Niżej zegarów po lewej stronie, niedaleko dźwigni otwierania klapy silnika. Musisz zdemontować plastikową obudowę.
Przy lewym kolanie kierowcy / po lewej stronie deski rozdzielczej/ . Tak obsługuje.
Masz , małe "co nieco" na PW. Miłej lektury .
W środkowym tunelu, z przodu przed dźwignią zmiany begów, klapkę musisz haczykiem wyciągnąć.
Gniazdo nad pedałem jest używane do dostępu do wszystkich systemów. Używam go tylko.
Tak jak w b5 po lifcie ,czyli nad nogami kierowcy.
pamiętaj o tym że męskie złącze jest w centralce natomiast obrazek który wyżej zamieściłeś jest to wtyczka żeńska bez bolców http://obrazki.elektroda.pl/9794669900_1... jeżeli odpalisz auto i przełączysz na gaz to powinno się pojawić napięcie na odpowiednich pinach
z lewej strony musisz ściągnąć ten plastik i pod nim masz wejście do złącza Dodano po 2 Masz tam też bezpieczniki
Może tu Radek
Było. -za kwadratowymi zaslepkami poniżej regulacji nawiewów ( do października '94) -za przesuwną zaslepką koło popiellniczki ( od paźdz.94)
jeżeli chodzi o ABS to nie wybłyskasz nic
Pod kolumna kierownicza
zwierasz 1 i 3 pin i przekręcasz stacyjke w pozycje zapłon . Wypluje 3 albo 2 błędy w zależności od rocznika . Potem odpalasz silnik i rozpoczyna sie test . silnik musi być ciepły .
Popatrz uważnie po prawej stronie schowka i napewno znajdziesz
witam Brązowy do 4,5 czerwony do 16, brązowo biały do 8, zielony 3,biały 11
Pod rączką ręcznego
Po lewej stronie miedzy kierownicą a słupkiem drzwi powinien być.
powinno być tam gdzie szukasz (przy prawym kielichu) kolory przewodów brązowo żółty, brązowo biały, brązowy
http://obrazki.elektroda.net/64_11768234... teraz już wiadomo?
oto rozpiska http://obrazki.elektroda.net/14_11731704...
kostka czarna z czerwoną zaślepką w kształcie trójkąta w górnym pinie podłącz diodę LED z oporem 820 ohm a dwa dolne zmostkuj , włącz zapłon wypnij mostek po chwili sterownik wyemituje błędy migowe 2 cyfrowe dłuższe mignięcie to pierwsza cyfra krótkie to druga cyfra policz je i odczytasz błędy Dodano po 1 nie dopisałem diodę LED jedną stroną podłącz...
zobacz tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Tak to jest złącze serwisowe.:)
witam To Ci powinno pomódz w znalezieniu złacza :) Pozdrawiam
Zaglądnij na stronkę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Pozdrawiam
Witam chyba o to ci chodzilo ? Pozdrawiam.
W boxerze w skrzynce bezpiecznikow.
Albo się mylę albo z przodu za lewarkiem zmiany biegów
Pod popielniczką.Trzeba ją wymontować z obudową. Jeżeli sinik jest VW (TDI,albo VR6) to leci vagiem.Jeżeli forda (20 dohc,albo 2,3 sefi) to odpowiednim testerem. ----------------------------------------... Kurde,nawet mam fotkę :)
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Witam, od czego jest niebieskie złącze w gnieździe diagnostycznym? Chodzi o Audi 80 B3, silnik 1.8 PM , monowtrysk. Wydzielono z archiwalnego tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Reg. 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.
http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk... Takie cuss[/list]
Jaki typ złącza znajduje się w 206 2002r OBDII czy OBD2 ?
w starszych pod deską ze strony pasazera a w nowszych o ile pamietam na słupku przy bezpiecznikach z lewej strony kierowcy
Prawa noga pasażera....
16 pinowy wtyk OBDII
Schemat złącza diagnostycznego kia sephia
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Poniżej masz opis oryginalny złącza diagnostycznego jeśli masz w gnieździe wszystko jak poniżej to wygląda na to że przejściówką masz uszkodzoną.
Witam. W załączniku pozycja złącza diagnostycznego w komorze silnika. Aby wywołać i odczytać kody migowe wystarczy zewrzeć pin 2 złącza diagnostycznego z masą i dalej obserwować kontrolkę ABS na tablicy koło zegarów. Postępując zgodnie z poprzednio wysłanym opisem odczytać poszczególne sekwencje kodów. Pozdrawiam. Wojtek
Masz na rysunku.
T5, do modułu jest wpięty drugi czujnik, czyta on z koła zamachowego i ma okrągłą wtyczkę. To jest czujnik prędkości obrotowej silnika do celów diagnostycznych. Nie ma wpływu na pracę silnika. Ta wtyczka powinna być umiejscowiona wewnątrz okrągłego złącza diagnostycznego (lewe nadkole, obok modułu zapłonowego).
sprawdz post pt.schematy złącz diagnostycznych.....
Poszukuję schematu złącza diagnostycznego w samochodzie KIA SORENTO 2.5CRD-proszę opomoc Pozdrawiam Staraj sie niezakładać tematów w niewłaściwych działach <E>
połącz punkty A i B
Zmostkuj styki AiB złącza diagnostycznego przy pracującym silniku. Zobacz jak często zapala się i gaśnie kontrolka silnika. Powinna ok 1x/s. Gdy pali stale-mieszanka bogata. Gdy nie pali-mieszanka uboga. Sprawdż i napisz.
Kolego powiedz mi jeszcze jakim kablem i przez które złącze chcesz Texą diagnozować Haldexa Gen3. Jeśli to robisz przez iso to powinna się Texa połączyć sam jej używam. Jeśli chodzi o oryginalny interfejs możesz się łączyć przez iso i wejście boczne pokazane na zdjęciu. W tym modelu niestety nie ma złącza diagnostycznego pod wtyczkę jaką pokazujesz...
Obudowa PLCC, Pin 29 = Rx a pin 27 = Tx, przedzwoń sobie miernikiem na które piny złącza diagnostycznego idzie i będziesz miał odpowiedź czy dobrze podpinasz. Zawsze łączysz Tx z Rx bo nadajnik musi trafić do odbiornika itp (taki kros).
kolego zwykła dwu pinowa wtyczka, wybłyskaj sobie diodą. Kody dwu cyfrowe. http://obrazki.elektroda.pl/2390328600_1...
Google -> "honda logo" diagnostic port , piąty wynik.
lokalizacja złącza diagnostycznego wejście diagnostycznego zlacza diagnostycznego
transformator praca równoległa pralka bosch wybija telewizor blokada pilot
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Konfiguracja pilota Grundig z TV Selecline - kody Schemat wtyczki skrzyni biegów ZF 6HP19 - opis pinów