( Przyczyna tkwi w przerywaczu kierunkowskazów ) Przerywacz kierunkowskazów nic nie ma do spalających się żarówek . Swoim układem musiał by zakłócać pracę regulatora alternatora , a to jest nie możliwe .! Lepiej pomierz napięcie ładowania jeszcze raz , bo tylko w tym wypadku mogły spalić się żarówki przy zbyt dużym napięciu .! :|
11 przerwa lub zwarcie obwodu czujnika przegrzania 12 blokada agregatu 13 trwała blokada agregatu 14 czujnik ptrzegrzania błędnie zamontowany 15 zwarcie obwodu regulatora temperatury
Zwarcie w regulatorze skoro przepala żarówkę to produkcja jest i ma moc, wiec wymienić na sprawny regulator. Czy ty czasem biegunów nie pomyliłeś?
Na wyjściu regulatora jest triak, czasami rezystor szeregowy, kilkuomowy w szereg z triakiem, do zapewnienia zasilania regulatora. Na tym wszystkim masz spadek napięcia rzędu kilku woltów, to zaledwie dwa albo trzy procent z pełnego napięcia sieci. Wyeliminowanie tego spadku napięcia poprzez zwarcie regulatora naprawdę nic nie zmieni.
Sprawdź, powinno pojawić się zwarcie przy zmianie stanu.
Możesz zostawić, ale wtedy daj przy aku bezpiecznik zabezpieczający to 10mm^2 na wypadek jakby regulator zrobił zwarcie. Bezpiecznik dobierz na prąd regulatora / paneli czyli coś koło 30A. Ja ostatnio robiłem lutownicę na elektrodach węglowych i 16mm^2 przy 150A się grzeje :)
Widocznie podczas lutowania naprężenia spowodowały minimalne odsunięcie łącznika od rdzenia, stąd brak przebicia ale uruchomienie silnika spowodowało ponowne zwarcie. Niestety regulator będzie obecnie spalony. Ja bym się cieszył że jest dostępny nowy oryginał za 300 zł, bo do nietypowych motocykli potrafi ponad 1000 zł kosztować. Próbuj coś zrobić z...
To są duże szanse że własnie znalazłeś usterke, mnie olśniło bo już widziałem takie "chińskie" konstrukcje ;)... do przeglądu włączniki... najlepiej zamontuj inny, bo ten się będzie wiecznie rozpadał - i palił regulator przy okazji.
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Na początek sprawdź panele, regulator może być ok ...... Podłącz dwie żarówki samochodowe 21W/24V połączone w szereg bezpośrednio do nich ..... Możliwe również zwarcie na wejściu regulatora i praca paneli na zwarciu, mogły osiągnąć sporą temperaturę i z tond te niskie napięcie .....
kwestia jakie jest to ogrzewanie, jeśli wodne to sterowanie zwykle wymaga regulatora ze stykami bez potencjału, tak steruje się np. kotłami gazowymi za pomocą regulatorów ON/OFF, gdzie po zamknięciu obwodu wartość prądu sterującego jest symboliczna. Wówczas nie ma znaczenia, czy mamy przekaźnik 6A, czy 10A, 16A, bo wszystkie będą OK. Z kolei jeśli zamknięcie...
Ten upalony pin to zasilanie układu właśnie z żółtego kabla. Czyli regulator prawie na pewno uszkodzony, ewentualnie jakieś zwarcie na wyjściu regulatora. Wylutuj go podłącz 12V na 9 pin masę na 16 pin, jeśli będzie się grzał to na pewno do wymiany.
Pewnie jest na AC. A z innej beczki, to co ten 16A ma zabezpieczyć, nawet jak będzie zwarcie na regulatorze to i tak nie zadziała
W takich przypadkach często powodem są uszkodzone regulatory napięć. O ile bezpiecznik jest zabezpieczeniem nadprądowym, regulator ma obwód zabezpieczający płytę napięciowo. W skrajnych przypadkach (zwarcia) obwód ten ulega uszkodzeniu, i oby była to ta przyczyna. Niestety nie mam na stanie żadnej płyty do PI2515, więc nie jestem w stanie naprowadzić...
Tytuł nie jest właściwy - sugeruje lampy sufitowe. Ma Kolega regulator siły świecenia tego? To Kolega zrobił zwarcie na regulatorze podświetlenia wskaźników. Nie ma tam bezpiecznika, prawdopodobnie spaliła się ścieżka. Z tyłu włącznika jest dodatkowe urządzonko, z którego wychodzi szaro-niebieski przewód - na nim ma być napięcie i to regulowane. Gdy...
Było zwarcie i jest do wymiany.
Został ustawiony program i pralka nabieała wodę, a więc zasilanie OK..... Może być zwarcie w obwodzie termostatu, woda osiągneła poziom, zamknął się styk w termostacie, a przy uszkodzonej izolacji przewodu, który dostał napięcie z tego styku, zwarcie. Może też być, że po napełnieniu wodą zostało podane napięcie na silnik może tam jest zwarcie (silnik,...
G5728 Synchronous Step-Down Regulator
Witam Może być regulatora np. zwarcie na którymś z tranzystorów. Pozdrawiam
CZy tylko po obserwacji wzrokowej twierdzisz ze triak jest sprawny?? jezeli TAK to niewiele taka obserwacja daje. trzeba go poprostu wymienić na 90% ma zwarcie
Witam Przez przypadek zrobiłem zwarcie w regulatorze obrotów wentylatorów Scythe Kaze Master . Przez to jeden czujnik nie działa, nie wyświetla obrotów, ani podłączony wentylator nie działa. Miernik pokazuje napięcie około 2V. Pozostałe czujniki dobrze działają. Może tranzystor się przepalił? Czy pójdzie to naprawić? Na fotce to jest trzeci kabelek...
1-Regulator nowy czy używany ? jeśli używany to masz winowajcę. 2-Zwarcie w wiązce sterującej regulatora ciśnienia paliwa.
Jest zwarcie na tych Triak do wymiany.
Czy aku jest sprawny? Czy połączenia są OK? Gdzie mierzysz napięcie? Jaki dokładnie to był miernik? Jeżeli aku i połączenia są OK nie ma możliwości skoków napięcia. Aku działa jak gigantyczny kondensator a przez to tłumik drgań. O ile zwarcie w regulatorze może "spuścić" napięcie do zera (ale coś się będzie palić!) o tyle żadna prądnica nie nie da tyle...
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
Tranzystory są dobre, bo przewodzą po przepaleniu bezpiecznika Co ma wspólnego "przewodzenie tranzystorów po przepaleniu bezpiecznika" z jakością tych tranzystorów? Co to konkretnie jest to " przewodzenie tranzystorów po przepaleniu bezpiecznika"? Niedziałający regulator prądu spoczynkowego powoduje zwarcie. Zwarcie czego z czym?
Jak przekręcam regulator robi zwarcie. I nic dziwnego. N na 6 L na 2 LE na 3 lub 4 w zależności jak ten wentylator ma być włączany 5 z 3 zmostkować Ten prostokąt nad trójkątem z oznaczeniem "1" to obciążenie (czyli Twój wiatrak)
Na początek po podłączeniu regulatora należy sprawdzić napięcie ładowania akumulatora (13,8 do 14,4V) oraz jaki prąd pobiera akumulator. Zbyt duży prąd sugeruje uszkodzenie akumulatora (zwarcie wewnętrzne). Nie zaszkodzi sprawdzenie, ewentualnie przylutowanie złącz regulatora i klem akumulatora oraz ciągłości masy ( złącza oczkowe połączenia ,ich czystość...
Już ogarnąłem . Podłączyłem wg schematu i działa. Niepotrzebnie ciągnąłem jeszcze kabelek od kondensatora który robił zwarcie
Jeżeli przy użyciu kabelka i tego regulatora wywołałeś zwarcie, to pozostał Ci już tylko ten drugi regulator. Musi być tak Z tego kabelka zasilasz zasilacz 230VAC/12VDC. Z zasilacza zasilasz regulator. Minus na GND plus na VCC. Z kabelka brązowy idzie również do S1, z S2 do grzałki, z grzałki do niebieskiego kabelka.
Skąd mamy wiedzieć z jakiego pojazdu jest ten regulator? Z regulatorami trójfazowymi nie ma większego problemu z identyfikacją wyprowadzeń przy pomocy zwykłego miernika (pomiar diod na jego wewnętrznym mostku Graetza). U góry (trzy piny) powinieneś mieć trzy fazy z alternatora. Poniżej masz +/-, które trzeba ustalić miernikiem. Przy odwrotnym podłączeniu...
Mierzyłeś napięcia? Sprawdziłeś opór na rezystorach? Sprawdziłeś diody na zwarcie lub przerwę? Sprawdziłeś czy element grzejny w kocu się nie spalił? Dodasz wyraźniejsze zdjęcia?
Witam Jeżeli to Chińszczyzna to bez problemu kupisz na allegro, adresu na forum Ci nie podam bo podobno nie można Ostatnio kupowałem do Quada ATV wyglądał podobnie
Sory mój błąd nie doczytałem ostatnich postów :) Pewnie wina alternatora miał jakieś zwarcie. Regulator był oryginalnie podpięty ?? czy sam podpinałeś?
No niestety po wymianie układu scalonego silnik nie rusza, nie mam już pomysłów , czekam na propozycje !!!
O jakiej, świecącej lampce piszesz? Jesteś pewien, że regulator podłączyłeś prawidłowo? Nie pomyliłeś przewodów? Odłącz ten regulator i sprawdź neonówką, gdzie masz fazę. Tam powinieneś mieć jeden przewód fazowy, neutralny i sterowanie. Tylko na jednym powinna świecić neonówka. Z Twojego opisu trudno zdiagnozować. Najlepiej jak byś ściągnął tego, kto...
Sprawdź regulator jasności podświetlenia.
Opel Vectra A 1.6 benzyna 1995r. Zaczęło się od tego, że samochód nagle mi gasł w trakcie jazdy a kontrolka ostrzegająca o rozładowanym akumulatorze nie świeciła się. Podczas, gdy silnik chodził i odłączyłem akumulator gasł, więc alternator na bank. Dałem alternator do mechanika. Kazał wymienić regulator napięcia. Gdy włożyłem alternator (regulator...
A tam nie może, jak by potencjometr nie był zwierany w jednej z pozycji - możesz go zewrzeć. Regulator nie ma też soft startu - można go pominąć
Schematy instalacji znajdziesz tutaj i opis kabli: http://www.simery.kgb.pl/Download/Downlo... Nie podałeś jaki to dokładnie model (wiem, że SR ale one miały różne instalacje elektryczne). Pooglądaj te, które są w linku. Polecam sprawdzić cewki, styki (czy nie są skorodowane), ładowanie akumulatora i przewody (najprostszy sposób to bateria i żarówka),...
B+ do plusa akumulatora, D- do minusa akumulatora. Ten alternator nie jest przystosowany do kontrolki. Zresztą sprawdź czy D ma zwarcie do masy.P
Myślałem, że to regulator VRT 390 wariuje, ale jeżeli go zdejmuję i przerywam obwód, a piec dalej chodzi, to znaczy że w piecu jest problem? Na to wygląda. Być jednak może że przewody od regulatora do pieca mają zwarcie. Odłącz przewody z regulatora przy samym piecu i będzie pewność .
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Witam - może regulator obrotów jest uszkodzony ( triak ma zwarcie ) proszę sprawdzić multimetrem przejście pomiędzy czarnym - niebieskim oraz czarnym - białym i niebieskim- białym ?
zwarcie pomiędzy regulatorem a zabezpieczeniem DC ? można jaśniej co z czym zwarte (który przewód z którym) ?
Żarówka to zasilnie regulatora, sam regulator nijak jej nie steruje. Ona tylko zasila regulator. Skoro nie świeci to masz przerwę w obwodzie +B -żarówka- regulator-szczotki-wirnik. Albo masz zwarcie +B +D.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
Zmierz go , ja po prostu mierzę amperomierzem 3-4 A poboru. Uzwojenie stojana na zwarcie do masy i diody żarówką 55W. Regulatory raczej wieczne.
Dobrze by było ustalić jaki charakter ma to miganie, tzn. napięcie pulsuje "w górę" czy "w dół". Jeśli w górę to uszkodzony jest regulator, jełi w dół to może być uszkodzona któraś z diod mostka, zwarcie na instalacji lub uszkodzony akumulator. Przy "dwupunktowym" regulatorze jest to też objaw zużycia alternatora ale w tym przypadku można to raczej...
"Brzęczyk pokazuje ci zwarcie bo rezystancja uzwojeń jest mała. Stawiałbym na regulator obrotów lub w mniejszym stopniu na akumulator.
Zarzuć jakiś schemat rysunek czy coś.Jakiej mocy silniczki i zasilacz. Może zasilacz jest za słaby na dwa silniczki.Jaki to regulator, jak masz to podłączone, gdzie to zwarcie występuje.
Podnieś tranzystory WQ25 i WQ26 po czym sprawdź czy napięcie DDR18V nie jest zwarte (do masy). Grzanie się WQ25 może być efektem przebicia tranzystora WQ26 lub uszkodzenia sterownika PWM (układ WU4) lub przeciążeniem tego regulatora impulsowego – zwarcie linii DDR18V. Pomiary wykonasz każdym multimetrem cyfrowym ustawionym na zakres pomiaru diody....
A ja owszem. Uszkodzony elektrycznie, zwarty regulator go cały czas zasilał.
Tego nie wiem, ale mój na LM337 zwieram ciągle, a nawet dzieci się tym zwieraniem bawiły, bo patrzyły na amperomierz, który się wtedy oczywiście wychyla. Nie wiem jak można zepsuć taki regulator. Kiedyś trafił do mnie zasilacz (do naprawy) na LM338K, który nawiasem mówiąc sam zbudowałem i okazało się, że winę ponosił jedynie kondensator tantalowy, który...
Na początek masz zapewne regulatory APE do wymiany-podejrzewam ze masz zwarcie pod któryms zapewne od zalania.
Może być zwarcie między zwojowe i niczym tego nie sprawdzisz.
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
AUTODIAGNOSTYKA E 004 SSR zwarcie *Regulator lampy(uszkodzenie) *Sterowanie DC (uszkodzenie) OBJAŚNIENIe *Bezpośrednio po włączeniu (2 sek) w SSR przy wyłączonym grzaniu stwierdzone jest zwarcie *przy wyłączonym grzaniu stwierdzone jest zwarcie w SSR przez czas dłuższy niż 2 sek
Zasilacz jest ewidentnie uszkodzony skoro płynie tam prąd Akurat to prawda. To jest zasilacz transformatorowy ze stabilizatorem /regulatorem liniowym. Najprawdopodobniej wystąpiło zwarcie kolektora ktoregoś z tranzystorów mocy do radiatora czyli do obudowy czyli do PE. Ewentualnie zwarcie uzwojenia wtórnego transformatora do jego rdzenia. Ale skoro...
Widać po układzie że znów klon klona ten regulator co wstawiłem zdjęcia ma 6 lat. http://obrazki.elektroda.pl/3894032000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2843458500_1... http://obrazki.elektroda.pl/6238805400_1... Ostatnie zdjęcie klon HSP SP 03018. To regulator do wymiany zwarcie.
Uszkodzenie miało miejsce wewnątrz grzałki - zwarcie z masą. Pozdrawiam.
AGM, żelowe znów nie wytwarzają na tyle gazów aby groziło to wybuchem. LiFePO4 natomiast po przez degradację ogniw (czas) lub przeciążenie, zwarcie może wywołać ewakuacje z domu.
Niestety musiałem zakupić nowy model, kocioł był sprawny, gryzonie przegryzły kabel zasilający i zrobiły najprawdopodobniej zwarcie
Zasilacze mają regulatory prądu i napięcia, wejście SENS jest częścią tego regulatora. Silnik na początku może być traktowany jako zwarcie i działa regulator, obniżając prąd. Zasilacze liniowe zwykle są proste w naprawie, bo wystarczy wymienić elementy mocy, o ile nie padł transformator. Naprawa była nieopłacalna? Mógłbyś spróbować podłączyć dwa równolegle.
Czyli typowy alternator trójfazowy. Na początek sprawdź czy nadal nie ma zwarcia uzwojenia do masy. Jeśli uzwojenia wyglądały wątpliwie (przypalone), to należy przeprowadzić próbę zwarciową (potrzebny miernik cęgowy). W regulatorze sprawdź diody prostownicze znajdujące się wewnątrz w mostku trójfazowym. Prawdopodobnie któreś mają zwarcie, wówczas regulator...
Dzięki. Czy jakaś sugestia apropos ustawienia regulatora mielenia?
Jeśli regulator jest nowy to jeszcze diody pomocnicze w alternatorze do wymiany, ale jak się okaże że któraś ma zwarcie to regulator ponownie do wymiany.
BD912 i tak ma większy prąd CE niż oryginalny MJE2955 Prąd w tym przypadku nie ma nic do rzeczy. poza tym napięciem przebicia bym się nie martwił, bo złącze i tak jest zabezpieczone diodę 1N4007. Niestety tu się mylisz bo prawie wszystkie wszystkie uszkodzenia regulatorów są wywołane przez przebicie CE i CB.Zresztą sprawdź czy uszkodzony tranzystor...
Niestety po podłączeniu docelowej żarówki wybuchł kondensator przy zasilaniu. Na testowej żarówce wszystko było okej natomiast na docelowej nie chciała się zapalić aż w końcu poszło zwarcie i po regulatorze
To chyba nie ma znaczenia dla kotla ktory regulator bedzie robil zwarcie. W koncu na jedno wyjdzie czy zwarcie zrobi regulator nr 1, regulator nr 2 czy oba naraz bo piec odbierze to tak samo. No chyba ze sie myle. Rozebralem obudowe obecnego regulatora firmy Buderus CM27 sa tam 3 zlacza z czego kabel podpiety jest tylko pod 2, w obydwu próbnik pokazuje...
Wylutuj, zasil z zewnętrznego zasilacza 3,3V zobacz czy zadziała. Z mojego doświadczenia - w 90% przypadków kiedy grzał się stabilizator, miałem spalony procesor, jak wyjście będzie zwarte to stabilizator musi się grzać, spalony procesor może nawet nie być ciepły, bo robi zwarcie.
Po wymianie trafopowielacza monitor ma ciemny obraz (nie wiem jak było przed naprawą - do mnie trafił uszkodzony). Nie jest bardzo ciemny , ale wyrażnie ciemniejszy niż na innych monitorach. Wszystkie napięcia i regulacje OK. Nawet po wymuszeniu max. jaskrawości przez zwarcie regulatora w G2 do masy sytuacja niewiele się poprawia. Czyżby kłaniał się...
uszkodzona kostka stacyjki, albo zwarcie w regulatorze napiecia/diodach (lampka ladowania jest w obwodzie wzbudzenia)
Oryginalny regulator padł, był kupiony jakiś uniwersalny z 5 przewodami żółty, zielony, biały, czarny, czerwony. Został podłączony do instalacji ale nadal brak ładowania. Zielony, czarny, biały podłączony były do 3 faz a czerwony do + żółty do minus. Skąd wiesz że ten zamiennik to regulator trójfazowy? Nie ufam tym regulatorom z nietypową kostką i...
Zielona kostka jest do regulatora ON/OFF Zwarcie tej kostki powoduje pominięcie automatyki EMS i prace kotła na zadają temperaturę na kotle. Pompa z regulatorem pogodowym również pracuje cały czas. Tutaj się niewiele zmieni. W instrukcji montażu wyczytałem, że odpowiada ona jedynie za podpięcie regulatora zał/wył, więc na "chłopski rozum" nie powinna...
świadczy że regulator napięcia jest dobry i najprościej będzie wymienić cały alternator? Dokładnie. Ja obstawiam zwarcie na stojanie. Lata swoje robią i rdzeń puchnie od korozji zwierając druty uzwojenia.
Wymień regulator napięcia. Padł na 100 % po podłączeniu takiego "odwróconego" akumulatora. Mogły też w tyłek dostać diody wzbudzenia. Ale na początek wymień regulator. PS. Eazy'emu gratulujemy brata! :D
Akumulator podłacz przez bezpiecznik 10A. Zwarcie w instalacji bądź w regulatorze, jeżeli w instalacji nie ma bezpiecznika, może spowodowac pożar.
w skuterkach 50ccm często jest tak, że przednia żarówka od świateł drogowych zasilana jest bezpośrednio z ""magneta"(cewek generatora prądu w silniku) a nie przez regulator A to zbytnio nie ma znaczenie bo to bardziej opornica niż taki prawdziwy regulator, nadwyżka mocy tz napięcia idzie na zwarcie do masy. Więc ten Niiby regulator utrzymuje napiecie...
W iPhone se podobnie jak w 6s często uszkodzeniu ulegał układ scalony- regulator ładowania. Telefon wtedy ma zwarcie i szybko rozładowuje baterie, nie chce tez jej prawidłowo ładować. Sprawdź proszę na balladowej czy telefon samoczynnie nie „zjada” baterii. Jeśli tak- naprawa toru ładowania na płycie jak wyżej.
Regulator ma non stop 100% mocy nawet po wyjęciu z gniazda układu scalonego który podaje sygnał na bramkę. Triak przebity i ma zwarcie.
Witaj kolego. Popytaj sąsiadów, który coś grzebał w swojej słuchawce albo jakiś remoncik robił bo mi wygląda to na ewidentne zwarcie. Na płycie masz jeden regulator,który jak kręcisz to przycisza głośnik ale i równocześnie podwyższa moc mikrofonu i odwrotnie. Pozdrawiam. P.S. jak znam życie to nikt się nie przyzna i będziesz musiał po kolei odpinac...
Padł mi taki regulator. Mam zwarcie na 5V. Szukam prawie po omacku bo nie mam schematu. Jest to wykonane w technologii smd i ciężko coś doszukać się. Znalezienie schematu to raczej nie możliwe. Jak by ktoś miał jakieś wskazówki, będę wdzięczny. Pozdrawiam tomcio
A nie pójdzie jakieś zwarcie ? W instr. regulatora mam oznaczenie tak jak mam podłączone czyli COM oraz NO
Regulator poszedł na części bo jeden przekaźnik miał zwarcie.
no to gdzies jest konkretne zwarcie albo regulator nie ogranicza prądu i napięcia ładowania
Ile przewodów dochodzi do regulatora?
Pomiędzy czerwonym i jednym z pozostałych będzie napięcie akumulatora. To + i - , pozostałe 3 to fazy alternatora, pomiędzy nimi ma być praktycznie zwarcie poniżej 1Ω
Tylko które kabelki Kolega pompa59 miał na myśli kabelki łączące odbiornik regulatora z kotłem, bo skoro masz w nazwie regulatora TX to zakładam, że to wersja bezprzewodowa. Zwarcie kabelków symuluje mostek, czyli można sprawdzić, czy przypadkiem kabelek nie uległ uszkodzeniu. Ale skoro nadajnik Tobie padł to najlepiej kup nowy regulator pokojowy i...
Przecież we wkrętarce nie ma falownika, tylko regulator PWM. Hamowanie odbywa się poprzez zwarcie wyprowadzeń silnika.
Możliwe, ze masz zwarcie w instalacji za regulatorem.
ON-OFF jest tylko przy pełnym wciśnięciu pedału? Ten kondensator pełnił zapewne funkcje filtra. Więc praca bez niego jest możliwa aczkolwiek w radiu usłyszysz, że maszyna pracuje. Obawiam się, że uszkodzony kondensator powodując zwarcie doprowadził do przepływu sporego prądu przez regulator obrotów-pedał uszkadzając go. Rozbierz pedał i oceń straty.
Albo zepsuty regulator albo zwarcie w instalacji. Jedno i drugie możliwe.
Dobrze, tylko pomiędzy 31b i 49 należy podłączyć akumulator, bo inaczej nie sprawdzisz tego. Przerywacz nie ma wypływu na regulator(no chyba że ma zwarcie).
Żarówka 4W świeciła się cały czas po odpaleniu, nawet po przeładowaniu ciągnika W zasadzie to może dobrze rokować. Przecież od początku powtarzam, że mamy do czynienia z regulatorem zewnętrznym, czyli układem właściwym dla alternatora sześciodiodowego. zrobiłem krótkie zwarcie i również altka nie zaczął ładowania. A jak miał zacząć skoro nie ma wewnętrznego...
Najlepiej, jakbyś sobie do wyprowadzeń triaka T1, T2 przylutował przewody i na końcu zamontował przycisk izolowany, wtedy nie będziesz musiał wkładać rąk do tego regulatora, aby zrobić zwarcie dla obwodu mocy triaka. Podłącz zasilanie na wyjściu żarówkę starego typu żarnikową i zobacz, czy po naciśnięciu przycisku żarówka się zaświeci.
Tak zrobie. U mnie problem jest taki ze dzieki kostce stopionej nie spalilem kolejnego alternatora. Ewidentnie jakies zwarcie ma regulator.
Regulatory proste (tanie) np. z triakiem mogą nie zapewniać symetrycznego prądu. Istniejąca składowa stała nawet niezbyt duża może podmagnesować (nasycić) rdzeń trafa. Wtedy trafo stanowi właściwie zwarcie i prąd pierwotny może być np. 10-krotnie większy od nominalnego. Remedium na to byłby szeregowy kondensator, ale gdyby miał mieć małą impedancję...
Regulator B+ to inaczej regulator napięcia doprowadzonego na kolektor HOT. Funkcję tę pełni najczęściej (regulatora) tranzystor FET typu N lub P. Są różne rozwiązania tego regulatora. Na pewno regulator B+ nie steruje HOT poprzez transformator.
zwarcie regulator skuter regulator passat zwarcie regulator robić zwarcie
sterowanie deskorolka szczotka bosch oryginalny nagrzewa kabel
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Klakson włącza się na 3 sekundy po przekręceniu kluczyka - przyczyny i rozwiązania Brak kolorów w dekoderze Wiwa - przyczyny i rozwiązania