To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj...
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
Pod maską dużo przekaźników nie ma. dwa od wentylatora chłodzącego, Od pompy paliwa, sterownika silnika i klimatyzacji. Zamieniłem miejscami ten od sterownika silnika z klimatyzacji oraz pompy paliwa bo są takie same ale nic się nie zmienia. Wszystkie ładnie klikają. Podejrzewam że immobiliser się spalil ale dlaczego bez kluczyka w stacyjce samochód...
1 temat. Brak obrotów wentylatora nadmuchu. Jeżeli jest możliwość podania napięcia na silnik wentylatora nadmuchu na krótko, to je podać! Gdy wentylator chodzi, to winę mogą ponosić: włącznik, bezpiecznik, przekaźnik lub przewody. Gdy nie chodzi - wina jest po stronie silnika, komutator, szczotki itd. 2 temat. Jeżeli z modułu komfortu nie wychodzi impuls...
KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij...
Mam błąd zwarcia magistrali LIN przez co całe ogrzewanie głupieje wentylator sam chodzi nie ma nad tym kontroli nie da się go wyłączyć czasami sam wentylator od nawiewu się włącza po zgaszeniu auta i rozładowuje akumolator dzieje się tak jak silnik osiągnie ok 70 stopni jak się włączy ogrzewanie jak się jeźdź na klimatyzacji nic się nie dzieje . Natomiast...
Witam. Mam problem takowy volvo FM12 z 99r.regulacja siły nawiewu ,było wszystko dobrze aż pewnego dnia przy włączeniu wentylatora nastąpiło zwarcie gdzieś przy włączniku (tak słyszałem)i poleciał bezpiecznik. Wymieniłem i zaczęły się schody, działa tylko na 3 i 4 biegu a 1 i 2 nic cisza, gdzie szukać przyczyny? Proszę o pomoc
Witam wszystkich, w moim kochanym Fordziku (CMAX 2012 diesel 2.0 Climatronik) pojawił się problem - kompletnie przestał działać nawiew w aucie. Generalnie wszystko na panelu sterowania 'świeci' - ale wentylator nawiewu nie kręci - na żadnym biegu. Po wielu godzinach prób i poszukiwań znalazłem miejsce w którym 'coś' nie działa - PRZEKAŹNIK R13 w skrzynce...
Rezystor pierwszego biegu bardzo się nagrzewa i szybko stopi lut Drut oporowy zgrzany fabrycznie z miedzianym króćcem połączyłem przyciętą nieizolowaną złączką, zacisnąłem i dodatkowo zalałem cyną. Zainstalowałem przed chwilą fabrycznie nowy sterownik i okazuje się, że zachowuje się identycznie, jak ten stary: zwarcie na konektorach wtyczki termoprzełącznika...
Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterka/i (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu? Przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukać?Dodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN: WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg: 129910km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan:...
30 - zasilanie z akumulatora 15 - zasilanie po stacyjce R - zasilanie ze styku X - jest to chyba przekaźnik z oznaczeniem 18. Dolny rząd, drugi od lewej. Przekaźnik ten podaje zasilanie po stacyjce ale odłącza je w momencie pracy rozrusznika. Wtedy np przestaje pracować wentylator kabiny, wycieraczki,światła mijania/drogowe itp. Przekaźnik 109 jest...
Jak juz pisalem wczesniej,to powodem grzania sie alternatora jest wentylator nawiewu,teraz tylko problem pozostaje w tym co dokladnie powoduje tam zwarcie czy sam silnik czy tez suwak od zalonczania poszczegolnych biegow lub tez sam opornik.Przed powstaniem tej usterki podobno jak zalanczalo sie alternator to na samym starcie powstawaly dosc duze dragania...
Jeżeli na odłączonym wentylatorze włączasz bieg 4 i pali się bezpiecznik to masz zwarcie w instalacji. Na biegu 1,2,3 bezpiecznik się nie przepala bo całe napięcie odkłada się na rezystorze. Jeżeli masz zwarcie w instalacji to wentylator nawiewu nie będzie działał na żadnym biegu, a na 4 biegu będzie się przepalał bezpiecznik.
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam Mam takie pytanie gdzie w tym samochodzie znajduje sie opornica wentylatora bo domniewam że ona się upaliła bo wentylator pracuje tylko na max. a i jeszcze jedno czy jest gdzies jakis bezpiecznik od regulacji kierunku nawiewu (szyba, nogi przód). bo przed demontażem deski działało a teraz nie i nie wiem czy zrobiłem gdzieś zwarcie czy poprostu...
witam w octavia pojawil sie problem ze dmuchawa nawiewu raz dziala a raz nie podpiolem pod vaga- bledu nie udalo sie skasowa- zwarcie do plusa uszkodzony jest prawdopodobnie sterownik przy wentylatorze "jez" miernik pokazuje napiecia na przewodach ze sterownika climatronica, dmuchawa po podaniu napiecia startuje. pytanie takie czy ktos to osobno wymianial?...
Zaczęło się od wymiany żarówki, wymieniając ja zrobiłem zwarcie wyrzuciło bezpiecznik od tamtej pory auto ma wysokie obroty, przestał działać tempomat i nawiew, po nienaciśnięciu hamulca obroty w równym tępię skaczą od ok 700 do 2000. Odwiedziłem już kilka warsztatów i wszyscy się poddają, zacytuję co dziś mi powiedział mechanik: "Auto ma zbyt wysokie...
Witam, Zaczne od poczatku mojego problemu mianowicie zaczelo sie od niedzialajacego wentylatora nawiewu w aucie okazalo sie ze byl upalony kabel na kostce rezystora problem naprawiony przy okazji rozebrania polowy auta w srodku postanowilem wymienic zarowke na oswietleniu pokretel od nawiewu(manualne) no i zrobilem zwarcie az dymek polecial widzialem...
Zbyt wiele to Ci powiedzieć nie mogę, ale wiem że owego czasu wymieniałem w jakimś samochodowym wentylatorze od chłodni ( moc straszna) takie mosfety, w tej chwili symbolu Ci nie podam bo nie pamiętam, na jutro mogę zdobyć, prąd max to 120A. Więc kilka takich powinno rozwiązać problem, natomiast problem może być przy równym rozłożeniu prądów i odpowiednio...
mam problem z moim cc 700 a mianowicie,nie posiadam w samochodzie wskaznika temperatury tylko kontrolke. problem w tym ze jak sie samochod nagrzeje,wlacza sie kontrolka,potem wentylator na 10 sek i sie wlacza,a kontrolka nadal swieci. sprawdzalem wentyalator "na krótko" i działa. w momencie gdy wentylator chodzil wypiolem kabelek z czujnika temparatury...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Witam. Mam takie Audi po spaleniu. Przyjechalo na sznurku cale rozebrane. Zaczalem skladac do kupy. Autko juz kreci. Na liczniku po 6-8 sekundach zapala sie napis SAFE (razem z kontrolka od poduszek). Przeczytalem VAS-immo blad: 01176-kluczyk -brak sygnalu/komunikacji. Kluczyk od auta jest orginalny. Pilot dziala otwiera i zamyka. Auto nie bylo jakos...
Tak układ diagnostyczny nie obejmuje pojazdu. I nie może bo nie steruje bezpośrednio wentylatora nawiewu.
Z tego co odpisujesz to masz uszkodzony sterownik wentylatora mylnie nazywany opornicą. Panel podaje sygnał do sterownika a ten steruje prędkością. Skoro po odpięciu panela działa cały czas wentylator to jest zwarcie na sterowniku wentylatora. Wygląda to na uszkodzony tranzystor w sterowniku. Chyba że masz zwarcie w instalacji pomiędzy sterownikiem...
Dzień dobry, czy rozwiązał Pan problem z dmuchawą? Mam podobną sytuację, tylko w moim przypadku nie ma sterowania przekaźnikiem. Na stykach podstawy przekaźnika zamiast 12V jest zwarcie. Wszystkie bezpieczniki są ok. Czy oriętuje się Pan jakie urządzenie steruję tym przekaźnikiem? Co może powodować zwarcie przewodów.
[quote="sigi"]Szukaj w okolicy silniczka. to racja, a dokładnie jest wpuszczony na kanale powietrza od wentylatora, na 99% padł termik zabezpieczający, który jest podobny do diody prostowniczej, albo wymienisz całą opornice za kilkadziesiąt pln, albo go poprostu zewrzesz i też będzie ok.
Nie.Posprawdzaj te BUK'i. Pewnie któryś zwarty na złaczu D-S. Ale jeszcze sprawdź czy zaraz koło silnika nawiewu nie ma modułu regulacji obrotów wiatraka.
To raczej skutek zespawanego przekaźnika. Sprawdź przekaźnik nawiewu czy nie jest zwarty.
Witam.Wygląda na zwarcie w module wentylatora coś w rodzaju opornicy wmontowane przy samym wentylatorze.
Moze od dewasta gdzies sie zwarcie robi bo tez moze byc nim sterowany wentylator
Myślałem, że to wiatrak za duży opór stawia, ale bez podpiętego wiatraka sytuacja identyczna Mam rozumieć, że odpinasz obciążenie (silnik wentylatora) od tego rezystora, a on się dalej nagrzewa? To szukaj zwarcia jakiegoś. Albo dziwnie połączonej instalacji.
Błąd który Ci się wyświetla dotyczy wentylatora chłodnicy a nie nawiewu. Nagrzewnicy nie trzeba wyciągać, przecież da się wyciągnąć wentylator od strony pasażera. W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki od nawiewu. Istotne jest również czy masz klimatyzację czy nie - po podaniu tego szczegółu będzie można zastanawiać się co dalej. PS. Poza tym było...
Jednak uszkodzony był silniczek wentylatora, robił zwarcie. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Zmostkuj ?? Zewrzeć je?
A czy mogę ominąć ten opornik i zewrzeć pin 1 i 3 (grube kable) "drutem", aby sprawdzić, czy bez opornika ruszy wentylator?
Witam. Mialem podobny problem. Wentylator działał tylko na 1 i 2 biegu. Po wstępnej diagnozie okazało się, że spaliło bezpiecznik 40A, po jego wymianie znów paliło kiedy przełączyłem wentylator na 3 lub 4 bieg. Okazało się, że jedne z rezystorów robił zwarcie, a dostęp do nich jest tragiczny. Znajdują się pod wentylatorami nawiewu, a wentylatory pod...
Jak mogę sprawdzić na krótko czy to wina nowego rezystora czy może sam wentylator się spalił. zewrzyj grube kable czerwony z czerwonym ,czarny z czarnym ominiesz opornik,lub sprawdź probówką napięcie grube przewody w jednej i w drugiej kostce.
Tak jak pisze kolega wyżej. Albo zwarty tranzystor sterujący wentylatorem, albo potencjometr regulacji obrotów ma przerwę.
18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe niestety powyższy kod nie występuje w opisach fabrycznych jakie posiadam,jedynie moge się domyślać iż problem leży w wiązce zasilającej wentylator nawiewu(zwarcie)
BUK7610 BUK7610 - to tranzystor polowy (nie rezystor). Jeśli pomiędzy drenem, a źródłem jest zwarcie, to tranzystor jest uszkodzony. Możliwe, że wystarczy go wymienić. Ale coś Ci się oderwało podczas demontażu: https://obrazki.elektroda.pl/6331451300_...
u mnie tez poleciala opornica wymienilem juz 2 razy tranzystor ale pierwszy dzialal 2 tyg a drugi 1 dzien dostaje zwarcia pracuje na max caly czas.
Pamiętasz jaki był prąd na wentylatorze? umnie pracuje na maksa i ciągnie 17A, rozebrany kręci bez oporów, mosfet powinien ograniczać jego prąd możliwe ze pada zwarty i ciągnie ile może.
Próbnie możesz zewrzeć te dwa grube kable, jeżeli jest niesprawny to wtedy ruszy nawiew. Muszę to sprawdzić. Dodano: Sprawdziłem mostkując ten element i wentylator ruszył. Zamawiam opornik. Dodano: Wymiana opornika rozwiązała problem.
Wyglada na typowe wyprowadzenie z przekaznika dö wpiecia w obwod zasilania wentylatora nawiewu. Powinny byc w spoczynu zwarte przez przekaznik jesli call obwod jes sprawny. Przewod nĺ ktorym pojawia sid napiecie po starcie pieca podlacza ske dö wentylatora a drugi loczy sie z instalacja od strong auta.
Z reguły w takiej sytuacji idzie bezpiecznik w sterowniku i/lub zabezpieczający dany obwód. Czasami może uszkodzić się czujnik USB (dodatkowy przewód z termicznym Wyłącznikiem) montowany wraz z czujnikiem temperatury. Jeśli jednak wyświetlacz sterownika pracuje, to uszkodzeniu uległ triak odpowiedzialny za pracę wentylatora - bez serwisu się nie obejdzie.
Przełącznik albo jeszcze prędzej zwarcie kabli 1 i 2 biegu. Rezystor musiałby dostać zwarcia a to mało prawdopodobne.
o dziwo, przedmuchanie wentylatora w okolicach szczotek pomogło. Pył musiał powodować zwarcie. Nie potrzebnie wymieniałem tranzystor.
wentylator nawiewu nieda sie wyłączyć, a klimatronik zgasł i już nieświeci,bezpieczniki dobre. Wypiołem całkiem sterownik a wentylator chodzi cały czas, podejrzewam elektroniczny regulator wentylatora mam racje. Pewnie ma zwarcie.
witam autko kiedys bylo titanicem , po wyciagnieciu modulu od wentylatora wyglada wszystko ok tranzystor nie ma zwarcia na przewodzie sterujacym z panela jest caly czas 8v nie ma zadnej roznicy po zmianie predkosci nawiewu a wiec zamowilem caly panel i na drugim jest to samo a wiec zamowilem modul z tranzystorem a tez jest to samo , ma ktos moze wiedze...
zwarcie wentylatora bezpiecznik wentylatora nawiewu presostat wentylatora nawiewu
łączyć szeregowy równoległa chrome adobe flash toner startowy xerox
piekarnik samsung wyświetlacz piekarnik samsung wyświetlacz
Denon DN-S1200 – ile plików MP3/WAV z pendrive? Limit utworów, obsługa USB, firmware 3020 Start Button Disabled During S11 Firmware Update