W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
W MAN`ie kasowaliśmy zworką na złączu diagnostycznym, w BMW też tak kasowałem inspekcję olejową. Podejrzewam że u Ciebie też ten sposób powinien zadziałać. Nie podaję nr pinów które trzeba zewrzeć bo po prostu nie pamiętam. Warunek że błąd był incydentalny i nie jest wciąż aktywny. Ale czy nie byłoby słuszne podpięcie do komputera i z jego poziomu usunąć...
JP8200 to zworka diagnostyczna - jak ja rozlutowałeś to odłączyłeś jakąś linie zasilania ... za cewką Pokaż większy obszar .. za cewką , ten element 8-pin zapewne tranzystor polowy ... który nusi pracowac z jakimś układem https://obrazki.elektroda.pl/1576940500_...
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
Musisz mieć przycisk diagnostyczny lub zworką włoźoną w czarne złącze diagnostyczne wywowoć menuet H1 iObroty na 1200. Trzy razy włacznik zawieszenia of/on.Na ekranie bedzie ACP. Poczekać,zawieszenie kilka razy się poniesie i na ekranie wyskoczy END. Koniec
Witam. Mam pytanko: w moim kadecie 1,4i obok złącza diagnostycznego jest gniazdko zakończone zaślepką. Zaślepka z jednej strony daje zwarcie ale jeśli by ją włożyć odwróconą o 180° dała by rozwarcie. Co to jest takiego?
Tylko że ten wyświetlacz mi nie działa.Ktoś to mówił że służy on do wyświetlenia biegów jeżeli się ma skrzynię automat. Istnieje jakaś możliwość sprawdzenia błędów? Słyszałem że trzeba zrobić jakąś zworkę na wejsciu diagnostycznym tylko nie wiem które to piny są, i błędy wyświetlą się w postaci kodów błyskowych w kontrolce EDC
Puściłem serwisówkę na archive: https://archive.org/details/honda-cbf-12... Jak została zablokowana - nie mam pojęcia. Diagnostyka poprzez zworkę i kontrolkę MIL, albo przez interfejs diagnostyczny - tutaj można próbować byle czym, kwestia połączenia się ze złączem diagnostycznym.
Rozwiązanie = wymiana maglownicy na europejską, kalibracja wspomagania zworką w gnieździe diagnostycznym, wszystko gra, Dla potomnych = maglownice różnią się tylko !!! średnicą gwintów drążków kierowniczych. Pozdrawiam
E5472 ma FSB 1600 MT/s, trochę za wysoko na tę płytę Do tego 3-fazowa 'goła' sekcja zasilania CPU - optimum to E5440 BTW: diagnostycznie możesz przestawić zworkę FSB1 https://www.asrock.com/mb/Intel/G41C-VS/...
Zworkę robisz interfejsem diagnostycznym. Po podłączeniu coś ci to da. Jak masz kompaktowe to możesz mieć pompę paliwa w odbudowie. Nikt nie wie co masz. A przez internet nie widać.
Chciałbym odświeżyć ten wątek, może ktos napisac na których pinach w złacz diagnostycznym zrobic zworkę zeby wymrugać błędy? Kolega ma problem z tym motorem ale płytka w sterowniku wygląda w porządku
jaki masz bitrate w drukarce i w dosie ustawione? Jakie sterowanie X-on, X-off, czy ready busy? (i w dosie i w drukarce parametry RSa muszą być ustawione identycznie). Najlepiej wgraj sterownik pod win i wskaż port COM. W windowsie łatwiej odczytuje i ustawia się te parametry. Ale miałem już przypadki z padniętymi Rsami w tych drukarkach. Ewentualnie...
Jeżeli masz silnik 2.0 DiTD, a pewnie tak to miganie kontrolki świec sygnalizuje błędy w sterowniku silnika. Jak je wymigać masz na www.mazdaspeed.pl (zworka w gnieździe diagnostycznym i liczenie błysków) Pozdrawiam
Nie ma gniazda obd 2. Złącze jest pod maską.Błędy odczytuje się diodą lub z kontrolki ze sterownika( w zależności od modelu).Po zrobieniu zworki w gnieździe diagnostycznym.
Z niektórych pinów tzw. sygnałowych , jak to piszesz wolnych , korzysta serwis w celach diagnostycznych . Na nalepce dysku nie są niestety opisane wszystkie konfiguracje zworek . Są tam tylko te niezbędne dla użytkownika . Ot taka polityka producenta dysku . Pozdrawiam .
Zmień czujnik płynu w spryskiwaczu, to tak śmiesznie reaguje. Możesz w spryskiwaczu wsadzić zworkę w celach diagnostycznych.
Podobny problem w takim aucie, zero błędów, przyczyna banalna, kostka stacyjki. Auto po prostu gasło i odpalało bez problemu ponownie. Zastosowałem do celów diagnostycznych zwykłe zworki i już "byłem w domu".
przede wszystkim zapiąć zworkę na złączu diagnostycznym i sczytać błędy. Bez tego można wróżyć jak z fusów. A sam czujnik położenia wału do najtańszych nie należy.
Co do sprawności EGR-a trudno mi powiedzeć, wyjąłem go i przejrzałem. Nie był zawalony nagarem, działanie samej membramy również nie budzi zastrzeżeń. Jeszcze nie mam interfejsu diagnostycznego, ale dziś spróbuję odczytać kody błędów metodą zworki w złaczu diagnostycznym. Może coś pojawi się nowego.
Witam podmień świece i zobacz czy pomoże kody w astrze można wywołać robiąc zworkę na złączu diagnostycznym z lewej strony pod przełącznikiem świateł świece powinny być bosch wr7dc
Kartę trzeba ustawić za pomocą zworek lub programu diagnostycznego. Podaj oznaczenie scalaka jaki jest na karcie i wszelkie napisy. Wspomniany EPROM to BOOTROM - do Twoich celów jest zbędny.
Witam Podaję instrukcję synchronizacji ( programowania ) pilota c.zamka . 1.Zewrzeć zworką piny 12 i 16 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy i jeśli odnieśliśmy sukces brzęczyk odezwie sie na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić czy zamyka i otwiera I to wszystko. Pozdrawiam
Witam ekspertów od elektroniki samochodowej ;) Mam pytanko jak podłączyć zworkę do wejścia diagnostycznego autko Nissan Almera 98 2.0 Disel moje wejście diagnostyczne posiada 14 pin-ów http://obrazki.elektroda.pl/7042511100_1... Z góry dziękuję za info ;)
Zgodnie z obietnicą przesyłam informjacje o zworkach do centralnego zamka. 1.Zewrzeć zworką piny 12 i 16 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy powinien odezwać się brzęczyk na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić czy zamyka i otwiera. Powinno zadziałać. Te zworki są w...
http://www.biostar-usa.com/mbdetails.asp... Sprawdź połączenie panela przedniego. Przy jego braku w tej płycie na JAUDIO1 powinny siedzieć aż cztery zworki... Diagnostycznie możesz podłączyć z tyłu do odp. gniazdka mikrofon i zobaczyć jak reaguje ('wykres' sygnału) rejestrator dźwięku.
Witam!!! Tak to prawda, że w Fordach jest kłopot diagnostyką na domowym komputerze. Ford stosuje specjalny sposób komunikacji i z tego co wiem nie jest proste zaaplikowanie go do ogólnie dostępnych programów na PC aby uzyskać informacje o naszym systemie w samochodzie. Zdobycie jakiegoś sensownego oprogramowania graniczy z cudem. Poza tym w Fordach...
Jak się pali nadal to idzie odczytać kod błędu, w złączu diagnostycznym(pod maską), zworka na dwóch pinach i dioda z rezystorem na dwóch innych, ale już nie pamiętam które to piny były. Jak nie odczytasz błędu to masz do sprawdzanie wszystko co powyżej napisane i jeszcze pewnie parę innych rzeczy.
Błędy tam odczytasz a nawet skasujesz bez żadnego fejsika. Zdradź proszę sposób - pamiętam w Carinie którą miałem dość dawno robiłem zworkę w gnieździe diagnostycznym ( jeszcze nie EOBD2) i liczyłem "błyski" kontrolki odczytując kod błędu ( przynajmniej jeśli chodzi o sterownik silnika)
Sprawdź w gnieździe diagnostycznym piny czy da się zworką.
I problem rozwiązany. Napiszę dla potomnych co robić w takim przypadku jak mój :) Dzięki uprzejmości i pomocy pewnego użytkownika forum udało się zwalczyć ten immobilizer. A więc w gnieździe immobilizera od x20dth wypinamy przewody x,y,z. Przewód z pinu y wpinamy w miejsce x. Pozostałe 2 izolujemy i nie będą one używane. W gnieździe diagnostycznym robimy...
Tak jak kolega wyżej mówi , szukaj braku masy ,dla pewności możesz zrobić zworkę w obd . https://obrazki.elektroda.pl/2805744100_... Dzięki za podpowiedź :) Po zrobieniu zworki w gnieździe diagnostycznym silnik odpalił. Dzięki Wam wiem dużo więcej. Faktycznie problemem jest brak masy. Wielkie dzięki :)
W złączu diagnostycznym powinien znajdować się mała zworka metalowa. Spróbuj bez tej zworki połączyć E1 i TC i sprawdzić czy kontrolka ABS pokaże błędy. Gdy w pamięci nie ma błędów to kontrolka miga ze stałą częstotliwością. Zaświecona na stałe może oznaczać uszkodzenie sterownika.
Iveco 2003 35s11 CR Jak wyblyskac bledy? Nie mam wtycznki 5pin ani przycisku test edc Moze jakas zworka w duzym zlaczu diagnostycznym wystarczy i bedzie blyskal kody? Pozdro!
W primerze kody błędów można sprawdzić za pomocą zworki we wtyku diagnostycznym. Z tego co piszą ludzie z forum.nissanklub.pl regularnie w tych skrzyniach padają silniczki krokowe, odpowiedzialne za zmianę położenia kół pasowych. To skrzynia CVT, bezstopniowa, zbudowana z paska klinowego na kołach o zmiennej średnicy. Dwa, ta skrzynia wymaga regularnej...
Sprawdź kody błędów. Na złączu diagnostycznym załuż zworkę na punkt A i B. Pojawi się najpierw 5 x kod 12, a następnie kod błędu. mrugać będzie kontrolka awari silnika na desce rozdzielczej
Dobrze gdybyś podał wewnętrzne wymiary tej wtyczki, czy wyprowadzenia RS232 mają być gniazdem czy punktami lutowniczymi, i czym mają być te 3 zworki - przełącznikiem? DODANO Narazie takie coś, wymiary 25mm x 35mm. Widok od góry, czyli ścieżki trzeba rysować odwrotnie.
z tego co pamiętam to 81 to ustawienia irq i base w zależności jaką kartę ISA masz i jak ustawioną ( jedne mają zworki inne ustawia się programem diagnostycznym dla karty) takie wartości wpisujesz w menu 81
Starsze zegary były na trzech tranzystorach, nowsze na scalaku ELEX występującum w wiellu innych licznikach. Ten za elex można zmusić do podwojenia wskazań zworkami.
Teraz bezprzerwy zapala mi się kontrola awarii. Spinacz lub inna zworka w złącze diagnostyczne i „diagnostyka”. Jeszcze do tego wszystkiego dwa dni temu wysiadł prędkościomierz i nie nalicza kilometrów. Prędkość aktualną pokazuje?Jeśli tak to szukaj licznika na szrocie.Jeśli nie to sprawdź linkę prędkościomierza,bo z tego co pamiętam to...
Witam serdecznie. Będzie Ci znacznie łatwiej jak wyciągniesz zza tapicerki koło nóg pasażera złącze diagnostyczne i połączysz zworką A i B. Zaczną błyskać kody błędów. Opis znajdziesz w necie. Pozdrawiam.
Sprawdź styki w połączeniach wtykowych pod przednimi fotelami (pod tapicerką podłogi), szczególnie pasażera, dostęp dość trudny(od strony nóg pasażerów z tyłu) dodatkowo poczytaj http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... to tylko link do strony, poczytaj o innych błędach, do ich sygnalizacji wystarczy zworka (kawałek drutu) w złączu...
Posiadam sprawną płytę główną CUSL2-C ze starszym BIOS-em (CSLC1 1003). Zauważyłem, że zworka znajdująca się przy pinach AFPANEL, przy układzie diagnostycznym z napisem ASUS znajduje się w zmienionej pozycji w stosunku do mojego egzemplarza. Pozostałe są nie ruszone. DIP jest w położeniu domyślnym. Element UP050321 jest odpowiedzialny za obsługę częstotliwości...
a zworkami nie da się ogarnąć żeby wymigać kod błędu? Nexia to Kadett, choć elektronika może być inna popytaj ludzi a KTK.PL, myślę że pomogą, albo przejrzyj tam tematy najpierw http://ktk.pl/forum/
Witam mam taki problem w mojej weterce natomiast wczoraj zabrałem się za ABS w aucie bo irytuje mnie ta świecąca ciągle kontrolka i myślałem że jak zrobię zworkę w złączu diagnostycznym to "wybłyska" mi kod błędu i będe wiedział co jest grane, i tu sie zdziwiłem bo check pokazał 1 błyśnięcie sek przerwy 5 błyśnięć sek przerwy 10 błyśnięć sek przerwy...
Zresetuj bios zworką, powinno pomóc. Trafiła mi się kiedyś taka rzecz, możesz jeszcze spróbować odłączyć wszystkie kable i podłączyć jeszcze raz, ale reset biosu zworką przede wszystkim Pozdro
Jeśli chodzi o czujniki temperatury to trzeba też uważać na tanie zamienniki, jakiś czas temu taki nowy czujnik po kilku tygodniach pracy zmarnował mi sporo czasu zanim okazało się, że jego czas bezawaryjnej krótkiej pracy dobiegł końca ;) Warto zmierzyć omomierzem jego rezystancję na ciepłym silniku gdy problem zaczyna występować. Jeśli zaświeca się...
Auto nie ma OBD (1998r). Włączam tryb testowy zworką w złączu diagnostycznym który sprawia że check silnika miga zgodnie z napięciem sondy lambda. Więc jadąc powyżej 3000-3500 obrotów albo na gazie do połowy lampka ładnie miga, co oznacza, że regulacja działa. Nagłe dodanie gazu przeważnie od razu powoduje zapalenie lampki (idzie na bogato na stałej...
W zarządzaniu, zakładasz nową partycję na tej wolnej przestrzeni i ją formatujesz.\ Zgrałbym dane i zrobił temu HDD procedurę diagnostyczną (zerowanie i remap).
Orientuje się ktoś które piny zewrzeć Zadne. Poczytaj sobie w sieci o zworce zwanej SCS.
Więc podsumowując jak kupię 2740875303 zworka na 5V i podłącze RX, TX, GND przewodami ze sterownikiem wszystko powinno działać poprawnie? (jak tak to sprawdzę) Jak dobrze rozumiem jeżeli w sterowniku na RX i TX jest napięcie 5V to konwerter musi mieć tą zworkę na 5V, a gdyby było 12V w sterowniku konwerter musi posiadać zworkę 12V?
skrzynia hydrauliczna 16x16,bledy byly odczytywane z manu HH w trybie diagnostycznym Hb za pomoca zworki Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/4493286100_... znalazlam obraz takiej samej jak mam
Mam płytę Gigabyte GA-965P-DS3 Rev:3.3 był w niej aktualizowany bios ( nie przeze mnie) i oczywiście płyta po tym procesie padła. Objawy są takie że: Nie daje sygnału na monitor Speaker nie piszczy Nie pomaga zwarcie zworki Mam kartę diagnostyczną i tam pokazuje się kod F1 Płyta według producenta powinna mieć bios AWARD jednak w instrukcji pod tym kodem...
A czy jest w ogóle zasilanie na układ wtryskowy? Na wtryskiwaczu, pompie paliwa, cewce zapłonowej i złączu diagnostycznym powinieneś mieć +12V zasilania. Idzie ono poprzez stacyjkę i wyłącznik na prawej manetce. Biegun ujemny pompy paliwa jest połączony z ECU, steruje on masą. Zwierając zasilanie czujnika przechyłu mogłeś uszkodzić wewnętrzne źródło...
Witam, a czy szanowni forumowicze mogą mi podpowiedzieć które zworki trzeba zewrzeć w złączu diagnostycznym aby odczytać kody błędów? Zaznaczam od razu, że przeszukałem forum i nie znalazłem takiej informacji. Też posiadam RAV4 z silnikiem 3S-FE i zapaliła mi się kontrolka ABS. Byłem u znajomego elektryka i po podłączeniu kompa, można odczytać błędy...
niezupełnie muszą falować obroty jak jest uszkodzona lambda obroty faluja jak np jest uszkodzony czujnik temperatury płyny chłodzącego.zrób zworkę pinów a i b w złączu diagnostycznym i zobacz jakie pokarze błędy pozdrawiam
Diagnozowałeś ten silnik. Ten model ma mozliwość wywoływanie kodów błędów na np ledzie, zworka załozyć na 2 i 3 na wtyczce diagnostycznej. Na elektrodzie jest to gdzieś opisane.
Witam, dziękuję serdecznie za szybką odpowiedź:) Jeżeli chodzi o metode na spinacz to domyślam się, że chodzi chyba o klucz diagnostyczny? Kupiłem niedawno książkę "Sam Naprawiam Samochód - Opel Astra F" tam pisało na temat sprawdzenia kluczem diagnostycznym (lub zrobić zworkę). Postaram się jakoś samodzielnie dokonać badań. O rezultatach postaram się...
Witam Mam problem z polówką 1.6 75 KM. Robiłem głowicę gdyż wcześniej na 3 i 4 cylindrze brakowało ciśnienia.. było 3 i 6 atm... Po dotarciu zaworów i założeniu głowicy na każdym cylindrze jest po 10,5. Rozrząd prawidłowo ustawiony a jednak nie pali na 2 i 3 cylindrze.. Dedukuję że jedyna usterka może być w układzie zapłonowym.. (a raczej w braku dostatecznego...
to jest złącze OBD2 do diagnostyki używa się specjalizowanych interfejsów lub urządzeń diagnostycznych np.KTS500
Dotarł do mnie komputerek do diagnozy. Płyta główna: Gigabyte GA-7N400 Procesor Athlon 2500 Pamięć bliżej nie określona 256MB PC2700 zasilacz ModeCom B300ATX Grafika Nvidia Fx5200 reszta mniej ważna Problem polega na tym ze odpala się płyta ale tylko kręcą się tylko wentylatorki od reszty brak jakichkolwiek oznak życia. Brak komunikatu POST nawet po...
Witam. Mam problem z płytą ASRock Fatal1ty H87 Perfomance. Do płyty wrzuciłem procka Pentium G3258 + nowiutkie kości Kingston'a HyperX. Płyta uruchamia się ze wszystkimi wpiętymi wentylatorami, wszystkie kable od zasilacza są wpięte poprawnie + testowane kilka modeli zasilaczy w tym OCZ coreXstream 500W. I tak: -wpięta kość diagnostyczna po uruchomieniu...
wczoraj przeprowadziłem taką akcję i proponuję sprawdzić: 1.Zewrzeć zworką piny 5 i 17 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon (pozycja ON) 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy (jeśli mamy dwa piloty to na drugim tak samo) jeśli odnieśliśmy sukces brzęczyk odezwie się na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić...
to ja mam podobne pytanie do kolegów: mam Straego Opla Astre silnik C16NZ tam ustawia się apłon przy wsadzonej zworce w złącze diagnostyczne - dalej wg książki ustawia się na szpilkę na obudowie rozrządu i znaczku na kole pasowym - na "zero". Najbardziej mnie dziwi że jak kupiłem auto to na głowicy przy aparacie miałem znaczek zrobiony rysikiem przez...
Witam serdecznie. Śruba słuzy do regulacji ilości gazu. Nad nogami kierowcy masz złącze diagnostyczne. Wyłącz zapłon połącz zworką A i B włącz zapłon i policz błyski. Kody są dwucyfrowe i wyswietala po trzy razy każdy z nich. Zaczyna od 12. W sieci znajdziesz dokładny opis. Pozdrawiam.
Dziękuję za naprowadzenie. Datasheet wczoraj przeglądałem szukając kodów błędów na podstawie migania diody, ale chyba Fuhitsu tego nie miało. Wsad jest w formie exe (po wypakowaniu, plik readme jest w krzaczkach więc na razie nic z nim nie zrobię). Programatora nie mam. Noc laptop przeleżał z wyjętą baterią. Na zasilaczu bez baterii jest jak było. Podłączyłem...
Czy masz zamontowany na płycie głośniczek? Jeśli nie, to zamontuj, może jakaś informacja diagnostyczna z niego wyjdzie. Sprawdź komputer po wymontowaniu dodatkowej grafiki (jest istotne, aby ją odłączyć od płyty), tylko na zintegrowanej. Sprawdź poprawność połączeń, w szczególności czy RAM jest dobrze dociśnięty, czy zasilanie procesora jest podłączone....
Czy wyłaczenie to chodzi o wyłączenie przez złacze diagnostyczne czy usunięcie przez odcięcie kabli i zrobienie zworek. W sumie nie dotarłem jescze do tego immobilajzera i nie wiem czy jest osobno czy w komputerze samochodu.
Zacznij od błędów - tak jak mówi Kamil - zworka na pinie 6 i 5 w gnieżdzie diagnostycznym i będziesz wiedział co powoduje błąd.... Ja miałem identyczne objawy gdy przetarł mi się kabel od czujnika położenia wału..... co w omegach z tym silnikiem często się zdarza.... efekt, check się zapalał przy dotknięciu z masą i prawie nie szło go odpalić......
Na wtyczce diagnostycznej połącz zworką z np. rozgiętego spinacza biurowego Piny AiB, włącz zapłon i licz błyśnięcia lampki kontrolnej (pomarańczowej), kody błędów są emitowane po trzy razy, zaczyna się i kończy zawsze błyśnięciami 1i2. Jedno błysk i przerwa to 1, dwa błyski i przerwa to 2. Wyniki prześlij na: autogazstrzelin(at)interia.pl Dodano po...
Czy ktoś ma pomysł jak takową partycję utworzyć? Mam takiego laptopa z nieoryginalnym dyskiem, mam plik, który tworzy dyskietkę do aktualizacji tejże patycji (ale nic tam nie pisze o jej tworzeniu). Dodatkowo sprawę komplikuje brak napędu fdd, ale ostatecznie można nagrać obraz flopa na CD i z niego zabootować w trybie emulacji dyskietki. Komputer partycji...
Ja mam ten sam przypadek Honda 66kW immo wyjęte i za cholere mi nie wymiga nic. Wogóle nie reaguje na zworkę nawet na złączu ECU.
Witam Mam problem z kontrolką silnika. W złączu diagnostycznym brakuje 6 pinu. więc zworka odpada. Stacyjka na 2 i do dechy pedał hamulca i gazu kontrolka zapala sie 10 razy, przerwa 2, przerwa 10, przerwa 3. wiecie może o co chodzi??
Ustawienie zapłonu według mnie: 1. Obracasz kierownicą w prawo, żeby odsłonić koło pasowe napędzające rozrząd i pompę wody i szukasz na jego rancie nacięcia. Musisz oczyścić je z korozji bo ciężko je znaleźć przy czym uważaj przy czyszczeniu by nie uszkodzić paska. Wygląda to tak: [url=https://forum.autokacik.pl/uploads/...
Zworki nic tu nie mają do rzeczy. Nie zgodzę się z Tobą Adams. Kiedyś zginęło mi w ten sposób blisko 20GB. System pokazywał, że pliki są ale uszkodzone. Straciłem blisko 20GB danych, a potem okazało się, że zworkę miałem zmienioną na capatiblity czy coś w tym rodzaju czyli ograniczenie dysku do 32GB. Tak, więc jeśli przenosiłeś dysk, sprawdź jak ustawiłeś...
Jaki to komputer? Jaki system? Jak wyskakuje brak sterownika to weź listę, jako producenta wybierz Novell i wybierz "Zgodna z NE2000" ta karta ze zdjęcia wyżej powinna na tym ruszyć, ewentualnie musisz ustawić poprawnie adresy IRQ i DMA a te powinieneś znaleźć po ustawieniach zworek na karcie. Gorzej jak nie ma zworek wtedy zgaduj zgadula... i trzeba...
Zależy dokładnie który rocznik, jeżeli to trzecia generacja ( do 1999 roku) to złącze diagnozy systemu SRS jest takie i tu: http://obrazki.elektroda.net/47_12135262... Co do diagnozy to polega na operowaniu zworką, proste, opisane dokładnie na płycie "Autoelektroniki" systemy zabezpieczeń, i ta plytę polecam każdemu. Nie jest droga, a opłaca...
w tym silniku nie ma takiego czujnika- jest dopiero przy wtrysku wielopunktowym. Ja bym ustawił zapłon na lampę - trzeba na wyłączonym zapłonie wsadzić zworkę między styki A i B w złaczu diagnostycznym by przyblokować "przyspieszacz" i następnie ustawić zapłon na znak na kole pasowym. jak to ustalisz - powinno być ok - musisz mieć lampę stroboskopową...
tego już próbowałem, nestety nic z tego. jak połącze sie do masy mam zwarcie i to niezłe bo az mi swiatło w samochodzie ciemnieje :) a zworka strasznie sie grzeje
CZEŚĆ mam problem z corsą C po wypadku i naprawie nie mogę jej odpalić świeci się kontrolka koloru pomarańcz z takim kluczykiem to może od imobilajzera czy po niej można czytać kody co jest przyczyną że nie chce odpalić ponieważ szukałem na forum ale znalazłem tylko corsę b i vectry a o corsie c nic .Czy możecie mi pomóc z kodami jak je wywołać i gdzie...
Czytałem to , jedynie mam wątpliwość co do tego które mam zewrzeć zworki , nie ma żadnych informacji że tak samo jest podłączone gniazdo diagnostyczne w Kia Shuma , a robiąc coś na zasadzie prób i błędów obawiam się aby czegoś nie popsuć , no chyba że tak samo , jeśli ktoś wie proszę o potwierdzenie że w Shumie jest identycznie
ten "tester" to nic inego jak zwykła zworka i tabela błedów tylko ładnie wykonana i droga zwykle badziewie niedaj sie na to nabrac pozdrawiam
Czyli mam rozumieć że nie ma czegoś takiego jak kody migowe po zwarciu zworek, jak mają samochody np japońskie? Podpowiesz może jeszcze jaki to tester, i gdzie jest gniazdo diagnostyczne?
To co zaznaczyłeś to zwykłe diody. Dioda świecąca D21 lekko poniżej i D14 trochę na lewo. przyjrzałem się dobrze dioda D21 migała i wiatraki próbowały ruszyć. ale teraz podłączyłem samą płytę pod zasilacz i zamiast włącznika użyłem śrubokręta na piny włącznika...płyta normalnie startowała pod moim zasilaczem IBOX po podpięciu pod zasilacz fortron ponownie...
Witam, Kia Soul 1.6 CRDI 2009 akumulator rozładował się do zera po odpaleniu z kabli przestał działać centralny zamek (otwiera się tylko kluczykiem przy drzwiach kierowcy - otwiera wtedy odrazu bagażnik) więc wymieniłem akumulator po włożeniu nowego auto zamknęło się samo (centralny zadziałał), teraz jest tak samo jak wcześniej czyli tylko kluczyk i...
komp znaczy windows widzi go jako 40, ale hdd regenerator widzial na nim tylko 32 +/-. nie pamietam dokaldnie jak jest ze zworkami ale pamietam ze chyba dwie musialem zalozyc zeby byl ma master, zaraz sprawdze. Dla mnie dziwna rzecza about him was ze instalator nie sformatowal dysku. Sa jakies diagnostyczne narzedzia co cyk i mi wypluja problem. Jak...
Odczytaj więc z kości pamięci ich symbol z układów i podaj na forum. Wszystkie opcje na OFF - może to być ustawienie które przekierowuje wybór na ten z biosu. Jeśli kości pamięci które posiadasz są różnych częstotliwości, to wyjmij z komputera wszystkie wolniejsze od 133MHz. Jeśli takich nie posiadasz - musisz się zaopatrzyć. Kontroli możesz dokonać...
Witam Od jakiegoś czasu kombinuję, jak zrobić sterowaną zworkę. Problem polega na tym, że walczę z urządzeniem, które ma ustalony adres za pomocą fizycznych jumperów. Temat niby prosty, wrzucić tranzystory MOSFET i z głowy. Niestety zworki muszą przewodzić prąd diagnostyczny w obie strony, oraz nie wpływać na wartość płynącego przez nią prądu. Układ...
No jeśli tak to poszukaj usterek mechanicznych. Często uszkadzane są malutkie ceweczki między procesorem a mostkiem na spodniej części płyty oraz uszkodzenia laminatu przy zdejmowaniu radiatora. Zakładam że zworki ustawione jak trzeba a bateria sprawdzona. Karta diagnostyczna w połączeniu z odrobiną teorii oraz praktyki to bardzo przydatne narzędzie....
...posiadaczem nissana primera p11 1.8 benzyna 16 v 2001 rok problem polega na tym iż kontrolka check mruga po wyłączeniu silnika a po zamknieciu drzwi mruga bardzo szybko ... Nie mylisz kontrolki check (silnik z piorunkiem) na tablicy, z kontrolką immo na podszybiu ? Próbowałeś wymigać kod usterki metodą na zworkę - (piny 1-8 - krańcowe w szerszej...
Z elektrycznego punktu widzenia, czujnik wału/wałka jak nie podaje sygnału o kręcącym się silniku to pompa nie startuje, równocześnie nie będzie iskry. Masz ją gdy pompa nie pracuje ? Przekaźnik pompy, bezpiecznik. Pierwszy daje napięcie na styku 87, drugi ma wtedy 12V ? Żarówkę przy pompie zostaw na stałe żebyś ją widział. Stara pompa działa podłączona...
Zrób zworkę, tzn. włącz zapłon i zepnij drucikiem dwa górne prawe piny kostki diagnostycznej prze drzwiach kierowcy na dole przy bezpiecznikach, i licz błyśniecia kontrolki, długie to dziesiątki krótkie jedności, przerwa i podaje następny błąd dotąd aż powtarza je w kółko, napisz co ci wymrygało to napiszę ci co to jest i co musisz zrobić. Z góry piszę...
Jak kolega woli najtaniej zworka. A jak już to proponuje wpisać w znanym portalu alledrogo wpisać "interface aldl" i nie robiąc reklamy nikomu coś wybrać.
A sprawdzales oprogramowaniem diagnostycznym Seagate http://download.seagate.com/seatools/reg... ewentualnie dodaj zworkę tak jak na rysunku http://eservice.asus.com.tw/eService/eSe... No i SP2 obowiązkowo
Witaj. Brak obrazu/startu to może być wina praktycznie wszystkiego, między innymi: - płyty głównej - procesora - pamięci RAM - karty graficznej - zasilacza - podłączenia monitora do złego wyjścia (na przykład zintegrowanej karty graficznej, jeśli masz kartę PCI Express). Jeśli sprzęt działał wcześniej w tej konfiguracji, to można uznać że elementy są...
Grupa VAG nie pokazuje takich błędów. Sterownik silnika nie widzi odczytu z czujnika więc zapobiegawczo włącza wentylator. Trzeba sprawdzić połączenie pomiędzy czujnikiem a sterownikiem silnika. Popieram zdanie kolegi wyżej. Szukaj kogoś kto to rozumie co do niego mówi komputer diagnostyczny a nie na pałę wymienia czujniki bo nie ma pojęcia. Wystarczyło...
Chodzi o to ze w jaki sposob Ten dysk maxtor moze sie grysc z innymi dyskami jezeli był wpiety do kompa i uruchomiony program diagnostyczny ,i to własnie w tym programie diagnostyczny wypisało mi ze bład jest z tymi partyciami i ze S.M.A.R.T, a zworki sa dobrze przepiete tasmy sa sprawne na 100% Pozdrawiam
Witam, chciałem odczytać kod błędu kontrolki check engine w Astra F 96r, 1.4 16V , mont. niemcy. Nie mogę zrobić odczytu zworką gdyż w gnieździe nie ma pinu B. Złącze diagnostyczne 10-pinowe. http://www.astra.auto.pl/images/stories/... Jaki jest inny sposób na wywołanie odczytu błędów? Czytałem, że w Astra II można wykonać hamulcem, gazem...
Jakaś RIVA VANTA, stara na AGP, procesor Celeron 600 Socket370 z przejściówką Slot1. Karta i procesor wcześniej działały z płytą. BIOS resetowałem za pomocą zworki i wyciągałem baterię. Próbowałem też wszystko odpinać, nic nie dawało efektu. Pamięć sprawna.
Napisałem "nóżkach"? Chodziło mi o ścieżki, mierzyłem na pierwszym styku i punkcie kontrolnym nad zworką - tak na wypadek, jakby to zworka była pęknięta. Jest przerwa, więc to czujnik. movzx dzięki za pomoc, choć długo trwało zanim zrozumiałem Twoją uwagę "w miejscu..."
plyta diagnostyczna diagnostyczna motocykl diagnostyczna regulacyjna
sprawdzić miernikiem inwerter schemat pozycjoner wykorzystać wyświetlacz radia
pioneer subwoofer impulsowy wykrywacz metali
Odwrócony obraz z kamery cofania w radiu Android Jak obniżyć napięcie stałe z baterii o 1V?