Zaświecają się światła i podświetlenie bo masz zwarcie stopu z pozycyjnymi w lampie. Źle włożyłeś żarówkę albo włożyłes jednowłóknową.
przełącznik stopu robił zwarcie Ale jak jak jest plastikowy i bez masy?
Jak lampka oświetlenia wnętrza to pewnie radio też jest pod tym bezpiecznikiem, sprawdź radio, czy tam nic nie jest popaprane (np. przewody źle zaizolowane). Schemat masz na elektrodzie, musisz mieć punkty aby go pobrać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Z tyłu nie ma świateł mijania, są pozycyjne. Sprawdź bezpiecznik lewej pozycji i zamontuj prawidłowo i właściwą żarówkę w tylnej lampie bo teraz zrobiłeś nią zwarcie stopu z pozycją
Chłopie - sprawdź okablowanie / omomierz w rękę i do boju ! jak jest zwarcie to dokładnie ci multimetr pokarze - na pewno jest coś przygniecione / i nie będzie to na pewno tak duży koszt.
(at)falubaz1 Wyrwane z kontekstu;;) Zależy w jakich okolicznościach się zapala, bo czasami robi zwarcie czujnik stopu i przy hamowaniu takie jaja. I jak się zapalała kontrolka światłem to ciągłym czy mrugała? A jak źle zapala auto to chyba trzeba sprawdzić świeczki domowym sposobem poprzez iskrzenie najlepiej.
Wiązka miedzy klapą a budą auta do sprawdzenia, pewnie przetarta wiązka i zwarcie.
Albo zwarcie wyłącznika stopu. Taka przypadłość dotknęła mnie niedawno i zobaczyłem to dopiero wieczorem.
Witaj Skoro kontrolka lekko gaśnie to oscylator czujnika działa prawidłowo. Wbudowany wzmacniacz przerzutnika Schmitta zasilany jest z przewodów samego czujnika i tutaj szukałbym problemów. Najpierw sprawdź jego zasilanie i samo wyjście wypinając przewód czarny z kontrolera. Czy na pewno nie masz jakiś zakłóceń na samym zasilaniu? W tym tygodniu miałem...
Dwie skrzynki, jedna nad kolanami, odchyla się jak się naciśnie dzyndzla, druga koło akumulatora. Wykluczyć włącznik świateł stop poprzez zwarcie.
To prosta instalacja ,świeci cały czas czy po przekręceniu zapłonu. Czerwony z czarnym paskiem jest od stopu i prawdopodobnie zwarcie na tylnej wiązce / mogło być spawane/P
W żarówce zwarcie stopu do pozycji dzięki .
Zwarcie masz od kostki ze STOPem do punktu z LEDem i dalej nic. Powinieneś mieć to zwarcie aż do przelotki zaznaczonej przeze mnie na czerwono. Po drodze jest przelotka zaznaczona przeze mnie na niebiesko. Zobacz jak idzie ta jedna ścieżka po jednej i po drugiej stronie płytki, przykładaj miernik po kolei do kolejnych punktów i znajdziesz gdzie przelotka...
Pierwsze co bym zrobił szukając takiej usterki to odpiął wiązkę tylnej klapy, bo tam największe szanse na zwarcie światła stopu z czymś.
Kontrolka o symbolu lampy w kolorze czerwonym sygnalizować powinna uszkodzenie żarówki w tylnej lampie. Skoro one świecą możliwe jest zwarcie w instalacji musisz sprawdzić miernikiem skąd podany jest lewy sygnał. Możliwe przetarcie przewodów i zwarcie.
(at)karabinwojna Światła stopu działają ? Bo może na ich przewodach jest zwarcie i napięcie w instalacji spada, a bezpiecznik zadrutowany na wartość 100A.
Więc szukaj wady w okablowaniu III stopu, i pewnie ma zwarcie do wiązki lampki oświetlenia bagażnika. I zerwij trochę podsufitkę w tylnej przestrzeni, tam ją przecierało o wzmocnienie dachu poprzeczne dachu. Przepraszam, a to nie czasem A90 Avant?
P1650- czerwone ostrzeżenie VIC przerwa na pinie B22 ECU.Od kasety silnika przewód o numerze 3152 ma przerwę ,jest to informacja do czerwonej kontrolki STOPU.
Raczej na pewno jest uszkodzony a czy się opłaca to zależy od umiejętności posługiwania się lutownicą . Koszt na pewno niewielki . Co do lutownicy to nie wiem jaka to jest zwykła. Ja np bym wymienił taki tranzystor lutownicą transformatorowa z odpowiednio spreparowanym grotem . Może faktycznie najlepszym rozwiązaniem byłby jakiś mały włącznik albo przycisk...
Trzecie światło stopu to na tym schemacie H85, widać że wisi na jednym bezpieczniku F21 z lewą lampą stop. Sprawdź czy to się zgadza u Ciebie na aucie. Może są złe żarówki wsadzone do lampy i w lampie zwarcie powoduje zasilenie środkowego stop...?
Może trochę za późno piszę, ale w moim przypadku, jak zginęły światła wsteczne w premiumce, powodem był uwalony przekaźnik, nie pamiętam teraz który... Potem miałem problem z ciągle świecącymi się światłami STOP, też powodem było zwarcie przekaźnika od stopu to R13, bo to bieżący temat, w intercarsie taki przekaźnik to 16 zł.
Podepnij wyjścia (NO) do zacisku 2 i 7 na płycie sterownika (to jest wyście przycisku zewnętrznego sterującego - wykonuje odwrotną akcję do aktualnej pozycji bramy np. brama zamknięta - zwarcie tych zacisków powoduje otwarcie, ponowne zwarcie stop/pauzę itd...). Pod te zaciski może podpiąć dowolny sterownik radiowy, lub przycisk fizyczny byle żeby był...
Czasem zwarcie jest w kablach na przelotce klapy do trzeciego światła Stop. Sprawdź to miejsce.
Witam. Sprawdź czujnik stopu lub zwarcie w instalacji.
Słaby opis ,kiedy pali jak wciśniesz stop? Jak tak to szukasz od czujnika aż do lampy wszystko po drodze. Albo zwarcie we wiązce albo w lampie.
Przewody są dobrze podpięte bo razem z pozycją świeci się podświetlenie tablicy A skąd wiesz że to pozycyjne świecą, może to świeci stop. Może inaczej - jak podłączasz samą lampę to widać różnicę w świeceniu (postojówka - stop). Wg mnie zamieniłeś kabelki stopu z pozycyjnymi, lub masz zwarcie postojówki-stop w przyczepce. Na początek - czy sama lampa...
Jak napisałem powyżej: "Ewentualnie zwarcie w żarówkach lub lampach, wyjmij żarówki stopu i sprawdź!" Zgadza się, Kolego Gerri, podałem po prostu wszystkie możliwe przyczyny :) Chyba Autor postu nie będzie miał problemu z usunięciem usterki ;)
Wygląda na zwarcie. Przycisk start/stop uszkodzony
Okazało się, że przyczyną jest zwarcie na stopie.. Choć błedy nadal wyświetla te same.
W cewce stopu montowana jest dioda do gaszenia samoindukcji. Często ona ulega uszkodzeniu powodując zwarcie.
Kolego w tej chwili nie pamiętam jak jest w Audi, ale czy ostatnio nie zmieniałeś żarówki w tylnej lampie. Jeśli światła "stopu" masz z tej samej żarówki, co pozycyjne to może przez nieuważne założenie żarówki oba włókna świecą naraz i stąd ten problem. Sprawdź kolejno światła w tylnych lampach tj. włącz postojowe a później hamowania i m.in. po "mocy"...
Witam Świecą mijania czy postojowe z przodu,jeżeli masz światła stopu na żarówkach dwuwłóknowych ,to może być że masz wsadzoną żarówkę jednowóknową ,lub odwrotnie dwuwóknową wsadzoną.Najlepiej wyciąg żarówki ze stopu ,i zobacz co się będzie działo.Nie twierdzę że może być zwarcie w instalacji.
Powodem awarii był samoczynny obrót żarówki ze względu na niewłaściwy trzonek, spowodowało to zwarcie obwodu świateł pozycyjnych z obwodem świateł stopu i stop zaczynał świecić gdy załączało się pozycyjne . Światła stopu zasilane są z obwodu zapłonu a więc po przyciśnięciu pedału hamulca i wyłączeniu zapłonu obwód ten był dalej zasilany. Dopiero zwolnienie...
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Najwidoczniej masz jakies zwarcie od czujnika Stopu. Miernik w reke i do roboty.
Może być też zwarcie "stop-postojówka" w tylnej lampie (zamiast żarówki dwuwłóknowej ktoś zamontował jednowłóknową, częste przypadki). Zobacz czy świecą wszystkie podtojówki, czy świecą razem ze stopem.
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
A jak brama działa po krótkim zwarciu 1 z 7 na centrali, pierwsze zwarcie otwieranie, następne stop, następne odwrócenie ruchu bramy, czy tak jest?
http://obrazki.elektroda.pl/2294621200_1... Fl11 w tym wypadku jest najważniejsze.
Jeżeli po wyjęciu bezpiecznika stop nie świeci, to raczej można wykluczyć zwarcie w którejś z tylnych lamp. Tak samo można przypuszczać że zwarcia niema w gnieździe przyczepy lub przewodach do niego (oczywiście jeżeli takowe jest zamontowane). Mi tu najbardziej pasuje uszkodzenie izolacji i zwarcie przewodów blisko pedałów, ponieważ po odłączeniu włącznika...
A więc trzeba szukać zwarcia od czujnika do lamp.Być może zwarcie w gnieździe przyczepy jak jest.
Brak światła stop w obu lampach jeśli tak to zwarcie na żarówce.
jak masz hak to 99% to zwarciezrobila ci przyczepa zwarcie bezpiecznik stop tylko nie znam modelu to nie powiem w jakim miejscu sa bezpieczniki
Witam wszystkich i pozdrawiam. Mój problem polega na zwarciu w instalacji stopu. W momencie naciśnięcia pedału hamulca pali się bezpiecznik. Lampy i wtyczki sprawdzone, włącznik stopu wymieniony i wtyczki przy czujniku sprawdzone. Czy miał ktoś może podobny problem? Ewentualnie prosiłbym o jakiś dokładny schemat instalacji..Auto z 96r e320 automat.....
To nie wtyczka, tylko zwarcie między przewodem stopu i kierunkowskazu. Są gdzieś gołe przewody zwierane wilgocią (elektrolitem z soli drogowej).
Może być słaba masa i wtedy żarówka od stopu będzie ja pobierać przez inne żarówki. Co w efekcie powoduje zarżenie się innych żarówek. Druga przyczyna może być taka że jest zwarcie gdzieś w kablach i przy wciśnięciu hamulca prąd idzie na stop i żarówkę przeciwmgielną, ale najpierw sprawdź lampe
tak jest klima dwustrefowa ale wyłaczam klime i dalej chodza
Auto idzie jakby miało połowę mocy i pali cieżko, przejechane ma 150tyś, stało się to nagle podczas jazdy. Dodam jeszcze że było zwarcie światła stopu w przyczepie i wywala jeszcze błąd o czujniku stopu (ale czy to może być przyczyna??). Ponawiam prośbę o plik z kodami VAG-a po 2000 roku. Pozdrawiam
Popalona instalacja lub zielono w kostkach przy nogach kierowcy.
Pokaż jak to podłączyłeś. Czy zwarcie na krótko kawałkiem przewodu zacisków SbS powoduje ruch bramy w cyklu start-stop-start?
Masz orginał. diagostyka Lexią i sprawdzenie tylko pod obciążeniem, możliwe zwarcie w przyczepie i nie podaje prądu. Przekaźniki zasilanią tylko gniazdo przyczepy w 30/15 (13 pinowe gniazdo)
Wskazuje na zwarcie w złączu - telefon widzi non stop coś podłączone. Usuń przyczynę zwarcia. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Sprzedałeś czujnik stopu? Ewentualnie osetnik kable przy bsi i sprawdź czy jest na ich napięcie? Możliwe że masz gdzieś zwarcie dalej w instalacji.
PB - GND -> zaciski dla przycisku ściennego/dzwonkowego, zwarcie powoduje ruch bramy, otwarcie - stop - zamknięcie. GND - +24 - PE podłączenie fotokomórek, zasilanie GND "-", +24 V, PE sygnał fotokomórki. Jak widzisz żadne zaciski nie dają napięcia w czasie otwarcia bramy, pozostaje jedynie wpiąć się pod wbudowany led, jeżeli jest na 24 V, sprawdzając...
W tej chwili jest osobne wyjście na podnoszenie i opuszczanie. Także każda roleta zajmuje 2 wyjścia ekspandera Int-o. Brama garażowa segmentowa także ma wejście do sterowania. Ale ma tylko jedno wejście i działa tak, zwarcie podnosi -> zwarcie stop -> zwarcie opuszcza -> zwarcie stop. Jak zrobiłem wyjście mono i było domyślnie 30sek to dziwnie się też...
Gniazdo 7-... czy 13-pin? Nie wierzę by to było poprawnie podłączone; podejrzewam że przy systemie 7-pin albo przyczepka albo pojazd ma podpięcie "lustrzane" wówczas gdy wepnie się wtyczkę w gniadzo - pin MASA trafia w pin STOP. Jak widać ze schematu kierunkowskaz działa wówczas prawidłowo i trudno się połapać, ale naciśnięcie STOPu wyjaśnia sprawę....
Potrzebuje schemat elektryki do Omegi "A" .....padł system ABS, zwarcie na instalacji stopu z przeciwmgłowym
Nie działa mi w tylnej klapie wycieraczka, spryskiwacz, elektryczne otwarcie klapy, stop po obu stronach, mam zwarcie w stopie w tylnej klapie. Palą się diody światła stopu po lewej i prawej stronie, po naciśnięciu hamulca zapalają się wszystkie diody. po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki przez kilka sekund diody nie gasną po lewej i...
Problem rozwiązany .Okazało się ,że w naczepie uszkodziła się wiązka a dokładniej przewód świateł stopu naczepy zwierał sie z masą .LCM wyłapywał zwarcie i rozłączał stop na naczepę .
Tylko to stało się w jeden dzień, bardziej wygląda mi to na jakieś zwarcie bo stop cały czas się świeci i jak się jedzie to nie ma kierunkowskazów. Jeszcze myślę nad resetem BSI, może coś da.
Witam problem polega na miganiu kontrolki świec żarowych czujnik stop zmieniony lecz dalej nie było światła stop udałem się do elektryka i okazało się że było zwarcie światło stop już działa a kontrolka nadal miga czy może to być jakaś blachostka którą jestem w stanie sam ogarnąć czy potrzebny będzie mechanik?
bezpieczniki musisz sprawdzic dokladnie najlepiej miernikiem to podstawa.jesli sa ok to sprawdz czy dochodzi napiecie do zarowek PS.pewie juz to zrobiles???potem sprawdz wlacznik swiatel stopu.
Załącznik stopu ma cztery kabelki.Bez kluczyka też świecą? Z odpiętą wtyczką załącznika niema prawa świecić, chyba że jest gdzieś zwarcie.
Witam serdecznie, mam kłopot z instalacją w atego 1223 2000r. a mianowicie po naciśnięciu hamulca zapałają się światła stopu wraz z światłem pozycyjnym.Stwierdziłem,że lewa strona pozycji ma zwarcie ze stopem powiem jeszcze jedno ,że nie kiedy jest wszystko w porządku ale ostatnio często ta sytuacja się powtarza.Sprawdzałem w lampach wszystko ok nie...
Zwarcie w instalacji, sprawdź dokładnie żarówki stopu.
Popatrz do tylnych żarówek dwuwłóknowych - wygląda że któraś jest źle założona i robi zwarcie.
Zwarcie- a gdzie, to trzeba znaleźć, ja bym zaczął od tylnych świateł i przepustu gumowego do tylnej klapy (jeżeli jest trzeci stop).
Uszkodzenie którychś elementów zabezpieczających wejście STOP lub zwarcie na płytce po stronie druku (zwarcie zdarza się też pod zieloną oprawką szpilek złącza - można ją zsunąć ze szpilek i sprawdzić) - elementy są w okolicy LEDy STOP - zamiast podciągnięcia wejścia do +24V przez drabinkę rezystorową jest na nim (prawie) pełne 24V z trafa i zwarte...
Witam, mi to wygląda na zwarcie wiązki przewodów. Gdzie konkretnie trzeba szukać i to szybko ponieważ może dojść do pożaru auta.
Czy można to podpiąć bezpośrednio w napędach bez fotek? Myślałem jeszcze o krańcówkach bo trochę taniej. W Came mógłbyś podpiąć cewkę jednego przekaźnika pod silnik a drugiego (niskoprądową) pod 11 i FC (Came ma możliwość podpięcia do własnych krańcówek lampek sygnalizujących otwarcie i zamknięcie - tylko max 3 waty - stąd cewka niskoprądowa) , styki...
To wyjście na przełącznik działa poprzez zwarcie Otwiera kolejne zwarcie stop kolejne zamyka I czy mógłbym do tego jakoś sterownik podpiąć Dodano po 5 Schemat sterownika
Auto naprawione - lista miała zwarcie, a w lampach faktycznie żarówki "stopu" były przepalone. Teraz wszystko dobrze śmiga.
Pytanie jedno, gdy miernikiem sprawdziłbym czy pomiędzy ekranem juz od radia zaczynając, a kablem sygnałowym nie ma przejścia prądu, to by znaczyło ze zwarcia nigdzie nie ma? Tak. Niestety nie wiadomo co było ze starą wtyczką - może tam było jakieś zwarcie i uszkodził się obwód wejściowy w radiu. Z drugiej strony mówisz, że radio na kawałku przewodu...
Mam taki sam problem - mam za zadanie podłączyć radiolinię. Kompletna instrukcja jest w załączniku ale do rzeczy - można podłączyć radiolinię 1-kanałową, ale musi być listwa zabezpieczająca. Natomiast jak podłączyć bez listwy sterowanie to jest 4 kablami poprzez przełącznik Góra/STOP/Dół i oznaczając kable żółty - STOP biały - Góra niebieski - Dół czarny...
Witam potrzebuje schematu instalacji świateł stop do laguny jedynki kombi ponieważ nie działają mi światła stop gdzieś musi być zwarcie bo wypaliło mi bezpiecznik od stopu i jak jade to mruga mi kontrolka napis STOP i od ręcznego
Witam, czy jest to możliwe żeby jakieś zwarcie zapaliło wszystkie światła stopu w momencie włączenia świateł pozycyjnych. Właśnie taki mam przypadek nikt nie grzebał w samochodzie .
Na mojego nosa spalony bezpiecznik 5A w skrzynce w komorze silnikowej, a spalony przez zwarcie czujnika sprzęgła.
7-8-9 zostawiasz niepodpięte. Styk RT od zewnętrznego termostatu wspinasz tam gdzie mostek 3-4: zwarcie to potrzeba grzania, a rozwarcie to grzanie stop. Co jest podpięte do 5?
A między COM a STOP nie ma przypadkiem zacisku P.P? No więc jego zwarcie do COM odpala bramę - i drugie więc - nie wgłębiając się w numerki - przycisk podpinasz między COM i P.P.
Musi to obejrzeć elektromechanik bo nie wiadomo co tam namotane. Może być jakieś zwarcie albo jakiś pseudo moduł bo stop nie ma powiązania z mijania.
Ostatnio robiłem podobne - brak świateł stop i przeciwmgielnych, w komputerze "wieczne zwarcie". Kupiłem używkę za 500zł i zadziałało od razu. Nie wiem, czy kombinowanie z przekaźnikami ma sens w takim wypadku. Schemat mogę spróbować znaleźć, ale proszę o wiadomość prywatną, żebym nie zapomniał.
Hak jest, jaka instalacja? Jeśli po wypięciu czujnika świeci,to może być gdzieś zwarcie,albo na linii czujnik sterownik,albo sterownik.
No nie zaciski HALT (które to słowo nawet dla nie oglądających filmów wojennych oznacza "stop"). Bramę odpala zwarcie zacisków 20 i 21.
Trzeba naprawić nie kasować.Może być np mało płynu,zwarcie,czujnik ręcznego itp.Jak to kontrolka z wykrzyknikiem jest.
Zrób zdjęcie podpisów (oznaczeń) pod tymi zielonymi zaciskami. Do czego służą te zaciski po prawej stronie? Nie do sterowania przypadkiem. Ten przycisk od rolet ma równocześnie sterować roletami czy tylko ekranem? Montowałem coś podobnego były to wejścia sterujące impulsowe tzn zwarcie styków na ok 1sek =ruch ponowne zwarcie =stop. Wówczas autor musiałby...
Wypnij bezpiecznik i wsadż zarówke samochodowa zamiast ( dorób sobie kabelki) Załącz swiatła stopu i ruszaj wiazka. Jezeli zarówka zaswieci jasno to w tym miejscu masz zwarcie do masy, jezeli ciemno brak zwarcia.
A czy przypadkiem ostatnio nie wymieniałaś którejś żarówki stopu? To nie żart, może założyłaś jednowłóknową żarówkę, zamiast dwuwłóknowej. Jeżeli tak, objawy mogą być właśnie takie. Ps. Ewentualnie może być zwarcie pomiędzy włóknem stopu i pozycyjnym. Żeby to sprawdzić, wystarczy wyjąć żarówkę, a najlepiej obie i sprawdzić czy nadal nie da się zgasić...
Samo zwarcie COM I STP nie robi nic natomiast jak już idzie brama to zwarcie ja zatrzymuje niezależne czy brama się zamyka czy otwiera. Zauważyłem że zwarcie COM I CLS raz brama się otwiera. Zwarcie podczas otwierania brama stop. Zwarcie trzecie podczas brama stop brama się zamyka. To może mam ten krok po kroku i jeden kanał wystarczy.
Skoro zwarcie na 1 z 4 to powinny świecić światła STOP. Jeżeli w tej sytuacji wyciągniesz wtyczkę z czujnika i światła zgasną to "zwarcie" w czujniku, jeżeli będą nadal świecić to zwarcie w instalacji. Takie sprawdzanie czujnika stopu było dobre w Nysie, Warszawie, maluchu. Pomimo prawidłowości działania zestyków wcale nie oznacza że jest sprawny. Moim...
trafo od halogenów ma za małe napięcie , trzeba z napięciem na wtórnym 16 -17V bo na mostku masz spadek napięcia ok 1,8 V . z obserwacji mogę powiedzieć że toroidalny lepiej się zachowuje przy ładowaniu impulsowym , tradycyjny trochę słychać .To zabezpieczenie na opto nie konieczne ale fajnie działa , próbowałem na żywca robiłem zwarcie i lekko zaiskrzy...
Koledzy a wiecie może gdzie w tym ciągniku znajduje się czujnik świateł stop u mnie jest uszkodzony na zwarcie co powoduje że ciągle palą się światła stop
witam.. proponuje sprawdzic wiaski w bagazniku .czy niema jakiegos przetarcia lub moze masz podlaczone trzecie swiatlo stopu i gdzies podrodze od lampy do trzeciego stopu jest zwarcie. napisz jaki masz obecnie zalozony bezpiecznik( ile amper) ======= pozdrawiam..
Problemem było to że żarówka robiła zwarcie , dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Zasilania i masy sterownika FCU sprawdzałem są ok i to sprawdzałem obciążeniem by sprawdzić ich drożność jest ok. Innych punktów nie sprawdzałem jeśli chodzi o masę , dodam jeszcze że odpinałem wyjścia na światła stop bezpośrednio przy kasecie bezpiecznikowej by wykluczyć zwarcie pomiędzy pozycją a stopem problem nadal występował ale tylko po włączeniu...
Twoje zwarcie robią żarówki w drugiej lampie a dla kierunkowskazów lampy przednie i boczne też.
Jeszcze sprawdź sobie kable w przelotce zanim wymienisz REC. Bo czasem tam jest zwarcie i nie trzeba wymieniać REC. Czasem go ubija to właśnie zwarcie i włożenie nowego niewiele zmieni bo szybko go ugotuje.
W autobusie Autosan SunCity z 2009r. nie działało tylne górne prawe światło stopu (postojówka były ok i wszystkie pozostałe stopy były ok). Odkręciłem w międzyczasie górne lewe światło i przypadkowo zrobiłem tam zwarcie (tak opisując w skrócie). Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki które wiem gdzie są czyli pod klapą po prawej za pierwszymi drzwiami,...
znalazłem rozwiązanie! w tylnej lampie miałem zwarcie w oprawce żarówki świateł stopu
Tak jak pisze (at)milejow , włożona 21W/12V zamiast dwuwłuknowej 5/21W/12V i środkowy bolec robi zwarcie postojówek ze STOP. Spotkałem się z żarówkami dwuwłuknowymi że miały odwrotnie zamontowane grzałki, ale ze zwarciem chyba jeszcze nigdy, co nie wyklucza że to nie może być. Krótko - wyjąć żarówki od STOP i zobaczyć co się dzieje.
Kable w przyczepie przetarte lub połamane robią zwarcie, trzeba sprawdzić wiazke
remont stopów mercedes światła stopów zwarcie lodówce zwarcie
żywica poliuretanowa zastąpić starter dział schematy instrukcje
Jak przywrócić otwieranie okien dwoma kliknięciami? Tryby regulatora piekarnika Amica K60600