W pospolitym okresleniu niczym, to trzy nazwy tego samego urzadzenia.(o ile miałes na mysli hydrokinetyczny zmiennik momentu obrotowego.) Z tym że okreslenie przekładnia hydrokinetyczna tak naprawde określa zespół sprzegła hydrokinetycznego i przekładni żebatej biegów.Ale pospolicie okresla sie samo sprzęgło jako przekładnie no bo obroty na wyjsciu...
A oprócz tego że się zastanawiasz, to przynajmniej wiesz nad czym?
Sprawdź kondensator, prawdopodobnie zmniejszyła się jego pojemność.
Popełniłeś błąd Kolego na etapie doboru przemiennika. Zapewne doradzał Ci "fachowiec", albo nie podałeś istotnych cech napędu: praca z małą prędkością i dużym momentem obrotowym. ACS150 nie ma niestety takich możliwości jak przemienniki ze sterowaniem wektorowym, niemniej warto spróbować osiągnąć cel z tym co posiadasz. Rozwiązaniem jest zwiększenie...
Sprawdź kondensator czy nie stracił pojemności.
no tak tylko ze ten alternator przy oryginalnym dzialaniu daje do 36A i prawdopodobnie przy takim pradzie dzialalby dobrze jako silnik wiec wnioskuje ze mozna jeszcze sporo zwiekszyc strumien ale trudniej jest sterowac ogromnymi pradami i niskimi napieciami niz srednimi pradami i troche wyzszymi napieciami sa wtedy mniejsze straty na elementach przelaczajacych...
Zamiast studiować kompendium od Motion Control (raczej nie dla początkujących) polecam sprawdzony sposób. Zakładam, że napęd pracuje jako V/f control (P100=1). Należy wtedy: 1. P318=1 (Boost Mode=Voltage boost), 2. P326=5...10 Hz (Boost End Freq), 3. P325=1 i powoli zwiększać, aż do uzyskania pożądanego efektu (Boost Volts), 4. Dodatkowo P322=10% prądu...
A jakie wybrałeś sterowanie, bo z tego co wiem to też ma duże znaczenie -> http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/doc/stepper/... , chyba największą moc uzyskuje się przy half-steppingu. Link już poprawiony ( za blisko dałem przecinek :( )
1. Zasilając silnik w układzie trójkąta zasilam tylko jedną (dowolną) fazą podłączoną jednocześnie do 3 zacisków - czy tak? Nie. Silnik nie ruszy na jednej fazie. Można ewentualnie dołączyć kondensator ale wtedy moc silnika spadnie. Co do punktu 2 - moc a zarazem moment się nie zmieni zakładając, że zasilisz z go 3 faz 230V przy połączeniu w trójkąt...
efekt wystapi na kazdej szerokosci geograficznej od bieguna do rownika tyle , ze nie kazde ustawienie zyroskopu bedzie optymalne jest jedyny przypadek gdzie nie wystapi- jesli plaszczyzna wirowania Ziemi bedzie rownolegla z plaszczyzan wirowania dysku zyroskopu (to juz napisalem wczesniej - nie ma znaczenia jakim lukiem skreca samolot zyroskop zawsze...
a nie ma zadnej opcji aby zwiekszyc moment obrotowy bez zwiekszania napięcia? np poprzez jakis kondensator czy cos takiego?
Witam, to jest raczej 'przekladnia bezstopniowa', czyli kolo pasowe o 'zmiennej srednicy' - w zaleznosci od obciazenia, czyli w trakcie ruszania z miejsca - powinno sie 'zmniejszyc samoczynnie', zeby zwiekszyc tym samym moment obrotowy / uciagu. Sam takie 'cos' sobie kupilem 'na zlomie' - z uszkodzonej kosiarki, bo chce to zastosowac w silniczku rowerowym...
Moze by tak zastosowac cos w rodzaju rozrzadu pozwalajacemu na wiekszy rozkurcz lub skurcz w cylindrach aby podniesc " chwilowy" moment obrotowy, a dopiero wtedy pozwolic na swobodny przeplyw gazow. Dodano po 4 Ogniwa Peltiera mimo ze kosztorys bylby dosc wysoki, odpowiednio polaczone, aby uszkodzone ogniwa nie przeszkadzaly pozostalym, mogly by zlikwidowac...
Silniki od wycieraczek spokojnie starcza. Zeby zwiekszyc moment obrotowy, uzyj przekladni. Najlepiej wyjmi z samochody silnik od razu z przekladnia, wtedy nie bedziesz sie musial mordowac ze zrobieniem nowej. Tanie silniki sa na szrocie, musisz sie tylko przejsc. Znajdziesz tam wszystko, napewno beda tez zebatki rowerowe.
Zależy do czego chcesz uzywać ten silnik, modelarze przewijaja te silniki (i wymieniaja magnesy) zeby zwiekszyc moment obrotowy, czyli "zeby poleciał ;) ", ale jesli nie wymagasz duzych obrotów mozebyc "taki jak jest". Ja bym na twoim miejscu sprawdzil najpierw jak sa uzwojenia, jako sterownik uzyl jakiegos kontrolerka a jako uklady wykonawcze daj tranzystory...
Lepiej miec mozliwosc zmiany obrotow-przelozenia na paskach. Zaden silnik nie nadaje sie jako wrzeciono, bo ma nieodpowiednie lozyskowanie i latwo wybic dekle silnika podczas dociskania materialu konikiem. Obroty tokarki sa uzaleznione od srednicy materialu obrabianego i jesli ta tokasrka ma sluzyc do roznych srednic, to falownik nie poradzi sobie,...
Chcem troszke moment zwiekszyc i Basik :)
Przekladnia nie zwieksza mocy, raczej zmniejsza bo wystepuja straty. Moze zwiekszyc tylko moment obrotowy.
Czyli znaczenie ma tez czestotliwosc generatora. Na ten moment mam ustawiony na 5kHz czyli 0,2 ms wiec z azotem nie powinno byc problemu. Napiecie tez moge zwiekszyc ale w tym momencie 5kV wydaje sie wystarczajace do generowanie ozonu.
Witam, pamietaj jednak jeszcze o dzisiejszej benzynie, ktora jest przeznaczona do silnikow o stopniu sprezania co najmniej 9 : 1 [ 95 Oktan ], natomiast silniki WSK byly produkowane w czasach, kiedy benzyny na stacjach mialy : 78 lub 94 Oktany. WSK 125 ma stopien sprezania od 6,9 : 1 - do 7,8 : 1 - czyli byly skonstruowane do bardzo 'wybuchowej 78 Okt.',...
Nie mozesz po prostu zwiekszyc "udzwigu" silnika. Jedyne mozliwosci to: -zastosowac przekladnie (i tym samym zwiekszyc moment kosztem predkosci silnika) -zwiekszyc napiecie (ale napiecie glownie zwieksza predkosc obrotowa, na moment ma maly wplyw.. oczywiscie na dluzsza mete prowadzi to do zwiekszonego grzania sie silnika i jego ew. znieszczenia) Ogolnie...
fakt jest to cyrkiel w momencie kiedy to tworzylem nic lepszego nie mialem pod reka ale za to mozna zakrecac wymienne koncowki typu kubelek siatki poprzez kadlub wyprowadzone sa popychacze osloniete mieszkami gumowymi - kupilem w sklepie rowerowym cos tam do hamulcow . bojka posiadala otwor - biale kolko na dziobie tuz za kamerka poprzez ten otwor przelozona...
Witam zainteresowanych, znalazlem firme tuningowa w Holandii, mozna zwiekszyc moc do 190KM i moment do 230Nm, kosztuje 500 euro, To ich strona: http://bsrtuning.nl/ Pozdrawiam
ja was PYTAM tylko jak zwiekszyc iskre a nie że ja moge użyc motoplat wiez że to moge zastosowac ale niechce bo motoplat swoje wazy wiec moment obrotowy bedzie niski a ja chcem żeby był jak najwiekszy wiec POWIEDCIE jak zwiekszyc iskre na swiecy
W napedzie jest silnik kondensatorowy. Kondensator potrzebny jest by silnik ruszyl (bez niego moment rozruchowy jest rowny zero), a potem jak juz silnik pracuje mozna kondensator nawet odpiac i silnik nie powinien sie zatrzymac. Wiec to nie bedzie raczej problem z kondensatorem. Problem moim zdaniem istnieje w samej bramie (problem mechaniczny). Zreszta...
Zielny jest na granicy. Jak dokręcisz kluczem dynamometrycznym i śruby są posmarowane to jest odkręca. Jak przyrdzewieją to już nie daje rady. Bateria zmienia trochę ale różnica może 5-10%. Dopiero Czarny parkside bez problemu odkręca koła osobówek. Ale on jest niby do 1390 Nm
Możesz zwiększyć moment bezwładności, zakładając jakąś tarczę na oś silnika.
Witam.Jeżdze Renault Megane rok 1996. 1.6benz.na wielopunkcie odpala bez problemu,po odpaleniu przez chwile ma obroty 1000 a za moment obroty spadają do 700-750.Ma instalacje gazową więc nie wiem czy zwiekszenie obrotow nie wpłynie zle na ustawienia instalacji.Jak te obroty zwiekszyc i co moze być przyczyną?Proszę o pomoc i dziekuje z góry NORBERT
Witam, Mam Toyote Corolle sedan 1991 r 1.3 benzyna z gazem. Od paru miesiecy zastanawiam sie co mozna by zrobic by zwiekszyc choc odrobine moc i przede wszystkim elastycznosc silnika. Moc - 75 KM ale maksymalny moment ma dopiero przy 5000 obrotow co wiaze sie ze straszna eksploatacja silnika. Poza tym przy wyprzedzaniu ciezko wbic silnik na takie obroty,...
Witam, nie wiadomo, co to za silnik i co on robi oraz jak jest sterowany. Typowo w datasheet'cie masz podany prąd rozruchowy lub charakterystykę w funkcji obciążenia, co powinno dać ci pogląd, czego oczekiwać. Pozdrawiam
Przełączenie automatyczne na Bypass to przełączenie na Static Swich - wykonuje to samodzielnie UPS. Oprócz tego wewnątrz jest (powinien być - zgodnie z opisem modelu) Bypass ręczny/manualny - serwisowy. Działa tak jak zewnętrzny a jedyna różnica - nie można "odpiąć" UPS, natomiast możliwe są prace serwisowe. Tak, zgadza sie, wiem. :D 160 sztuk przeanalizować...
czy 406 to HDI silnik? 2,0 L HDI? prosze nie porownywac TDI I HDI :-) ba sa to silniki o calkiem innej charakterystyce i budowie :-) HDI to CommonRail a TDI to jak sama nazwa wskazuje Turbo i bezposredni wtrysk :-) W HDI turbina nie musi sie caly czas krecic bo cisnienie jest posrednio regulowane przez turbine, wazne jest cisnienie w MAGISTRALI ZASILAJACEJ...
A co to za silnik? Na razie wiemy tylko, że raczej nie spalinowy. Mialem na mysli silnik wlasnej roboty. Silnik tarczowy z magnesami neodymowymi z cewkami bezrdzeniowymi. To pytanie na razie nie ma charakteru praktycznego ale raczej czysto teoretyczny. Myslalem o tego typu zasilaniu aby z silnika miec mozliwosc wyciagania maksymalnej mocy na jaka pozwoli...
o ile dobrze pamietam ok 0,1- 0,2atm , kompresor moze miec problem z wydajnoscia , predkosc strumienia powietrza byla mierzona rurka pitota i predkosciomierzem lotniczym tuz przy wylocie z weza. W tym zakresie predkosci cisnienia sa bardzo male ale przy predkosciach ponaddzwiekowych dochodza do 4 atm - w komorze silnika. konstrukcja silnika z zalacznika...
Chyba niedokladnie wyjasnilem, no ale nie jestem z zawodu pedagogiem, wiec nie mam tego daru zrozumialego wyjasniania. :-( Jak pisalem wczesniej, trzeba w pierwszej kolejnosci rozgrzac komin. Jak juz to osiagniesz to masz co najmnij kilka godzin na oszzedzanie paliwa i obnizanie temperatur, zanim zacznie wystepowac kondensacja w kominie. Nie mozesz...
Żadne BOXY. Jak chcesz żeby to jeździło to albo DOBRY program albo w ogóle nie ruszać. Box oszukuje tylko informację z czujników, nie dość, że kiepskie efekty to jeszcze ryzyko przyśpieszonej eksploatacji.
A może zrobić to z innej strony - wykorzystać Timer/Counter1 z odszumiaczem (Noise Canceler). Licznik może zliczać impulsy z kontaktronu, a przerwanie w stałych odstępach może sprawdzać stan licznika. Tak sie niestety nie da zrobic poniewaz pomiar nie bedzie dokladny - bedziemy mieli czas ale nie z dokladnoscia do jednego obrotu , poniewaz nie mamy...
Kiedyś testowałem falownik Delta Electronics z serii VFD-C2000 na kruszarce do betonu. Z tego co pamiętam to koło napędowe ważyło około 5 ton. Porównanie było z bezpośrednim załączeniem z sieci w trójkącie. Podczas pracy na falowniku po autotuningu, przełączeniu w heavy duty i pracy w wektorze udało mi się rozpędzić napęd kilka sekund szybciej niż z...
markonix, gdzie podstawowe zabezpieczenie przed obróceniem się klocka (czytaj- połamaniem rąk) czyli klin tuż za stożkiem ? Pooglądaj może uważnie filmiki w sieci na ten temat, wszystko tam widać. Tak z ciekawości: gwint na stożku jakiś specjalny, czy zwykły jak na śrubach- oprócz tego, ze na stożku? Chyba wiesz, że musi mieć dość specyficzny przekrój?
Jest jeden sposób - falownik. Krótkotrwale (do ok. 30s) możesz przeciążyć silnik (w zależności od porducenta o 30-50%)
A co jesteś w stanie zmienić? Podejrzewam, że taka zmiana, która zwiększy moment, może być trochę trudna. Najprostszy sposób, żeby zwolnić obroty i zwiększyć moment, to wymiana magnesów stojana na silniejsze.
dziekuje za odpowiedzi, podlaczalem dobrze, chyba ten silnik jest rzeczywiscie za slaby do takiej pily :(
Witam Sprawa jest następująca: Mam silnik indykcyjny klatkowy trójfazowy o mocy 85W. Jest to specjalnej konstrukcji silnik z przekładnią. Problem polega na tym, że z racji pewnych ograniczeń klienta i popełnionych przez niego błędów nie ma możliwości zastosowania silnika o większej mocy ze względu na gabaryty. Niestety aplikacja, w której ma pracować,...
Diody (te do +12V) masz w złą stronę. Diody równolegle do rezystora bramkowego nie są potrzebne. Z tym wyższym napięciem to nie takie proste, zwiększenie napięcia pozwala zwiększyć moment obrotowy, przy większych prędkościach, ale w Twoim układzie, przy małych prędkościach, prąd popłynie większy od nominalnego i przegrzejesz silnik. Żeby móc podwyższać...
W praktyce osiągnięcie wymienionej dokładności na śrubie trapezowej bez kasowania luzu będzie b. trudne, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Przekładnia zmniejszy szybkość przejazdów ale zwiększy moment lub odwrotnie, w zależności od przełożenia. Często przekładnię stosuje się też z przyczyn konstrukcyjnych, umożliwia umieszczenie zespołu napędowego równolegle...
Moje pytanie brzmi co mogę zrobić żeby zwiększyć moment rozruchowy tego silnika?jakiś kondensator dodatkowy ? Kupić silnik 0,37kW jednofazowy, jeżeli nie chcesz falownika.
Nie chcę się chwalić, ale chyba z 8 lat temu wymyśliłem na dokładnie taki sam patent i jak ten na tym rysunku, nawet klucz jest na nim podobny. Potrzebowałem wtedy dokręcić nakrętki momentem 80 Nm, a klucz miał zakres 50 Nm.
Witam. Ostatnio przewinąłem taki mały silniczek od zabawki 2 razy grubszym drutem, więc weszło mniej zwoi, następnie zwiększyłem strumień magnetyczny stojana (dla zwiększenia momentu obrotowego) przez zastosowanie magnesów neodymowych. Do takiego silnika zamontowałem śmigło i miał sporo większą moc niż w oryginale, jednak po 10 min zabawy szczotki się...
Witam , mam następujący problem , buduję prasę hydrauliczną kolumnową i mam problem z napędem pompy hydraulicznej tłoczkowej . Jest to pompa o stałej wydajności wymagająca dużych mocy silnika ,więc pozostaje mi zrobienie napędu poprzez przekładnię by zwiększyć moment obrotowy kosztem wydajności pompy. Potrzebuję rozwiązania mechanicznego lub elektrycznego...
A nie uważasz, że powinieneś nasmarować jakiś schemat? Sam kod to sobie możesz wrzucać jakbyś pisał program na PC.
Jeśli od klucza to czy klucz się obraca ? Przed odpowiedzią przeczytaj pytanie: Klucza nie można przekręcić ani w lewo ani w prawo. Czuć mega opór. Proponuję autorowi dobrze naoliwić klucz, kilkakrotnie włożyć i wyjąć z zamka a po ostatnim włożeniu wsunąć w ucho klucza jakiś pręt aby zwiększyć moment obrotowy i spróbować przekręcić z wyczuciem aby...
co trzeba zamontowac i co przerobic zebyzwiekszyc moment obrotowy? i o ile % mozna maksymalnie go zwiekszyc? cena nie gra roli prosze o wszystkie pomysly
W jaki sposób?
Możesz podać jakie obroty maja silniki i ich gabaryty. Myślałem na zastosowaniu jakiś przekładni To jest tez wyjście.
10Mbps Mogę zwiększyć, ale nigdy nie czułem potrzeby. No to tylko 1,2MB realnego transferu i to pod warunkiem, że nic innego nie jest ani wysyłane ani pobierane w tym samym momencie. Samego uploadu nie zwiększysz.
Witam. W am6 chciałbym zwiększyć moment obrotowy nie zmieniając cylindra 50cc. Myślę o zmianie skoku tylko pytanie. W 50 cc jaki ten skok może być maksymalny? Żeby nie przesadzić. Ewentualnie prosiłbym o jakieś pomysły jak zwiększyć ten moment?
AVE... Jak masz zasilacz regulowany, to możesz podłączyć pojedynczą cewkę do niego i regulując napięcie znaleźć moment, kiedy silnik zacznie się grzać. Prąd poniżej progu grzania przy określonym napięciu to w przybliżeniu prąd znamionowy silnika... EDIT: Cały system jest na 12V, więc może spróbuj z tym napięciem. Do sterowania możesz użyć drivera na...
Witam. Jeżeli Autor twierdzi , że silnik dobrze startuje z /trójkąta / to należy mu wierzyć , że tak jest . Jeżeli by zastosował przełącznik gwiazda- trójkąt to na pewno zmniejszył by prąd rozruchu o około 40 % , ale równocześnie powoduje to spadek momentu rozruchowego trzykrotnie . Wydaje się , że w tej sprężarce jest zastosowany silnik z ulepszonym...
Tu warto dodać dla jasności: aby zwiększyć moment, trzeba zwiększyć powierzchnię łopat. Można to zrobić na kilka sposobów: - zwiększenie ilości łopat, - zwiększenie szerokości łopat, - zwiększenie wymiarów całej turbiny. Wolnoobrotowość turbiny rodzi następne problemy: im niższe obroty prądnicy, tym mniejsza jej moc, i gorsze wykorzystanie materiału...
1kg paliwa na 15-16 kg powietrza.
Zdemontuj pasek wielorowkowy (alternator, pompa wspomagania) i w ów czas uruchom silnik. Czy w tedy będzie stukać? Ten silnik ma pompę serwa napędzaną drugim paskiem od koła na wałku rozrządu (zespół usytuowany nad sprzęgłem), a nie wspólnym z alternatorem i klimą... Pod pompą serwa jest napędzana od niej pompa wodna (osiowo usytuowana). Skoro przy...
Upraszczając: Gdy U/f=stałe to moment silnika w przybliżeniu pozostaje stały. Przy zwiększaniu częstotliwości napięcie musi rosnąć żeby mógł przez uzwojenia płynąć nominalny prąd, bez tego spada moment. Przy zmniejszaniu częstotliwości trzeba zmniejszać napięcie bo wartość prądu przekroczyła by wartość nominalną - co za tym idzie - wydzielanie większej...
Silnik 3f 1440 obr/m 5,5kw/ 50Hz, czy podając mu 60Hz zwiększy się moment obrotowy Raczej zwiekszy obroty razy 6/5 czyli 1,2. Dla czego miałby zwiększyć moment obrotowy?
Z tym wyłącznikiem gwiazda / trójkąt to jest tak że jest obowiązek stosowania do silników o mocy powyżej 4kW załączanych do sieci publicznej , chodzi o zmniej szenie prądu rozruchu ( o pierwiastek z 3) i zwiększenie momentu rozruchowego silnika .Uruskich też jest f= 50Hz , 60 masz w USA , Hong- kongu i bodajże w Chinach, W przeszłości mieliśmy linie...
Ten silnik nie potrzebuje aż tyle powietrza żeby trzeba było modyfikować dolot. Wszelkie stożki i udrażnianie dolotu w tym silniku sumarycznie wychodzą na minus. Zmienia się tylko subiektywne odczucie i dźwięk dolotu. Tym co zrobiłeś mocy ani momentu nie zwiększysz. Podobnie jak usuwaniem sprawnego katalizatora jak niektórzy sądzą.
Witaj . Migające diody według instrukcji wskazują na uszkodzenie napędu, ale jakiego typu (czy przeciążenie) tego instrukcja nie wyjaśnia. Na początek spróbuj zwiększyć moc/moment silnika naciskając przycisk POT(po 1s) do zapalenia wszystkich ledów. Można wyłączyć funkcję testu napędu wg instrukcji w załączniku. Można też spróbować wyłączyć hamowanie...
Na to pytanie nie można odpowiedzieć jednoznacznie, bowiem wszystko zależy od użytego siłownika. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Jeśli założymy wyżej to będziemy mieli większy moment zamykający i otwierający a co za tym idzie będziemy mogli zamykać łyżkę przy większej masie nabranej. Minusem tego rozwiązania jest fakt, że im wyżej będziemy zakładać...
Mówisz o momencie obrotowym chyba ? W roli wentylatora nie potrzebuje dużego momentu Nic istotnego nie zmienisz, szukaj innego silnika - a do czego to potrzebujesz ? Oczywiście przekładnia zwiększy moment kosztem obrotów, ale jej wykonanie zabije kosztowo
Zależy jaki masz ten silnik. Przekładnia nie jest tylko po to, aby zmniejszyć obroty, ale też po to, aby zwiększyć MOMENT OBROTOWY. Paweł
Przy niższych częstotliwościach moment co najwyżej można utrzymywać stały, a moc proporcjonalnie się zmniejsza wraz z prędkością obrotową. Można jedynie sztucznie podbić moment przez tzw. forsowanie napięcia i zwiększanie nagrzewania się silnika. Praca silnika na 25 Hz to połowa jego mocy do dyspozycji... W zależności od twardości górotworu czy z innych...
Dodano po 2 Może problem można rozwiązać mechanicznie. Pomiędzy wał sinika i pompy wstawić podatne sprzęgło z możliwością obrotu np. o 1/4. Wtedy pełne obciążenie bedzie otrzymywał silnik już rozpędzony. Generalnie robię taką jednostkę testową do mechatronik, w których pompa napędzana jest silnikiem BLDC. Te mechatroniki będą testowane tym urządzeniem....
Moc będzie taka sama (mniej więcej). Przekładnia ta zwiększy moment obrotowy.
Samo turbo nie za bardzo, ale jak jeszcze zwiększysz mu dawkę paliwa na pompie to już tak. Zwiększysz i moc i moment obrotowy. PS Tylko z umiarem.
Nie, a jak według Ciebie kondensator miałby zwiększyć moment obrotowy silnika? Przekładnia jest niezbędna, zwolni obroty i zwiększy moment obrotowy silnika.
Sterowanie fazowe to kiepski pomysł do silnika do wiertarki, nawet ze sprzężeniem zwrotnym od prędkości obrotowej. Falowniki o mocy 0.75kW można już wyrwać od 400zł, a nawet mniej. Kultura pracy nieporównywalna. Znamionowy moment prawie od zera, stabilność obrotów, zmiana kierunku obrotów, rampy itp. bonusy. Z drugiej strony nie rezygnuj z przekładni...
Pierwsza z płytek to BMS, czyli zabezpieczenie ogniw a 6A to maksymalny prąd jaki dopuszcza układ BMS. Druga płytka to balanser. Nadal brak ładowarki, która wyłączy ładowanie w odpowiednim momencie.
Silniki jednofazowe mają niższy moment obrotowy niż trójfazowe. Masz tam raczej około 1400 obr/min, przy tej prędkości pobór mocy to 3 kW, więc nic dziwnego że "nie ma sił". Zmień na 3 kW, albo na wolnoobrotowy 900 obr/min 2,2 i powinno śmigać, ewentualnie przekładnia pasowa, która zwiększy Ci moment (ale i tak nie dobijesz do 8 bar, bo nie masz mocy)....
[quote="MACIEK_M"] Ok Jak zwiększyć moment obrotowy podczas obciążenia ? Przekładnią mechaniczną ?
Przekładnia ślimakowa zapewnia zwiększenie momentu, brak możliwości "napędu od tyłu" czyli stabilność. Sznurkiem da radę zrobić ale - musisz używać większej siły, układ będzie mało precyzyjny, siła ciągnięcia sznurka może zniszczyć ośkę. Możesz założyć zwykłe pokrętło o większej średnicy i ręką bezpośrednio kręcić.
Sprawdź w pierwszej koljeności ciśnienei w cylidnrach - jeśli tam gdzie masz wypadania zapłonu ciśnienie jest dużo mniejsze, to może świadczyć o wypaleniu gniazd zaworowych. Spróbuj pojeździź może przez jakiś czas na samej benzynie i sprawdź czy problem w dalszym ciągu będzie się pojawiał. Czy zwiększyło się spalanie od momentu powstawania problemu?
myśle że masz problem z zasilaniem w momencie wibry i audio zwiększony pobór prądu co powoduje spadek napięcia na jakimś styku lub elemencie w torze zasilania i telefon się wyłącza sprawdziłeśtor zasilania telefonu podmieniłeś akumulator Dodano po 7 myśle że masz problem z zasilaniem w momencie wibry i audio zwiększony pobór prądu co powoduje spadek...
Możesz zwiększyć lub zmniejszyć prędkość w dowolnym momencie. Wiąże się to z podpisaniem nowej umowy. Przy zwiększaniu prędkości nic to nie kosztuje a przy zmniejszaniu 110 zł (tylko na twoje życzenie a nie z winy operatora).
Witam zmodyfikował by mi ktoś moją mape z seata leona ?? zna się ktoś na tym chodzi mi o zwiększenie momentu obrotowego:) nie koniecznie dużo koników :)
Jeżeli jest zdrowy ten AHF to po korekcji map w ECU powinien dac 140KM i 300Nm i to raczej koniec na seryjnych wtryskach i oryginalnej turbince. Jak chcesz więcej to turbina od silnika AWX + wtryski z końcówkami 0,216 + FMIC + remap i masz około 160KM i 340Nm i tu przyda się wymiana sprzęgła na sprzęgło od golfa III VR6 - potrzebujesz: koło zamachowe...
To chyba wynika z idei silnika szeregowego - zwiększenie obciążenia - zwiększenie prądu wirnika - zwiększenie prądu wzbudzenia - zwiększenie momentu. Być może rozwiązaniem byłoby rozpięcie uzwojeń i zasilenie wzbudzenia prądem niezależnym od prądu wirnika. Choć będą komplikacje wynikające z różnicy faz. Bardziej przewidywalne byłoby zasilenie uzwojeń...
Dobra. Dzięki wszystkim za pomoc. Jutro go rozbiore przy okazji poszukam pewnie nowego będzie najłatwiej i najszybciej. Jak to ogarnę dam znać czy pomogło Poszukaj gdzieś na Amazon albo w necie (e-Bay) nowszej Generacji (3-Gen.- KOHLER) rozrusznik (starter) z zębnikiem 9 zębów . Ta nowa modyfikacja obejmuje zmniejszone gabaryty, zmniejszony pobór prądu,...
ewentualnie powinna dawać możliwość pracy na jednym silniku; A silnik może pracować w stanie w którym wał jego będzie obracany? Zapewne tak, ale trzeba będzie odpowiednio połączyć jego króćce. możliwość dwukrotnego zwiększenia obrotów, przełożenie przekładni na obu wejściach powinno być 1:1, Tu dostrzegam pewną sprzeczność. O jakie zwiększenie obrotów...
Przełożenie powiedzmy 5:1, może być planetarna. Tak właściwie nie zależy mi na jakiejś konkretnej. Chciałbym co najmniej dwukrotnie zwiększyć moment.
Rozumiem. A gdybym chciał zwiększyć moment rozruchowy zmieniając kondensator przy silniku to muszę zwiększyć czy zmniejszyć pojemność kondensatora ?
Jak przekładnią zmniejszysz prędkość to zwiększysz moment to wynika ze wzoru. P=ω•M. Moment lub moc zawsze się zmniejszy o sprawność.
Witam Posłużmy się takim przykładem : masz silnik którego wał jest nieruchomy, a chcesz aby wirował z częstotliwością np. 50 Hz. W silniku asynchronicznym podajesz od razu pełne zasilanie o częstotliwości 50 Hz. Następuje gwałtowny rozruch a wraz z nim wiele niekorzystnych zjawisk. Natomiast w tych silnikach zadajesz sterownikowi 50 Hz, a sterownik...
Żeby zwiększyć moment rozruchowy korzystając ze zjawiska naskórkowości. Szczegóły w pozycji: "Maszyny elektryczne" Plamitzer.
Wymiana na większa (8,5 zamiast 7) pojemność zwiększy moment obrotowy.
Jeszcze jedno pytanie: Próbuje zwiększyć obroty, ale zaraz zwalnia. - czy w tym momencie wszystko na chwilę gaśnie?
Falownik nie zwiększy momentu dostarczanego przez silnik. Jeśli obroty się zgadzają, a brak momentu - należy użyć silnika o odpowiednio większej mocy.
Jak masz nowy falownik z ustawieniami fabrycznymi to większość zmian ustawień w grupie Drive grup i Function group2-te z literką H. Na postoju silnika zmienić: drv- zmienić z 1 na 0 Frq – Jak klawiatura to powinno być 0 jak masz nowy z ustawieniami fabrycznymi H30 zmienić na 2.2. H31- zależy czy na tabliczce znamionowej jest około 1450obr/min...
Konstrukcja silnika nie znacznie pozwoli na zwiększenie momentu obrotowego.
Tak, ten suwak na dole służy do zmiany biegów, jednak u mnie jest albo zaklinowany, albo wymaga przeczyszczenia, bo ani drgnie. Zmiana biegu = zmniejszenie prędkości i zwiększenie momentu. Do odwiertów w plastiku oraz metalach potrzebna jest mniejsza prędkość, w drewnie - większa.
Na początek spróbuj zwiększyć moment obrotowy zgodnie z instrukcją. A podpowiedź o który punkt w instrukcji chodzi
Widzę, że temat się rozwija :) Kolego elmo0104 , poczęści masz rację z tą recyrkulacją. Ale nie zauważyłeś jednego istotnego szczegółu. Ja piszę o recyrkulacji wewnętrznej, która odbywa się wewnątrz silnika za pośrednictwem zaworów. Są oczywiście układy zewnętrznej recyrkulacki spalin, zawory EGR itd. W silnikach M50 i M52 jest stosowana recyrkulacja...
stabilizator zwiekszyc zwiekszyc generatora zwiekszyc chlodzenie
wellon uszkodzony xsara głośniki zapłon przycisk astra
pakowarka próżniowa pakowarka próżniowa
Odblokowanie telewizora LG 32LN536B: instrukcje i porady Mechanizm napędu 5D z szufladami - jak działa?