Witam Co skłoniło Cię do pomiaru napięcia w skuterze? Czy działo się coś niepokojącego z akumulatorem? Czy napięcie mierzyłeś bez podłączonego akumulatora, czy też na akumulatorze? Pozdrawiam
Napięcie mierzone na acu czy ze wskaźnika ? Podczas pracy włacz co sie da podjedź z obrotami i zmierz spadki napięcia +regulatora + na acu ( chyba ale nie jestem pewien w tym modelu jechali przez bezpiecznik -śniedziały złączą) - na regulatorze i minus na acu -na gałęziach powinno być powyżej 50v przy 5tys.obr Jaki masz w tej chwili model regulatora...
Widocznie masz zapłon DC-CDI. Niestety nie znam tego modelu. Niby jest to samo co Keeway, a tam jest zapłon AC-CDI. Należałoby więc sprawdzić jakie zasilanie jest do CDI. W kwestii ładowania, światła są zasilane z akumulatora czy ze silnika? Czy nie ma zamontowanych zbyt mocnych żarówek jak np. samochodowe H4 zamiast motocyklowych HS1?
Wymień akumulator bo uszkodzisz ładowanie. Jeśli masz miernik, sprawdź prąd ładowania.
Akumulator kupiony miesiąc temu nowy Mimo iż akumulator nowy to także warto go potraktować prostownikiem (takim z ograniczeniem prądu ze względu na małą pojemność) gdyż często w sklepie akumulatory leżą miesiącami bez ładowania.
A może coś takiego proste, łatwe do podłączenia.https://bartsoft.pl/miniatur...
Sposób nawiniecie cewek wynika z konstrukcji koła magnesowego magneta. Są tam dwa magnesy obejmujące każdy po 135 stopni stojana ze szczeliną szerokości 45 stopni, czyli tyle ile rozstaw nabiegunników cewek. Prąd w cewkach indukuje się w momencie przejścia nad parą cewek tej szczeliny, wtedy każdy nabiegunnik z danej pary znajduje się pod innym biegunem...
A w którym skuterze masz instalację 24V? Ładujesz zwykłym prostownikiem 12V (ale napięcie ładowania ma wyższe, zależnie od typu prostownika). Ładujemy prądem stałym, nie zmiennym. Zmniejszamy prąd ładowania do około 0.1C (dla skuterowego akumulatora to około 0,5A) przez około 10 godzin. Istnieje też ładowanie szybkie prądem 0.3C przez 3 godziny.
Po za tym sam panel nie wystarczy, musi być jeszcze co najmniej regulator ładowania, a jeśli chciał byś ładować ten skuter za pomocą oryginalnej ładowarki (skutera) to musi być jeszcze akumulator i przetwornica 12V/230V lub 24V/230V w zależności od ilości Akku i regulatora
Sprawdz ładowanie w tym pojezdzie
Jeżeli masz sprawną ładowarkę prąd ładowania nie przekracza wymienione przez Ciebie 800mA a napięcie na akumulatorze wynosi 15V to możesz śmiało kupić drugi, tego już nie naładujesz poprostu nie ma już żadnej pojemności.
Zrobiłem dodatkowe połączenie, niestety brak zmian w napięciu ładowania.
Przy tej przetwornicy jest też możliwość ustawienia jak mocno rozładuje ona akumulator z którego będziesz ładował skuter, czyli minimalne napięcie z jakiego można ją zasilać. Zabezpiecza to akumulator przed zbyt mocnym rozładowaniem i uszkodzeniem.
Ale każdy indywidualny BMS kończy ładowanie po osiągnięciu napiecia końcowego. Gdy takie dwa połączymy szeregowo to jeden się naładuje i prąd przestanie płynąć. Balanser bocznikuje już naładowaną sekcje umożliwiając kontynuacje ładowania kolejnych sekcji.
Podpinać dodatkowy akumulator pod prostownik do ładowania akumulatorów i nie będziesz >kombinował w motorze<.
Może jest problem z masą . Ostatnio urwał się przewód od instalacji elektrycznej ale w tej istalacji są dwa kable masowe i jeden jest do silnika - drugi do ramy i urwał się ten co ma być do ramy. Ale skąd 6V ? Instalacja jest na 12 V , Omomierz. Na 9 V . Czy możliwe , że jeśli spali się bezpiecznik od instalacji to nie będzie ładowania ? Skuter odpala...
Jaki skuter jaki masz układ ładowania? https://skuterowewyprawy.eu/poprawianie-... A może bezpiecznik spalony?
Co tu radzić jak nie wiadomo NIC. Jak nic? Bateria 7Ah i prostownik 6A. Miernik w łapę i kontroluj napięcie lub zarowka 55W równolegle. Ja tak ładuje swój akumulatorek.
Możesz tak zrobić.
Nie jestem elektrykiem i za bardzo się na tym nie znam ale przykładając do tych przewodów miernik ustawiony na mierzenie prądu stałego wartość 20 to wyskakiwało wszędzie 0V a jak zmieniłem na sprawdzanie prądu zmiennego na wartość 200 :D pokazywało na białym 15V+ a na żółtym 18V+ Przy wymianie statora wyczyściłem magneto i był od dość w środku porysowany...
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Siemka. Odkopuje temat. W moim 4t router citi line euro2 nie ładuje aku. Wymienione aku, iskrownik, moduł i regulator. Napięcie na aku max 5v. Dodam iż wymieniałem kilka razy regulator i na każdym to samo. Mam kilka pod ręką. Gdzie mam łapki włożyć? Bo mi opadają. To już 3 aku bo każdy pada przez brak ładowania.
I bardzo dobrze, teraz doglądaj jak na mierniku będzie 0,08 to możesz uznać ładowanie za zakończone. Ale! Nie odłączaj prostownika od akumulatora, niech jeszcze sobie będzie podłączony kilka (naście) godzin. Krzywdy mu nie zrobisz na pewno, a akumulator zacznie fazę wysycania. Utrwalenie parametrów, nie wiem jak Ci to w prosty sposób wytłumaczyć. Nie...
Witam chciałbym sie podpiąć pod temat aby nie zakładać nowego. Jak tanio i skutecznie mozna zrobic układ wyrównujący napiecie ładowania. Cos to zastępowały by elbe. Tylko, że ja mam instalacje 12V dołanczam schemat elby. wprawdzie mógł bym sobie to zbudować tylko ze takich części nie da się nigdzie znaleśc.
silnik od kosiarki ma cewkomoduł, wychodzi z niego tylko WN do świecy i kabelek gaszenia-do masy możesz spróbować rozciąć drugą taką cewkę WN z innego silnika i nawinąć na nią dość gruby drut odwinięty z jakiegoś transformatora , przynajmniej 0.5mm grubości a ilość zwojów to eksperymentalnie i zamontować obok cewki WN, wtedy będzie produkowała prąd...
Czy udało się rozwiązać problem?
Jak zmierzyć napięcie ładowania czterech akumulatorów AGM 12 V w skuterze elektrycznym połączonych szeregowo? AI: Jaki to dokładnie model skutera elektrycznego? HONDA AI: Chcesz zmierzyć napięcie całego pakietu 48 V, czy każdego akumulatora 12 V osobno podczas ładowania? Jedyna możliwość ładowania to ładowanie wszystkich czterech, taki zestaw działa...
Witam, to wtyk ładowania pewnie? poszukaj sobie coś w ten deseń gniazdo 3 PIN NOCO GC024 są to gniazda i wtyki od ładowania skuterów inwalidzkich
To pewnie zle wpiety
Oba marne ale lepszy ten PIROTEC jest szansa że podziała, ten drugi przy tak rozładowanym akumulatorze może nie dać rady, widziałem go w środku nadaje się do ładowania akumulatorów w skuterach. Gdyby napięcie było poniżej 11V wtedy można się martwić. Dziwne jest że po tygodniowym postoju nie zakręcił mimo że jak mówisz nie ma roku, także albo był niedoładowywany...
Witam wszystkich, mam pytanie, mój syn dostał Skuter Elektryczny 350 watt, skuter stał 3 Lata i nikt go nieużywał, chciałam go naładować ale jakoś nie ładuje sie bateria od scootera, moje pytania: 1. Jaki kolor powoinien być na ładowarce podczas ładowania skutera? 2.Jaki jest kolor lampki na ładowarce po całkowitym naładowaniu? Jak podłanczam wszystko...
Witam przekładałem silnik w skuterze romet 50 w tamtym poprzednim któty miał12v ładowania było git ten obecny ma 24v ładowania więc przełozyłem prądnice12v od poprzedniego po odpaleniu było ok swiatła były gdy dodałem gazu żarówki sie przepaliły tylko przednie kierunki są stop też prosze o pomoc z góry dziękuje.
Wychodzi na to że jest słaby akumulator a co za tym idzie może być jakiś problem z ładowaniem.
Witam, ile może mieć amperów ładowanie akumulatora skutera. Wydajność 50-70 W. Zatem przy 14 V prądy wyniesie 3-5 A maksymalnie. Radio z niedużymi głośnikami będzie działać, ale już żadne subwofery czy inne dopalacze z pewnością nie.
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Ale tam w ogóle nie ma ładowania i nie wiem co z tym zrobić. Czy przez regulator może nie być ładowania?
Cześć! Wcześniej ze skuterami elektrycznymi i spalinowymi nie miałem styczności. Jaki model polecacie dla początkującego? Ile ta maszyna w ogóle jeździ? Zawiezie mnie 20 km do roboty i z powrotem bez ładowania?
Tak. Pozycja "0" czyli motocykl/skuter To prostownik automatyczny. Można go używać do każdego akumulatora samochodowego i motocyklowego. Sam sobie dobierze prąd ładowania i napięcie.
Jeśli kolego masz instalację 12 V i takie napięcie jak podajesz bez obciążenia, to jest ono nieco za niskie, aby skutecznie naładować akumulator. Sprawdź prostownik oraz cewki odpowiedzialne za ładowanie.
No Bracie, to cud że jeszcze tych parę woltów się uchowało. Do wymiany natychmiast!
Skoro nic nie wychodzi to coś te regulatory są walnięte.
Uszkodzony regulator ładowania.
Jeśli żarówki dobre, przerywacz, przełącznik i połączenia też, to może ładowanie?
Jeśli uzwojenie ładowania nie jest podłączone po środku do masy, to jest jednofazowe. Podłącz bezpośrednio do uzwojenia żarówkę 24V 75W i ostrożnie dodawaj gazu... patrz co się dzieje.
Mam problem w skuterze Arrow 50, nie mam ładowania przy włączonych światłach, gdy je zgaszę to napięcie ładowania wzroście do 15V a gdy załączę światła spada do 12.0V. Wymieniłem cewki i regulator napięcia, a problem pozostał. Proszę nie tworzyć nowych tematów, dotyczących tego problemu.
witam mam problem newiem do czego służy ten elemet elektriki który jest na zdjeciu miedzy regulatorem a przerywaczem kierunków czy on ma coś wspólnego z ładowaniem?Prosze o porady mam brak ładowania
Mam skuter elektryczny 1200W z 6x aku 12V 20Ah lecz przy -10°C na tych akumulatorach ledwo daję radę dojechać do pracy 17km w jedną stronę. Gdy dojeżdżam (a jadę na eko na 1 biegu) aku jest już na rozładowaniu. W związku z czym chciałbym wymienić je na jakieś większej pojemności. Jakie polecacie, żebym przejechał w tak niskie temperatury 40km (20km...
BYć może masz za mały akumulator . BYć może brak właściwego ładowania.
Nie ma iskry i podejrzewam że ładowania też, zapłon CDI moduł jest, może ma ktoś jakiś schemacik tego kładu zapłonowego
Przydałby się schemat lub choćby jego fragment obejmujący prądnicę i układ ładowania. Bez niego trudno oceniać sytuację i coś doradzać. Tak na szybko. Sprawdź czy nie masz zwarcia/przerwy w instalacji. Stan złączek. Przetarte/przygniecione kable itp. Co z aku. Może on odchodzi w kierunku szrotu... Dodatkowo napisz czym (rodzaj miernika, zakresy pomiarowe),...
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
Ładuj jak najmniejszym prądem jak nie masz regulacji to nie ładuj
Gdzie musze podłączyć kabel z cewki (jakby ktoś nie wiedział to taka prądownica) Aby ładować akumulator? Mam motorower Simson skuter, i nie wiem gdzie dokładnie ten kabel ładowania ma być.
am mam nietypowy problem.. nie mam ladowania ale sprawa wyglada tak kupilem nowy akumulator i jak włozyłem go do skutera pojezdziłem i sie wyładował wiec go naładowałem i poszedłem dalej jezdzic ale po 30 min aku znowu sie rozładował. sprawdziłem napiecie miernikiem ładowanie jest ale bardzo małe wzrasta moze 0.2 0.3 v wiec przełozylem stary akumulator...
Podłącz na 5-10 godzin. Dla pewności możesz dać w szereg żarówkę 12V 21W. Zabezpieczy ona przed za dużym prądem ładowania, a czy jest naładowany poznasz po żarówce jak będzie ledwo się jarzyć to już.
A cewka ładowania daje prawidłowe napięcie?
Wydaje mi się że ten schemat powinien pasować http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
To już AGM są zgrzewane w pakiety? Nie chcesz przerabiać układu ładowania, to zastosuj taką samą baterię.
Więc brak ładowania.
"jeden jest od skutera, a drugi od traktora" i tu jest szkopuł bo potrzebujesz szerokiej regulacji prądu (skuter - kilka amperogodzin, ciągnik ponad 100Ah) a druga sprawa jeśli w skuterze masz akumulator żelowy to potrzebujesz ładowarki do aku żelowych bo jak się orientuje to troche inaczej sie je ładuje lepiej zrób dwa oddzielne urządzenia bo po co...
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Może masz uszkodzony bezpiecznik /gabarytowo trochę większy niż samochodowy o mocy około 40-50A/ lub przerwę na wtyku pomiędzy akumulatorami.Czy masz jakąkolwiek reakcję po włączeniu skutera.Akumulatory możesz sprawdzić w sklepie z akumulatorami samochodowymi-popytaj czy mają miernik/tester/ Być może fakt, ze akumulatory się nie nagrzewają świadczy...
Założyć z powrotem ten co był bo nie ma nic wspólnego z paleniem żarówek. W takim razie co może być tego przyczyną? Dodam, że akumulator nie miał ładowania gdy skuter był uruchomiony jeśli to cokolwiek zmienia
Jak sprawdzić regulator napięcia w skuterze czy jest sprawny? i Czy jest możliwość sprawdzenia multimetrem widzisz kolego nie a co do pytania czy wymagany do tego jest jakieś specjalne urządzenie? Ano właśnie tak i nie . Najpierw to jak na początku chcesz sprawdzić regulator no to co się dzieje / przeładowuje czy brak ładowania.
Ten starter powinien być ładowany zasilaczem 15V . Kiedyś znajomy podrzucił do sprawdzenia bo się nie ładuje. Akumulator miał popękane płyty. W komplecie był zasilacz na 15V coś koło 500mA . Po wymianie akumulatora w czasie ładowania na zasilaczu można było jajka smażyć mimo rezystora w szeregu z akumulatorem. Taka chińska zabawka do uruchamiania skuterów
Jak tyle daje to powinien wystarczyć taki od skutera.
W Twoim przypadku przemienny z cewek ,,oświetleniowych" magneta. Dziękuję Widzę, że aby ten skuter miał zasilanie tak aby było dobrze, to trzebaby przerobić całą instalację elektryczną. Cewkę od świateł przekierować, aby "poprzez regulator ładowania z prostownikiem" też ładowała akumulator. Światła podłączyć pod akumulator (ale tak jak w motocyklu...
Skuter hang-long LB50QT21 mam problem dwa razy byłem u 2 mechaników zaczęło się od tego że miałem jakieś zwarcie w instalacji i w momencie zapalenia światła przedniego i włączenia kierunkowskazów wszystkie światła włącznie z tylnym światłem stopu mi migały razem z kierunkowskazami , motor zaprowadziłem do mechanika, zanim trafił do mechanika to normalnie...
Nie ma sensu ograniczyć prądu ładowania dodatkowym rezystorem. Jest jeszcze jedna możliwość. Poszukać wśród złomiarzy na Allegro oryginalny regulator napięcia ze skuterów Yamahy itp. z silnikiem Minarelli — przy nich zwykle były stosowane regulatory z płaską wtyczką. Może będzie kosztował tyle co nowy chiński, ale przynajmniej nie będzie oszukany.
Skoro światła są z akumulatora, to nie może występować rezystor świateł, a jedynie rezystor automatu ssania. Regulator napięcia musi być odpowiedniego typu (tzw. "dwufazowy"), nie można przypadkiem założyć regulatora przeznaczonego do instalacji ze światłami z alternatora. Tak samo stator musi mieć jedno uzwojenie ładowania (bezmasowe), nie można założyć...
Sprawdź świece jak jest ok to sprawdź impulsator miernikiem do sprawdzania ciągłości obwodu. Jeśli nie masz wady serca :) to sprawdź czy na czarno czerwonym kablu z magneta jest napięcie tzn czy kopie :) jak masz miernik to lepszym rozwiązaniem będzie zmierzenie rezystancji tej cewki ~200-300 Ohm dokładnie nie pamiętam Dodano po 2 Zapytam jeszcze co...
Więc 6,6A Ci wystarczy. Tylko daj radiator na mostek prostowniczy. I po podpięciu wszystkiego pomierz napięcie ładowanie żeby faktycznie ładowało.
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Najlepiej byłoby skorzystać z akumulatora , bo wiele nowych skuterów ma go na wyposażeniu , a jeśli nie to zamontować dodatkowo z układem zasilania od prądnicy . Mogłyby wystarczyć nawet zwykłe baterie Ni-Cd w odpowiednim zestawie i układ ładowania . Kondensator nawet najbardziej pojemny nie zastąpi akumulatora , a wymiarowo nowoczesne baterie są podobne...
Ok. Pomysł z ładowaniem z przetwornicy STEP-UP do kosza. Ładowarka ma sporo pinów w złączu. Zapewne monitoruje temperaturę baterii "gadając" z BMSem.
Wygląda na to, że problem jest związany z ładowaniem akumulatora. Sprawdź instalację elektryczną a przede wszystkim układ ładowania.
Witam,nie wiem jak sprawdzić regulator a z magneta wychodzi mi ok 6V czy tylko tyle ma wychodzić a nie 12-14V do regulatora żeby ten regulował na 12V ?,światła,kierunki są tylko jak aku mam doładowane.
Posiadam skuter inwalidzki Giant fortress n8.Po oddaniu go do serwisu wrócił z usterką.. Brak ładowania akumulatorów po włączeniu wtyczki do skutera. Ładowarka sprawna i akumulatory też są sprawne bo sprawdzałem po ich wyjęciu ze skutera.Dodam jeszcze że migacze też nie świecą tylko reflektor z przodu świeci i kontrolka stanu naładowania akumulatorów...
Witam. Mam problem iż w moim skuterze nie ma ładowania i nie wiem jak sprawdzić regulator napięcia bo to może być właśnie przyczyna niskiego ładowania. Podrzućcie jak mogę go sprawdzić bo nie wiem czy zamawiać inny regulator czy szukać przyczyny dalej.
Ta płaska wtyczka służy do "odbioru", złącze 3-pinowe służy do ładowania. Jakie parametry baterii? Czy to Li-ion/Li-po? Zapewne ma wbudowany układ BMS który nadzoruje pracę poszczególnych ogniw/sekcji. Nie naładujesz przez wyjście. Tylko przez złącze do tego przeznaczone jest to możliwe.
Najprawdopodobniej układ ładowania
Odświeżam, być może ktokolwiek wie coś jednak na ten temat?
Dlatego napisałem, że konieczna jest modyfikacja instalacji elektrycznej. Układu ładowania również.
Posiadam Kymco Dink 150 z 1999r. Dopiero co zakupiłem a tu klops. Wysiadło ładowanie. Skuter pali normalnie tylko kontrolka od ładowania nie gaśnie. Po odłączeniu akumulatora skuter nadal pali tylko wszystkie kontrolki i światła gasną. Myślę że to regulator napięcia ale nie wiem jak to zdiagnozować. Proszę o jakieś instrukcje.
Kwestia, ładowania akumulatora w skuterach, była omawiana wiele razy, użyj wyszukiwarki.
1.sprawdź czy nie zaśniedzialy kostki złączki przy magnecie, 2 zdejmij osłonę górnej czaszy, i sprawdź przy wlacznikach to samo.. 3 .zdejmij czasze dolna i sprawdź miernikiem czy jest zasilanie na kostce lamp. 4, jeden bezpiecznik masz przy akumulatorze. Jak piszesz że kierunkowskazy są,to ten jest cały. Drugi masz pod czasza z lampami,przy stacyjce....
Gotowe „zapłony CDI” to takie same zestawy alternatorów od chińskich skuterów/motocykli, lepiej lub gorzej wykonanych (podstawa, krzywka, rodzaj ładowania, podzespoły). Sam sobie odpowiedz na pytanie, skoro ludzie zakładają i użytkują.
Regulator napięcia-na klemach nie widzę żadnego napięcia stałego, bo miernik wskazuje tyle co jest na akumulatorze. Natomiast pojawia się napięcie zmienne ~18V, ale tylko jedna połówka (jak odwrócę bieguny miernika to ~0V). Błąd pomiarowy. Właściwie to lipny miernik. Unity tak miały, że mierząc napięcie stałe na zakresie napięcia przemiennego wskazywały...
Mase na swiece i dotykalem przez pół sekundy. Zamowie cewke. A czy modułu CDI wychodzi prawidlowo zasilanie? Dodam tez ze skuter nie ma ładowania, wiecie może jak to jest tam rozwiązane?
Dobrze byłoby określić, po której stronie leży problem. Zacząłbym od obciążenia samego zasilacza z pominięciem obwodów nadzorowania ładowania. Musiałbyś w tym celu podłączyć sztuczne obciążenie w postaci bądź stosu rezystorów, bądź naprędce polutowanego pająka wykorzystującego tranzystor(y) mocy na radiatorze (chłodzonym wiatrakiem) sterowane prostym...
Tam chyba sa dwie cewki więc razem mogą miec 12V, skoro zarówki na 12V świecą Ci dobrze to tak pewnie jest, zawsze możesz zmierzyć napięcie. Akumulator musi byc jednak podłaczony przez układ ładowania.
Nie znam się na skuterach ale piszesz że jest alternator więc sprawdź szczotki i komutator.
A gdzie ta różnica? I co ma 2T lub 4T do układu ładowania?
Witam. Zakupiłem prosty woltomierz z amperomierzem ,który chciałem podłączyć jako wskaźnik napięcia i prądu ładowania w skuterze. Niestety mam problem z najprostszym podłączeniem amperomierza. Wg schematu sklepowego oba przewody należy podłączyć na (-) źródła i odbiornika..czyli gdzie:)? Pozdrawiam Załączniki:
Jasne. Ale wątpię w to żeby było ok. Przecież jeśli odepnę akumulator na pracującym silniku to na klemach powinienem mieć co najmniej 13v teoretycznie 14.4. Ale nie 5v.
Siemka, kupiłem skuter inwalidzki carpo 2 SE i w instrukcji nie ma żadnej informacji o odłączaniu akumulatora. Zastanawiam się czy mogę wyciągnąć akumulator i ładować go w domu.
To podziel się wiadomościami, przynajmniej taki pożytek z tego postu.
tak zrobię dzięki bardzo
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Witam, posiadam stary zasilacz awaryjny APC Back - UPS Pro 420 Model 650, i mam pytanie czy jest szansa aby przerobić go na prostownik do ładowania akumulatora od skutera 7Ah ?
skuter ładowania kontrolka ładowania skuter regulator ładowania skuter
słuchawki telefonu styki przewodność mosiądzu hasło wygasa
rozruch silnika pralki połączenie śrubowe rysunek
Siłownik Beninca bramy nie reaguje na krańcówkę Czy JBL Flip 4 powinien być całkowicie szczelny?