Na samym kablu ktory idzie do rozrusznika nie ma napiecia przekaznik pyka jak rozrusznik jest odpiety a jak jest podpiety do kabla to grzeje kable i robi zwarcie wiec prawdopobnie rozwiazales problem rozrusznik robi zwarcie a sam przekaznik nie daje pradu zamowilem i jedno i drugie za rozsadne pieniądze w piatek podmiana i test mam nadzieje ze zagada...
Witam. Mam ave z silnikiem 2.2 turbodiesel D-cat. Mam problem.Kiedy przekrecam kluczyk i zapalają sie kontrolki, pojawia sie brzęczenie przekaźnika swiec zarowych a obrotomierz pokazuje ok 1000 obr mimo ze silnik nie preacuje. Gdy chce załączyc rozrusznik nic sie nie dzieje tzn wogole nie ma reakcji. Co sprawdzilem..a wiec: akumulator w pelni sprawny....
Witam, Mam klasyczny motocykl z dosc duzym silnikiem. Na jesien wszystko bylo ok, moto jezdzil sprawnie - ale mial umierajacy aku. Podladowywalem go prawie codziennie aby dojezdzic sezon na starym i kupic nowy na wiosne. Kupilem sucholadowany, zalalem, naladowalem w serwisie - sprawdzili aku nowy - jest OK. Podlaczam i pupa - moto kreci 1-2 razy i zdycha....
dupa wszystko dalej lipa :( wymontowalem dzis alternator bo mialem zalozyc drugi ale sie okazalo ze nie pasuje (od innego modelu) .. wiec mowie wlacze silnik bez altka i popa3e ... popracowal az sie nagrzal i dupa ... zapalila sie lambda i potem jak chcialem kierunki czy cos wlaczyc to stycznik napierdzielal jak szalony i wszystko zdychalo ... wydaje...
Wiatm Zamontowałem do swojego escorcika alarm magiccar i mam problem a nawet kilka: 1. nie wiem jak podłączyć centralny pod alarm, w fordzie jest sterowany plusem i w alarmie na wyjsciu tez pojawia sie plus. podpinam kable od alarmu do kabli od centralnego i zamykanie dzilala, natomiast przy otwieraniu sie pali bezpiecznik, napewno nie jest to wina...
EMS 26112 Sterowanie rozrusznikiem Usterka: Napięcie w obwodzie przekroczyło granice. Przyczyna: Przerwa lub zwarcie do „+” akumulatora obwodu pomocniczego przekaźnika rozrusznika. Uwagi: Zwarcie do +24 V może spowodować niezamierzone uruchomienie rozrusznik Środek zaradczy: Sprawdź komponenty elektryczne, złącza i okablowanie.
8008 Zacisk 50 przy przekaźniku przełączania wstępnego (zwarcie z masą) /przekaźnik na rozruszniku/ W gnieździe 16 pinowym - PIN 12 zasterowanie rozrusznika "50" w gnieździe 55 pin - Pin 18 na "50"
Witam. Potrzebuję porady w sprawie mojego Volvo V50 2.4 D5 z 2007r. Dziś rano zgasł i już nie chce zapalić. Zero reakcji na kluczyk w pozycji III. Po zwarciu przekaźnika rozrusznik kręci, ale nie odpala. Czy może to być wina stacyjki? Jak ją sprawdzić?
Cześć tu masz opis kodu błędu,który podałeś. Sterowanie rozrusznikiem M1 Opis Napięcie w obwodzie przekroczyło dopuszczalny zakres. Przyczyna Przerwa lub zwarcie do zasilania +24 V w obwodzie przekaźnika wstępnego rozrusznika. Uwagi Zwarcie do +24 V może spowodować przypadkowe włączenie rozrusznika. Czynności zaradcze Sprawdź podzespoły, złącza wiązek...
Jak mówisz że to przy alternatorze to jak najbardziej, przerwa w torze L przy alternatorze nie pozwoli uruchomić rozrusznika. Bo ten przekaźnik co piszesz to blokada rozrusznika na uruchomionym silniku.
Zamiast przekaźnika zewrzyj te dwa grube przewody. Rozrusznik powinien zakręcić. Dziwne jest to, że masz +12 V na obydwóch cienkich (chyba, że mierzyłeś z włożonym przekaźnikiem). Zamiast miernika użyj kontrolki z żarówki. Wtedy dopiero wszystko będzie jasne. Miernik będzie Ciebie wprowadzał w błąd.
Zwarcie w jednej z cel akumulatora
Zewrzyj styki przekaźnika (duże śruby) ze soba na moment. Rozrusznik powinien zadziałac. Przy naciśnięciu przycisku start słychać ,,klapniecie " przekaźnika ?
Miałeś sprawdzić czy na czerwonym względem masy jest napięcie. Jeśli nie, kieruj się w stronę akumulatora, czyli sprawdź napięcie na kostce od stacyjki, następnie kostka przy przekaźniku rozrusznika, na koniec w stykach bezpiecznika w przekaźniku rozrusznika.
Wystarczy zewrzeć styki przekaźnika rozrusznika by w nie całe 5 min mieć 50 procent diagnozy. Często nie łączy wtyczka przy rozruszniku. Ja np wymieniam na cewkę o "normalnym " złączu.
Albo zwarty przekaźnik rozrusznika wtedy wymiana na nowy w komorze silnika.
Jeżeli tak to pozapalały by się kontrolki ABS itp. Jesteś na 100% pewny że prąd nie dociera? Jak nie chce odpalić to zwarcie przekaźnika powoduje rozruch? Bo może sam rozrusznik się kończy.
To będzie taki schemat I zwarcie powstało przez przypadek na przekaźniku rozrusznika https://obrazki.elektroda.pl/9070356000_...
W celu sprawdzenia rozrusznika, zwarłem manualnie przekaźnik . W trakcie tego zabiegu rozrusznik kręci prawidłowo. Raczej wniosek sam się nasuwa, styki tego przekaźnika uszkodzone.
To co tam może być Kolego, a po jaką cholere wsadziłeś tam nowy rozrusznik? Gdybyś chociaż zwarł w gnieździe przekaźnika styki ,to byś miał już 50 procent diagnozy a takzę i my. Więc zapytam się ciebie, czy po zwarciu obwodu wykonawczego przekaźnika rozrusznika kręci on wałem? Idź to sprawdź a potem napisz. Tylko włącz na luz skrzynie.
Świec przecież nie grzeje przed rozruchem w takich temperaturach, nie wiem jak w trakcie. Wg AD tam gdzie jest zworka mógłby być ewentualnie przekaźnik od rozrusznika.
Jakiś kod producenta. 30 stały prąd 87 wyjście na rozrusznik. 86/85 masa z ECU oraz plus ze stacyjki. Bezpiecznik pali się od zbyt dużego obciążenia rozrusznika. Kończą się szczotki rozrusznika i wymagany jest jego remont. Prześwietl jeszcze gruby fioletowy kabel idzie do rozrusznika czy nie ma gdzieś zwarcia.
Na warsztacie Ford B-max 2013/1.0/74kw brak rozruchu , żadnych błędów wszędzie czysto , ze wszystkim się komunikuje . Po zwarciu styków przekaźnika rozrusznik kręci , czerwona dioda na zegarach gaśnie , zamyka i otwiera z kluczyka . Bezpieczniki pod maską i w nogach pasażera sprawdzone . Przydałby się kawałek schematu do obwodu rozrusznika , poratuje...
Wyjaśnię cały problem: jeśli występuje zwarcie w przekaźniku rozrusznika, wówczas styk zwierny jest nadal zamknięty, więc wydaje się, że nie ładuje akumulatora ... wspólny problem
Witam, poszukuję schematu silnika i oświetlenia (światła stop) do vw up 2013r 1.0 mti benzyna. auto nie odpala mi z kluczyka, diagnoza wskazuje na zwarcie przekaźnika rozrusznika do masy, proszę o pomoc.
Przekaźnik na tej płytce uruchamia stycznik rozrusznika. Sprawdziłeś go ? Przy zwarciu w jego cewce oczywiste jest, że zniszczy się przekaźnik.
Skoro cyka to: -wyłącz zapłon -weź na luz lub parking -wyjmij przekaźnik -zewrzyj wej z wyj przekaźnika. Jeżeli rozrusznik zakręci to już wiesz gdzie przyczyna a jeżeli nie zakręci to: -zobacz żarówką czy masz napięcie na wej przekaźnika -jeżeli jest to zobacz czy dokręcony jest przewód sterujący do rozrusznika -jeżeli nie ma napięcia na wej przekaźnika...
Na początek by się nie narobić proponuje zewrzeć obwód przekaźnika rozrusznika. Jak kręci to problem ze sterowaniem,uszkodzony przewód albo brak zezwolenia na start. Z tego to kojarzę to PCM steruje i masa i plusem cewki.
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Witam Od jakiegoś czasu zaczynał się problem z odpaleniem skutera, aż do dzisiejszego dnia kiedy naciskając na przycisk rozrusznika nic się nie dzieje. Po zwarciu na krótko przekaźnika rozrusznika skuter odpala (zdjęcie nr 1) Na przycisku gdzie odpala się skuter jest przejście po naciśnieciu, więc teoretycznie przycisk sprawny. Wszuystkie możliwe kostki...
Wyciągnąć wtykę ze stacyjki, zewrzeć czerwono czarny z czerwonym, jak kręci sprawa jasna jak nie to lecimy dalej przekaźnik alarm...
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
Stacyjka nie zrobi zwarcia przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczu. Najbardziej prawdopodobna przyczyna to zwarcie na instalacji albo uszkodzenie skrzynki przekaźników, tzw. BSM. Usterka złośliwa, do głębszego kopania. BTW: czy w samochodzie jest zamontowane jakieś odcięcie rozrusznika albo podobny wynalazek?
Rozrusznik do wymiany. Czasem w stacyjce potrafi zrobić się zwarcie i wtedy pali rozrusznik. Ale wtedy słychać tak jakby próbę załączenia rozrusznika podczas pracy silnika. Nie słyszałeś przypadkiem podczas jazdy "próby uruchamiania rozrusznika" albo nie słychać było podczas jazdy żeby rozrusznik się uruchamiał?
Niestety nie mam schematu To jak się zabierasz do roboty bez podstawowych informacji? Bez schematu może pracować ktoś, kto ma to w głowie i wystarczy, że spojrzy i już podstawowy schemat zna. Przekaźnik czym załączany? Komutowanym plusem, masa stała, czy komutowany plus i dodatkowo załączana masa? PO zwarciu przekaźnika rozrusznik działa? Co sprawdziłeś?...
Dzieki za odpowiedz ! Tak nie było komunikacji z ECU, ale powodem tego było że źle wpiąłem przekaźnik od ECU, nie w to miejsce (R9), teraz już jest prawie wszystko ok z tym, że rozrusznik nie kręci, po zwarciu przekaźnika od rozrusznika (R10) kręci ale nie odpala, gorzej bo brak błędów na kompie, ciśnienie paliwa na szynie jest powyżej 300 a nawet rechnąć...
Zerknij czy na zegarach w miejscu przebiegu nie miga napis start error Pomyliły ci się sprintery. Tak było w starym. Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie które uniszkodliwiles robiąc zwarcie. Szukaj bezpieczników do zabudowy. Jak chcesz odpalić...
Prawdopodobnie zwarty jest przekaźnik od rozrusznika-trzeba go wymienić.Przekaźnik jest w skrzynce przekaźników i bezpieczników w kabinie,po stronie kierowcy(przekaźniki widać pod deską od strony pedałów)
Witam mam problem z przekaźnikiem w quadzie 110. Rozrusznik nie chciał kręcić dlatego go wyjąłem i sprawdziłem prosto do akumulatora i działał. Okazało się że coś nie tak było z przekaźnikiem gdy zwarłem 2 śruby na przekaźniku rozrusznik zaczął kręcić tylko mam teraz taki problem że po próbie kolejnej próbie zwarcia tych śrub już nic się nie dzieje,...
(at)Mefiu888 A co potrafi Pan sam sprawdzić ? Bo ja, prosze Pana troche za daleko. Sam rozrusznik, jego przekaźnik ? Ma Pan na myśli że w momencie podpinania kabli do + zwarcie mogło uszkodzić przekaźnik rozrusznika ? A nie ma tam gdzieś jakich bezpieczników w razie takiej sytuacji ??
Rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Wg diagnozy TEXY: zwarcie na przekaźniku rozrusznika. Nie wiem jak sie to ma do rzeczywistości bo takowego przekaźnika nie znalazłem. Co może być przyczyną? Co można sprawdzić? Będę wdzięczny za pomoc i sugestie.
Zewrzyj dwa grube czerwone przewody na przekaźniku jeżeli rozrusznik zacznie kręcic to znaczy ,że przekaźnik do wymiany. Jeżeli nie bedzi kręcić to trzeba patrzeć do rozrusznika.
Wlacz zapłon i zewrzyj styki na przekaźniku do rozrusznika. Jak zakręci to problem w stacyjce. Jak nie zakręci to problem nie w stacyjce.
Dziękuję. Tak właśnie zamierzam zrobić (masa na krótko) lecz jak wspomniałem rozrusznik nie kręci i obawiam się że to on może robić zwarcie.
Słyszę strzelanie przekaźnika. Może być uszkodzony. Weź gruby śrubokręt i zewrzyj nim styki przekaźnika. Jak rozrusznik zakręci ok, to jest odpowiedź.
tylko, że nie kręcił wgl. rozrusznik Uruchomienie rozrusznika to najpierw załaczenie przekaźnika gdzieś w skrzynce, potem wciągnięcie rdzenia elektromagnesu "automatu" rozrusznika, które powoduje przesunięcie zębnika bendixa i zwarcie styków zasilających rozrusznik. "Automat" słychać zwykle jako dość głośne szczęknięcie pod maską. Teraz tak - jeśli...
Renault Master 2,3 2019 SID 310, nie kręci rozrusznik, błąd przekaźnika pompy paliwa 025B13 Sprawdzone przewody z ECU do modułu pod maską, z modułu do pompy wszystko git, jak zewrę przekaźnik, pompa zaczyna pompować na moment i zgłasza inne błędy, ale mimo to nie kręci 🤔
Witam, piszę, bo mam problem z traktorkiem do trawy Viking MT 540, mianowicie piszczy elektronika, tzn. jest tam mały głośniczek w puszcze z elektryką i on piszczy. Przekręcenie stacyjki nie daje prądu na rozrusznik. Czy ktoś wie, czego to jest sygnał? Jakiś błąd czy niezałączone zabezpieczenie? Traktorek odpala po zwarciu przekaźnika rozrusznika, zabezpieczenie...
Przecinasz przewód sterujący rozrusznikiem (stacyjka-wyłącznik elektromagnetyczny rozrusznika), włączasz w to przecięcie styki dodatkowego przekaźnika, cewkę przekaźnika z jednej strony łączysz ze stykiem 30, a z drugiej strony podajesz masę przez ukryty wyłącznik. Aby rozrusznik zadziałał jednocześnie musisz przekręcić stacyjkę w pozycję ROZRUCH i...
Pozostaje podnieść skrzynkę i iść po wiązce sprawdzając, czy nie ma gdzieś przebicia na masę. Najczęściej zwarcie jest w komorze silnika. Jeżeli nie znajdziesz zwarcia, to pozostaje odcięcie tego obwodu tuż pod skrzynką i zrobienie by-passa do wtyku pompy... Rozrusznik wisi na przekaźniku R1, którego masa cewki chyba łączona jest przez ECU. Tak na 100%...
zwarcie rozrusznika przekaznik rozrusznika podłączyć przekaznik rozrusznika mercedes
wymienić dekoder pobór energii przez laptopa kontrolki trakcji
pralka amica pa4580a520 philips wysypka
Koszyczek odpływowy Sharp – gdzie kupić, kompatybilność, zamienniki, montaż Bezpiecznik kierunkowskazów Opel Astra K - lokalizacja i diagnostyka