Potrzebujesz tak naprawdę 1 kabel, z + akumulatora do cewki, a rozrusznik sobie zewrzesz śrubokrętem
Mam problem. Opisze po kolei. Nie działał mi przekaźnik od pompy paliwa, postanowiłem zmostkować z bezpiecznikiem 15 [elektronika silnika]. Wszystko działało dobrze,aż do wczoraj. Postanowiłem zmienić kabelek i włożyłem go chyba za głęboko i chyba spowodowałem jakieś zwarcie. Nie działa zapłon przy kręceniu rozrusznikiem. Chociaż sprawdzałem masując...
Tak, czy owak, "na krótko", trzeba go sprawdzić z własnymi WSZYSTKIMI TRZEMA przewodami. 2xplus i masa na rozrusznik, nie silnik. Tak, jakbyś go podłączał po za samochodem. Miałem już temat, gdzie wbrew pozorom masy nie było, bo sobie przyrdzewiało, pomimo że masowy był na śrubie przykręcającej rozrusznik. Cewka elektromagnesu ma dwa uzwojenia, przyciągające...
Witam, rozrusznik Bosch'a 0001113001 (036 911 023M) po wymianie szcztkotrzymacza, smarowaniu bendiksa, łożysk i szlifowaniu komutatora. Sprawdzam: Po podłączeniu "+" od razu na zacisk 45 czyli omijając zworę silnik kręci prawidłowo a włącznik nie działa. Po podłączeniu "+" na zacisk 50 i 30 też działa prawidłowo: wysuwa się i zaczyna obracać wirnik...
Golfa zrobiłem. Tak jak pisałem wcześniej zaintrygowało mnie napiecie na wejściowych kablach wtyczki komputera. Poszedłem tym tropem i znalazłem upalony kabel na bezpiecznik nr 15. Polutowałem i pompa paliwa chodzi. Jednak nie odpalał. Rozrusznik nie miał siły kręcić. Odłączyłem cewkę i zaczął dobrze działać. To mi zasugerowało zapłon. Przestawiłem...
Kolego robokop,pomyliłeś się.Uzwojenie WCIĄGAJĄCE jest nawinięte grubszym drutem,a uzwojenie podtrzymujące ma więcej zwojów lecz drut jest cieńszy. A które uzwojenie działa jako pierwsze i przyciąga kotwicę, załączając obwód silnoprądowy? Dodam, że jak całość była jeszcze na aucie, to nic nie 'cykało', co wskazuje w sumie na nie odbijanie elektromagnesu...
Witam. Posiadam golfa 4 z silnikiem BCB. Mam pewien problem. Wczoraj podczas sprawdzania napiecia na cewkach miernikiem(najprawdopodobniej popsutym), zrobiłem zwarcie. Samochod wowczas wtedy chodził odpalony. Podczas zwarcia samochód zgasł i więcej nie odpalił. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki. Bo tylko tyle potrafie. Zero reakcji na żadnej cewce....
Witam. VW Golf III 1996r. 1.8b 55kW, nie odpala, prawdopodobnie uszkodzony jest sterownik silnika, potrzebuję potwierdzenia mojej diagnozy. A więc tak, po podpięciu komputera widnieje błąd 00515-czujnik halla brak sygnału i tu już pojawia się pierwszy problem, bo przy próbie wykasowania komputer traci połączenie ze sterownikiem i już się z nim nie połączy...
nie idzie prąc do pompy paliwa i na bezpieczniki podczas kręcenia rozrusznikiem Chodzi Ci o to że nie ma zasilania na bezpieczniku 28? Otwórz przekaźnik od pompy i zewrzyj jego styki. Najlepiej sprawdzić czy na jego styku jest zasilanie i czy na cewce pojawia się polus po stacyjce i masa podawana z ECU.
Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś, na jednym pinie jest napięcie 12v, a na drugim brak. Po zwarciu pinów samochód zachował się bez zmian, czyli rozrusznik w ogole nie reaguje. Po ponownym wsadzeniu przekaznika, sprawdziłem błędy i doszly 3 inne kody. W takim razie sprawdź bezpiecznik F10 5A, na prawo od przekaźnika ten pionowo. powinien odpowiadać...
30 - zasilanie z akumulatora 15 - zasilanie po stacyjce R - zasilanie ze styku X - jest to chyba przekaźnik z oznaczeniem 18. Dolny rząd, drugi od lewej. Przekaźnik ten podaje zasilanie po stacyjce ale odłącza je w momencie pracy rozrusznika. Wtedy np przestaje pracować wentylator kabiny, wycieraczki,światła mijania/drogowe itp. Przekaźnik 109 jest...
Dzięki kol. Zbych282 za zwrócenie uwagi na BU407, pierwotnie miał tylko sterować przewiniętą cewka stycznika TSM1, w ferworze przeprojektowywania schematu zapomniałem, że jeszcze dojdzie cewka od elektrowłącznika „wysokoprądowego”. Trzeba będzie poszukać cos gotowego wśród darlingtonów na 20-30A. Musi wytrzymać dość duży prąd, ponieważ w...
1. czy to jest sensowny pomysł ? Jak dla mnie raczej bezsensowny choć jestem otwarty na wszelkie nowe pomysły i nowatorskie rozwiązania. Po pierwsze:Jeśli układ zapłonowy jest niesprawny to wystarczy go,jak jeden z kolegów słusznie zauważył naprawić a nie przerabiać lub tym bardziej poprawiać czy wzmacniać. Po drugie:jeśli nawet uda się zwiększyć napięcie,prąd,czas...