Poza poradą z poprzedniego postu na niebiesko nasuwa jeszcze jedna. Z racji, że pojazd ma trochę latek warto sprawdzić ciągłość połaczenia przewodu zielonego od regulatora do uzwojenia wzbudzenia.
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
Zupełnie naturalne zachowanie. Na obrotach biegu jałowego nigdy nie będzie ładowania.
Sprawdź ładowanie jeśli jest ok przerywacz do wyrzucenia. nic ci nie dadzą słabsze żarówki jak nie ładuje.
Wygląda na ten tańszy z koreczkami gumowymi (bez katalizatora), na takich rozmiarów akumulator możesz spokojnie dolać po 5-7ml wody na celę. *destylowanej. Zakładając że ma kilka lat oczywiście. Po dolaniu podładować 1-2h, ładowanie powoduje migrację elektrolitu.
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Yamaha yzf-r125 brak ładowania, olej w pradnicy
Czy można podejrzeć co jest w tej instrukcji remontu Yamaha 50-90, mam silnik 75 - 2T? Klikam na ładowanie i nic.
Masz klasyczny układ jak w alternatorach samochodowych. Prostownik może być uwalony lub zwarcie w samych uzwojeniach alternatora -kable żółte lub regulator daje wzbudzenie cały czas. Poczytaj posty o diagnozach alternatorów. To jest klasyka. Napisze tylko, że rezystancje między żołtymi mają być równe (uwaga sa bardzo małe!) a do masy ma być przerwa...
Sprawdź w instrukcji jaki ma być akumulator, bo wg mnie 4 Ah jest za "słaby". W skuterach wiadomej produkcji stosowane są takie akumulatory, ale światła w nich są z "prądnicy", więc na potrzeby tych skuterów są one wystarczające. W swoim zamontuj akumulator o mocy np. 7 Ah, ale upewnij się, że w pojeździe masz właściwe ładowanie.
Ten R583 pokazuje mi 150K, nie wylutowywałem go. Tego 47K nie ma jak zmierzyć, ładuje się kondensator.
Dobrze ustawiony miernik, zmierz napięcie akumulatora na nie pracującym silniku a następnie gdy pracuje powinno być wyższe do 14,2V jeżeli ładowanie jest sprawne.
Dzień dobry potrzebuje przerobić Yamaha żeby paliła bez akumulatora czy da radę jakoś to zrobić jak tak to miał by ktoś jakiś schemat słyszałem że można dać też diody ale skąd je wziąć z góry dziękuję
Sprawdź czy uzwojenia alternatora mają przejście do masy. Motocykl stary, dokładna kontrola wszystkich połączeń elektrycznych wokół regulatora. Regulator 4 piny? Musi być dobrze przykręcony do masy, sprawdź kostkę w regulatorze i złącze alternatora z silnika (3 piny, żółte, albo białe kable)
Witam, po zimowaniu motocykl nie pali, po odpaleniu z kabli od auta pracuje normalnie, po odłączeniu p. masowego napięcie spada do 7.65 z delikatnym plusem. To, że akumulator trup to dosyć logiczne, motocykl od dłuższego czasu miał problemy z dłuższym postojem i po 2 tygodniach odpoczynku latem, zmuszał mnie do odpalania na pych. Bardziej interesuje...
Na pewno na papierze lepszy jest ten pierwszy, większy głośnik, większa moc wzmacniacza. Zależy jakie masz pomieszczenie do nagłośnienia, jak małą klitkę to nie ma sensu ładować tam dużych głośników bo to i tak nie zagra.
Na alegro się znajdą. Tylko tam kupisz porządne części - jak się będziesz ograniczał do tego co mają "w pana kazia" to nigdy nic dobrego nie wyjdzie. BF? a ja wiem... producent twierdzi, że to wysokonapięciowe tranzystory do wzmacniacza wizji do telewizorów... jak się nie boisz, to ładuj - ja bym nie ryzykował swojego czasu.
Mam podobny problem z ładowaniem w honda cb500 , co u Ciebie było przyczyną ?
Wrzuć zdjęcie regulatora
Użytkuję to radio od 2019 roku. Do wczoraj grało. Nic mi nie wiadomo o płatnej subskrypcji.
Masz tam typowy alternator trójfazowy, więc procedura standardowa: - Sprawdzenie regulatora (test diod). - Sprawdzenie czy uzwojenie alternatora nie ma przebicia do masy. - Test wydajności alternatora pod zwarciem (jeśli nie chcesz odkręcać pokrywy alternatora).
no nie mam wyjścia! jak chcę miec porządne stereo to muszę tam pojechac! Będę robił kolumny na usherach ;-) mam przynajmniej taki plan! Moje dotychczasowe chcę sprzedac - nie będę już w nie ładował kasy!
Jeżeli akumulator był rozładowany to jest jak najbardziej prawidłowo że się rozgrzał alternator. Podstawowa sprawa to pomiar napięcia ładowania.
30 W różnicy to pryszcz. Umiejętnie wysterowany wzmacniacz o mocy 500W, tez im nie zrobi krzywdy. Lepiej wysterować głośniki wzmacniaczem większej mocy, niż ładować w głośniki przester z wzmacniacza niższej mocy. Pozdrawiam.
Witam. Tak jak w temacie, potrzebuje zrobić ładowanie aku do Yamahy Dt 50 Lc, ponieważ w oryginale nie było a bardzo by się przydało. Jak by można było to prosił bym o jakieś prostsze opisanie i jakieś schematy. Z góry dzięki.
Wstaw te rezystory. Spróbuj zamiast bezpiecznika, a jak się nie będzie chciał włączyć to w obwód z transformatorem włącz. Tylko nie wiem czy protect od pomiaru napięć PS się nie uaktywni przy ładowaniu kondensatorów.
Odłącz od instalacji i zmierz ale skoro piszesz że nowy to raczej nie to. Zmierz ładowanie z podłączonym akumulatorem.
no cóz ja tak nie zrobie interesuje mnie wsad ładowany z plyty cd
Witam! Mam małą 'zagwostkę' dotyczacą ładowania akumulatora w quadzie model quada to Yamaha Timber Wolf o pojemności 290cmm, napędzie 2x4 i rok 95. Zacznę od histori tego pojazdu. Quad jeździł, odpalał, w końcu maszyna odmowiła ładowania aku, w sumie to bez akumulatora sie jeździło do konca, nie wiem, bo znajomy mi go dał do zrobienia. Dziś chciałem...
no to masz teraz już tylko albo walnięty regulator z przyczyn "naturalnych"( poprostu przyszedł na niego czas :P ) a jak nie to to znaczy że stojan jest uszkodzony i jedyne rozwiązanie to naprawa (czyt.przewinięcie ) albo wymiana na sprawny no i oczywiście wymiana regulatora na działający bo ten jeżeli podaje 17 V to napewno jest juz do niczego bo 17...
To zdjęcie nic nie wnosi do sprawy. Nie wiadomo co to za regulator ani jak się ma do reszty instalacji - schemat! Ładowanie sprawdzamy na sprawnym i naładowanym aku ! Napięcie na aku przy średnich RPM to 14 do max 15V po chwili od zapalenia silnika. Można tez mierzyć spadek napięcia na kablu od od aku do masy lub do plusa instalacji na zakresie 200mV....
Słusznie, objawy zbyt wysokiego napięcia ładowania wskazują na regulator napięcia. Jednak jeśli to jest regulator z wejściem "sense" (dodatkowy przewód z zasilaniem po stacyjce) to koniecznie trzeba sprawdzić czy dochodzi nim napięcie. Brak napięcia na sense powoduje brak działania układu regulatora i podniesienie napięcia ładowania.
Według mnie mogą być 3 przyczyny: 1. Przekaźniki się odpowiednio nie załączają(jeśli sprzęt ma swoje lata to mogą być zużyte) 2.Masz uszkodzony włącznik 3.Sprawdź kondensatory filtrujące w zasilaczu(mogą nieprawidłowo się ,,ładować'')
Regulator Napięcia ESR441 http://shop.hardcorowewyprawy.pl/105-reg... jest trójfazowy . 3 białe lub żółte przewody to to fazy ( zasilanie z cewek pod magnetem ) czerwony (+) i czarny masa(-) do akumulatora. To cała instalacja ładowania.
Papier wszystko przyjmie - 600w to w 4" cewkę można ładować bez stresu a Yamaha potrafi w 2.5" :D
Montujesz gniazdo zapalniczki w opisanym miejscu, podłączasz do akumulatora,zarabiasz do tego stosowny kabel i masz ładowanie.
Gaźnik był tylko wyczyszczony. Filtr jest czysty. Moduł nie blokuje obrotów. Akumulator jest naładowany. Ładowanie w normie 13,5 V.
Czy ja ciebie dobrze zrozumiałem czyli jak przekręcisz stacyjkę ale jeszcze nie uruchomisz silnika motocykla to już żarówka mijania świeci? Jeśli tak to potrzebujesz układu który wykrywa załączenie silnika np poprzez wykrycie nap akumulatora jeśli silnik pracuje jest ładowanie i to załącz żarówkę mijania.
Oczywiście, wszystkie wyprodukowane yamahy są niezdatne do jazdy. Kupujesz i od razu musisz naprawiać... A sprawdziłeś cokolwiek? Gaśnie bo..? Jest iskra, paliwo, ładowanie, powietrze? Pochyl się nad problemem i sam coś zdiagnozuj...
Przypuszczam że — Wadliwy akumulator, tania marka, wysoka rezystancja wewnętrzna. — Wadliwy rozrusznik, pobiera zbyt duży prąd. Gdyby silnik miał za duże ciśnienie sprężania, to w ekstremalnych przypadkach zły luz zaworowy lub przestawienie rozrządu. To nie jest motocykl do jazdy po mieście, a w ogóle do jazdy po polskich drogach (chyba że mieszkasz...
Sry, ale u mnie w regulatorze napięcia nie moge wejść do biosu, chyba mam za słaby silnik. :) Mostek greatza można zrobić samemu, a nigdzie nie moge znaleźć takiego od samochodu czy od motorka. Wszędzie same regulatory napięcia, chyba że źle wyszukuje. EDIT: Tylko potrzebuje schemat :)
Nie, ładowałem go, ale to nic nie pomogło.
Odłącz koniec mocy jak się da (wejścia). Przełącznik od impedancji oczywiście przełączony przy wyłączonym sprzęcie? Nie miałem styczności z yamahami bez ekranu, ale na pewno kod z pierwszego filmu 2 mignięcia z przerwą oznacza błąd zasilacza. I po moich przemyśleniach szybkie miganie to po prostu świadczy o zablokowaniu się sprzętu po wykryciu błędu,...
Bo BR idzie na na odbiorniki (za stacyjke). Pozatym, w jakich okolicznościach zdechło to ładowanie?
Ja bym obstawiał regulator, ale trzeba to sprawdzić.
Powiedzcie, czy istnieje możliwość, dołożenia dodatkowego bmsa uniwersalnego, z pozostawieniem starego oryginalnego w baterii od Yamaha, takiej która jest sprawna i jeszcze nie jest zablokowana, pomijając fakt że na pewno dodatkowy bms się tam nie zmieści. Tak aby ładować nie orygilną ładowarką, i nie zaliczało cykli ładowania?
Ja mam kable 2x1,5mm i nie narzekam. Bez potrzeby jest ładowanie takich grubych.
Sprawdzić połaczenia masy (silnik ,rama ,akumulator,regulator)
Witam, Posiadam motor Yamaha XJ 600 z 1997 roku i nie ładuje mi akumulatora. Nie wiem czym to jest spowodowane? Jak to można sprawdzić? Dodam, że jestem zielony w sprawach elektryki. Proszę o pomoc i zrozumienie. Pozdrawiam.
A być moze szmelc akumulator sorry kolego ale max gear to smiecie za te pieniadze mozna juz kupic exide a lepiej dołożyc do vartylub innego duzo drozsze yuasa ale swietne aku . Najprościej to sprawdzić odpinając aku jeśli po kilku dniach nie zapali bedzie winny aku jeśli zapali musi coś chwilowo sie załaczać, oczywiscie ładowanie w pełni sprawne
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
Jakieś pomiary, obdukcja? Oporność cewek zapłonowych, impulsatorów, jak jeżdziła jakie było ładowanie, nie gotowała elektrolitu? i takie tam...
Być może to było taj jak napisałeś tj RE rok 96/97. Jak pamiętam , że o tych impulsach rozładowujących Telefunken gdzieś napisał , ale niestety nie mogę tego odnaleźć. Tylko że moja Yamaha "piłuje" tylko w plusie :)
Zapłon "bezimpulsatorowy". Proponuję spróbować z następującym schematem: http://www.motelek.net/andere/cdi/kontak... . Unterbrecher to nie przerywacz zapłonu jak podano, tylko wyłącznik zapłonu. Zasada działania jest dość prosta. Dodatnia połówka napięcia zasilającego ładuje kondensator w układzie CDI. Ujemna połówka napięcia zasilającego wyzwala...
Nie ma iskry i podejrzewam że ładowania też, zapłon CDI moduł jest, może ma ktoś jakiś schemacik tego kładu zapłonowego
na tych trzech przewodach ,brak napięcia ,a powinno tam być napięcie zmienne od 50 do 60 V Jak mierzysz napięcie? Prawidłowy pomiar to podłączenie miernika między fazami ( tak jak mierzyłeś rezystancje) nie do masy. Jeżeli nie masz napięcia miedzy nimi to trzeba wymienić stator (alternator)
Nie wiem skąd wziąłeś dane oryginalnego akumulatora, ale fabrycznie siedzi 18Ah (dlatego prawy boczek jest taki duży). Ten twin potrzebuje dużego prądu rozruchu, mniejszy akumulator zabijesz po 1 sezonie. Ale jeśli się upierasz przy mniejszym, ładowanie nie zrobi mu krzywdy...
No właśnie też tak myślę jeśli go nawet nie ładuje i ciągle napięcie skacze a jak przyłożę do niego żarówkę 21W to napięcie z 10v spada do zera
Na statorze znajdują się dwie cewki i impulsator. Biało czerwony przewód idzie od impulsatora do modułu zaplonowego. Jedna cewka to ładowanie akumulatora i światła, druga to napięcie dla impulsatora.
Jeśli kopie to znaczy że jest podawany impuls, ale za słaby. Podejrzewam uszkodzenie cewki ładującej.
czy walnięty regulator to jedyna możliwa przyczyna ? na 100% choć mogło paść coś jeszcze. prąd ładowania prawie 17V Zapewne masz na myśli napięcie ładowania, prąd ładowania podajesz w A.
Pod czas pracy nie ma żadnego napięcia przy regulatorze. Oporności na cewkach nie sprawdzałem. http://obrazki.elektroda.pl/6540647800_1...
A czy może kolega podać link do takiego regulatora? ceny oryginalnych są wręcz zapororowe. W skrócie potrzebny jest regulator króry wyprostuje napięcie przemienne 30-100 V i da na wyjściu 13.5-14 VDC do ładowania akumulatora.
Tu masz pinout-y różnych modułów cdi [url=https://www.google.pl/search?q=cdi+... Zdjęcie #1 Zasilanie modułu to czarny z czerwonym paskiem, niebieski z paskiem impulsator, biały i zółty to cewki świateł i ładowania aku
Zamiast smażyć płytę i wymieniać na chybił trafił może wypadałoby zacząć od podstaw, czyli sprawdzenia wszystkich napięć, a potem obadania, gdzie dźwięk wchodzi, a z czego już nie wychodzi? Czy dsp w ogóle ładuje soft itp? W serwisówkę to ty w ogóle patrzyłeś?
Witam, zamontowałem regulator napięcia w mojej TDR oryginalny bo wcześniej miałem chine i mam problem z ładowaniem. Prąd ładowania to 0,5 A i tutaj zaczyna się zagadka, przy samej kostce są lutowane przewody, jak sie orientuje z iskrownika wychodzi prąd 3 fazowy, i czy ma znaczenie, która faza idzie do regulatora czy raczej to nie ma znaczenia? Wyjście...
Można było zapytać na forum wcześniej. Napisałem już 2x co jest do sprawdzenia. Post 39 i 46. Ok, zatem zakładka S4: S4-1 System - nie ładuje S4-2 FacVer - nie ładuje S4-3 M-Ver: 0047 S4-4 M-Sum: 83C0 S4-5 O-V: 20170124 S4-6 O-Sum nie ładuje S4-7 D1Ver nie ładuje S4-8 D1Sum: D95F3389 Słuchawki będą jutro
Wszystko zależy jak stary masz akumulator ,jakie jest ładowanie ,czy jak dwa , trzy dni postoi ,cy zakręci rozrusznik i.t.p.
ogólnie to zrób pomiar napięcia nie na przewodach razem jako + - jak napisałeś ale każdy przewód z obudową silnika ponieważ mogą to być dwie cewki jedna z napięciem do świateł a druga do ładowania aku, jeżeli potrzebujesz napięcia tylko do oświetlenia to nawet nie będziesz potrzebował żadnego układu prostowniczego
Dobrze ktoś napisał że nie powinno się trzymać akumulatora w pomieszczeniu mieszkalnym. Gazy nie dość że szkodliwe to jeszcze wybuchowe.Miałem dużo akumulatorów bo bawie się w odnawialne zródła energii. Bulgotanie nie jest dziwnym zjawiskiem ale pod czas ładowania,czasem jeszcze po ładowaniu bulgocze ale po kilkunastu minutach uspokajał sie.Ale sam...
Witam. Posiadam motor Yamaha XJ 600 z 1990 roku i nie ładuje mi akumulatora. Nie wiem czym to jest spowodowane, czy regulator napięcia, czy alternator jest padnięty? Jak to można sprawdzić? Pozdrawiam.
Witam. Miałem mały problem z elektroniką, który udało mi sie rozwiązać, ale w miedzy czasie rozmawiałem z panem ze sklepu elektronicznego i powiedział żebym sprawdził na odpalonym motocyklu nie ma czasem prądu zmiennego, ze powinno pokazywać 0volt. Problem rozwiązałem, ale z ciekawości to sprawdziłem i miernik pokazywał około 26volt, czy wszystko jest...
Skuter Yamaha x-max 125 cc 2008r Podejrzenie, że padł regulator napięcia bo nie ładuje akumulatora i pytanie czy może ktoś wie gdzie w tym modelu ten regulator jest umieszczony.
Możesz zmierzyć, ma być 13-14V Można to ominąć łącząc ładowanie przez diodę i sprawdzić wtedy czy nie pali żarówki
Witam Mam pytanie odnośnie podłączenia akumulatorów pod ładowanie silnika zaburtowego yamaha. Chodzi o to, że mam teraz dwa akumulatory, start i hotel. Podłączone jak na pierwszym diagramie w linku poprzez separator. https://www.bluesea.com/resources/170/Ba... Do hotelowego chcę podłączyć silnik...
Jeśli masz trudności z ładowaniem akumulatora, to udaj się np. do "Elektronika", gdzie z pomocą sprzedawcy znajdziesz odpowiednie gniazdo, aby łatwo było podłączać posiadaną już ładowarkę. Wybierz odpowiednie miejsce zamocowania, poprawnie je podłącz, aby nie mylić biegunowości. Oryginalne gniazdo ładowania możesz pozostawić w pojeździe, na wypadek...
Chodziło mi o prostownik/regulator, jeśli podam tam 20v zmiennego to teoretycznie powinno wyjść ładowanie (13,5V) akumulatora. Schemat który przedstawiłeś odpowiada istniejącej instalacji elektrycznej, zgadzają się również kolory przewodów. Ze schematu wynika, że za ładowanie odpowiedzialne jest jedno z uzwojeń, na którym mam te nieszczęsne 2V (RMS)....
Wariactwa tzn. napięcie skakało od 0 do 8V. Nie można mierzyć napięcia ładowania bez podłączonego akumulatora.
W przeciągu 2 lat wykończył dwa akumulatory, a teraz bez żadnych problemów chodzi odpala i ładuje. Było widać widoczna ilość nalotu rdzy oraz zacieku po wodzie
Może być też zużyty akumulator, podczas kręcenia rozrusznikiem zbyt mocno spada napięcie i sterownik wtrysku odczytuje błędne parametry, o ile nie wykryje niskiego napięcia zasilania. Podładowany po jeździe akumulator ma trochę lepsze parametry. Sprawdź czy po ładowaniu prostownikiem silnik lepiej zapala na zimnym.
Nic tu nie widzę na temat prądu ładowania .Jedynie prąd rozładowania i upływności.
Schematy chyba bardziej by pasowały te https://obrazki.elektroda.pl/7408385700_... te w serwisowce mają nieco inną kolorystykę i są od jednofazowego układu ładowania. Jeśli dobrze myślę to powinno to wyglądać tak https://obrazki.elektroda.pl/4626278700_... Ale warto żeby ktoś to jeszcze zweryfikował.
Witam, Yamaha X-Max 125, rocznik 2015, na liczniku błąd ER-1. Tester pokazuje błąd 12, czyli problem związany z sygnałem czujnika położenia wału. Objawy to niedziałający obrotomierz, prędkościomierz oraz brak wskazań temperatury płynu chłodzącego. Odczyt z tych wszystkich czujników jest prawidłowy na testerze, lecz licznik nie pokazuje nic. Licznik...
Może inaczej ... Obawiam się przełączyć ten kabel aby nie czegoś nie spalić, bo potem taki alternator aby wyjąć to cały silnik trzeba wyciągać... Z drugiej strony w zeszłym sezonie jeden akumulator już ugotowałem... Dlatego pytanie .. Czy ktoś może wie czym takie podłączenie ( na krótko z pominięciem bezpiecznika) grozi ? Będe wdzięczny za rady i sugestie.
Jak się go reguluje?
to do motora(yamaha as3)lepiej kupić żelowy czy kwasowy?
Gdyby była dostępna cała zawartość pamięci, to można zaprogramować. To co jest dostępne, to dane do programu ładującego, który jest uszkodzony.
Witam wszystkich, tak jak w temacie mam starą yamahe xj650, podczas próby odpalenia spaliła mi bezpiecznik główny po jego wymianie sprawdziłem napięcie na akumulatorze i ku mojemu zdziwieniu na mierniku zobaczyłem 17V. Po dodaniu gazu było jeszcze kilka więcej. Mam pytanie jak mogę zlokalizować usterkę. Obstawiam że uszkodzony jest regulator napięcia...
Zrób zdjęcie jak masz podłączony regulator napięcia (pinout). Te regulatory (z zieloną wtyczką) mają odwrócony o 180° pinout. Możesz zajrzeć do alternatora, bo normalnie nie powinno być słyszalnych żadnych odgłosów. Takowe mogą się pojawić jeżeli stator jest niedokręcony, koło magnesowe jest uszkodzone, albo występują znaczne luzy na łożyskach wału...
Dziękuję za odpowiedzi, byłem u fachowca i nic z tego nie będzie, poza tym nie miał pojęcia jak to możliwe że na takim czymś było prawidłowe ładowanie, oddałem oryginalny do przewinięcia. https://obrazki.elektroda.pl/8449189100_...
No dobra: Uszkodzone utratą pojemności kondensatory ładują się piętnaście minut. To ile laduja się te z nieutracona pojemnością? Pewnie pare dni?
I czy takim sposobem można sprawdzić regulatory ze skuterów i motorowerów np. yamaha tzr50, gdzie są dwa obwody, czyli ładowania i świateł ? Lub jeśli nie to w jaki sposób to sprawdzić ?
Dzięki kolego.a nie orjetujesz się co może być przyczyną słabego ładowania.
Oryginalny yamaha zamiennika to był nie ładował, zmieniałem ze względu na magneto ponieważ oderwała mi się szpilka od napędu pompy wody i ścięła trochę punkt na magnacie i pojawia się tu następne pytanie czy w momencie gdy magneto robiło zwarcie z impulsatorem mogło się coś uszkodzić ponieważ punkt na magnacie stykal się z impulsatorem. Mogę dodać jeszcze...
kostkę łączącą alternator z regulatorem sprawdź a najlepiej zlikwiduj (polutuj na stałę) Jaka wartość napięcia ładowania?
Nic dziwnego, że ci pali. Bo to CDI. Radzę poczytać, jak działa i wszystko się wyjaśni. Ty nie wiesz nawet, jaki to pojazd, więc skąd nam wiedzieć, czy to będzie działać? Możesz próbować. Tylko po jaką cholerę tam ładować trójfazowy regulator? Sprzedawca ci zaproponował, czy już kupiłeś?
Witam, Dostałem do naprawy motocykl Yamahe R1. Szybka diagnoza spalone uzwojenie alternatora i spalony regulator napięcia. Naprawa niestety z życzeniem właściciela jak najtaniej. Nowy alternator na wyższych obrotach ma znacznie wyższe napięcie niż montowany oryginalnie ponad 100V na uzwojeniu przy wyższych obrotach. Po zamontowaniu regulatora napięcia...
witam Koledzy zwróćcie uwagę na fakt że kolega Miras pisał w pierwszym poście że szybko wyparowuje woda z akumulatora ,może tu trzeba szukać usterki.Czasem bywa że podczas pierwszego podłączenia niefortunnie pada regulator napięcia i ładuje akumulator prądem przemiennym .
Witam, Posiadam motocykl Yamaha DR 126E z '77 roku. Borykam się z brakiem ładowania. Prądnica jak na zdjęciach. Pomiar napięcia na białym przewodzie (wyjście na regulator) to około 6V. Prosiłbym o informacje jakie pomiary pomogą zlokalizować problem (stator czy wirnik). Szczotki nowe. 4 szczotki, 2 - i 2+. Niestety nie znalazłem materiałów, które mogłyby...
Za minimalny i maksymalny kąt wyprzedzenia odpowiada znacznik na kole magnesowym i w praktyce nie ma co go ruszać ani kombinować z przestawianiem zapłonu. Jedyna różnica w modułach to charakterystyka przyśpieszacza (przy jakich obrotach jest min i max kąt wyprzedzenia) oraz obroty odcięcia zapłonu. Też dużego znaczenia nie ma, ponieważ w 4T przy 5000...
yamaha ładowanie yamaha wysokie ładowanie restartuje ładowanie ładowanie
regulator nawiew renault wzmacniacz wejście symetryczny radia wojskowe
edc16c34 schemat pilot samsung parowanie
KYC, weryfikacja tożsamości i adresu – dowód osobisty, Proof of Address, polskie instytucje finansowe SR360 – dioda Schottky 3A 60V: maksymalny prąd, parametry, zastosowania