Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
co ciekawe oczko zielone i elektrolit pod oczkiem jest To jest wytłumaczalne - akumulator 12V zawiera 6 ogniw-cel każde ok 2V połączone w szereg. Oczko jest tylko w jednej celi - pewno akurat tej dobrej. Jak bez podłączonego ładowania ma 8,6v to prawdopodobnie dwie cele padły - maja zwarcie może takie niepełne (o sporej rezystancji ograniczającej prąd...
Bo masz masę odbiorników elektrycznych na pokładzie, każdy rozruch to mnóstwo energii pobranej z akumulatora, i malejący prąd ładowania, gdy akumulator jest pełny.
Tak jak napisałeś - kupiłeś okazyjnie ;-) to że moduł ma prąd zwarcia i napięcie w obwodzie otwartym nie znaczy, że w punkcie pracy będzie ok. Niestety.
Witam, W punkcie 4 na stronie: http://www.mototechnika.republika.pl/pli... jest dokładnie opisane jak wpływa temperatura na parametry akumulatora. Poza tym akumulatory są przecież ładowane przy tak niskich temperaturach w czasie pracy pojazdu i nic się nie dzieje (nie wybucha, itp.).
(at)radek.d85 Zapewne jest tak, jak napisał (at)bambus94 używaj więc prostownika. W prostowniku masz też amperomierz, jak jest wskazany przepływ prądu to znaczy się, że jest ładowany akumulator.
Potrzymaj tę starą baterię pod napięciem 14,4V aż prąd bardzo spadnie. Można ją męczyć ładowaniem prądem C/10 do napięcia 15,6V lub 16,2V, ale będzie mocno gazować i kruszyć płyty. Gdy nie ma pośpiechu, to trzeba ładować zgodnie z zaleceniami wytwórcy baterii.
Słabe ładowanie akumulatora.
Lampa awaryjna posiada akumulator, układ ładowania, przetwornicę i przełącznik. W czasie gdy jest napięcie w sieci jest ładowany akumulator (niskie napięcie np.3V), lampa nie świeci, gdy go zabraknie układ przełączający włącza przetwornicę z niskiego napięcia (np. 3V) i lampa świeci. Układ jest skomplikowany więc jeśli się nie znasz to nie przerabiaj,...
Błędy związane z ładowaniem akumulatora, niskim napięciem? Przy braku napięcia często wyłączają się te urządzenia, tak czytałem, a nawet widziałem :) Powinieneś dostać wydruk, tak to nie wiadomo, czy w ogóle coś podłączali, i byłoby łatwiej z tej strony ekranu. Jak zwiedzisz następny warsztat, to znowu skasują za odczyt wielokrotnie odczytanych już...
A czy z chwilą jak silnik nie pracuje a zapłon masz włączony zaświeca się kontrolka z ikonką akumulatora?
Wątpie żeby pomogło że względu na podejrzenie że akumulator jest uszkodzony. Ale jak tak bardzo chcesz możesz zastosować ładowanie miękkie stosowane w przypadku mocno rozładowanego akumulatora polega na ładowaniu akumulatora prądem o niskim natężeniu. Póżniej na zmiane większe i małe natężenie . I dopiero po tym ładowanie właściwe.
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Kiedyś walczyłem z tym i jedynym rozwiązaniem było odszukanie rezystora którym dało się podbić napięcie.
Nawet w sporo droższych regulatorach informacja o stanie naładowania baterii często słabo odzwierciedla rzeczywisty stan rzeczy. Więc jeśli po odłączeniu akumulatora od ładowania i obciążenia pomiar napięcia wskazuje na pełen akumulator to chyba nie ma się czym martwić. Ale jakbyś napisał więcej o parametrach panelu, przez jaki czas na dobę jest oświetlony...
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Zastanawiam się jakie napięcie było by odpowiednie do zasilania tego układu, w opisie pisze o spadku na tyrystorze 1V, myślę że wyprostowane napięcie 13V powinno być odpowiednie (12V za układem) uwzględniłem wahania sieci energetycznej +-10% i napięcie szczytowe które pozwoli ładować akumulator przy niskim napięciu sieci.
Ile lat ma auto? Może spadki napięcia są pomiędzy alternatorem a akumulatorem zbyt duże? Zmierz napięcie na przewodzie "+" pomiędzy akumulatorem i alternatorem, napięcie na zaciskach akumulatora i alternatora. Szukać trzeba gdzie są spadki napięcia. Także test nieobciążony alternator i załączać stopniowo światła, wiatraki, grzanie szyby. Jeżeli są spadki...
Jeśli masz akumulator standardowy 70Ah musisz ustawić prąd NIE większy niż 7A i nie "zapalać" gwiazdki na prostowniku. Gwiazdkę "zapalamy" przy ładowaniu akumulatorów AGM, oraz podczas ładowania akumulatorów standardowych w niskich temperaturach
A masa na skrzyni jest! Klemy na rozruszniku sprawdzone? oraz przy akumulatorach i heblu.
Odpali i to bez problemu, przecież na włączonych światłach jest ponad 14 V. Pisałem już a co się dzieje z ładowaniem gdy przy pracującym silniku i ładowaniu, wyłączyć światła.
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
Teraz daję cały schemat. Diody powinny byc na prąd taki, jakim chcemy ładowac akumulator, jeżeli 10A - to diody 10 amperowe, na niskie napięcie, np. 50 - 100V Tyrystor na prąd nieco większy, niż prąd ładowania akumulatora, napiecie tez niskie, 50 - 100V. Zarówno diody, jak i tyrystor należy zamocować na radiatorze. Pamiętaj o izolacji tyrystora!
Dzięki będę kopał jak znajdę to napiszę co było , jak nie znajdę będę pytał dalej.
bedzie od 7,5 do 10,5 ma tryb impulsowego wzbudzania ogniwa tylko dlaczego żadna zielona dioda nie świeci?
Ładowanie masz tylko niskie. A czy dojedziesz czy się nie pogorszy, to już do wróżki pytanie
Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Dokładnie, coś tu śmierdziało od początku. Napięcie 12.6 to napięcie akumulatora nie ładowanego, w UPS-ie należy się spodziewać 13.6V.
A można na nim ustawić prąd ładowania 0,23A? To prostownik automatyczny do aku. o pojemnościach 3-150 Ah. Nie nadaje się do takiego małego akumulatora jaki ma autor posta. :cry:
Jest to bezpiecznik polimerowy, czemu uważasz że prostownik nie ładuje? Podpinałeś pod akumulator?
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
(at)Xantix Faktycznie w przytoczonym temacie to kompletna masakra. Znajomi z pracy się uśmieją jak im dam do poczytania(Laboratorium chemicznych źródeł prądu). Wracając do tematu zaproponowana ładowarka wystarczy żeby ładować akumulator. Niższy prąd powoduje jedynie wydłużenie czasu ładowania. Jednak przy pracy cyklicznej tak jak wspomniał (at)Thunderbird...
Co ma wspólnego alternator z zapalaniem jak auto czasami ma problemy z odpalaniem i to zapewnie nie od niedoładowanego akumulatora.
To tez jest jeden temat, a drugi to spadki napięcie na przewodach. Dynamiczna kontrola to efekt ekologii, myślę że to zabija akumulatory.
Droga lampka. To sporo wyjaśnia. Z UPSem może być taki problem, że ładuje on akumulatory bardzo niskim prądem. Typowo producenci przewidują, że te mają naładować się w 12 godzin. Jak dołożysz akumulatorów może się okazać, że w te pozostałe 18 godzin nie zdążą się naładować. Spójrzmy może z jeszcze innej strony - na prawdę nie dasz rady dociągnąć tam...
Prawdopodobnie napięcie na ogniwie spadło do tego stopnia że jego elektronika odcięła zasilanie w celu ochrony przed nadmiernym rozładowaniem. Trzeba by sprawdzić jaka jest rzeczywista pojemność tego akumulatora, czyli jeśli to telefon z androidem to zainstalowac któraś z aplikacji monitorujących stan baterii i tam po kilku cyklach ładowania powinno...
Nie zawsze. Najpierw ładowanie przez żarówkę (mały prąd ) dopiero jak osiągnie 11V to normalne ładowanie. Miałem EXIDE które przeżyło 3 takie operacje jedną nawet przy mrozach (aku wyciągnięte). Sprawny alternator nie potrzebuje akumulatora czy zasalania na wzbudzeniu by zacząć ładować. Widomo ze wzbudzeniem zacznie ładować już przy niskich obrotach....
Nie wiem czy światła mijania są idiotyczne (?) Natomiast wiem że raczej rezystancja wewnętrzna akumulatora przy niskich temperaturach jest relatywnie duża, pomijając stopień zużycia... Napięcie na zaciskach akumulatora ładowanego w niskich temperaturach może przekraczać znamionowe wartości ( u mnie było 17V przy akumulatorze o temperaturze jakieś -15...
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
To z linku to akurat nie jest LDO - może za słabo ładować akumulator przy niskich obrotach, np. kiedy prądnica daje 15V - będzie ładować dopiero przy 17V. Jakieś schematy stabilizatorów LDO powinny być na Elektrodzie - szukałeś? Ja znalazłem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Czy te 17V to jest po wyprostowaniu na kondensatorze,...
Prąd ładowania ok 12V NAPIĘCIE
Dla M300 dostępne są 2 ch-a. Wklejana na każdej aukcji i ta załączona poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/4480672300_... Charakterystyka wklejona tutaj jest zbliżona do osiągów turbiny pod warunkiem laminarnego przepływu powietrza. W rzeczywistości wiatr (szczególnie ten przy ziemi) kręci. Polecam zakupić nawet najprostszy wiatromierz...
Możesz tak zrobić.
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Czyli 7,5 V przy prądzie 10A to coś nie tak z akumulatorem.
O czym świadczy niski pobór prądu podczas ładowania nowego akumulatora, którego napięcie bez obciążenia wynosi 12.6V? Jeśli przeprowadzamy ładowanie w niskiej temperaturze, to jest to jak najbardziej typowy objaw. Elektrolit tego akumulatora w niskich temperaturach traci swoje właściwości i oprócz zmniejszenia pojemności akumulatora zmniejsza się "ruchliwość"...
Miernik, mierzyć pobór po uśpieniu modułów, szukać "zjadzacza" akumulatora. Nie koniecznie może być walnięta klema IBS, stad niskie ładowanie i niedoładowanie. No ale to powinni oni od razu wiedzieć co robili bo to standard w tych autach.
Czyli kondensator potrzebny jeśli ma to ładować akumulatory.
W moim quadzie 150 jest taki problem, ze nie ma ładowania, aktualnie bez podlaczonego akumulatora miernik wskazuje 0.54v 0.40 przy dodawaniu gazu nawet spada. Jakis czas temu wskazywało 3v, mam nowy akumulator, jeżdżę na światłach i nie chce rozwalic akumulatora, a tak poza tym mam akumulator zelowy, moge go ładowac zwykłym prostownikiem do kwasowych...
W pełni naładowany akumulator ołowiowy ma napięcie 15,6V - 16,2V przy podłączonym prostowniku. Ten z Lidla zapewne tyle nie podaje, więc nie ładuje "do pełna". Jednak nie ma to większego znaczenia, bo alternator też nie ładuje akumulatora do 100%.
Trudno mi coś powiedzieć o charakterystyce ładowania tej ładowarki, ale myślę, że jest to tzw. metoda ładowania stałym napięciem. Dlatego też podejrzewam, że krzywa ładowania jest taka, że w końcowym etapie prąd jest minimalny i nie da się przeładować akumulatora, jak piszesz "dwukrotnie" jeżeli czas ładowania był dwa razy dłuższy od spodziewanego.
Tego nie wiem, musisz szukać.
Witaj kolego !!! Z tego co przeczytałem moim zdaniem muszisz jeszcze wykluczyć uszkodzenie regulatora napięcia który jak to zwykle bywa w iskrach (producent alternatora) jest częstą usterką . Jeżeli tto nie pomoże to zostaje tylko uszkodzenie stojana lub wirnika ale to żadko w tym przypadku najlepiej jak podjedziesz do jakiegoś elektryka samochodowego...
Na którym przewodzie na tym od kontrolki? Tak, ale na razie naładuj ten akumulator jak już go ładujesz.
Jakie A sie starło??? Chodziło mi o ampery, rozruch. A układ to proszę: http://obrazki.elektroda.pl/1998798200_1... Jeżeli chodzi o wiedzę to szukam odpowiedzi w moim zakresie :) Człowiek się czegoś nauczy to później już wie i nie musi pytać :) A co może być przyczyną słabego ładowania tutaj? W samochodzie bym nawet nie pytał ;) Na internecie...
EST-511 da radę Tylko jak kiedyś będziesz potrzebował do innego akumulatora, to znowu będziesz kupował? Ja bym dołożył i kupił droższy. A może sąsiadka przyjdzie po ratunek, a u Ciebie tylko mały prostownik... ;)
1) Ile będzie trwało ładowanie takiego akumulatora: 2) I czy naładuje poprawnie przy takim niskim atrybucie 3,8A? no-name 12V 120Ah Jeżeli akumulator jest prawie całkowicie rozładowany , to ok. 30 godzin. Naładuje poprawnie.
witam odnośnie tej ładowarki ,,powiedzcie mi jak te diody mrugają po zapakowaniu akumulatorków to znaczy ze co??? ładuje ale jest niski poziom stanu akumulatorka? czy nie ładuje bo jest za niski poziom naładowania akumulatorka??
Witam Najprawdopodobniej akumulatorki nieoryginalne mają większą rezystancję wewnętrzną i napięcie bardziej im siada od oryginalnych. Mierz napięcie na nich pod obciążeniem około 1A, np. rezystorem 7,5-10Ω to przekonasz się o możliwości tych akumulatorów. Sprawdź czy na tych Energizerach aparat będzie dłużej działać.
Na początek sprawdź panele, regulator może być ok ...... Podłącz dwie żarówki samochodowe 21W/24V połączone w szereg bezpośrednio do nich ..... Możliwe również zwarcie na wejściu regulatora i praca paneli na zwarciu, mogły osiągnąć sporą temperaturę i z tond te niskie napięcie .....
Jeśli ogniwa mają za niskie napięcie to BMS nie zasili układu lampki. Niestety zimą ładowanie ze słońca jest słabe.... Gdy akumulatory się naładują to albo zadziała albo będzie trzeba szukać awarii.
Jakie napięcie znamionowe mają ładowane akumulatory?
Trochę podładujesz ale ma zbyt niskie napięcie.
tak, jest możliwe ładowanie aku rozruchu wyższym napięciem, niż daje alternator, gdyż moduł ładowania posiada powielacz napięcia (widoczny na schemacie DC/DC). Czerwony kabel od sterownika J367 do przekaźnika łączenia równoległego akumulatorów służy właśnie do ładowania akumulatora rozruchowego. Alternator natomiast dopasowuje napięcie do akumulatora...
Akumulator jest ok. Nówka był doładowany do pełna przed użyciem. Byłem na miejscu kilka razy wczoraj i dziś, obserwując parametry. Problem leży po stronie panela. Nawet w pełnym nasłonecznieniu nie przekracza 6.5A, jest popękany. Niby tylko zewnętrzne szkło, ale efekt widać na parametrach. Dodatkowo wcześniej podłączone były 2 akumulatory: żelowy i...
Nie szukaj problemu, krórego nie ma. Działa to wszystko, jak powinno, problem jest tylko w za niskim ładowaniu akumulatora. Przeczytaj swój pierwszy post i zwróć uwagę na to, że napięcie zamiast trzymać się na poziomie ok. 14,2V, wręcz ci spadało. Więc zajmij się usprawnieniem alternatora, aby trzymał napięcie ładowania i z głowy. Zostaw te świece w...
Sprawdź bezpieczniki, masz ich 3 szt. Prześledź schemat tj. od "prądnicy" do regulatora i z niego do akumulatora. Ładowanie akumulatora zbyt niskie. Sprawdź instalację pod względem ewent. zwarć i celowości zmiany podzespołów i może wadliwie podłączonych.
Witam Sprawdź faktyczny stan akumulatora innym urządzeniem , akumulator może być naładowany , dlatego prąd ładowania jest niski.
Sprawdź napięcie ładowania akumulatora w samochodzie. Z obciążeniem światłami, szybą ogrzewaną, dmuchawą itd oraz bez obciążenia.
Nie zgaśnie gdyż tu tkwi problem musisz je sprawdzić na ciągłość obwodu najprawdopodobniej niebieski jest przerwany.
Czyli problem tkwi w samym motocyklu. Sprawdź jakie napięcia idą z cewki na regulator (prąd zmienny), a co wychodzi z regulatora. Przed regulatorem może dochodzić nawet do 100V, w zależności czy to prądnica czy alternator. Za regulatorem powinno być ok. 13,5V. Napięcie ładowania nigdy nie może być równe lub niższe od napięcia ładowanego akumulatora....
Witam, co myślicie o takiej instalacji żeby turbinę wiatrowa 24V podłączyć do instalacji 12V? Ma to na celu ładować akumulator przy niskiej prędkości wiatru, tylko pytanie czy przy dużych wiatrach nie uszkodzi kontrolera i akumulatora (200Ah)?
Witam Jeśli akumulator ma już 4 lata to go wymień . bo przy sprawnym akumulatorze napięcie ładowania nie powinno przekroczyć 14 Volt przy maksymalnych obrotach , jest poprostu zasiarczony i zwarty nie oddaje już tyle energi co nowy a jak masz po naładowaniu 10 V to jedna cela w akumulatorze jest zwarta . Akumulator ma 6 cel po 2 Volty co daje w sumie...
mierzyłem przy stykach na akumulatorze i na pewno dobrze to zrobiłem
ooo a jak to sprawdzic?? i razie "W" jak to naprawic??
Tak na starym akumulatorze tez jest taki spadek napięcia, dlatego kupiłem nowy. No więc raczej wykluczamy uszkodzenie akumulatora. Jednym słowem coś ci rozładowuje akumulator tylko pytanie co? ;-) Najlepiej jest zacząć od rozrusznika. Gęsto często elektromagnes bądź sam rozrusznik ma jakieś przebicja na uzwojeniach do masy i może tym samym go rozładowywać....
Kontrolka ładowania po odpaleniu gaśnie?, czy odpala normalnie, jak długo akumulator trzyma, klemy sprawdzone?
Witam! Posiadam Citroen Xara picasso 2,0 HDI 2001r. Mam problem z ładowaniem w moim autku. Na forum przeczytałem jak sprawdzić ładowanie zwykłym miernikiem. Mój wynik to 12.3V a wiem, że akumulator jest ok bo mozna go ze spokojem naladować prostownikiem do 13,6 i po podłączeniu do klem nie traci, mimo że samochód zostawiony na weekend na parkingu. Jak...
A to napięcie 7,95 V nie jest za niskie aby ta "lidlowa" ładowarka "wystartowała"? Bo dużo tego typu elektronicznych ładowarek potrzebuje odpowiedniego napięcia akumulatora aby zacząć proces ładowania.
Myślisz że mogę po 8h ładowanie spróbować go odpalić żeby zobaczyć czy to ma sens. Tak go wykończysz ostatecznie. Jak chcesz jeszcze podratować ten akumulator to ze 3 doby by musiał się ładować. Także na chwilę obecną tylko zakup nowego jak chcesz jeździć.
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Prąd ładowania ograniczają te dwa oporniki 10 om/10 W. Ale lepsze są do tego żarówki, bo prąd opornika jest proporcjonalny do napięcia, a prąd żarówki przy wzroście napięcia rośnie dużo wolniej - w rezultacie z opornikami prąd jest proporcjonalny do różnicy napięć transformatora i akumulatora, a z żarówką prawie nie zależy od nich. Regulacja prądu ładowania...
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
Jeżeli na wyjściu zasilacza jest 5V (stabilizowane) to potrzeny jest szeregowy rezystor o wartości ok 51 - 62Ω., plus zasilacza łączy się z plusem akumulatora. Należy ładować 14 godzin
Zmierz na samym alternatorze Potem na akumulatorze.
Sprawdzić szczotki i diody w alternatorze. Licznik przebiegu nie miga? To już chyba prościej jest sprawdzić ładowanie
Teoretycznie możesz, ale jeśli ładowarka będzie miała zbyt niską wydajność to może się okazać, że akumulatory nie będą się ładować.
Sprawdź na innym akumulatorze ale zapewne ten którego próbujesz ładować jest zużyty. Prostownik wykrywa że akumulator jest nienaładowany (pomiar napięcia) i zaczyna go ładować ale ze względu na niską pojemność napięcie akumulatora bardzo szybko wzrasta co dla prostownika jest sygnałem do zakończenia ładowania, to typowy objaw zużytego akumulatora.
Jeżeli samochód stoi w garażu w którym jest prąd można podpiąć nawet na miesiące pod akumulator będący w samochodzie urządzenie uzupełniające ubytek prądu w akumulatorze niewielkim prądem 800mA a następnie po uzupełnieniu prądu urządzenie przechodzi na ładowanie niskim prądem konserwującym.Mały prąd ładowania nie pozwala na gazowanie akumulatora .Urządzenie...
Nic się nie stanie. Będziesz częściej ładował akumulatorek, niż obecnie wymieniałeś ogniwo 1,5V Zależy to też od pojemności akumulatora.
Wszystko wskazuje raczej na koniecznośc wymiany akumulatora - utrata pojemności. Po uruchomieniu silnika napięcie ładowania jest niskie, bo zużyłeś energię na grzanie świec i pracę rozrusznika. Jak zauważyłeś, im dłużej jedziesz tym wyższe napięcie ładowania, bo mniejsze obciążenie alternatora (doładowuje sie akumulator). Napięcie ładowania powinno...
Wózek widłowy elektryczny lub coś podobnego? Zielony przycisk uruchamia proces ładowania wówczas, gdy napięcie na akumulatorze jest zbyt niskie, by automatyka prostownika zadzialala i wlaczyla go tylko po włożeniu wtyku ladowania do pojazdu. Czerwony przycisk wyłącza ładowanie w dowolnym momencie. Trojkąt z wykrzyknikiem - uszkodzony prostownik lub...
myślę żeby dać dodatkowy przewód między alternatorem, a akumulatorem, gdyby się na to zdecydował to jaki bezpiecznik najlepiej zastosować? Żaden - tam nie ma i nigdy nie było bezpiecznika, tylko oryginalny przewód jest w 2 kawałkach (alternator - rozrusznik i rozrusznik - akumulator). Dajesz dodatkowy przewód równolegle do starego, najlepiej w peszlu...
Ja mam taki akumulatorek w motorku dla dzieci i ładowarke po ładowaniu tą ładowarką aku trzyma ok 20min jazdy a po ładowaniy prostownikiem przez ok 3godz. na niskim amperażu trzyma conajmniej 3-4 godziny więc myśle że to wina ładowarki.
Przez zimę akumulator w motocyklu rozładował się i aktualnie ma 1,8V. Podłączyć możesz, ale tak jak wyżej, akumulator to już raczej złom. Następna sprawa czy ładowarka w ogóle "wystartuje" przy tak niskim napięciu akumulatora, czy tylko zaświeci się dioda "Error". Nie wiem jak mają CTEK-i (choć sam mam takiego), czy tak jak inne że nie startuje ładowanie...
Okazało się że po podłączeniu prąd był bardzo niski. Akumulator ładował się kilka dni ale naładował aku.
Możliwe uszkodzenie jednej z diod lub spadki napięć w obwodzie ładowania akumulatora.
Uwaga przy rozruchu Diesla akumulator daje setki amper więc obniżenie elektroniczne na akumulatorze raczej odpada ze względu na prądy. Podczas rozruchu alternator nie ładuje akumulatora (zbyt niskie obroty), więc tutaj troszkę "pobłądziłeś". Jak najprościej i najtaniej być pewnym że napięcie ładowania mierzone na zaciskach akumulatora nie przekroczy...
Czesc, gdzie jest ładowanie akumulatora w suzuki RG 80?
Natomiast po odłączeniu baterii napięcie na wyjściu ładowarki skacze w zakresie kilku, kilkunastu voltów. Z czego to wynika że ładowarka daje prawidłowe napięcie tylko pod obciążeniem? Najkrócej mówiąc bez wdawania się w szczegóły. Jest to ładowarka inteligentna. Obecne ładowarki do akumulatorów samochodowych bez ich podłączenia do akumulatora mają...
Czym go próbowałeś ładować? Jeśli ładowarką automatyczną, to napięcie mogło być zbyt niskie aby rozpoczęła ładowanie.
niskie napiecie akumulatora niskie ładowanie nissan niskie taktowanie ładowanie
zakładanie nowych tematów fotel kierowcy renault megane dekoder cyfrowy telewizji kablowej
budowa głośnika evobox multiroom
Dobór rezystora rozruchowego do silnika SUg 200L4A Zanik świateł mijania w Toyocie Corolli 2009