Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Nieważne, rozwarcie w tym przypadku nas nie interesuje. Zwarcie stacyjką S1 spowoduje powstanie krótkiego impulsu na PIN2 (TRIG). Stacyjka pozostaje zwarta a impuls już więcej nie wystąpi.
Sprawdziłem w serwisówce. Kostka od stacyjki znajduje się pod przednią czachą, mniej więcej poniżej licznika. Przewód od stacyjki robi dość długie obejście wokół czachy, początkowo skierowany jest w tylną część pojazdu (aż do ramy), a potem biegnie w stronę przedniej lampy, przypięty do stelaża z lewej strony pod owiewkami. Tak, przekaźnik rozrusznika...
Zgadza się
Nie napisałeś nic o fajce. U mnie też kiedyś się działo podobnie. Wymieniłem to co ty a fajkę na końcu i to ona była odpowiedzialna za całe zamieszanie. Jeżeli nie fajka to może jakieś wewnętrzne zwarcie w stacyjce kolego
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Jak dobrze rozumiem zamknięcie obwodu powoduje zwarcie wyjścia z cewki z masą co z kolei oznacza że iskra nie przeskakuje i silnik (a razem z tym magneto ) zatrzymuje się. Czyli wszystko jak dla mnie ok. Wciśnięcie guzika = zwarcie, Pozycja stacyjki OFF (czy jak tam jest wyłączona) oznacza to samo co uniemożliwia odpalenie na pych. Na dużym schemacie...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
Witam mam problem mianowicie jak przekkrecam kluczyk na zapłon to w stacyjce robi zwarcie i pali sie instalacja co moze byc przyczyną, Jak ktoś ma czas to niech kliknie na gadu 9887545. PROSZE O POMOC
Palcem 300atm??? Jesli byl nowy rozrusznik i nie ma szczotek to wyglada że kręcił sie do skonczenia. Zwarcie, stacyjka itp
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Chodzi o zwarcie na solenoidzie, stacyjka nowa i dalej nic
Robisz kolego zwarcie stacyjką lub gdzieś blisko za nią. Przejrzyj porządnie połączenia przewodów.
Zrobiłem zwarcie przy stacyjce, teraz auto nie odpala i nie zapala się kontrolka od czeku a od imobilaizera też się nie pali ani nie miga, proszę o pomoc.
Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
Sprawdź rozrusznik na krótko czy zwarcia jakiegoś nie robi, albo kostka stacyjki.
Zwarcie w stacyjce temat rozwiązany.
Może być zwarcie przewodu idącego ze stacyjki do rozrusznika. Dodano po 2 świecę odpala się na trzeciej pozycji stacyjki (przekręcając kluczyk i trzymając w pozycji między zapłonem a rozrusznikiem). 1 - wyłączone 2- zapłon 3- świeca 4-rozrusznik
Odepnij szary kabel od modułu i odpal quada potem podaj w to miejsce na module masę jeżeli zgaśnie to musiz znaleźć dllaczego masa jest na szarym przewodzie (stacyjka, wyłącznik silnika,zwarcie wiązki)
Witam, przychodzę z problemem. Otóż traktorek kosiarka MTD nie odpala z kluczyka, na zwarcie tak. Wymieniłem stacyjkę na nową, ale też nie odpala na zwarcie. Odpala solenoid, który też został wymieniony, i dalej nic. Czy ma ktoś jakieś rady?
Zacznij od porządnego naładowania akumulatora.
Witam. Pisze z prośba w sprawie opla corsy. silnik jak w opisie. Założyłem w niej alarm i robiąc odcięcie przy stacyjce zrobiło się zwarcie. Prąd nadal jest podawany na stacyjkę ale świeci się dioda z immobilizerem. Samochód nie chce odpalić. Wiem ze po stacyjce nie podaje już napięcia. Jest to 5 pin , kabelek koloru czarnego. Przedtem wszystko było...
Klemy oraz inne styki są ok ponieważ u nas się oto dba 2812 nie jest jedynym ciągnikiem. Rozrusznik ten był testowany przy ursusie 1634 i jest pewne że robi zwarcie.Co mogło się stać bo raczej obstawiam ten cały elektromagnes.
Pierwsze to zawsze stykologia- popraw i ew przeczyść wsztskie styki tablicy wskaźników, ew stacyjki ( ale to raczej nie bo auto jedzie) Pozdr.J.
U mnie byli przyczyną zwarcie w stacyjce. Piny się zwieraly
Witam, mam nastepujacy problem z podswietlaniem stacyjki, sprawdzalem napiecie na kabelkach do podswietlenia stacyjki bylo 12V czyli wszystko OK i... przypadkiem zrobilem zwarcie tych kabelkow i cos strzelilo i teraz przy otwartych drzwiach napiecie na kabelkach jest ok 1V (powinno byc 12), a po przekreceniu kluczyka skacze do 1,5V sprawdzalem bezpieczniki...
Na zwarcie normalnie pali czyli raczej stacyjka. Sprawdź elektromagnes rozrusznika , podając kablem z przewodu prądowego, na ten mały wkręt (śrubkę), lub konektor. Później, zacznij po kolei "czepiać" się wszystkiego przed włącznikiem elektromagnetycznym .
Zwarcie w kostce stacyjki
Kostka stacyjki ok? Jak poszło zwarcie na włączonym zapłonie mogła oberwać.
masz zwarcie w stacyjce kolego i immo się blokuje.
Jak bezpieczniki dobre to stacyjka.
Witam Sprawdź bezpieczniki. Kontrolka świeci dlatego, że ma napięcie z alternatora a brakuje tego po stacyjce. Pozdrawiam
bezpiecznik raczej
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
po włączeniu głównego włącznika usłyszałem jakby zworkę w okolicy stacyjki Mogło to być równie dobrze palenie bezpieczników, albo zegarów. I co to jest zworka w stacyjce? Zwarcie, przecież stacyjka to jedno wielkie zwarcie. Czy naprawde nie ma w okolicy 20km elektryka, który to ogarnie w 10 minut.
Ja bym sprawdził stacyjkę, może być uszkodzona lub źle podpięta lub zwarcie na przewodach 30 i 15
Witam no tak ale jak przeglądam schematy jest jeszcze wpięty układ chłodzenia i wtryskowy ale te układy mają bezpieczniki które wycieknąłem, wszystkie bezpieczniki wyciągnięte a dalej jest zwarcie.To wygląda tak jakby było coś wpięte bez bezpiecznika ale co ?? Pozdrawiam
Posiadam golfa 2 z 1986r. autko dotychczas spisywało się na medal nie licząć oczywiście PROBLEMÓW z gażnikiem. Niestety pojawiły się nowe a mianowicie, za każdym razem po wyłączeniu zapłonu włącza sie wentylator chłodnicy, kiedy kluczyk jest przekręcony wyszystko jest ok wentylator nie pracuje. Podejżewam, że problem tkwi w tacyjce może jakieś zwarcie...
Zwarcie w kostce stacyjki
Instalacja do przejżenia, zwarcie w stacyjce.
Rozrusznik do wymiany. Czasem w stacyjce potrafi zrobić się zwarcie i wtedy pali rozrusznik. Ale wtedy słychać tak jakby próbę załączenia rozrusznika podczas pracy silnika. Nie słyszałeś przypadkiem podczas jazdy "próby uruchamiania rozrusznika" albo nie słychać było podczas jazdy żeby rozrusznik się uruchamiał?
Gniazdo zapalniczki tuż przy hamulcu ręcznym powodowało zwarcie i brak zasilania ze stacyjki do kostki ISO.
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
Kabel brązowy, który podaje 12V od stacyjki - zwarcie do masy. Chciałbym wiedzieć, czy rozcinać wiązkę.
Co byście obstawiali przy takich objawach ze raz na 5 -10 odpalę rozrusznik nie kreci, słychać tylko cykanie, ale po zwarciu śruby elektromagnesu z zasilaniem rozrusznika nawet na 1 sec od razu kreci i można tez tak odpalić. Jak tylko na 1 sec zewrę przewody tak że tylko zaskoczy można już następnie odpalić normalnie z kluczyka.... 1. Szczotki to raczej...
czy może być zwarcie w stacyjce, które pobiera tak mało prądu Teoretycznie tak. Musiała by być zwęglona izolacja pomiędzy/obok/w pobliżu styków przez które płynie bardzo duży prąd. Bez otwierania stacyjki się nie dowiesz, ale jak miałeś ją wypiętą, to mogłeś pomierzyć rezystancje między różnymi stykami na zakresie np. 200k. Trochę dziwną metodę przyjąłeś....
Czy takie objawy może powodowac jakies zwarcie w stacyjce?
Jeśli pali się światło stop po wyłączeniu zapłonu, to uszkodzona stacyjka lub zwarcie w instalacji.
Kostka stacyjki do wymiany.
Dzięki za schematy, przydały się. Rozwiązałem problem, przyczyną było zwarcie w stacyjce.
Prawdopodobnie wina stacyjki.
Witam Mam problem z Yarisem Verso 1,3. Nagle po wyłączeniu auta i wyjeciu kluczyka kontrolki i zegary nie zgasły. Chodzi nadal tez wiatrak ogrzewania jak sie ggo wlaczy i swiatła wsteczne jak zostawi sie na biegu wstecznym./ Skutkuje tylko odłączenie akumulatora. Co robić czy ktoś miał taki przypadek? Podobno jest jakieś zwarcie. stacyjka była odłączana...
Czy może być zwarcie na stacyjce? A sam tego nie możesz sprawdzić?
Kostka stacyjki włączona na "rozruch" podaje 12V na cewkę automatu!!! Zwiera - zwarcie - zwieracz; kojarzysz?
Gaszenie w tych modułach najczęściej realizowane jest przez zwarcie do masy, dlatego na wypiętym przewodzie pracuje i nie można go zgasić. Więc sprawdziłbym dokładnie stacyjkę.
Jakiś dobry przełącznik do świateł , nie zapomnij o zabezpieczeniu bezpiecznikiem bo nawet w tak skąpej instalacji może nastąpić zwarcie .
Chyba tak powinno to być, bo na stacyjce, jedno ułożenie jest od gaszenia silnika, więc żeby nie podawała świeca iskry, to musi być zwarcie, czy więc te dwie strzałki co jedna jest przy przełączniku, a druga przy stacyjce, to na pewno ma iść do masy? Dokładnie tak.
Zwarcie w okolicach stacyjki.
Jedyna usterka to zwarcie w stacyjce ponieważ kontrolka ładowania w maluchu załączana jest stykiem stacyjki(po przekręceniu kluczyka) albo ktoś przepiął kabelki w stacyjce. Powodzenia....
Jak dotkne ramy to jakby było gdzieś zwarcie Chyba oczywiste że stacyjka.
Popraw połączenie na klemach, albo masz padnięty akumulator. Zwarcie w stacyjce to bzdura.
Zwarcie kostki stacyjki doprowadziło do zwarcia elektromagnesu w rozruszniku , co spowodowało zapewne spalenie się rozrusznika,na cienkim kabelku do elektromagnesu ma być plus tylko przy rozruch , na grubym cały czasz 12v.
Znalazłem przewód przetarty za stacyjką, i pewnie zwarcie mu pomogło dostać przerwy.
Jak byś jeszcze napisał o jakie auto chodzi... Te check-i od abs i ręcznego to akurat wynikają z niskiego napięcia na pokładzie. JA na początek odłączyłbym bezpiecznik od tych lamp, ew same lampy na oprawkach ( ale tu znowu nie wiemy co to za pojazd) Można podejrzewać zwarcie ale p/mgielne są raczej po stacyjce ( znowu nie wiemy co to za auto) Pozdr....
Czerwony to + a czarny -, palą się bo je zwierasz. Pewnie źle podłączyłeś lub stacyjka ma zwarcie i przekręcając zamykasz obwód.
kostka stacyjki zwarcie lub przekaznik glowny.
Posprawdzaj czy nie masz zwarcia w stacyjce.
Tej stacyjki nie wykorzystasz ponieważ rometa gasi się poprzez "zwarcie". Taka stacyjka zwiera styki tylko wtedy gdy jest w niej włożony kluczyk. Tak więc niema to żadnego sensu. A co do 2 pytania to mozna takie cos zrobic bo nawet widzielem ale niema to sensu a koszty sa bardzo duze. Pozdrawiam.
Jak ma kluczyk to ma zaworek odcinający paliwo, a raczej podający bo żeby podawał paliwo musi być zasilany prądem. Albo zwarcie w stacyjce i napięcie na zaworek jest podawane cały czas, albo raczej zaworek się zawiesił na otwarciu. Sprawdzisz zdejmując kabelek z tego zaworka. Jak zgaśnie to wina stacyjki, a jak nie zgaśnie to zaworek do wymiany.
usterka zlokalizowana.. ewidentne zwarcie w stacyjce.. a nigdy bym nie przypuszczał że takie będą objawy. no i brak jakichkolwiek błędów z tym związanych.
co może być przyczyną ? Uszkodzona stacyjka, zwarcie w instalacji itp.
Gaszenie, w tym motorze, odbywa się przez zwarcie wyjścia niskiego napięcia cewki do masy. Odkręć przewód idący od platynek do stacyjki przy silniku, sprawdź iskrę wtedy, jeśli będzie do sprawdzenia instalacja i stacyjka.
Zwarcie którychś kabli stacyjki odpowiada za włączenie zapłonu, więc po odłączeniu stacyjki iskry raczej na pewno nie będzie. Które to kable konkretnie to trzeba by mieć jakiś schemat. Bezpieczniki sprawdzone?
podczas wyjmowania alarmu z opelka zrobiłem zwarcie z masą. po przekręceniu kluczyka nic się nie zapala żadna kątrolka poza wyświetlaczem w zegarach który bezpiecznik jest odpowiedzialny za stacyjkę ? gdzie szukać problemu
Witam Winna może być cewka przy iskrowniku , która nie podaje napięcia na przerywacz. Może gdzieś nie ma przejścia lub jest zwarcie na stacyjce. Posiadasz schemat instalacji ? Simka nie mam już z 15 lat , ale gdzieś jeszcze mam książkę "jeżdżę motorowerem simson" polecam tą lekturę. Pozdrawiam
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Coś mi się wydaje, że przyjarały się styki we wkładce stacyjki.
Ja miałem powrót tej maszynki - padła stacyjka na zwarcie w obwodzie gaszenia silnika :)
A co innego mogłoby robić blokadę zapłonu? Zwarcie w kablach, uszkodzenie sterownika, uszkodzenie stacyjki, uszkodzenie kluczyka - ze dwa tuziny przyczyn się znajdą. W moje Toyocie jeśli immobilizer blokuje rozruch - to rozrusznik się kręci ale silnik nie odpala. To może być problem z elektryką, takie usterki są kłopotliwe i drogie usunięciu, trzeba...
Witam, mam problem z kosiarką z silnikiem Briggs & Stratton 16 HP. Stała 8 lat, nieodpalana w garażu. Po wsadzeniu nowej stacyjki i akumulatora nie chce kręcić. Co to może być? Dodam jeszcze, że próbowałem go przed tym odpalać na zwarcie, łączyłem styki od stacyjki i w pewnym momencie jakby coś strzeliło. Może to jakiś bezpiecznik? Macie jakieś...
No to sprawa prosta: szukaj przy stacyjce od szybra zwarcia do masy, bo jeśli cały czas występuje tu zwarcie to się nie ma prawa otworzyć a za to chętnie się zamyka! Tyle mogę powiedzieć po domysłeniu się o co Ci chodzi z mało precyzyjnej wypowiedzi.
U mnie występuje taki problem: jak tylko przekręcę stacyjkę to po kilka razy się otwierają i zamykają się zamki i zapala się kontrolka NATS, ale auto odpala i jedzie normalnie. Dodam że z pilota otwiera i zamyka normalnie, problem pojawia się dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Czy może iść jakieś zwarcie ze stacyjki na sterownik zamka? Problem...
Stacyjka nie zrobi zwarcia przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczu. Najbardziej prawdopodobna przyczyna to zwarcie na instalacji albo uszkodzenie skrzynki przekaźników, tzw. BSM. Usterka złośliwa, do głębszego kopania. BTW: czy w samochodzie jest zamontowane jakieś odcięcie rozrusznika albo podobny wynalazek?
Ten przewód na skraju płytki prowadzi do modułu radiowego i prawdopodobnie stanowi antenę. Oczywiście sprawdziłem procedurę z przewodem awaryjnym (na wszelaki wypadek). Bezskutecznie. Ale odkryłem coś takiego: Zwarcie pinów 1 i 2 (bez włączonej stacyjki) powoduje zapalenie diody na czas zwarcia. Zwarcie tychże pinów i włączenie stacyjki i rozwarcie...
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Już sprawa rozwiązana. Okazało się że zwarcie poszło aż do stacyjki i przypaliło połączenia, wystarczyło zmostkować przewody i światła postojowe palą się po przekręceniu stacyjki. To takie rozwiązanie puki nie kupię nowej stacyjki, chociaż wcale mi to nie przeszkadza.
Regulatory china niczego innego nie znalazłem - zresztą te same co montują serwisy Alternatorów- tym razem na wszelkie W zawiozłem cały alternator oczywiście znowu padnięty regulator wymienili sprawdzili cały alternator działa. Bardziej chodzi mi co pali ten regulator jak już pisałem po przekręceniu stacyki na ON ( oczywiście aku wyciągnęty ) na + i...
Na początek (tak chyba najłatwiej) zacząłbym od przecięcia kabelka. Jeśli silnik zgaśnie to potwierdzi diagnozę i wykluczy zwarcie w samym sterowniku. Kabelek raczej nie opuszcza kabiny. Idzie do stacyjki, ew. skrzynki bezpieczników. Dla pewności; jest czarny?
Witam Szukam możliwych przyczyn zwarcia w instalacji które powoduje że w pierwszej pozycji ACC od razu mam włączony zapłon ON ( Palą się kontrolki tak jak w pozycji drugiej). - Oczywiście rozrusznik prawidłowo staruje w trzeciej pozycji :) Samochód kupiłem z tą usterką, Wskazówką jest też to że nie było radia, dodatkowo był spalony bezpiecznik od radia....
Witam. W Punto II 1.2 8V rocznik 2000 mam problem. Czasami silnik nie uruchamia się, przyczyną tego jest spadek napięcia na przewodzie dodatnim. Wykluczam słabe podłączenie masy ponieważ po podpięciu + kablem odpala. Czy ten model posiada przekaźnik do automatu rozrusznika czy prąd jest doprowadzany bezpośrednio poprzez zwarcie styków stacyjki?
Stacyjka jest nowa. Jak zrobię zwarcie to zapali,ale muszę zgasic guzikiem bo stacyjką nie reaguje.
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Wszystko wiadomo, szczotko trzymacz się rozsypał i wirnik uszkodzony, po regeneracji wszytko działa auto pali. Ale dlaczego padła kostka stacyjki czy zwarcie na rozruszniku ją uszkodziło, dlaczego bezpiecznik nie zadziałał ?
ALbo ci siadł któryś zamek albo masz zwarcie plusa po stacyjce w przelotce drzwi.
pomysł co to może być Zwarcie!
Rozrusznik naprawiony. Działa jak trzeba, ale to nie rozwiazalo mojego problemu do konca. Okazało się, że przewód od stacyjki powoduje zwarcie. W momencie kiedy do rozrusznika podłaczony jest przewód od stacyjki, rozrusznik zachowuje sie tak jakby chciał odpalic, tzn kreci, mimo tego ze kluczyk nie jest nawet włozony do stacyjki. Kiedy odłaczyłem przewód...
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
corsa zwarcie stacyjki zwarcie stacyjki kierunkami zwarcie stacyjki modułem
panda pasek neovo matryca wentylator lodówka samsung
folia fusera pierwsze monitory
Koszt kodowania kluczyka do immobilisera Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Zmywarka Samsung zepsuta po 3 latach - koszt naprawy 300 zł