadek i mnie niedawno spotkał.Paliło właśnie ten bezpiecznik nawet jak odłączyłem główny przewód od alternatora.Wystarczyło że przekręciłem kluczyk do pozycji ON i było po nim.Samochód normalnie zapalał.Rozebrałem więc starą izolację wiązki i wszystkie główne zasilające puściłem w osobnej izolacji bo tak pomyślałem że skoro obwód...
Toyota Hiace 1995 rok Akumulator olejowy. Na desce nie świeci kilka kontrolek, w tym kontrolka braku ładowania. Żarówki, przewody, bezpieczniki,szczotki alternatora http://obrazki.elektroda.pl/3986118900_1... są sprawdzone-ok Brak przy włączonym zapłonie ( silnik stoi) sygnału "minus" na zacisku L regulatora. Tranzystor Tr3 nie jest...
Witam. Mam ave z silnikiem 2.2 turbodiesel D-cat. Mam problem.Kiedy przekrecam kluczyk i zapalają sie kontrolki, pojawia sie brzęczenie przekaźnika swiec zarowych a obrotomierz pokazuje ok 1000 obr mimo ze silnik nie preacuje. Gdy chce załączyc rozrusznik nic sie nie dzieje tzn wogole nie ma reakcji. Co sprawdzilem..a wiec: akumulator w pelni sprawny....
Rozbierany alternator. Uzwojenie sprawdzane pod względem zwarcia. Prostownik dobry i wymieniony regulator.
Witam wszystkich, Mam pytanie do dobrze orientujących się w specyfice silnika 4A-FE Lean Burn. Od czego zależy próg przełączania zaworu "swirl control", zmieniającego tryb pracy silnika? Co może być przyczyną, że przełącza się on dopiero przy 5000 obr/min? Od kilku tygodni oddaję się pasji reanimowania poczciwej cariny zmaltretowanej przez poprzedniego...
raczej wątpię, skoro nic nie działa znaczy że się przepalił jakiś główny zabezpieczający bezpiecznik, no chyba że jednak cośkolwiek działa? lampka sufitowa czy cokolwiek mógł się też upalić mostek w akumulatorze, bo zapewne zwarliście główny plus (od rozrusznika/alternatora) taki gruby kabel do masy
Diód mocy (takich jak w alternatorze) nie sprawdzi dokładnie testerem z miernika, tester nie wymusi odpowiedniego prądu. Takie diody trzeba sprawdzać z prądem w kierunku przewodzenia rzędu 5-10A i dlatego do tego celu najlepiej nadaje się akumulator samochodowy i żarówka 55-100W jako obciążenie. Śmiem twierdzić, że to bzdura - od dłuższego czasu powielana...
zwarcie alternator alternator zwarcie zwarcie toyota
radio maryja wartość skuteczna napięcia tętnień mazda diagnostyczny
korektor graficzny podłączenia restart reset
Kärcher 650 – jak ominąć uszkodzony wyłącznik, zamienniki, bezpieczeństwo, schematy Oprogramowanie MSA7T10E 344G do dekoderów Strong SRT 82 i Thomson THT 82 – firmware, aktualizacja, backup