W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
JP8200 to zworka diagnostyczna - jak ja rozlutowałeś to odłączyłeś jakąś linie zasilania ... za cewką Pokaż większy obszar .. za cewką , ten element 8-pin zapewne tranzystor polowy ... który nusi pracowac z jakimś układem https://obrazki.elektroda.pl/1576940500_...
Witam, koledzy mam nastapujacy problem i prosze o pomoc, to dane: Płyta głowna nr 1: ECS elitegroup k7S5A pro ver. 5.0 socket A Ram ddr333 (2.5) 256MB *8 Procesor AMD jeden rdzen Płyta główna nr 2: ECS elitegroup canada class B Procesor AMD Karta diagnostyczna: Firma: Gembird Model: CHM-02 computer health monitor Gembird.eu http://images39.fotosik.pl/618/ff00c2f92...
W MAN`ie kasowaliśmy zworką na złączu diagnostycznym, w BMW też tak kasowałem inspekcję olejową. Podejrzewam że u Ciebie też ten sposób powinien zadziałać. Nie podaję nr pinów które trzeba zewrzeć bo po prostu nie pamiętam. Warunek że błąd był incydentalny i nie jest wciąż aktywny. Ale czy nie byłoby słuszne podpięcie do komputera i z jego poziomu usunąć...
Puściłem serwisówkę na archive: https://archive.org/details/honda-cbf-12... Jak została zablokowana - nie mam pojęcia. Diagnostyka poprzez zworkę i kontrolkę MIL, albo przez interfejs diagnostyczny - tutaj można próbować byle czym, kwestia połączenia się ze złączem diagnostycznym.
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
Musisz mieć przycisk diagnostyczny lub zworką włoźoną w czarne złącze diagnostyczne wywowoć menuet H1 iObroty na 1200. Trzy razy włacznik zawieszenia of/on.Na ekranie bedzie ACP. Poczekać,zawieszenie kilka razy się poniesie i na ekranie wyskoczy END. Koniec
Z niektórych pinów tzw. sygnałowych , jak to piszesz wolnych , korzysta serwis w celach diagnostycznych . Na nalepce dysku nie są niestety opisane wszystkie konfiguracje zworek . Są tam tylko te niezbędne dla użytkownika . Ot taka polityka producenta dysku . Pozdrawiam .
Rozwiązanie = wymiana maglownicy na europejską, kalibracja wspomagania zworką w gnieździe diagnostycznym, wszystko gra, Dla potomnych = maglownice różnią się tylko !!! średnicą gwintów drążków kierowniczych. Pozdrawiam
Witam. Mam pytanko: w moim kadecie 1,4i obok złącza diagnostycznego jest gniazdko zakończone zaślepką. Zaślepka z jednej strony daje zwarcie ale jeśli by ją włożyć odwróconą o 180° dała by rozwarcie. Co to jest takiego?
Tylko że ten wyświetlacz mi nie działa.Ktoś to mówił że służy on do wyświetlenia biegów jeżeli się ma skrzynię automat. Istnieje jakaś możliwość sprawdzenia błędów? Słyszałem że trzeba zrobić jakąś zworkę na wejsciu diagnostycznym tylko nie wiem które to piny są, i błędy wyświetlą się w postaci kodów błyskowych w kontrolce EDC
Chciałbym odświeżyć ten wątek, może ktos napisac na których pinach w złacz diagnostycznym zrobic zworkę zeby wymrugać błędy? Kolega ma problem z tym motorem ale płytka w sterowniku wygląda w porządku
Zworkę robisz interfejsem diagnostycznym. Po podłączeniu coś ci to da. Jak masz kompaktowe to możesz mieć pompę paliwa w odbudowie. Nikt nie wie co masz. A przez internet nie widać.
Jeżeli masz silnik 2.0 DiTD, a pewnie tak to miganie kontrolki świec sygnalizuje błędy w sterowniku silnika. Jak je wymigać masz na www.mazdaspeed.pl (zworka w gnieździe diagnostycznym i liczenie błysków) Pozdrawiam
a zworkami nie da się ogarnąć żeby wymigać kod błędu? Nexia to Kadett, choć elektronika może być inna popytaj ludzi a KTK.PL, myślę że pomogą, albo przejrzyj tam tematy najpierw http://ktk.pl/forum/
Nie ma gniazda obd 2. Złącze jest pod maską.Błędy odczytuje się diodą lub z kontrolki ze sterownika( w zależności od modelu).Po zrobieniu zworki w gnieździe diagnostycznym.
Podobny problem w takim aucie, zero błędów, przyczyna banalna, kostka stacyjki. Auto po prostu gasło i odpalało bez problemu ponownie. Zastosowałem do celów diagnostycznych zwykłe zworki i już "byłem w domu".
Witam Podaję instrukcję synchronizacji ( programowania ) pilota c.zamka . 1.Zewrzeć zworką piny 12 i 16 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy i jeśli odnieśliśmy sukces brzęczyk odezwie sie na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić czy zamyka i otwiera I to wszystko. Pozdrawiam
Zmień czujnik płynu w spryskiwaczu, to tak śmiesznie reaguje. Możesz w spryskiwaczu wsadzić zworkę w celach diagnostycznych.
Zgodnie z obietnicą przesyłam informjacje o zworkach do centralnego zamka. 1.Zewrzeć zworką piny 12 i 16 gniazda diagnostycznego 20 stykowego. 2. Włączyć zapłon 3. Nacisnąć przycisk Lock pilota dwa razy powinien odezwać się brzęczyk na około sekundę 4.Wyłączyć zapłon - wyjąć zworkę i sprawdzić czy zamyka i otwiera. Powinno zadziałać. Te zworki są w...
Dobrze gdybyś podał wewnętrzne wymiary tej wtyczki, czy wyprowadzenia RS232 mają być gniazdem czy punktami lutowniczymi, i czym mają być te 3 zworki - przełącznikiem? DODANO Narazie takie coś, wymiary 25mm x 35mm. Widok od góry, czyli ścieżki trzeba rysować odwrotnie.
jaki masz bitrate w drukarce i w dosie ustawione? Jakie sterowanie X-on, X-off, czy ready busy? (i w dosie i w drukarce parametry RSa muszą być ustawione identycznie). Najlepiej wgraj sterownik pod win i wskaż port COM. W windowsie łatwiej odczytuje i ustawia się te parametry. Ale miałem już przypadki z padniętymi Rsami w tych drukarkach. Ewentualnie...
przede wszystkim zapiąć zworkę na złączu diagnostycznym i sczytać błędy. Bez tego można wróżyć jak z fusów. A sam czujnik położenia wału do najtańszych nie należy.
Co do sprawności EGR-a trudno mi powiedzeć, wyjąłem go i przejrzałem. Nie był zawalony nagarem, działanie samej membramy również nie budzi zastrzeżeń. Jeszcze nie mam interfejsu diagnostycznego, ale dziś spróbuję odczytać kody błędów metodą zworki w złaczu diagnostycznym. Może coś pojawi się nowego.
Witam podmień świece i zobacz czy pomoże kody w astrze można wywołać robiąc zworkę na złączu diagnostycznym z lewej strony pod przełącznikiem świateł świece powinny być bosch wr7dc
Witam!!! Tak to prawda, że w Fordach jest kłopot diagnostyką na domowym komputerze. Ford stosuje specjalny sposób komunikacji i z tego co wiem nie jest proste zaaplikowanie go do ogólnie dostępnych programów na PC aby uzyskać informacje o naszym systemie w samochodzie. Zdobycie jakiegoś sensownego oprogramowania graniczy z cudem. Poza tym w Fordach...
Kartę trzeba ustawić za pomocą zworek lub programu diagnostycznego. Podaj oznaczenie scalaka jaki jest na karcie i wszelkie napisy. Wspomniany EPROM to BOOTROM - do Twoich celów jest zbędny.
Witam ekspertów od elektroniki samochodowej ;) Mam pytanko jak podłączyć zworkę do wejścia diagnostycznego autko Nissan Almera 98 2.0 Disel moje wejście diagnostyczne posiada 14 pin-ów http://obrazki.elektroda.pl/7042511100_1... Z góry dziękuję za info ;)
W złączu diagnostycznym powinien znajdować się mała zworka metalowa. Spróbuj bez tej zworki połączyć E1 i TC i sprawdzić czy kontrolka ABS pokaże błędy. Gdy w pamięci nie ma błędów to kontrolka miga ze stałą częstotliwością. Zaświecona na stałe może oznaczać uszkodzenie sterownika.
Jak się pali nadal to idzie odczytać kod błędu, w złączu diagnostycznym(pod maską), zworka na dwóch pinach i dioda z rezystorem na dwóch innych, ale już nie pamiętam które to piny były. Jak nie odczytasz błędu to masz do sprawdzanie wszystko co powyżej napisane i jeszcze pewnie parę innych rzeczy.
Błędy tam odczytasz a nawet skasujesz bez żadnego fejsika. Zdradź proszę sposób - pamiętam w Carinie którą miałem dość dawno robiłem zworkę w gnieździe diagnostycznym ( jeszcze nie EOBD2) i liczyłem "błyski" kontrolki odczytując kod błędu ( przynajmniej jeśli chodzi o sterownik silnika)
Czy masz zamontowany na płycie głośniczek? Jeśli nie, to zamontuj, może jakaś informacja diagnostyczna z niego wyjdzie. Sprawdź komputer po wymontowaniu dodatkowej grafiki (jest istotne, aby ją odłączyć od płyty), tylko na zintegrowanej. Sprawdź poprawność połączeń, w szczególności czy RAM jest dobrze dociśnięty, czy zasilanie procesora jest podłączone....
Sprawdź w gnieździe diagnostycznym piny czy da się zworką.
I problem rozwiązany. Napiszę dla potomnych co robić w takim przypadku jak mój :) Dzięki uprzejmości i pomocy pewnego użytkownika forum udało się zwalczyć ten immobilizer. A więc w gnieździe immobilizera od x20dth wypinamy przewody x,y,z. Przewód z pinu y wpinamy w miejsce x. Pozostałe 2 izolujemy i nie będą one używane. W gnieździe diagnostycznym robimy...
Tak jak kolega wyżej mówi , szukaj braku masy ,dla pewności możesz zrobić zworkę w obd . https://obrazki.elektroda.pl/2805744100_... Dzięki za podpowiedź :) Po zrobieniu zworki w gnieździe diagnostycznym silnik odpalił. Dzięki Wam wiem dużo więcej. Faktycznie problemem jest brak masy. Wielkie dzięki :)
Posiadam sprawną płytę główną CUSL2-C ze starszym BIOS-em (CSLC1 1003). Zauważyłem, że zworka znajdująca się przy pinach AFPANEL, przy układzie diagnostycznym z napisem ASUS znajduje się w zmienionej pozycji w stosunku do mojego egzemplarza. Pozostałe są nie ruszone. DIP jest w położeniu domyślnym. Element UP050321 jest odpowiedzialny za obsługę częstotliwości...
Iveco 2003 35s11 CR Jak wyblyskac bledy? Nie mam wtycznki 5pin ani przycisku test edc Moze jakas zworka w duzym zlaczu diagnostycznym wystarczy i bedzie blyskal kody? Pozdro!
A mi się zdarzyło że po 3 godzinach postoju auto nie odpaliło.Prosta naprawa mechaniczna,akumulator nie odłączany,a auto (Auris) nie odpala.Nie wiedzieć dlaczego rozsynchronizowało się imo z ECU.Zworka na złączu diagnostycznym,pół godziny oczekiwania (w niepokoju) i odpalił :D
Zresetuj bios zworką, powinno pomóc. Trafiła mi się kiedyś taka rzecz, możesz jeszcze spróbować odłączyć wszystkie kable i podłączyć jeszcze raz, ale reset biosu zworką przede wszystkim Pozdro
Sprawdź kody błędów. Na złączu diagnostycznym załuż zworkę na punkt A i B. Pojawi się najpierw 5 x kod 12, a następnie kod błędu. mrugać będzie kontrolka awari silnika na desce rozdzielczej
Gdzie się zaczyna ten tor ? Dodam tylko że wzmacniacz dostałem od kolegi bo nie grał na oba kanały. Po sprawdzeniu okazało się że na prawym są całkowicie zwarte końcówki, wylutowalem ich i pomierzyłem emitery drivery na obu kanałach i wszystko jest ok. Lewy kanał zaczął grać bo przekaźnik puścił już go. Kupiłem oryginalne tranzystory i po wlutowaniu...
Sprawdź styki w połączeniach wtykowych pod przednimi fotelami (pod tapicerką podłogi), szczególnie pasażera, dostęp dość trudny(od strony nóg pasażerów z tyłu) dodatkowo poczytaj http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... to tylko link do strony, poczytaj o innych błędach, do ich sygnalizacji wystarczy zworka (kawałek drutu) w złączu...
z tego co pamiętam to 81 to ustawienia irq i base w zależności jaką kartę ISA masz i jak ustawioną ( jedne mają zworki inne ustawia się programem diagnostycznym dla karty) takie wartości wpisujesz w menu 81
W primerze kody błędów można sprawdzić za pomocą zworki we wtyku diagnostycznym. Z tego co piszą ludzie z forum.nissanklub.pl regularnie w tych skrzyniach padają silniczki krokowe, odpowiedzialne za zmianę położenia kół pasowych. To skrzynia CVT, bezstopniowa, zbudowana z paska klinowego na kołach o zmiennej średnicy. Dwa, ta skrzynia wymaga regularnej...
Orientuje się ktoś które piny zewrzeć Zadne. Poczytaj sobie w sieci o zworce zwanej SCS.
Witam serdecznie. Będzie Ci znacznie łatwiej jak wyciągniesz zza tapicerki koło nóg pasażera złącze diagnostyczne i połączysz zworką A i B. Zaczną błyskać kody błędów. Opis znajdziesz w necie. Pozdrawiam.
Starsze zegary były na trzech tranzystorach, nowsze na scalaku ELEX występującum w wiellu innych licznikach. Ten za elex można zmusić do podwojenia wskazań zworkami.
Więc podsumowując jak kupię 2740875303 zworka na 5V i podłącze RX, TX, GND przewodami ze sterownikiem wszystko powinno działać poprawnie? (jak tak to sprawdzę) Jak dobrze rozumiem jeżeli w sterowniku na RX i TX jest napięcie 5V to konwerter musi mieć tą zworkę na 5V, a gdyby było 12V w sterowniku konwerter musi posiadać zworkę 12V?
Miałem problem z tymi samymi błędami, udało się to rozwiązać w sposób przestawiony w tym komentarzu https://www.toyotaownersclub.com/forums/... W skrócie: - kluczykiem ustawiamy stacyjkę na ignition OFF, - w złączu diagnostycznym zwieramy styk 4 z 12 (te same co przy czyszczeniu i kalibracji punktu zerowego)...
W zarządzaniu, zakładasz nową partycję na tej wolnej przestrzeni i ją formatujesz.\ Zgrałbym dane i zrobił temu HDD procedurę diagnostyczną (zerowanie i remap).
plyta diagnostyczna diagnostyczna motocykl motocykl diagnostyczna
tablet zmiana rozdzielczości zimne nawiew pralka uderza
schemat hydrauliczny schemat hydrauliczny
Czy piła taśmowa traka może uszkodzić szrank? Schemat podłączenia termostatu TAM 145 w lodówkach Mińsk