Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic... Tu sobie poczytaj.
czy regulacje dawki paliwa może zwiększyć vmaxa Zwiększenie dawki w pewnych granicach zwiększa moc ale jest okupione zwiększonym spalaniem. Jeżeli silnik nie ma już odpowiedniego ciśnienia sprężania to żadne "magiczne" sztuczki mu nie pomogą.
Witam Mam problem z pompą paliwową w Władimirec T-25. Otóż zwiększyłem mu dawkę paliwa i stracił moc. Nie może dać sobie rady w polu, na obroty wchodzi. Gdy miałem podczepioną talerzówkę i robiłem w polu na 2 biegu, to tak jakby brakowało mu mocy. Idzie całą siłą, aż słychać, że ma opór. Nie wiem, co mam zrobić, żeby mu się zwiększyła moc.
Strzały mogą się wiązać ze zbyt ubogą mieszanką na wolnych obrotach. Jak miałem favoritkę to na strzały z wydechu zawsze pomagało minimalne zwiększenie dawki wolnoobrotowej na reduktorze.
Kolego-za zwiększenie dawki rozruchowej i pożadnia jałowego bezapelacyjnie odpowiada czujnik tem. cieczy chłodzącej i jest on ulokowany w plastikowej rurze przyśrubowanej do głowicy silnika.
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Odłącz czujnik temperatury płynu chłodzącego i sprawdź różnice. Często także rozrusznik nie daje rady - regeneracja lub wymiany na Bosch z 2.4jtd. Generalnie te silniki zawsze miały takie problemy. Winne będą raczej wtryskiwacze, ale można poradzić sobie na dwa sposoby z tym pierwszym najlepszym będzie modyfikacja software w ECU, czyli zwiększenie dawki...
Maksymalną dawkę wtryskiwanego paliwa dobiera się tak by wykorzystać cały tlen znajdujący się w komorze spalania- bez doładowania nie masz wpływu na masę powietrza (a w związku z tym ilość tlenu) które możesz wykorzystać do spalenia dawki paliwa. Kąt wyprzedzenia wtrysku producent silnika dobiera tak by uzyskać maksymalną moc w danych warunkach(obroty,...
Tu karty prób nie znajdziesz. Wszystko masz wybite na tabliczce przynitowanej do pompy. Może być tak jak piszesz pompa jest od słabszego silnika i ma mniejszą dawkę paliwa. Teraz to czekanie na koniec gwarancji i zwiększenie jej dawki.
Proponuje podjechać do Tunera na zwiększenie dawki startowej silnika. U mnie pomogło
Zakładam że układ paliwowy masz szczelny tzn. że nie cieknie ci nigdzie paliwo.Normalnie te auta palą ok.5,5 do 6,5 l/100km.Tu masz dwa rzy takie spalnie,czy nikt nie tuningował silnika poprzez zwiększenie dawki paliwa i ciśnienia powietrza (turbo gwizda).Vag ci dużo powie.
Chcesz świat zakopcić czarnym dymem ? Ten silnik reaguje tylko kupą czarnego dymu na zwiększenie dawki paliwa, przyrostu mocy nie ma.
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Czytałem na zagranicznym forum że problemem może być uszkodzony czujnik temperatury spalin pokazujący -40 i sterownik próbuje zwiększyć dawki aby podnieść temp. Jeśli mu się nie uda zgłasza problem wtrysków. U mnie uszkodzony był czujnik 3.
Witam jeżeli to 1 generacji instalacja to regulacja srubkami na gażniku nic nie pomoże, regulacja na śrubie dokładnie na wężu gazowym do miksera pozwala na zmniejszenie lub zwiększenie dawki gazu.Samochód musi być nagrzany do minimum 70 stopni i silnik przełączony na gaz.Podstawa -silnik musi pracować na benzynie prawidłowo a dopiero przełączamy na...
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
Szczerze mówiąc to powinieneś sugerować się dawką paliwa, ja bym bez zwiększenia dawki paliwa nic tam nie ruszał.
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
Witam Jeździłem kilka razy na zwiększenie dawki na rozruchu, ale dalej jest to samo. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku.
Witam Wszystkim . Ostatnio nabyłem nagrzenicę model 252 instalacja była dalece niekompletna ale w oparciu o te forum uruchomiłem je i działa. Ładnie odpala i solidnie ogrzewa garaż. Zgodnie z wcześniejszymi postami wylot spalin krótki ok 20 cm średnica 120 cm . Paliwo olej napędowy .Całość 12V napędzane akumulator ,spięty z prostownikiem . Problem w...
https://sites.google.com/site/vagecumap/... Tu masz info jak to zrobić jeśli chcesz sam.
Czujnik temperatury silnika odpowiada za zwiększenie dawki paliwa na zimnym.
Miedzy 2 a 3 poziomem jest różnica zwłaszcza w szybkości zużycia butli :-). Oczywiście katalizator robi się bardziej czerwony na 3. Ale to nie jest tak wyraźna czerwień jak w piecu C.O. W dzień nie widać różnicy. Najlepiej widać to w nocy, zacznij zmieniać zakresy od 1 do 3 , tak co 3 minuty, będzie widać zakres żarzenia. A jeśli garaż jest przewiewny...
Zgadzam się z panem w 100%. Jednak gdybym chciał zwiększyć ciśnienie doładowania poprzez błąd pomiaru czujnika. Zastanawiam się czy coś by z tego wyszło. Jest na forum podana jedna opcja zwiększenia dawki paliwa w podobny sposób w 100% działa. Jednakże jak wiadomo zwiększenie dawki paliwa bez dawki powietrza w dieslu powoduje zwiększenie temperatury...
Najpierw sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku. Jeżeli będzie nieprawidłowy to zwiększenie dawki nic nie da, a nawet pogorszy sprawę.
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem samochodu jak w temacie który ma już dożywocie u mnie, i chciał się trochę tym pobawić. Chciałbym zapytać czy ktoś orientuje się czy jest możliwość zwiększenia dawki paliwa na pompie, i ewentualnie jak się za to zabrać?
W transicie 2.5 D była pompa mechaniczna. W 2.5 TD były tylko pompy elektroniczne Lucas Epic. Nie było TD z pompą mechaniczną. Jedyny "patent" to założenie turbo i zwiększenie trochę dawki głównej.
Czyli ile według ciebie powinno pokazywać 9.0mg/suw i z wydechu lecieć sadza jak z komina, na mocy nie ma spadku praktycznie zbiera się od samego dołu, a i na wytryskach się poprawiło.😎 Uczestnicy dyskusji zauważyli, że wzrost obciążenia, np. przez alternator, może powodować zwiększenie dawki paliwa przez ECU, co jest normalne w przypadku silników TDI....
Poprzez zwiększenie dawki paliwa lub przyspieszenie zapłonu.
Silnik jest słaby bo zapewne już ma swoje przejechane,zwiększenie dawki paliwa nic nie da,może co najwyżej pogorszyć sytuacje ,bo będzie go zalewac przy rozruch,w najlepszym wypadku.
witam i co pomogło zwiększenie dawki rozruchowej, czy problem rozwiązałeś w inny sposób.
Pompa była sprawdzana założono nowy czujnik dawki paliwa i zwiększono dawkę ale nadal brak mocy. Miał ktoś podobne przypadki ?
Źle intepretujesz ten parametr. Na kartce masz korektę dawki paliwa. Czyli tyle potrzebuje sterownik silnika zwiększyć dawkę lub zmniejszyć aby silnik pracował równo. ECU mierzy jak bardzo wzrosła prędkość obrotowa wału (jak gwałtownie przyspieszył) po podaniu paliwa/odpalaniu konkretnego cylindra. I niekoniecznie musi to być wtrysk (choć najczęściej)....
Możesz mieć uszkodzony czujnik temperatury odpowiedzialny za zwiększenie dawki paliwa gdy silnik jest zimny.Diagnoza powinna dać jednoznaczny wynik.
Słuchaj kochany a filtr powietrza to masz czysty, sprawdź równiez czy nieciągnie ci lewego powietrza przy wtrysku, parowniku, a jeśli nic to ci nieda zdejmij klemę minusową z akumulatora na ok 50 sek w tedy zresetujesz komputer, raczej śrubą w parowniku niekręć, ale śruba do zwiększenia dawki gazu jest napewno, dobrze poszukaj, ona kręci się palcami....
W bardzo prosty sposób na poprawienie sprawności tego silnika jest zmiana ustawień działania zaworu egr oraz zwiększenie dawki wtrysku, napewno to poprawia elastyczność ,auto lepiej się zbiera u mnie prawie już od 1000obr/min. i nie trzeba żadnych chipów. Ale to tylko moje zdanie zrobisz co zechcesz
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Pilarka na wysokich obrotach nie dostaje paliwa , należy sprawdzić wężyk podciśnienia lub regulacja gaźnika , czyli zwiększenie dawki paliwa śruba H
Z perspektywy czasu zwiększenie dawki paliwa daje taki efekt że odpala chwile popracuje i gaśnie ponownie odpalam i wtedy już działa bez zarzutów. (konta synchronizacji nie ustawiałem bo wirus).
Odpowiednio zwiększonej dawki paliwa? Pokaż foty tego motania. Mam kilka takich zetorków jestem bardzo ciekaw twoich doświadczeń.
zwiększenie dawki startowej vagiem nic nie pomaga prawda?
dobrze to znaczy jakie wartosci, a na zwiększenie dawki nie reaguje?
Problem rozwiązany ! Poniżej dwa zdjęcia dozowników oleju , są ich dwie wersje jedna z regulacją dozowanego oleju połączoną z linką manetki gazu , w tym wypadku można zwiększyć lub zmniejszyć ilość dozowanego oleju poprzez regulację która znajduje się na końcówce linki gdzie jest ona połączona z przepustnicą dozownika , zwyczajnie mamy tam tulejkę z...
OK, dzięki, tak właśnie myślałem. Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego w benzynie nie można zastosować rozwiązania z diesla? Czyli obroty silnika są regulowana tylko poprzez zwiększenie dawki paliwa. Lub w dieslu zastosować rozwiązanie z przepustnicą. Od czego to jest uzależnione?
Witam, takiej plastikowej gruszki, odpowiada z tego co pamiętam za zwiększenie dawki na zimnym silniku, wpisz sobie w Google "pompa lucas" to sam zobaczysz jak to wygląda. Pozdrawiam.
tomek jeżeli się zarejestrujesz na forum.vwgolf.pl i przeczytasz to tam już jest wszystko opisane. Nawet kolega co dobrze zna sie na 1,9TDI od razu jak go kupowałem to mi to powiedział na tą bolączkę pomoże zwiększenie dawki startowej (co opisane jest już w tym temacie na forum) albo już po prostu nowa mapa tzn. chip
zwiększenie dawki rozruchowej? pewnie się to robi techem??
a taka opcja jak podniesienie obrotów na biegu jałowym, przymknięcie zaworu EGR. zwiększenie dawki paliwa przy odpalaniu ?
Pytanie jest następujące: czy podniesienie temperatury wyjściowej na kotle nie spowoduje podniesienia tempa spalania miału i tym samym zwiększy się moc odbierana przez instalację CO oraz zwiększą się straty kominowe, co absolutnie podważyłoby zasadność zmian w dotychczasowej instalacji? Moc kotła zasypowego regulujesz nie temperaturą wody tylko dawką...
Jak koledzy wyżej zwiekszona dawka paliwa powoduje dymienie i wytwarzanie sadzy która się osadza na wszystkim. Każda modyfikacja mocy silnika robiona jest po przez zwiększenie dawki paliwa w całym zakresie, zaczynając już od prostych oporników na czujniku paliwa bądz regulacje nastawnikiem dodajmy do tego zużycie silnika (olej) i efekt murowany.
To nie gaz tylko przyspieszacz zapłonu. Bardzo dawno temu kierowca miał ciągadło w kabinie z symbolem ssania i robiło to samo. Działa jak kolega wyżej pisał. Co do mułowatości to one tak mają niestety. Jedyną opcją jest zwiększenie dawki na pompie ale musiałbyś ją oddać do pompiarza i pogodzić się z dymkiem z tyłu.
Jakieś inne modyfikacje już są ? Wiekszy cyl tłok, cokolwiek ? Bo samym gaźnikiem nie wiele zmienisz a minimalnie dawki można zwiększyć zmianą dysz. A co do zmiany to trzeba bedzie szczelnie go połączyć z silnikiem, w niektórych nie pasuje mocowanie linki i podłączyć filtr powietrza, oprócz tego wyregulować gaźnik i chyba tyle
Witam. Wasz problem to zbyt mała dawka paliwa. Odpięcie czujnika temperatury wymusza zwiększenie dawki i obroty sie stabilizują.
Dzień dobry ! (at)wismat3, I Ty się dziwisz że masz zimno w domu ? Porównaj sobie zdjęcie płomienia Twojego kotła z płomieniem kotła z internetu ! Twój płomień jest leniwy, słaby i na dodatek wychodzi gdzieś jakby ze środka podajnika. Wiem że opał jest bardzo drogo, to zrozumiałe, ale żeby było ciepło musi w kotle huczeć. 1. ręcznie przyciskami wyprowadź...
Panowie potrzebna pomoc jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie wtryskowej w kubota z402 . Zależy mi na zwiększeniu mocy . silnik w ogóle nie dymi i moim zdaniem dostaje za mało paliwa .
a według mnie to może być czujnik temperatury odpowiadający nie tylko za załanczanie świec w niskich temperaturach ale za zwiększenie dawki paliwowej w chwili rozruchu zimnego silnika
robokop polecam sobie sprawdzić mapy w aucie. Np. od saaba t5suite. Masz tam korekcję dawkowania od napięcia akumulatora. Przemo ma rację i nie wiem dlaczego ciężko ci to przyznać. W samochodzie korekcja dawki odbywa się na sondzie lambda, najczęściej jedna dla każdego banku. Sterownik nie zwiększa dawki dla jednego cylindra. W tym konkretnym przypadku...
Naukowcy z University of Bristol stwierdzili zwiększone dawki zanieczyszczeń powietrza w sąsiedztwie linii wysokiego napięcia, które mągą mieć wpływ na zdrowie: https://www.spektrum.de/news/schadstoffs...
5 kW to chyba trochę mało One wszystkie są "przewatowane" względem fizycznych możliwości, po prostu jest zwiększona dawka paliwa i powietrza. Skraca to żywotność najbardziej pracujących elementów (palnik i wentylator), ale przy takich cenach?
Witam, i jak tam udało się zwiększyć dawkę paliwa na tej pompie? Jest odczuwalna różnica?
Zwiększenie dawki paliwa nie jest tu problemem. Jak pisałem w poście można czujnik sprawdzić, ale to nie on ponosi winę. Zainteresowany sprawdzi jego stan i nam powie, czy to on jest niesprawny.
Zle wyregulowany komputer i silnik krokowy od gazu za pózno podnosi obroty(nie zdąża zwiększyć dawki gazu)
Podgrzewacz chyba szybciej nagrzeje płyn poprzez pobór prądu, wzrost obciążenia alternatora i zwiększenie dawki paliwa niż poprzez przepływ cieczy przez niego. Ja miałem alternator najsłabszy 70-90A i nie dawał rady.
może czujnik temperatury jest uszkodzony bo pokazuje że jest minusowa temperatura daje sygnał na zwiększenie dawki paliwa i go zalewa , sprawdz też układ wydechowy może jest zapchany
już dawno usunołem ten problem braciszkowi. wymiana świec i zwiększenie dawki gazu bo miał za małą i nie miał wolnych obrotów! i to tyle.nawet nie wiedziałem że pisał na forum. dięki za podpowiedzi..
Odpala bez najmniejszego problemu, kompresja mierzona i było ok, próbowałem regulować zwiększenie dawki podczas doładowania turbo (membrana sterowna ciśnieniem doładowania) i przy zmniejszeniu dawki nie miał mocy, przy zwiększeniu rosło EGT i wtedy dymił na czarno, ale to co jest na filmie to bardziej biały dym. Czy dym od oleju powinien być niebieski?...
Można podnieść programowo dawkę startową żeby na ciepłym palił lepiej. Skoro z odpiętym czujnikiem temperatury nie zapala to raczej zwiększenie dawki nic tutaj nie da.
zapala check po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu ( Napisał by choć jakiego bysiura ma , quizy jakies robi? W TDS czasami pomaga zwiększenie dawki rozruchowej.
Witam, czy posiada ktoś instrukcję przekodowania skrzyni manualnej na automatyczną ? na gorąco silnik ciężko odpala. Dodano po 2 Oczywiście chodzi o zwiększenie dawki rozruchowej.
Miałem podobnie w passacie b5 1,6+gaz - przyczyną tego była instalacja gazowa. Wymagała regulacji komputerowej. Zwiększenie dawki gazu może rozwiązać problem. Jaka to instalacja gazowa? Sekwencja, czy zwykła?
Mało tego. Dziś byłem u 3 komputerowca i on stwierdził ze i tak na tym przepływomierzu auto powinno chodzić. Doczepił się do zwiększonej dawki paliwa po czym ją zmniejszył przejechaliśmy się ( predkość zuka) i znów zwiększył na jeszcze więcej niż było a więc dał z 4,4 na 2,4 i kazał wyciąć katalizator.. co o tym sądzicie?
Dlaczego tak się dzieje to gdzieś to czytałem na tym forum a pisania jest dużo. Nie sądzę aby to był ważny powód przynajmniej na tym etapie. Jak po odłączeniu kostki od czujnika temperatury pali lepiej tzn że komp. odczytuje zimno i zwiększa dawkę rozruchową na wolnych obrotach. Wyeliminuj pierwszy napotkany problem czyli dawka na wolnych obr i jest...
ja nigdy nie lałem bio paliwa tylko na zimę zimowe filtry i przewody są nowe u szwagra pompiarz zwiększał paliwo z odpalaniem tak samo a był bardziej żwawszy ale zwiększenie dawki nie pomogło
Ale dalej pozostaje problem regulacji jej wydajności względem zapotrzebowania silnika na powietrze. Sam nie wiem jakby to rozwiązać, chyba najbardziej prymitywny byłby jakiś układ sterujący prędkością obrotową tej "suszarki" względem obrotów silnika, dodatkowo konieczne zwiększenie dawki paliwa - ogólnie chory i debilny pomysł (nie obrażając autora)
Moja wizja zmierza ku jednej: pompa, ew. właśnie któryś wtryskiwacz. Wiem, że pomaga zwiększenie dawki rozruchowej na ciepłym silniku w programie sterującym, ale nie chciało mi się tego robić póki co :)
Golf V 1.9 TDI BLS 2008r. Witam Wszystkich, mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, chciałbym mu pomóc ale nie mam już pomysłów.😞Może komuś udało się rozwiązać problem, dużo zrobiłem do tej pory, między innymi: - regeneracja głowicy + tuleje...
Na początek zwiększ dawkę oleju do paliwa i nie katuj silnika do ok. 500 km.
2.5 bara to jak najbardziej prawidłowe ciśnienie maksymalne ciśnienie to około 3.0bar według wszystkich danych podniesienie ciśnienia na listwie to zwiększenie dawki paliwa także zastanów się czego brakuje dużo powietrza a mało paliwa i się muli
Normalne jest że po zwiększenie dawki spadają obroty w całym zakresie? Bawiłem się tymi śrubami z kontrami wiele nie wywalcze nimi jedynie minimalna różnica. Gdy czas pozwoli biorę się za regulację listwy na sekcjach albo uwolnie potwora albo w zimę zakładam pompe roto.
Podejrzana jest również sprężyna w siłowniku na pompie pozwalająca na zwiększenie dawki paliwa po zadziałaniu sprężarki- zwiększa dawkę przy niższym ciśnieniu i silnik nie dopala. Gdy turbina się rozpędzi (do 5 sek.) dymienie zanika Następna bzdurka, Kolega wie wogóle jak zbudowana jest pompa rozdzielaczowa stosowana w silnikach TDI ?
Na chwilę obecną są dwie propozycję, oszukanie czujnika o parę stopni, lub zwiększenie dawki paliwa ale to nie wiem w jaki sposób mogłoby pomóc. Nawiązując do tematu migający DPF może oznaczać nieprawidłowy odczyt czujnika, jak w moim przypadku czujnika temp. spalin
Dla potomnych. Ssanie jest jak w starych motocyklach czyli przesłona gardzieli zwiększająca podciśnienie co powoduje zwiększenie dawki paliwa. Po drugie, wajcha ssanie prawie na max w kierunku gaźnika a przepustnica na 3/4. Zapłon to iskrownik, im wyższe obroty tym lepsza iskra. Przewody WN można zaadoptować że starej bemki. Świece dać trój elektrodowe....
i nie ma pompowtryskiwaczy jest na listwie. Nie podałeś roku ani kodu silnika, to nie mam pojęcia co masz pod maską, a to b7 jest tak małe że można przeoczyć. gdyby była woda to i na zimnym powinien mieć ten problem, Na zimnym to są zwiększone dawki, więc niekoniecznie. jak myślisz ze to wtryski to dlaczego zaskakuje i gaśnie I w przypadku rozruchu...
Panie kolego, co to jest zaznaczone kolorem żółtym... ? http://obrazki.elektroda.net/3_126312622... kolorem zielonym zaznaczony prawdopodobnie element odpowiedzialny za zwiększenie dawki paliwa biegu jałowego na zimnym silniku.
To raczej ma związek pośredni - świece grzeją jeszcze dosyć długo po odpaleniu, aż silnik osiągnie pewną temperaturę. Powoduje to szybsze dogrzanie silnika i przejście ze zwiększonej dawki wtrysku na podstawową. Przelewające nawet mocno wtryski na zimnym silniku (zwiększona dawka) nie powodują wejścia w tryb awaryjny, ale na podstawowej mapie na ciepłym...
Witam mam problem z silnikiem deutz bf4l1011f podczas pracy koparki silnik jest obciążany gdy wykonuję więcej funkcji na raz a niekiedy zgaśnie. Czy jest coś odpowiedzialne w tym silniku za zwiększenie dawki paliwa w razie potrzeby? Obroty nastawiam dźwignią i ta sama sytuacja dzieje się przy niższych jak wyższych obrotach tylko rzadziej. Filtry i przewody...
Czytając popdobne posty też natknałem się na rozwiązanie ze zwiększeniem dawki rozruchowej. Nie wiem tylko za bardzo jak to zrobić mam VAG-COMa 409 i interfejs ale samodzielnich ustawien jeszcze nie robiłem , ograniczałem się jedynie do sprawdzania błedów. W moim przypadku żadnych błedów na sterowniku silnika program nie wykrył. Może mała podpowiedż...
Możesz próbować oczywiście ale lepiej jedź do ludzi którzy się tym zajmują. z tego co ja wiem to delikatne zwiększenie mocy polega na zwiększeniu dawki paliwa
Na gazie (1/2 gen) nie uda mu się podnieść obrotów (nie zwiększy dawki paliwa). Na benzynie zresztą też mu się nie udaje... Może zwiększyć obroty manipulując kątem wyprzedzenia zapłonu? Obroty na pewno nie wzrosną ponad wartość wyjściową przy odłączonym IAC. Więc możemy założyć: stałe obroty, stałe otwarcie IAC, większe obciążenie. Jaki mechanizm w...
Dawka paliwa jest wyliczona przez projektanta silnika ,aby miał on wyliczoną moc i moment obrotowy oraz nie przekraczał norm zadymienia. Proponuję ;zmierzyć ciśnienie sprężania na tłokach, ciśnienie i typ końcówek wtrysku(mogą być inne niewłaściwe) oraz kąt wtrysku.
Nie jestem żadnym tunerem, chce podnieść moc we własnym aucie. Mam zamiar zrobić to przez zwiększenie dawki paliwa na pompie wtryskowej, a przy pomocy manometru będę regulował zawór upustowy powietrza tak aby otwierał się póżniej, co zwiększy ciśnienie doładowania. Nie chcę gotowego softa, bo nie mam zamiaru kombinować przy programie, a vagiem będę...
Witam dokładnie jest tak jak piszesz , ruszenie nastawnika spowoduje zmniejszenie lub zwiększenie dawki maksymalnej chociaż nie jest to wielka zmiana, generalnie proponuje dawkę zwiększać tam gdzie trzeba mapą momentu dawka jest wyliczana , konwertowana na napięcie napięcie wychyla palec,palec zadaje dawkę i tyle napięcie można porównać do linki gazu...
hehe no dobrze dzięki za informacje dobrze to wiedzieć lecz mi jak się rozgrzeje silnik to właśnie zapala bez problemu na strzał dosłownie :) a jak jest zimny silni kto kicha odpalić nie chce ... a może dało by coś zwiększenie dawki paliwa na rozruch ? da się to zrobić samemu w domu czy trzeba oddać do mechanika ?
Na wolnych obrotach masz za bogato na LPG, a na wyższych - za ubogo, to Ci rozjeżdża adaptacje sterownika wtrysku benzyny, czyli niezawodny manio123 znów miał rację, wtryski są za wolne i przy krótkich czasach wtrysku ich bezwładność powoduje zwiększenie dawki...
Wydajności sprężarki nie zmienisz. Możesz jedynie zakładać zawory, które będą otwierać się w odpowiednim momencie. Ewentualnie założyć inną/większą. Pompa bosch vp29 sterowana elektronicznie, którą można modyfikować jedynie przez naniesienie innej mapy. Niestety bardzo mało jest zakładów, które akurat ten silnik będą chciały podkręcić. Jest jeszcze...
zwiększenie dawki rozruchowej zwiększenie dawki startowej miernik dawki
odzyskanie certyfikatów slican admin skrzynia wymian sprząc
instrukcja obsługi pralka bauknecht odzysk srebra
Mazda CX-5 nie rozpoznaje pendrive'a - przyczyny i rozwiązania Przecinarka plazmowa – pulsujący łuk, niestabilna praca, Hypertherm, Kjellberg, diagnostyka