Kiedy w sterowniku załączyłem działanie pompy faza znikała na L1 i na ochronnym. Pompa oczywiście nie działała, bo było brak zasilania. okazało się, że faza jest też w ochronnym Jak to zostało stwierdzone i czy ochronny (żółto-zielony) jest podłączony do obudowy pompy i czy ten przewód jest prawidłowo podłączony do rozdzielnicy (tz. Do szyny PE) I...
Trzeba by zrobić wykres prędkości z kół ale tym czymś czym diagnozujesz tego nie zrobisz. Może masz zwarcie w pompie abs.
:arrow: Błąd E22-resztki wody w zbiorniku, a tu reszta na przyszłość: E01 - Awaria zasilania. Wszystkie kody E01, E02, E03, E04 i E05 wskazywać na problem z modułu zasilacza. E06 - Problemy z stycznikiem drzwiowym. Należy sprawdzić przełącznik drzwi. E07 - Uszkodzony wentylator suszenia. E08 - Niski poziom wody w zbiorniku. E09 - Błąd elementu grzejnego...
Nie da się ustawić stałej temp Co przy zewnątrznym czujniku. Dodano po 1 Najprościej odłączyć czujnik temperatury zewnętrznej. Albo kombinację w trybie serwisowym. Dodano po 10 Miał ktoś kod 27 i brak możliwości zresetowania pieca? U mnie kocioł zablokował się. Blad 27 to zwarcie przewodu czujki zewnetrznej (pogodowki) Dodano po 27 Koledzy, chciałem...
Kolego falander , jaki bezpiecznik wybija ta pompa?
Posiada ktoś kody błędów do Mercedesa SK? 40 - czujnik temperatury paliwa 150 - dodatkowy czujnik obrotów z FMR albo E-modul (usterka jest aktywna jak silnik nie pracuje) z tych modułów idzie już CAN 210 - za wysoka prędkość obrotowa silnika 220 - Hubschieberstellwerk ma usterkę elektryczną (przerwa zwarcie etc) Jest to cewka w pompie od kąta wtrysku....
To chyba na pompie było zwarcie i rozerwało triaka od niej.
Witam.Proponuje mozliwie szybko wymienic pompe skoro ma przebicie, to jest do niczego.
BEKO ma właśnie kody błędów H itd. :?: Pierwsze słyszę... :idea: Właśnie to był F07 a nie H7.Co to oznacza bo w tych kodach co mam nie ma F07? :arrow: zzbych1 Przecież Ci napisałem powyżej... :| H1 : Otwarty obwód lub zwarcie NTC (100) H2 : Otwarty obwód grzałki (010) H3 : Grzałka zawsze włączona (zwarcie) (110)...
Ten bezpiecznik zasila również ESOS i myślę że tam jest problem sądząc po objawach.Albo przetarty przewód najbardziej prawdopodobne) albo zwarcie w cewce.Obejrzyj przewód przy pompie wtryskowej i dalej czy nie leży gdzieś na gorącej rurze.Skoro nie odpalał a kręcił to zawór na pompie najbardziej podejrzany(i jego zasilanie) Bezpiecznik ten nie zasila...
pompa w studni głębinowej IBO 1,5kW 230V Ta pompa powinna pobierać max 6,5 amper. Podczas pracy po jakimś czasie wyłącza bezpiecznik przy wyłączniku. Trzeba chwile odczekać żeby go załączyć i za chwile jest to samo. Moim zdaniem się przegrzewa. Po rozkręceniu rozłącznika stopiona była kostka tak jak na zdjęciu ale wszystko łączyło. Ewidentnie ciągnie...
Kostka jest od świateł przeciwmgielnych przednich (których chyba kolega nie ma, mam rację?). A jak silnik w pompie chodzi, to mogło strzelić takie małe plastikowe sprzęgiełko między silnikiem a pompą. Bo to wspomaganie (zespół) z silnika elektrycznego, pompy i zbiornika, u producenta raczej tylko komplet, można z używki szukać. Silnik (wspomagania)...
W pompie padają tulejki/łożyska niszczy się wirnik ,pompa staje i uzwojenia się palą. Drugą wadliwą częścią jest silnik napędu jak i sam zawór trójdrożny (przekierowujący ciśnienie z pompy na górne śmigła bądź dolne) tam pada uszczelnienie i woda robi zwarcie oraz korozję silnik i przekładni lub rozpada się w środku oś plastikowego elementu który przysłania...
mam ten sam problem.. Ma ktoś jakieś propozycje rozwiazania tego problemu??
To żółte to kondensator 1uF/~250V To niebieskie to przekaźnik z cewką 24V o obciążalności styków 16A. Dioda zenera musiała służyć do zasilania przekaźnika. Będzie to za pewne dioda na napięcie ok 24V, ale pewien nie jestem. Dodano po 1 Nie wiem, czy przekaźnik jest hermetyczny. Woda mogła się dostać też do niego i spowodować zwarcie lub powstanie korozji....
Odnalazłem schemat podłączyłem prawidłowo i problem zniknął.Pozdrawiam
Silnik ma pewnie cewkomoduł zapłonowy CDI, gaszenie odbywa się przez zwarcie kabla do masy, zgaduję, że to kable M + i- B, to + Akumulatora, St, rozrusznik, tu podłączasz przycisk L, wyjście na lampy ? Ale nie ma 100% pewności, więc najpierw sprawdź moje przypuszczenia miernikiem
Nie wyświetla usterki silnika - to znaczy, że kontrolka świec się nie zapala? Czy jednak sprawdzałeś błędy testerem i ich nie ma? Jeżeli nie ma żadnych błędów i gaśnie po nagrzaniu silnika - to może być, że czujnik CHT temperatury silnika jest uszkodzony lub jego wiązka. W oprogramowaniu jest zaimplementowany system ochrony silnika przed przegrzaniem,...
Wyjmij ten panel i dobierz sie do zarowki i zobacz jaki jest symbol tej lampki. Symbol zaczyna wyglada mniej wiecej tak: WXX gdzie xx to jest cyferka oznaczajaca co to jest za kontrolka. Ja domyslalem sie ze jest to kontrolka od EDC bo zeykle jest umieszczona w tym miejscu. Skasuj bledy i ponownie odczytaj kody migowe . Procedure kasowania i odczytu...
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Dawaj całe opisy błędów bo tam powinno być jeszcze zwarcie do plusa/masy lub podobne. Przekaźnik 109 to trzeci przekaźnik od lewej w górnym rzędzie. On zasila EDC jak i przepływomierz, elektrozawór na pompie i inne elementy. Może być tak że masz przerwę między skrzynką przekaźnikową a tym elektrozaworem, problem w złączu na silniku lub jakieś dodatkowe...
... znalazłem instrukcje tej pompy. Gdy mruga czerwona dioda to zwarcie el w pompie , przegrzanie albo napięcie niższe niż 220...tak czy siak wszystko do d..y...
Nie wiem jak w twoim Junkersie, ale niektóre kotły pozwalaja podłączyć sterowanie podgrzewaniem CWU w zasobniku na 2 sposoby: 1. poprzez podłączenie oryginalnego czujnika temperatury (jeśli Junkers to Junkers) do złącza czujnika w kotle 2. poprzez podłączenie termostatu (dowolnego) - zwarcie termostatu powoduje przełączenie kotła w tryb grzania zasobnika...
Dawka paliwa zbyt duża - masz w granicach 2,2 a powinna oscylować od 3,5 do 4,0 i możesz lekko przyspieszyć kąt wtrysku bo przy mrozach będzie gorzej odpalał, logi dynamicznie - grupy 003, 008 i 011 ale przede wszystkim sprawdzić wtyczkę i kable od elektrozaworu N75 oraz zacisk kabelka na elektrozaworze N109 na pompie wtryskowej (oczyścić), skasować...
Mam problem, zrobiłem zwarcie na pompie CO. Uszkodziłeś sterownik pompy.
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Katalog sugeruje sterownik 12V D5 SC 25 1920. Zgodnie z kodem błędu 17, szukał bym braku obiegu płynu chłodzącego w układzie np. zapowietrzenie. Nie doszukiwał bym się błędu w sterowniku. Instrukcja: https://www.yumpu.com/en/document/view/1... Z instrukcji wynika, że jest to dogrzewacz, czyli pracuje w momencie...
Amica ZIS 2450, tak jak w temacie. Gdzieś jest zwarcie i wyrzuca wyłącznik różnicowo-prądowy. Prawdopodobnie gdzieś dostała się woda. Przed awarią dziwnie się zachowywała, tak jakby dziwnie hałasowała po odpompowaniu wody i (pary?). Przez kilka lat był spokój z awariami po wymianie wszystkich kondensatorów na płycie programatora i kondensatora (tego...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Witam.Po zwarciu na jednej pompie wystrzelil triak i brak zycia w sterowniku. Jakies sugestie? Możliwości są trzy: 1. Wymienić pralkę na nową. 2. Znaleźć przyczynę spalonego triaka, wymienić wadliwą część oraz moduł. 3. Powrót do punktu pierwszego.
Wątek stary, ale jedyny jaki znalazłem dotykający tego tematu, a jako że udało mi się ten problem rozwiązać, to niech będzie dla potomnych. Pompa ciepła ma styk beznapięciowy, który po ustawieniu trybu biwalentnego w sterowniku pompy zamyka się przy spadku temperatury zewnętrznej poniżej nastawionej temperatury. Stan styku uzależniony jest jedynie od...
To wszysto jest na elektrodzie. Wypada włożyć trochę wysiłku i skorzystać z wyszukiwarki. Zrobiłem to za Ciebie i proszę: F 00 Błąd sterownika / niewłaściwy zestaw parametrów / błędna szyna danych klienta F 01 Brak rozruchu (po 2 próbach rozruchu) / płomień nie powstaje F 02 Zanik płomienia (powtórzony >3) F 03 Za niskie lub za wysokie napięcie F 04...
Cześć, problem z Citroenem C4 Grand Picasso z 2007 roku, silnik 1.6 HDI. Nie mogłem połączyć się z pompą ABS. Temat rozwiązany - nie było zasilania KL.15. Teraz po skasowaniu wielu błędów, został tylko błąd w pompie ABS dotyczący pompy recyrkulacji - zwarcie z masą, plusem lub obwód otwarty. Dodam, że podkładałem używaną pompę i nadal jest to samo. Mam...
diagbox pokazuje błędy P0003 P0245 i P0031 jako zwarcie z masą czyli brak napiecia 12V na tych 3 elementach Jeśli nie ma +12v to komputer pokazuje to jako zwarcie do masy wszystkie 3 elementy (regulator na pompie CR podgrzewanie sondy lambda i sterowanie turbiny) zasilane są z BSM I to dlatego tyle szukam tego << zwarcia"
Saab 9-5 1.9 150km z19dth 2005r. Umyłem 3 dni temu od dołu silnik karcherem. Dwa dni dałem mu na wyschnięcie. Niestety kręci nie odpala. Przed umyciem palił od strzała. Kod błędu z interfejsu delphi to p0493 - elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia: zwarcie obwodu sterowania do masy(nie wiem czy występował przed myciem). co sprawdziłem: 1. pompa w baku...
Witam. Mam problem z moim Berlingo 1.9D z 97r. na pompie BOSCH. A mianowicie zgasiłem auto pod domem i już nie odpaliło. Do końca działało i odpalało na dotyk. Szybki rekonesans i sprawdzenie podstawowych rzeczy, czyli układ paliwowy, zawór gaszący. Paliwo do pompy dochodzi. Zawór gaszący miał popękaną gumę, więc przełożyłem ją z innego zaworu (nowego)....
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Witam, posiadam Seata Cordobę FL kombi. Silnik to 1.9 TDI na pompie (90 KM). Auto nie posiada sondy lambda. Ostatnio wykazuje błąd i wywala bezpiecznik nr 8, odpowiedzialny za sterowanie silnikiem, samochodu nie można odpalić. Wg mechanika jest zwarcie w głównej wiązce przewodów. Czy ktoś posiada schemat instalacji do tego modelu?
proszę http://obrazki.elektroda.pl/4280460200_1... podpiąłem też pod x431 i wyszły mi DF067 fuel presure sensor, zwarcie do masy df095 vehicle speed information,wheel speed incorret df095 -----||---- , vehicle speed too high df094 thermopler relay N, obwod otwarty lub zwarty silnik 1.9 tdi na słynnej pompie vp36
Dzien dobry. Mam problem z moim Audi a6 c6 3.2 AUK mianowicie, po dluzym postoju, silnik odpalam ladnie wszystko chodzi, po paru min na wilnych zascieca sie blad esp, po zgaszeniu i ponowym odpaleniu jest juz ok w trakcie jazdy to samo dzieje sie tak po dluzyszm postoju, bledy na komputerze 18728 Regulator cisnienia paliwa 2 sygnal za wysoki staly W...
Podoba mi się ta ostra dyskusja ale jakoś nikt nie zapytał jak te pompy są podłączone, mechanicznie jak i elektrycznie, nie wiem czy zwykłą wtyczką czy poprzez prosty układ sterowania. Podajecie gotowe rozwiązania które i tak nie rozwiązują banalnie prostego tematu a są bardzo drogie. Chodzi tu głównie oto żeby pompy pracowały naprzemiennie, żeby się...
Możliwe przyczyny problemu z hamowaniem w Volvo EW160D podczas dotykania joysticków. Volvo EW160D to starszy model koparki kołowej (wheeled excavator) z lat 90., wyposażony w hydrauliczny system sterowania, w tym joysticki do ramienia (boom i dipper) oraz pedały/lewy joystick do jazdy. Problem, który opisujesz – nagłe hamowanie (prawdopodobnie aktywacja...
Wie ktoś, jak usunąć błędy, jak w temacie? Opcja z odłączeniem akumulatora i hamulcem nic nie daje. Czy jest opcja resetu przez wtyczkę 20-pin pod maską? - ktoś gdzieś na forum wspomniał, że zwarcie pinów A z S resetuje, ale zwarl nie te, co trzeba, i prawdopodobnie uszkodził komputer. Dodam, że schematy z reguły przedstawiają oznaczenie pinów jako...
A może to nie sterownik doszedłem do takiego wniosku po innych forach ale nie znalazłem odp. czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem mam zwarcie na wtyce od elektro zaworu na pompie załączam zdjęcia błędów bo są tylko 2 Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/7605714200_... https://obrazki.elektroda.pl/9079928200_...
Może być zwarcie w pompie. Pracowała na sucho pewnie.
Witam panowie , mam mega problem z konwencjonalnym odpalaniem :D Pacjent to passat 1.9 tdi 90km ahu z 1998 roku. Problem zaistniał wczoraj gdy okazało się ze akumulator jest doszczętnie rozładowany.(rozładowuje się w ciągu 1.5h-2h) Po odpaleniu na kable i ponownym zgaszeniu silnik kręcił lecz nie odpalał. Dostrzegłem ze włącznik podgrzewanej tylniej...
Witam Peugeot 407 1.6hdi 2008 rok sedan Nie działa mi ABS w prawym przednim kole Wymieniłem czujnik i problem nie ustąpił Nie wiem co dalej robić. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej – jeżeli nowy czujnik ABS jest sprawny – przyczyną braku sygnału na prawym przednim kole w Peugeocie 407 (1.6 HDi, 2008 r.) jest: 1. uszkodzony...
To nic dobrego nie wróży. Wygląda że jest jakieś zwarcie w pompie i to najprawdopodobniej jest ta Wilo. Rozłącz wszystkie kable przy sterowniku i zabezpiecz ten który daje zasilanie z tablicy. Potem odkręć puszki przy pompach i zobacz czy w którejś są ślady wilgoci lub osmalenia. Odłącz kable od pomp i weź nowy przewód z wtyczką żeby sprawdzić po kolei...
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Czy na c.w. jest ten efekt czy tylko na c.o. ? Jeżeli c.w. działa poprawnie to zwarcie pochodzi z pompy.
zwarcie pompie paliwa otwarty obwód zwarcie pompie zwarcie pompie paliwa peugeot
zabezpieczony pendrive zapisem bramka linksys pap2t wybuchł kondensator
interfejs multidiag bateria hilti
Regeneracja akumulatora kwasowego 12V – odsiarczanie, ładowanie, diagnostyka FLA AGM GEL Instalacja Windows XP-MINI na IBM ThinkPad, NetVista, IntelliStation – poradnik krok po kroku