Teoretycznie nie, powinien spalić się bezpiecznik na zasilaniu centralnego zamka. Natomiast jeżeli bezpiecznik był za duży, lub go wcale nie było to centralka mogła ulec uszkodzeniu, najprawdopodobniej uszkodzone ścieżki do przekaźników.
Może być NE555 + przekaźnik odwracający zasilanie. Albo dwa NE555 (jeden wyzwalany przy załączeniu wentylatora, dugi przy wyłączeniu). Oczywiście układ trzeba tak zrealizować by istniała blokada załączenia naraz obrotu w obu kierunkach (bo to spowoduje zwarcie zasilacza).
Zewrzyj OC2 i GND - brama powinna się otworzyć - ponowne zwarcie to zamknięcie.
Jeśli dwa piny we wtyczce to raczej elektroniki tam nie ma żadnej, tylko zwykły silnik. A jeśli zwarcie to jest spalony. Skoro siłownik jest do wyrzucenia, to można go spróbować rozebrać (w końcu ktoś go kiedyś złożył) i przewinąć.
Rozkuj . Zobacz jak jest uszkodzony kabel . Pomierz jakie są na nim napięcia , prawdopodobnie to kabel sygnałowy od sterowania siłownikiem , czyli każde zwarcie powoduje otwarcie lub zamknięcie drzwi garażu . Jeżeli tak jest to możesz połączyć np. na U1R .
Zwarcie na siłowniku.
Zaginaj przewody od siłownika,jak przestanie lecieć to się wszystko wyjaśni.
Żeby zweryfikowac mechanikę musisz rozkręcić siłownik żeby sie dowiedzieć - może jest niesymetrycznie zjechana zebatka na śrubie i przekłądnia blokuje się w jedną stronę. Jednak wszystko wygląda na zwarcie w stojanie silniczka siłownika (nawet na zablokowanym siłowniku - która to blokada stanowi zresztą część normalnej pracy siłownika, np na dobiciu...
Witam.A sam siłownik sprawdziłeś?Pisze wyraznie,że siłownik - zwarcie do plusa.
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Witam Trochę późna odpowiedz ale lepiej później niż wcale. Nigdy bym nie pomyślał że będę musiał rozbebeszyć całą lewą tapicerkę boczku z tyłu (żeby schować tam sterownik centralnego i przekaźnik szyby drzwi kierowcy). Oryginalny sterownik padł z powodu uszkodzonego siłownika drzwi kierowcy (zwarcie) zastąpiłem siłownik standardowym masterem. Oryginalny...
Centrala napędu Genius JA592. Witam. Podczas montażu centralki, poprawiałem złącza bo źle były dokręcone, nastąpiło zwarcie. Konkretnie złącze siłownika bramy , na drugim i trzecim był kondensator rozruchowy, niestety końcówka z 3 złącza stykla do 2 złącza, nastąpiło zwarcie, centralka się nie włącza teraz. Bezpiecznik ok. Co mogło pójść?
Jak się okazało jest zwarcie w siłowniku genius. Fachowiec tak stwierdził i zabrał do naprawy. Ciekawe czy takie coś idzie naprawić czy powie że trzeba kupić nowy.?
Witam, a więc jak w temacie, posiadam ten napęd już prawie 4 lata więc gwarancja już przeszła, a problem tkwi w tym że coś się stało w centrali z czujnikiem przeciążenia, nie można całkowicie zamknąć lub otworzyć bramy bo po chwili centrala zaczyna sygnalizować przeciążenie lub zwarcie na wyjściach siłownika. Okablowanie siłowników i same siłowniki...
Witam Siłowniki orginalne ? Modół zlokalizowany ? Alarm jak steruje konfiguracja sterowania zamkami (foto) . A swoją drogą podziwiam jakiejkolwiek zwarcie tych kabelków (gole bez izolacji) uszkodzenie albo spaleniem samochodu !!!
jeden z kabli biegnących do siłownika klapy tylnej został nadtopiony, tzn izolacja na nim. odpiąłem go tymczasowo. czy to zwarcie w siłowniku, czy może zbyt duże opory i wystarczy przesmarowanie? pozdrawiam
Kolego FirM, mógłbyś podać linki do stron nie najlepiej mówiących o HATO.
Drzwi rozbiera się w trzy minuty, ale wydaje mi się, że masz gdzieś przywarty jeden z przewodów siłownika do masy - pojawia się na nich na przemian plus i masa, dlatego problem jest tylko przy zamykaniu, bo wtedy na tym konkretnym przewodzie pojawia się plus. W przypadku zwartego siłownika bezpiecznik odparowywałby w obu cyklach.
Witam U mnie również błąd 145 siłownik sprzęgła, zwarcie lub przerwa - aktywny. Po przeczytaniu wątku zamówiłem tranzystor i go wymieniłem. Niestety błąd nie zniknął. Nie da się go skasować komputerem. Po włączeniu zapłonu dopóki nie wyskoczy błąd to biegi sie przełączają. Pomoże ktoś?
Zastosuj dwa przekaźniki ze stykiem CN/NO. Silnik między COM, + zasilania w obu do NO, - zasilania w obu do NO. Sterujesz jeden- silnik kręci się w jedną stronę, sterujesz drugi- w drugą. Zasterujesz oba- silnik stoi. Układ odporny na błędy użytkownika. Pasowało by jednak zrobić blokadę elekteyczną na dodatkowych stykach przekaźnika aby nie doszło...
PS. Dowiedziałem się, że należy zabezpieczyć przesterownik przed wodą która często powoduje zwarcia na tym elemenciei w konsekwencji zwarcia na płytce sterującej. Ja planuję założyć na niego taki daszek jak była na oryginalnej pompce. Siłowniki zaworu przesterowania, często robią zwarcie same od siebie(niekoniecznie przez wilgoć), dlatego daszek nie...
Witam W aucie nie działa ogrzewanie z przodu.Po przekręceniu zapłonu panel Climatronic miga z samymi "8".Vag pokazuje następujące błędy: 1271Silnik sterujący klapy temperatury-V68 przerwa lub zwarcie do masy 1189Siłownik recyrkulacji tył-V145 przerwa lub zwarcie do masy 657Siłownik nawiewu centralnego-V102 przerwa lub zwarcie do masy Do tego nie chodzi...
Białe kondensatory zobacz, siłowniki czy nie zatarte, zwarcie w sterowniku na płycie lub wilgoć lub zalanie sterownika,zdjęcia z płyty wrzuć.
Masz chyba gdzieś zwarcie na płytce. Sprawne siłowniki nawet na blokadzie nie powinnny brać takiego prądu, żeby aż przepalać ścieżki (o bezpieczniku nie wspomnę). I skoro leci ścieżka zasilania a nie bezpiecznik - zwarcie może być gdzieś pod gniazdem bezpiecznika lub przed nim. Przydałoby się też sprawdzić silowniki i przewody zasilające omomierzem....
Konkluzja: połączenia nieprawidłowe , ewentualnie zwarte kable , - nie ma możliwości przy tak prostej czynności podłączania paru przewodów - bodajże 7 to nie jest możliwe by coś się dymiło - centrala też poleciała? Ewidentnie wina podłączenia - z tak nadpaloną wtyczką spotykam się pierwszy raz - widocznie zwarcie od strony siłownika - siłownik M1 podłączony...
Kupię moduł do zmywarki SE66590/13 w mojej zmywarce było zwarcie w siłowniku zasobnika proszku, uszkodzeniu uległ procesor w module, raczej nie do naprawy. ArekŁódź tel 601220559 http://obrazki.elektroda.pl/7631893600_1...
Zdejm wsuwki złacz, plastiki pod nimi też i skontroluj stan ścieżek w bezpośrednio prrzy szpilkach - może zostało jakieś ukryte zwarcie. A może przywęgliło któryś przedłużany kabel do siłownika. A centralę skontroluj pod sztucznym obciążeniem na zwykłych żarówkach 100 W wpiętych w każdy kierunek każdego silnika. Może metodą eliminacji jakoś dojdziesz....
czyli centralka uruchamia dołożony siłownik i on mechanicznie przestawia switch który steruje resztą zamków. No i tu masz błąd, robi się zwarcie na sztywno. Pomieszałeś sterowanie z elementem wykonawczym. Odłącz w diabły tę centralkę, bo masz źle podłączoną. Nic nie podłączasz pod siłownik. Tam zostaje fabryka. Podłączasz tylko sterowanie do sterowania...
Myślę, że pod względem mechanicznym wszystko gra. Zastanawiam się czy zwarcie na stykach siłownika może spowodować, że silniki siłowników są ciągle zasilane napięciem. No chyba, że BSI kopsa sprawę,
No właśnie dlatego jest tylko +i- na wypiętej wtyczce , ponieważ siłownik powoduje zwarcie , - ustawiają się styki wewnątrz , najprościej podłącz jakiś sprawny ew uniwersalny i zobaczysz co się będzie działo , na pewno będzie ok.
A co by tu analiza zmieniła? Skoro producent wyraźnie podawał ciśnienie na zespole gazowym. I raczej kręcenie według własnego "widzi mi się" nie ma sensu. Trzeba przyznać, że kocioł wyjątkowo jest nieudany. Mieliśmy już przypadki, że autodiagnoza oszukiwała i pokazywał np. 9Y, a padł czujnik spalin... Zwarcie na siłowniku trójdrożnego pali transformator...
Witam, A przypadkiem nie włączyłeś obsługi jednego siłownika. Jeśli nie to uszkodzony tranzystor IFR540 lub przekaźniki w obwodzie silnika 1 . Sprawdź kable zasilające od siłownika do obudowy . Prawdopodobnie masz zwarcie . Przed uruchomieniem po naprawie centrali koniecznie sprawdź połączenia.
Tu masz najprostrze rozwiązanie ale ma wadę , nie można wcisnąć dwóch przełączników w jednej chwili, bo zrobisz zwarcie na zasilaniu.
posaidam alarm z centralnym hps 619 zrobiło się zwarcie na siłowniku w drzwiach kierowcy i przestał działać centralny sam alarm działa tylko że bez centralnego zamka ktoś wie jak to naprawić?? alarm nie posiada dodatkowego wyjścia pod zamek (wg instrukcji brązowy kabel, pin 13) ale w moim przypadku pin ten jest pusty. pozdrawiam
Siłownik EGR (zewnętrzny) - Przerwa w kablu lub zwarcie.
Jak jest uszkodzony(zwarcie) któryś z siłowników pozostałe zamki odłącza i działa tylko kierowcy i wlew. Rozłączaj kostki od drzwi i wtedy sprawdź działanie centralnego zamka.
W siłowniku SLAVE są tylko dwa przewody służące do zasilania przemienną polaryzacją, nic nie da zwarcie tych przewodów.
Małe prawdopodobieństwo że padły 2 przekaźniki na raz ale... Ciężko sprawdzić, bo są nierozbieralne, przydałoby się wyczaić które są od zmiany kierunku pracy siłowników (uprzedzam pytanie - nie mam schematu ale obwody mocy są w tej centrali dość proste) i wymienić na ślepo, są po 10 zł. Skoro strzelił bezpiecznik - gdzieś było zwarcie (np na przewodach...
Jeśli siłownik po podłączeniu zasilania nie działa to masz uszkodzony siłownik a nie zwarcie gdzieś w przewodach.
Ale do czego masz to zwarcie? Skoro wszystkie siłowniki odpięte, to obwód powinien być otwarty, a zwarcie jest, to do czegoś któryś z przewodów zwiera. Sprawdziłeś? Zdejmij progi i sprawdź, czy przypadkiem przewody nie rozgałęziają się gdzieś przed środkowym słupkiem. Mogą być rozgałęzienia w postaci zagniecionych tulejek (tak mi świta, ale nie dam...
mogą być 3 przyczyny pierwsza zwarcie na uzwojeniach spreżarki druga to uszkodzenie siłowniczka klapki w chłodziarce a trzecia to uszkodzony modół sterujacy znajdujacy sie z tyłu za czarna kratka czyli skraplaczem sprerzarka to koszt ok500zł silownik 50 zł zwymiana a modół 250zł oczywiscie z naprawa
Witam Też tak miałem, w centrali było zwarcie i spaliły się siłowniki (były stopione i blokowały zamki)
Masz dwa kable zasilające (te na których ci brzęczy silnik siłownika). Silnik siłownika jest zasilany dwoma, tymi samymi kabelkami. Otwarcie - zamkniecie, polega na zamianie polaryzacji zasilania siłownika, a konkretnie silnika. Pozostałe trzy przewody są od sygnalizacji, a konkretnie w jakim położeniu jest siłownik - zamknięty - otwarty. Jedna żyła...
Właśnie widzę tylko jeszcze pytanie tego przycisku jeśli bym go zmostkował z zasilaniem modułu albo przez jakiś przekaźnik zwarcie. Nic się nie będzie działo jeśli będzie zwarty przez jakieś 20 sekund, tyle zajmuje ok otwarcie lub zamknięcie siłownika elektrycznego
Zworka "stop" (którą masz) zostaje cały czas - rozłączenie jej powoduje natychmiastowe zatrzymanie napędu w systuacjach awaryjnych!!! Chwilowe zwarcie 9-14 otwiera całą bramę (dwa siłowniki) Chwilowe zwarcie 10-14 otwiera jedno skrzydło. Podkreślam "chwilowe" wystarczy!!! Co do pilotów - to ja mam inną radiolinie i zbytnio nie pomogę w praktyce - znalazłem...
Któryś z siłowników może mieć zwarcie. Misisz je po kolei sprawdzać. Zacznik od bagażnika.
Kolory czy ilość przewodów mogą się nieznacznie różnić - jest to zależne od wyposażenia i funkcji danego modelu auta. Co do drugiego pytania, przyczyna jest raczej logiczna - brak połączenia, sygnał otwarcia nie dochodzi do siłownika albo problem z zasilaniem, w najgorszym wypadku mogło dojść do uszkodzenia silniczka przez zwarcie. Polecam jeszcze sprawdzić...
Możliwe że zwarcie masz na którym z siłowników. Przed wymianą na nowy moduł posprawdzaj bo ci uwali i ten.
Witam. Czy może rozwiązałeś problem? Mam to samo, tylko z centralką BFT Thalia P oraz siłownikami Giuno A50. Sprawdzone całe okablowanie, czy nie ma zwarcia, siłowniki z akumulatora chodzą bez problemu. Podmieniłem centralkę na nową, tydzień pochodziło i znów to samo. Na poprzedniej również pochodziło to z tydzień-dwa. Z góry dzięki za odpowiedź.
1-Jeśli sam alarm chodzi to nie powinno mieć to nic wspólnego z centralnym. 2-Czy bezpiecznik bije zaraz po włożeniu czy po przekręceniu kluczyka. a)-rozłączaj po kolei drzwi (złączka pomiędzy drzwiami a słupkiem) może ma zwarcie któryś siłownik lub jest zatarty. b)-znajdź centralkę zamków i sprawdź optycznie styki przekaźników. -Jeśli bije od razu...
Witam. No cóż, należy przejrzeć okablowanie centralnego zamka. Kable przy takich mrozach mogły popękać i robią zwarcie. Warto sprawdzić wszystkie siłowniki- mogą być zatarte.
Z tym, że podał napięcie na wszystkie siłowniki razem, może któryś siłownik ma zwarcie, albo coś. Jakby dać na każdy osobno to może któreś z trzech drzwi otworzą się. Tak tylko sobie myślę.
Na początek zamień miejscami podłączenia siłowników (tzn lewy zamień z prawym). Jeśli awaria przeskoczy na drugi siłownik to coś z centralką (co jest bardziej prawdopodobne z racji dziwnego zachowania lampy - choć z drugiej strony to zachowanie jest dziwne bo przerywacz jest w lampie, może też na chwilę odłącz lampę - bywa ze produkuje zwarcie lub przeciążenie),...
Według mnie uszkodzony siłownik albo zwarcie w przelotce i cały czas idzie sygnał na otwórz . A światełko gaśnie w środku po zamknięciu drzwi ????. Bo może krańcówka nie widzi zamkniętych drzwi .
Może być uszkodzony switch wewnątrz siłownika kierowcy, ewentualnie jakieś zwarcie wiązki drzwiowej do masy. Sam siłownik w lewych drzwiach pracuje przy zamykaniu z drzwi pasażera? Możesz na próbę rozpiąć przelotkę drzwiową, w Sienie jest o ile pamiętam jest rozpinane złącze i wtedy sprawdzić jak zachowa się zamek.
Witam mam problem z EGR mianowicie po diagnostyce mam błędy pierwszy to błąd regulacji EGR (ujemne odchylenie) a drugi to zwarcie do masy na siłowniku zaworu przepustnicy tva. Proszę o pod powiedzenie co zrobić aby usunąć usterki z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam.
Jest tak: skrzydła bramy nie są równej długości, skrzydło dłuższe z zakładką , więc czasy startu też są różne dla obydwu skrzydeł, to jest jasne. Problem jest następujący: w cyklu zamykania bramy, gdy przetnie się linię fotokomórek, brama cofa się do ogranicznika (tak jak być powinno) ale skrzydła do ponownego zamknięcia (po czasie pauzy) ruszają w...
A więc po podłączeniu miernika do przewodu zielonego oraz niebieskiego nic sie nie dzieje, a teraz co najlepsze dotykając wiązki kabli która idzie od złączy do siłownika (ok 10 cm) nagle drzwi same się otwierają (wszystkie spozostałe siłowniki idą do góry) więc wnioskuje że gdzieś jest zwarcie przy wejściu do siłownika albo w samym siłowniku, więc na...
Rób drugi układ, w pierwszym będzie sytuacja gdzie jeśli jeden przekaźnik zdąży podać prąd zanim drugi się przełączy - zrobisz zwarcie. Dobra rada: daj tam jakiś bezpiecznik rzędu 6-10A Możesz też doczepić krańcówki do swojego siłownika i nie sterować czasowo, a do skutku ;) zresztą tzw. mastery mają takie krańcówki w sobie. Robiłem kiedyś rygiel bramy...
Czujnik drogi sprzęgła znajduje się przy siłowniku sprzęgła ( wysprzęgliku). Na tym czujniku lub jego okablowaniu masz zwarcie do masy (-).
Mnie to wygląda na walnięty przełącznik w siłowniku od kierowcy lub zwarcie przewodu na zamknij do masy.
Centralę prawdopodobnie uda się uratować i chyba nawet wszystkie podzespoły ocalały. Zrób dokładnie to co napisał antek1cza . Źle oczyszczona płytka potrafi ponownie się spalić. Zamiast kalafonii ze spirytusem lepiej użyj lakieru do płytek drukowanych np. plastik 70 i oprócz miejsc oczyszczonych po wypaleniu zaimpregnuj całą płytkę przed ponownym montażem....
Cewki zasilają rozdzielacz pneumatyczny do sterowania otwarciem zasuwy (wysunięcie i wsunięcie siłownika). W momencie przyciśnięcia przycisku otwarcia zasuwy (wsunięcie siłownika) występuje zwarcie instalacji i wyłączenie pracy układu. Wymiana cewek i przekręcenie kostek zasilających na nowe w podobnym przypadku na innej zasuwie rozwiązało problem....
Iveco Daily 2009r., co jakiś czas wywala błąd 028b, jest to wersja ze zwykłym mechanicznym egr-em, który jest na chłodniczce, dochodzi do niego tylko podciśnienie z elektrozaworu, który znajduje się nad prawą podłużnicą. EGRa sprawdziłem, ładnie chodzi, nic się nie przycina, a jak sprawdzić ten elektrozawór? Podając na piny plus i minus nic nie słychać,...
Podobnie to pojmuję z tą różnicą, że prawdopodobnie nie chodzi o zwarcie elektryczne, tylko o zaklinowanie siłownika, który nie ma miejsca, by zadziałać (żyły są zaciśnięte opaskami do blachy). Rozbiorę, zobaczę.
Witam. Jest to typowy objaw, gdy któryś zamek z siłownikiem master jest zacięty. Jeśli nie jest zacięty, to może nie przełączać przełącznik sterujący w siłowniku master, albo masz gdzieś zwarcie do masy na przewodzie sterującym z siłownika master, lub ewentualnie stale z centralki alarmowej idzie do centralki zamka sygnał otwierania, albo z przycisków...
1. Albo masz źle ustawiony, albo luzy albo styki w siłowniku. 2. Ewidentnie zwarcie, zatem zacznij lokalizować. Po wyjęciu żarówek jest to samo? Zobacz dokładnie przy kostkach reflektorów !
sielnik sprawdzono, był OK. Okazało się że jest uszkodzony przewód do lampy sygnalizacyjnej, który robił zwarcie w momencie podania sygnału. Dziękuję za wskazówki
Start odliczania timera wyzwalany jest po zwarciu 2 pinów obok złącza VCC i GND, jak za pomocą centralki siłowników c. zamka spowodować zwarcie tych 2 pinów. Stosując normalny przełącznik-wyłącznzik można tak zrobić, ale centralka daje tylko krótki sygnał i on nie sprawi zwarcia czy sprawi zwarcie. Proszę o jaśniejsze wyjaśnienie. Z góry dzięki
Sterowanie odbywa się za pomocą podawania sygnału masy poprzez krańcówki w zamku kierowcy. Wtyczką opisana 4PIN https://obrazki.elektroda.pl/7028986800_... Wtyczką 2PIN to siłownik, w wersji bez alarmu i tym samym bez zdalnego sterowania zamkiem, tego siłownika nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/7145258400_...
Jak kolega krodag pisze jest źle podpięte. Przekaźnik na stykach NO-COM robi zwarcie - to tak jak byś zwarł ze sobą obie żyły przewodu z siłownika - nic się nie stanie. Zasilanie L i N zostawiasz. Musisz zrobić mostek ze styku [L] do [COM], pod [NO] podłączyć brązową żyłę ok przewodu siłownika, natomiast niebieską żyłę siłownika łączysz z [N].
Witam Zacznij od początku - co się dzieje jak włączysz maszynę? Masz coś na wyświetlaczu ? Może masz po prostu problem w klapą przednią - nie dochodzi ew nie trafia wypustka na wyłącznik - po prawo przy siłowniku. Pozdrawiam
Wychodzi na logikę że 2 siłownik działa poprawnie a pierwszy w ogóle się nie zatrzymuje (tylko zmienia kierunek). Można by to było zwalić na zwarcie jego triaka, ale skoro działają spowolnienia ... Jedyne co przychodzi mi do głowy (bez dogłębnej analizy oscyloskopem toru wadliwego triaka) - to wymienić wszystkie elemelnty tego toru - czyli tranzystor,...
Proponuję sprawdzić działanie siłowmników na sucho, odkręcić od zamków drzwi i sprubować jeżeli bedą działać prawidłowo to centralka jest OK, co do montażu siłowników trzeba je zamontować tak żeby miały jak najmniejszy opór, szczegulnie zwrucić uwagę na motaż mastera bo to on steruje pozostałymi, trzeba tak zamontować żeby przy zamykaniu i otwierania...
Audi A3 1998 r. przy nabijaniu klimatyzacji wystąpił błąd 604 - pozycja siłownika recyrkulacji. przerwa w obwodzie lub okablowaniu lub zwarcie do masy. co z tym zrobić.
Częstym w takich skrzyniach problemy powoduje zużyte sprzęgło. Wtedy czujnik sprzęgła podaje informacje poza zakresem jogo pracy i komputer pokazuje taki błąd. Może też być zużyty akumulator hydrauliczny lub też sama pompa. Bywa też że problemy powoduje zużyty akumulator 12v. Moja propozycja to: 1 sprawdzić akumulator -napięcie podczas rozruchu nie...
co może oznaczać treść błędu ''obwód siłownika EGR ,zwarcie do B+ .czekam na pomoc
FH13 2012r. Jakieś 2 mce temu kierowca z pilota zamknął auto i już go nie otworzył bo kluczyli zostały w stacyjce. Po otwarciu ( zapasowym kluczykiem ) okazało się że jest spalony bezpiecznik . Założył go ale CZ już nie działał z pilota . Działała tylko str. pasażera zasterowana z zamka kierowcy lub z przycisku na sterowniku szyb. Jednak często zdarzało...
Zdejmij tylne prawe nadkole i sprawdź wiązkę która idzie do siłownika klapki wlewu paliwa, tam często gnije i robi zwarcie, Insignia nie ma bezpieczników centralnego tylko mosfety z pomiarem poboru prądu w bcm. Niżej najbardziej podstawowy schemat centralnego bez domykania tylnej klapy itd.
Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
Chciałbyś, Kolego, ale niestety jeśli dla Ciebie to problematyczne, to niestety jest duża szansa, że to uszkodzisz w jakiś sposób, czy spalisz, czy zwarcie zrobisz. Szkoda ryzykować, niestety i my Ci zdalnie nie pomożemy. Gdzie to się w ogóle znajduje?
Masz jakieś akcesoria - np fotokomórki? Płytę przełożyłeś ale ich (ani przewodów) prawdopodobnie nie sprawdziłeś na zwarcie. Podobnie trzeba sprawdzić odbiornik radiowy. Czyli wszystko, co zostało z poprzedniej instalacji i jest zasilane z 24V DC. I trochę dziwne, że nie spalił się bezpiecznik F2 u góry , może jest "zgwoździowany" (chociaż w nowej płycie...
Witam! mam nastepujący problem: alarm jak w temacie pali bezpiecznik 15 A a wieksze nie, na wiekszych działa bez problemu... Czy to mozer byc zwarcie, czy siłowniki od centralnego maja za ciezko? I jeszcze jedna sprawa: Po wyjeciu bezpiecznika od alarmu (albo jak sie spali) centalny nie działa. Czy to moze byc wina zlego zamontowania? Alarm jest zamontowany...
Prawdopodobnie zwarcie na przewodach,odłącz siłowniki pojedynczo i sprawdzaj który pali bezpiecznik. Masz trzy przewody. Skrzydło pierwsze, 9-otwiera 10-wspólny 11-zamyka Skrzydło drugie 6-otwiera 7-wspólny 8-zamyka odłącz przewody na zamykaniu,jak nie pomoże,mogła pójść centrala.
Witam. U klienta pies pogryzł przewód od siłownika. Chciał go sobie sam polutować ale zapomniał wyłączyć zasilanie i zrobił zwarcie. Wymieniłem przepalony bezpiecznik w centrali i przewód polutowałem i odpowiednio zabezpieczyłem (koszulka termokurczliwa). Przy próbie uruchomienia siłownik przy którym był uszkodzony przewód otwiera lewe skrzydło bramy,...
Raczej siłownik. Spróbuj odłączyć siłownik i obserwuj reakcję. Sprawdź rezystancję między uzwojeniami L1, L2, N oraz PE. Czy tak się dzieje w obydwu kierunkach ruchu? Może przewód siłownika ma gdzieś przebicie/zwarcie? Przecież cały czas pracuje na "zginanie"...
No i się wyjaśniło...wpisz w szukajkę zawór przesterowania - tam będzie wszystko na ten temat. A tak w skrócie - to siłownik zaworu przester. spowodował zwarcie i stąd uszkodzenia modułu.
witam problem rozwiązany! okazało sie że uszkodził sie czyjnik w siłowniku drzwi kierowcy(przełącznik położenia siłownika)! od zwarcia dostał temperatury i sie odkształcił powodujac zwarcie plusa do masy co powodowało palenie bezpiecznika nr 19 po wymianie czujnika wszystko gra! pozdrawiam
ad 2. Jak działało to tak zrób. Co do teorii powinieneś sprawdzić jakie napięcie w takim połączeniu przy aktywnym czujniku jest na nodze procka i sprawdzić w jego dokumentacji czy mieści się w przedziale "stan niski" (low level input voltage). Dodatkowo dioda zabezpieczy procka przez podaniem +12V z zewnątrz. Możesz pomyśleć na zabezpieczeniem w drugą...
Witam wszystkich Proszę o informację, czy siłowniki zamka centralnego są stale zasilone napięciem? Czy też jest to zasilenie impulsem (powiedzmy 2 sek). Rozumiem że do zmiany stanu zamka zmieniana jest polaryzacja na przewodach. Kolejne pytanie. Czy cenralka siłownikow wysyła jakieś dodatkowe informacje (np zwarcie do masy) gdy siłowniki są w pozycji...
Cztery krańcówki, po dwie na każdy siłownik. Jak obwód zostanie zwarty siłownik się zatrzyma.
Sprawdz czy zamkniesz kluczykiem wszystkie zamki od strony pasażera jeśli tak to spóżnia sie siłownik i po zamknięciu z pilota dostaje z tego siłownika sygnał do otwarcia zamków. rada : zlikwidowac sterowanie ze strony pasażera lub sprawdz wiązki w drzwiach często lubią się łamac i robi zwarcie z masą lub wilgoc w siłownikach i dostaje sprzeczne sygnały...
...Natomiast jesli centralny był dokładany wraz z alarmem moze taka sytuacja wystepowac jak są uszkodzone krancówki w dzwiach... Tia, a Świstak siedzi i zawija w te papierki... A tak poważnie to jaką widzisz zależność dokładanego centralnego od wyłączników krańcowych??? Uniwersalny zamek nie ma z nimi nic wspólnego! Regulacja siłownika Master (sterującego)...
Dzień dobry. Czy ktos wie gdzie znajduje sie moduł centralnego zamka w roverze 25 (2.0 diesel, 2003 rok)? Prawdopodobnie przez zwarcie kabli przy tylnej klapie uległ on uszkodzeniu. Siłowniki zamków działają. Pozdr
Może zostaje uruchomiony hamulec górski- sprawdziłeś to? To jest jedna z możliwych przyczyn dobrze Kolega podpowiada, EEB działa powyżej 1500 obr/min czyli musi być zwarcie i dostaje sygnał na elektrozawór siłownika, może być jeszcze kwestia ogranicznika białego dymu ale nie powinien silnik gasnąć poniżej 800 obr/min sterownik wyłącza siłownik. Jeżeli...
No cóż w takiej sytuacji nie pozostaje ci nic innego jak przejrzenie instalacji centralnego zamka.Z twojego opisu wynika że wygląda to na zwarcie którego przyczyną mogą być również siłowniki,ale na początek przyjrzałbym się przewodom w przelotkach drzwi.
Rezystory dałem 22ohmy bo takie były oryginalne ale zwykle nie smd. Po odłączeniu siłownika nie robi się zwarcie wszystko działa prawidłowo. Po zamianie triaków to samo. Gdy załączyłem brama ruszyła ale rezystory grzeją się i nagle palą. Problem jest tylko z jednym skrzydłem. Dodano po 1 A moje pytanie co to za centrala bo to nie e045. https://obrazki.elektroda.pl/5397877800_...
St1 i St2 służą do zmiany polaryzacji zasilania siłowników , w układzie z dwoma powinna znaleść się blokada elektryczna na stykach NC co zapobiegnie pracy dwóch styczników jednocześnie lub zastosować stycznik z 2 parami styków NC / NO , przy wyłączonym masz jedną polaryzację przy włączonym nastąpi jej zmiana jest jeszcze sprawa jak wygląda sterowanie...
No faktycznie gościu zrobił zwarcie na wyjściach silnikowych , pewnie któryś siłownik był podłączony w puszce przy słupku skrzydła bramy i gość przy manipulacjach przypadkowo zrobił zwarcie... Lub przetarły się przewody.Nie mam w tej chwili płyty centrali pod ręką ale te spalone opory służą chyba do wytworzenia spadku napięcia przy pracy siłowników...
Mam podobny problem. Pojawił się dzisiaj. Nie mogłem zamknąć i otworzyć drzwi kierowcy z pilota /reszta drzwi zamykała i otwierała się prawidłowo/, ustawienie lusterek nie działały, przy włączonym kierunku w lewo pojawiała się informacja że otwarte są drzwi kierowcy, jak zamki były otwarte to pulsował kierunkowskaz na drzwiach kierowcy i słychać było...
ciśnienie siłowniku płytka siłowniku ciśnienie siłowniku hydraulicznym
przeprogramować pralka gopro sterowanie pioneer ustawi fabryczny
metal detector metal detector schematic
Zgemma H9S OpenATV – szybka instalacja OSCam przez softcam-feed, bez FTP Electrolux EW07451602449 – brak ryglowania drzwi, diagnoza zamka i modułu pralki